Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Eu calaresc de doua ori pe saptamana.....ce-i drept,nu mobra. :laugh:

Se vede ca ai imbatrinit Dane...pai numa' de doua ori...aveam pretentii macar la astia mai tinerei si cu neveste mai tinere...!?!Mai uÂşor cu umblatu' prin crîÂşme!

Uite asa vede baba mea ce scrie cite unu'-altu' pe-aci si zice ca-mi ajunge "un dat' pe zi" ca...cica nu-i concurs!

Treci la program prelungit de iarna, ca vine vara si-n "off road" si cu prietenii dupa tine e mai greu sa-i pui poalele-n cap (a se citi "genunchere, carboane...etc")!

BaÂşca faptul ca-ti pierzi antrenamentul!

Hai, pe cai flacai, sa nu ne iesim din mîna! ;)

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Se vede ca ai imbatrinit Dane...pai numa' de doua ori...aveam pretentii macar la astia mai tinerei si cu neveste mai tinere...!?!Mai uÂşor cu umblatu' prin crîÂşme!

Uite asa vede baba mea ce scrie cite unu'-altu' pe-aci si zice ca-mi ajunge "un dat' pe zi" ca...cica nu-i concurs!

Treci la program prelungit de iarna, ca vine vara si-n "off road" si cu prietenii dupa tine e mai greu sa-i pui poalele-n cap (a se citi "genunchere, carboane...etc")!

BaÂşca faptul ca-ti pierzi antrenamentul!

Hai, pe cai flacai, sa nu ne iesim din mîna! ;)

 

Apai asta-i ca si cum ai fi fumator de carpati si treci la tigari cu filtru :laugh:

Nimic nu se compara cu adevarata experienta in sa, pe un drumeag de munte uitat de lume...

 

 

Ca sa revin la topicul forumului, vreau as imi repar filetul de la baia de ulei. Vreau sa stiu cine a facut asta PROFI si unde. Sper sa o rezolv la prmavara si eu. (cu toate ca nu curge, dar ca sa dorm linistit stiind ca surubul ala nu se mai doar in 3 mm de filet si o caruta de calti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa revin la topicul forumului, vreau as imi repar filetul de la baia de ulei. Vreau sa stiu cine a facut asta PROFI si unde. Sper sa o rezolv la prmavara si eu. (cu toate ca nu curge, dar ca sa dorm linistit stiind ca surubul ala nu se mai doar in 3 mm de filet si o caruta de calti)

Asta e treaba de strungar.

Ori iti da alt filet peste ala si iti face un surub mai gros,ori iti face o bucsa filetata la exterior si la interior ca sa pastrezi surubul original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! astazi am trudit din greu la mobra. de la 12 pana la 18 (singur singurel pt. prieteni) desi de la 16 nu prea am mai avut energie. totul a mesr struna cu exceptia a 2 suruburi ce aveau capetele uzate de maimutele ce au avut mobra inaintea mea, le-am ocolit cu iscusinta dar nu stiu cum le-oi scoate.

update: km nu sunt reali :laugh: (trebuia sa fiu mai realist , dar tot este o bijuterie-pt. ca este a mea si pentru ca ea m-a ales pe mine(transformers1)), cea de a doua bujie era...ututa , filtrul de aer....inexistent sau ce o mai ramas din el, in spatele placutei sub care se ascunde pinionul mic lipseste o parte din rama destinata protectiei de mizerie si gazduirii celui de al 3-lea allen bolt(ala pe care il desfaci numa daca apesi frana spate), kitul de lant nu era cel original si zaua ce trebuia nituita nu a fost nituita(am avut 15 cu 47, acum pun 16 cu 47 si trebuie sa dau bascula jos ca am luat did gata nituit(asa mi-a dat louis)). o mica paranteza, nu inteleg cum vine pus pinionul mic, care e ext. ca parca nu m-as lua dupa lucrarea maimutei anterioare si dupa f650.com nu ma dumiresc, de asemenea pinionul mare ...il pun cum vreu eu? multumesc pt raspunsuri

dsc00024xb.th.jpg

la sfarsit de zi asa arata :

dsc00028fz.th.jpg

la turometru , fostul posesor zice ca ii lipseste nush ce mufa in L, eu am gasit asta:

dsc00011zi.th.jpg

va rog cei ce aveti pe acasa cele necesare sa-mi dati un pm poate ne intelegem sau sa-mi spuneti de unde as putea procura asa ceva.

