Lupul Gri Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Eu am pus apa demineralizata sau distilata. Completeaza numai cu apa distilata, chiar daca ai impresia ca lipseste mult.... aaa.. de fapt nu mai are lichid doar un sfert, daca ii pun trei sferturi apa intra intr-o reactie chimica (despre care nu stiu prea multe) si decedeaza, pentru ca electolitul va fi prea diluat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Pune doar apa distilata - electrolitul nu se evapora ci doar apa. Electrolit nu se gaseste la orice magazin - este nevoie de autorizatie speciala ca sa vinzi asa ceva. Eu am cumparat de la un magazin care se afla exact la inceputul strazii pe care se afla scoala Ilioara. E imediat pe dreapta cum intri pe strada aia. Dar iti recomand sa bagi apa distilata nu acid - ala odata ce l-ai pus la inceput nu se mai completeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Treaba-i simplă. Concentrația electrolitului din baterie trebuie să aibă valoarea X. (nu mai Âştiu exact cât e... oare e Y???) Mă rog... deci ca să păstrezi concentrația care trebuie gândeÂşte-te ce s-a întâmplat cu bateria ta Âşi vezi ce măsuri iei. 1. Daca ți-a fiert bateria (nu ai vărsat lichid din ea prin curgere la scurgere), adică doar s-a evaporat atunci trebuie completat cu apă distilată, căci din electrolitul existent s-a evaporat doar apa Âşi a rămas electrolit ceva mai concetrat. 2. Dacă ai vărsat-o prin răsturnare (cu sau fără voia ta - voia Domnului) atunci e bine să pui electrolit de la electrolitărie. (Ar trebui să găseÂşti la cei ce vând baterii de maÂşină... sau pe unde se găseÂşte. Aici în BraÂşov e un nenea care se ocupă doar cu baterii de maÂşină Âşi moto. ÂŞi Âştie el ce face.) Spor maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 azi mi-am luat o baterie Varta Funstart noua. Bateria a venit uscata, vanzatorul spunand ca se umple cu acid de baterie si se incarca. Zis si facut. Lichid - 1L- 6 lei, curent de la Renel vreo 40 de minute si gata treaba. incarcata la 13 ah si vaca a pornit. Bateria a fost 130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 varta la pretul asta trebuie sa fie o chinezarie...dar nu-i bai,ca-i noua si are garantie.sa ai noroc de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 azi mi-am luat o baterie Varta Funstart noua. Bateria a venit uscata, vanzatorul spunand ca se umple cu acid de baterie si se incarca. Zis si facut. Lichid - 1L- 6 lei, curent de la Renel vreo 40 de minute si gata treaba. incarcata la 13 ah si vaca a pornit. Bateria a fost 130. pai daca-i zici si lui Graulv de unde ai luat bateria si lichidul poate isi ia si el... a zis ca s-a scurs cand a sta bateria pe o parte deci nu a fost prin evaporare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Daca tot ai bateria data jos de pe capra,fa-i o spalare cu apa distilata,scurge-o bine prin scuturare si apoi umple pina la semn cu acid de concentratie 1,26-1,28...acela care se gaseste la magazin,asa cum ti-am spus cu citeva posturi mai sus. In mod sigur nu vei avea greturi cu ea la pornirile reci care vor urma in anotimpurile friguroase. Completind doar cu apa dupa ce ti-a curs electrolit din cauza de tavaleala sau alte cauze naturale ale verticalitatii cocosate,acea concentratie de 1,26-1,28 (X sau Y ) va fi undeva sub 1,deci insuficienta sa treaca prin ger si sa-ti mai invirta si electromotorul caprei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 Bateria e Varta, nu e chinezarie. Si le-am luat din cluj de la depozit de piese ( Autonet). Daca aveti cunostinte cu service auto/moto e mai ieftin si aduc orice in principiu. Si preturile sunt mult mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 OK, bateria s-a rasturnat (prin voia Domnului) odata cu mobra si s-a pierdut electrolitul, deci exclus completarea cu apa. O sa fac cum a zis Ivan, o scurg toata sa o spal si trec pe la Ilioara pe unde a zis glucian sa vad daca mai au electolit. (de fapt o sa cumpar intai electrolit si dup-aia o scurg). Bine ca