Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Raspunsurile le ai aici, boldate :cheers:

 

Salutare prieteni cu F-uri

 

De o saptamana sunt si eu mandrul posesor al unui F650 din '98 cu 24.000Km la bord.

Pana acum i-am facut o verificare completa(atat cat m-am priceput, ca la service nu o duc :) ).

Chesti ce i-am reparat/schimbat/inlocuit:

- ulei + filtru;

- filtru de aer;

- buji (NGK Iridiu);

- garnituri furca + ulei furca;

Chesti ce i-am verificat si le-am gasit in regula:

- placute frana + lichid frana;

- lichid racire;

- nivel lichid baterie;

Si acum intrebarile/neclaritatile:

- imi curge umpic de ulei pe la busonul sub motor <- Cat de mare ii problema, cum o pot rezolva?

R: Pune o garnitura noua de cupru si verifica sa nu fie fisurata baia in dreptul busonului

- la rece(dimineata sau dupa 8 ore de parcare la servici) nu porneste daca nu ii trag socul(cu socul tras porneste

din prima, rar din a doua sau a treia) <- Asa fac toate sau am eu ceva buba?

R: Toate fac la fel. Chiar si vara, pe caldurile astea, trebuie tras socul. Nu pleca in cursa cu socul tras! Asteapta putin pana incepe sa urce turatia apoi inchide-l progresiv.

- de vreo 2-3 ori (o data urcand o panta) la o frana brusca mi s-a oprit motorul (mai aveam cam 3-5 litri de

benzina in rezervor), cand am incercat sa il repornesc a trebuit sa ii dau de vreo 4-5 ori la buton sa porneasca <-

R: Este posibil sa fi strans frana fara sa tragi si de ambreiaj sau reglajul carburatoarelor sa nu fie corespunzator

Se mai intampla sau iara ii buba de la mine?

 

Raspunsuri/Ideii/Sugesti/Pareri le astept cu sufletu' la gura.

Pana atunci va salut si multe drumuri uscate

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Salutare!

DIn pacate scriu si eu aici numai cind am probleme.

Am un F650 '94 si pierde niste antigel dar nu se vede nicaieri, din rezervor nu se recompleteaza nu imi pot imagina din ce cauza.

Poate cineva sa imi zica in ce locuri sa caut defectul?

s-ar putea sa se fi incins odata, nu sint sigur nici de asta ca termostatul lucreaza bine si acum, desi termometrul arata ca inainte.

M-am gindit ca o fi chiuloasa dar nu sint sigur.

 

Motorul e bestial la drumuri lungi, e foarte comod, si poate duce o gramada de bagaje si pe offroad merge bine daca desumflu rotile putin.

 

nici manual nu am daca ma poate ajuta cineva

Merci

FeroxKTM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un F650 '94 si pierde niste antigel dar nu se vede nicaieri, din rezervor nu se recompleteaza nu imi pot imagina din ce cauza.

Poate cineva sa imi zica in ce locuri sa caut defectul?

 

 

Daca una sau ambele simeringuri din pompa de apa sunt stricate atunci apa si/sau uleiul ori iese prin gaurica de sub pompa (apleaca-te bine si o gasesti pe partea stanga, sub pompa) sau apa intra in motor si se amesteca cu uleiul ORI uleiul in apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, ma chinuieste si pe mine o intrebare: e doar senzatia mea sau F-urile merg mai bine cu benzina de 95 decat de 98? la a mea (de fapt e un scarver insa motorul ar trebui sa fie acelasi ca la gs-urile de dupa 2001 - injectie si o singura bujie) mi se pare ca porneste mai greu si se cam balbaie intre 3500 si 4000 de ture la drum intins cand alimentez cu 98.

 

a mai "simtit" cineva chestia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor, ma chinuieste si pe mine o intrebare: e doar senzatia mea sau F-urile merg mai bine cu benzina de 95 decat de 98? la a mea (de fapt e un scarver insa motorul ar trebui sa fie acelasi ca la gs-urile de dupa 2001 - injectie si o singura bujie) mi se pare ca porneste mai greu si se cam balbaie intre 3500 si 4000 de ture la drum intins cand alimentez cu 98.

 

a mai "simtit" cineva chestia asta?

 

Si la mine face la fel.

