cipriangsx Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Salut baieti,pana la urma cum se regleaza suspensiile fata si spate??? Am vazut ca parerile sunt impartite , a incercat cineva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Salut,vezi ca a postat cineva de curand setari din fabrica ,si parerea mea este sa o iei din aproape in aproape nu santem toti la fel ce este bun pt mine poate pt tine este naspa tu ai un stil de condus eu am altu asa ca, TU vei sti cel mai bine sa i ti reglezi suspensiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Baieti, ne adunam si noi, GSX...F-isti, facem o Transalpina, cum stati cu concediile, banii, stare tehnica motoare si disponibilitate? Exemplu 22-23-24 august? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 m-as baga, dar nu promit pt ca depinde de mai multi factori. Promit doar ca incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 e deschis TA? ca parca era inchis si se dadeau si amenzi .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 E deschis ca a fost un prieten acum vreo 3-4 saptamani si mi-a confirmat ca este (ceva de genul ca au facut scandal proprietarii de pensiuni si alte alea si au dat drumul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 (editat) Am plecat joi sa-mi iau motorul de la Tg. Mures (poveste lunga...) si am facut returul pe traseul spre Piatra Neamt, inclusiv Cheile Bicazului, Buzau, Magura, Gura Siriului, Brasov, Valea Prahovei, Bucuresti. Fabulos motorul, ma felicit pentru alegerea facuta. Stiam cate ceva despre model, dar mi-a depasit asteptarile... » Post actualizat in 17 Aug 2014 14:00 Baieti, ne adunam si noi, GSX...F-isti, facem o Transalpina, cum stati cu concediile, banii, stare tehnica motoare si disponibilitate? Exemplu 22-23-24 august? M-as baga, eu vin din Bucuresti. Daca mai suntem din aceeasi directie este super! Un punct de intalnire? Editat August 17, 2014 de borsulica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Borsulica, daca vii dinspre Bucuresti, ar trebui sa ne intalnim pe la Ramnicu Valcea, banuiesc ca tu vii prin Pitesti. Punctul final de intalnire ar fi Ranca (aici zic eu sa fie cazarea, punctul de plecare pe trasee, etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Am plecat joi sa-mi iau motorul de la Tg. Mures (poveste lunga...) si am facut returul pe traseul spre Piatra Neamt, inclusiv Cheile Bicazului, Buzau, Magura, Gura Siriului, Brasov, Valea Prahovei, Bucuresti. Fabulos motorul, ma felicit pentru alegerea facuta. Stiam cate ceva despre model, dar mi-a depasit asteptarile... » Post actualizat in 17 Aug 2014 14:00 M-as baga, eu vin din Bucuresti. Daca mai suntem din aceeasi directie este super! Un punct de intalnire? Frumos coloritul alb-negru , s-o stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Claman: Multumesc! Black Rider: Hai sa fixam pentru Ramnicu Valcea, incepem de vineri? Cine se mai baga? » Post actualizat in 20 Aug 2014 06:09Tic - tac! Se apropie... Schimbari de plan? Ca eu as merge anyway... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Sa inteleg: Va intalniti la Valcea vineri, ca cazati seara la ranca si plecati sambata pe trasee si... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Sa inteleg: Va intalniti la Valcea vineri, ca cazati seara la ranca si plecati sambata pe trasee si... Si ne intoarcem, bem ceva, povestim si plecam duminica acasa. De luni mimam munca... E ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Eu plec maine dimineata spre Ranca (vin dinspre Brasov) si ma intorc spre casa duminica dimineata. Avem timp sa facem si trasee si sa bem/povestim, etc. Numai sa tina vremea cu noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Eu plec de-abia maine dimineata, ne vedem acolo! Asfalt uscat! (cred ca esti pe drum deja...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Baieti eu din pacate trebuie sa imi vand motorul, au intervenit alte prioritati, daca stiti vreun doritor va rog sa apelati cu incredere: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsx%20750%20f-din-2001-574572.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorussio Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Salut, Am si eu o dilema. Ma hotarasem sa cumpar in primavara un sv650 insa am un vecin care poseda un gsx 600f. Motocicleta e bagata in bloc si nefolosita de vreo 6 ani. In plus tipul e mecanic (auto ce-i drept) si ma gandesc ca s-a ocupat de ea (cat timp afolosit-o). La ce m-am uitat asa fugar la ea, ii lipseste partea inferioara a carenei si cadranele sunt montate pe ghidon, nu in consola carenei asa cum am vazut ca e modelul original. Nu stiu inca ce an este, cati kilometrii si alte detalii pentru ca nu am intrat pana acum in discutii cu el. Presupunand ca motocicleta era in conditii optime acum 6 ani, la ce trebuie sa fiu atent dupa atata timp de nefolosire si cam in ce pret ar trebui sa o incadrez? Pana acum m-am tot interesat de sv650 pentru ca ma setasem pe ea sa o cumpar, insa mi-a venit ideea sa incerc si cu motocicleta asta daca vecinul o lasa la un pret mult mai bun (tipul nu pare grabit sa o dea, eu l-am intrebat si parea putin nostalgic cand i-am propus, insa pana la urma mi-a dat impresia ca se gandeste serios sa mi-o vanda). Cum sunt motocicletele acestea, la ce trebuie sa ma uit si cam in ce ar trebui sa investesc dupa un atat de mult timp in care a stat nefolosita? Multumesc frumos. » Post actualizat in 08 Sep 2014 18:41Am uitat sa mentionez - modelul este 1998-2003 din aceea cu 2 faruri rotunde, ca a colegului care a postat inaintea mea, numai ca spre deosebire de a lui, asta are o sa lunga, intinsa. O sa fac si poze cat de curand. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Motoare destul de rezistente,asta daca au fost intretinute corespunzator.In oras pune probleme pentru ca se incinge destul de tare,fiind racita pe ulei.In rest la drum intins e foarte buna.Pozitia pe ea tinde spre touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 E grea, asta e prima impresie. In rest .. statuta a fost si a mea, minim 2 ani, maxim nu stiu cat or fi, insa stiu motor care nu a stat si la revizie completa a avut mai multe bube ca a mea, deci statutul nu e un criteriu. Revizie completa: ulei si filtre, verificat si schimbat lichid frana si placute, rulmenti inclusiv cei de jug, carburi curatate si sincronizate, lant (kit) daca este cazul. Apoi un drum de minim 100 km pentru a vedea ca nu apar scurgeri de la semeringuri sau alte locuri unde garniturile au crapat sau s-au plastifiat. Asadar pune la pret si banii de revizie. In rest? Super motor GSXF-ul, usor de intretinut, piese garla si in tara si pe ebay .. Bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD750 Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 (editat) Salut! Am nevoie de un CNC (fundul carburatorului) sau doua, dar macar unul pt ca are fisura mare si imi curge benzina oricat l-as lipi si nu ma pot bucura de a mea Katana din '90 din aceasta cauza. As fi interesat si de unul dintre capacele din plastic, care se afla pe carburator, in partea de sus, pt ca am stutul pt vacuum rupt si nu pot face sincronizare cu vacuumetre. Multumesc. Editat Septembrie 15, 2014 de MAD750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 La Sanzieni, Tg Secuiesc vine cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 @MAD750 ai PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Salut. Am si eu o intrebare pentru cei cu mai multa experienta decat mine. A mea e model 1999 cu motor pe carburator si in lateral pe rezervor am un buton de on/off pentru benzina. Cand las motocicleta oprita mai multe zile sa pun butonul pe off ? Care ar fi pozitia off, spre stanga sau spre dreapta (se invarte in ambele sensuri si nu am marcaje pe carena). A trebuit sa o las pe dreapta o saptamana si am plecat pe graba, iar la intoarcere am pornit-o greu. A trebuit sa o bag in prima viteza si sa o imping putin ca sa ii ajunga benzina in carburator si sa porneasca, la cheie nu vroia. Va multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Oprit este inspre spatele motocicletei,din cate imi aduc aminte.Daca n-o pornesti mai mult de 2 3 zile,ar fi bine sa il pui pe off pentru ca exista riscul sa iti ajunga benzina in ulei si atunci nu va fi bine.Eu unul am patit asa.Aici mai intervine si uzura robinetului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Indicat asa ar fi sa lasi robinetul pe off pt siguranta. In legatura cu pornitul eu la modelul anterior am un furtunas de vacuum pe carburatorul din stanga cum stai pe sa, in lateral. Il scot de la carburator si sorb( nu cu forta ) si mentin o perioada depresiune pe el ca sa deschida supapa de alimentare de la robinetul de care vorbeam cu el pe on. Dupa porneste repede. Explicatia e ca dupa un timp in carburatoare ramai fara benzina si trebuie sa dai la automat pt a crea vacum pe acel furtunas pana ajunge suficienta benzina in carburatoare. » Post actualizat in 22 Sep 2014 15:04 Pardon furtunasul e la carburatorul din dreapta. Din viteza am gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Salut. Am si eu o intrebare pentru cei cu mai multa experienta decat mine. A mea e model 1999 cu motor pe carburator si in lateral pe rezervor am un buton de on/off pentru benzina. Cand las motocicleta oprita mai multe zile sa pun butonul pe off ? Care ar fi pozitia off, spre stanga sau spre dreapta (se invarte in ambele sensuri si nu am marcaje pe carena). A trebuit sa o las pe dreapta o saptamana si am plecat pe graba, iar la intoarcere am pornit-o greu. A trebuit sa o bag in prima viteza si sa o imping putin ca sa ii ajunga benzina in carburator si sa porneasca, la cheie nu vroia. Va multumesc . Nu are pozitie de OFF acel robinet. Are ON in jos, care este si pozitia normala a robinetului, chiar si peste iarna!. Are RES adica rezerva, si care este spre fata motocicletei, si mai are pozitia PRI care este catre spatele motocicletei, si care este cea mai rea pozitie in care poti sa lasi robinetul (chiar si peste o noapte). Dupa o saptamana-doua de stat pe dreapta, pui robinetul pe pozitia PRI (mai putin de un minut) pentru ca benzina sa inunde carburatoarele, il treci inapoi pe ON sau RES si apoi dai la demaror. Pozitia PRI se foloseste doar dupa pauze de saptamani, si atunci doar pt maxim 1-2 minute, apoi se comuta pe ON! Daca lasi robinetul pe PRI ai toate sansele sa te trezesti cu cativa litri de benzina din rezervor in baia de ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.