Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

trebuie sa il stergi bine dupa ce l-ai spalat cu motorina, ca sa nu se dilueze uleiul. Dupa ce ii dai cu ulei lasa roata sa se invarta in gol pe cric, stergi de pe janta uleiul aruncat si cu asta basta.

 

cele cu halogen mi se par rezonabile la pret. xenonul e scump intr-adevar, dar e totusi hella nu vreo chinezarie. eventual se poate cumpara un kit xenon ieftin pentru cele cu halogen.

apropos, cum merge balaurul?

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

http://www.louis.de/_10249f1bd51cff721de4d...tnr_gr=10019601

astea merg?se pot adapta?are cineva?

le as prefera,avand suprafata mai mare si deci protectia la vant mai buna,cat si dpdv al pretului

 

eu am asa ceva si sunt destul de multumit de ele,se potrivesc fara nici o modificare si am pe cineva in germania care ti le poate trimite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar am inceput sa balesc in fata monitorului...super xenoanele alea.

Intrebare..daca le pui pe alea...si mai pui si kit xenon la far...are vreun efect negativ asupra bateriei ?

Nu de alta...dar nu ar fi prima data cand ma trezesc cu bateria goala in drum..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am asa ceva si sunt destul de multumit de ele,se potrivesc fara nici o modificare si am pe cineva in germania care ti le poate trimite

Numara-ma si pe mine cu o pereche,vad ca-s si la pret de criza,asa ca ma inscriu si cu cite o bere la fiecare din cei doi protagonisti! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[....

apropos, cum merge balaurul?

 

 

 

acum MERGE !

lasand gluma la o parte, senatia e ca si cum as avea alta mobra !

una peste alta sunt foarte multumit, acu' sa vedem cat tine :lol:

 

 

bafta !

 

Iar am inceput sa balesc in fata monitorului...super xenoanele alea.

Intrebare..daca le pui pe alea...si mai pui si kit xenon la far...are vreun efect negativ asupra bateriei ?

Nu de alta...dar nu ar fi prima data cand ma trezesc cu bateria goala in drum..

 

 

cica teoretic alternatoru de F scoate 400w, daca valorile tuturor consumatorilor nu depasec cifra, ar tre sa fie ok.

ramanand in zona firelor si cablurilor, care aveti boton de "avarie" ?

 

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Intrebare..daca le pui pe alea...si mai pui si kit xenon la far...are vreun efect negativ asupra bateriei ?

Nu de alta...dar nu ar fi prima data cand ma trezesc cu bateria goala in drum..

Xenoanele consuma mult mai putin decat halogenele. Cel putin la becurile de far, tip H4 (35W in loc de 55/60W).

Pe E-bay nu vad (la prima privire, scurta), lamuriri despre consum. Cred ca un mail vanzatorilor ar lamuri problema.

Pe de alta parte, produsele Hella, din ce imi amintesc eu, sunt comercializata de multe s.c. in Romania.

Vedeti ca poate le rezolvati mai ieftin.

 

Am ajuns astazi la pagina 70 din topicul "cine are BMW 650 F gs/Dakar".

Sper ca saptamana asta sa termin si sa fie totul ok.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmm... tot nu e rezolvata problema cu moto meu. La relanti se ineaca daca nu are consumator puternic (faza lunga sau faza scurta uneori) si chiar nu stiu de unde sa incep bibileala... Ma poate ajuta si pe mine cineva cu verificarea pastilelor? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii cum e, cateodata marimea chiar conteaza !

am gasit si unele de 16cm, ideea e ca nu vreau sa le pun de desing, vreau lumina mai multa

ma gandesc sa le pun in dreptul farului, stanga dreapta.

pana atunci tre' sa fac o vizita la AB dupa rulmenti de jug si cablu de km.

tu ce-ai facut cu nazistu' ? cand e gata ?

 

bafta !

 

ps: Telling me "Let's just be friends!" is like telling me my dog died, but i can still keep him..

 

asta e geniala, mi-as fi dorit s-o stiu la 17 ani cand colegele imi spuneau ca vor sa ramanem prieteni, iar eu vroiam sa bag cozonacu'n cuptor !