Cu 95 fara pb merge mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati ca ma bag pe topicul vostru, am un Aprilia Pegaso `99 si este similar cu f650 din `99, si am nevoie de oglinda stanga, de unde comandati voi piesele ? oglinda se potriveste perfect, acuma am una provizorie de pe un f650 :o

P.S.: Si eu mi-as fi luat un f650 dakar da nu am avut atatea fonduri :D poate la anu :cheers:

 

Sa auzim de bine!

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine face la fel.

Cu 95 fara pb merge mai bine.

 

multam cinezice. pana acum avem o unanimitate.

 

mai sunt si alte pareri?

hai mai baieti, parca n-as vrea sa trag o concluzie bazandu-ma doar pe doo opinii... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce presiune in roti folositi pentru asfalt?

Temperatura de afara are importanta?

momentan fix ce scrie pe bascula spate, cu metzler enduro 3 - pare ok la comportament dar poate sunt si variante mai bune

 

 

 

 

voi ce baterii ati pus pe ale voastre si cum merg? de unde sunt cumparate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica pe modele mai noi te incingi mai repede?

 

scuze ca ma bag si eu, sa ma prezint.

am un f650 din 95 achizitionat de vreo 3 luni. mi se pare super ok dar vreau sa il schimb cu un dakar. sunt destul de inalt si d-aia il prefer.

 

iar in alta ordine de idei, voi, cei cu bmw-uri, aveti o intalnire, o iesire, ceva?

mi-ar place sa mai discutam la o bere despre motoarele bmw.

 

daca as propune o iesire saptamana viitoare intr-o seara, credeti ca ati putea veni?

 

cu respect! :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare stimati prieteni BMW-isti!

 

Am shi eu o problema... La frana spate, dintr-o data se pierde presiune, in sensul ca franeaza ceva, dupa care pedala se duce "in pamant". Am incercat sa schimb lichidul de frana, am schimbat shi placutele, am aerisit shi tot asha face. Am desfacut pompa de frana shi pare a fi Ok la iterior dar nu sunt sigur...

Intrebarea mea e urmatoarea: ma poate cineva ajuta sa iau pompa de frana de la motocicleta lui shi sa o testez pe a mea? pentru ca nu vreau sa la dau astora 100 de euro pe o pompa noua shi sa fie defapt etrierul sa ulatceva...

 

Mentionez ca dau eu lichidul de frana necesar pentru schimbare shi bere rece...

 

Merci frumos,

Bronto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de uleiuri, pentru un F clasic cei de la reprezentanta din Iasi mi-au dat BMW SuperPower Oil SAE 5w-40 la 26.88 lei fara tva. E al doilea schimb pe care il fac cu acest fel de ulei si nu am nici o problema cu el.

Acum, am si eu o intrebare. Am vazut ca se mai practica la GS-uri schimbarea bujiilor cu din astea cu iridium. Parca ma bate si pe mine gandul, mai ales ca toata lumea le lauda. Care e pretul lor? A mai pus cineva la unu din asta clasic, si daca daca ceva impresii?

Multam frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile iridiu pt F650 fac toti banii. Avantaje verificate in comparatie cu bujiile normale si relativ noi : pornire mult mai usoara urmata de o functionare rotunda, chiar si cu motorul rece, scurtand mult timpul necesar de actionare al socului, cuplu sensibil mai mare la turatii mici, putand acum sa merg fara zmucituri in viteza 5 cu 60 Km/h. si chiar mai incet. :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La F650<2000:Filtrul de aer este din burete, nu se schimba. Doar se spala cu detergent si apa calduta de 2-3 ori, se stoarce usor si se lasa la uscat, dupa care se impregneaza cu un ulei special la spray. Eu am 2 (12 euro/buc la AutomobileBavaria),unul curat si uns pus intr-o punga la pastrare si unul pe motor. La 5000km fac rocada intre ele. Filtrul de ulei gasesti la acelasi pret si la AB si la magazinul MANN de pe Plevnei.(8-9euro). Felicitari pt moto. nu o sa te dezamageasca, este perfecta pt incepator pe drumurile patriei. Studiaza discutiile anterioare de pe forum, ca au fost destule si www. f650.com, ca ai ce invata :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

