vmm Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 Raspunsurile le ai aici, boldate Salutare prieteni cu F-uri De o saptamana sunt si eu mandrul posesor al unui F650 din '98 cu 24.000Km la bord. Pana acum i-am facut o verificare completa(atat cat m-am priceput, ca la service nu o duc ). Chesti ce i-am reparat/schimbat/inlocuit: - ulei + filtru; - filtru de aer; - buji (NGK Iridiu); - garnituri furca + ulei furca; Chesti ce i-am verificat si le-am gasit in regula: - placute frana + lichid frana; - lichid racire; - nivel lichid baterie; Si acum intrebarile/neclaritatile: - imi curge umpic de ulei pe la busonul sub motor <- Cat de mare ii problema, cum o pot rezolva? R: Pune o garnitura noua de cupru si verifica sa nu fie fisurata baia in dreptul busonului - la rece(dimineata sau dupa 8 ore de parcare la servici) nu porneste daca nu ii trag socul(cu socul tras porneste din prima, rar din a doua sau a treia) <- Asa fac toate sau am eu ceva buba? R: Toate fac la fel. Chiar si vara, pe caldurile astea, trebuie tras socul. Nu pleca in cursa cu socul tras! Asteapta putin pana incepe sa urce turatia apoi inchide-l progresiv. - de vreo 2-3 ori (o data urcand o panta) la o frana brusca mi s-a oprit motorul (mai aveam cam 3-5 litri de benzina in rezervor), cand am incercat sa il repornesc a trebuit sa ii dau de vreo 4-5 ori la buton sa porneasca <- R: Este posibil sa fi strans frana fara sa tragi si de ambreiaj sau reglajul carburatoarelor sa nu fie corespunzator Se mai intampla sau iara ii buba de la mine? Raspunsuri/Ideii/Sugesti/Pareri le astept cu sufletu' la gura. Pana atunci va salut si multe drumuri uscate Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 Bmw F650 simplu se pune? nu am mai avut bani sa mai desenez si literele G si S pe carena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ferox Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Salutare! DIn pacate scriu si eu aici numai cind am probleme. Am un F650 '94 si pierde niste antigel dar nu se vede nicaieri, din rezervor nu se recompleteaza nu imi pot imagina din ce cauza. Poate cineva sa imi zica in ce locuri sa caut defectul? s-ar putea sa se fi incins odata, nu sint sigur nici de asta ca termostatul lucreaza bine si acum, desi termometrul arata ca inainte. M-am gindit ca o fi chiuloasa dar nu sint sigur. Motorul e bestial la drumuri lungi, e foarte comod, si poate duce o gramada de bagaje si pe offroad merge bine daca desumflu rotile putin. nici manual nu am daca ma poate ajuta cineva Merci FeroxKTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 Am si eu un F650 rosu din 1998 cu 9000km reali de vanzare in Brasov, daca auziti pe cineva va rog sa ma contactati la nr 0721522633 Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 Am un F650 '94 si pierde niste antigel dar nu se vede nicaieri, din rezervor nu se recompleteaza nu imi pot imagina din ce cauza. Poate cineva sa imi zica in ce locuri sa caut defectul? Daca una sau ambele simeringuri din pompa de apa sunt stricate atunci apa si/sau uleiul ori iese prin gaurica de sub pompa (apleaca-te bine si o gasesti pe partea stanga, sub pompa) sau apa intra in motor si se amesteca cu uleiul ORI uleiul in apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 domnilor, ma chinuieste si pe mine o intrebare: e doar senzatia mea sau F-urile merg mai bine cu benzina de 95 decat de 98? la a mea (de fapt e un scarver insa motorul ar trebui sa fie acelasi ca la gs-urile de dupa 2001 - injectie si o singura bujie) mi se pare ca porneste mai greu si se cam balbaie intre 3500 si 4000 de ture la drum intins cand alimentez cu 98. a mai "simtit" cineva chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 domnilor, ma chinuieste si pe mine o intrebare: e doar senzatia mea sau F-urile merg mai bine cu benzina de 95 decat de 98? la a mea (de fapt e un scarver insa motorul ar trebui sa fie acelasi ca la gs-urile de dupa 2001 - injectie si o singura bujie) mi se pare ca porneste mai greu si se cam balbaie intre 3500 si 4000 de ture la drum intins cand alimentez cu 98. a mai "simtit" cineva chestia asta? Si la mine face la fel. Cu 95 fara pb merge mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NerviCrizeIsterii Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Ma scuzati ca ma bag pe topicul vostru, am un Aprilia Pegaso `99 si este similar cu f650 din `99, si am nevoie de oglinda stanga, de unde comandati voi piesele ? oglinda se potriveste perfect, acuma am una provizorie de pe un f650 P.S.: Si eu mi-as fi luat un f650 dakar da nu am avut atatea fonduri poate la anu Sa auzim de bine! Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Si la mine face la fel. Cu 95 fara pb merge mai bine. multam cinezice. pana acum avem o unanimitate. mai sunt si alte pareri? hai mai baieti, parca n-as vrea sa trag o concluzie bazandu-ma doar pe doo opinii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Ce presiune in roti folositi pentru asfalt? Temperatura de afara are importanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Ce presiune in roti folositi pentru asfalt? Temperatura de afara are importanta? momentan fix ce scrie pe bascula spate, cu metzler enduro 3 - pare ok la comportament dar poate sunt si variante mai bune voi ce baterii ati pus pe ale voastre si cum merg? de unde sunt cumparate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 adica pe modele mai noi te incingi mai repede? scuze ca ma bag si eu, sa ma prezint. am un f650 din 95 achizitionat de vreo 3 luni. mi se pare super ok dar vreau sa il schimb cu un dakar. sunt destul de inalt si d-aia il prefer. iar in alta ordine de idei, voi, cei cu bmw-uri, aveti o intalnire, o iesire, ceva? mi-ar place sa mai discutam la o bere despre motoarele bmw. daca as propune o iesire saptamana viitoare intr-o seara, credeti ca ati putea veni? cu respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Imi vand motorul BMW F650, 1995, 26.000km, in stare originala. Anuntul cu poze /index.php?showtopic=124769 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 Salutare stimati prieteni BMW-isti! Am shi eu o problema... La frana spate, dintr-o data se pierde presiune, in sensul ca franeaza ceva, dupa care pedala se duce "in pamant". Am incercat sa schimb lichidul de frana, am schimbat shi placutele, am aerisit shi tot asha face. Am desfacut pompa de frana shi pare a fi Ok la iterior dar nu sunt sigur... Intrebarea mea e urmatoarea: ma poate cineva ajuta sa iau pompa de frana de la motocicleta lui shi sa o testez pe a mea? pentru ca nu vreau sa la dau astora 100 de euro pe o pompa noua shi sa fie defapt etrierul sa ulatceva... Mentionez ca dau eu lichidul de frana necesar pentru schimbare shi bere rece... Merci frumos, Bronto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 25, 2007 Share Postat August 25, 2007 Apropo de uleiuri, pentru un F clasic cei de la reprezentanta din Iasi mi-au dat BMW SuperPower Oil SAE 5w-40 la 26.88 lei fara tva. E al doilea schimb pe care il fac cu acest fel de ulei si nu am nici o problema cu el. Acum, am si eu o intrebare. Am vazut ca se mai practica la GS-uri schimbarea bujiilor cu din astea cu iridium. Parca ma bate si pe mine gandul, mai ales ca toata lumea le lauda. Care e pretul lor? A mai pus cineva la unu din asta clasic, si daca daca ceva impresii? Multam frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zulex75 Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 fratilor mi-am luat shi eu un f650st sunt din buc. pe unde va vedeti ? shi cand mergem la plimbari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 Bujiile iridiu pt F650 fac toti banii. Avantaje verificate in comparatie cu bujiile normale si relativ noi : pornire mult mai usoara urmata de o functionare rotunda, chiar si cu motorul rece, scurtand mult timpul necesar de actionare al socului, cuplu sensibil mai mare la turatii mici, putand acum sa merg fara zmucituri in viteza 5 cu 60 Km/h. si chiar mai incet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zulex75 Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 spunetim shi mie la ce interval se schiba filtr de aer shi uleiul, filtrele de la louis sunt bune? shi ceva pozne cu neamtul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 La F650<2000:Filtrul de aer este din burete, nu se schimba. Doar se spala cu detergent si apa calduta de 2-3 ori, se stoarce usor si se lasa la uscat, dupa care se impregneaza cu un ulei special la spray. Eu am 2 (12 euro/buc la AutomobileBavaria),unul curat si uns pus intr-o punga la pastrare si unul pe motor. La 5000km fac rocada intre ele. Filtrul de ulei gasesti la acelasi pret si la AB si la magazinul MANN de pe Plevnei.