Da, bre, da' ia o rigla si pune-o langa faru' ala de dacie al balaurului, sa vezi cam cat ar fi un proiector d-ala de 18 cm diametru.. :)

 

PS: Eu cum crezi ca am "invatat-o"?? :D

 

cica teoretic alternatoru de F scoate 400w, daca valorile tuturor consumatorilor nu depasec cifra, ar tre sa fie ok.

ramanand in zona firelor si cablurilor, care aveti boton de "avarie" ?

Parca ala de GS scoate 400, asta de Classic/Funduro/Strada scoate 230w.. :lol:

 

N-am, dar mi-ar fi folosit uneori.. Se poate face un releu, cu un contact pe ghidon, ceva, sunt sigur..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmm... tot nu e rezolvata problema cu moto meu. La relanti se ineaca daca nu are consumator puternic (faza lunga sau faza scurta uneori) si chiar nu stiu de unde sa incep bibileala... Ma poate ajuta si pe mine cineva cu verificarea pastilelor? :lol:

 

 

Problema cu verificatul jocului la supape, e ca demolezi motoru, masori vezi ca nu e bine si-l pui la loc !

Prima data am trait cu impresia ca se pot regla ca la dacie, niet masori si schimb pastila.

Daca tot ai timp liber si nu sti de unde s-o apuci, da jos airboxu ( munca dreacu ) si vezi ce lighioane gasesti p'acolo.

Chiar daca nu de acolo e problema, e un loc unde tot tre' sa faci curatenie odata si odata !

Desi treaba cu inecatu' e din carburator, poate nivelu' nu e bun, poate cuiele nu's in pozitia corecta samd.

Eventual un test de compresie n-ar strica...

Vezi ca Nicu de mymoto a devenit expert in bmw-uri :D

Cand vede F650 ii se imoaie picioarele

 

 

bafta !

 

JJ, imi fac cu ochiu proiectoarele puse de invictus de pe ebay, cele cu halogen desigur !

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa iarna i-am dat si eu o cheie.... am luat curent de la masina pentru a o porni dar a luat-o si acum micile probleme:

 

1. baterie moarta! dupa mai bine de 20 min de functionat nu a vrut sa o mai ia singura :lol: ce imi recomandati sa cumpar si de pe unde

 

2. saua vandalizata de gheare de matsa! unde pot sa o reimbrac sau de unde imi iau alta... preferabil neagra

 

3. o problema pe care am vazut-o de anul trecut: la pornire dupa impingerea inapoi a socului relantiul statea pe la 1400, dar dupa ce se incalzea motorul relantiul urca la 2000 si nu cred ca e normal...

 

multumex!

Editat de ratonul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Din octombrie am un BMW F650 ST. 1998, 31300 km luat de la neamt, am facut 2000 km. Sunt mega satisfacut. Inca nu-s mai bun ca ea :lol:

Am schimbat uleiul, 100 RON, mi-a curs un telescop si am schimbat semerigul plus ulei 20W ambele telescoape MOTUL, u ic mai rigid decat ce avea, si e super.

Mi se pare perfecta pentru Romania, pamant romanesc.

Daca mai fac niste bani poate trec la un F650 GS, dar la anul.

 

Intrebarea mea:

De unde naiba sa fac rost de niste suporti laterali si genti pentru motor?

Mai am un prieten care are Un 650 Funduro si vrea si el.

Cine are de vanzare, stie pe cineva care vinde, sau macar niste poze ca sa dau la un mester sa-mi faca ceva?

Solutii , ceva?

 

Multumesc,

Mircea

 

 

Si io am un F650 din '96 care a venit de la mamica lui cu side case-uri originale BMW si cu suporti. Gentile sunt destul de micute dar cred ca se poate copia modelul.

 

E posibil ca mai incolo sa le vand. Apropo, ma interseaza si pe mine un parbriz si un top case...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. baterie moarta! dupa mai bine de 20 min de functionat nu a vrut sa o mai ia singura :) ce imi recomandati sa cumpar si de pe unde

hai ca imi raspund si singur :lol: pt ca nu stau cu mana in san :D

 

o sa iau (eventual diseara) bateria in casa sa incerc sa o reformatez.

