Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Am unit topicul "Piese Bmw F650" cu cel de fata. Sper sa nu va suparati, dar deja erau prea multe topicuri usor diferite. Editat Aprilie 21, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 printre alte dileme de-ale lui ERU este si aia cu inaltimea seii; el zicand ca are 1,70 inaltime. intrebarea este: cat de jos se poate cobora spatele? pana la ce inaltime minima de la sol se poate ajunge cu saua ? am inteles ca exista si niste kituri de coborare....( daca nu stai cu toata talpa pe sol e destul de nasol sa o impingi in spate; sa "dai cu spatele"). conteaza cumva si profilul cauciucului la lasarea seii ? si acuma mai intreb si eu una apropos de cauciucuri: cele cu profilul mare fac fata bine in oras ?...nu se uzeaza prematur?.....ai aderenta mai buna pe asfalt ud cu ele ? merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Cum stai pe ea nu tine atat de mult de inaltime cat de lungimea picioarelor. Acel "Inseam". Poti sa ai ai 1,90 si sa stai mai prost decat unu de 1,75. Ca idee...eu am 1,72 sau 73 si acum am saua ridicata la maxim din amortizor. Ating cam cu jumatate de talpa sau cu o talpa intreaga daca ma dau mai intr-o parte. Nu am probleme la dat cu spatele. Eventual ma dau jos si o intorc manual daca e cazul...dar de obicei m-am descurcat. La cauciucuri depinde ce vrea sa faca cu ea...Exista un topic separat aici "cauciucuri on / off " unde sunt review-uri exact pe tema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 thx. ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 despre inaltime, eu am 1.74 si cu amortizorul central strans maxim ating cu ambele picioare foarte bine, mai exact cu toata talpa. e drept ca m-am facut ca un porcusor acum cu Pastele asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 peeeerfect. exact asta am vrut sa vad/aud. io am 1,77 si m-am dat cateva minute prin parcare cu un 650......si mult mi-a placut ! - doar ca are spatele reglat "default". thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) peeeerfect.exact asta am vrut sa vad/aud. io am 1,77 si m-am dat cateva minute prin parcare cu un 650......si mult mi-a placut ! - doar ca are spatele reglat "default". thx. Mai ezac cu offizieru'.. Nush cum e reglat, s-ar putea sa-l fi pus Clavi la "10 click-uri" (default).. Cat despre cauciucuri, uita-te prin topicul de cauciucuri on/off.. al meu (heidenau K60) nu e recomandat pentru asfalt ud, fuge destul de usor.. pe iarba offizieru' devine sanie, in rest se comporta destul de foarte ok.. Insa, la cat de mica e sansa sa ies pe coclauri in viitorul apropiat, cred ca urmatorul cauciuc va fi orientat mai mult pentru strada decat pentru off.. In alta ordine de idei: duminica am pus furtunul pe offizier, deci acum e aproape curat.. Pentru prima oara de prin 2007.. Editat Aprilie 22, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Pentru cauciucuri "street oriented" recomand cu caldura Heidenau K76 pentru raportul excelent calitate pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Mai ezac cu offizieru'.. Nush cum e reglat, s-ar putea sa-l fi pus Clavi la "10 click-uri" (default).. Cat despre cauciucuri, uita-te prin topicul de cauciucuri on/off.. al meu (heidenau K60) nu e recomandat pentru asfalt ud, fuge destul de usor.. pe iarba offizieru' devine sanie, in rest se comporta destul de foarte ok.. Insa, la cat de mica e sansa sa ies pe coclauri in viitorul apropiat, cred ca urmatorul cauciuc va fi orientat mai mult pentru strada decat pentru off.. In alta ordine de idei: duminica am pus furtunul pe offizier, deci acum e aproape curat.. Pentru prima oara de prin 2007.. Mi-ai stricat dixtractia. Pai si eu ce caucioace imi iau? Ca 300 de euroi pe continetal nu dau nici batut. In alta ordine de idei, si Sally a capatat un shmotru sambata, cu sampon, periuta de dinti si polish pe vopseaua ei cea neagra si lucioasa. Nici din fabrica nu cred ca a mai aratat asa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Eu mi-am luat Tourance cu 160 setul. Nu cred ca sunt altele mai bune la pretul asta. On si soft off. Desi eu am bagat hard