nick 85 Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 Vin si eu cu o poza pe care am tot promis-o de mult, dar niciodata nu e prea tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zulex75 Postat Septembrie 1, 2007 Share Postat Septembrie 1, 2007 QUOTE(bogdan_harea ''Bujiile iridiu pt F650 fac toti banii. Avantaje verificate in comparatie cu bujiile normale si relativ noi : pornire mult mai usoara urmata de o functionare rotunda, chiar si cu motorul rece, scurtand mult timpul necesar de actionare al socului, cuplu sensibil mai mare la turatii mici, putand acum sa merg fara zmucituri in viteza 5 cu 60 Km/h. si chiar mai incet. '' Salut, o precizare as dori si m-ai convins. Imbunatatirile astea de mers sunt la F-ul clasic? Intreb ca sa ma asigur ca intradevar merita, pt ca la aproape 50 de roni bucata sa le schimb inseamna ceva litri buni de benzina la care renunt. Numai bine, mersi frumos fratilor che fac imi pun iridium la carburatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zulex75 Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 (editat) fratilor vreau sa-mi schimb toba cu ceva mai bun shi care sa sune bine.aveti ideie ce fel de toba mere,avand in vedere faptul ca pentru f-ul clasic nu se gaseste am avut pusa o toba care mergea la 4 cil dar nu la unu facea un zgomot infernal shi pol se uita dupa mine. asa ca astept sugesti. sanatate shi dru bun oriunde te-ai afla Editat Septembrie 10, 2007 de zulex75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Cred ca s-a mai discutat, dar repet. Placute de frana FERODO si filtre ulei, la pret rezonabil, la magazinul MANN de pe Plevnei langa Sitalul Militar. Topcase Kappa cu placa de prindere universala in statia de metou Romana. Am luat eu , 45L - 500ron foarte bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 mai baieti, v-as sugera sa va uitati pe louis... ca am impresia ca gasti si mai ieftin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drg_escu Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Cred ca s-a mai discutat, dar repet. Placute de frana FERODO si filtre ulei, la pret rezonabil, la magazinul MANN de pe Plevnei langa Sitalul Militar. Topcase Kappa cu placa de prindere universala in statia de metou Romana. Am luat eu , 45L - 500ron foarte bun! Merci mult. De parbriz inalt stiti ceva, unde, la ce bani ? --- Mesaj completat în 11 Sep 2007 18:09 ------------- Cred ca s-a mai discutat, dar repet. Placute de frana FERODO si filtre ulei, la pret rezonabil, la magazinul MANN de pe Plevnei langa Sitalul Militar. Topcase Kappa cu placa de prindere universala in statia de metou Romana. Am luat eu , 45L - 500ron foarte bun! Cum se cheama magazinul din Romana? Daca e United Motors s-a mutat in Pipera. Spune-mi pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Te-as putea ajuta si eu cu ceva. Eu mi-am pus parbriz si topcase de la GIVI. Topcaseul costa la Louis in jur de 110 euro si parbrizul nu stiu cat a fost ca mi l-au comandat un service moto si a fost pe asigurare luat. Iti dau aici adresele http://www.givi.co.uk/caschi_borse_bauli_a...187&lang=en http://www.givi.co.uk/caschi_borse_bauli_a....asp?CO_ID=1777 Si cum arata la mine montate pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drg_escu Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Cred ca s-a mai discutat, dar repet. Placute de frana FERODO si filtre ulei, la pret rezonabil, la magazinul MANN de pe Plevnei langa Sitalul Militar. Topcase Kappa cu placa de prindere universala in statia de metou Romana. Am luat eu , 45L - 500ron foarte bun! Merci mult. De parbriz inalt stiti ceva, unde, la ce bani ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 De parbriz inalt stiti ceva, unde, la ce bani ? Un parbriz mai inalt mi-am facut eu cu destula munca, dar rezultatul final a fost bun, atat la protectia la vant cat si aspect. Am si vandut cateva cu 100ron si cei ce au