Macke Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Nu stiu ce sa spun. La mine citirea km se face la roata, iar turatia se ia din cutie. NU stiu cum ai putea pune electronic. A pus cineva, dar la un GSXF de 600 din 2004! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandertm Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 Nu stiu ce sa spun. La mine citirea km se face la roata, iar turatia se ia din cutie. NU stiu cum ai putea pune electronic. A pus cineva, dar la un GSXF de 600 din 2004! bordu vine cu senzor pentru roata, reglabil pe dimensiunea rotii, iar turatia nu se ia din cutie... total gresit, se ia de la inpulsul de scanteie daca nu ma insel din CDi dat fiind faptul ca are doua bobine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 3, 2014 Share Postat Octombrie 3, 2014 OK, cum stii tu! Caut schema, cand o gasesc o postez .. in rest, nu te pot ajuta! » Post actualizat in 03 Oct 2014 19:30deocamdata asa, trebuie sa editez (cu cropp), dar nu-mi merge ms office ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 sal, acum cateva zile am cumparat un gsx 600 f tip AJ din '99 si nu inteleg de ce nu are trecute si seriile motor pe talon si ce fel de reglaje are la culbutori, in cartea de service luata de pe net arata ca are reglaj la culbutori, insa am citit cate ceva pe aici si unii spun ca are shimuri » Post actualizat in 08 Oct 2014 17:11 Salut. Am si eu o intrebare pentru cei cu mai multa experienta decat mine. A mea e model 1999 cu motor pe carburator si in lateral pe rezervor am un buton de on/off pentru benzina. Cand las motocicleta oprita mai multe zile sa pun butonul pe off ? Care ar fi pozitia off, spre stanga sau spre dreapta (se invarte in ambele sensuri si nu am marcaje pe carena). A trebuit sa o las pe dreapta o saptamana si am plecat pe graba, iar la intoarcere am pornit-o greu. A trebuit sa o bag in prima viteza si sa o imping putin ca sa ii ajunga benzina in carburator si sa porneasca, la cheie nu vroia. Va multumesc . PRI cand sta mult timp, in rest o lasi pe ON sau RES , robinetul are o supapa legata la vacuumul de la carburatoare si nu deschide decat cand motorul functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 (editat) Sa-l stapanesti sanatos intru multi-multi km! Baga si ni8ste poze! Din cate stiu reglajul jocului culbutorilor se face ca la Dacia 1300, cu surub si piulita. L.E. Si daca tot nu ai seriile pe talon, pune pe ea un motor de Bandit 1200 si macar stii o treaba! Editat Octombrie 9, 2014 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 dar pe cartea de identitate, sunt trecute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 mersi, o sa pun poze in curand, nu am avut timp, o singura tura am facut cu ea cand am adus-o, si in rest am pornit-o de 2 ori ) relatiul sta unde va sub 1000, 850-950, am incercat sa il salt putin dar pe urma ramane turat si decelereaza foarte greu, asa ca am lasat relatiul cate putin jos pana s-a stabilizat la 1000rpm, cu motorul cald cand pornesc se tureaza singura la 3000rpm si pe urma scade la 1000rpm ceva gen pe injectie asa trebuie sa lucreze? ce pot sa zic este ca se conduce relativ usor dar ca este destul de grea, cutia foarte precisa, nu fumeaza deloc si nu are zgomote suspecte, gume noi continental motorul are 23.800km , are 4 proprietari, nu apare seria motor pe nici una din vechile carti de proprietate, seria motor se vede pe motor, banuiesc ca este piesa de schimb sau ceva la ei (nemti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 nu trebuie sa lucreze asa... socul are efect? pornesti cu soc sau fara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Octombrie 9, 2014 Share Postat Octombrie 9, 2014 porneste si fara dar tb sa o tii din acceleratie altfel scade la 800rpm si da sa se opreasca, o pornesc normal pe urma trag putin soclul si o las sa se incalzeasca inainte sa umblu la relanti nu se tura si ramnea la 1000rpm, dupa ce am umblat putin la reglaj la cald dupa ce porneste urca la 3000rpm si pe urma scade turatia la 1000rpm in 3-4 sec, o s-o mai verific azi am scos nr si talon, asigurarea este pe rol, am ghete, manusi, 2 costume de iarna si de vara si nu am nici o casca )) astazi au fost 26 de grade in rosenheim » Post actualizat in 11 Oct 2014 10:23m-am uitat in cartea de service si am gasit 3 repere de bujii, si ma gandesc la urmatoarea revizie sa inlocuiesc cu ngk iridium, dar nu stiu de care sa folosesc, normale, reci sau calde voi ce bujii folositi? normale reci sau calde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Salutare tuturor, Se vinde un bandit carenat (Suzuki GSX650FA K9). Pentru mai multe detalii despre motor, va rog sa accesati acest link. Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 Foarte misto motorul! Al meu e 2010, dar fara abs. I-am pus toba Storm si crash pad-uri Puig. Ma mai gandesc la un parbriz touring, dar cam atat. Bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Merci frumos! Merita sa investesti in el daca ai de gand sa-l tii mai mult timp. Altfel, vei pierde prin vanzare (cazul meu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Deocamdata ramane, imi pare rau doar dupa un abs... Sa ma arunc pe frane linistit. Dar, asta este! Mergem si fara. La anul vreau sa bag cateva ture mai lungi, de cate una sau doua saptamani, trebuie sa-mi iau cutii laterale (as prefer de fapt niste genti). Spune-mi, te rog, e diferenta mare intre saua stock si cea facuta pe comanda? Ma refer la confort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Saua e customizata de catre Darian. Asa cum e realizata acum e mai confortabila decat era cea originala (a bagat mult burete si gel in ea), dar sigur nu se compara cu o sa de firma (Top Sellerie, Sargent). Vorbim de alt pret, implicit alt confort. Daca stii ca vei parcurge multe sute de kilometri pe zi, merita sa faci de la inceput o investie mai mare pentru un confort sporit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Uichendul asta am bagat-o printre nori. Nu mai avem multe plimbari anul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Ce fel de gume aveti pe motocicletele voastre ? Eu am cumparat-o cu Michelin Pilot Road 2, am mai facut 5.000 de km dar sunt aproape de schimbat. Pe vechea motocicleta aveam tot MPR 2 si durau mult, + am inceput sa ma obisnuiesc cu ele si chiar sa imi placa. Sugestii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Pai cum PR2 nu se mai produc ,te poti orienta catre PR3 sau chiar PR4 ca tot au aparut . Am avut si eu PR2 ,foarte bune si durabile ,m-am inteles bine si cu metzeler roadtec z8 ,spatele nu asa durabil ca pr2 in schimb stateau mai bine pe asfalt uscat . Acum am metzeler sportec m5 si nu ma impac prea bine cu ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 (editat) laman, de ce? Care e problema cu m5? Editat Octombrie 22, 2014 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Am fost foarte multumit de Michelin PR2 pe Bandit iar acum am pe Katana PR3, carora le-am devenit fan declarat! N-am folosit PR 4, aparusera cand cautam si eu cauciucuri, insa nu mi-a placut "desenul" cauciucurilor si am luat PR3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 eu am continental roadattack2 , au doar 800km mi se par cam dure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 (editat) laman, de ce? Care e problema cu m5? Nu sunt potrivite pt modelul asta de motoreta , cred ca se preteaza pe supersporturi Profilul spate mai "ascutit' se inclina mai usor dar nu simt stabilitate in viraj fata de Z8 interact care aveau un profil mai 'bombat' . De asemenea pe drept parca necesita mereu ajustarea directiei ,Z8-ul era ca trenul pe sina Si iar un lucru important ,sunt mai rigide fata de ce am avut pana acum ,se simt gropitele altfel . Aderenta este mai buna fata de celelalte dar nu merg la limita asa ca nu am simtit vreun avantaj. Urmatoarele vor fi PR4 sau tot un Roadtec z8 Ar mai fi ceva la M5 , spatele e made in china ,nu ca ar conta dar parca te enerveaza sa alegi marca germana sa le vezi facute in china Editat Octombrie 23, 2014 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Si eu voi opta la primavara pentru un set PR4, in cazul in care nu gasesc amator sau ma razgandesc cu vandutul mobrei. Merci pentru info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 MPR3 sau 4 ramane, stiu ca MPR 2 nu se mai fabrica de ceva vreme. Acum, mi s-a intamplat din nou azi dimineata ... nu vroia sa porneasca si gata. Nu se alimenta deloc. Am incercat la cheie de cateva ori, si nici macar nu a dat semne ca ar vrea sa plece. Apoi am incercat faza cu pozitia busonului de la rezervor inspre sea timp de 30 de secunde, si nimic ... apoi am bagat-o in viteza 1, am impins-o la mana vreo cativa metri, apoi a pornit la cheie ... e a doua oara in 7 luni cand mi se intampl, prima data a ramas aproape o saptamana nepornita, dar acum e de pe o zi pe alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD750 Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Eu am incheiat sezonul cu o tavaleala. Am scapat destul de bine si eu si moto. Am decis totusi sa dezmembrez motoreta, nu doar din cauza pagubelor, dar parca nu prea ne-am inteles bine inca de la inceput. Mi-a placut enorm cum se conduce, cum sta pe sosea, etc. dar parca niciodata nu am facut echipa buna. Este vorba despre un GSX 750 F din 1990. Motorul merge bine, nu bate, nu consuma ulei. Am apucat sa fac doar 670km cu ea de cand o am pt ca mai am o motocicleta. Are bujii practic noi, ulei Motul, filtru ulei. deci motorul este la cheie. Saua a fost si ea refacuta in vara asta. Sunt o gramada de piese bune pe ea... Nu mai am stopul, o parte din carene sunt sparte... Tobele sunt originale dar au cateva gzarieturi, etc... Mai bine ma intrebati daca aveti nevoie de ceva, iar eu va spun daca am si in ce stare se afla. Preturile.... zic eu ca ne intelegem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 MPR3 sau 4 ramane, stiu ca MPR 2 nu se mai fabrica de ceva vreme. Acum, mi s-a intamplat din nou azi dimineata ... nu vroia sa porneasca si gata. Nu se alimenta deloc. Am incercat la cheie de cateva ori, si nici macar nu a dat semne ca ar vrea sa plece. Nu ramane fara benzina in carburatoare de pe o zi pe alta. Sa inteleg ca demarorul invartea insa motorul nu pornea? Socul era tras? Care e starea bujiilor? P.S. Cum naiba ai impins-o singur? Calare pe ea, sau pe langa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.