cristi-3 Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 Salut!are cineva motorul asta?sau a avut?c parere au cunoscatorii?se merita in locul unei japoneze? Ma intereseaza pentru 50% on si 50% off,adica un peste,drum forestier,pante mai accentuate. Cum se comporta fata de un african,unu bine intretinut.Voi ce ati alege? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 inafara de drumuri forestiere eu zic ca tot ce e peste 170 de kg deja e prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 Caponord e in clasa Varadero, Vstrom, R 1200 GS. Adevaratul touring cu asa ceva se face. Daca in excursia respectiva se mai iveste si 5% forestier, face fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 (editat) Salut!are cineva motorul asta?sau a avut?c parere au cunoscatorii?se merita in locul unei japoneze?Ma intereseaza pentru 50% on si 50% off,adica un peste,drum forestier,pante mai accentuate. Cum se comporta fata de un african,unu bine intretinut.Voi ce ati alege? @aditorpan a avut una. @ km453 are una. Editat Martie 22, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 (editat) Sincer eu as alege o Africana, pentru fiabilitatea dovedita de 'jdemii de ori, pentru usurinta cu care gasesti piese de schimb sau aftermarket si pentru comunitatea bine formata de posesori. Cu aprilia risti ceva, pentru ca nu e asa comuna, nu gasesti pe toate drumurile piese (stock sau aftermarket) si nu in ultimul rand, pentru ca la noi vei da cu tunul dupa sfaturi bune (asa oricine isi da cu parerea...). Editat Martie 22, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Asa cumzicea si @swithc, relatia magazin piese, este foarte precara la noi in romania,ptr apilia.De aceea rekomand, AT..tu hotarasti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Cred ca pot sa-ti spun cate ceva despre aces motor. Am facut peste 70.000km in trei ani cu un Caponord, l-am vandut la 115.000km anul trecut in vara si mi-am luat un Lc8. Din clasa lor Aprilia Caponord este cea mai frumoasa (parerea mea), cea mai comoda la drum lung cu sau fara pasager( am mers cu toate din clasa ei, mai putin V-strom), are o ciclistica de innebunesti si cam atat. Partile rele : cred ca este cea mai scumpa la piese, vin tare greu piesele( de preferat trebuie sa stii ce-ti trebuie peste o luna), nu este usor de intretinut si daca-ti cade computerul de bord te vei uita ca prostul la ea...... bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Salutari! Am o Aprilia Caponord de ceva vreme...daca vrei ceva detalii pot sa-ti spun fara probleme (despre piese de schimb,consum,tinuta de drum si alte cele) fie pe mail fie pm. asfalt uscat si numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Salutari! Am o Aprilia Caponord de ceva vreme...daca vrei ceva detalii pot sa-ti spun fara probleme (despre piese de schimb,consum,tinuta de drum si alte cele) fie pe mail fie pm. asfalt uscat si numai bine... spune aici te rog ca si mie imi place modelul acesta si as vrea sa stiu mai multe despre ea. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 Salutari ! Incerc sa fiu cat se poate de obiectiv in cele ce urmeaza pt ca nu vreau sa-ti faci o parere gresita despre modelul asta si nici nu vreau sa-l ridic in slavi doar pt ca am asa ceva. -cred ca la partea de design e printre cele mai faine din gama ei; -motorul e ok atat timp cat e turat de la 3500 in sus...pana la 5000 trage bine, iar de acolo si pana la rosu foarte bine pt un enduro-touring. -consumul e de cam 8% din ce calcule am facut eu la mers cu pasager si bagaj cu o viteza medie de 100-120 km/ora. -ciclistica buna pe sosea iar pe off road nu te sfatuiesc sa-l incerci. -bord cu destule informatii,inclusiv temperatura mediului ambiant (daca avea si un indicator al treptei de viteza eu zic ca era si mai bine) -sa comoda atat pt cel din fata cat si pt pasager. -protectie buna la curenti de aer mai ales daca ai inaltime pana la 1,85...peste asta curentii de aer te lovesc exact in casca (ma refer aici la geamul din fabrica, nu stiu la cele after-market). -piesele si accesoriile sunt destul de scumpe si din Romania faci destul de greu rost de ele (am stat dupa o piesa comandata la United Motors in Bucuresti 7 luni sa ajunga). din Germania daca ai persoana potrivita acolo se rezolva in 10 zile. -calculatorul de bord indica orice problema (m-a atentionat ca nu e ceva ok la partea electrica si aveam o borna de la baterie slabita) -e un motor greu si daca nu stai bine pe picioare risti sa-l scapi pe dunga (am patit-o de 2 ori pt ca eram pe un drum naspa si nu ajungeam jos foarte bine) -dupa mine trebuie sa-i pui imediat (daca nu are) bare de protectie pt carene (cam 200 de euro de la Louis Hepco&Becker) -farul vede foarte bine noaptea mai ales pe faza lunga cu becurile din fabrica. -motorul meu e din 2003, l-am luat la 9000 de km iar acum am cu el 27500 si nu am avut probleme mecanice sau de alta natura -nu stiu daca-i important, dar viteza maxima atinsa cu mobra a fost de 215-220 dar sincer nu-l simteam sigur de loc sub mine (usoare tendinte de pendulare stanga-dreapta pe partea din spate) -nu-mi place greutatea mare pe care o are,faptul ca e pe lant (vroiam cardan), dupa parerea mea consuma cam mult + ca service-ul in Romania e de tot rahatul (cel putin prin asa zisa reprezentanta United Motors) Daca vrei alte amanunte strict tehnice gen intervale de revizii si alte cele pot sa-ti trimit in format pdf (am o gramada) inclusiv pe parte de service daca-mi aduc aminte bine (nu le-am folosit inca si sper nici sa nu-mi trebuiasca) Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 ms pt lamuriri, mi se pare destul de mare timpul de astetare al pieselor, cred ca exista oameni mai competenti ca UM consumul exagerat de mare pt un model cu injectie si cu 150 cmc mai mare ca al meu, al meu tot bucilitru e si la 850 cmc papa doar 5% la drum lung cu bagaje Mesaj completat ce inaltime ai? eu am 1.70 si cand eram pe langa ea mi s-a parut cam mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 ms pt lamuriri, mi se pare destul de mare timpul de astetare al pieselor, cred ca exista oameni mai competenti ca UM consumul exagerat de mare pt un model cu injectie si cu 150 cmc mai mare ca al meu, al meu tot bucilitru e si la 850 cmc papa doar 5% la drum lung cu bagaje Mesaj completat ce inaltime ai? eu am 1.70 si cand eram pe langa ea mi s-a parut cam mare Cavalere, mobra lui Mircea am vazuto personal si e o super motocicleta. Se comporta exemplar si pe macadam, mai ales avand jante cu spite. ps: Mircea sa ai parte de mobra si cati mai multi km cu ea fara incidente. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Cavalere, mobra lui Mircea am vazuto personal si e o super motocicleta. Se comporta exemplar si pe macadam, mai ales avand jante cu spite. ps: Mircea sa ai parte de mobra si cati mai multi km cu ea fara incidente. Numai bine am vazut una la united motors, era in culori de camuflaj de desert cu genti de aluminiu. era porno rau. dar cred ca tot la tdm raman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) Mesaj completat Cavalere, mobra lui Mircea am vazuto personal si e o super motocicleta. Se comporta exemplar si pe macadam, mai ales avand jante cu spite. ps: Mircea sa ai parte de mobra si cati mai multi km cu ea fara incidente. Numai bine si asta ar fii un avantaj, dezavantaj? din cate stiu eu jantele cu spite is muuuult mai rezistente ca si cele cu 3 spite pline(turnate). Editat Iulie 27, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Mesaj completat si asta ar fii un avantaj, dezavantaj? din cate stiu eu jantele cu spite is muuuult mai rezistente ca si cele cu 3 spite pline(turnate). Avantaj, evident. Absorbtia vibratiilor, a socurilor mici si posibilitatea de intreptare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Avantaj, evident. Absorbtia vibratiilor, a socurilor mici si posibilitatea de intreptare stiu 2 mobre ce au rupt furcile la impact frontal si janta cu spite nici macar 8-ti nu a avut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 in uichendul asta m-am intalnit cu un italian de vreo 40-50 ani in vama la giurgiu avea un caponord imi place ca italieni folosesc jenti cu spite tubeless - iar asta inseamna 1) risc minim de explozie 2) rezolvi o pana simpla fara sa dai jos roata 3) roata adaptata pentru enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Avantaj, evident. Absorbtia vibratiilor, a socurilor mici si posibilitatea de intreptare Mesaj completat am vazut una la united motors, era in culori de camuflaj de desert cu genti de aluminiu. era porno rau. dar cred ca tot la tdm raman Cavalere si eu am sa raman tot la TDM, caci e o mobra mai pentru bugetul meu Ziceam ca un Caponord e misto ca si Varadero, dealtfel. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 si de buget si de gabarit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 ce inaltime ai? eu am 1.70 si cand eram pe langa ea mi s-a parut cam mare am 1,89 si ca inaltime motorul e ok, poate si pentru faptul ca nu-mi place sa stau adunat... Mesaj completat Cavalere, mobra lui Mircea am vazuto personal si e o super motocicleta. Se comporta exemplar si pe macadam, mai ales avand jante cu spite. ps: Mircea sa ai parte de mobra si cati mai multi km cu ea fara incidente. Numai bine multam mult de aprecieri...daca ajungi la intalnirea de la Nandru promit ca fac cinste cu o bere...sau mai multe dupa preferinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 am 1,89 si ca inaltime motorul e ok, poate si pentru faptul ca nu-mi place sa stau adunat... Mesaj completat multam mult de aprecieri...daca ajungi la intalnirea de la Nandru promit ca fac cinste cu o bere...sau mai multe dupa preferinte Mircea daca voi reusi sa ma intorc din tura moto, din Croatia, pana in 15 aug., voi veni la Free Bikers Hunedoara. Numai bine iti doresc si sa ne vedem sanatosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Salutare oameni buni! De ultima data cand am postat aici, am avut ocazia sa-i calculez inca o data consumul la modul cel mai exact, adica am facut un drum dus intors Deva Sibiu (intr-un sens cu bagaje si pasager iar retur doar eu). Dintr-un total de 234 km aproximativ 35-40 km i-am facut in coloana (adica opreste, stai 30 secunde,mai inainteaza vreo 15 metri si tot asa).Dupa toate astea am constatat ca au intrat in rezervor 15 litri, asa ca din calculele mele rezulta un consum de 6,41%. Asta vine ca o mica rectificare la ceea ce am scris despre consum ceva mai sus. Asfalt uscat la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 Salutare oameni buni! De ultima data cand am postat aici, am avut ocazia sa-i calculez inca o data consumul la modul cel mai exact, adica am facut un drum dus intors Deva Sibiu (intr-un sens cu bagaje si pasager iar retur doar eu). Dintr-un total de 234 km aproximativ 35-40 km i-am facut in coloana (adica opreste, stai 30 secunde,mai inainteaza vreo 15 metri si tot asa).Dupa toate astea am constatat ca au intrat in rezervor 15 litri, asa ca din calculele mele rezulta un consum de 6,41%. Asta vine ca o mica rectificare la ceea ce am scris despre consum ceva mai sus. Asfalt uscat la toata lumea! Salutare Mircea, cu asemenea consum sa tot mergi la drum lung, fara probleme. ps: la intrunire acum doua saptamanii, m-am simtit super bine, la cat mai multe Te salut si sa ne vedem cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Salutare si tie! ma bucur ca a fost ok pentru voi, totusi am promis o bere pe care nu am apucat sa o dau...ma gandeam sa vin sa te caut, sa mai vorbim un pic duminica dimineata dar ai aparut la poarta cu arme si bagaje....si dus ai fost.Eu sper sa mai avem ocazii sa "ne reglam conturile" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Salutare, am si eu o intrebare, aveti cumva idee cam cat costa o carena fata, cu far, bord si parbriz pentru o Aprilia Caponord din 2002? Vreau sa cumpar un ETV, doar ca are cele enumerta mai sus sparte. Se poate circula cu ea, fiind montate un far rotund de naked, si nu stiu sigur, daca are bordul original sau altul. oricum, daca o iau acum, pana in primavara nu voi circula, ceea ce inseamna ca as putea strange niste banuti pentru a completa motocicleta. Aveti idee ce suma si unde as putea gasi, in afara de United Motors? daca aduce cineva la comanda sau dezmembreaza cineva asemenea modele? Mersi mult, Cosmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.