Patrick_M Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Am luat eu de la skf cluj ( aici si stau). Te costa pana in 200 lei toti, dar sunt skf. Operatiunea ia ceva timp dar nimic greu. Trebuie sa ii incalzesti pe cei vechi si sa ii bati afara si cei noi trebuie umpluti cu vaselina, chiar daca sunt unsi. Ai grija la protectiile de praf la demontare. » Post actualizat in 27 May 2015 08:04 Am schimbat la 2 bmw-uri. Cotele si numarul de rulmenti sunt pe realoem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Salut! Am un st din 1999. Va rog sa imi spuneti daca e un consum mare la ea, in conditiile in care cu un plin am mers 230 de km si apoi a trebuit sa dau pe rezerva. De asemenea toba este un pic afumata (fum negru) la partea de final. Sa fie benzina prea multa in amestec? Multam' anticipat! Salut! Fix acum o zi am venit de la drum intins, Grecia, cu bagaje, top case plin, laterale pline, cort. L-am trecut pe rezerva de fiecare data pe la 320-350 km parcursi. Ultima oara cand ii facusem consumul era 4,1%, in conditii de viteza 120-140 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Bine ai revenit! Madaline,tu te lauzi? Merci! Bine v-am regasit. L-am pescuit si pe aprilistul Mony din Grecia. Asta dupa ce facuse Turcia, Chios, Athena cu scuterul. O sa pun poze cu toti. Cu ce sa ma laud? Cu Grecia sau cu consumul? Daca te referi la consum, asta e de cand am luat-o, de sase ani. 4,1-4,5 afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Pai zi de Grecia, atunci..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Salutare! Are cineva din greseala o maneta de ambreiaj in plus si vrea sa o vanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Am vrut sa schimb uleiul in furca si am reusit sa busesc capacul ala din capul telescopului. S-a stemuit capul hexagonal, de la inceput am slabit si suruburile din lateral, parca e sudat... Cum il mai scot si daca e sa il schimb cu ce il schimb mai departe? Pe celalalt l-am lasat in pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Iei la pila si ii dai alta forma pt cheie inelara.acolo doar cheie inelara se foloseste. Cauta la dezmembrari capac de schimb sau il lasi asa( in caz ca reusesti sa il desfaci. Suruburile de la jug le desfaci complet , doar asa ...de siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Raoul, mersi pentru pont. Cred ca tocmai cu inelara am gresit, deoarece a pus presiune pe colturi. Crezusem ca ar fi mai buna decat o cheie obisnuita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 In trusa originala este o inelara fix pt treaba asta. Ca turnata intra pe hexagon. Vezi ca si cheile astea sumt de diferite calitati. Pe vremea cand luam imprumut scule mai mult necaz mi am facut cu o cheie de 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Inelara cu 12 colturi mai rau face. E de preferat o tubulara tiganeasca cu 6 laturi, nu cu 12, sau o fixa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 are cineva de dat un stop spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Salut, ma confrunt cu urmatoarea "problema/dilema". Cum sta moto, ea, asa pe alea doua roti ale ei, daca rog pe cineva sa ridice de spate, se ridica aproximativ 15 cm, dupa care se lasa. daca apas pe sa, se lasa si revine la loc. Reglajul e pe hard si jos la amortizor pe H. pretensionarea arcului functioneaza. Dupa ce l-am dat jos se observa pe cilindru (cel cromat) zgarieturi etc. inca nu am apucat sa dau arcul jos sa vad exact ce cursa mai are pistonul. primul gand e ca s-a dus si gata. si apropo mai si sparge rola aia superioara de ghidaj lant (cel putin am schimbat doua pana acum), ea a avut si oase mai lungi pe care le-am schimbat cu unele second de clasic.( ma gandeam ca de aia se manca rola) Deci daca cineva a mai schimbat sau a reconditionat asa ceva... vreun sfat ceva... macar cu ce a schimbat. Am gasit Hagon si YSS cu reglaje manuale Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 are cineva de dat un stop spate? Am eu unul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reszeg Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Vinde cineva un disc frana spate pt bmw f650 1996? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Dupa indelungi documentari si cautari, acum doua zile am schimbat foaia de pe spate. Am inlocuit originalul de 47 de dinti, cu alta de 44 de dinti, mentinand pinionul de 16 dinti pe fata. Diferentele sunt enorme in ceea ce priveste liniaritatea schimbarii vitezelor. Astfel, fara a fi in nici un fel modificat cuplul la plecarea de loc, probata cu doua persoane, cu viteza I se merge pana la 50 km/h. Daca se schimba vitezele la turatie normala, undeva la 40. Cu a doua 60 si cu a treia 80. La mers normal prin oras de exemplu, cu 60 km/h, acum nu mai pot sa merg cu a IV-a pentru ca da in nas. Nu am testat viteza maxima si nici nu vreau sa turez motorul la 7.000 rot/min doar ca sa vad "cat baga". Cert este ca la la un mers cu 110 km/h, doua persoane, intr-a V-a, aveam 4.000 rot/min. Asta inseamna o scaderea a turatie motorului cu cel putin 600 rot/min. Nu stiu deocamdata cat si daca se va simti la consum, avand in vedere ca inainte consuma afara cam 4-4.5 l/100 km, cu bagaje. Nici nu trag nadejde sa scada, ca oricum e putin. Din fericire, la mine nu a fost nevoie sa tai lantul si sa mai scot din zale, cu toate ca pana sa pun noua foaie ma cam indoiam ca nu e cazul. Marcajele de la intinzator erau la 5,5, dupa vreo doi ani de folosinta. Dupa ce am schimbat foia au ajuns la 2.5, asa ca nu prea mai e loc mult de tensionat in continuare. Dar oricum va trebui schimbat si lantul. Foaia in sine am luat-o cu 130 lei de la MotoMus- Cluj. Mai jos aveti toate modelele de foi si pinioane care se fac pentru modelul nostru. http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/3130 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the black rider Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Salut! Are cineva de dat (donatie/vinzare) un parbriz mic (standard) pt F650 din 1996? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 va salut. am probleme cu motocicleta si ma intreb daca a mai avut cineva urmatoarele simptome: dupa un drum de 10km in afara orasului fara probleme, am intrat si in oras, la primul semafor motocicleta s-a oprit, cu acul de la apa care a sarit de pe la 3/4 la maxim pe rosu, fara claxon (nu m-am uitat la becuri sa vad daca mergeau, dar presupun ca nu), fara sa se intample nimic cand apasam pe butonul de start (butonul rosu care intrerupe curentul era pe ON). dupa 20min apas pe buton si motorul porneste, ca dupa 2-3 min sa se opreasca, urmand aceeiasi pasi: indicatorul de la apa sare pe rosu si motorul se opreste. am observat ca motorul porneste cu maneta de ambreaj trasa (chiar daca nu e in viteza; cum trageam de maneta de ambreaj, cum indicatorul de apa cobora de pe rosu si puteam sa pornesc motorul - nu tot timpul, dar de multe ori) iar cand il bag in viteza sare acul pe rosu si nu mai am curent. termocupla nu a pornit deloc... o fi toata chestia de la senzorul de temperatura? o alta ciudatenie: daca ridicam si lasam de cateva ori cricul lateral, in momentul in care se lovea de motocicleta, indicatorul de la apa revenea pe la jumatatea cadranului si motorul pornea. vre-o idee? va multumesc pt orice sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 pai mizerie la intrerupatorul cricului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 (editat) pai mizerie la intrerupatorul cricului din pacate nu gasesc intrerupatorul cricului (stiam ca nu am, chiar am schimbat cricul in urma unei cazaturi si nu am vazut asa ceva). am gasit o mufa care seamana cu cea de pe f650.com si care se presupune ca ar veni de la cric. daca este cea din poza, intradevar, motorul nu porneste daca o decuplez, dar are curent https://drive.google.com/file/d/0B7KZXFnMQzcBb2t2LU9KOV9FblE/view?usp=sharing unde ar trebui sa fie sidestand killswitch-ul? https://drive.google.com/file/d/0B7KZXFnMQzcBT1RncGpPY0g0Qzg/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B7KZXFnMQzcBTFdXLXRjMkE1Rms/view?usp=sharing am inteles bine ca: trebuie sa scot firul rosu si sa unesc pe cele 2 din mufa de jos, am inteles bine? nu pot urmari firele fiindca sunt bagate intr-un cordon de fire am observat urmatorul simptom: cu motorul pe cricul central, pe neutru, dupa ce am pornit motorul si trag de 2-3 ori de ambreaj, motorul se opreste si raman fara curent. care sunt sansele sa fie de la intrerupatorul de la maneta de ambreaj? acesta se poate sunta, in sensul ca