Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Pai cum PR2 nu se mai produc ,te poti orienta catre PR3 sau chiar PR4 ca tot au aparut . Am avut si eu PR2 ,foarte bune si durabile ,m-am inteles bine si cu metzeler roadtec z8 ,spatele nu asa durabil ca pr2 in schimb stateau mai bine pe asfalt uscat . Acum am metzeler sportec m5 si nu ma impac prea bine cu ele .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am fost foarte multumit de Michelin PR2 pe Bandit iar acum am pe Katana PR3, carora le-am devenit fan declarat!

N-am folosit PR 4, aparusera cand cautam si eu cauciucuri, insa nu mi-a placut "desenul" cauciucurilor si am luat PR3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

laman, de ce? Care e problema cu m5?

 

Nu sunt potrivite pt modelul asta de motoreta , cred ca se preteaza pe supersporturi

Profilul spate mai "ascutit' se inclina mai usor dar nu simt stabilitate in viraj fata de Z8 interact care aveau un profil mai 'bombat' . De asemenea pe drept parca necesita mereu ajustarea directiei ,Z8-ul era ca trenul pe sina

Si iar un lucru important ,sunt mai rigide fata de ce am avut pana acum ,se simt gropitele altfel .

Aderenta este mai buna fata de celelalte dar nu merg la limita asa ca nu am simtit vreun avantaj.

Urmatoarele vor fi PR4 sau tot un Roadtec z8

 

Ar mai fi ceva la M5 , spatele e made in china ,nu ca ar conta dar parca te enerveaza sa alegi marca germana sa le vezi facute in china :D

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu voi opta la primavara pentru un set PR4, in cazul in care nu gasesc amator sau ma razgandesc cu vandutul mobrei.

 

Merci pentru info. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MPR3 sau 4 ramane, stiu ca MPR 2 nu se mai fabrica de ceva vreme.

 

Acum, mi s-a intamplat din nou azi dimineata ... nu vroia sa porneasca si gata. Nu se alimenta deloc. Am incercat la cheie de cateva ori, si nici macar nu a dat semne ca ar vrea sa plece. Apoi am incercat faza cu pozitia busonului de la rezervor inspre sea timp de 30 de secunde, si nimic ... apoi am bagat-o in viteza 1, am impins-o la mana vreo cativa metri, apoi a pornit la cheie ... e a doua oara in 7 luni cand mi se intampl, prima data a ramas aproape o saptamana nepornita, dar acum e de pe o zi pe alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am incheiat sezonul cu o tavaleala. Am scapat destul de bine si eu si moto. Am decis totusi sa dezmembrez motoreta, nu doar din cauza pagubelor, dar parca nu prea ne-am inteles bine inca de la inceput. Mi-a placut enorm cum se conduce, cum sta pe sosea, etc. dar parca niciodata nu am facut echipa buna. Este vorba despre un GSX 750 F din 1990. Motorul merge bine, nu bate, nu consuma ulei. Am apucat sa fac doar 670km cu ea de cand o am pt ca mai am o motocicleta. Are bujii practic noi, ulei Motul, filtru ulei. deci motorul este la cheie. Saua a fost si ea refacuta in vara asta. Sunt o gramada de piese bune pe ea... Nu mai am stopul, o parte din carene sunt sparte... Tobele sunt originale dar au cateva gzarieturi, etc... Mai bine ma intrebati daca aveti nevoie de ceva, iar eu va spun daca am si in ce stare se afla. Preturile.... zic eu ca ne intelegem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MPR3 sau 4 ramane, stiu ca MPR 2 nu se mai fabrica de ceva vreme.

 

Acum, mi s-a intamplat din nou azi dimineata ... nu vroia sa porneasca si gata. Nu se alimenta deloc. Am incercat la cheie de cateva ori, si nici macar nu a dat semne ca ar vrea sa plece.

 

Nu ramane fara benzina in carburatoare de pe o zi pe alta.

Sa inteleg ca demarorul invartea insa motorul nu pornea? Socul era tras? Care e starea bujiilor?

