Sinner- Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 la semnalul ormator .. a fost cutremur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Venit , vazut, dat si placut ! Un eveniment dragutz organizat destul de bine. M-am dat pe 990 SMT, 990 Adventure si Duke. Mie cel mia mult mi-a placut SMT-ul si cel mai putin Duke-ul desi pe ala m-ama simtit cel mai safe si i-am dat putin mai tare. Trebuie sa recunosc ca nu prea m-am dat pe motoare cu mai putin de 4 cilindri, exceptand un SV si un Versys. Dar a fost interesant. Cand m-am urcat pe balena mea, m-am simtit ca pe canapea . Felicitari pentru eveniment ! Nu inteleg de ce e lumea asa nemultumita ... citesti iti convine semnezi si te dai nu nu te dai, nu era nimeni obligat. Oricum eu zic ca e mai bine decat sa o vezi in showroom ... nu trebuie solicitata la extrem motoreta, mai ales ca amckart nu prea e pentru asa ceva. Dar iti faci o idee. RC8 intr-adevar a fost un pic cam mult . Nu m-am incumetat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) Felicitari KTM pentru eveniment! Atmosfera faina, mult mai multa lume decat anul trecut si motoare mai de top. Din nou mi se pare ca sunt multi romanasi care nu pot fi multumiti nici in ruptul capului. In general nu e bine ca importatorii si dealerii sunt pleostiti rau cu promovarea, acum nu e bine ca astia de la KTM aduc RC8 R la test. Mie mi s-a parut un gest de normalitate si nici principiul You brake You pay nu mi s-a parut nelalocul lui. Nu te obliga nimeni sa mergi pe RC8. Si normal ar fi ca topicul asta sa fie mult mai activ decat "fetele de la SMAEB" si alte aberatii forumiste. Dar unii prefera sa dezbata privirile languroase ale topmodelelor,decat cum se merge cu un motor pe un circuit, bun, rau, cum o fi el, dar din grupul celor care se pot numara pe degete in Romania. Editat Aprilie 25, 2009 de marque Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Fost, vazut, dat(m-am incumetat), placut(oarecum) M-am dat cu: Duke - o basina de mobra! Nu mi-a placut sub nicio forma! Poate doar GS-ul sau CB-ul sa fie mai slabute la clasa medie de cilindree! SuperDuke R - FOARTE LASER! BESTIALA! trage frumos, frane excelente, se muleaza pe curbe! DAR: shaua este de lemn, sunetul de cutie cu suruburi! RC8: nu prea am inteles multe de la mobra asta pt. ca a fost prea putin timp! daca nu erai obisnuit cu motorul in V nu aveai ce cauta pe ea! Oricum...nu avea ce cauta pe Amckart! Foarte multe accidente! Prea multe! Dar...daca erai cu capul pe umeri nu avea ce sa ti se intample! Am vazut extrem de multi "motociclisti" care aveau impresia de mari reisari! Mergeau ca cizmele! Habar nu aveau sa puna frana, sa ia curba, SA MEARGA CU MOTORUL! Multi au trecut la mustata de o cazatura zdravana! Asta pt. ca erau mult prea increzatori in fortele lor de "motociclisti adevarati" Multi berbeci acolo! Ba baieti...daca semnati pe ceva, va uitati inainte pe ce ati semnat? daca da...inseamna ca sunteti prosti si inconstienti sau...plini de bani! Asta pt. ca foarte putini care s-au dat astazi au constientizat ca...daca pica cu mobrele alea...LE PLATESC! Oricum...eu m-am distrat! P.S. Cel mai tare a fost un "baiat de baiat" care a mers pe RC8 si pe Duke! Nu am vazut in viata mea un motociclist care sa mearga pe un circuit cu viteza mai mica ca el! Lua curbele perfect drept cu aproximativ 30 km/h! BA BAIATULE...LASA-TE DE MOTOCICLISM CAT MAI POTI! FA-O PENTRU SIGURANTA TA! SAU...NU IESI IN TRAFIC! Nu oricine stie sa mearga pe basina mah asule. Daca vrei test fara plata fara basini te invit la mine . P.S.:PUIE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uvictor Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Am testat 990 adventure orange, 990 smt, 990 smr si 990 duke. Dintre modelele testate, mie asa ca incepator mi-a placut 990 smt. Nu poate fi toata lumea multumita dar eu m-am simtit ok, am mers linistit, cred ca am facut maxim 5 ture per repriza si nu stiu daca am prins mai mult de 70 pe linia dreapta de la finish. Fiind programat la 4 teste unul dupa celalalt, la ultimele 2 teste am facut doar 2 ture de circuit. Obosisem deja si riscam sa fac o boacana... Multumesc KTM si MotoAdventure pentru initiativa si organizare si asteptam si alte ocazii! Cateva