 

Daca nu am gasit asa ceva aici la un pret de pana in 50 Eur (sau asa se pare). Ce parere aveti de Yuasa? Gasesc ceva cu intretinere mai usoara? Vad ca astea cu gel sunt mai pretentioase la intretinere si eu cu capra ies random de tot si as vrea ceva care sa necesite minima bataie de cap....

Editat de ratonul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca astea cu gel sunt mai pretentioase la intretinere...

 

:D detaliaza te rog ... bateriile cu gel sunt baterii care NU NECESITA intretinere ... nu pricep ce vrei tu sa spui acolo ...

 

Pentru sha recomand tot pe Darian ! :lol:

Editat de alexxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caz 1: bateriile cu gel sunt cele mai dificile. Au nevoie de incarcare oricand este tinuta mai mult de 2-3 saptamani in rapaos. In caz contrar se sulfateaza, incet-incet... dar sigur. Este recomandat ca cei ce folosesc baterii cu gel (dar nu numai) sa foloseasca un redresor permanent pe durata cat nu folosesc motocicleta pe perioade mai mari.

 

......

 

Caz 2: Bateriile cu gel tinute in depozit au acelasi mod de intretinere, se pun la incarcat odata pe luna. Va invitam oricand in magazinele noastre pentru a ne verifica, de fiecare data trecem pe baterie data ultimei incarcari.

 

......

 

Se poate folosi o baterie cu acid dar fara intretinere in locul uneia cu gel, dar trebuie tinut cont de pozitionarea bateriei, de multe ori este inclinata.

 

Ca o concluzie: bateriile cu gel au nevoie de o mai mare atentie decat cele cu acid.

sursa: /index.php?...t&p=1658983

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,am si eu un fix cu schimbatul subtitlului asa ca macar de dragul meu sau ca sa scapati de gura mea,hai sa ne dam cu parerea.

Eu propuneam trei variante mai inapoi dar cea mi buna mi se pare "garajul cu de toate" care se poate referi atat la piese de schimb,elemente de tunning sau solutii la diverse probleme cat si la discutii diverse pe teme motocicliste.Ideea mi-a venit imaginandu-mi ca suntem stransi intr-un garaj cu un motor desfacut in fata despre care discutam si pe marginea caruia putem planifica si cate-o iesire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gabitza_bv, asa am luat mobra, gasisem parca la wunderlich, dar e in jur de 150E, si eu as vrea altu ca asta e zgariat tare.

kev77, nu stiu sa filmez si n-am cu ce, daaaar crede-ma d-aia ii zic BALAUR !

tot d-aia in fiecare dimineata o imping 100m din fata blocului inainte s-o pornesc !

 

bafta !

 

Domnilor,am si eu un fix cu schimbatul subtitlului asa ca macar de dragul meu sau ca sa scapati de gura mea,hai sa ne dam cu parerea.

Eu propuneam trei variante mai inapoi dar cea mi buna mi se pare "garajul cu de toate" care se poate referi atat la piese de schimb,elemente de tunning sau solutii la diverse probleme cat si la discutii diverse pe teme motocicliste.Ideea mi-a venit imaginandu-mi ca suntem stransi intr-un garaj cu un motor desfacut in fata despre care discutam si pe marginea caruia putem planifica si cate-o iesire.

 

de acord !

 

mi-am adus aminte, stie cineva ce as putea sa fac la jante sa arate ok ?

am senzatia ca sunt ciupite,

o merge cu ceva gen polish ?

 

 

multam'

post-20871-1236611831_thumb.jpg

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

putem sa i zicem la subtitlu si coltul dizidentilor

in fond,i am tradat pe fratii mai noi cu gs/dakar

Nu e mai simplu "..si noi"?? Ca si continuare a titlului?? In plus, nu subtitlul ma face sa revin, sa fim seriosi!! ne cam agatam de un detaliu insignifiant.. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...