Florin_Nx Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 E posibil sa-ti fie desincronizate carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Salut tuturor, maine ma duc sa vad un gsx-f 600 '99 ,ce ar trebuii sa urmaresc, verific, etc. ?? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Pai recomandat e sa mergi cu cineva care se pricepe. Asa, de principiu, tre` sa urmaresti ca totul sa functioneze bine. Verifici intai vizual daca a fost izbita (cel mai probabil a fost, ca nu prea sunt mobre necazute). Verifici alinierea carenelor, semnalizarile fata sa fie intregi (ca sunt scumpe a dreaq), duci ghidonul maim stanga-dreapta sa fie distantele egale intre bara si rezervor. Pui sa tine cineva mobra dreapta si te uiti din fata de la vreo 10m ca rotile sa fie in aceeasi linie. Ghidonul nu trebuie sa aiba joc si nu trebuie sa mearga stanga-dreapta cu infranari(asta cu cricul cental si roata fata tinuta sus.)Verifici discurile si placutele sa fie intregi. Lantul sa nu aiba intinderi neuniforme - verifici pe cricul central, invartind roata cu mana - trebuie sa se invarta uniform, sa nu opuna rezistenta mai mare in anumite zone. Verifici partea electrica - lumini, beculete, bord. Pornesti motorul si-l incalzesti....apoi trebuie sa mearga uniform, fara intreruperi si sa tina relanti-ul pe la 1200rpm. In mers nu trebuie sa traga stanga/dreapta, nu trebuie sa aiba vibratii in ghidon, sa nu vobleze roata fata. Sa schimbe toate 6 viteze si sa nu sara din vreuna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepito Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Vand Suzuki Gsx-F 750. Pret 1640 euro, usor neg. Motocicleta este intr-o stare tehnica si estetica buna, recent schimbat filtrul de ulei si uleiul, motul 7100, ingrijita, acte la zi, VT 2013, cauciucuri ok , mai multe detalii la telefon. 0740163397 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Foarte bine arata motocicleta ta - pare intr-adevar foarte bine ingrijita. Spor la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepito Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Foarte bine arata motocicleta ta - pare intr-adevar foarte bine ingrijita. Spor la vanzare. Ms de apreciere. Sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 salutare camarazi cine stie cum vine in robinetu de benzina dopul acela care are 2 gauri una mare si una mica, ma intereseaza pozitia gaurilor cum vine si cu care gaurika vine in sus? aia mai mare? si va mai rog daca are cineva robinet si carburatoare de imprumutat sa fac cateva probe sa vad dac e nevoie sam cumpar altele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romica Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 vezi ca piesa acea conica din plastic la care tu ii spui dop are rolul de a trece de pe normal pe rezerva si are o tablita in serpentina in fundul gaurii in care vine montata . si ea la randul ei are gaura cu o tesitura . tablita are rol sa limiteze pozitia .normal are trei gauri 2 sus si una jos face legatura dintre cele 2 tevi din rezervor cu furtunu de benzina o teava lunga pt normal si una scurta de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 (editat) vezi ca piesa acea conica din plastic la care tu ii spui dop are rolul de a trece de pe normal pe rezerva si are o tablita in serpentina in fundul gaurii in care vine montata . si ea la randul ei are gaura cu o tesitura . tablita are rol sa limiteze pozitia .normal are trei gauri 2 sus si una jos face legatura dintre cele 2 tevi din rezervor cu furtunu de benzina o teava lunga pt normal si una scurta de rezerva o alta intrebare si o rugaminte care imi spune si mie ce serie e scrisa pe bateria carburilor la voi care aveti gsx600f din 94 ca eu am 2 serii , una pe primele 2 si alta pe celelalte 2 ( k263 si k062 ) si o alta intrebare ce ma roade daca stie cineva la mine innainte avea dopuri puse la idle screw, de cauciuc , un meserias fara nume le-a scos a zis ca nu poate sincroniza motoru cu alea puse desi asa erau ele din fabrica banuiesc. Si a 3-a nelamurire care at mai desfacut carburile sub plutitoare pe corpul carburilor este stantat pe corpul carbului R2 la primele 2carburi si R3 la celelalte. bateria mea de carburi este facuta din 2 baterii dar ambelel aceleasi dimensiuni mikuni bst33. Sunt curios daca are vreo importanta R-u ala 2 sau 3 sau seria de pe ext