Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

La gsx-s, aia 17 litri sunt mai ok, fata de 12 la katana. Comparat cu rezervorul de 20 litri de la katana mea din '98, asta mi se pare prea mic pentru o motocicleta cu motor de 1000, chiar daca e un naked cu care teroretic nu parcurgi distante prea mari. Ma gandesc ce autonomie poate avea prin oras...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In oras, consumul sare de 6l/100km.

Prefer sa o folosesc la drum intins, in principal datorita problemelor de amestec (sarac) la turatii mici.

Am inteles ca motorul de pe Katana este cel existent pe modelele gsx-s 1000 2018-2019, la care cica (?) ar fi rezolvat aceste probleme (desi ma indoiesc, atat timp cat exista posesori de modele noi care inca reclama aceste anomalii de functionare).

 

Dupa ce am avut inainte un gsx650f din 2009, gsx-s 1000 mi s-a parut racheta.

Totusi, cu timpul te obisnuiesti si cu acceleratia foarte sensibila.

Devine incheietura mai fina... :D mai ales ca totul trece si prin buzunar ... ;)

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La gsx-s, aia 17 litri sunt mai ok, fata de 12 la katana. Comparat cu rezervorul de 20 litri de la katana mea din '98, asta mi se pare prea mic pentru o motocicleta cu motor de 1000, chiar daca e un naked cu care teroretic nu parcurgi distante prea mari. Ma gandesc ce autonomie poate avea prin oras...

 

Prin oraș nu văd problema: ai benzinării peste tot. La drum lung (unde nu va merge prea des), va scoate un consum de 5-6. Deci ~200km autonomie. Lux.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin oraș nu văd problema: ai benzinării peste tot. La drum lung (unde nu va merge prea des), va scoate un consum de 5-6. Deci ~200km autonomie. Lux.

 

Merge aproape in fiecare week-end. Chiar foarte bine! :D

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă refeream la Katana 2018, care are rezervor de 12L.

 

Cei care vor căuta nostalgie și stil vor cumpăra Katana și se vor plimba mai mult prin oraș sau prin apropiere. Cei care vor dori mai multă versatilitate vor cumpăra GSX-S1000/F. Oricum este aceeași motocicletă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pentru sezonul urmator ma gandesc sa fac o modificare Katanei: vreau sa schimb pinionul mic de la transmisie, cu unul cu mai multi dinti (47 dinti).

Kit-ul de lant l-am schimbat in urma cu aproximativ 5000 km si am pus pinion standard cu 45 dinti, dar cand am desfacut, am vazut ca avea unul cu 46 de dinti, nu am observat nici o diferenta dupa asta, abia mersesem vreo 300 km cu kitul vechi.

Acum ma cam enerveaza ca la 105 km/h am cam 5000 ture, iar la 125 aproximativ 6000, si mi se pare putin cam turata pentru un mers constant avand in vedere ca pe la 5300-5700 apare o vibratie a motorului.

E in regula sa fac modificarea asta dupa ce am facut 5000km, sau o sa se uzeze lantul mult mai repede?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare tuturor, 

 

De anul trecut din Octombrie, sunt posesor de Suzuki GSX 750 F din anul 2000. 

 

Este prima mea motocicleta si imi place foarte mult . Recunosc ca nu a fost prima optiune. Am avut in short list  Honda CBF 600 ( Naked ) , VFR 800 si GSXF -ul . Aveam nevoie de o motocicleta care sa ma tina bine ( 1.90 si 130 de kilograme ) 

 

Sunt foarte multimit pana acum, motocicleta este intr-o stare buna pentru anii ei , baterie si cauciucuri noi, intretinuta si iubita de fostul proprietar; cel putin asa mi-a lasat impresia. 

 

Am mers cu ea foarte putin, maxim 1000 de kilometri pana s-a pus gerul si zapada . 

 

Am lasat pe cineva sa o incalece, si a scapat-o pe partea stanga ( viteza mica, aproape pe loc )... atunci am observat o urma de ulei scurs pe capacul motorului . 

nu stiu ce este acolo , daca ma poate ajuta cineva cu info ar fi perfect. 

 

Momentan moticicleta este in curte, ridicata pe standuri ... o mai pornesc o darta la 1 - 2 saptamani sa o revigorez si o acopar apoi cu prelata .

 

In primavara urmeaza sa o duc la o revizie temeinica intrucat eu am cumparat motocicleta la ochi, fara macar sa o testez ... 

 

Imediat ce se topeste cat de cat zapada o duc la spa. 

