Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Se intimpla numai in treapta a II-a?Incearca sa dai mai repede gaz si treci in trepte superioare si daca face la fel,este din ambreiaj,nu decupleaza complet fiindca ramin discurile de frictiune lipite de cele metalice.Asta nu este un bai mare.Daca se intimpla doar in treapta a II-a inseamna ca agata un crabot de la pinioane si asta in timp nu suna prea bine.

Nu mi s-a intimplat la BMW,dar am patit asa cu un CZ care facea la fel in treapta I,iar cu timpul a trebuit sa schimb cele doua pinioane.Sa speram ca nu vei pati asa! :angryfire:

 

imi aduc aminte ca si in viteza intai am patit asa dar la fel ca intr-a doua nu mereu, in viteze superioare nu am simtit asta dar nici nu aveam cum pentru ca nu merg patinat decat in 1 si 2 iar de oprit nu prea opresc dintr-a treia sau mai sus

 

 

Mesaj completat

Translation: da o fuga la un mecanic, sa-ti desfaca ambreiajul, nu vrei sa te trezesti cu bube mai mari de-atat!! :D Si doua discuri de-ale mele erau lipite, se simtea la maneta, usurel, dar.. suficient.. :wave:

 

 

la mine se simte bine cand se simte noroc ca nu face mereu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Beemeri...!!!

In sfarsit am gasit si eu nitel timp liber sa postez aici...

Insa o fac jumate bucuros jumate trist din pacate...(sper sa nu fie de durata supararea).

Mai intai, am rezolvat cu schimbul, cu actele...e pe numele meu BMW-ul...am l-am bagta in service la un prieten de-al meu mecanic...i-am schimbat lichidu de ulei si fata si spate, am aerisit furtunele...am completat acid la baterie ca era uscata, am pus antigel ca nu mai era mai deloc...am retusat pe ici pe colo carenele zgariate, i-am tras o spalatura zdravana...(deh, toate astea pt. ca asa e cand proprietarului nu-i pasa catusi de putin de ea... :angryfire: ), strans unele suruburi ici colo, dat cu vaselina unele contacte si sigurante, etc

Am dat cateva ture mici prin si prin juru orasului...si s-a comportat excelent...si cu pasager si fara...(topcase-ul face toti banii si ca "portbagaj si ca spatar... :D ). M-am ridicat pe o roata fara sa vreau cand am plecat de la semafor si i-am dat 150 pe varianta, ca eram curios cum se duce fata de VIrago...in rest nu a fortat-o...

 

Si acum vine buba...ieri am ramas fara benzina in oras...fiind pe rezerva. Mi-a adus cineva 1,5 l benzina si am mers cu ea cu ea vreo 15 km...timp in care a inceput sa moara motoru cand voiam sa sar de 3000 ture... :moto: adik eu dadeam gaz sa schimb treapta superioara si ma dadea in nas...tindea sa moara...daca mergeam usor la relanti aproape si acceleram fff. usor...nu era problema, dar daca acceleram mai tare...murea...am oprit...am ajuns greu acasa, si pe loc, pe liber, la relanti, mergea fara probleme...am lasat-o un timp...am pornit-o cu socu tras, apoi fara, si mergea ok, daca o turam putin murea...chiar se oprea de tot motoru daca ii dadeam 3000-3500 ture...

Aveti idee care poate fi buba???

O fi de la flansa de la galeria de admisie care e crapata si a lipit-o fostul proprietar cu silicon rosu, care poate sa traga aer fals? Dar pana cum a mers ok, adik e prea dintr-o data...

Sau de la vreun jiglor...imi pare ca nu se mai alimenteaza cum trebuie...nu-i vine gaz de ajuns...

Va multumesc anticipat...si sper sa rezolv repede problema...ca vreau sa facem prima tura mai lunga weekendu- asta... :wave:

Multa bafta si RESPECT!

In final cateva poze...:

post-21576-1248323742_thumb.jpg

post-21576-1248323755_thumb.jpg

post-21576-1248323768_thumb.jpg

post-21576-1248323776_thumb.jpg

post-21576-1248323784_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca e un jigler sau mai multe infundat/e; daca ai facut pana inseamna ca a baut saraca si ultima picatura de pe fundul rezervorului, care de obicei e plin de mizerii si mazga. Mai ales ca probabil nu a fost spalat niciodata.

 

Bine, teoretic mizeriile trebuie sa se oreasca in filtrul pe care-l are carburatorul, dar cele mai mici care trec de filtru pot sa-ti infunde jiglerele, mai ales daca sunt in cantitate mare. Deci primul la care tre sa te uiti e carburatorul, trebuie curatat/spalat binisor.

