florinmotoare Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 DECI SA INCEPEM:aveti un nipru,ural,ij,m,simson si lista ar putea fi mai lunga ,ati luat motoru de la un mos sau nu,mai mult sau mai putin original,mai omorat sau mai putin omorat,cu mai multi sau mai putini km pe bord. intrebarea suna asa:de ce sa o modific cand pot sa o tin asa ,sa o intretin cum trebuie,sa elimin eventualele defecte de fabricatie(etanseizari,frine,suruburi mai rezistente,ca doar deasta se strica in genere)si sa ma plimb,sa vad tara poate chiar europa?de ce modificari?sa vada fetele ca am motor frumos(dar de multe ori sa stau pe marginea drumului reparand la nu stiu ce improvizatie care a cedat)? nu vreau sa ofensez pe nimeni,dar am ajuns la concluzia ca e mai ieftin sa intretin o comunista nemodificata decat sa bag bani in modificari.P.S.:CU BANII DE MODIFICARI MA PLIMB,VOI CE FACETI? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 aduc doar modificari necesare motorului, ca sa il faca functional si sigur la drum(ex 12v si aprindere electronica), in rest incerca sa ii pastrez cat mai mult aspectul lui si sa ii adaug multi kilometri Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 Eu sunt de aceeasi parere cu tine Florinmotoare. Dar ii inteleg si pe customizatorii pasionati. Raspunsul la intrebarea ta vine de la Edmund Hillary, care intrebat de ce a vrut sa urce pe Everest, a zis ca "pentru ca exista" Ar fi plicticos ca toti sa aiba motoare la fel. Nu e asa? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 Am luat una bucata Mobra, i-am pus set nou si tot ce ii trebuie ca sa am baza in ea si intr-un sezon i-am pus mai mult de 15000Km pe bord. Nu stiu dc o aprindere electronica s-ar merita Toate bune, Salutari cu faru' Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 daca il modifici bine merge bine Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 daca pui carburatoare noi rusesti la o comunista, refaci electrrica cu fire noi, aprindere electronica , bobine, fara sa strici martorii precum neutru e super ok. -Dar sa pui alt rezervor care se potriveste prost, se scoate greu, are pe el vitezometru care nu functioneaza e aiurea, sau e mai inalt si taie din raza de viraj a motocicletei (cazul Niprului meu). -Sa pui alta sea care se scoate/ pune greu e de 5 ori mai fragila ca aia originala, e incomoda, urata... - sa pui un bord urat la care nu mai functioneaza martorii si nu merge vitezometrul (cazul Niprului meu), mai si vibreaza aiurea... - sa pui un far nasol de tractor fara pantaloniu care se intampla sa-ti cada (cazul lui Kali, ce-i drept fara voia ei). - sa scoti suspensiile ca sa ce? ca sa te gandesti cu groaza cum o sa ajungi tu inapoi acasa pe un drum relativ ok. Si-asa avea Niprul problema suspensiei. - sa pui o roata lata si mica sa virezi greu sa nu o mai scoti in teren, sa faci o modificare naspa la cardan (sa-l lungesti, sau mai nasol am vazut, sa pui 2 pinioane de Ij cu lant) Vremea modificarilor la Nipru a trecut, era in floare acu 3-4 ani cand erau multe nipre originale si lumea vroia ceva diferit. Atunci si-au luat unii tzeapa cu Niprul la 1000-1500 $ pentru o ciopareala. In lume se cauta Niprul si Uralul original, cu atas, cu aspect de fabrica si se vinde scump. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 daca pui carburatoare noi rusesti la o comunista, refaci electrrica cu fire noi, aprindere electronica , bobine, fara sa strici martorii precum neutru e super ok. -Dar sa pui alt rezervor care se potriveste prost, se scoate greu, are pe el vitezometru care nu functioneaza e aiurea, sau e mai inalt si taie din raza de viraj a motocicletei (cazul Niprului meu). -Sa pui alta sea care se scoate/ pune greu e de 5 ori mai fragila ca aia originala, e incomoda, urata... - sa pui un bord urat la care nu mai functioneaza martorii si nu merge vitezometrul (cazul Niprului meu), mai si vibreaza aiurea... - sa pui un far nasol de tractor fara pantaloniu care se intampla sa-ti cada (cazul lui Kali, ce-i drept fara voia ei). - sa scoti suspensiile ca sa ce? ca sa te gandesti cu groaza cum o sa ajungi tu inapoi acasa pe un drum relativ ok. Si-asa avea Niprul problema suspensiei. - sa pui o roata lata si mica sa virezi greu sa nu o mai scoti in teren, sa faci o modificare naspa la cardan (sa-l lungesti, sau mai nasol am vazut, sa pui 2 pinioane de Ij cu lant) Vremea modificarilor la Nipru a trecut, era in floare acu 3-4 ani cand erau multe nipre originale si lumea vroia ceva diferit. Atunci si-au luat unii tzeapa cu Niprul la 1000-1500 $ pentru o ciopareala. In lume se cauta Niprul si Uralul original, cu atas, cu aspect de fabrica si se vinde scump. oricum din punct de vedere mecanic nu prea ai cum sa bati o echipa de ingineri proiectani, chiar si rusi daca te apuci sa modifici tot. Ce au facut ei e maximul posibil cu minimul de pret intr-o anumita epoca tehnologica. Si tre sa fii foarte talentat sa iasa ceva chiar placut la vedere. Tie poate ti-o place cum a iesit ca ai facut-o tu dar ala care o cumpara... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mosaad Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 foarte de acord cu tine.Dar daca omu' nu se sufera altfel decat cu drujba sorcovita?ca si mine de altfel si aci nu ma dau ca exemplu';ce sa-i faci!?nu poti sa te ....... in gusturilke lui.Io ma visez cu vrun custom dar pana o fii vremea aia ma mai amagesc cu comunista mea.Numai bine! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 de ce imi modofic motorul? simplu: ca sa mearga mult mai bine, shi mai ales sa fie unicat! pentru asta consider ca merita sa bag catzi bani vreau in nipru, nu asta ma opreshte. important e ca eu sa fiu multzumit, ca doar il fac pentru mine, nu pentru tine... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 9, 2006 Share Postat Ianuarie 9, 2006 ba ai dreptate o faci pentru tine, sau ti-o faci cu mana ta. Tie sunt sigur ca iti place mult sa mesteresti , sa modifici, si ce ai facut oricum este gandit mult mai mult decat restul modificatelor. Pe de alta parte, mie imi place mai mult sa ma plimb, si acum ma plimb. Pentru ca Uralul, Niprul si Ijul cu atas sunt facute sa mearga si iarna. Pe cand altii stau acum si le modifica pana se vor plictisi. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Ianuarie 10, 2006 Share Postat Ianuarie 10, 2006 (editat) oricum din punct de vedere mecanic nu prea ai cum sa bati o echipa de ingineri proiectani, chiar si rusi daca te apuci sa modifici tot. Ce au facut ei e maximul posibil cu minimul de pret intr-o anumita epoca tehnologica. Din punct de vedere mecanic ai spus lucrurile cum nu se poate mai clar, cu toate ca imbunatarirea carburatiei de cele mai multe ori are efecte benefice Din punct de vedere estetic trebuie sa recunosti ca din multe nipre au iesit adevarate "sculpturi" facute cu gust. O astfel de motocicleta insa nu se foloseste zi de zi. O scoti odata pe an cand te duci la vreo intrunire mai aproape de casa. Nu-i inteleg insa pe cei care modifica motociclete precum Simson S425 care pe langa faptul ca din punct de vedere mecanic e foarte bine facuta arata si bine. Un Simson cu furca de Yamaha, cilindru de Dacie si alte stupiditati, este o adevarat blasfemie tehnica. Concluzie: daca dai peste o comunista intrega RESTAUREAZ-O (e mai valoroasa asa); daca prin garaj ai o gramada de piese provenind de la diverse modele, de care greu poti sa te desparti "aduna" un "chopper" de exemplu insa doar de dragul mesteritului. Editat Ianuarie 10, 2006 de moto_comuniste Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Ianuarie 10, 2006 Share Postat Ianuarie 10, 2006 aduc doar modificari necesare motorului, ca sa il faca functional si sigur la drum(ex 12v si aprindere electronica), in rest incerca sa ii pastrez cat mai mult aspectul lui si sa ii adaug multi kilometri Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 10, 2006 Share Postat Ianuarie 10, 2006 Functional, si mai apoi original. la o vechitura esti nevoit uneori sa modifici ceva din lipsa de piese. dar sa faci din rahat bici, cum se spune, nu vad rostul. vrei neaparat ceva unic? ok. fa-ti tu o motocicleta, daca te pricepi la asa ceva de nu poti fara. dar, oricum, fiecare face ce crede de cuviinta cu fierul lui in afara de ala care a macelarit un Harley WLA perfect original (era intr-o revista de la noi) sa faca din el elicopter! si a iesit ce era de asteptat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinmotoare Postat Ianuarie 10, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2006 "daca le modifici bine....."nu e un raspuns rau,pe de alta parte depinde ce modifici,spuun eu. si japonezii modifica motoare ,dar astia o fac cu cap,compiutere,tuneluri aerodinamice,si o gramada de ingineri dotati nu cu ciocanul,o surubelnita si o cheie de13 pe marginea santului ....am vazut si opere de arta si nu pun