cumparat au fost deasemenea multumiti. Problema este ca matrita facuta de mine pt. formare la cald nu se potriveste decat pt. F650/1999. La iarna probabil o sa mai fac cateva, ca altfel stau rau cu timpul. Mai multe detalii si poze intr-o discutie mai veche lansata de Petrica din Alexandia de pe vremea cand calarea un KTM la<< Ce pot face doua maini dibace>> tot la Coltul enduristilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 Umpic off topic, dar pentru o fapta buna: Cine vrea cartea asta BMW F650 1994 - 2000 Service and Rapair Manual si este din Cluj-Napoca putem sa ne intalnim saptamana viitoare sa programam un xerox. Safe Ridin' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 Merci mult. De parbriz inalt stiti ceva, unde, la ce bani ? <small>--- Mesaj completat în 11 Sep 2007 18:09 -------------</small><br/> Cum se cheama magazinul din Romana? Daca e United Motors s-a mutat in Pipera. Spune-mi pls. ia uite parbriz la asta: cica il da in piese /index.php?showtopic=136193 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 Umpic off topic, dar pentru o fapta buna: Cine vrea cartea asta BMW F650 1994 - 2000 Service and Rapair Manual si este din Cluj-Napoca putem sa ne intalnim saptamana viitoare sa programam un xerox. Safe Ridin' M-ar interesa si pe mine. Poate ne intalnim in Alba. Apropo. Motorul tau nu este un GS gri parcat cam pe langa intersectia de la OMV? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laur_moto Postat Septembrie 26, 2007 Share Postat Septembrie 26, 2007 Tocmai sint fericitul propritar de BMW F 650 din 1997. Am redevenit motociclist dupa 15 ani de pauza, dupa ce am avut pe vremuri o Jawa 350. Nu am carte tehnica, nu stiu nimic despre ce trebuie facut.....sint 61 de pagini in topicul asta, credeti-ma ca nu am timp sa le citesc pe toate ... Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 In primul rand...felicitari ptr achizitie. In al doilea rand schimba-i uleiul, filtrele si daca ai probleme la ralanti schimba-i si bujiile. Daca ai de gand sa cazi cu ea trebuie neaparat sa faci ceva in privinta lampilor de semnalizare. Scurteaza-le bratele alea (prin taiere ) Daca nu...la fiecare cazatura trebuie sa iti lipesti semnalele pe partea pe care ai cazut Daca mai ai intrebari..arunca-le aici! --- Mesaj completat în 27 Sep 2007 10:33 ------------- Mi se pare chiar curios!! Am fost la ei acum 3 saptamani sa imi comand cap[acul de la pompa de apa (doar capacul!!!). La telefon mi-au spus un pret de 140 RON iar cand am ajuns la ei ...pretul real era de 1400 ron!!! Asa ca ..ai mare grija la pret. Intreaba de 4 ori daca acela este pretul. E drept am F650 din 97...dar diferenta de pret intre capac si kit...mi se pare imensa Gata, m-am lamurit. Am sunat iar la Bavaria. Pretul de capac ppa apa este 173RON. Se pare ca data trecuta am dat peste ... tipul cel nou. Imi daduse capac de motor. Deh.. Asa e la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 Tocmai sint fericitul propritar de BMW F 650 din 1997. Am redevenit motociclist dupa 15 ani de pauza, dupa ce am avut pe vremuri o Jawa 350. Nu am carte tehnica, nu stiu nimic despre ce trebuie facut.....sint 61 de pagini in topicul asta, credeti-ma ca nu am timp sa le citesc pe toate ... Multumesc anticipat. Felicitari,si eu am una la fel dar din 99' Sunt foarte bune,si sper sa trec la urmatoarea ( Dakar) din primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezice Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 ...si eu caut de cateva luni.Am comandat suport(si lateral) si parbriz si le astept(saptamana viitoare ar trebui sa ajunga).Dupa ce le montez ,fac poze si spun si de unde si cat costa. Am comandat si n-au mai ajuns. Caut un alt furnizor.Pana la urma o sa ajung la Bavaria.Am stat toata vara fara ele sperand ca o sa gasesc mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laur_moto Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 In primul rand...felicitari ptr achizitie. In al doilea rand schimba-i uleiul, filtrele si daca ai probleme la ralanti schimba-i si bujiile. Multumesc mult. Cit ulei intra? La ce turatie trebuie sa stea la relanti cind motorul e cald? Ce rost are surubelul ala de reglaj al relantiului, care e logica ca el exista? Ce fel de filtru de aer are? De burete, se spala? --- Mesaj completat în 27 Sep 2007 22:45 -------------Revin.... Ce fel de ulei trebuie pus si in ce cantitate? 