Madalin Pribu Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Dupa indelungi documentari si cautari, acum doua zile am schimbat foaia de pe spate. Am inlocuit originalul de 47 de dinti, cu alta de 44 de dinti, mentinand pinionul de 16 dinti pe fata. Diferentele sunt enorme in ceea ce priveste liniaritatea schimbarii vitezelor. Astfel, fara a fi in nici un fel modificat cuplul la plecarea de loc, probata cu doua persoane, cu viteza I se merge pana la 50 km/h. Daca se schimba vitezele la turatie normala, undeva la 40. Cu a doua 60 si cu a treia 80. La mers normal prin oras de exemplu, cu 60 km/h, acum nu mai pot sa merg cu a IV-a pentru ca da in nas. Nu am testat viteza maxima si nici nu vreau sa turez motorul la 7.000 rot/min doar ca sa vad "cat baga". Cert este ca la la un mers cu 110 km/h, doua persoane, intr-a V-a, aveam 4.000 rot/min. Asta inseamna o scaderea a turatie motorului cu cel putin 600 rot/min. Nu stiu deocamdata cat si daca se va simti la consum, avand in vedere ca inainte consuma afara cam 4-4.5 l/100 km, cu bagaje. Nici nu trag nadejde sa scada, ca oricum e putin. Din fericire, la mine nu a fost nevoie sa tai lantul si sa mai scot din zale, cu toate ca pana sa pun noua foaie ma cam indoiam ca nu e cazul. Marcajele de la intinzator erau la 5,5, dupa vreo doi ani de folosinta. Dupa ce am schimbat foia au ajuns la 2.5, asa ca nu prea mai e loc mult de tensionat in continuare. Dar oricum va trebui schimbat si lantul. Foaia in sine am luat-o cu 130 lei de la MotoMus- Cluj. Mai jos aveti toate modelele de foi si pinioane care se fac pentru modelul nostru. http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/3130 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the black rider Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Salut! Are cineva de dat (donatie/vinzare) un parbriz mic (standard) pt F650 din 1996? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 va salut. am probleme cu motocicleta si ma intreb daca a mai avut cineva urmatoarele simptome: dupa un drum de 10km in afara orasului fara probleme, am intrat si in oras, la primul semafor motocicleta s-a oprit, cu acul de la apa care a sarit de pe la 3/4 la maxim pe rosu, fara claxon (nu m-am uitat la becuri sa vad daca mergeau, dar presupun ca nu), fara sa se intample nimic cand apasam pe butonul de start (butonul rosu care intrerupe curentul era pe ON). dupa 20min apas pe buton si motorul porneste, ca dupa 2-3 min sa se opreasca, urmand aceeiasi pasi: indicatorul de la apa sare pe rosu si motorul se opreste. am observat ca motorul porneste cu maneta de ambreaj trasa (chiar daca nu e in viteza; cum trageam de maneta de ambreaj, cum indicatorul de apa cobora de pe rosu si puteam sa pornesc motorul - nu tot timpul, dar de multe ori) iar cand il bag in viteza sare acul pe rosu si nu mai am curent. termocupla nu a pornit deloc... o fi toata chestia de la senzorul de temperatura? o alta ciudatenie: daca ridicam si lasam de cateva ori cricul lateral, in momentul in care se lovea de motocicleta, indicatorul de la apa revenea pe la jumatatea cadranului si motorul pornea. vre-o idee? va multumesc pt orice sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 pai mizerie la intrerupatorul cricului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 (editat) pai mizerie la intrerupatorul cricului din pacate nu gasesc intrerupatorul cricului (stiam ca nu am, chiar am schimbat cricul in urma unei cazaturi si nu am vazut asa ceva). am gasit o mufa care seamana cu cea de pe f650.com si care se presupune ca ar veni de la cric. daca este cea din poza, intradevar, motorul nu porneste daca o decuplez, dar are curent https://drive.google.com/file/d/0B7KZXFnMQzcBb2t2LU9KOV9FblE/view?usp=sharing unde ar trebui sa fie sidestand