 

P.S. Cum naiba ai impins-o singur? Calare pe ea, sau pe langa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am incheiat sezonul cu o tavaleala. Am scapat destul de bine si eu si moto. Am decis totusi sa dezmembrez motoreta, nu doar din cauza pagubelor, dar parca nu prea ne-am inteles bine inca de la inceput. Mi-a placut enorm cum se conduce, cum sta pe sosea, etc. dar parca niciodata nu am facut echipa buna. Este vorba despre un GSX 750 F din 1990. Motorul merge bine, nu bate, nu consuma ulei. Am apucat sa fac doar 670km cu ea de cand o am pt ca mai am o motocicleta. Are bujii practic noi, ulei Motul, filtru ulei. deci motorul este la cheie. Saua a fost si ea refacuta in vara asta. Sunt o gramada de piese bune pe ea... Nu mai am stopul, o parte din carene sunt sparte... Tobele sunt originale dar au cateva gzarieturi, etc... Mai bine ma intrebati daca aveti nevoie de ceva, iar eu va spun daca am si in ce stare se afla. Preturile.... zic eu ca ne intelegem.

salut ma intereseaza manerul pasager daca il mai ai ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ramane fara benzina in carburatoare de pe o zi pe alta.

Sa inteleg ca demarorul invartea insa motorul nu pornea? Socul era tras? Care e starea bujiilor?

 

P.S. Cum naiba ai impins-o singur? Calare pe ea, sau pe langa?

 

Da, se invartea demarorul dar nu dadea semne ca se alimenteaza deloc. Socul era tras, bujiile le-am curatat acum 5.000 de km si erau in stare buna. Din ce mi-am dat eu seama nu se alimenteaza, nu ajunge benzina in carburatoare pentru ca dupa ce o imping cativa metri si incerc din nou la cheie pleaca ... sau cel putin asta e teoria mea. Am mai pornit-o intre timp de cateva ori si pleaca din prima fara probleme ... daca o sa mai faca asa o sa ii schimb bujiile .

 

Am gabarit destul de mare, 1,88 cm si 92 de kg, reusesc sa o imping cand e in viteza :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ma intereseaza manerul pasager daca il mai ai ms

daca te referi la manerul care se afla deasupra stopului, raspunsul este da. este putin zgariat, dar este intreg.

 

am uitat mai sus sa trec nr tel: 0723949736

 

...mi-am amintit ca mai am si un set de placute frana pt fata BREMBO SINTER pt GSX750F 1990 (cred ca sunt aceleasi din '89 pana in '94 sau '95), pe care nu am apucat sa le mai montez. Pachetele sunt sigilate. Le vand doar impreuna (doua pachete a cate 2 placute). Pret 250 lei ambele pachete.

 

post-86354-0-70869600-1414322336_thumb.jpg

Editat de MAD750
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mario, am senzatia ca patesti cum pateam eu.

Cand se mai raceste vremea, incearca sa pornesti intai fara soc, daca da semne ca vrea sa porneasca, tragi socul cate putin pana porneste.

Daca o lasi mai mult oprita incerca ordinea asta:

1. Pui robinetul pe pri -il lasi 1-2min

2. pui contact si actionezi demarorul pentru cateva secunde - ar trebui sa dea semne de pornire.

3. tragi socul la jumatate - actionezi demarorul - porneste si ramane pornita, sau scade turatia si se opreste

4. tragi socul maxim - actionezi demarorul - si a pornit.

5. muti robinetul pe ON.

 

Toate astea, FARA sa tragi de gaz.

 

Eu pateam ca tine, pentru ca ...ori trageam de gaz si se udau bujiile, ori porneam cu socul tras maxim si...se udau bujiile, ori o lasam sa stea mai mult si nu puneam pe pri ca sa se umple carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti as propune ca la anul cand incepe sezonul sa ne adunam si sa-i facem o vizita lui Mario MT in Italia :).

Ce rost are sa ne mai batem capul sa mai gasim trasee mergem direct la el ca e cel mai departe de noi :)


» Post actualizat in 31 Oct 2014 19:45

Foarte misto motorul! Al meu e 2010, dar fara abs. I-am pus toba Storm si crash pad-uri Puig. Ma mai gandesc la un parbriz touring, dar cam atat. Bafta la vanzare!