cu cutia asta dsc00018y.th.jpg de unelte am facut ce se vede in prima poza, eu sunt mandru de investitia ce am facut-o in ea, nu sunt prezente nimbusurile.

de asemenea bucsa aceea de cauciuc, pinionul avea un mic joc, unde pot gasi una noua sau cum pot sa o refurbishez pe cea actuala in caz ca nu gasesc sa comand.

data viitoare, cand mai am liber am sa lucrez la bendix , si pana data viitoare ma dotez cu restul sculelor necesare, sa dau bascula jos, sa vad cum protejez mai bine suspensia spate de mizerie, sa curat si sa ung.

numai bine si nu dati cu pietre

ps: la sistemul de franare mie umpik frica, ma pierd in clymer si f650.com, sa vad dvd-urile cum se prezinta.

Mesaj completat

primele rezultate:dsc00031lg.th.jpg

ps: daca stie cineva sa-mi explice cum sa confectionez acel puller pt a ajunge la bendix aka flywheel sa posteze, ca sa nu stresez eu banatenii sa-mi imprumute jucaria!

Mesaj completat

tot eu, am uitat sa zic ca maimuta maimutelor ce a avut moto a umblat pe la butucul cu contacte (era fixat cu un holzsurub intro parte asa mai aiure), si fiind si eu un soi de maimuta l-am pus corespunzator dar acum nu mai corespund contactele. ceva info sau unu sh ar fi super

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! astazi am trudit din greu la mobra. de la 12 pana la 18 (singur singurel pt. prieteni) desi de la 16 nu prea am mai avut energie. totul a mesr struna cu exceptia a 2 suruburi ce aveau capetele uzate de maimutele ce au avut mobra inaintea mea, le-am ocolit cu iscusinta dar nu stiu cum le-oi scoate.

 

http://www.manualedereparatie.info/categorii/bmw.html

 

gaseste manualul care iti trebuie, mai fa rost de scule daca iti lipsesc si spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
salutare! astazi am trudit din greu la mobra. de la 12 pana la 18 (singur singurel pt. prieteni) desi de la 16 nu prea am mai avut energie. totul a mesr struna cu exceptia a ...

 

 

Un post care ma bucura foarte tare.

Ti-am trimis PM, Raoul.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum pun 16 cu 47 si trebuie sa dau bascula jos ca am luat did gata nituit(asa mi-a dat louis)). o mica paranteza, nu inteleg cum vine pus pinionul mic, care e ext. ca parca nu m-as lua dupa lucrarea maimutei anterioare si dupa f650.com nu ma dumiresc, de asemenea pinionul mare ...il pun cum vreu eu?

 

Pune toate pinioanele cu inscrisul (numarul de dinti stantat) catre exterior.

Cand dai jos bascula fa-ti un bine si demonteaza si reconditioneaza toate oasele de legatura pana la suspensie (inclusiv ultimul).

Eu am avut surpriza ca ultimul rulment sa fie complet calcificat/blocat. Gasesti pe DVD-urile de pe f650.com cum se desfac si reconditioneaza rulmentii aia.

 

Referitor la lantul nituit din fabrica, bucura-te ca e asa. Fara nu stiu ce scula speciala e tare incomod sa-l nituiesti pe motor si nu e bine sa te joci cu asta. Al meu a venit desfacut si a trebuit sa-l nituiesc pe bancul de lucru.

 

gerzson

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am reconditionat bucsa de cauciuc de la roata spate(poate ajuta informatia ca ...una originala e cam 1,5 mil lei). am vb. cu userul buzoianu si mi-a spus solutia gasita de el. acuma la telefon am inteles eu ce si cum dar nu stiu daca am facut exact ca el. am fost la praktiker unde am gasit o folie de cauciuc mai tare pt izolatii de 0.1cm grosime( buzoianu mi-a recomandat cauciuc din camera de la bitzicleta). am luat un mulaj de hartie de pe cele 6 picioare iesite in relief de pe piesa ce sustine pinionul. am transferat mulajul pe carton(rosu) si de pe carton pe banda de cauciuc. am facut 6 bucati si restu.... va dati seama.

