valentin.urda Postat Ianuarie 18, 2019 Share Postat Ianuarie 18, 2019 E cam greu de estimat. Cel mai bine e sa mergi la un service cu lista de reparat si iti vor face un deviz. Iti pot spune ca uleiul costa aproximativ 200 lei, chitul de lant intre 480 si 550, revizie furca in jur de 300, inca vreo 300 pentru sicronizat si curatat carburatoare + alte maruntisuri. Cred ca te vei apropia de 2000 lei cu piese plus manopera. Pretul vopsitului nu il stiu, asta difera in functie de atelier si calitatea vopselei. Imi place culoarea motocicletei tale, e diferita, si cred ca stii ca nu s-a fabricat niciodata vopsita in alb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latenightevents Postat Ianuarie 20, 2019 Share Postat Ianuarie 20, 2019 intr-adevar e faina culoarea, e chill asa . nu m-am asteptat sa cumpar o motocicleta veche de 19 ani fara nici un incident, si mi-am dat seama usor ca a fost revopsita- are o julitura pe o carena care imi arata culoarea originala , rosu. nu am mai adapostit-o pentru iarna, am urcat-o pe standuri fata si spate si am lasat-o in curte..... i-am umplut rezervorul, si o pornesc o data la 2 - 3 saptamani . astazi am dezmortit-o putin...a pornit destul de usor , socul tras 80 la suta ... bine zic eu .... am lasa-o sa se incalzeasca si am oprit-o ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latenightevents Postat Februarie 14, 2019 Share Postat Februarie 14, 2019 Revin si eu cu o intrebare pentru GSXF ul meu din 2000 . Oare pot inlocui luminile din spate ( stopul ) cu unul de la modelul mai nou din 2003 sau ceva ? ce implica asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 14, 2019 Share Postat Februarie 14, 2019 Trebuie sa schimbi carenele coditei, dar habar nu am daca prinderile sunt la fel sau nu. Parerea mea e sa nu te complici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Februarie 15, 2019 Share Postat Februarie 15, 2019 (editat) Se poate inlocui, dar implica si schimbatul carenelor spate. Si nu cred ca se gasesc prea usor. Edit: Am vazut prea tarziu postul lui @TETEA. Editat Februarie 15, 2019 de valentin.urda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latenightevents Postat Martie 15, 2019 Share Postat Martie 15, 2019 pfai .. astept sa vad daca iau inapoi motocicleta week-endul asta. Am lasat-o pentru revizie generala ... ulei, filtre, furca, carburatoare, bujii ( una s-a rupt in motor la desfacere ) , plus alte maruntisuri ( dat jos manerele cu incalzire si pus manere stock, dat jos indicator treapta, dat jos buton avarii, dat jos xenon plus aste mizerii improvizate ce mai erau pe ea ) Nu am zis nimica de culbutori la mecanic, si cred ca e tarziu sa il rog acuma dupa ce a carenat motocicleta inapoi . o singura chestie nu am reusit ... motocicleta are filtru aer sport, si am vrut filtrul normal, insa mi-a spus ca trebuie sa fac rost de ceva chestie pe care se monteaza filtrul intrucat cel sport vine cu suportul lui acolo . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 (editat) Salut! Am un GSX750F din 2002 și vreau să vă expun următoarea situație, pentru eventuale păreri, soluții, dacă a mai întâlnit cineva situația și mă poate ajuta. Am o problemă la pornirea balenei și asta se intâmplă dacă stă mai multe zile fără să o pornesc (peste 7 zile). Ce se întâmplă: - aseară, am pornit-o , am tras socul (cam jumătate), a pornit la prima cheie, a mers 2-3 minute și s-a oprit; - după acest episod, am mai încercat să o pornesc până mi-a murit bateria; - am luat o baterie auto, am pus clești, nimic; - am vorbit cu fostul proprietar și mi-a dat soluția (o știam dar mi se pare un pic greoaie în condițiile în care, pornind-o regulat la interval de 3-4 zile, pornește de fiecare dată la prima cheie); - soluția: pusă benzină într-un bidon de jumătate de litru, ridicat rezervorul cât să pot scoate furtunul de alimentare care vine în filtru, racordat bidonul cu un furtun la filtru, turnat benzină în carburatoare, scos furtunul improvizat, racordat alimentarea, dat la cheie și... PORNIT DIN PRIMA! bun... - am lasat-o să meargă cam 5 minute, am oprit-o pentru 15 minute cât m-am echipat să dau o tură, m-am întors la balenă, am pornit-o, iar în momentul în care am ieșit pe stradă să-i dau gaz, A MURIT și n-a mai pornit; Menționez că robinetul a fost pe poziția RES și ON. N-am încercat să-l pun pe PRI, mi-a fost teamă că se îneacă și n-o mai scot la capăt cu ea. Cam asta e... Dacă mă poate ajuta cineva cu o soluție (în afara celei menționate)... PS: Am postat această problemă și pe alt topic, dacă este prea mult, rog să acceptați scuze, iar moderatorii să-l păstreze pe cel potrivit. MULȚUMESC! Editat Mai 14, 2019 de De 3 Lei CuiE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Mai 25, 2019 