 

Si felicitari de achizitie! (ca n-am apucat sa-ti urez)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca ai filtru exterior de benzina,asa ca prima data scoate robinetul din rezervor si curata-i filtrele (are doua conducte cu sita deasa) si abia dupa...baga labutele in carbelitoare,asta in cazul in care nu s-a rezolvat beleaua!Cred ca de la alea este,fiindca racordul acela daca este bine siliconat nu are voie sa mai traga aer fals,iar carbelitoarele mai au o sita mica la intrare din conducta principala si cind se infunda aia moare capra definitiv...pina la resuscitare!

Si pe viitor nu mai umbla cu ea pe rezerva,asta daca nu stii sigur ca rezervorul este curat,benzina fara goaze si instalatia lacrima!

Sa stapinesti sanatos dihania si multi kilometri fara incidente neplacute!

P.S.-Nu uita s-o "uzi"(cu noi),ca sa te tina! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand goleste carburatoarele, sunt 2 surubele in partea de jos. Daca o sa curga apa, si asta e banuiala mea, trebuie sa intorci rezervorul cu fundul in sus sa scurgi si ultima picatura. Apa in rezervor e o problema comuna la tipul asta de motor, cand ai dat pe rezerva ai bagat-o in carburator. Poti sa desfaci si robinetul, dar exista riscul sa nu mai fie etansa imbinarea cand il pui la loc, oricum mare lucru nu ai ce curata acolo, sunt doar 2 site.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moto:

Mersi tuturor pentru sfaturile date...in dupa-amiaza asta os a ma ocup de carburatoare...am printat manualul Haynes...si o sa va spun ce a fost si cum s-a rezolvat...(sper... :D )

@ Ivan Pedala - Cu siguranta o s-o si ud...ca nu ma risc sa "nu tina"... :angryfire: :wave:

Cu prima ocazie...apropo, cine vine la festivalul de la Sighisoara...noi vrem sa mergem vineri seara, dormim in Brasov...apoi sambata dimineata o pornim spre Sighisoara...ar fii fain cateva BMW-uri...pe soseaua aia faina BV-Sighisoara... :ok:

Multa bafta si o sa revin cu vesti deseara...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu o intrebare...sa nu-mi para rau ca nu am pus-o si cu speranta ca janta de Funduro sa fie la fel cu cea de GS:

Are cine din Bucurestu, cu imprumut, o spita pentru roata fata? Imi trebuie spita de pe stanga, din aia mai scurta ce se prinde de butucul de langa discul de frana. Zic cu imprumut pentru ca deja am comandat la AB dar vine abia la sfarsitul saptamanii viitoare...si atunci o pot da celui care-mi da una bucata spita acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merita bataia de cap? Din cate stiu nu se pot monta fara sa dai roata, cauciucul si camera jos. In cazul in care ai tubeless nu se vor potrivi oricum. SI din ce stiu daca nu faci hard enduro merge la drum lung si fara o spita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur nu-i problema daca merg asa fara o spita? La mine enduro=suit sau dat jos de pe trotoar...sau eventual gropile noastre de zi cu zi...Nu se beleasc in timp celelalte spite?

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine vine la festivalul de la Sighisoara...noi vrem sa mergem vineri seara, dormim in Brasov...apoi sambata dimineata o pornim spre Sighisoara...

sambata zic si eu prezent

numa bine,asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur nu-i problema daca merg asa fara o spita? La mine enduro=suit sau dat jos de pe trotoar...sau eventual gropile noastre de zi cu zi...Nu se beleasc in timp celelalte spite?

 

Ideala nu e situatia dar pentru o saptamana nu e grav. Incearca pe cat posibil la suit bordura sa te dai jos si/sau treci usurel. Doar un soc foarte puternic fix in zona aia ar putea sa faca cea damage. Ele oricum nu sunt dispuse perpendicular de la butuc pe janta si atunci vor prelua socurile mult mai usor. Cand iti vine spita noua ii gasesti locul si ai scapat.

 

 

Am mai vazut roti fara o spita doua merse cateva mii de km fara damage. Nu e 100% fullproof dar merge si asa. Am vazut si la Dakar oameni ajunsi fara cateva spite la bivouac si celelalte erau intregi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Maine in jur de ora 9 dimineata se da startul din Sarata Monteoru (Buzau) catre Siriu-->Lacul Vulturilor. Drumul pana la Siriu este cunoscut de majoritatea ca fiind excelent pentru moto. Incepand de acolo se intra pe forestier cam 20-25km(sper sa nu ma insel) pana la susnumitul lac.

