kar_ile Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Si e asa linisteee. Sa fie toata lumea la plimbare? Ca pe asa o vreme e si cazul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Salut, de vanzare o geaca textil Suzuki cu 5 protectii detasabile, dublura matlasata pe interior si aceasta detasabila,marimea L, 3 buzunare cu fermuar. Incerc sa o vand pt un prieten. Pt alte relatii dati PM sau 0749614491. Pretul e de 170 lei. Anuntul nu mai este valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 A fost si vreme de plimbare...nu lunga, dar de-ajuns de recreativa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Eu o folosesc in loc de scooter, am de facut 7 km dus 7 km intors pana la munca, zero plimbari in ultima vreme ... :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 N-am apucat nici atat:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 (editat) Motocicleta mea se comporta intr-un fel ziua si in alt fel noaptea. Lucrez la aeroportul local si fac ture ciudate, de multe ori termin seara tarziu. Pe drum inapoi spre casa, seara inspre noapte, motorul e mult mai fluid, schimb vitezele mai usor si trage mai bine. Ziua, pe caldura, intra mai greu in viteza, cateodata cu zgomot, si motorul trage mai greu. Ati observat si voi aceasta diferenta zi / noapte ? De asemenea, as vrea sa intind sau sa schimb cablul de ambreiaj, e greu ? Trebuie date carenele jos ? De la maneta e intins aproape de maxim dar as vrea sa il mai intind putin. Salutare tuturor si la multi km pe anul acesta . Editat Iunie 23, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Se mai poate intinde de la capatul celalalt, insa tre` sa dai carena de pe stanga jos. Legat de comportamentul motocicletei zi/noapte - poate ca esti la o altitudine cu saturatie de oxigen mai mica, iar seara, cand aerul e mai rece, incape ceva mai mult in cilindru, deci si mai mult oxigen.... Eu tocmai am bagat in 2 zile aproape 1000 km. Am fost la MAN, iar sambata m-am intors. Cu ploaia dupa mine - am facut primii mei 500 km doar pe ploaie.Ploaie normala, ploaie torentiala, ploaie cu gheata....etc.Am ajuns murat acasa. Am mers putin cam tare, avand in vedere ca vitezometrul meu iar indica viteza mai mica...am descoperit ieri ca m-am cam apropiat cu uzura de marginile cauciucurilor. Pe curbele in ac de pare am simtit ceva ceva voblaj mai ales pe cele la coborare, dar cred ca din cauza denivelarilor. Acu` ma sacaie o problema. Avand in vedere ca am petrecut impreuna vreo 10 ore , am inceput sa aud un oarecare clantanit prin zona motorului. Nu e regulat, de tacheti ci se aude mai mult la relanti, si parca mai degraba cand reduc brusc turatia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Lant? E nespecific la Suzuki ... dar intreb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Ma gandesc si eu ca poate s-a mai uzat lantul de distributie. Am 67.000 km pana acum si n-am umblat la motor. O sa imi fac timp sa dau jos capacul si sa verific si jocurile de la tacheti - am vazut in manual ca la gsxf sunt reglabili, nu pastile... Cu ocazia asta verific si lantul/intinzatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Salutare tuturor, In cazul in care e interesat careva dintre voi, am spre vanzare o sa customizata de Darian. Saua este compatibila cu modelele GSX650, respectiv GSF1250, fabricate intre anii 2007 si 2009. Saua este in stare foarte buna si o vand din simplul motiv ca am de gand sa-mi cumpar o sa Sargent (mult mai comoda la drum lung). Cateva poze: Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Unde naiba gasesc un maner pasager rezervor pentru GSX 750F? Tot ma invart pe site-uri, unde gasesc ceva info cer detalii/disponibilitate pentru acest model si nu mi se raspunde...care poate sa ma ajute sa ma indrume spre asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 (editat) Unde naiba gasesc un maner pasager rezervor pentru GSX 750F? Tot ma invart pe site-uri, unde gasesc ceva info cer detalii/disponibilitate pentru acest model si nu mi se raspunde...care poate sa ma ajute sa ma indrume spre asa ceva? Info : http://www.sicurmoto.it/2010/07/09/vinxxgrip-un-appoggio-sicuro-per-il-passeggero/ http://www.ebay.it/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.A0.H0&_nkw=vinxxgrip&_sacat=0&_from=R40 Editat Iunie 27, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 (editat) Mersi frumos, totusi scump 150 euro, din cate am mai auzit pe la alti baieti ar trebui sa gasesc si cu aprox 50 euro. Info : http://www.sicurmoto.it/2010/07/09/vinxxgrip-un-appoggio-sicuro-per-il-passeggero/ http://www.ebay.it/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.A0.H0&_nkw=vinxxgrip&_sacat=0&_from=R40 Editat Iunie 29, 2014 de Black Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 A mai patit cineva ceva de genul: cand dai sa porneasca decat tzacane dar nu invarte deloc electromotorul. Curent e ca am incercat cu fire de