Share Postat Mai 25, 2019 Nu stiu daca ai rezolvat pana acum, dar presupun ca nu. Cam aceiasi problema am avut-o si eu la prima pornire din primavara (nu chiar prima, dar prima dupa vreo luna de stat). In iarna cat a stat in garaj, i-am facut revizia complet si am schimbat filtrul de benzina si furtunul care vine de la rezervor in filtru. Am pus un furtun mai lung cu vreo 10 cm, iar acesta ridica oarecum filtrul in sus. Cum ziceam, dupa o pauza de vreo luna in care nu am pornito am incercat sa ii dau cheie... si nimic... am omorat bateria, am luat curent de la masina si am tot incercat vreo ora sa o pornesc fara nici un rezultat. Am inceput cercetarile, si am observat ca filtrul de benzina era gol, chiar daca rezervorul era plin, iar atunci cand invartea nu picura de loc in filtru. Am ridicat vreo 10-15 cm rezervorul si a inceput sa curga benzina in filtru, iar apoi a pornit imediat. Problema la mine era ca furtunul era prea lung si tinea filtrul ridicat astfel incat obstructiona curgerea. Problema la tine e posibil sa fie asemanatoare, de la filtru infundat, sau pozitia proasta, sau furtune de vacuum crapate. Dupa ce sta cateva zile, se evapora benzina din carburatoare si probabil ca nu reuseste sa traga din rezervor. Eu te sfatuiesc sa schimbi filtrul de benzina si sa incerci sa verifici macar vizual furtunele de vacuum. Nu e nici o problema daca lasi putin pe modul PRI, carburatoarele nu se incarca atat de repede. In situatia ta poti incerca sa o pui pe PRI 20-30 secunde inainte de pornire sa vezi daca are vreun efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Mai 28, 2019 Share Postat Mai 28, 2019 Salut! Mulțumesc de ajutor! Am considerat oportun s-o duc la necanic. În afară de această problemă, mi-am dorit și o verificare generală: carburatoare, bujii, distribuție, electric, etc. Voiam o pregătire pentru drumuri lungi. Ciudat este că în trecut, am avut un GSX 600 F și aveam problema expusă doar la prima pornire, primăvara. După prima pornire, nu mai aveam această problemă nici dacă stătea nepornită 2 luni. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Iunie 3, 2019 Share Postat Iunie 3, 2019 daca pui robinetul de la rezervor pe pozitia pri permanent si se ineaca motorul / porneste greu / nu mai porneste inseamna ca trebuie servisate neaparat carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Iunie 3, 2019 Share Postat Iunie 3, 2019 Acum 17 minute, ASU11 a spus: daca pui robinetul de la rezervor pe pozitia pri permanent si se ineaca motorul / porneste greu / nu mai porneste inseamna ca trebuie servisate neaparat carburatoarele. Salut! Mare dreptate ai! Asa am inteles, carburatoarele erau murdare. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latenightevents Postat Iunie 11, 2019 Share Postat Iunie 11, 2019 cineva interesat de un GSXF 750 din 2000 ? are aproape 78000 de km parca, eu am cumparat-o anul trecut insa e cam grea si puternica pt mine. as vreau un cbf 600 sau un choperash, ori eventual un VFR 800 pe injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latenightevents Postat Iulie 14, 2019 Share Postat Iulie 14, 2019 depre reglaj suspensii la modelul asta stiti ceva ? a mea e lasata tare se spate, si teapana, si balangane rau furca fara ... cand accelerez puternic zici ca se ridica roata .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Iulie 22, 2019 Share Postat Iulie 22, 2019 Poti intari furca doar dintr-un singur reglaj(damping), cel din capetele jambelor, trebuie sa invarti in sens orar pentru intarire. Iar pentru amortizorul spate e ceva mai complicat pentru ca ai mai multe reglaje, iti las o postare in care cineva a explicat destul de clar cum sa o reglezi. Nici eu nu stiam ca pot regla rebound-ul pana sa citesc asta, am mai strans doua trepte si acum se simte mult mai bine spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata207 Postat August 10, 2019 Share Postat August 10, 2019 Va salut domnilor. De vreo doua zile tot caut pe net despre „Timing Retard Eliminator” - TRE. În mare este vorba despre un mic dispozitiv electronic care, atasat circuitului electric, ar imbunatati acceleratia in treptele 1,2, 3 si 4. M-am documentat doar pentru suzuki gsx 650f. Asadar, atasez caracteristicile dispozitivului: „Suzuki have retarded the ignition timing of the first 4 gears on the most of its latest models. This restriction is applied by Suzuki to limit the available torque in low speeds for road safety. Our Smart TRE bypasses this restriction and gives the optimal map to all gears for maximum performance. The Smart TRE will also disable the speed limiter to all 1000cc+ models SmartMoto has created this new version of the popular TRE mod which is smart and does not affect the map of Neutral, while