cu neamtul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Mai ezac cu offizieru'.. Nush cum e reglat, s-ar putea sa-l fi pus Clavi la "10 click-uri" (default).. Cat despre cauciucuri, uita-te prin topicul de cauciucuri on/off.. al meu (heidenau K60) nu e recomandat pentru asfalt ud, fuge destul de usor.. pe iarba offizieru' devine sanie, in rest se comporta destul de foarte ok.. Insa, la cat de mica e sansa sa ies pe coclauri in viitorul apropiat, cred ca urmatorul cauciuc va fi orientat mai mult pentru strada decat pentru off.. In alta ordine de idei: duminica am pus furtunul pe offizier, deci acum e aproape curat.. Pentru prima oara de prin 2007.. ezac ! baiat bun ofizieru` tau.....daca vrea careva sa-l fure calarindu-l...o sa aiba ceva surprize.... ( relantiul ciudat si ambreiaju care tine numai foarte sus; dar deh; daca asa-i place gheneralului.... ). am aflat ca exista chiar si kit de lasare a sheii; presupun ca e o presa care strange arcul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Am o nedumerire. Suspensia spate, mai bine zis reglarea. Am fost in teren si am pus pe 0, adica soft si ma lovea saua. am pus pe 10 si a fost ok. 40 pt ce e? pt cand e pasager si asfalt? unde as putea citi ? pe f650.com nu e prea desteapta explicatia. Acolo zice de ceva reglaj de rebound pe langa robinetul mare. Unde e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) Tine de preferintele fiecaruia. Depinde de drum , de viteza cu care abordezi diversele denivelari, de greutatea calaretului..daca mai are si bagaje sau nu..de cat de masochist e .. etc Eu m-am mai luminat aici : http://faq.f650.com/FAQs/ShocksMaintFAQ.ht...n%20Differences Din robinetul mare reglezi Preload. F650 Classic OEM and F650 GS OEM Shock Adjustments are * Preload: (Large Black Adjustment Knob) * Rebound Damping. (Small Turn Screw with S<->H stamped on it at the BOTTOM of the shock, one side only, small turn screw standard on the fitted shock. Editat Aprilie 22, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 cu click urile alea am experimentat si am aflat asa:cu cat e mai strans,deci mai rigid,tinuta pe viraje e mai ok,nu are tendinta sa plece unde vrea ea cu 40 de clickuri e super pe drum bun si cu viraje(eu am avut gs 500 inainte si mi cam place sa frec scaritele de asfalt),motorul e perfect controlabil,dar la hopuri cam sari din sa de regula merg cu 30 de clickuri,pt ca drumurile noastre sunt cam sparte sub 30 (0,10,20) de clickuri de cate ori intru agresiv in viraj mi l largeste ca naiba si ies aiurea din curba,desi parca e mai confortabil peste gropi pt mine ideal e 30,deocamdata am mers cu transalpuri si suspensia e peste bmw, desi e mai elastica cu mult, tinuta de drum e mai buna.dar bmw urile noastre sunt mai frumoase,mai confortabile si mai ieftine si consuma ceva mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 robinetul meu nu mai face click dar se invarte :-? o avea ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Se insurubeaza? Daca da, nu-i bai. In general merg cu totul pe soft pe strada. Ultima portie de endureala am facut-o cu preloadul tare si rebound soft. Suspensia se ducea greu pana la capat, insa spatele topaia in ultimul hal cand dadeam de pietre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Si misca ceva in timp ce se invarte ? Se ajusteaza amortizoru' sau se invarte in gol robinetu' ? Mai uitam acu pe F650.com " How do I know if the Rear Shock is stuffed? If you can't adjust the preload with yourself off the bike (bike on centerstand), then something's wrong with the preload adjuster. " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Stie cineva ce fel de lichid este in sistemul de la Preload de la telescop? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Stie cineva(stiu eu cine ar sti...Ivan? )care este setarea standard pentru siguranta de pe cuiele din carburatoare? A cata pozitie? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Stie cineva(stiu eu cine ar sti...Ivan? )care este setarea standard pentru siguranta de pe cuiele din carburatoare? A cata pozitie? Multumesc anticipat! teoretic ( nu bag mana in foc) de fabrica sunt la 3, ce stiu insa sigur e ca vara se pun la 5 ! Bafta ! ps: cauta pe f650.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 teoretic ( nu bag mana in foc) de fabrica sunt la 3, ce stiu insa sigur e ca vara se pun la 5 ! Bafta ! ps: cauta pe f650.com :-)) amuzant...daca-mi amintesc bine cand am desfacut...sunt doar 4 pozitii, deci vara cu siguranta vine pe 5... Presupun ca ai numerotat 1 de jos spre 4 in sus. Si cred ca pe 3 e intr-adevar. Am cautat pe f650.com dar nu am descoperit(ce-i drept nu m-am straduit indestul). Parca, parca pe 3 stiam si eu. Cu cat vine acul mai in sus cu atat e siguranta mai jos pusa(spre 1) si inseamna ca vine mai multa benzina(parca asa era mecanismul). Hmmm...inca o dilema, da' o rezolv eu si am sa scriu... robinetul meu nu mai face click dar se invarte :-? o avea ceva? Nu face click pentru ca s-a umblat la el si s-a pierdut biluta cu arculet care iti facea click si-ti confirma tura...dar nu e problema...merge, merge...fa-i un semn daca tu crezi ca e cazul pentru numarat turele...sau fa rost de o biluta de rulment mic...si cu surubelnita-n cruce din trusa motocicletei vei rezolva problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 :-)) amuzant...daca-mi amintesc bine cand am desfacut...sunt doar 4 pozitii, deci vara cu siguranta vine pe 5... Presupun ca ai numerotat 1 de jos spre 4 in sus. Si cred ca pe 3 e intr-adevar. Am cautat pe f650.com dar nu am descoperit(ce-i drept nu m-am straduit indestul). Parca, parca pe 3 stiam si eu. Cu cat vine acul mai in sus cu atat e siguranta mai jos pusa(spre 1) si inseamna ca vine mai multa benzina(parca asa era mecanismul). Hmmm...inca o dilema, da' o rezolv eu si am sa scriu... ok, ok, sunt artist, la mine expresia " cu siguranta" e tare relativa ideea de baza ai sintetizat-o singur, vara se merge pe pozitia" multa benzina" ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Salutare lume , azi mi au sosit piesele de la bmw timisoara , respectiv cablu turometru(70 roni) si racordul de cauciuc(242 roni) dintre cilindru si carburator .Maine am sa ma pun sa le montez ca stau pe tusa de vreo 3 saptamani ! nu mai porne deloc din cauza ca tragea aer fals pe la crapaturile racordului...Daca a mai schimbat cineva piesele astea va rog nu fiti zgarciti in a ma sfatui cum sa o fac mai bine.Mutumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Salutare lume , azi mi au sosit piesele de la bmw timisoara , respectiv cablu turometru(70 roni) si racordul de cauciuc(242 roni) dintre cilindru si carburator .Maine am sa ma pun sa le montez ca stau pe tusa de vreo 3 saptamani ! nu mai porne deloc din cauza ca tragea aer fals pe la crapaturile racordului...Daca a mai schimbat cineva piesele astea va rog nu fiti zgarciti in a ma sfatui cum sa o fac mai bine.Mutumesc anticipat. Nu am schimbat...dar am dat jos si pus la loc de cateva ori carburatoarele...Se poate rezolva fara sa dai jos air-box-ul, ceea ce ar presupune sa dai jos alte minuni mai din spate(ma indepartez deja de cilindru spre coada/toba, ca neamtul asta e facut foarte ergonomic, insa greu de mesterit). Scoti rezervorul...dai jos suportul ala din dreptul seii(e o ureche metalica cu 2 suruburi care incomodeaza) si apoi desfaci colierele...poate poti sa dai corpurile carburatoarelor mai in legaturile cu airboxul...cat sa scoti si sa pui racordurile noi dinspre cilindru...recomand surubelnita lata dreapta cu tija lunga si multa atentie daca folosesti maniera asta de fortare a cauciucului...de cedat nu-i bai...dar sa fii totusi atent. Cat despre cablu turometru...cand ai dat comanda, ca mie la Iasi mi-au cerut 88 ron cu tot cu TVA acum de Pasti...si am decis sa iau piesele printr-un prieten(mai am de luat si niste spite)din Londra, la preturi aproape de jumatate. Asfalt uscat si maini curate (cat mai putina mestereala si kilometri de cea mai buna calitate!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 multumesc TVA Am dat comanda la piese acum o saptamana. Banuiesc ca tre sa pun si silicon de etansare la inbinarea cu cilindru ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.