 

 

Cat te-a costat toba Storm si crash pad-urile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mario, am senzatia ca patesti cum pateam eu.

Cand se mai raceste vremea, incearca sa pornesti intai fara soc, daca da semne ca vrea sa porneasca, tragi socul cate putin pana porneste.

Daca o lasi mai mult oprita incerca ordinea asta:

1. Pui robinetul pe pri -il lasi 1-2min

2. pui contact si actionezi demarorul pentru cateva secunde - ar trebui sa dea semne de pornire.

3. tragi socul la jumatate - actionezi demarorul - porneste si ramane pornita, sau scade turatia si se opreste

4. tragi socul maxim - actionezi demarorul - si a pornit.

5. muti robinetul pe ON.

 

Toate astea, FARA sa tragi de gaz.

 

Eu pateam ca tine, pentru ca ...ori trageam de gaz si se udau bujiile, ori porneam cu socul tras maxim si...se udau bujiile, ori o lasam sa stea mai mult si nu puneam pe pri ca sa se umple carburatoarele.

 

Mi-a facut asa de 2 ori in 7 luni ... e prima mea motocicleta pe carburator, dar pana acum ne-am inteles bine. Eu cand o pornesc trag putin de acceleratie, trag socul aproape de max si pleaca de cele mai multe ori din prima, mai ales cand e cald. Daca mai imi face faza aia o data o sa incerc si metoda ta :) .

Baieti as propune ca la anul cand incepe sezonul sa ne adunam si sa-i facem o vizita lui Mario MT in Italia :).

Ce rost are sa ne mai batem capul sa mai gasim trasee mergem direct la el ca e cel mai departe de noi

» Post actualizat in 31 Oct 2014 19:45

 

 

Cat te-a costat toba Storm si crash pad-urile?

 

Sunteti bineveniti, au mai trecut pe la mine motociclisti (blogeri) cunoscuti pe internet si ne-am inteles foarte bine. Si pe aici avem ce vizita pe 2 roti :D

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca este recomandat sa actionezi acceleratia la prima pornire, se ineaca si omori bateria degeaba

 

la mine cu soclul la 1 sfert urca pe la 3000rpm si in max 10 sec trebuie sa reduc pentru ca trece de 4000-4500rpm

 

Daca nu o tin putin accelerata moare motorul. Se ridica pe la 3-4.000 de turatii apoi ii dau socul in jos si o stabilizez pe la 2.000 - 2.500 de turatii si o las sa merga asa vreo 30-40 de sec, ii iau socul in timp ce o accelerez usor si ramane stabila la 1.000 - 1.200 de turatii. Cam asa o folosea si fostul propietar si pana acum e OK .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa faceam si eu la inceput, trageam de gaz la pornire. Cat a fost cald a mers treaba, insa apoi ma chinuiam sa o pornesc....ba chiar am dat jos si bujiile de cateva ori.

Metoda descrisa de mine am aflat-o si eu de la un motociclist cu multa experienta - dupa ce am inceput sa o pun in practica, am realizat ca e infailibila - asa ca de vreo 2 ani pornesc doar asa.

Daca motocicleta nu a stat mai mult de o saptamana, fac asa:

1.Actionez demarorul - fara sa trag de gaz, fara soc. Porneste pentru cateva secunde, sau da semne ca porneste.

2.Trag socul la 1/2 si actionez demaror. Porneste.....(sau porneste pentru cateva zeci de secunde, daca e prea frig)

3.Trag socul maxim si......porneste

 

La fel, fara sa trag de gaz.

Explicatia e simpla. Daca tragi de gaz la pornire, ii dai mai multa benzina, dar si mai mult aer - amestec prea sarac pentru pornire si risti sa se inece, sa uzi bujiile, mai ales daca este frig.

Daca mergi pe variantele de mai sus, motorul primeste doar benzina suplimentara care sa ajute pornirea, nu si aer.

 

Tocmai am dus ieri motocicleta la iernat. Am pornit-o dupa mai bine de o luna de stat.Bateria era complet descarcata, am luat curent de la masina - si a pornit imediat cu procedura descrisa de mine.