(8-9euro). Felicitari pt moto. nu o sa te dezamageasca, este perfecta pt incepator pe drumurile patriei. Studiaza discutiile anterioare de pe forum, ca au fost destule si www. f650.com, ca ai ce invata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 (editat) QUOTE(bogdan_harea ''Bujiile iridiu pt F650 fac toti banii. Avantaje verificate in comparatie cu bujiile normale si relativ noi : pornire mult mai usoara urmata de o functionare rotunda, chiar si cu motorul rece, scurtand mult timpul necesar de actionare al socului, cuplu sensibil mai mare la turatii mici, putand acum sa merg fara zmucituri in viteza 5 cu 60 Km/h. si chiar mai incet. '' Salut, o precizare as dori si m-ai convins. Imbunatatirile astea de mers sunt la F-ul clasic? Intreb ca sa ma asigur ca intradevar merita, pt ca la aproape 50 de roni bucata sa le schimb inseamna ceva litri buni de benzina la care renunt. Numai bine, mersi frumos Editat August 27, 2007 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 BMW-ul meu F650 este din 1999, deci carburatore. Bujiile iridiu le-am luat din Floreasca , in spatele Circului la parterul unui bloc este un magazin care vinde rulmenti si piese auto. Faci comanda dupa catalog si in 2ore ai piesele. Nu sant sigur dar parca au costat 70 ron/2 buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 (editat) Pt ca esti chitros ca si mine eu am facut un calcul pt tine: Cu bujia iridium am scos o economie de 1 litru la 100km fie in oras fie afara. Bujia se schimba la 20.000 km 20.000km / 100km = 200 x 1litru = 200 litrii x 3,27lei/litru de benzina = 654 lei economie in 20.000km pe 2 buji dai maxim 80 lei si in 20.000km faci economie de 654 lei. Ce zici se merita sau nu aceasta bujie de iridium fata de una normala Merita, m-ai convins . Am plecat sa vad de unde iau, ca azi iau banii ''BMW-ul meu F650 este din 1999, deci carburatore. Bujiile iridiu le-am luat din Floreasca , in spatele Circului la parterul unui bloc este un magazin care vinde rulmenti si piese auto. Faci comanda dupa catalog si in 2ore ai piesele. Nu sant sigur dar parca au costat 70 ron/2 buc.'' Multam frumos bogdan_harea, asta voiam sa stiu. Am sa revin cu impresii dupa ce le iau. Editat August 28, 2007 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zulex75 Postat August 28, 2007 Share Postat August 28, 2007 Merita, m-ai convins . Am plecat sa vad de unde iau, ca azi iau banii ''BMW-ul meu F650 este din 1999, deci carburatore. Bujiile iridiu le-am luat din Floreasca , in spatele Circului la parterul unui bloc este un magazin care vinde rulmenti si piese auto. Faci comanda dupa catalog si in 2ore ai piesele. Nu sant sigur dar parca au costat 70 ron/2 buc.'' Multam frumos bogdan_harea, asta voiam sa stiu. Am sa revin cu impresii dupa ce le iau. mie mi s-a spu ca iridiu merge numai la injectie shi ca la carb mere cateva mii de km shi apoi fac probleme. voi stiti ceva despre chestia asta? . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 L-a folosit in enduro... daca a folosit un gs simplu si a facut cu el pe capra neagra - sarituri ca la cros si alte alea - e foarte normal- ala nu poata asa ceva. Dakarul mai merge, l-am vazut la treaba pe maini bune. Nici una din ele nu e gandita sa faci cu ea ce faci cu un exc sau lc4 enduro. Sunt motoare grele care permit rallyraid(dakar) si lucreaza bine ca allround moto. daca vrei echivalent de la ktm lc4 adventure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 Salutare stimati prieteni BMW-isti! Am shi eu o problema... La frana spate, dintr-o data se pierde presiune, in sensul ca franeaza ceva, dupa care pedala se duce "in pamant". Am incercat sa schimb lichidul de frana, am schimbat shi placutele, am aerisit shi tot asha face. Am desfacut pompa de frana shi pare a fi Ok la iterior dar nu sunt sigur... Intrebarea mea e urmatoarea: ma poate cineva ajuta sa iau pompa de frana de la motocicleta lui shi sa o testez pe a mea? pentru ca nu vreau sa la dau astora 100 de euro pe o pompa noua shi sa fie defapt etrierul sa ulatceva... Mentionez ca dau eu lichidul de frana necesar pentru schimbare shi bere rece... Merci frumos, Bronto Deci, sa inteleg ca nu vrea nimeni sa ma jute si pe mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.