invictus Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) trebuie sa il stergi bine dupa ce l-ai spalat cu motorina, ca sa nu se dilueze uleiul. Dupa ce ii dai cu ulei lasa roata sa se invarta in gol pe cric, stergi de pe janta uleiul aruncat si cu asta basta. cele cu halogen mi se par rezonabile la pret. xenonul e scump intr-adevar, dar e totusi hella nu vreo chinezarie. eventual se poate cumpara un kit xenon ieftin pentru cele cu halogen. apropos, cum merge balaurul? Editat Martie 8, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 http://www.louis.de/_10249f1bd51cff721de4d...tnr_gr=10019601astea merg?se pot adapta?are cineva? le as prefera,avand suprafata mai mare si deci protectia la vant mai buna,cat si dpdv al pretului eu am asa ceva si sunt destul de multumit de ele,se potrivesc fara nici o modificare si am pe cineva in germania care ti le poate trimite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Iar am inceput sa balesc in fata monitorului...super xenoanele alea. Intrebare..daca le pui pe alea...si mai pui si kit xenon la far...are vreun efect negativ asupra bateriei ? Nu de alta...dar nu ar fi prima data cand ma trezesc cu bateria goala in drum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 eu am asa ceva si sunt destul de multumit de ele,se potrivesc fara nici o modificare si am pe cineva in germania care ti le poate trimite Numara-ma si pe mine cu o pereche,vad ca-s si la pret de criza,asa ca ma inscriu si cu cite o bere la fiecare din cei doi protagonisti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 cum le putem primi si la ce bani?in lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 [.... apropos, cum merge balaurul? acum MERGE ! lasand gluma la o parte, senatia e ca si cum as avea alta mobra ! una peste alta sunt foarte multumit, acu' sa vedem cat tine bafta ! Iar am inceput sa balesc in fata monitorului...super xenoanele alea.Intrebare..daca le pui pe alea...si mai pui si kit xenon la far...are vreun efect negativ asupra bateriei ? Nu de alta...dar nu ar fi prima data cand ma trezesc cu bateria goala in drum.. cica teoretic alternatoru de F scoate 400w, daca valorile tuturor consumatorilor nu depasec cifra, ar tre sa fie ok. ramanand in zona firelor si cablurilor, care aveti boton de "avarie" ? bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) Intrebare..daca le pui pe alea...si mai pui si kit xenon la far...are vreun efect negativ asupra bateriei ?Nu de alta...dar nu ar fi prima data cand ma trezesc cu bateria goala in drum.. Xenoanele consuma mult mai putin decat halogenele. Cel putin la becurile de far, tip H4 (35W in loc de 55/60W). Pe E-bay nu vad (la prima privire, scurta), lamuriri despre consum. Cred ca un mail vanzatorilor ar lamuri problema. Pe de alta parte, produsele Hella, din ce imi amintesc eu, sunt comercializata de multe s.c. in Romania. Vedeti ca poate le rezolvati mai ieftin. Am ajuns astazi la pagina 70 din topicul "cine are BMW 650 F gs/Dakar". Sper ca saptamana asta sa termin si sa fie totul ok. Editat Martie 8, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Mmmm... tot nu e rezolvata problema cu moto meu. La relanti se ineaca daca nu are consumator puternic (faza lunga sau faza scurta uneori) si chiar nu stiu de unde sa incep bibileala... Ma poate ajuta si pe mine cineva cu verificarea pastilelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 stii cum e, cateodata marimea chiar conteaza ! am gasit si unele de 16cm, ideea e ca nu vreau sa le pun de desing, vreau lumina mai multa ma gandesc sa le pun in dreptul farului, stanga dreapta. pana atunci tre' sa fac o vizita la AB dupa rulmenti de jug si cablu de km. tu ce-ai facut cu nazistu' ? cand e gata ? bafta ! ps: Telling me "Let's just be friends!" is like telling me my dog died, but i can still keep him.. asta e geniala, mi-as fi dorit s-o stiu la 17 ani cand colegele imi spuneau ca vor sa ramanem prieteni, iar eu vroiam sa bag cozonacu'n cuptor ! Da, bre, da' ia o rigla si pune-o langa faru' ala de dacie al balaurului, sa