killswitch-ul? https://drive.google.com/file/d/0B7KZXFnMQzcBT1RncGpPY0g0Qzg/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B7KZXFnMQzcBTFdXLXRjMkE1Rms/view?usp=sharing am inteles bine ca: trebuie sa scot firul rosu si sa unesc pe cele 2 din mufa de jos, am inteles bine? nu pot urmari firele fiindca sunt bagate intr-un cordon de fire am observat urmatorul simptom: cu motorul pe cricul central, pe neutru, dupa ce am pornit motorul si trag de 2-3 ori de ambreaj, motorul se opreste si raman fara curent. care sunt sansele sa fie de la intrerupatorul de la maneta de ambreaj? acesta se poate sunta, in sensul ca are doar rolul de a porni motorul cand e in viteza cu ambreajul tras? Editat Septembrie 29, 2015 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CYP23 Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Salutare tuturor!cumpar motor (bloc motor) de BMW F 650 functional,de pe un FUNDURO sau ST ,anii 1993-1999,la pret real si decent,astept oferte sau sugestii si la nr. de tel. :0766251664 Ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Are cineva idee cum sa fac in asa fel incat cricul lateral sa nu se mai escamoteze automat si sa stea singur, in jos, pe pozitia parcat? Am luat cateva idei de pe f650.com, dar astept si cateva rezorvalari de la voi. Este absolut enervant in teren accidentat sa stai sa-l tii cu un picior pana gasesti o pietricica sa-l asezi. O zi faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Daca ai un dremel cam ca asta din link http://polizor-drept.compari.ro/dremel/3000-1-25-f0133000jf-p160432038/ te bagi sub motocicleta cu ea pusa pe cricul central, rogi pe cineva sa te ajute sa nu cada pe tine si sa-ti rupa oscioarele, si-apoi tai frumusel surubul care tine cricul lateral (surplusul acestuia, ce iese in interior) exact de linga piulita, ca arcul ce il readuce sa treaca usurel peste ciotul ramas. Poti folosi si un polizor unghiular, dar cu mare atentie sa nu atingi arcul! Poti sa desfaci definitiv cricul, sa-l dai jos si sa faci operatiunea la banc, fara pericole. Sau poti doar sa inlocuiesti acel surub cu unul mai scurt (atentie, surubul ales sa fie apropiat ca si duritate fiindca altfel risti sa se rupa sau indoaie cind ai capra pusa pe cricul respectiv), fara sa mai tai nimic...si s-a rezolvat problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Daca ai un dremel cam ca asta din link http://polizor-drept.compari.ro/dremel/3000-1-25-f0133000jf-p160432038/ te bagi sub motocicleta cu ea pusa pe cricul central, rogi pe cineva sa te ajute sa nu cada pe tine si sa-ti rupa oscioarele, si-apoi tai frumusel surubul care tine cricul lateral (surplusul acestuia, ce iese in interior) exact de linga piulita, ca arcul ce il readuce sa treaca usurel peste ciotul ramas. Poti folosi si un polizor unghiular, dar cu mare atentie sa nu atingi arcul! Poti sa desfaci definitiv cricul, sa-l dai jos si sa faci operatiunea la banc, fara pericole. Sau poti doar sa inlocuiesti acel surub cu unul mai scurt (atentie, surubul ales sa fie apropiat ca si duritate fiindca altfel risti sa se rupa sau indoaie cind ai capra pusa pe cricul respectiv), fara sa mai tai nimic...si s-a rezolvat problema! Merci, Ivane! Asta vazusem si eu, dar credeam ca scap mai usor, fara sa ma apuc sa demontez si sa tai. Ma mir ca l-au facut asa escamotabil din fabrica, cand pe off road numai de asta nu ai nevoie, sa stai sa faci echilibristica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Da, dar la mersul prin oras, recunoaste, e mult mai facil asa...adica vii, urci pe capra, contact, buton, clant viteza intii ...si ai plecat scurt! Nu mai duci grija cricului lateral uitat jos care la modelul nostru nu are contact care sa-ti taie elanul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Da, dar la mersul prin