 

revizie ulei + filtre 

schimbat ulei cutie viteze 

schimbat lichid frana 

servisare furca fata

verificare suspensie ( pare cam joasa, am impresia ca atunci cand ma asez se lasa la maxim ) 

verificare/schimbare kit lant

verificare/spalare si sincronizare carburatoare ( am inteles ca nu s-a mai facut asta de ceva timp )

reconectare indicator treapta ( il are montat aftermarket dar nu functioneaza- sta pe 0 mereu ) 

reparatie incalzire manere ( funtioneaza doar pe un maner ) 

reparatie buton avarii ( este montat dar nu functioneaza ) 

alte maruntisuri care sper sa nu apara. 

 

Astept cu interes orice sugestie, sfat din partea voastra ca posesori de Katane ..

 

Multumesc, 

Totodata, as vrea ca motocicleta sa primeasca pentru urmatorul sezon

 

capete ghidon ( de preferat albastre ) 

manete ambreiaj si frana mai scurte ( de preferat albastre ) 

 

Si daca bugetul imi permite, as da toate carenele jos, si le-as revopsi 

 

Motocicleta este de culoare alb perlat, arata bine insa pentru mine imi doresc sa fie impecabila din toate punctele de vedere ( tehnic si estetic ) 

 

 

Editat de latenightevents
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, si bine ai venit printre katanisti. :)

Incerc sa iti raspund la toate intrebarile, si poate sa iti dau si cateva sugestii. 

1. Uleiul scurs pe la capac(presupun ca e cel din stanga) nu e o mare problema daca nu pierde mult, si doar se prelinge,  e posibil ca dupa cazatura sa se fi indoit sau deplasat; poti schimba garnitara capacului care e vreo (20-30 lei) si daca tot il desfaci, verifici atent sa nu fie fisurat.

2. Uleiul din cutia de viteze nu il poti schimba pentru ca este acelasi ulei cu cel din motor. Practic daca schimbi uleiul din motor il vei schimba si pe cel din cutie. :) Iti recomand un ulei de vascozitate mai mare 10w50 sau 15w50. Eu am mers la inceputul verii cu 10w40 iar cand s-a mai incalzit afara, motorul era cam zgomotos, apoi am schimbat cu Bel ray 15w50 si am observat o diferenta destul de mare (in bine).

3. Suspensia se mai poate regla. Pe fata se poate ajusta sa devina mai tare, iar pe spate se poate regla atat pe duritate cat si inaltime, si e destul de simplu.

4. Daca hotarasti sa schimbi kit-ul de lant, sa ai grija la dimensiuni; cel standard este de 116 zale cu pinion mic de 15 dinti iar cel mare de 45.

5. Daca tot umbli la carburatoare si demontezi jumatate de motocicleta, regleaza si culbutorii si schimba si bujiile.

6. Indicatorul de treapta s-ar putea sa nu functioneze, mai ales daca e china. Au mai incercat cativa sa conecteze unul si nu prea le-a iesit, dar poate ai noroc sa iti mearga. Manerul carui anu ii functioneaza incalzirea nu cred ca mai merge reparat, de obicei se arde rezistenta si trebuie inlocuit manerul, sau tot chitul. Butonul de avarie este improvizat de cineva, deoarece nu a venit din fabrica cu un asemeanea buton.. un electrician probabil il poate repara.

7. Te sfatuiesc sa nu schimbi manerele de frana si ambreiaj, cele scurte se vor apasa mai greu (cel putin ambreiajul) si nu e prea comod.

 

Si eu sunt incepator pe katana, si mi se pare o motocicleta buna, nu imi doresc sa o schimb curand. E si confortabila pentru drumuri lungi, dar se descurca binișor si prin oraș chiar daca are racire pe ulei si e cam greoaie. Motorul e de generatie veche (pus pentru prima dată pe gsxr 750 din 1985) si s-a demonstrat a fi foarte fiabil, daca ii dai ulei bunicel merge mult si bine. Majoritatea englezilor pun in ele cel mai ieftin ulei de masina din supermarket.. deci merge cu orice.  Motorul e destul de flexibil si poți merge si cu 2500 ture si cu 8000 fara probleme. Poziția e destul de ok, eu am 1.84 înălțime, si stau destul de bine si nici nu prea ma bate vantul. Întreținerea e destul de ieftină, piesele nu au preturi mari si se gasesc cam peste tot, multe fiind comune cu cele de pe Bandit. Daca nu vrei viteza si vrei doar sa te plimbi, cred ca e o motocicleta buna si fiabilă. Eu am modelul de 750 din '98.

Editat de valentin.urda
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam greu de estimat. Cel mai bine e sa mergi la un service cu lista de reparat si iti vor face un deviz.

Iti pot spune ca uleiul costa aproximativ 200 lei, chitul de lant intre 480 si 550, revizie furca in jur de 300, inca vreo 300 pentru sicronizat si curatat carburatoare + alte maruntisuri. Cred ca te vei apropia de 2000 lei cu piese plus manopera. Pretul vopsitului nu il stiu, asta difera in functie de atelier si calitatea vopselei.