10W50, semisintetic e ok? Exista vre-un dezavantaj prin schimbarea treptelor de viteza fara folosirea ambreiajului? Ce naiba are de se aprinde faza lunga atunci cind schimb vitezele? Ce are de nu se aprinde stopul de frina la frinarea fata? --- Mesaj completat în 27 Sep 2007 22:46 -------------Ce turatie trebuie sa aiba la relanti cu motorul cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 Pentru laur_moto In principiu intra cam 1.8 litri de ulei daca nu schimbi filtrul si aproximativ 2.5 daca schimbi si filtrul de ulei. Reglajul din acel surubel se face astfel incat sa obtii cea mai joasa turatie la care motorul functioneaza rotund. Turatia optima se incadreaza intre 1300-1400 rot/min. Ai detalii AICI Parerile privitoare la tipul uleiului folosit sunt impartite. Mai multe detalii ai IN ACEST PDF sau AICI In principiu, uleiul de la Bavaria este cel bun..si era odata si ieftin. Este de fapt ulei Castrol. In ceea ce priveste schimbarea treptelor de viteza fara folosirea ambreiajului... iti pot spune ca fortezi dintii pinioanelor din cutia de viteze punandu-le pe tava socuri la discretie. Daca esti meserias in ale turatiilor, poti sa schimbi treptele de viteza si fara a folosi ambreiajul...dar daca esti meserias. Filtrul de aer este din burete si sepoate spala, usca si apoi impregna cu ulei special pentru filtre de aer. Daca vrei sa cumperi filtru de aer de la BMW se pare ca vine deja impregnat cu ulei. Detalii DESPRE FILTRE DE AER AICI Singura legatura (pe care o stiu eu ) dintre schimbatul vitezelor si partea electronica am motocicletei este cea care iti aprinde becul verde din bord la trecerea in neutru. Este foarte posibil sa ai o legatura electrica tampita. Incepe prin eliminare. Scoate intai becul de neutru si vezi daca iti mai face asa. Eu am avut un scurt in contactele becului martor de pozitie. Din acest motiv imi puscau sigurantele ca artificiile cand aprindeam farul. Pentru lumina lampii de frana...pot fi doua cauze 1. Contactul electric de la maneta de frana este dus 2. Legaturi tampite intre contactul de frana, faza lunga, martorul din bord pentru pozitia neutra a levierului schimbatorului de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 Multumesc mult. Cit ulei intra? La ce turatie trebuie sa stea la relanti cind motorul e cald? Ce rost are surubelul ala de reglaj al relantiului, care e logica ca el exista? Ce fel de filtru de aer are? De burete, se spala? <small>--- Mesaj completat în 27 Sep 2007 22:45 -------------</small><br/>Revin.... Ce fel de ulei trebuie pus si in ce cantitate? 10W50, semisintetic e ok? Exista vre-un dezavantaj prin schimbarea treptelor de viteza fara folosirea ambreiajului? Ce naiba are de se aprinde faza lunga atunci cind schimb vitezele? Ce are de nu se aprinde stopul de frina la frinarea fata? <small>--- Mesaj completat în 27 Sep 2007 22:46 -------------</small><br/>Ce turatie trebuie sa aiba la relanti cu motorul cald? Intra 2,1-2,2 litri de ulei cu tot cu filtru. Eu am bagat ulei de la BMW de la Reprezentanta 20W 50 mineral. Turatia la relanti la motorul meu este in jur de 1300 rot/min. Surubul ala este pentru reglajul relantiului. Filtru de aer este intradevar de burete care se spala si se unge cu spray pt fitru de aer. Cu schimbatul vitezeleor nu stiu ce sa zic, eu schimb tot cu ambreiaj. Stopul de frana cred ca nu se aprinde la franare pe fata pt ca, cred ca ti s-a stricat senzorul