Patrick_M Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 sar'na conasule. greu accesul la el dar gasesc eu o solutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 capra mea se ineaca cind trag de ea . sa spunem ca is la 3500 rotatii si vreau sa trag de ea sa mearga repede pina la 4-5 mii. in acel moment are tendinta de inecare. poate careva sa ma ajute ? mentionez ca face acest lucru numai in sarcina si la relanti nu face acest lucru .daca o iau cu usurelul nu are nici un drac . bleah. zic si eu o parere...incearca o treapta inferioara,3500 e cam putin pentru un monocilindru,al meu trage relativ bine de la 4000 in sus,in sarcina,de la 3500 trebuie luat usor altfel se zguduie de numa. asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_passs Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 moshule. si eu in pricipiu imi cam dau seama ca ar cam fi de la carburatie. dar ma gandeam sa pun o intrebare sa ma duc exact unde trebuie respectiv jigloare sau ce ar mai fi. multumesc de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 (editat) moshule.si eu in pricipiu imi cam dau seama ca ar cam fi de la carburatie. dar ma gandeam sa pun o intrebare sa ma duc exact unde trebuie respectiv jigloare sau ce ar mai fi. multumesc de raspuns ca sa scapi de-o grija, da jos carburatoarele si curata-le bine. daca sunt nespalate degeaba umblii la suruburi. deasemenea, daca tot ajungi sa dai jos carburile, curata si airboxul, ai sa fii surprins de ce lighioane o sa gasesti inauntru ! bafta ! Editat Iulie 3, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 Salutare, As vrea sa dau de tipul cu BMW-ul rosu care se duce pe Ghencea meci de meci. Vine si cu prietena... Ideea e ca incepe campionatul si as vrea sa vin si eu cu motorul insa am ceva intrebari sa ii pun in legatura cu echipamentul, cum si in ce fel face, unde il tine etc. Asadar, daca acel tip este pe acest forum poate imi da si mie un PM, mi-ar placea sa ne vedem pe la stadion, si oricum sa imi spuna si mie cum face cu echipamentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Salutare,As vrea sa dau de tipul cu BMW-ul rosu care se duce pe Ghencea meci de meci. Vine si cu prietena... Ideea e ca incepe campionatul si as vrea sa vin si eu cu motorul insa am ceva intrebari sa ii pun in legatura cu echipamentul, cum si in ce fel face, unde il tine etc. Asadar, daca acel tip este pe acest forum poate imi da si mie un PM, mi-ar placea sa ne vedem pe la stadion, si oricum sa imi spuna si mie cum face cu echipamentul. bogdan! tre sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 nu m-ai nimerit are cineva un tabel cu reviziile motocicletei + numarul de km la care ar trebui facute lucrurile astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Am vazut undeva pe topicul de F650 pe cineva care isi facuse sa clipeasca toate cele patru semnalizari (lumina de avarie). Dupa ce am cautat 30 de pagini fara sa gasesc pozele sau indicatiile, am cedat. Deci, stie careva pe la ce pagina ar fi acea modificare pentru clipitul avariilor. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Am vazut undeva pe topicul de F650 pe cineva care isi facuse sa clipeasca toate cele patru semnalizari (lumina de avarie). Dupa ce am cautat 30 de pagini fara sa gasesc pozele sau indicatiile, am cedat. Deci, stie careva pe la ce pagina ar fi acea modificare pentru clipitul avariilor. Multumesc tot bogdan! stie... nu m-ai nimerit are cineva un tabel cu reviziile motocicletei + numarul de km la care ar trebui facute lucrurile astea? n-ai manual ? iti dau eo, contra cost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 bogdan! tre sa fie... Sper ca pana saptamana viitoare sa ma contacteze si pe mine acel BMW-ist care merge pe Ghencea...Daca nu scrie pe acest forum, desi m-ar surprinde, sper sa ne vedem la stadion saptamana viitoare... O mica problema am si eu cu motoreta mea...raman fara baterie. Ceea ce am observat este ca nu prea mai am lichid in baterie. Credeti ca daca ii fac plinul la baterie rezista mai mult sau ar trebui schimbata bateria? Trebuie sa mentionez ca intru-cat nu am voie la serviciu cu motocicleta, am ajuns sa merg mai rar cu ea in timpul saptamanii, mai mult in week-end. Cam la ce interval este absolut obligatoriu sa o pornesc pentru a nu se descarca bateria? Sau...cat timp rezista o motocicleta nepornita fara a i se descarca bateria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 bre, am dat de dracu... nu mi se mai aprinde stopul pe frana... initial am crezut ca la ambele frane dar dupa o verificare a sigurantelor si o reverificare a manetei/levierului am vazut ca atunci cand o actionez pe aia de picior, mai ferm asa... merge... aia de mana insa nu are nici un efect asupra becurilor... ceva easy fix imi recomanda cineva? daca nu sa ma apuc sa bag nasul prin manualul de reparatii sau sa caut un electrician... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 nici mie nu imi merge butonul de la frana de pe fata pentru ca e un fir dezlipit dar nu ma plang apuca-te si desfa-o ca nu e mare lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Mie nu-mi merge becu' la pedala, de f'un an.. Mecanicu' zice ca e de la pompitza aia ceva in neregula, si inca n-a gasit pese.. Nu ma deranjeaza egztraordinar, pentru ca oricum ciupesc si frana fatza.. si aia merge bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Am avut si eu problema cu frana fata. De la offroad si vibratii, contactul de la pedala a cedat si s.a rupt un piciorus. Am cumparat altul de la electrice cu 1 leu si gata problema. Am luat din acela cu lamela peste buton si am rupt lamela. Parca e din fabrica. Pt a fi mai simplu pt tine, da jos contactul vechi si mergi cu el in mana sa nimereasc gaurile d prindere. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Sper ca pana saptamana viitoare sa ma contacteze si pe mine acel BMW-ist care merge pe Ghencea...Daca nu scrie pe acest forum, desi m-ar surprinde, sper sa ne vedem la stadion saptamana viitoare...O mica problema am si eu cu motoreta mea...raman fara baterie. Ceea ce am observat este ca nu prea mai am lichid in baterie. Credeti ca daca ii fac plinul la baterie rezista mai mult sau ar trebui schimbata bateria? Trebuie sa mentionez ca intru-cat nu am voie la serviciu cu motocicleta, am ajuns sa merg mai rar cu ea in timpul saptamanii, mai mult in week-end. Cam la ce interval este absolut obligatoriu sa o pornesc pentru a nu se descarca bateria? Sau...cat timp rezista o motocicleta nepornita fara a i se descarca bateria? pune lichid in baterie, sau ma rog apa distilata si eventual o noapte pe redresor. daca e inca in mintile ei, n-ar trebui sa mai ai pb. in mod normal, bateria tre sa reziste de ordinul lunilor, nepornita. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos555 Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Ok.AM inteles ca pentru prima asa face.La mine face la toate(e adevarat ca mai incet decat pentru prima ).E normal? Schimbarea in a doua era la fel de zgomotoasa.Am descoperit ca daca trecerea o fac lent,cu o pauza de o secunda pe neutru,se aude mult mai incet. Am descoperit ca e important la ce viteza(km/h) schimbi, de exemplu daca schimbi la 50km/h din 2 in 1 o sa auzi un mare zgomot, idee e ca tb sa fii in treapta de viteza care tb la turatia/viteza(km/h) care tb, la ultimu drum la mare am decoperit urmatoarele: - din 1 in 2 (e nevoie si de pauza aia in neutru) la 30-40km/h - din 2 in 3 la 55/60km/h - din 3 in 4 pe la 70km/h - din 4 in 5 pe la 85-90kmh/h Cand bagi in treaptya inferioara e mai usor sa nu faci clonkanitu ala, din cauza ca atat timp ca esti mult sub km/h corespunzatori treptei de viteza nu face nici un clonk, ex mergi cu 60km/h si schim din 5 in 4, nu o sa faca zgomot. Dar ca sa fii totusi la turatia care tb , cam asa am impresia ca tb facut: - din 5 in 4 la 80km/h - din 4 in 3 la 60km/h - din 3 in 2 la 40-45 km/h - din 2 in 1 sub 20 km/h Chestiile astea le-am descoperit de curand, eu fiind incepator, daca e cineva cu mai multa eperienta ar fi frumos daca ne-ar impartasi si noua cate ceva din ea, poate ajungem sa stim si noi sa schimbam vitezele alea. Un mecanic priceput mi-a aratat cum se schimba vitezele, fara sa faca vreun zgomot, doar ca nu am reusit sa-mi dau seama ce facea, omu folosea si acceleratia la schimbatul vitezelor. Deci intradevar e normal clonkanitul, dar se poate si fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 pune lichid in baterie, sau ma rog apa distilata si eventual o noapte pe redresor.daca e inca in mintile ei, n-ar trebui sa mai ai pb. in mod normal, bateria tre sa reziste de ordinul lunilor, nepornita. bafta ! Merci, am sa pun apa distilata in seara asta si o tin si la redresor. Ai idee cam cata apa sa pun? Trebuie umpluta bateria? Are vre-o limitare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Bateria ar trebui să aibă niÂşte margaje pe exterior Âşi să-ți indice nivelu minim Âşi maxim. Dacă nu vezi acele indicatoare... pune până puțin peste elemenții din baterie (să fie toți acoperiți de zeamă). Încă ceva. Dacă nu ai vărsat lichid din baterie Âşi numa s-a evaporat apa (sau a fiert puțin bateria din cauză că încarcă prea mult) să bagi apă distilată. Dacă ai pierdut lichid prin vărsare atunci ar trebui să o duci la un service de baterii să-ți facă concentrația corespunzătoară de acid. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 413 km cu 17,6 l benzina oradea-huedin-zalau -simleul silvaniei-marghita-tasnad- carei -oradea cu un plin si ajuns la peco la intrarea in oradea cu emotii si cu vreo jumate de litru in rezervor,era pe rezerva de vreo 60 km. deci consum de 4,26 la suta in alta ordine de idei,sunt singurul nemultumit de frane?spatele blocheaza imediat,la viteza mare e chiar periculos,nu doar inutil,iar fata nu prea ma incanta asa e la toate sau pot face ceva sa imbunatatesc situatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) 413 km cu 17,6 l benzinaoradea-huedin-zalau -simleul silvaniei-marghita-tasnad- carei -oradea cu un plin si ajuns la peco la intrarea in oradea cu emotii si cu vreo jumate de litru in rezervor,era pe rezerva de vreo 60 km. deci consum de 4,26 la suta in alta ordine de idei,sunt singurul nemultumit de frane?spatele blocheaza imediat,la viteza mare e chiar periculos,nu doar inutil,iar fata nu prea ma incanta asa e la toate sau pot face ceva sa imbunatatesc situatia? Cand am mers anu' trecut la mare (A2) am scos 4.1.. in aceeasi perioada, imi lua in oras 5.5, maxim 6.. Acum imi ia cam 6.5-6.8 in oras, afara n-am mai ajuns cu offizieru'.. Frana spate blocheaza destul de usor, intr-adevar, dar tine si de cauciucuri.. K60-ul era praf la inceput, pana sa-i fac rodajul cum trebuie, parca era de plastic.. Acum, ca si-a mai dat drumul, are aderenta mult mai buna, si nu "scapa" in blocaj asa usor.. Oricum, desi nu am termen de comparatie, mi se pare ca blocheaza spatele destul de usor.. foarte fun pentru cateva curbe luate in drift, deloc amuzant la franarea de urgenta.. Editat Iulie 6, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 spatele blocheaza imediat,la viteza mare e chiar periculos,nu doar inutil,iar fata nu prea ma incantaasa e la toate sau pot face ceva sa imbunatatesc situatia? daca apesi brusc e normal sa se blocheze imediat spatele. Apasa doar foarte putin spatele, sau deloc. Iar pe fata apasa progresiv si strange tare tare, ptr ca nu are servo "According to the American Motorcycle Safety Foundation, if you try to get the best out of both brakes in an emergency, you will get the best out of neither. The MSF says you can't concentrate FULLY on both brakes at one time." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 daca apesi brusc e normal sa se blocheze imediat spatele. Apasa doar foarte putin spatele, sau deloc. Iar pe fata apasa progresiv si strange tare tare, ptr ca nu are servo "According to the American Motorcycle Safety Foundation, if you try to get the best out of both brakes in an emergency, you will get the best out of neither. The MSF says you can't concentrate FULLY on both brakes at one time." Vorbesc din bun-simt, nu neaparat din "experienta" (voi fi permanent incepator): concentreaza-te pe frana fata, aia e cea mai importanta, si nu numai pentru ca majoritatea puterii de franare e pe fata, ci si pentru ca aia e frana pe care NU ITI DORESC s-o blochezi, mai ales in situatie de urgenta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 stiu astea,mersi de sfaturi,dar de 4 ani conduc motoare,deci stiu pe ce sa ma bazez ideea e ca spatele se blocheaza extrem de repede iar fata nu ma impresioneaza printr o putere de franare fantastica nici stabilitatea pe franare nu e foarte buna am mers pe mai multe motoare,deci observatia o fac in urma comparatiilor intrebam daca pot imbunatati cumva franarea,ceva placute de frana,ca abs n avem cum sa i punem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 stiu astea,mersi de sfaturi,dar de 4 ani conduc motoare,deci stiu pe ce sa ma bazezideea e ca spatele se blocheaza extrem de repede iar fata nu ma impresioneaza printr o putere de franare fantastica nici stabilitatea pe franare nu e foarte buna am mers pe mai multe motoare,deci observatia o fac in urma comparatiilor intrebam daca pot imbunatati cumva franarea,ceva placute de frana,ca abs n avem cum sa i punem Sunt sigur ca ai mai multa experienta decat mine, repet, spun doar ce-mi dicteaza putinul "exercitiu" de pana acum, in combinatie cu logica.. Mdeci: sunt placute care franeaza mai bine, placute care franeaza mai prost.. nu ma pricep exact, tine foarte mult si de materialul din care sunt fabricate.. ideea e ca tu vrei niste placute care sa nu franeze foarte bine, ca sa nu-ti blocheze roata.. o sa caut un articol pe care l-am citit acu' ceva vreme despre placute, parca dadea informatii si despre materiale si influenta lor (desigur, materialele difera si de la producator la producator).. Daca il gasesc, pun linkul aici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 mersi inca o chestie legata de franare,dupa ce le ai incins(eventual coborare pe serpentine) o sa ai surprize legate de distanta de franare neplacute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.