pun si niste poza edificatoare:

dsc00035ey.th.jpg

dsc00036tn.th.jpg

ps: din pacate voi lucra la motocicleta 1 zi intreaga pe saptamana din cauza serviciului si pe moment a lipsei de scule(maine sper sa ajung acasa sa ma dotez, sculele mai speciale am sa le imprumut de la baietii ce s-au oferit sa-mi dea un sfat si scule(multumesc anticipat))

pt. cine doreste folie din asta am sa va dau la discretie ca a trebuit sa iau 10cm pe 2m :crack:

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
ps: din pacate voi lucra la motocicleta 1 zi intreaga pe saptamana din cauza serviciului si pe moment a lipsei de scule(maine sper sa ajung acasa sa ma dotez, sculele mai speciale am sa le imprumut de la baietii ce s-au oferit sa-mi dea un sfat si scule(multumesc anticipat))

pt. cine doreste folie din asta am sa va dau la discretie ca a trebuit sa iau 10cm pe 2m :crack:

 

Sper sa nu imi porti pica pentru ce am scris pe topicul cu service-ul.

Inainte sa te apuci de cumparat scule (si orice altceva), scrie ce ai nevoie, ca sa te indrumam unde trebuie.

Spor la lucru!

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am de ce sa iti port pica! vorba ta... rufele nu se spala in public.

cat despre scule...sunt la 90km distanta de timisoara, maine trag o fuga acasa sa ma dotez de la batranul(fost lacatus de meserie) .

cand va fi nevoie voi cere ajutorul pentru ca singur singurel e greu tare si de un sfat din experienta altora e bine primit.

ps: am spalat intre timp rezervorul, multa mizerie a iesit si ce ma mira e ca exista si in rezervor un filtru pt benzina si totusi era mizerie si in cel montat pe furtunul de alimentare. apropo...ma tot gandeam eu cum e gandita rezerva de benzina si tare simpla solutia(ma gandeam la un compartiment special in rezervor aiureli de prea multe idei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo...ma tot gandeam eu cum e gandita rezerva de benzina si tare simpla solutia(ma gandeam la un compartiment special in rezervor aiureli de prea multe idei)

 

Pai din cate stiu exista mai multe versiuni. La unele mobre (la DR parca dar s-ar putea sa ma insel) au camere separate care se umplu una din cealalta. La F din cate stiu are doua iesiri din rezervor, una mai sus decat celalta. Cand nu mai e benzina pentru cea de sus comutatorul o deschide pe cea de jos. Cum observi daca sunt diferite camerele? Daca ai mers pe rezerva si bagi benzina, bagi numai pe rezervorul principal pana sus. Cand comuti pe rezerva vei observa ca scade nivelul ducandu-se si in rezerva. La F nu se misca nivelul deci nu are camere separate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai din cate stiu exista mai multe versiuni. La unele mobre (la DR parca dar s-ar putea sa ma insel) au camere separate care se umplu una din cealalta. La F din cate stiu are doua iesiri din rezervor, una mai sus decat celalta. Cand nu mai e benzina pentru cea de sus comutatorul o deschide pe cea de jos. Cum observi daca sunt diferite camerele? Daca ai mers pe rezerva si bagi benzina, bagi numai pe rezervorul principal pana sus. Cand comuti pe rezerva vei observa ca scade nivelul ducandu-se si in rezerva. La F nu se misca nivelul deci nu are camere separate.

Sigur nu are camere separate ca am dat eu rezervoru jos, si am desfacut si robinetul de rezerva. Asta din urma are 2 tuburi in pozitie verticala, unul mai lung prin care curge benzina cand e pe on si unu mai scurt prin care curge cand e pe rezerva. Niciodata rezervoru nu se goleste complet ramen in permanenta ceva benzina pe fundul lui, cel mai frecvent cu mizerii si cu apa. De aia l-am desfacut pe al meu, vezi doamne sa il curat. Nu avea nici pe dracu nimic, dar am profitat de acozie sa lubrifiez un pic robinetul care mergea c-am greu..

