Sari la conținut

Totul despre carburatoarele comunistelor rusesti......


Mike06
 Share

Postări Recomandate

deci k62'u ar fi acceptabil la jupitere

 

ca la j3 am k62 si tipu' de la care am j'ul mi-a zis ca haleste 5 jumate la suta. Abia acum m-am apucat zdravan de j3 si o sa vaz curind cu ochisorii mei.

As fi insa curios, un jupiter cu K62 optim reglat (fara zgircenie la ungere) cit consuma?

ijul bine reglat mamanca ca in carta - in jur de 6 cu pinion de atas. EU merg cu 21 (viteza) si mananca in jur de 5. IL poti face sa ia 2,5 dar il distrugi prematur.

Pentru un jupi as pune un k68 cu jiglerul adecvat. se regleaza usor si e ABSOLUT NOU. - printre chestiile importante - cuiul pontou e pe con si nu cu garniturica asa ca la k65 si k62 - vezi problemele de mai sus (plasticul ala se inmoaie de la unele tipuri de benzine, e usor de schimbat, dar parca mai bine nu ai probleme)

Daca originalitatea conteaza -atunci alegerea ta e clara - cautti manualul din anul de productie al mobrei tale si scrie acolo ce avea.

Pt performanta - mikuni - ca la ij planeta sport :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ijul bine reglat mamanca ca in carta - in jur de 6 cu pinion de atas. EU merg cu 21 (viteza) si mananca in jur de 5. IL poti face sa ia 2,5 dar il distrugi prematur.

Pentru un jupi as pune un k68 cu jiglerul adecvat. se regleaza usor si e ABSOLUT NOU. - printre chestiile importante - cuiul pontou e pe con si nu cu garniturica asa ca la k65 si k62 - vezi problemele de mai sus (plasticul ala se inmoaie de la unele tipuri de benzine, e usor de schimbat, dar parca mai bine nu ai probleme)

Daca originalitatea conteaza -atunci alegerea ta e clara - cautti manualul din anul de productie al mobrei tale si scrie acolo ce avea.

Pt performanta - mikuni - ca la ij planeta sport :moto:

 

 

Hmmmmm.....mikuni suna misto pe ij(jupiter 4) ,mama mea cum ar mere ivanu cu unul din ala,zboara si mananca benzol de stai cu statia langa tine :wacko:.Mikuni K68.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Garnitura de la cuiul poantou de k 65 se poate face dintr-o membrana de pompa de benzina. Nu mai are moarte!

 

sau de la stutul de incarcare de la brichete. simplu si sigur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...dar nu rezista mult timp la benzina!

 

 

Dar e bine de stiut...daca se intampla chesita pe undeva,doar dai 2 lei pe o bricheta,schimbi garnitura....si numai trebe sa astepti acolo 1 saptamana sa vina comanda de la dany :) .

 

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar e bine de stiut...daca se intampla chesita pe undeva,doar dai 2 lei pe o bricheta,schimbi garnitura....si numai trebe sa astepti acolo 1 saptamana sa vina comanda de la dany :) .

 

 

Numai bine!

 

Gindire de Ijist. Ca sa poti face ce spui tu trebuie sa ai o minima trusa de scule la tine tot timpul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...daca se intampla chesita pe undeva,doar dai 2 lei pe o bricheta,schimbi garnitura....

Ideea este de a face o reparatie durabila, sa uiti multa vreme de acel neajuns, de a pleca la drum fara improvizatii...

Insa daca esti la drum, evident poti adapta orice improvizatie de moment, pt a-ti continua traseul.

Am vazut totusi multi motociclisti, care din motivul expus, nu sunt bazati si nu au incredere in motoarele lor pt a face o calatorie. Daca toate sunt ok, ce se poate intampla pe parcursul a 2-3000 km, :) de ce ar trebui sa ai tot felul de piese de rezerva si un geamantan de scule, cu tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...dar nu rezista mult timp la benzina!

 

Incorect. Rezista si inca foarte bine. sa nu uitam ca si acea garnitura sta intr-un mediu asemanator benzinei si in plus este supusa si la presiune si diferente mari de temperatura cand o incarci.

incearca daca ai nevoie vre-o data de garnitura sa pui una din aia si ai sa vezi ca pana cand se duce garnitura se duc vre-o cativa ani buni. eu cand mi-am luat nipra nu aveam acele garnituri la carburatoare (motiv pentru care curgea benzina din rezervor ca berea la dozator. i-am pus garnituri de la o bricheta si am mers asa pana am schimbat carburile cu k-68-uri. acum unul din vechile mele carburi inca lucreaza pe un ij si cu aceiasi garnitura care are 3 ANI !!! asa ca recomand cu caldura si siguranta.

Editat de magic4ce
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incorect...inca lucreaza pe un ij si cu aceiasi garnitura care are 3 ANI ....