vezi cam cat ar fi un proiector d-ala de 18 cm diametru.. PS: Eu cum crezi ca am "invatat-o"?? cica teoretic alternatoru de F scoate 400w, daca valorile tuturor consumatorilor nu depasec cifra, ar tre sa fie ok.ramanand in zona firelor si cablurilor, care aveti boton de "avarie" ? Parca ala de GS scoate 400, asta de Classic/Funduro/Strada scoate 230w.. N-am, dar mi-ar fi folosit uneori.. Se poate face un releu, cu un contact pe ghidon, ceva, sunt sigur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Mmmm... tot nu e rezolvata problema cu moto meu. La relanti se ineaca daca nu are consumator puternic (faza lunga sau faza scurta uneori) si chiar nu stiu de unde sa incep bibileala... Ma poate ajuta si pe mine cineva cu verificarea pastilelor? Problema cu verificatul jocului la supape, e ca demolezi motoru, masori vezi ca nu e bine si-l pui la loc ! Prima data am trait cu impresia ca se pot regla ca la dacie, niet masori si schimb pastila. Daca tot ai timp liber si nu sti de unde s-o apuci, da jos airboxu ( munca dreacu ) si vezi ce lighioane gasesti p'acolo. Chiar daca nu de acolo e problema, e un loc unde tot tre' sa faci curatenie odata si odata ! Desi treaba cu inecatu' e din carburator, poate nivelu' nu e bun, poate cuiele nu's in pozitia corecta samd. Eventual un test de compresie n-ar strica... Vezi ca Nicu de mymoto a devenit expert in bmw-uri Cand vede F650 ii se imoaie picioarele bafta ! JJ, imi fac cu ochiu proiectoarele puse de invictus de pe ebay, cele cu halogen desigur ! Editat Martie 9, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) dupa iarna i-am dat si eu o cheie.... am luat curent de la masina pentru a o porni dar a luat-o si acum micile probleme: 1. baterie moarta! dupa mai bine de 20 min de functionat nu a vrut sa o mai ia singura ce imi recomandati sa cumpar si de pe unde 2. saua vandalizata de gheare de matsa! unde pot sa o reimbrac sau de unde imi iau alta... preferabil neagra 3. o problema pe care am vazut-o de anul trecut: la pornire dupa impingerea inapoi a socului relantiul statea pe la 1400, dar dupa ce se incalzea motorul relantiul urca la 2000 si nu cred ca e normal... multumex! Editat Martie 9, 2009 de ratonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Salutare tuturor.Din octombrie am un BMW F650 ST. 1998, 31300 km luat de la neamt, am facut 2000 km. Sunt mega satisfacut. Inca nu-s mai bun ca ea Am schimbat uleiul, 100 RON, mi-a curs un telescop si am schimbat semerigul plus ulei 20W ambele telescoape MOTUL, u ic mai rigid decat ce avea, si e super. Mi se pare perfecta pentru Romania, pamant romanesc. Daca mai fac niste bani poate trec la un F650 GS, dar la anul. Intrebarea mea: De unde naiba sa fac rost de niste suporti laterali si genti pentru motor? Mai am un prieten care are Un 650 Funduro si vrea si el. Cine are de vanzare, stie pe cineva care vinde, sau macar niste poze ca sa dau la un mester sa-mi faca ceva? Solutii , ceva? Multumesc, Mircea Si io am un F650 din '96 care a venit de la mamica lui cu side case-uri originale BMW si cu suporti. Gentile sunt destul de micute dar cred ca se poate copia modelul. E posibil ca mai incolo sa le vand. Apropo, ma interseaza si pe mine un parbriz si un top case... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) 1. baterie moarta! dupa mai bine de 20 min de functionat nu a vrut sa o mai ia singura ce imi recomandati sa cumpar si de pe unde hai ca imi raspund si singur pt ca nu stau cu mana in san o sa iau (eventual diseara) bateria in casa sa incerc sa o reformatez. Daca nu am gasit asa ceva aici la un pret de pana in 50 Eur (sau asa se pare). Ce parere aveti de Yuasa? Gasesc ceva cu intretinere mai usoara? Vad ca astea cu gel sunt mai pretentioase la intretinere si eu cu capra ies random de tot si as vrea ceva care sa necesite minima bataie de cap.... Editat Martie 9, 2009 de ratonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 azi am dat comanda de exide 101lei + 20 curier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Vad ca astea cu gel sunt mai pretentioase la intretinere... detaliaza te rog ... bateriile cu gel sunt baterii care NU NECESITA intretinere ... nu pricep ce vrei tu sa spui acolo ... Pentru sha recomand tot pe Darian ! Editat Martie 9, 2009 de alexxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Caz 1: bateriile cu gel sunt cele mai dificile. Au nevoie de incarcare oricand este tinuta mai mult de 2-3 saptamani in rapaos. In caz contrar se sulfateaza, incet-incet... dar sigur. Este recomandat ca cei ce folosesc baterii cu gel (dar nu numai) sa foloseasca un redresor permanent pe durata cat nu folosesc motocicleta pe perioade mai mari. ...... Caz 2: Bateriile cu gel tinute in depozit au acelasi mod de intretinere, se pun la incarcat odata pe luna. Va invitam oricand in magazinele noastre pentru a ne verifica, de fiecare data trecem pe baterie data ultimei incarcari. ...... Se poate folosi o baterie cu acid dar fara intretinere in locul uneia cu gel, dar trebuie tinut cont de pozitionarea bateriei, de multe ori este inclinata. Ca o concluzie: bateriile cu gel au nevoie de o mai mare atentie decat cele cu acid. sursa: /index.php?...t&p=1658983 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 doamnelor si domnilor va prezint balauruuuuuuuul !!!! bafta ! : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 doamnelor si domnilor va prezint balauruuuuuuuul !!!! bafta ! : Vreau si io parbriz ca al tau ai idee de unde se face rost? mobra mea e din '96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 frumos zmeul cel alb is curios cum suna cu toba aia pui un filmulet pe youtube? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Domnilor,am si eu un fix cu schimbatul subtitlului asa ca macar de dragul meu sau ca sa scapati de gura mea,hai sa ne dam cu parerea. Eu propuneam trei variante mai inapoi dar cea mi buna mi se pare "garajul cu de toate" care se poate referi atat la piese de schimb,elemente de tunning sau solutii la diverse probleme cat si la discutii diverse pe teme motocicliste.Ideea mi-a venit imaginandu-mi ca suntem stransi intr-un garaj cu un motor desfacut in fata despre care discutam si pe marginea caruia putem planifica si cate-o iesire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) gabitza_bv, asa am luat mobra, gasisem parca la wunderlich, dar e in jur de 150E, si eu as vrea altu ca asta e zgariat tare. kev77, nu stiu sa filmez si n-am cu ce, daaaar crede-ma d-aia ii zic BALAUR ! tot d-aia in fiecare dimineata o imping 100m din fata blocului inainte s-o pornesc ! bafta ! Domnilor,am si eu un fix cu schimbatul subtitlului asa ca macar de dragul meu sau ca sa scapati de gura mea,hai sa ne dam cu parerea.Eu propuneam trei variante mai inapoi dar cea mi buna mi se pare "garajul cu de toate" care se poate referi atat la piese de schimb,elemente de tunning sau solutii la diverse probleme cat si la discutii diverse pe teme motocicliste.Ideea mi-a venit imaginandu-mi ca suntem stransi intr-un garaj cu un motor desfacut in fata despre care discutam si pe marginea caruia putem planifica si cate-o iesire. de acord ! mi-am adus aminte, stie cineva ce as putea sa fac la jante sa arate ok ? am senzatia ca sunt ciupite, o merge cu ceva gen polish ? multam' Editat Martie 9, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 putem sa i zicem la subtitlu si coltul dizidentilor in fond,i am tradat pe fratii mai noi cu gs/dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 putem sa i zicem la subtitlu si coltul dizidentilorin fond,i am tradat pe fratii mai noi cu gs/dakar Nu e mai simplu "..si noi"?? Ca si continuare a titlului?? In plus, nu subtitlul ma face sa revin, sa fim seriosi!! ne cam agatam de un detaliu insignifiant.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 corect,john,dar daca avem sansa sa fim intrebati,raspundem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Bai sper sa mearga urlul Motobins super tare motoreta, se vede ca a fost ingrijita cum trebuie, da....e prea curata/spalata pentru gustu meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.