carb ...EU MA GANDESC SA NU FIE DE LA ACELASI MODEL DAR DIN ALTI ANI SI ...SPER SA NU MA INCURCE ASTA desi carburile au mers panacum asa dar...e loc si de mai bine o alta intrebare si o rugaminte care imi spune si mie ce serie e scrisa pe bateria carburilor la voi care aveti gsx600f din 94 ca eu am 2 serii , una pe primele 2 si alta pe celelalte 2 ( k263 si k062 ) si o alta intrebare ce ma roade daca stie cineva la mine innainte avea dopuri puse la idle screw, de cauciuc , un meserias fara nume le-a scos a zis ca nu poate sincroniza motoru cu alea puse desi asa erau ele din fabrica banuiesc. Si a 3-a nelamurire care at mai desfacut carburile sub plutitoare pe corpul carburilor este stantat pe corpul carbului R2 la primele 2carburi si R3 la celelalte. bateria mea de carburi este facuta din 2 baterii dar ambelel aceleasi dimensiuni mikuni bst33. Sunt curios daca are vreo importanta R-u ala 2 sau 3 sau seria de pe ext carb ...EU MA GANDESC SA NU FIE DE LA ACELASI MODEL DAR DIN ALTI ANI SI ...SPER SA NU MA INCURCE ASTA desi carburile au mers panacum asa dar...e loc si de mai bine chiar nu ma ajuta nimeni! Editat August 1, 2012 de Panterra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Pai, man, e cam dificil sa isi desfaca cineva motorul ca sa-ti spuna cum e cu seriile de pe carburatoare sau la plutitoare. Ca idee trebuie sa ai dopuri de cauciuc la prizele de vacuum. Cred ca la suruburi nu am nici eu.(suruburi sunt 3, intre fiecare pereche de carburatoare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Pai, man, e cam dificil sa isi desfaca cineva motorul ca sa-ti spuna cum e cu seriile de pe carburatoare sau la plutitoare. Ca idee trebuie sa ai dopuri de cauciuc la prizele de vacuum. Cred ca la suruburi nu am nici eu.(suruburi sunt 3, intre fiecare pereche de carburatoare) multam asta stiam ce mi-ai raspuns... voiam sa vad ca au curatat carburatia daca au la idle screw dopuri la modelu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 au dopuri! ti-am explicat de ce. acum e simplu! tot ce trebuie e sa pui mana pe treaba! spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepito Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Vand Suzuki Gsx-F 750. Pret 1640 euro, usor neg. Motocicleta este intr-o stare tehnica si estetica buna, recent schimbat filtrul de ulei si uleiul, motul 7100, ingrijita, acte la zi, VT 2013, cauciucuri ok , mai multe detalii la telefon. 0740163397 valabil , 1599 Euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryan_san Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Vand suport + 3 case-uri (1 x topcase & 2 x sidecase-uri) Suzuki GSXF, in stare foarte buna. Cu mici modificari, se pot monta si pe alte modele de Suzuki (ex. VX800). Pret: 250 Euro, negociabil. Relatii la telefon: 0740 - 955 927. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryan_san Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Vand suport + 3 case-uri (1 x topcase & 2 x sidecase-uri) Suzuki GSXF, in stare foarte buna. Pret: 250 Euro, negociabil. Relatii la telefon: 0740 - 955 927. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Cam parasit subiectul asta. Dupa ce vineri am facut putin "buba" - am prins pietris intr-o curba "ac de par", acum trebuie sa fac o mica revizie la motor. M-am capatat cu ceva crapaturi la carena stanga, suportul de sub bord , semnalizarea stanga fata si capacul de la cutie..... Deasemenea am sesizat ca ghidonul are un usor voblaj, aproape insesizabil, devine ceva mai sesizabil la virajele spre stanga. Deasemenea, la mers drept, daca scutur brusc de ghidon stanga dreapta, pare a avea un soi de arcuire, greu de explicat, ca si cum intre barele de directie si roata ar fi o transmisie prin arc lamelar.... La inspectia vizuala, toate elementele par in regula, nici un amortizor nu e curs sau indoit. Ceva pareri, a mai patit cineva asta? Majoritatea daunelor par remediabile, insa daca gasesc ceva piese SH le-as inlocui. Are cineva din voi, sau stiti vreo sursa de incredere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Salutare tuturor. Intai sa ma prezint. Sunt Ovidiu, domiciliez in Sibiu si am 23 de ani. Conservar de 5 ani (cu ceva km) si impatimit de motoare de cand ma stiu. Am avut incepand de la 15-16 ani 3 mopede (multi km, fara nici un eveniment si sper in continuare) si o Honda xr 250 cc (din '80, dar mergea bine batranica ). Acu' sa va zic si cu ce va deranjez: sunt de-a dreptul indragostit de look, feel si idee de a-mi achizitiona o katana de 600, dupa '98. Imi doresc un motor pe care sa-l folosesc 80% din timp in plimbari , cu viteze 90-110 km/h (suna ciudat, dar sunt destul de speriat de viteza, nici cu mopedele nu am prins viteza maxima ), confortabil (la cei 1,79 si 79 de kg ale mele) si care sa nu se comporte ca un cal naravas. Nu dispun de mult timp liber, dar in cele 2 week-enduri libere ale mele sa fiu in alt colt al tarii. Deci si prin urmare: -mi-ar satisface GSX-F-ul aceste nevoi? -se preteaza ca o prima moto de strada (nu prima condusa)? -nu vreau sa depasesc 2000E, cu tot cu echipament Chiar daca par total aiurea intrebarile mele, va rog sa ma ajutati cu sfaturi, pentru ca forumurile sunt pline de fel si fel de pareri, pro si contra si as vrea si parerea voastra, posesorii de "vacute" cine le cunoaste mai bine ca voi? aaaa....si inca o intrebare? Sunt posesori de astfel de bijuterii prin SB? Sper ca nu v-am deranjat inutil si astept cu nerabdare raspunsurile voastre. Asfalt uscat si toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Vezi ca are colegu` pepito una , mai sus in topic, care arata foarte bine. Nu treci de 2000 cu tot cu echipament daca stii sa mai negociezi pe ici pe colo. Am trecut sambata prin Sibiu cu motorul ( o plimbarica de 1300km), daca stiam, faceam cumva sa ne vedem la un suc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Vezi ca are colegu` pepito una , mai sus in topic, care arata foarte bine. Nu treci de 2000 cu tot cu echipament daca stii sa mai negociezi pe ici pe colo. Am trecut sambata prin Sibiu cu motorul ( o plimbarica de 1300km), daca stiam, faceam cumva sa ne vedem la un suc. Multam' de sfat deocamdata caut echipament (sa fiu sigur ca o sa-l am, sa nu dau toti banii pe moto si sa raman fara ) si moto spre sf sezonului, trebuie sa mai strang bani (m-a lecuit un accident cu conserva de 1000 E). Data viitoare cand treci, si fac eu cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEPRONE Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 am citit cu multe pagini in urma ca se vorbea despre schimbarea arcului intinzatorului de distributie, insa nu am inteles la ce model. eu am un gsx 600f din 93, se aude putin lantul... m-ar ajuta schimbarea arcului? am inteles ca ar fi undeva la 5E. imi puteti spune ce implica aceasta schimbare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 (editat) dai jos carene, rezervor, carburatoare si capacul chiulasei. cu ocazia asta verifici si jocul la supape. pui distributia la semne si desfaci surubul cel mare la intinzator si apoi corpul intinzatorului. verifici intinzatorul sa funtioneze ok. montezi totul la loc. invarti motorul de cateva ori cu cheia de 19 in partea dreapta dupa ce dai capacul acela jos sau bagata in viteza 6 invarti roata spate. montezi totul la loc si de obicei constati ca nu s-a rezolvat mare lucru. comanzi intinzator manual APE si ai rezolvat problema. numai ca trebuie sa te pricepi putin la reglat! spor! Editat August 20, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 18 GSX 650 F -uri in Bucuresti, dintre care 3 cu ABS, 36 in toata tara In DJ, sunt mandrul posesor al singurului exemplar. Vedeti statisticile mai jos: /index.php?/topic/682714-statistici-parc-moto-drpciv-2011/page__view__findpost__p__3208251 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 18 GSX 650 F -uri in Bucuresti, dintre care 3 cu ABS, 36 in toata tara In DJ, sunt mandrul posesor al singurului exemplar. Vedeti statisticile mai jos: /index.php?/topic/682714-statistici-parc-moto-drpciv-2011/page__view__findpost__p__3208251 Unicul din DJ ,putine oricum ...modelul asta merita mai mult,mai ales la pretul lui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Pacat ca in afara de combinatii cromatice (de gust indoielnic) noi, Suzuki n-a mai inventat nimic nou in legatura cu modelul de vreo 4 ani, de cand au implementat ABS-ul pentru el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Nici mie nu prea-mi place combinatia noua de culori dar .. gusturile nu se discuta Dar asta nu-i asa mare problema. Ce mi-as dori eu de la gsx 650 F: - sa slabeasca vreo 20-30 Kg asa - pe loc se simt. - niste cai si niste cuplu in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.