Detalii sunt aici:

Prima Incercare

 

si aici:

Incercarea de Maine, 24.iulie.2009

Daca sunteti doritori si vreti mai multe detalii sunati-ma la 0767150090

Vali

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa o fi dar fara o explicatie nu prea sunt de acord. nu-mi dau seama cum un soc in partea cealalata ar putea deforma janta in locul in care se prinde spita de janta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca am rezolvat-o si eu cu volanta. Am reusit sa scot nemernicia. Am facut o presa la un Nea Vasile... pfuuuu! Nici daca era facuta de bmw nu era mai aratoasa :D

 

Deci, daca are cineva nevoie de presa pentru volanta, sa spuna. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa o fi dar fara o explicatie nu prea sunt de acord. nu-mi dau seama cum un soc in partea cealalata ar putea deforma janta in locul in care se prinde spita de janta.

Nu a zis nimeni ca deformeaza janta.Janta se deformeaza la soc chiar daca ai sau nu spite.Aici vorbim de un soc mai mic care daca se petrece in partea opusa spitelor lipsa, poate sa indoaie spitele de pe acea parte pentru ca in partea opusa loviturii nu exista spite care sa traga de butuc,si atunci butucul apasa pe spitele de sub el fara jena.De fapt ,asta e principiul jentilor cu spite.Ele nu au forta sa impinga pt ca sunt facute sa traga.Cand motorul sa zicem e in repaus,spitele din jumatatea inferioara a rotii nu au nicio treaba.Butucul trage de jumatatea de sus a spitelor.Ai putea sa demontezi chiar toate spitele din jumatatea inferioara fara sa se intample nimik.Dar daca dupa ce le-ai demontat ,rotesti roata pana ajunge cu jumatatea plina de spite in jos...ce se intampla ??? Ne mai fiind spite sus,butucul apasa pe spitele de jos si le indoaie.

De aici concluzia ca" In cazul spitelor lipsa se pot intampla chestii pe partea opusa."

Sper ca am fost explicit,daca nu. ..scuze. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideala nu e situatia dar pentru o saptamana nu e grav. Incearca pe cat posibil la suit bordura sa te dai jos si/sau treci usurel. Doar un soc foarte puternic fix in zona aia ar putea sa faca cea damage. Ele oricum nu sunt dispuse perpendicular de la butuc pe janta si atunci vor prelua socurile mult mai usor. Cand iti vine spita noua ii gasesti locul si ai scapat.

 

 

Am mai vazut roti fara o spita doua merse cateva mii de km fara damage. Nu e 100% fullproof dar merge si asa. Am vazut si la Dakar oameni ajunsi fara cateva spite la bivouac si celelalte erau intregi.

 

Nu va mai faceti probleme pt o spitza baietzi,

 

Eu merg fara una pe roata din spate de vreo 8000 Km si nu am nici cea mai mica apasare.

Intre timp am facut si un schimb de cauciucuri si nu a fost nevoie de nici un fel de echilibrare suplimentara. Deci nu a fost afectata roata.

 

Nu merg hard enduro, dar nici nu ma dau la o parte cand e vorba de ceva coclauri.

 

Hai sa avetzi o zi buna,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a zis nimeni ca deformeaza janta.Janta se deformeaza la soc chiar daca ai sau nu spite.Aici vorbim de un soc mai mic care daca se petrece in partea opusa spitelor lipsa, poate sa indoaie spitele de pe acea parte pentru ca in partea opusa loviturii nu exista spite care sa traga de butuc,si atunci butucul apasa pe spitele de sub el fara jena.De fapt ,asta e principiul jentilor cu spite.Ele nu au forta sa impinga pt ca sunt facute sa traga.Cand motorul sa zicem e in repaus,spitele din jumatatea inferioara a rotii nu au nicio treaba.Butucul trage de jumatatea de sus a spitelor.Ai putea sa demontezi chiar toate spitele din jumatatea inferioara fara sa se intample nimik.Dar daca dupa ce le-ai demontat ,rotesti roata pana ajunge cu jumatatea plina de spite in jos...ce se intampla ??? Ne mai fiind spite sus,butucul apasa pe spitele de jos si le indoaie.

De aici concluzia ca" In cazul spitelor lipsa se pot intampla chestii pe partea opusa."

Sper ca am fost explicit,daca nu. ..scuze. :lol:

 

gata nenea acum am pricipit. nu stiam ca asa functioneaza o roata cu spite dar e bine de stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...