Aha.. daca specificai de la inceput ca ai testat acel oring, timp de 3 ani, nu comentam! "Cauciucul" utilizat in aceste cazuri, este perbunan sau materiale similare cu rezistenta la benzina, sintetice si care nu contin cauciuc natural.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
spuneti-mi si mie care este consumul mediu al unui carb K-28 sau K-28Б . vreau sa-mi fac o idee despre ce ma asteapta .

chiar nu gasesc pe nimeni pe intreg forumul asta care sa fi folosit asa ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu gasesc pe nimeni pe intreg forumul asta care sa fi folosit asa ceva ?

Nu carburatorul consuma benzina. Consumul depinde de motor, starea lui, reglarea carburatorului si foarte mult de stilul de conducere.Deci nu iti poate raspunde nimeni .

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu carburatorul consuma benzina. Consumul depinde de motor, starea lui, reglarea carburatorului si foarte mult de stilul de conducere.Deci nu iti poate raspunde nimeni .

Numai bine

sa presupunem ca toate sunt la locul lor si reglate. carbul e pe un ij 49 deci stilul de conducere nu are cum sa fie unul de vitezoman avand in vedere ca motocicleta nu atinge viteze mai mari de 100 km/h si nici eu nu sunt "nebun" sa-mi bat joc de ea pt ca m-am chinuit prea mult s-o restaurez. inca astept un raspuns. multumesc anticipat si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...deci stilul de conducere nu are cum sa fie unul de vitezoman avand in vedere ca motocicleta nu atinge viteze mai mari...

Stilul de conducere nu se refera strict numai la viteza, mai sunt franarea, demarajul, presiune pneuri, utilizarea treptelor de viteza si turatia motorului(inertia lui), calitate carburant, etc. Apoi intrebarea ta e seaca, n-are continut la ce sa-ti raspunda cineva? Urban, extraurban, solo, sarcina(atas), capacitate motor...?? Poate varia intre 3,5 si 8%(raspuns la fel de sec)! Presupun ca la 350cmc la drum consumul este pana in 3,7-4 la o viteza de 70 -80km/h si fara demaraje spectaculoase.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stilul de conducere nu se refera strict numai la viteza, mai sunt franarea, demarajul, presiune pneuri, utilizarea treptelor de viteza si turatia motorului(inertia lui), calitate carburant, etc. Apoi intrebarea ta e seaca, n-are continut la ce sa-ti raspunda cineva? Urban, extraurban, solo, sarcina(atas), capacitate motor...?? Poate varia intre 3,5 si 8%(raspuns la fel de sec)! Presupun ca la 350cmc la drum consumul este pana in 3,7-4 la o viteza de 70 -80km/h si fara demaraje spectaculoase.

http://www.retromoto.lv/forum/viewtopic.ph...sc&start=15

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multzam fain pt raspuns. la cat de seaca a fost intrebarea mea , raspunsul e super ok. sa inteleg ca ai folosit genul asta de carburator ? eu il am pe un ij 49 (cu atas) neinmatriculat inca , nefunctional inca (nefunctional in sensul ca e demontat. ma tot chinui sa-l reconditionez de vreun an) si voiam doar sa stiu cam la ce consum sa ma astept. am auzit tot felul de vorbe despre ij-uri 49 cu carb k-28 care consuma in jur de 6 l/100km fara atas si cu atas in jur de 9l/100km. dupa cum ai zis mai sus depinde de foarte multe consumul insa m-am gandit ca daca cei care au avut motociclete echipate cu tipul asta de carb au spus ca aveau consumuri din alea fenomenale cu toate ca au detinut motocicletele foarte mult timp (deci se si pricepeau sa le regleze) am crezut ca la fel voi pati si eu cu al meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...neinmatriculat inca , nefunctional inca (nefunctional in sensul ca e demontat. ma tot chinui sa-l reconditionez de vreun an) si voiam doar sa stiu ....

:rock: :P ..pai sefu', tu na-i reusit timp de un an sa montezi "3 surcele si 5 piulite" si vorbesti de carburator? Ai sa fim seriosi, termina-ti treaba si cand ajungi la faza de a circula cu motorul mai stam de vorba. In faza in care esti acum nici nu conteaza consumul.. :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rock: :P ..pai sefu', tu na-i reusit timp de un an sa montezi "3 surcele si 5 piulite" si vorbesti de carburator? Ai sa fim seriosi, termina-ti treaba si cand ajungi la faza de a circula cu motorul mai stam de vorba. In faza in care esti acum nici nu conteaza consumul.. :rock:

daca tie ti se pare ca un ij 49 inseamna "3 surcele si 5 piulite" inseamna ca nu ai incercat sa "resuscitezi" o comunista care sta degeaba si rugineste de 30 de ani (si cand zic resuscitare ma refer inclusiv la suruburile pe care le-am curatat cu mare grija). scuza-ma dar eu am bagat in fierul de care-ti vorbesc mai mult de 10-11 milioane doar pentru a-l aduce pe "linia de plutire" (ce-i drept nu prea mi-am facut timp sa lucrez la ea) si cand iti zic asta ma refer doar la vopsea direct pe fier , fara primer si chit , pentru a merge cu ea la RAR. un motor proiectat in 1949 nu prea cred ca te costa mai putin de 5-6 sute de euro doar pentru a merge cu el la RAR in felul in care am lucret eu la el, ca sa nu mai zic de orele pe care le-am petrecut cu flex-ul si bormasina prin gramada de rugina. daca tu crezi ca e de gluma sa readuci la viata o motocicleta care are juma' de secol (fie ea si comunista) inseamna ca nu ai incercat niciodata sa inlaturi rugina de pe otelul comunist. nu sunt "patron" ca sa-mi permit sablat si vopsitorie (+ cuptor). doar incerc s-o fac sa corespunda standardelor celor de la RAR ca s-o pot inscrie. proprietarul (care mi-a fost bunic - decedat, Dumnezeu sa-l ierte) a lasato sa rugtineasca deoarece la cutremurul din '77 i-au fost furate bateria, filtrul de aer si carburatorul. nu a incercat s-o "faca din bucati" de pe la alte tipuri de motociclete ci a incercat s-o pastreze cat mai aproape de stare originala. din pacate s-a "stins" inainte de a o "reface". daca nu ai avut de-a face cu o "bunicuta" nu cred ca stii ce inseamna : IJ nu inseamna intotdeauna "3 surcele si 5 piulite".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rock: :P ..pai sefu', tu na-i reusit timp de un an sa montezi "3 surcele si 5 piulite" si vorbesti de carburator? Ai sa fim seriosi, termina-ti treaba si cand ajungi la faza de a circula cu motorul mai stam de vorba. In faza in care esti acum nici nu conteaza consumul.. :rock:

 

Domne, are dreptate omu'. Si eu sint in aceeasi situatie cu un j3.

Teoretic, nu e mare brinza de facut si nici cine stie ce timp necesar pentru respectiva brinza...

 

Practic insa, daca aveam paralele si experienta (aia care este, multa sau putina) pe care le am acum atunci cind eram student, poate era cu totul altceva.

Acum insa, timpul liber e o chestiune foarte pretioasa. Si in cazul meu, si sint convins ca si in cazul lui lolo, e clar vorba de putina (multa) delasare, dar cind nu am timp nici s-o sterg de praf, uite-asa trece vremea, se duce vara, iar capra e tot pe butuci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus un carb de minsk pe un mz es 250 si nu trage deloc, mai bine tragea motoru de cz 175 cu cab de minsk.

La mz setul e nou, ambielajul refacut, rulmenti noi. Aprindere electronica.

 

E din carb ? eu asa cred, ma gandesc ca, cu cel original merge mai frumos.

Motoru de mz e pus pe un cadru de cz deci ar trebui sa traga usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus un carb de minsk pe un mz es 250 si nu trage deloc, mai bine tragea motoru de cz 175 cu cab de minsk.

La mz setul e nou, ambielajul refacut, rulmenti noi. Aprindere electronica.

 

E din carb ? eu asa cred, ma gandesc ca, cu cel original merge mai frumos.

Motoru de mz e pus pe un cadru de cz deci ar trebui sa traga usor.

Banuiesc ca nu este reglat bine ( eventual pune jigler mai mare) eu am mers un an cu Simsonul cu carb de Minsk si a mers bine.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tie ti se pare ca un ij 49 inseamna "3 surcele si 5 piulite" inseamna ca...

...i-l faci bucati in 6-7 ore si-l asamblezi la loc in cel mult 2 zile! Punct.

DKW-ul era renumit in simplitate! ...125 devenit IFA apoi MZ apoi K, etc a fost cea mai copiata motocicleta; 350 si 500 la fel de simple; 350-ul a devenit IJ 49(cifra indica: anul de fabricatie), difera doar la cadru si suspensii fata si spate(imbunatatiri facute de rusi). De ce trebe sa-ti faci singur probleme? Piesele, daca sunt noi si originale, sunt scumpe intradevar, dar cine te opreste sa cumperi un motor fara acte(doar pt piese). Apoi in general, cand faci ceva(orice), inainte de a te apuca de o treaba faci o evaluare! Vezi cat te tin baierele si daca te tin, (merita, nu merita)apoi treci la treaba.

Daca era un bulgare de rugina dece ai mai dezgropato? 5-600 de euro si inca-ti mai trebe? ..la banii astia o gasesti functionala plus inca 1-2 de piese, fara flex si fara munca, te dadeai de mult cu ea!

Daca stiam ca degeneram in astfel de discutii, plecand de la carburatoare... cred ca te vei descurca foarte bine si fara parerea altora! Succes in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...