oras, recunoaste, e mult mai facil asa...adica vii, urci pe capra, contact, buton, clant viteza intii ...si ai plecat scurt! Nu mai duci grija cricului lateral uitat jos care la modelul nostru nu are contact care sa-ti taie elanul! Asta, asa-i. Dar cand ma duc in Grecia pe drumuru d-alea desfundate, cu sleauri de juma de metru, pe unde nu circula nici dracu, si vreau si eu sa ma dau jos sa admir peisajul sau sa fac o poza si sa fumez o tigara, nu am cum sa o proptesc. Daca nu e cineva sa-mi puna o piatra sau un ciot, stau pe ea sa o tin. In alta ordine de idei, intra si tu te rog pe Aprilia Pegaso, ca e acolo un baiat cu probleme, cu uleiul care ii intra pe nu stiu unde. Noi ne-am dat cu parerea, dar tu sti mai bine. Merci mult! » Post actualizat in 04 Oct 2015 09:36 Uite pe unde trebuie sa le parchez! Noroc ca 1200-le nu are problema asta, la ala sta cricul. » Post actualizat in 30 Oct 2015 09:25 Poate vrea cineva sa-si upgradeze motorul. Ieftin, dom'le, ieftin! http://www.team-pami.com/cms/?q=en/catalog/27/performance_kits Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Vand crash-bar (engine guard) BMW F 650 Funduro (ST), 150 de lei. 0730.660.418. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 24, 2015 Share Postat Decembrie 24, 2015 salut sunt pe cale sa iau un f 650 din 1998 saptamana asta,l am probat,e excelent,dar ma nelamureste o treaba:cand schimb viteza blitzeaza faza lunga.e in regula?sau e ceva scurtcircuit? sau .... si a doua:unde as gasi si la ce bani un parbriz aratos si cat de cat eficient? va multumesc anticipat Ca sa nu mor prost, dupa 7 ani am gasit explicatia (nu ca intre timp as fi cautat o ). Din cauza reglajului ciudat al manetelor pe ghidon, maneta de ambreiaj atingea manetuta de "pass" la strangere, motiv pentru care se aprindea faza lunga la schimbarea vitezelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rassvan Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Salutare tuturor! Sunt fericitul posesor al unui Funduro din '96. Am avut un sezon frumos impreuna in 2015, chiar daca am circulat putin, fiind incepator. Anul acesta in schimb, mi-ar placea sa mai schimb cifra miilor din kilometraj, de aceea am nevoie de cateva sfaturi. In primul rand, credeti ca e posibil sa o transform din Funduro in ST? M-ar ajuta foarte mult daca as cobori saua, Treaba cu kitul de coborare la mine nu a avut succes, multa cheltuiala, initial am coborat-o prea mult si atingea roata pe dedesubt, acum e coborata mai putin dar la fel nu pot merge cu pasager fiind ca atinge... In al doilea rand am o problema cu inecarea motorului...am patit-o de 4 ori anul trecut si nu e placut deloc. Nu stiu cat este de adevarat dar imi zicea un prieten ca din cauza alimentarii carburatorului prin gravitatie, chiar daca motorul este oprit, la tragerea mansonului de acceleratie, imi umple motorul cu benzina. Este adevarat? Daca da, care ar fi solutia, ca atunci cand un cetatean curios, sau un copil actioneaza acceleratia, sa nu ma trezesc ca nu mai porneste decat impinsa ) VA MULTUMESC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Treaba cu trasul acceleratiei este un basm frumos, care circula din batrini! Problema la tine este alta, care tine de carburatie, adica nivel, plutitoare, reglaje...etc. Dar nimic grav! Ca sa eviti pe viitor neplacerile, invata-te ca dupa ce opresti motorul sa inchizi robinetul de la rezervor. Nu uita sa-l deschizi la plecare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Salutare tuturor! Sunt fericitul posesor al unui Funduro din '96. Am avut un sezon frumos impreuna in 2015, chiar daca am circulat putin, fiind incepator. Anul acesta in schimb, mi-ar placea sa mai schimb cifra miilor din kilometraj, de aceea am nevoie de cateva sfaturi. In primul rand, credeti ca e