sebicozaurus Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Ok...de retinut. Am vrut sa ajung la festival Duminica insa ploua rau cand am ajuns acolo si eram si cam ofticat dupa cazatura , data viitoare cand mai ajung pe acolo am sa sun. Sunt convins ca si pe acolo sunt poteci interesante prin munti ce ar putea fi explorate. Sunt sunt..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 guys, cum se verifica jocul la lant? pe greutatea motocicletei, pe cric sau cu mototciclist cu tot? in carte scrie ca se verifica cu moto ridicata pe cricul central sau pe stander in care carte? ca eu nu mai inteleg. Eu il verificam cu mobra pe center stand. Si imediat dupa ce a fost trans facea valuri de 10 cm. Injurat in gand, al naibii mi-a luat banii dar nu a strans nimic si am plecat inapoi. In drum spre incolo mi-a picat fisa ca el se strange cand e incarcat. L-am testat incarcat si era in limitele impuse. Eu unu l-as lasa strans pentru pasager si bagaje. E destul de rau si sa fie prea strans si sa aiba joc. dar nu stiu care e mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 in care carte? ca eu nu mai inteleg. Eu il verificam cu mobra pe center stand. Si imediat dupa ce a fost trans facea valuri de 10 cm. Injurat in gand, al naibii mi-a luat banii dar nu a strans nimic si am plecat inapoi. In drum spre incolo mi-a picat fisa ca el se strange cand e incarcat. L-am testat incarcat si era in limitele impuse. Eu unu l-as lasa strans pentru pasager si bagaje. E destul de rau si sa fie prea strans si sa aiba joc. dar nu stiu care e mai rau. Intinderea lantului se verifica cu motocicleta pe cricul central, fara conducator, pasager si/sau bagaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 mda, se pare că și lantul meu a fost intins cu motocicleta pe cricul central; insa daca ii lasi joc 3 cm cum scrie in carte, cu motocicleta incarcata lantul o sa stea perfect intins si se uzeaza. Mie mi-a atras atentia un tip, ca lantul nu are jocul corespunzator, cu motocicleta pe propria ei greutate. O sa caut si eu cartea sa vad ce zic nemtii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Eu am facut altfel: Am aliniat axul pinionului de ambreiaj cu axul furcii si axul pinionului de la roata(am pus doua persoane pe ea care s-au lasat pana am obtinut alinierea). Asta e punctul in care lantul se intinde cel mai tare.Daca in pozitia asta are un mic joc atunci e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 am plecat cu moto singur in peninsula kasandra iar acum sunt in istanbul... Cam 1500km pana acum... Pana la urma cum ramane cu lantul? Al meu cu toate bagajele e super intins... Sa-l mai slabesc? Am ramas fara spray de lant.ce e mai bun: ulei sau vaselina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 am plecat cu moto singur in peninsula kasandra iar acum sunt in istanbul... Cam 1500km pana acum... Pana la urma cum ramane cu lantul? Al meu cu toate bagajele e super intins... Sa-l mai slabesc? Am ramas fara spray de lant.ce e mai bun: ulei sau vaselina? NU e bine sa fie foarte intins !!! Ulei de transmisie . Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Ieri am fost prin Vitan si m-am uitat dupa baterii. O prima impresie a fost ca toate bateriile au acelasi producator doar ca cineva a stat sa lipeasca in mod egal etichete, sau macar in functie de cerere. Intre o baterie Bosh si una Varta nu era nici o diferenta, exceptand desigur eticheta. In linii mari am gasit doar baterii cu intretinere iar pretul uneia Bosh era de 130RON iar o baterie Varta costa 170RON. Intrand in targ am mai intrebat la o dugheana de baterie cu gel, 12V si 12A, pentru un BMW F650 din '95. Omul a scos o carticica, s-a uitat prin ea si a gasit ca intr-adevar pentru BMW F650 este recomandata bateria de 12V si 12 A. Mi-a adus o baterie Varta, fara intretinere, pe care nu scria pe nicaieri ca ar fi cu gel, doar ca era fara intretinere. Pretul era de 280RON, dar mi-ar fi vandut bateria cu 250RON. Am masurat bateria insa dimensiunile nu ii permit sa intre in locul acela special de pe motocicleta. In consecinta nu am gasit baterie cu gel care sa se potriveasca pe motor. Voi de care aveti? De unde v-ati cumparat batarie cu gel, fara intretinere, care sa intre in acel loc special creeat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 am primit oferta de Varta cu gel la 190 lei. o sa mai intreb intr-un loc dar nu cred ca va fi diferenta mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 am primit oferta de Varta cu gel la 190 lei. o sa mai intreb intr-un loc dar nu cred ca va fi diferenta mare. Dar ca dimensiuni este ok? Ca si pret ar fi super, da-mi si mie te rog acea oferta. Sau ai primit ceva telefonic? Da-mi te rog un contact...ceva. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 e in cluj la Motoland ( au site motoland.ro) doar am intrebat informativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 (editat) Ieri am fost prin Vitan si m-am uitat dupa baterii. O prima impresie a fost ca toate bateriile au acelasi producator doar ca cineva a stat sa lipeasca in mod egal etichete, sau macar in functie de cerere. Intre o baterie Bosh si una Varta nu era nici o diferenta, exceptand desigur eticheta. In linii mari am gasit doar baterii cu intretinere iar pretul uneia Bosh era de 130RON iar o baterie Varta costa 170RON.Intrand in targ am mai intrebat la o dugheana de baterie cu gel, 12V si 12A, pentru un BMW F650 din '95. Omul a scos o carticica, s-a uitat prin ea si a gasit ca intr-adevar pentru BMW F650 este recomandata bateria de 12V si 12 A. Mi-a adus o baterie Varta, fara intretinere, pe care nu scria pe nicaieri ca ar fi cu gel, doar ca era fara intretinere. Pretul era de 280RON, dar mi-ar fi vandut bateria cu 250RON. Am masurat bateria insa dimensiunile nu ii permit sa intre in locul acela special de pe motocicleta. In consecinta nu am gasit baterie cu gel care sa se potriveasca pe motor. Voi de care aveti? De unde v-ati cumparat batarie cu gel, fara intretinere, care sa intre in acel loc special creeat? Din pacate si eu va trebui sa-mi schimb bateria insa nu stiu daca se merita investitia pentru o baterie fara intretinere.Totusi daca pretul este maxim 200 ron, nu-i rau.Mai mult nu as da! Editat August 14, 2009 de flr_bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 depinde si ce faceti cu mobra. Daca mergeti mai agresiv si mai mult in offroad aveti mai multe sanse sa dati mobra pe-o parte si sa curga. Daca ii dati in asfalt ca mine 95% din timp nu are rost investitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 depinde si ce faceti cu mobra. Daca mergeti mai agresiv si mai mult in offroad aveti mai multe sanse sa dati mobra pe-o parte si sa curga. Daca ii dati in asfalt ca mine 95% din timp nu are rost investitia. Mesaj completat Stie careva ce rol are led-ul rosu amplasat intre vitezometru si indicatorii de bord la F650 clasic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Frate pune si tu o poza ca nu intzeleg despre ce vorbesti si am vazut ceva BMW-uri pana acu. hai asfalt uscat la toata lumea, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Mesaj completat Stie careva ce rol are led-ul rosu amplasat intre vitezometru si indicatorii de bord la F650 clasic ? Ai alarma originala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 Ai alarma originala.. Da! Mesaj completat Da! Era tare greu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 (editat) Da! Mesaj completat Era tare greu! Misto tare faza, daca si functioneaza zi si tu cam ce face / pe ce e conectata ... Pana acu am umblat la cel putzin 30 de F clasic si nu am nimerit nici unu cu alarma de fabrica. o zi frumoasa la toata lumea Editat August 15, 2009 de buzoianu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 15, 2009 Share Postat August 15, 2009 (editat) Misto tare faza, daca si functioneaza zi si tu cam ce face / pe ce e conectata ... Pana acu am umblat la cel putzin 30 de F clasic si nu am nimerit nici unu cu alarma de fabrica. o zi frumoasa la toata lumea Poate ne intalnim in una din zile si vezi la fata locului.Alarma functioneaza Bafta! Editat August 15, 2009 de flr_bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Ajutoooor! Mi-a murit capra in intersectie. Simptome: am pornit, am mers 100m si a murit - nu mai are curent cand dau la cheie (ca si cum n-ar avea baterie). Aveti vreo banuiala? PS. Cu o zi inante o laudam ca n-are nici pe dreacu. Zd@ mamii ei de vechitura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 In primul rand verifica bornele de la baterie iar in al doilea rand bateria . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Ajutoooor! Mi-a murit capra in intersectie.Simptome: am pornit, am mers 100m si a murit - nu mai are curent cand dau la cheie (ca si cum n-ar avea baterie). Aveti vreo banuiala? PS. Cu o zi inante o laudam ca n-are nici pe dreacu. Zd@ mamii ei de vechitura! Bateria e Ok, bornele Ok, sigurantele Ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 (editat) Firele la contact! Eu ieri am lipit un fir acolo. Imi murea motorul cand luam dreapta. Editat August 16, 2009 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Firele la contact! Eu ieri am lipit un fir acolo. Imi murea motorul cand luam dreapta. am miscat cablul ala de sub contact si nimic (de obicei cand un fir e rupt mai face contact cand misti pe acolo). Am sa sun la un service sa o ia si sa-i dea de cap ca eu nu am nici timpul nici cunostintele necesare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 Ajutoooor! Mi-a murit capra in intersectie.Simptome: am pornit, am mers 100m si a murit - nu mai are curent cand dau la cheie (ca si cum n-ar avea baterie). Aveti vreo banuiala? PS. Cu o zi inante o laudam ca n-are nici pe dreacu. Zd@ mamii ei de vechitura! Nu învarte deloc motoru? Sau face țac-țac-țac ceva p-acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.