 

Pentru colegul care a intrebat cu o pagina inainte - cum se regleaza culbutorii : Se regleaza ca la Dacie - surub de reglaj si contrapiulita. I-am reglat eu in aceasta vara.

Cu pistonul 1 la pms reglezi admisia la pistonul 1 si 2 si evacuarea la 1 si 3. Apoi cu pistonul 4 la pms, reglezi admisie la 4 si 3 si evacuare la 4 si 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa faceam si eu la inceput, trageam de gaz la pornire. Cat a fost cald a mers treaba, insa apoi ma chinuiam sa o pornesc....ba chiar am dat jos si bujiile de cateva ori.

Metoda descrisa de mine am aflat-o si eu de la un motociclist cu multa experienta - dupa ce am inceput sa o pun in practica, am realizat ca e infailibila - asa ca de vreo 2 ani pornesc doar asa.

Daca motocicleta nu a stat mai mult de o saptamana, fac asa:

1.Actionez demarorul - fara sa trag de gaz, fara soc. Porneste pentru cateva secunde, sau da semne ca porneste.

2.Trag socul la 1/2 si actionez demaror. Porneste.....(sau porneste pentru cateva zeci de secunde, daca e prea frig)

3.Trag socul maxim si......porneste

 

La fel, fara sa trag de gaz.

Explicatia e simpla. Daca tragi de gaz la pornire, ii dai mai multa benzina, dar si mai mult aer - amestec prea sarac pentru pornire si risti sa se inece, sa uzi bujiile, mai ales daca este frig.

Daca mergi pe variantele de mai sus, motorul primeste doar benzina suplimentara care sa ajute pornirea, nu si aer.

 

Tocmai am dus ieri motocicleta la iernat. Am pornit-o dupa mai bine de o luna de stat.Bateria era complet descarcata, am luat curent de la masina - si a pornit imediat cu procedura descrisa de mine.

 

Pentru colegul care a intrebat cu o pagina inainte - cum se regleaza culbutorii : Se regleaza ca la Dacie - surub de reglaj si contrapiulita. I-am reglat eu in aceasta vara.

Cu pistonul 1 la pms reglezi admisia la pistonul 1 si 2 si evacuarea la 1 si 3. Apoi cu pistonul 4 la pms, reglezi admisie la 4 si 3 si evacuare la 4 si 2.

 

Mersi colegu', la iarna ma apuc de ea

La mine porneste foarte usor la rece, in schimb am o problema la cald:

- dupa 30min sau o ora si cand vreau sa o repornesc nu porneste daca ii trag soclul

-imediat ce am oprit-o si o repornesc cateodata porneste dupa ce dau mai lung la automat, sau tb sa trag soclul la maxim ca sa porneasca, asta este cam enervant

 

oricum moto a stat ceva pana sa o cumpar eu, acum ii bag niste solutie de curatat carburatoarele la fiecare plin, a inceput sa-si faca efectul, pacat ca a venit iarna :((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, daca tot vine iarna, fa-i o curatare ca la carte. Desfa carburatoarele si curata-le, sufla jigloarele; curata rezervorul, inlocuieste bujiile cu NGK-uri noi, verifica filtrul de aer. In primavara fa-i si o sincronizare de vacuum la carburatoare.

Solutia care o pui tu in rezervor e fix pix.Dai bani degeaba pe ea.

Cand motocicleta e calda, tre` sa porneasca FARA soc.

 

A mea merge "ceas". In primul an, pana m-am obisnuit cu ea si pana am invatat subtilitatile am mai avut situatii de....nepornire. Intre timp am pus-o la punct, in fiecare an investesc ceva timp si finante ca tehnic sa fie cat mai buna. Anul asta a primit cuzineti furca noi, ulei furca, kit lant, curatare carburatoare, reglaj culbutori. In primavara va primi anvelope noi - astea vechi nu sunt foarte uzate, dar au deja 3 ani. Nu m-a lasat in drum.....si am facut si 400km pe ploaie torentiala(la intoarcere de la MAN anu` asta.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...