am observat la timp, culmea e ca inca functioneaza. Multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Are cineva idee unde gasesc un parbriz inalt pentru modelul din 1994? Am gasit pe diverse site-uri (inclusiv Louis), dar doar pentru 1997+, si difera carena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 gasesti la puig http://puig.tv/ - sunt cele mai bune iti alegi modelul de pe sit si dai comanda la motorteam http://www.motorteam.ro/contact - prin octombrie ti-l si aduc daca nu, mai ai varianta cu ebay.de sau motorworks http://motorworks.co.uk/bmw/products/produ...er_text_image=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Placute de frana LUCAS Am gasit o sursa de placute de frana Lucas, care am inteles ca sunt favoritele multora dintre voi. Le pot aduce imediat din stoc sau maxim cateva zile in caz de stoc epuizat (ca ne-am cam inmultit). Scrietzi si voi un PM care sunteti interesati pt preturi si detalii. O zi buna, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Salut, Am fost la o plimbare de doua zile la Galati, acolo unde m-am intalnit cu 3 nemti care erau in trecere prin tara. Scopul lor era acela de a face un tur complet al Marii Negre. Din pacate, datorita evenimentelor de anul trecut, turul nu va fi complet, evitandu-se Osetia si Gerogia. Acesti batrani, fiindca au varste de 50+, calatoresc cu 2 Honda Transalp si un BMW R1200. Toate frumoase, am baut, am povestit si ne-am impartasit din experiente (eu mai putin, mai mult am ascultat). Dupa atata vreme buna au inceput sa apara problemele. Dimineata am pornit la prima cheie, BMW-ul meu, insa cu un sunet ciudat. Un huruit gros si intrerupt. Nu putea fi accelerata ca parea ca s-ar ineca. Am lasat-o putin pornita si nu s-a schimbat nimic. Am oprit motorul si l-am repornit si a sunat clar si limpede. Oare ce se intamplase? M-am gandit ca pentru un moment ce-a dea doua bujie nu a mai pornit. Asa face motorul cand nu are o bujie? Sau era inecata? In fine, am plecat de la Galati, a mai facut ceva figuri cand ii dam mai mult gaz, in continuare parea inecata, dar apoi si-a dat drumul si a mers ok. Ceea ce am observat pe autostrada insa m-a intristat cel mai rau. Scuipa fluide la greu. 1. Lichid de frana la frana de mana. In partea stanga a rezervorului are o mica scobitura, pare a fi din fabrica, iar pe acolo la frane arunca stropi mici de lichid. 2. Da cu ulei la chiuloasa (cred ca aia este chiuloasa) 3. Pierde apa la pompa de apa, nu mult insa are ceva scurgeri mici 4. Pierd in continuare lichid din baterie, fierbe bateria la turatii de peste 3500 rot/min. Acum vin intrebarile: 1. La lichidul de frana oare trebuie schimbata acea garnitura din rezervorul de lichid? Este una ciudata din cauciuc... 2. Eu obisnuiesc sa nu o turez mai mult de 4500rot/min fiindca am inteles ca asa s-ar arde garnitura aceea. Si am avut grija insa iata a inceput sa piarda ulei. Voi cum mergeti cu ele? Aveti idee cam cat costa o astfel de garnitura si schimbul ei? 3. Aici nu am intrebari...totul este clar, cand voi avea banii si dupa ce scap de nunta o cumpar si o schimb. Este 160RON la BMW iar manopera nu poate fi prea scumpa... 4. Aici imi este teama ca va trebui schimbat releul acela de tensiune. Incarca prea mult si de aceea pierde acid. Bateria este noua... Ce pot face? Am inteles ca ar fi foarte scump acel releu care regleaza tensiunea... In rest....vremea a fost superba, drumul lejer, o reala placere plimbarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 verifica tensiunea de la bornele bateriei si vezi cat arata. mie imi mergea inecat motorul pana cand se incalzea tot datorita releului de incarcare... 460 ron la bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 verifica tensiunea de la bornele bateriei si vezi cat arata. mie imi mergea inecat motorul pana cand se incalzea tot datorita releului de incarcare... 460 ron la bavaria Am masurat tensiunea, stiu ca la turatii mai mari incarca mult...insa nu cred ca problema de la pornire sa fie asta. Eu ma gandesc fie de la o bujie fie sa fie inecata. Din moment ce dupa ce am pornit-o a mers ok. Apropos, ce benzina bagati? Eu bag de 95... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 De obicei motoru face urât la turații mici când s-a încălzit Âşi nu i-ai băgat Âşocu. Teoretic nu ar trebuii să simți diferențe imense dacă nu merge o bujie. (mie-mi scânteia aiurea o fiÂşă) Âşi încă mergea brici. M-am sesizat doar într-o seară când am văzut scântei aiurea... dar la mers...... nimic deosebit. Referitor la regimu de mers.... schimb normal în 4500-5000. ÂŞi frecvent schimb Âşi în 7000 sau chiar roÂşu fără să am probleme. Motoreta asta merită cox. Eu personal am observat că dacă merg frumos cu ea văd că nu-i place.... Dacă merg aiurea, cu ea turată... în forjă Âşi alte trebuiri dăstea motoreta merge excelent fără fițe. Referitor la încărcare (releul de încărcare) am observat că 2 relee noi, proaspăt montate încarcă mult adică în jur de 15V (fără să treacă de 15.2V) Valoarea e cam mare, dar aÂşa observ că funcționează ele. Sugestia mea e să verifici bateria Âşi să completezi cu zeamă distilată de câte ori e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 De obicei motoru face urât la turații mici când s-a încălzit Âşi nu i-ai băgat Âşocu. Teoretic nu ar trebuii să simți diferențe imense dacă nu merge o bujie. (mie-mi scânteia aiurea o fiÂşă) Âşi încă mergea brici. M-am sesizat doar într-o seară când am văzut scântei aiurea... dar la mers...... nimic deosebit. Referitor la regimu de mers.... schimb normal în 4500-5000. ÂŞi frecvent schimb Âşi în 7000 sau chiar roÂşu fără să am probleme. Motoreta asta merită cox. Eu personal am observat că dacă merg frumos cu ea văd că nu-i place.... Dacă merg aiurea, cu ea turată... în forjă Âşi alte trebuiri dăstea motoreta merge excelent fără fițe. Referitor la încărcare (releul de încărcare) am observat că 2 relee noi, proaspăt montate încarcă mult adică în jur de 15V (fără să treacă de 15.2V) Valoarea e cam mare, dar aÂşa observ că funcționează ele. Sugestia mea e să verifici bateria Âşi să completezi cu zeamă distilată de câte ori e nevoie. Ok...inseamna ca nu este de la bujie ceva insa a fost ciudat fiindca mergea cu rateuri...ca si cand ar fi tusit. Iar cu schimbatul la turatii mari credeam ca asa se arde garnitura de la chiuloasa, mergand in turatii mari. De aceea pana acum mergeam cu maximum 4500 ceea ce insemna, pe autostrada 120km/h. Este adevarat ca daca mergeam mai sus, cand depaseam, parca mai dispareau si vibratiile . Cu incarcarea este ciudat, am fost la VARTA si mi-au dat garantia, bateria are o saptamana. Am pus acid, acum am completat fiindca dupa plimbarea de la Galati m-am intors cu ea jumatate goala. Am observat ca daca o tin in 4000 incepe si da pe afara acid si fierbe rau. Dar ca si voltaj nu trece de 15V. Ciudat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Cu incarcarea este ciudat, am fost la VARTA si mi-au dat garantia, bateria are o saptamana. Am pus acid, acum am completat fiindca dupa plimbarea de la Galati m-am intors cu ea jumatate goala. Am observat ca daca o tin in 4000 incepe si da pe afara acid si fierbe rau. Dar ca si voltaj nu trece de 15V. Ciudat... Releul nu are voie sa bage mai mult de 14,5.Mergi la electronist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Releul nu are voie sa bage mai mult de 14,5.Mergi la electronist. Se poate repara ceva? Eu credeam ca doar trebuie schimbat releul....Maine ma duc la Buzoianu sa imi faca lista cu ce trebuie schimbat...am emotii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Se poate repara ceva? Eu credeam ca doar trebuie schimbat releul....Maine ma duc la Buzoianu sa imi faca lista cu ce trebuie schimbat...am emotii Daca baga mai putin nu se mai poate face nimic dar daca baga mai mult cred ca se poate. Nu ma pricep dar am auzit pe cineva ca si l-a facut.Probabil ca-i baga o rezistenta,ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Poti schimba linistit si pe rosu daca doresti. Ideea e sa ii pui ulei corespunzator si sa fie schimbat la 5000 si filtrul de aer spalat mai des. Nu-ti fa griji, nu il faceau sa se tureze pana la 7500 daca apareau probleme. Asta e parerea mea. Da, intr-adevar un regim normal zice sa schimbi pana l 5000 dar ce e normal in ziua de azi. Sper sa il repari si sa te bucuri de el in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masterof Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Daca baga mai putin nu se mai poate face nimic dar daca baga mai mult cred ca se poate.Nu ma pricep dar am auzit pe cineva ca si l-a facut.Probabil ca-i baga o rezistenta,ceva... Eu ma gandeam sa ii mai pun un consumator...ceva, ma mai gandeam si sa merg cu faza lunga insa nu prea este ok fata de cei din sens opus. Ieri, venind pe autostrada, m-a depasit un tip cu motocicleta si avea faza lunga pornita. M-am gandit ca merge asa fiindca esti mai bine remarcat atunci cand depasesti insa este o solutie si daca iti incarca prea mult... Ca sa nu mai pierd aiurea acidul ala, care apropos se gaseste din plin in Vitan, am facut o bucla cu un furtunas intre iesirea de la baterie si una dintre intrarile la elementi, sper ca intelegeti ce vreau sa spun. Inca nu am testat sa vad daca merge, daca nu mai pierd aiurea acidul. Maine fiindca planuiesc o iesire mai de durata voi afla.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Ca sa nu mai pierd aiurea acidul ala, care apropos se gaseste din plin in Vitan, am facut o bucla cu un furtunas intre iesirea de la baterie si una dintre intrarile la elementi, sper ca intelegeti ce vreau sa spun. Inca nu am testat sa vad daca merge, daca nu mai pierd aiurea acidul. Maine fiindca planuiesc o iesire mai de durata voi afla.... Ai eliminat iesirea.ori pusca furtunul ori o sa pierzi lichidul pe la imbinari..si pe la dopuri..nu e chiar asa usor sa faci o baterie fara intretine..Prin fierbere se distruge bateria incet da sigur.. Releul de incarcare este pus pe motor pt protejatea bateriei si a consumatorilor.. nu uitati ca este un CDI pe motor care nu e chiar ieftin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Ai eliminat iesirea.ori pusca furtunul ori o sa pierzi lichidul pe la imbinari..si pe la dopuri..nu e chiar asa usor sa faci o baterie fara intretine..Prin fierbere se distruge bateria incet da sigur..Releul de incarcare este pus pe motor pt protejatea bateriei si a consumatorilor.. nu uitati ca este un CDI pe motor care nu e chiar ieftin.. No CDI involved. Doar benzina, aer si un carburator. Sau doua. Despre pus consumatori in veselie pe el, poti sa-i pui si masina de spalat pe ea. Buba s-ar putea sa nu fie la tot releul ci doar la regulatorul de tensiune din releu. In mod normal daca nu ai nici un consumator ar trebui sa-ti dea cam 14.5. Problema la al meu de exemplu e ca nu mai revine la o incarcare normala cand inchid cosumatorii. Adica o pornesc si atunci imi da 14.7, pornesc faza scurta imi baga 15. Pornesc si faza lunga si masina de spalat si imi baga 15.2. E o valoare ok pentru faza lunga pornita. Buba e ca sting faza lunga si regulatorul nu revine la 14.5 ci ramane acolo sus in modul "Cernavoda". Cica ar merge daca ii pui o rezistenta undeva in circuit dar intrebarea mea este: regulatorul pur si simplu o sa dea mai mult pentru a compensa. Ideea cu returul de acid poate mai salveaza niste acid dar nu cred ca e viabila la drum lung decat ca solutie de avarie sa te intorci acasa. O baterie are preaplinul ala deschis tocmai sa respire si sa nu acumuleze presiune. In cel mai bun caz sar capacele daca acumulezi presion, in cel mai rau caz cedeaza altceva in baterie si faci baterius explodatus bum bum. Nu e chiar mina antipersonal dar niste damage tot face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Cica az' pesele mele sunt in tranzit in bukresh.. N-am emoticoi sa descriu cat de fericit voi fi cand o sa le am in mana.. in schimb, am unul pentru cazul in care nu sunt in conditie tocmai stralucita: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.