posibil sa o transform din Funduro in ST? M-ar ajuta foarte mult daca as cobori saua, Treaba cu kitul de coborare la mine nu a avut succes, multa cheltuiala, initial am coborat-o prea mult si atingea roata pe dedesubt, acum e coborata mai putin dar la fel nu pot merge cu pasager fiind ca atinge... In al doilea rand am o problema cu inecarea motorului...am patit-o de 4 ori anul trecut si nu e placut deloc. Nu stiu cat este de adevarat dar imi zicea un prieten ca din cauza alimentarii carburatorului prin gravitatie, chiar daca motorul este oprit, la tragerea mansonului de acceleratie, imi umple motorul cu benzina. Este adevarat? Daca da, care ar fi solutia, ca atunci cand un cetatean curios, sau un copil actioneaza acceleratia, sa nu ma trezesc ca nu mai porneste decat impinsa ) VA MULTUMESC! Salutare! Poti sa cobori moto pe spate din doua locuri: din robinetul preload si din surubul de jos al amortizorului. Desfacut 3 ture juma e jos, strans, e sus. Asta daca iti functioneaza surubul. Pe fata e simplu, desfaci jugul si cobori 2 cm. Cu inecatul motorului e alta problema. Este posibil ca cuiele pontou sa nu inchida bine. Daca vrei sa te feresti de copiii care trag de acceleratie, inchizi robinetul de benzina. E valabil si in cazul in care nu mai etanseaza cuiele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rassvan Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Va multumesc foarte mult de sfaturi! La treaba cu inecatul, am sa incerc solutia cu robinetul de benzina, si daca tot nu o rezolv, probabil o vede service-ul(desi mi-ar fi placut sa gasesc solutie de "spatele blocului"). In schimb la coborare, sunt tare sceptic...cu "ciolanele" originale am dat la minim robinetul preload (daca e ala negru din care reglezi suspensia), dar nu a fost rezolvarea, deoarece greutatea corpului meu (vreo 60 kg pe atunci) nu reusea sa coboare motorul de fund indeajuns. Surubul de jos al amortizorului nu stiu exact care este, da promit ca am sa ma uit dupa el Ca sa intelegi situatia, eu am vreo 1.68m si craci scurti se pare. In oras la fiecare semafor/oprire, nu e placut deloc sa stai in varfuri ca o balerina, plecarea din rampa exclus ambele picioare jos(trebuie sa ma ajut de frana spate) dar cel mai mult ma deranjeaza ca nu pot da marsarier...) e foarte frustrant, sa fii nevoit sa te dai jos, sa o intorci, apoi iar calare...si tot asa ) De enduro nici nu mai zic, nu-mi permit sa merg cu ea pe teren denivelat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Va multumesc foarte mult de sfaturi! La treaba cu inecatul, am sa incerc solutia cu robinetul de benzina, si daca tot nu o rezolv, probabil o vede service-ul(desi mi-ar fi placut sa gasesc solutie de "spatele blocului"). In schimb la coborare, sunt tare sceptic...cu "ciolanele" originale am dat la minim robinetul preload (daca e ala negru din care reglezi suspensia), dar nu a fost rezolvarea, deoarece greutatea corpului meu (vreo 60 kg pe atunci) nu reusea sa coboare motorul de fund indeajuns. Surubul de jos al amortizorului nu stiu exact care este, da promit ca am sa ma uit dupa el Ca sa intelegi situatia, eu am vreo 1.68m si craci scurti se pare. In oras la fiecare semafor/oprire, nu e placut deloc sa stai in varfuri ca o balerina, plecarea din rampa exclus ambele picioare jos(trebuie sa ma ajut de frana spate) dar cel mai mult ma deranjeaza ca nu pot da marsarier... ) e foarte frustrant, sa fii nevoit sa te dai jos, sa o intorci, apoi iar calare...si tot asa ) De enduro nici nu mai zic, nu-mi permit sa merg cu ea pe teren denivelat Preload-ul este robinetul ala mare si negru. Surubul este in partea jos, stanga, deasupra prinderii pe bascula. In poza se vede perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rassvan Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Surubul