it gives the unrestricted 5th gear signal when any other gear is selected. Also, we gave special attention to durability; we enclose the whole product into special high grade resin like the most motorcycle manufacturers do in similar applications. Key Features Bypasses the Timing Restriction of the first 4 gears Improves the throttle response and releases maximum torque Does not affect Neutral like the cheap TRE versions Plug and play design, no wire cutting required Compatible with the Power CommanderTM and the Bazzaz Z-FiTM. Disables the Speed limiter on all 1000cc+ models” De curiozitate, am decis sa caut mai mult decat atat. Dispozitivul asta ar pacali intr-un fel sau altul ECU si ii transmite mereu informatia ca motocicleta este in permanenta in treapta 5 de viteza. De aici apare in permanenta si pe bord doar treapta 5. Pe unele siteuri am citit ca nici neutral (0) nu mai vede și nici ledul verde nu il aprinde cand este in aceasta pozitie. Producatorul spune totusi ca nu afecteaza acest lucru, totodata afland si ca pe neutral, motoreta are o alta harta de injectie. Cu informatiile astea, ecu nu limiteaza in niciun fel cuplul dezvoltat in treptele 1,2,3,4. Mi-e greu sa cred ca cineva s-a gandit sa limiteze un Gsx 650f, care are aproape 90 de cai. 1. Are cineva mai multe informatii despre acest TRE? 2. Se gaseste pe ebay si costa aprox 30 lire. Are cineva cont si ma poate ajuta sa comand? ..si daca mai sunt doritori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 10, 2019 Share Postat August 10, 2019 Acum 9 minute, cata207 a spus: 2. Se gaseste pe ebay si costa aprox 30 lire. Mai bine bagi benzina de banii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Octombrie 8, 2019 Share Postat Octombrie 8, 2019 Salutare! Am incercat sa folosesc functia de search de pe forum, dar din pacate nu m-am descurcat. Nici in manualul la care am avut acces, nu am reusit sa gasesc informatia asta. Are cineva idee ce tip de bec e necesar pentru lampa de iluminare a numarului? ('08 GSX 650F) Am observat ca al meu s-a ars, deci, am nevoie de unul nou. Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Octombrie 8, 2019 Share Postat Octombrie 8, 2019 Poate scrie pe el cand il demontezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 8, 2019 Share Postat Octombrie 8, 2019 P21/5W,5W https://www.motorcyclespareparts.eu/en/suzuki-parts/2008-gsx650f-motorcycles/rear-combination-lamp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Octombrie 8, 2019 Share Postat Octombrie 8, 2019 @ WotRU2Me, warlock : Multumesc frumos pentru raspunsuri ! Inca nu am ajuns sa desfac nimic pentru ca nu am motoreta disponibila saptamana asta. Am zis sa ma interesez din timp de bec, pana in weekend cand ma si apuc de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Octombrie 8, 2019 Share Postat Octombrie 8, 2019 (editat) Acum 4 ore, Ciprian_B a spus: Salutare! Am incercat sa folosesc functia de search de pe forum, dar din pacate nu m-am descurcat. Nici in manualul la care am avut acces, nu am reusit sa gasesc informatia asta. Are cineva idee ce tip de bec e necesar pentru lampa de iluminare a numarului? ('08 GSX 650F) Am observat ca al meu s-a ars, deci, am nevoie de unul nou. Mersi ! Îți trebuie un bec R5W P21/5 este la poziție/ frână Editat Octombrie 8, 2019 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Octombrie 9, 2019 Share Postat Octombrie 9, 2019 Acum 14 ore, claman a spus: Îți trebuie un bec R5W P21/5 este la poziție/ frână Mersi claman ! Am cumparat aseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lookster123 Postat Octombrie 23, 2019 Share Postat Octombrie 23, 2019 Salutare, Am un gsx750f 2001 care moare in turații mari... nu i-am dat de cap de ceva vreme. Bănuiesc ca este CDI-ul, știu ca este foarte scump și știu ca nu prea merge reparat. Este cineva din Bucuresti care îmi poate împrumuta CDI-ul pt o săptămâna contra cost? Dacă știu sigur ca e de la CDI cumpăr unul nou. Multumesc! 5 hours ago, lookster123 said: Salutare, Am un gsx750f 2001 care moare in turații mari... nu i-am dat de cap de ceva vreme. Bănuiesc ca este CDI-ul, știu ca este foarte scump și știu ca nu prea merge reparat. Este cineva din Bucuresti care îmi poate împrumuta CDI-ul pt o săptămâna contra cost? Dacă știu sigur ca e de la CDI cumpăr unul nou. Multumesc! Gata am rezolvat. O sa va anunt daca era de la CDI sau nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Ianuarie 6, 2020 Share Postat Ianuarie 6, 2020 @lookster123 A fost CDI-ul de vina, sau altceva? Sunt curios care a fost rezolvarea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lookster123 Postat Ianuarie 28, 2020 Share Postat Ianuarie 28, 2020 Da CDI-ul a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.