care face sa se aprinda. Treaba cu faza lunga cred ca in momentul cand stragi de ambreiaj are loc o presiune sau se misca ceva la contactul de faza lunga. Salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 Voi ce solutii ati adoptat la F650 clasic in privinta lampilor de semnalizare fata? La fiecare cazatura mi se rup si bratele semnalelor pe partea cazaturii... Le-am lipit cu superglue dar m-am saturat!! Aveti ceva solutii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasdas Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 Voi ce solutii ati adoptat la F650 clasic in privinta lampilor de semnalizare fata? La fiecare cazatura mi se rup si bratele semnalelor pe partea cazaturii... Le-am lipit cu superglue dar m-am saturat!! Aveti ceva solutii? @vmm Si eu caut o solutie la problema asta de cateva zile. Poate ceva de genu asta te ajuta: http://webpages.charter.net/fliplites/, desi mie nu mi se pare o solutie prea estetica. @everybody Dupa o perioada de mers incet(a I-a prin oras la ora de varf), sau mers o distanta mai lunga(100+ km), mi se aprinde becu de ulei cand turatia ajunge la relanti, daca il turez umpic se stinge. Si cand zic ca se aprinde defapt mai mult palpaie decat sta aprins. Ulei are proaspat si suficient, de curs, nu curge pe nicaieri. Vreo idee/sugestie? Safe riddin'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 In legatura cu schimbatul semeringurilor de furca... eu am luat din cotroceni ARI (parca) cu ~600.000 perechea si era inclusa in pachet si vaselina pentru ele. Cauciucurile de protectie impotriva prafului (de la imbinarea tuburilor) le-am refolosit. Am cumparat si niste burdufe ProGrip negre (tot din cotroceni), pe care a trebuit sa le mai scurtez, ca erau cam lungi, si m-am chinuit cu prinderea jos, ca nu e loc si de burduf si de colier la prinderea de jos. Ulei am pus Yacco de 7.5 (desi as fi preferat de 10, sa fie mai "stiff" suspensia fata), care m-a costat cam 450.000 bidonul de 1 litru. A trebuit sa iau 2 bidoane, ca intra cam 630ml per tub de furca (date din manualul de service). Schimbul propriu-zis l-am facut la MotoMania (parca), de la Aurel Vlaicu spre Pipera, si m-a costat 1.000.000 lei (manopera). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Voi ce solutii ati adoptat la F650 clasic in privinta lampilor de semnalizare fata? La fiecare cazatura mi se rup si bratele semnalelor pe partea cazaturii... Le-am lipit cu superglue dar m-am saturat!! Aveti ceva solutii? Lampi asemenatoare cu cele originale se gasesc prin bazar sau la magazine de moto velo. Sunt 70 de mii in Iasi, fata de 800 de mii cat am dat pe una originala de la reprezentanta. La exterior sunt aproape identice, insa cele de la reprezentanta vin cu bec si fire, trebuie doar sa desfaci suruburile si sa le pui. Astea de la moto velo vin fara nimic, tre sa lipesti tu firele si toate cele. O alta mica diferenta e ca astea mai ieftine nu sunt dintr-o bucata, ci au o articulatie la mijloc ceea ce e si bine si rau. Daca cazi pe ele se desface din articulatie, dar de asemenea de noi au un mic joc care pe mine ma c-am enerveaza. Sper sa fie cu folos, MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Voi ce solutii ati adoptat la F650 clasic in privinta lampilor de semnalizare fata? La fiecare cazatura mi se rup si bratele semnalelor pe partea cazaturii... Le-am lipit cu superglue dar m-am saturat!! Aveti ceva solutii? Semnale de Cielo (alea de pe aripa) le prinzi cu surub pe partea interioara a carenei shi gata nu se mai rup. Dar ca orice modificare, nu mai e asa estetica motoreta... In alta ordine de idei, in weekend-ul asta se mai merge pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Semnale de Cielo (alea de pe aripa) le prinzi cu surub pe partea interioara a carenei shi gata nu se mai rup. Multumesc frumos. Chiar o sa incerc sa vad cum vin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.