la alta baterie si tot asa face. Deci releul clentzane dar electromotorul nimic. Si la cum sunt bagate e cam greu sa o iau pe fiecare in parte. Ori releul de pornire ori electromotorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 ai PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 am rezolvat. Merci Macke. Erau carbunii electromotorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Mai nici mie nu imi pornea motocicleta ieri dimineata .. nu avea deloc curent. Dupa 20 de secunde de panica am observat ca a atins butonul rosu nevasta mea (cu casca) si ... a pornit . Am facut , pentru prima data in viata, un motogiro nocturn, 280 de km noaptea prin munte print-o bezna totala, a fost foarte distractiv si bine organizat (pauza cafea pe drum, de baut si ceva de mancare + masina de asistenta si puncte de control). Cu siguranta o sa ma intorc la anul, e misto sa conduci noaptea pe drumuri de munte . Pe la 5:30 dimineata, ultima pauza de cafea . » Post actualizat in 11 Jul 2014 10:21------------------------- Stiti cumva a cui e ?/index.php?%2Ftopic%2F715319-posibilia-furaciune-sau-abandonata%2F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Se baga ceva katanisti la intrunirea de la Suceava (Capu Campului)? Daca vremea e frumoasa as da o fuga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 are cineva ideie daca carburatoarele de gsxf 600 99 sunt identice cu cele de gsxf 750 97? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 are cineva ideie daca carburatoarele de gsxf 600 99 sunt identice cu cele de gsxf 750 97? Fiind diferenta de capacitate,mai mult ca sigur nu vor fi diferente intre cantitatea aer/benzina bagata in motor. Parca din 97 s-a trecut la urmatorul model de gsxf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Salut, am si eu o dilema am schimbat rulmentii fata cu unii made in japan si nu am facut 1000 km si cred ca sau bulit iara ,ce sa fie 1; ax stramb 2; roata ovala sau ce? Cand am schimbat la demontare / montare axul a intrat usor ,in mers nu simnt absolut nimic » Post actualizat in 19 Jul 2014 18:17PS.aud in mers un TACANIT/ HURUIT in functie de viteza se sub intelege mai pronuntat la viteza marita DAR IN GHIDON NIMIC » Post actualizat in 20 Jul 2014 13:13Salut, am si eu o dilema am schimbat rulmentii fata cu unii made in japan si nu am facut 1000 km si cred ca sau bulit iara ,ce sa fie 1; ax stramb 2; roata ovala sau ce? Cand am schimbat la demontare / montare axul a intrat usor ,in mers nu simt absolut nimic » Post actualizat in 19 Jul 2014 18:17PS.aud in mers un TACANIT/ HURUIT in functie de viteza se sub intelege mai pronuntat la viteza marita DAR IN GHIDON NIMIC Salut, am si eu o dilema am schimbat rulmentii fata cu unii made in japan si nu am facut 1000 km si cred ca sau bulit iara ,ce sa fie 1; ax stramb 2; roata ovala sau ce? Cand am schimbat la demontare / montare axul a intrat usor ,in mers nu simnt absolut nimic » Post actualizat in 19 Jul 2014 18:17PS.aud in mers un TACANIT/ HURUIT in functie de viteza se sub intelege mai pronuntat la viteza marita DAR IN GHIDON NIMIC Salut, am si eu o dilema am schimbat rulmentii fata cu unii made in japan si nu am facut 1000 km si cred ca sau bulit iara ,ce sa fie 1; ax stramb 2; roata ovala sau ce? Cand am schimbat la demontare / montare axul a intrat usor ,in mers nu simnt absolut nimic » Post actualizat in 19 Jul 2014 18:17PS.aud in mers un TACANIT/ HURUIT in functie de viteza se sub intelege mai pronuntat la viteza marita DAR IN GHIDON NIMIC » Post actualizat in 20 Jul 2014 13:15Scuze nu stiu ce am facut de a aparut asa multe postari :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Eu as incerca suspend fata motocicletei ca sa pot invartii roata cu mana cat mai tare si sa pot asculta daca se aude ceva si unde. As mai incerca sa vad daca are joc, miscand de ea in lungul amortizoarelor(cu grija sa nu dobor motorul) in diferite pozitii ale rotii(rotita miscat, rotita miscat). Cauciucul e sigur ok? Am potit-o la masina si dusa in service, probata si de oamenii de acolo toti am zis clar sunt rulmentii. Schimbat sii ... parca la inceput a fost mai bine dar sunetul a revenit. Cei din service au zis cand am revenit ca nu au fost buni rulmentii. Ma rog dupa multe discutii si incercari era cauciucul de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Salut am facut cum mi ai sugerat si totul este ok si da cauciucul este ok sant schimbate anul asta ambele .Ce am uitat sa spun este ca face cand vrea o doua zile face una nu face sau ma rog sa rezum cand o apuca pandalile . oare sa fie cauciucul ,o sa ma duc sa dau jos cauciucul si sa il puna in alta pozitie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 O Katana bine intretinuta la Suceava Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Salut, se dezmembreaza GSXF-ul din semnatura (link) cele mai bune preturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.