ghilimele ,pentru ca asta erau ....dar putine. (felicitari) dar am vazut si restul modificarilor(99%) care nu au ce sa caute pe strazi cu ele. chiar eu am luat motoru' ,un nipru,cu un alternator de dacie prins cu doua platbande pe lateral si transmisie pe curea(de la alternator la motor)am renuntat destul de repde la aceasta "solutie tehnica".oricum parerile sunt impartite,eu nu spun decat atat:DACA MODIFICI FAO BINE,DACA NU TE PRICEPI ,NU TE BAGA RIDE SAFE,RIDE FOREVER DNEPR RULES Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Ianuarie 12, 2006 Share Postat Ianuarie 12, 2006 Mai situatia nu sta chiar asa. Pana acum nu au fost aproape decat pareri care spun ca nu sunt de acord cu modificarile, referindu-ne in general la comuniste. Eu sunt de acord cu acest lucru pentru ca sunt de parere ca motocicleta este ceva mai special, nu un simplu mijloc de locomotie. Aveti dreptate! Sunt multe motociclete modificate care sunt oribile. Asa este dar este parerea proprietarului. Asa ii place lui. Ce conteaza daca nu ii place celui care vrea sa o cumpere? El a facut-o pentru el, nu pentru altul, dar daca s-a ivit ocazia sa cumpere ceva mai performant a trebuit sa o vanda. Sunt multe modificari facute fara cap si @Aleko avea dreptate. Situatia sta insa un felul urmator. Eu, tanar licean, student..etc. (care de abia am bani de tigari) imi plac foarte mult motocicletele Harley Davidson/sportive...ok Reusesc cu greu sa fac rost de niste bani si imi cumpar o amarata de comunista. Ce fac? Nu o sa am bani prea curand pentru un Harley sau o sportiva...asa ca eu imi modific comunista sa para Harley sau sportiva pentru ca asa imi place mie si asta simt eu. Ii inteleg perfect pe cei care fac acest lucru. Si sa stiti ca totusi din comuniste au iesit si lucruri foarte frumoase, adevarate customuri asa ca nu ii mai injurati asa rau pe cei ce fac astfel de modificari. Asta simt ei si de asemenea cred ca este loc pentru fiecare cu sportiva, cu crouser/chopper, enduro, comunista (modificata sau nu) . Ma mira insa faptul ca incep sa apara discutiile astea intre posesorii de comuniste. Incep sa se contureze doua gasti, comunistele modificate si cele nemodificate. Asa ca eu zic: Va plac originale? Mergeti cu ele originale!!! Va plac modificate? Mergeti cu ele modificate!!! (dar nu uitati sa ganditi foarte bine inainte de orice modificare, pentru ca ati putea strica ce a fost facut bine, asa ca ganditi de trei ori si taiati odata ) O sa revin la acest subiect dar acum ma grabesc foarte tare. Numa' bine! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 Eu sunt de aceeasi parere cu tine Florinmotoare. Dar ii inteleg si pe customizatorii pasionati. Raspunsul la intrebarea ta vine de la Edmund Hillary, care intrebat de ce a vrut sa urce pe Everest, a zis ca "pentru ca exista" Ar fi plicticos ca toti sa aiba motoare la fel. Nu e asa? ai perfecta dreptate, "pentru ca exista" Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Ianuarie 13, 2006 Share Postat Ianuarie 13, 2006 Prefer motorul meu cat se poate de "original", dar admir orice custimizare facuta cu gust si bun simt. Bun simt si gust dupa standardele mele, ca poate sa fie dupa standardele altuia si nu am dreptul sa-l judec. Motivatia: nu am nici timp, nici indemanare sa ma ocup de customizare, iar asta e o treaba care ori te ocupi personal, ori o lasi moarta. Chopperizarea are avantajul ca daca iese bine poate ridica valoarea motorului,uneori proportional cu banii bagati in operatie, dar si riscul ca s-ar putea sa-ti placa numai tie si sa ramai cu "marfa" pe cap. Cred ca o customizare trebuie facuta pentru tine si nu cu scop comercial, sau daca o faci comercial e bine sa-ti faci din asta o afacere, altfel sigur ramai pe pierderi. Din cate am vazut, adevaratii pasionati deobicei dau pe modificari mult mai multi bani decat pot recupera la vanzare. Si nu le pare rau. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Facem modificari ca sa arate mai bine si sa mearga mai bine asfalt uscat salutari cu faru' daca merge Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 bravo ba, l-ai dezgropat. Las ca-l inchid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Salut. Uite generatia prin care comunistele vor supravietui pe sosele si nu in garaje s-au inchiriate pe la vreun show room. Simplu, sa arate si sa mearga mai bine. Asfalt uscat numai sub roti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate