Macke Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 nu trebuie sa lucreze asa... socul are efect? pornesti cu soc sau fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 porneste si fara dar tb sa o tii din acceleratie altfel scade la 800rpm si da sa se opreasca, o pornesc normal pe urma trag putin soclul si o las sa se incalzeasca inainte sa umblu la relanti nu se tura si ramnea la 1000rpm, dupa ce am umblat putin la reglaj la cald dupa ce porneste urca la 3000rpm si pe urma scade turatia la 1000rpm in 3-4 sec, o s-o mai verific azi am scos nr si talon, asigurarea este pe rol, am ghete, manusi, 2 costume de iarna si de vara si nu am nici o casca )) astazi au fost 26 de grade in rosenheim » Post actualizat in 11 Oct 2014 10:23m-am uitat in cartea de service si am gasit 3 repere de bujii, si ma gandesc la urmatoarea revizie sa inlocuiesc cu ngk iridium, dar nu stiu de care sa folosesc, normale, reci sau calde voi ce bujii folositi? normale reci sau calde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Salutare tuturor, Se vinde un bandit carenat (Suzuki GSX650FA K9). Pentru mai multe detalii despre motor, va rog sa accesati acest link. Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Foarte misto motorul! Al meu e 2010, dar fara abs. I-am pus toba Storm si crash pad-uri Puig. Ma mai gandesc la un parbriz touring, dar cam atat. Bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Merci frumos! Merita sa investesti in el daca ai de gand sa-l tii mai mult timp. Altfel, vei pierde prin vanzare (cazul meu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Deocamdata ramane, imi pare rau doar dupa un abs... Sa ma arunc pe frane linistit. Dar, asta este! Mergem si fara. La anul vreau sa bag cateva ture mai lungi, de cate una sau doua saptamani, trebuie sa-mi iau cutii laterale (as prefer de fapt niste genti). Spune-mi, te rog, e diferenta mare intre saua stock si cea facuta pe comanda? Ma refer la confort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Saua e customizata de catre Darian. Asa cum e realizata acum e mai confortabila decat era cea originala (a bagat mult burete si gel in ea), dar sigur nu se compara cu o sa de firma (Top Sellerie, Sargent). Vorbim de alt pret, implicit alt confort. Daca stii ca vei parcurge multe sute de kilometri pe zi, merita sa faci de la inceput o investie mai mare pentru un confort sporit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Uichendul asta am bagat-o printre nori. Nu mai avem multe plimbari anul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Ce fel de gume aveti pe motocicletele voastre ? Eu am cumparat-o cu Michelin Pilot Road 2, am mai facut 5.000 de km dar sunt aproape de schimbat. Pe vechea motocicleta aveam tot MPR 2 si durau mult, + am inceput sa ma obisnuiesc cu ele si chiar sa imi placa. Sugestii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Pai cum PR2 nu se mai produc ,te poti orienta catre PR3 sau chiar PR4 ca tot au aparut . Am avut si eu PR2 ,foarte bune si durabile ,m-am inteles bine si cu metzeler roadtec z8 ,spatele nu asa durabil ca pr2 in schimb stateau mai bine pe asfalt uscat . Acum am metzeler sportec m5 si nu ma impac prea bine cu ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 (editat) laman, de ce? Care e problema cu m5? Editat Octombrie 22, 2014 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Am fost foarte multumit de Michelin PR2 pe Bandit iar acum am pe Katana PR3, carora le-am devenit fan declarat! N-am folosit PR 4, aparusera cand cautam si eu cauciucuri, insa nu mi-a placut "desenul" cauciucurilor si am luat PR3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 eu am continental roadattack2 , au doar 800km mi se par cam dure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 (editat) laman, de ce? Care e problema cu m5? Nu sunt potrivite pt modelul asta de motoreta , cred ca se preteaza pe supersporturi Profilul spate mai "ascutit' se inclina mai usor dar nu simt stabilitate in viraj fata de Z8 interact care aveau un profil mai 'bombat' . De asemenea pe drept parca necesita mereu ajustarea directiei ,Z8-ul era ca trenul pe sina Si iar un lucru important ,sunt mai rigide fata de ce am avut pana acum ,se simt gropitele altfel . Aderenta este mai buna fata de celelalte dar nu merg la limita asa ca nu am simtit vreun avantaj. Urmatoarele vor fi PR4 sau tot un Roadtec z8 Ar mai fi ceva la M5 , spatele e made in china ,nu ca ar conta dar parca te enerveaza sa alegi marca germana sa le vezi facute in china Editat Octombrie 23, 2014 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Si eu voi opta la primavara pentru un set PR4, in cazul in care nu gasesc amator sau ma razgandesc cu vandutul mobrei. Merci pentru info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 MPR3 sau 4 ramane, stiu ca MPR 2 nu se mai fabrica de ceva vreme. Acum, mi s-a intamplat din nou azi dimineata ... nu vroia sa porneasca si gata. Nu se alimenta deloc. Am incercat la cheie de cateva ori, si nici macar nu a dat semne ca ar vrea sa plece. Apoi am incercat faza cu pozitia busonului de la rezervor inspre sea timp de 30 de secunde, si nimic ... apoi am bagat-o in viteza 1, am impins-o la mana vreo cativa metri, apoi a pornit la cheie ... e a doua oara in 7 luni cand mi se intampl, prima data a ramas aproape o saptamana nepornita, dar acum e de pe o zi pe alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD750 Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Eu am incheiat sezonul cu o tavaleala. Am scapat destul de bine si eu si moto. Am decis totusi sa dezmembrez motoreta, nu doar din cauza pagubelor, dar parca nu prea ne-am inteles bine inca de la inceput. Mi-a placut enorm cum se conduce, cum sta pe sosea, etc. dar parca niciodata nu am facut echipa buna. Este vorba despre un GSX 750 F din 1990. Motorul merge bine, nu bate, nu consuma ulei. Am apucat sa fac doar 670km cu ea de cand o am pt ca mai am o motocicleta. Are bujii practic noi, ulei Motul, filtru ulei. deci motorul este la cheie. Saua a fost si ea refacuta in vara asta. Sunt o gramada de piese bune pe ea... Nu mai am stopul, o parte din carene sunt sparte... Tobele sunt originale dar au cateva gzarieturi, etc... Mai bine ma intrebati daca aveti nevoie de ceva, iar eu va spun daca am si in ce stare se afla. Preturile.... zic eu ca ne intelegem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 MPR3 sau 4 ramane, stiu ca MPR 2 nu se mai fabrica de ceva vreme. Acum, mi s-a intamplat din nou azi dimineata ... nu vroia sa porneasca si gata. Nu se alimenta deloc. Am incercat la cheie de cateva ori, si nici macar nu a dat semne ca ar vrea sa plece. Nu ramane fara benzina in carburatoare de pe o zi pe alta. Sa inteleg ca demarorul invartea insa motorul nu pornea? Socul era tras? Care e starea bujiilor? P.S. Cum naiba ai impins-o singur? Calare pe ea, sau pe langa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandertm Postat Octombrie 25, 2014 Share Postat Octombrie 25, 2014 Eu am incheiat sezonul cu o tavaleala. Am scapat destul de bine si eu si moto. Am decis totusi sa dezmembrez motoreta, nu doar din cauza pagubelor, dar parca nu prea ne-am inteles bine inca de la inceput. Mi-a placut enorm cum se conduce, cum sta pe sosea, etc. dar parca niciodata nu am facut echipa buna. Este vorba despre un GSX 750 F din 1990. Motorul merge bine, nu bate, nu consuma ulei. Am apucat sa fac doar 670km cu ea de cand o am pt ca mai am o motocicleta. Are bujii practic noi, ulei Motul, filtru ulei. deci motorul este la cheie. Saua a fost si ea refacuta in vara asta. Sunt o gramada de piese bune pe ea... Nu mai am stopul, o parte din carene sunt sparte... Tobele sunt originale dar au cateva gzarieturi, etc... Mai bine ma intrebati daca aveti nevoie de ceva, iar eu va spun daca am si in ce stare se afla. Preturile.... zic eu ca ne intelegem. salut ma intereseaza manerul pasager daca il mai ai ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 Nu ramane fara benzina in carburatoare de pe o zi pe alta. Sa inteleg ca demarorul invartea insa motorul nu pornea? Socul era tras? Care e starea bujiilor? P.S. Cum naiba ai impins-o singur? Calare pe ea, sau pe langa? Da, se invartea demarorul dar nu dadea semne ca se alimenteaza deloc. Socul era tras, bujiile le-am curatat acum 5.000 de km si erau in stare buna. Din ce mi-am dat eu seama nu se alimenteaza, nu ajunge benzina in carburatoare pentru ca dupa ce o imping cativa metri si incerc din nou la cheie pleaca ... sau cel putin asta e teoria mea. Am mai pornit-o intre timp de cateva ori si pleaca din prima fara probleme ... daca o sa mai faca asa o sa ii schimb bujiile . Am gabarit destul de mare, 1,88 cm si 92 de kg, reusesc sa o imping cand e in viteza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD750 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 (editat) salut ma intereseaza manerul pasager daca il mai ai ms daca te referi la manerul care se afla deasupra stopului, raspunsul este da. este putin zgariat, dar este intreg. am uitat mai sus sa trec nr tel: 0723949736 ...mi-am amintit ca mai am si un set de placute frana pt fata BREMBO SINTER pt GSX750F 1990 (cred ca sunt aceleasi din '89 pana in '94 sau '95), pe care nu am apucat sa le mai montez. Pachetele sunt sigilate. Le vand doar impreuna (doua pachete a cate 2 placute). Pret 250 lei ambele pachete. Editat Octombrie 26, 2014 de MAD750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Mario, am senzatia ca patesti cum pateam eu. Cand se mai raceste vremea, incearca sa pornesti intai fara soc, daca da semne ca vrea sa porneasca, tragi socul cate putin pana porneste. Daca o lasi mai mult oprita incerca ordinea asta: 1. Pui robinetul pe pri -il lasi 1-2min 2. pui contact si actionezi demarorul pentru cateva secunde - ar trebui sa dea semne de pornire. 3. tragi socul la jumatate - actionezi demarorul - porneste si ramane pornita, sau scade turatia si se opreste 4. tragi socul maxim - actionezi demarorul - si a pornit. 5. muti robinetul pe ON. Toate astea, FARA sa tragi de gaz. Eu pateam ca tine, pentru ca ...ori trageam de gaz si se udau bujiile, ori porneam cu socul tras maxim si...se udau bujiile, ori o lasam sa stea mai mult si nu puneam pe pri ca sa se umple carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 Baieti as propune ca la anul cand incepe sezonul sa ne adunam si sa-i facem o vizita lui Mario MT in Italia . Ce rost are sa ne mai batem capul sa mai gasim trasee mergem direct la el ca e cel mai departe de noi » Post actualizat in 31 Oct 2014 19:45Foarte misto motorul! Al meu e 2010, dar fara abs. I-am pus toba Storm si crash pad-uri Puig. Ma mai gandesc la un parbriz touring, dar cam atat. Bafta la vanzare! Cat te-a costat toba Storm si crash pad-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 (editat) Mario, am senzatia ca patesti cum pateam eu. Cand se mai raceste vremea, incearca sa pornesti intai fara soc, daca da semne ca vrea sa porneasca, tragi socul cate putin pana porneste. Daca o lasi mai mult oprita incerca ordinea asta: 1. Pui robinetul pe pri -il lasi 1-2min 2. pui contact si actionezi demarorul pentru cateva secunde - ar trebui sa dea semne de pornire. 3. tragi socul la jumatate - actionezi demarorul - porneste si ramane pornita, sau scade turatia si se opreste 4. tragi socul maxim - actionezi demarorul - si a pornit. 5. muti robinetul pe ON. Toate astea, FARA sa tragi de gaz. Eu pateam ca tine, pentru ca ...ori trageam de gaz si se udau bujiile, ori porneam cu socul tras maxim si...se udau bujiile, ori o lasam sa stea mai mult si nu puneam pe pri ca sa se umple carburatoarele. Mi-a facut asa de 2 ori in 7 luni ... e prima mea motocicleta pe carburator, dar pana acum ne-am inteles bine. Eu cand o pornesc trag putin de acceleratie, trag socul aproape de max si pleaca de cele mai multe ori din prima, mai ales cand e cald. Daca mai imi face faza aia o data o sa incerc si metoda ta . Baieti as propune ca la anul cand incepe sezonul sa ne adunam si sa-i facem o vizita lui Mario MT in Italia . Ce rost are sa ne mai batem capul sa mai gasim trasee mergem direct la el ca e cel mai departe de noi » Post actualizat in 31 Oct 2014 19:45 Cat te-a costat toba Storm si crash pad-urile? Sunteti bineveniti, au mai trecut pe la mine motociclisti (blogeri) cunoscuti pe internet si ne-am inteles foarte bine. Si pe aici avem ce vizita pe 2 roti Editat Octombrie 31, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 nu cred ca este recomandat sa actionezi acceleratia la prima pornire, se ineaca si omori bateria degeaba la mine cu soclul la 1 sfert urca pe la 3000rpm si in max 10 sec trebuie sa reduc pentru ca trece de 4000-4500rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.