Bafta,

MM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AU...! am observat ca am cateva spite moi la roata spate si astazi am zis sa acord ceva mai multa atentie acelor spite si....hmmm ...deci am 8 spite rupte.

rugaminte! va rog dati-mi un link sau un numar de telefon de unde sa comand sau daca aveti sa-mi donati va rog frumos

de asemenea mufa pentru turometru imi mai trebuie, vreun transplant ceva din alta parte ...o idee ceva , orice e binevenit.

multumesc anticipat!

ps:7 erau rupte pe partea discului de frana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit la dillypoint, are destul de multe piese pentru bmw f650, inclusiv flywheel. 8.2 ron spita. am sa comand de acolo

inca nu stiu nimik despre mufa aceea in L

Mesaj completat

mufa aceea intermediara o fi compatibila cu una de la un pegaso?

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

firar mama lor de nimbusuri ca nu le-am avut pe toate.

amortizorul si oasele au ramas pe mobra. bascula e jos. capacul dr. e dat jos si problemele sunt urmatoarele:

imi trebuie o garnitura noua la capac- gasesc de cumparat au o fdabric eu din carton de dosar si pasta siliconica pt motor(am nevoie de indrumari la partea asta)

cum draq scot placutele vechi ca sa le pun pecele noi la frana spate, intampin probleme serioase.

cum ajung la flywheel ! explicat pe romaneste ca sa nu gresesc cumva! apropo aveam un surub slabit bine de tot din cele 8

dsc00048qq.th.jpg

269alternator.th.jpg -poza e luata de pe net ca am uitat sa fac poza la mine.tipul avea mai multe suruburi slabite

multumesc anticipat.

ahhh si mai am un bai, schimband furtunele de ulei si punand busonul la loc am observat asta:

dsc00043x.th.jpg

se poate da un rand de sudura cu motorul pe cadru?

Mesaj completat

stimati colegi am nevoie de urmatoarea piesa(mufa in L dupa care plang ) b0001839.th.png

va rog cei ce aveti la dezmembrari ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
firar mama lor de nimbusuri ca nu le-am avut pe toate.

 

In seara asta am avut un soc ajungand ca tot omul prin nou deschisul Auchan din Timisoara.

Mi-am (mai) luat un set de inbusuri hobby cu 3 Ron. Are cam 8 bucati (parca) si cel mai mare este de 7,8,... mm (pe acolo).

Restul de care mai ai nevoie ori ti le dau imprumut, ori ai urmatoarele variante:

- Mehala, uzate, ruginite, ieftine. Le tragi o data la perie si gata.

- Mehala, noi.

- Ciclop, Motul ,etc - noi.

- Daca este nevoie de imbusuri mai mari (10 mm, etc) iei un surub lung, ii indoi capatul in L si pe latura scurta infiletezi minim 2 piulite cu diametrul exterior egal cu cel al inbusului pe care nu il ai. Le blochezi una intr-alta, aliniezi perfect laturile hexagonului si le dai cateva puncte de sudura la ambele extreme, la imbinarea filet-piulita, pentru a nu se mai deplasa vreodata.

 

* Revenind la magazinul Auchan, Fa neaparat un drum acolo zilele acestea. Nu stiu cat o sa mai dureze promotiile astea socante la sculele hobby (ca la mai toate produsele).

Mi-am mai luat 2 ciocane, unul mic de 200 sau 300 g, la 3 Ron si altul de 1 kg la 10 ron).

Un set ce include cleste pentru dezizolat cabluri, un cleste pentru aplicat papuci si vreo 40 de modele de papuci - 7 Ron.

Mi-am mai luat un patent fain pentru trusa de pe motor cu 5 Ron.

Cleste autoblocant - 7 ron.

Bomfaier adaptabil pentru 3 lungimi de panze - 3 Ron. La Praktiker, cel mai ieftin, fix/neadaptabil - 14 ron.

Tot felul de dalte, de la 3 la 5 Ron. Cuttere, de la 0,8 Ron cele faine, robuste.

Samd...

 

 

imi trebuie o garnitura noua la capac- gasesc de cumparat sau o fabric eu din carton de dosar si pasta siliconica pt motor(am nevoie de indrumari la partea asta)

Daca nu o gasesti de cumparat la un pret uman, eu nu as merge pe varianta cartonului. La Ciclop gasesti foaie de clingherit. Partea proasta este ca trebuie sa cumperi ceva bucata mai mare (nu imi mai aduc aminte, dar parca 1m2 era minimul). Nu este scump si oricum iti ramane acolo. Ia-l pe cel mai subtire.