Imi place culoarea motocicletei tale, e diferita, si cred ca stii ca nu s-a fabricat niciodata vopsita in alb.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar e faina culoarea, e chill asa . 

nu m-am asteptat sa cumpar o motocicleta veche de 19 ani  fara nici un incident, si mi-am dat seama usor ca a fost revopsita- are o julitura pe o carena care imi arata culoarea originala , rosu. 

 

nu am mai adapostit-o pentru iarna, am urcat-o pe standuri fata si spate si am lasat-o in curte..... i-am umplut rezervorul, si o pornesc o data la 2 - 3 saptamani . 

astazi am dezmortit-o putin...a pornit destul de usor , socul tras 80 la suta ... 

bine zic eu .... 

am lasa-o sa se incalzeasca si am oprit-o ... 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

pfai .. 

 

astept sa vad daca iau inapoi motocicleta week-endul asta. 

 

Am lasat-o pentru revizie generala ... ulei, filtre, furca, carburatoare, bujii ( una s-a rupt in motor la desfacere ) , plus alte maruntisuri ( dat jos manerele cu incalzire si pus manere stock, dat jos indicator treapta, dat jos buton avarii, dat jos xenon  plus aste mizerii improvizate ce mai erau pe ea ) 

 

Nu am zis nimica de culbutori la mecanic, si cred ca e tarziu sa il rog acuma dupa ce a carenat motocicleta inapoi . 

 

o singura chestie nu am reusit ... motocicleta are filtru aer sport, si am vrut filtrul normal, insa mi-a spus ca trebuie sa fac rost de ceva chestie pe care se monteaza filtrul intrucat cel sport vine cu suportul lui acolo . 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut!

Am un GSX750F din 2002 și vreau să vă expun următoarea situație, pentru eventuale păreri, soluții, dacă a mai întâlnit cineva situația și mă poate ajuta.

Am o problemă la pornirea balenei și asta se intâmplă dacă stă mai multe zile fără să o pornesc (peste 7 zile).

Ce se întâmplă:

- aseară, am pornit-o , am tras socul (cam jumătate), a pornit la prima cheie, a mers 2-3 minute și s-a oprit;

- după acest episod, am mai încercat să o pornesc până mi-a murit bateria;

- am luat o baterie auto, am pus clești, nimic;

- am vorbit cu fostul proprietar și mi-a dat soluția (o știam dar mi se pare un pic greoaie în condițiile în care, pornind-o regulat la interval de 3-4 zile, pornește de fiecare dată la prima cheie);

- soluția: pusă benzină într-un bidon de jumătate de litru, ridicat rezervorul cât să pot scoate furtunul de alimentare care vine în filtru, racordat bidonul cu un furtun la filtru, turnat benzină în carburatoare, scos furtunul improvizat, racordat alimentarea, dat la cheie și... PORNIT DIN PRIMA! bun...

- am lasat-o să meargă cam 5 minute, am oprit-o pentru 15 minute cât m-am echipat să dau o tură, m-am întors la balenă, am pornit-o, iar în momentul în care am ieșit pe stradă să-i dau gaz, A MURIT și n-a mai pornit;

Menționez că robinetul a fost pe poziția RES și ON. N-am încercat să-l pun pe PRI, mi-a fost teamă că se îneacă și n-o mai scot la capăt cu ea.

Cam asta e...

Dacă mă poate ajuta cineva cu o soluție (în afara celei menționate)...

 

PS: Am postat această problemă și pe alt topic, dacă este prea mult, rog să acceptați scuze, iar moderatorii să-l păstreze pe cel potrivit. MULȚUMESC!

 

Editat de De 3 Lei CuiE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu stiu daca ai rezolvat pana acum, dar presupun ca nu.

Cam aceiasi problema am avut-o si eu la prima pornire din primavara (nu chiar prima, dar prima dupa vreo luna de stat). In iarna cat a stat in garaj, i-am facut revizia complet si am schimbat filtrul de benzina si furtunul care vine de la rezervor in filtru. Am pus un furtun mai lung cu vreo 10 cm, iar acesta ridica oarecum filtrul in sus. Cum ziceam, dupa o pauza de vreo luna in care nu am pornito am incercat sa ii dau cheie... si nimic... am omorat bateria, am luat curent de la masina si am tot incercat vreo ora sa o pornesc fara nici un rezultat. Am inceput cercetarile, si am observat ca filtrul de benzina era gol, chiar daca rezervorul era plin, iar atunci cand invartea nu picura de loc in filtru. Am ridicat vreo 10-15 cm rezervorul si a inceput sa curga benzina in filtru, iar apoi a pornit imediat. Problema la mine era ca furtunul era prea lung si tinea filtrul ridicat astfel incat obstructiona curgerea.

Problema la tine e posibil sa fie asemanatoare, de la filtru infundat, sau pozitia proasta, sau furtune de vacuum crapate. Dupa ce sta cateva zile, se evapora benzina din carburatoare si probabil ca nu reuseste sa traga din rezervor. Eu te sfatuiesc sa schimbi filtrul de benzina si sa incerci sa verifici macar vizual furtunele de vacuum.

Nu e nici o problema daca lasi putin pe modul PRI, carburatoarele nu se incarca atat de repede. In situatia ta poti incerca sa o pui pe PRI 20-30 secunde inainte de pornire sa vezi daca are vreun efect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Mulțumesc de ajutor!

Am considerat oportun s-o duc la necanic. În afară de această problemă, mi-am dorit și o verificare generală: carburatoare, bujii, distribuție, electric, etc. Voiam o pregătire pentru drumuri lungi. Ciudat este că în trecut, am avut un GSX 600 F și aveam problema expusă doar la prima pornire, primăvara. După prima pornire, nu mai aveam această problemă nici dacă stătea nepornită 2 luni.

Toate bune!   🍺

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pui robinetul de la rezervor pe pozitia pri permanent si se ineaca motorul / porneste greu / nu mai porneste inseamna ca trebuie servisate neaparat carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, ASU11 a spus:

daca pui robinetul de la rezervor pe pozitia pri permanent si se ineaca motorul / porneste greu / nu mai porneste inseamna ca trebuie servisate neaparat carburatoarele.

 

Salut!

Mare dreptate ai!

Asa am inteles, carburatoarele erau murdare.

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Poti intari furca doar dintr-un singur reglaj(damping), cel din capetele jambelor, trebuie sa invarti in sens orar pentru intarire. Iar pentru amortizorul spate e ceva mai complicat pentru ca ai mai multe reglaje, iti las o postare in care cineva a explicat destul de clar cum sa o reglezi. Nici eu nu stiam ca pot regla rebound-ul pana sa citesc asta, am mai strans doua trepte si acum se simte mult mai bine spatele.

image.thumb.png.98e86c4eeda3df77ad8490b206a796e1.pngimage.thumb.png.c7d8cba32347e9e2a1ef9e77da48a07b.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut domnilor.

De vreo doua zile tot caut pe net despre „Timing Retard Eliminator” - TRE. În mare este vorba despre un mic dispozitiv electronic care, atasat circuitului electric, ar imbunatati acceleratia in treptele 1,2, 3 si 4. M-am documentat doar pentru suzuki gsx 650f.

Asadar, atasez caracteristicile dispozitivului: 

„Suzuki have retarded the ignition timing of the first 4 gears on the most of its latest models. This restriction is applied by Suzuki to limit the available torque in low speeds for road safety.
Our Smart TRE bypasses this restriction and gives the optimal map to all gears for maximum performance.
The Smart TRE will also disable the speed limiter to all 1000cc+ models

SmartMoto has created this new version of the popular TRE mod which is smart and does not affect the map of Neutral, while it gives the unrestricted 5th gear signal when any other gear is selected. Also, we gave special attention to durability; we enclose the whole product into special high grade resin like the most motorcycle manufacturers do in similar applications.

Key Features

Bypasses the Timing Restriction of the first 4 gears

Improves the throttle response and releases maximum torque

Does not affect Neutral like the cheap TRE versions

Plug and play design, no wire cutting required

Compatible with the Power CommanderTM and the Bazzaz Z-FiTM.

Disables the Speed limiter on all 1000cc+ models”

 

De curiozitate, am decis sa caut mai mult decat atat. Dispozitivul asta ar pacali intr-un fel sau altul ECU si ii transmite mereu informatia ca motocicleta este in permanenta in treapta 5 de viteza. De aici apare in permanenta si pe bord doar treapta 5. Pe unele siteuri am citit ca nici neutral (0) nu mai vede și nici ledul verde nu il aprinde cand este in aceasta pozitie. Producatorul spune totusi ca nu afecteaza acest lucru, totodata afland si ca pe neutral, motoreta are o alta harta de injectie.

Cu informatiile astea, ecu nu  limiteaza in niciun fel cuplul dezvoltat in treptele 1,2,3,4. Mi-e greu sa cred ca cineva s-a gandit sa limiteze un Gsx 650f, care are aproape 90 de cai. 

 

1. Are cineva mai multe informatii despre acest TRE? 

2. Se gaseste pe ebay si costa aprox 30 lire. Are cineva cont si ma poate ajuta sa comand? ..si daca mai sunt doritori

 

 

s-l300.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...