QUOTE(bogdan_harea

''Bujiile iridiu pt F650 fac toti banii. Avantaje verificate in comparatie cu bujiile normale si relativ noi : pornire mult mai usoara urmata de o functionare rotunda, chiar si cu motorul rece, scurtand mult timpul necesar de actionare al socului, cuplu sensibil mai mare la turatii mici, putand acum sa merg fara zmucituri in viteza 5 cu 60 Km/h. si chiar mai incet. ''

 

Salut, o precizare as dori si m-ai convins. Imbunatatirile astea de mers sunt la F-ul clasic? Intreb ca sa ma asigur ca intradevar merita, pt ca la aproape 50 de roni bucata sa le schimb inseamna ceva litri buni de benzina la care renunt.

Numai bine, mersi frumos

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul meu F650 este din 1999, deci carburatore. Bujiile iridiu le-am luat din Floreasca , in spatele Circului la parterul unui bloc este un magazin care vinde rulmenti si piese auto. Faci comanda dupa catalog si in 2ore ai piesele. Nu sant sigur dar parca au costat 70 ron/2 buc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca esti chitros ca si mine eu am facut un calcul pt tine:

 

Cu bujia iridium am scos o economie de 1 litru la 100km fie in oras fie afara.

Bujia se schimba la 20.000 km

20.000km / 100km = 200 x 1litru = 200 litrii x 3,27lei/litru de benzina = 654 lei economie in 20.000km

 

pe 2 buji dai maxim 80 lei si in 20.000km faci economie de 654 lei. :smoke:

 

Ce zici se merita sau nu aceasta bujie de iridium fata de una normala :ok: :P

Merita, m-ai convins :ok: . Am plecat sa vad de unde iau, ca azi iau banii :agree:

 

''BMW-ul meu F650 este din 1999, deci carburatore. Bujiile iridiu le-am luat din Floreasca , in spatele Circului la parterul unui bloc este un magazin care vinde rulmenti si piese auto. Faci comanda dupa catalog si in 2ore ai piesele. Nu sant sigur dar parca au costat 70 ron/2 buc.''

Multam frumos bogdan_harea, asta voiam sa stiu. Am sa revin cu impresii dupa ce le iau.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita, m-ai convins :ok: . Am plecat sa vad de unde iau, ca azi iau banii :agree:

 

''BMW-ul meu F650 este din 1999, deci carburatore. Bujiile iridiu le-am luat din Floreasca , in spatele Circului la parterul unui bloc este un magazin care vinde rulmenti si piese auto. Faci comanda dupa catalog si in 2ore ai piesele. Nu sant sigur dar parca au costat 70 ron/2 buc.''

Multam frumos bogdan_harea, asta voiam sa stiu. Am sa revin cu impresii dupa ce le iau.

mie mi s-a spu ca iridiu merge numai la injectie shi ca la carb mere cateva mii de km shi apoi fac probleme. voi stiti ceva despre chestia asta? :P . :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-a folosit in enduro...

daca a folosit un gs simplu si a facut cu el pe capra neagra - sarituri ca la cros si alte alea - e foarte normal- ala nu poata asa ceva. Dakarul mai merge, l-am vazut la treaba pe maini bune.

Nici una din ele nu e gandita sa faci cu ea ce faci cu un exc sau lc4 enduro.

Sunt motoare grele care permit rallyraid(dakar) si lucreaza bine ca allround moto. daca vrei echivalent de la ktm lc4 adventure

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare stimati prieteni BMW-isti!

 

Am shi eu o problema... La frana spate, dintr-o data se pierde presiune, in sensul ca franeaza ceva, dupa care pedala se duce "in pamant". Am incercat sa schimb lichidul de frana, am schimbat shi placutele, am aerisit shi tot asha face. Am desfacut pompa de frana shi pare a fi Ok la iterior dar nu sunt sigur...

Intrebarea mea e urmatoarea: ma poate cineva ajuta sa iau pompa de frana de la motocicleta lui shi sa o testez pe a mea? pentru ca nu vreau sa la dau astora 100 de euro pe o pompa noua shi sa fie defapt etrierul sa ulatceva...

 

Mentionez ca dau eu lichidul de frana necesar pentru schimbare shi bere rece...

 

Merci frumos,

Bronto

 

Deci, sa inteleg ca nu vrea nimeni sa ma jute si pe mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...