are doar rolul de a porni motorul cand e in viteza cu ambreajul tras? Editat Septembrie 29, 2015 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CYP23 Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Salutare tuturor!cumpar motor (bloc motor) de BMW F 650 functional,de pe un FUNDURO sau ST ,anii 1993-1999,la pret real si decent,astept oferte sau sugestii si la nr. de tel. :0766251664 Ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Are cineva idee cum sa fac in asa fel incat cricul lateral sa nu se mai escamoteze automat si sa stea singur, in jos, pe pozitia parcat? Am luat cateva idei de pe f650.com, dar astept si cateva rezorvalari de la voi. Este absolut enervant in teren accidentat sa stai sa-l tii cu un picior pana gasesti o pietricica sa-l asezi. O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Daca ai un dremel cam ca asta din link http://polizor-drept.compari.ro/dremel/3000-1-25-f0133000jf-p160432038/ te bagi sub motocicleta cu ea pusa pe cricul central, rogi pe cineva sa te ajute sa nu cada pe tine si sa-ti rupa oscioarele, si-apoi tai frumusel surubul care tine cricul lateral (surplusul acestuia, ce iese in interior) exact de linga piulita, ca arcul ce il readuce sa treaca usurel peste ciotul ramas. Poti folosi si un polizor unghiular, dar cu mare atentie sa nu atingi arcul! Poti sa desfaci definitiv cricul, sa-l dai jos si sa faci operatiunea la banc, fara pericole. Sau poti doar sa inlocuiesti acel surub cu unul mai scurt (atentie, surubul ales sa fie apropiat ca si duritate fiindca altfel risti sa se rupa sau indoaie cind ai capra pusa pe cricul respectiv), fara sa mai tai nimic...si s-a rezolvat problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Daca ai un dremel cam ca asta din link http://polizor-drept.compari.ro/dremel/3000-1-25-f0133000jf-p160432038/ te bagi sub motocicleta cu ea pusa pe cricul central, rogi pe cineva sa te ajute sa nu cada pe tine si sa-ti rupa oscioarele, si-apoi tai frumusel surubul care tine cricul lateral (surplusul acestuia, ce iese in interior) exact de linga piulita, ca arcul ce il readuce sa treaca usurel peste ciotul ramas. Poti folosi si un polizor unghiular, dar cu mare atentie sa nu atingi arcul! Poti sa desfaci definitiv cricul, sa-l dai jos si sa faci operatiunea la banc, fara pericole. Sau poti doar sa inlocuiesti acel surub cu unul mai scurt (atentie, surubul ales sa fie apropiat ca si duritate fiindca altfel risti sa se rupa sau indoaie cind ai capra pusa pe cricul respectiv), fara sa mai tai nimic...si s-a rezolvat problema! Merci, Ivane! Asta vazusem si eu, dar credeam ca scap mai usor, fara sa ma apuc sa demontez si sa tai. Ma mir ca l-au facut asa escamotabil din fabrica, cand pe off road numai de asta nu ai nevoie, sa stai sa faci echilibristica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Da, dar la mersul prin oras, recunoaste, e mult mai facil asa...adica vii, urci pe capra, contact, buton, clant viteza intii ...si ai plecat scurt! Nu mai duci grija cricului lateral uitat jos care la modelul nostru nu are contact care sa-ti taie elanul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Da, dar la mersul prin oras, recunoaste, e mult mai facil asa...adica vii, urci pe capra, contact, buton, clant viteza intii ...si ai plecat scurt! Nu mai duci grija cricului lateral uitat jos care la modelul nostru nu are contact care sa-ti taie elanul! Asta, asa-i. Dar cand ma duc in Grecia pe drumuru d-alea desfundate, cu sleauri de juma de metru, pe unde nu circula nici dracu, si vreau si eu sa ma dau jos sa admir peisajul sau sa fac o poza si sa fumez o tigara, nu am cum sa o proptesc. Daca nu e cineva sa-mi puna o piatra sau un ciot, stau pe ea sa o tin. In alta ordine de idei, intra si tu te rog pe Aprilia Pegaso, ca e acolo un baiat cu probleme, cu uleiul care ii intra pe nu stiu unde. Noi ne-am dat cu parerea, dar tu sti mai bine. Merci mult! » Post actualizat in 04 Oct 2015 09:36 Uite pe unde trebuie sa le parchez! Noroc ca 1200-le nu are problema asta, la ala sta cricul. » Post actualizat in 30 Oct 2015 09:25 Poate vrea cineva sa-si upgradeze motorul. Ieftin, dom'le, ieftin! http://www.team-pami.com/cms/?q=en/catalog/27/performance_kits Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.