Stergi bine cu o carpa foaia de clingherit, aplici o pelicula de ulei pe marginile capacului dupa care il aplici pe foaie. Il lasi acolo minim 15 min. Uleiul se va imbiba si va defini conturul interior al capacului, respectiv garniturii. Pentru exterior, cu ceva sula sau unealta foarte subtire si ascutita trasezi conturul exterior al capacului. Potricale (cum am invatat eu in Oltenia ca le spune) sau preducele (cum le spuneti voi in Banat :alcy:) gasesti la Louis cel mai bun raport pret-calitate.

In privinta siliconului, multa lume vorbeste de Victor Reinz ca fiind un silicon f. bun. Il gasesti la Ciclop. Scump. Daca gasesti un mecanic sa iti dea cateva grame pentru garnitura ta nu stiu daca are rost sa dai banii pe el. Daca stii ca mai ai nevoie, probabil ca merita. Nu stiu. Eu am luat de la mecanic.

Indiferent ce vei cumpara, aplica un strat foooarte fin, pe marginile capacului si ale blocului motor. In nici un caz nu aplica mult, cum amvazut ca fac unii, pe principiul ca surplusul iese doar spre exterior si ca il vor sterge. Daca il sterg.

 

Ce am scris eu mai sus sunt pareri si optiuni personale. Daca undeva gresesc, accept orice corecturi.

Mesaj completat

 

 

 

 

 

 

 

Preducele:

Acum sunt 10 Euro. Au fost (si poate revin) la promotie cu 5 Euro.

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...tnr_gr=10001347

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* Revenind la magazinul Auchan, Fa neaparat un drum acolo zilele acestea. Nu stiu cat o sa mai dureze promotiile astea socante la sculele hobby (ca la mai toate produsele).

Sunt curios daca promotiile astea sunt valabile si pentru Auchanul din Bukresh.. Multumim pentru hint-uri, o sa incerc sa ajung si eu pe-acolo azi!! :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

firar mama lor de nimbusuri ca nu le-am avut pe toate.

amortizorul si oasele au ramas pe mobra. bascula e jos. capacul dr. e dat jos si problemele sunt urmatoarele:

imi trebuie o garnitura noua la capac- gasesc de cumparat au o fdabric eu din carton de dosar si pasta siliconica pt motor(am nevoie de indrumari la partea asta)

cum draq scot placutele vechi ca sa le pun pecele noi la frana spate, intampin probleme serioase.

cum ajung la flywheel ! explicat pe romaneste ca sa nu gresesc cumva! apropo aveam un surub slabit bine de tot din cele 8

dsc00048qq.th.jpg

269alternator.th.jpg -poza e luata de pe net ca am uitat sa fac poza la mine.tipul avea mai multe suruburi slabite

multumesc anticipat.

ahhh si mai am un bai, schimband furtunele de ulei si punand busonul la loc am observat asta:

dsc00043x.th.jpg

se poate da un rand de sudura cu motorul pe cadru?

Mesaj completat

stimati colegi am nevoie de urmatoarea piesa(mufa in L dupa care plang ) b0001839.th.png

va rog cei ce aveti la dezmembrari ceva

 

Salutare...Omu ai grija...ca incepator eu nu as recurge la astfel de variante...totusi...gandeste-te la binele si siguranta ta si a motorului...Uite aici, un site interesant, un tip din Cluj...cu 21 RON +20 RON transport ai garnitura originala...

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/1040...0/vehicle/16256

 

In alta ordine de idei, ca tot e iarna...si stam pe forumuri...am si eu o intrebare...

are cineva idee de unde pot sa fac rost de simeringurile de la pompa de apa care ma tin pe tusa de mai bine de o luna de zile???

Alea 2 cu cotele 26x10x7...am cautat in tot Buzaul, am intrebat la Fartec (Trading) Brasov...NIMIK... :D

Are cineva o idee, un sfat de unde as putea face rost???

La Paula's nu are, ma gandeam sa ma duc la BMW pe centura capitalei...dar nu stiu daca au...stie cineva cumva dac pot aduce pe comanda???

Si alta buba...care nu e asa presanta ca pompa de apa...simeringuri de praf, alea de exterior pt. furca, unde pot gasi???

Cele de ulei le-am gasit la Paula's cu 43 RON si pe site-ul ala de piese din CJ cu 27 RON parca...si ma gandeam sa le schimb si pe alea de praf ca sunt cam..."PRAF"...au crapaturi maricele :alcy:

 

Si o chestie ciudata...ca fapt divers, ca oricum o iau de pe ROMIMOTO...

Am sunat la Paula's si mi-au zis ca nu-mi pot vinde garnitura de la capacul de ambreiaj...nu dau decat la firme... :bow:

Multa bafta si iarna scurta...! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee de unde pot sa fac rost de simeringurile de la pompa de apa care ma tin pe tusa de mai bine de o luna de zile???

Alea 2 cu cotele 26x10x7...am cautat in tot Buzaul, am intrebat la Fartec (Trading) Brasov...NIMIK... :bow:

Are cineva o idee, un sfat de unde as putea face rost???

.....ma gandeam sa ma duc la BMW pe centura capitalei...dar nu stiu daca au...stie cineva cumva dac pot aduce pe comanda???

Si alta buba...care nu e asa presanta ca pompa de apa...simeringuri de praf, alea de exterior pt. furca, unde pot gasi???

Cele de ulei le-am gasit la Paula's cu 43 RON si pe site-ul ala de piese din CJ cu 27 RON parca...si ma gandeam sa le schimb si pe alea de praf ca sunt cam..."PRAF"...au crapaturi maricele :alcy:

 

Ai vazut ca stii,daca le comandai acu' o luna le aveai deja de 3 saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Salutare...Omu ai grija...ca incepator eu nu as recurge la astfel de variante...totusi...gandeste-te la binele si siguranta ta si a motorului...Uite aici, un site interesant, un tip din Cluj...cu 21 RON +20 RON transport ai garnitura originala...

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/1040...0/vehicle/16256

 

In alta ordine de idei, ca tot e iarna...si stam pe forumuri...am si eu o intrebare...

are cineva idee de unde pot sa fac rost de simeringurile de la pompa de apa care ma tin pe tusa de mai bine de o luna de zile???

Alea 2 cu cotele 26x10x7...am cautat in tot Buzaul, am intrebat la Fartec (Trading) Brasov...NIMIK... :D

Are cineva o idee, un sfat de unde as putea face rost???

La Paula's nu are, ma gandeam sa ma duc la BMW pe centura capitalei...dar nu stiu daca au...stie cineva cumva dac pot aduce pe comanda???

Si alta buba...care nu e asa presanta ca pompa de apa...simeringuri de praf, alea de exterior pt. furca, unde pot gasi???

Cele de ulei le-am gasit la Paula's cu 43 RON si pe site-ul ala de piese din CJ cu 27 RON parca...si ma gandeam sa le schimb si pe alea de praf ca sunt cam..."PRAF"...au crapaturi maricele :alcy:

 

Si o chestie ciudata...ca fapt divers, ca oricum o iau de pe ROMIMOTO...

Am sunat la Paula's si mi-au zis ca nu-mi pot vinde garnitura de la capacul de ambreiaj...nu dau decat la firme... :bow:

Multa bafta si iarna scurta...! :D

 

Da-mi cotele la toate simeringurile. Am un magazin destul de mare (Rolling) la 200 de m de casa si nu ma costa nimic sa dau o intrebare acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi cotele la toate simeringurile. Am un magazin destul de mare (Rolling) la 200 de m de casa si nu ma costa nimic sa dau o intrebare acolo.

 

Mersi frumos...poate am norock... :bow:

 

- Cele de la pompa de apa (IMPORTANT SI URGENT :D ) SUNT 26X10X7 - 2 bucati

- Cele de ulei de la furca 41x54x11, (astea se mai gasesc, nu-i o prioritate)

- Cele de praf (exterioare) de la furca, presupun ca au cam acelasi cote...nu stiu decat daca le dau jos pe ale mele...astea ar fi importante, nu am gasit nicaieri...

 

Mersi mult anticipat si promit sa fac cinste serioasa la intruniri sau daca nu la turul tarii pe care il planific pt la anul... :alcy:

 

O sa revin deseara cu poze l asimeringurile de praf de la furca...

 

Multa bafta si drumuri faine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...