acela mai mic cu cap de surubelnita minus? Nu inteleg cum ar coborî acela saua. Dar multam frumos, am sa încerc un reglaj si de acolo » Post actualizat in 05 Mar 2016 19:30 Si încă ceva, care sunt riscurile sa desfac acel surub mai mult decât 3 ture jumătate. Ce se poate întâmpla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Surubul acela mai mic cu cap de surubelnita minus? Nu inteleg cum ar coborî acela saua. Dar multam frumos, am sa încerc un reglaj si de acolo » Post actualizat in 05 Mar 2016 19:30 Si încă ceva, care sunt riscurile sa desfac acel surub mai mult decât 3 ture jumătate. Ce se poate întâmpla? Da, surubul ala mic inmoaie amortizorul si, automat, cand te asezi pe ea, va cobori mai mult. Nu ai cum sa-l desfaci mai mult de trei ture juma' ca atat merge. Se blocheaza si la stanga si la dreapta. Adica si pe suspensie low si high. Deci, cu surubul maxim stanga si cu robinetul de preload maxim stanga si el, ar trebui sa se rezolva problema. Plus coborata pe fata 2 cm, ca sa-si pastreze cicllistica. Sa ne spui ce-ai rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rassvan Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Am sa vin cu un feedback, imediat cum reusesc sa ma ocup de ea. Multumesc inca o data de ajutor! » Post actualizat in 13 Mar 2016 12:52Inca ceva, se merita sa ii schimb toba stoc cu una sport? Gen pret-avantaje-dezavantaje? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 16, 2016 Share Postat Martie 16, 2016 (editat) Am sa vin cu un feedback, imediat cum reusesc sa ma ocup de ea. Multumesc inca o data de ajutor! » Post actualizat in 13 Mar 2016 12:52 Inca ceva, se merita sa ii schimb toba stoc cu una sport? Gen pret-avantaje-dezavantaje? Eu am toba americana Startrapp. Scapi de cateva kg si face mai multa galagie. E o poza cateva posturi mai sus! » Post actualizat in 19 Mar 2016 23:34 Azi, la 4 grade Celsius in termometre si o usoara fulguiala, am fost la un drum de vreo 100 de km pe asfalt, pe urma pe un drum forestier in padure, pe noroi, pe frunze uscate, pe frunze ude, pe pamant destelenit, peste musuroaie de cartite. Am vrut sa testez noile cauciucuri off-road, de pe ambele moto. Pe F 650 Funduro am pus Metzler Karoo 3, iar pe 1200 GS, Continental TKC 80 Twinduro. Ambele sunt incaltate cu anvelope de aceleasi dimensiuni, respectiv 110/19 fata si 150/17 spate. Presiunea a fost diferita: 2.0, 2.2 pentru F 650 si 2.2, 2.5 pentru 1200 GS. » Post actualizat in 02 Apr 2016 08:17 Pentru ca tot s-a incalzit afara, maine, duminica, 3 aprilie, iesim pe drumurile asfaltate si mai putin asfaltate ale tarii. Daca mai este vreun doritor de plimbare si gratar pe malul Telejenelului, ne vedem la 10.00 la Casa Presei, la statuie. Traseul este Bucuresti-Valenii de Munte- inainte de Cheia dreapta, pe forestier pana la Vama Buzaului - Zizin - Sacele- intoarcere pe Valea Doftanei. Pana acum sunt doua BMW si un Suzuki Freewind. https://www.google.ro/maps/dir/44.985626,25.966613/45.4729402,25.7514343/D%C4%83lghiu/45.5232846,26.0279858/45.4867329,26.028169/45.4146683,25.9429523/44.9712781,25.9642062/@45.2044605,25.5121829,9z/data=!4m19!4m18!1m0!1m5!3m4!1m2!1d25.8649706!2d45.5769825!3s0x40b365046cd929eb:0x4f8ca2760d216f7e!1m5!1m1!1s0x40b364d58d5d7ba1:0x2d6fea2b590dbfd1!2m2!1d25.9126135!2d45.5749775!1m0!1m0!1m0!1m0!3e0 Editat Martie 16, 2016 de Madalin Pribu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 /index.php?/topic/737967-bmw-camp-7/?p=4177855 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 Poate intereseaza pe cineva! /index.php?/topic/739111-bmw-f-650-funduro-stare-deosebita/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 /index.php?/topic/737967-bmw-camp-7-02-03072016/?p=4205325 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.