poze de la final: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian2009 Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Multumesc KTM si MotoAdventure ! Am fost si eu astazi la Amkart si am mers doar pe 690 Duke ca incepusa sa fie cam aglomerat si nu aveam foarte mult timp sa stau pe acolo. Oricum putin cam frig (cel putin pe la 12) pentru gustul meu... Asa cum spuneau si altii mai sus, era absolut clar ca nu era nevoie sa se scoata "untul" din motoare, ci testul in sine era pur si simplu o modalitate de a incerca modelele respective, decat sa-ti lipesti nasul de vitrina la showroom doar privindu-le. Felicitari pentru organizare si la cat mai multe si mai dese astfel de ocazii pentru modelele DE STRADA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 m-am distrat azi, motoare faine, vreme totusi frumoasa si prea mult red bull pt. mine din pacate prima a fost RC8 R-ul si cum eu nu mai fusesem niciodata pe circuitul ala, am mers ca o babuta (am facut 2 sau 3 ture ) pe principiul mai bine asa decat sa fac vre-o prostie. motorul mi s-a parut foarte brutal din toate punctele de vedere (acceleratie, frana). apoi a venit randul duke-ului dar cineva il facuse praf asa ca am mers cu adventure-ul : foarte comod, agil, dar cred ca un pic cam mare pt. utilizarea prin oras (dar defapt e facut pt. altceva nu? ) . sm R 690 mi s-a parut fun, usor, a vibrat mai putin decat ma asteptam, iar saua era cam tare pentru gusturile mele, insa mai prinsesem curaj si am putut sa merg mai tare probabil ca revin zilele astea cu niste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 M-a incantat manevrabilitatea celor 2 modele: 990 Adventure R si SmR 690. Pacat ca sunt asa de scumpe. Aveti idee pe unde apar pozele facute de organizatori? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Foarte frumos evenimentul.......pacat ca a fost cam frig si ca m-am ales cu o raceala...dar trece. Smr-ul a fost genial, iar cu Duke nu prea m-am inteles. Mentionez ca si eu m-am dat incet si luam curbele cu grija pt. ca nu aveam chef sa fac buf cu ceva care nu e al meu, si in plus nu prea am experienta(momentan) pe moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Out of Control Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) daca erau si asigurate de organizatori, nu iesea nicio motoreta intreaga de pe circuitul ala la cati piloti avem (sa mai dai si vina pe cauciucuri... ) "ei vor sa le platesc toate piesele noi" - pai daca asa ai semnat, normal. ce, vrei sa iti zica "tu ai cazut frumos, iti facem discount" felicitari organizatorilor! la alte marci, inchizi ochii, dai banul si speri sa fie motoreta asa cum ai citit despre ea pe net din review-uri sponsorizate. Editat Aprilie 26, 2009 de Out of Control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Cred ca toata lumea a fost excitata de" checked flag" si s-au si vazut pe circuit ori altfel nu imi imaginez de ce unii se dadeau pe o roata, testau motoarele la limita, knee down etc... Eu ma mir ca au fost doar trei accidente pentru ca plutea in aer un iz de mult mai multe. Cred ca a fost o idee buna chestia cu you brake you pay ca altfel ambulanta aia avea mai mult de lucru. In rest a fost super ok organizarea. Eu m-am dat pe super duke R care are o sha ca o scandura , dupa 3 ture ma durea curu, cu SMT 990 care mi-a placut foarte mult si cu RC8 R ( asta a fost doar de curiozitate) care nu m-a impresionat extraordinar. Sunt obisnuit cu motoru in V ( am V4) si poate daia .... desi nu prea m-am dat pe supersport prea mult.. in fine... nu prea ai ce sa faci cu el pe amkart dar macar mi-am satisfacut curiozitatea. PS Abia astept test drive la ciolpani ca acolo am ramas muuullltt mai placut impresionat si chiar m-au convins de achizitionarea unui cross pe langa vfrica din dotare ( dar mai dureaza ceva pana stang bani... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) daca erau si asigurate de organizatori, nu iesea nicio motoreta intreaga de pe circuitul ala la cati piloti avem (sa mai dai si vina pe cauciucuri... ) "ei vor sa le platesc toate piesele noi" - pai daca asa ai semnat, normal. ce, vrei sa iti zica "tu ai cazut frumos, iti facem discount" felicitari organizatorilor! la alte marci, inchizi ochii, dai banul si speri sa fie motoreta asa cum ai citit despre ea pe net din review-uri sponsorizate. O curiozitate(pura si nevinovata) am:era specificat in "contract" sa cumperi piesele(noi si originale KTM evident) de la firma organizatoare exclusiv,sau de unde vrei tu?sau pretentiile erau atent specificate, nu si in raport cu asigurarea casco-non? Eu as fii avut o placere(ramasa)(financiara macar,daca nu mai era fizica)ca dupa potentialul accident, sa le cumpar de la firma concurenta(nu dam nume ca nu are rost) si poate, cu specificatiile de rigoare si putin noroc aveam si un discount mai bun(asa de concurenta libera),iar montajul sa il fac in serviceul firmei concurente(autorizate KTM evident) cu manopera mea sau cu mecanicul (autorizat KTM) "personal" ,in locatia firmei organizatoare, sub atenta lor supraveghere evident. Repet ,este doar o dilema nevinovata in hatisul local birocratic(Romania) Editat Aprilie 27, 2009 de Tytus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 daca erau si asigurate de organizatori, nu iesea nicio motoreta intreaga de pe circuitul ala la cati piloti avem (sa mai dai si vina pe cauciucuri... ) "ei vor sa le platesc toate piesele noi" - pai daca asa ai semnat, normal. ce, vrei sa iti zica "tu ai cazut frumos, iti facem discount" felicitari organizatorilor! la alte marci, inchizi ochii, dai banul si speri sa fie motoreta asa cum ai citit despre ea pe net din review-uri sponsorizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 O curiozitate(pura si nevinovata) am:era specificat in "contract" sa cumperi piesele(noi si originale KTM evident) de la firma organizatoare exclusiv,sau de unde vrei tu?sau pretentiile erau atent specificate, nu si in raport cu asigurarea casco-non? Eu as fii avut o placere(ramasa)(financiara macar,daca nu mai era fizica)ca dupa potentialul accident, sa le cumpar de la firma concurenta(nu dam nume ca nu are rost) si poate, cu specificatiile de rigoare si putin noroc aveam si un discount mai bun(asa de concurenta libera),iar montajul sa il fac in serviceul firmei concurente(autorizate KTM evident) cu manopera mea sau cu mecanicul (autorizat KTM) "personal" ,in locatia firmei organizatoare, sub atenta lor supraveghere evident. Repet ,este doar o dilema nevinovata in hatisul local birocratic(Romania) Piesele puteai să le cumperi de unde vrei tu, doar că organizatorul fiind importatorul oficial KTM (nu un dealer), tot prin ei le cumperi într-un fel sau altul Ziua a fost superbă, m-am dat de la început la sfârșit (23-25 de ieșiri pe AMCKart într-un interval de 7 ore, trebuie să fie un record ). Mi-a plăcut cu atât mai mult cu cât inițial se anunțase ploaie și vineri spre sâmbătă a plouat toată noaptea, deci mă așteptam să fie un fiasco. Inițiativa KTM este mai mult decât lăudabilă, chiar dacă nu au avut asigurare pentru motociclete. De ce? Pentru simplul fapt că puteai să iei frumos o motocicletă, două, trei, care te interesează și să te dai într-un loc unde îți dai seama cât de cât cu ce se mănâncă motocicleta respectivă. Nu trebuia neapărat să pui scărițele pe jos sau să fii cel mai zmeu. Nu trebuia nici măcar să te mai fi dat pe circuit ca să te simți bine și să îți dai seama de niște caracteristici ale motocicletei. Desigur, cu toții am fi preferat să fie asigurate și să ne dăm pe un circuit mai mare decât AMCKart, dar asigurarea nu își avea sens pentru cele 8 ore pe un circuit mic și pentru o piață atât de mică cum e cea din România și circuit mai mare nu avem. Ceva mai mult nu am văzut niciun importator să facă pentru potențialii clienți, așa că, până una-alta, standardele sunt impuse de KTM. Aș vrea să-i văd și pe alții făcând măcar atât. A, și mai zicea cineva că 690 Duke e slab. Hm. Pe un circuit cum e AMCKart-ul, 690 Duke și 690 SMR sunt cele mai "de acolo" și printre cele mai rapide și distractive motociclete, după părerea mea. Duke este, de departe, cea mai agilă motocicletă de stradă dintre toate pe care am mers până acum (și am mers pe câteva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 O curiozitate(pura si nevinovata) am:era specificat in "contract" sa cumperi piesele(noi si originale KTM evident) de la firma organizatoare exclusiv,sau de unde vrei tu?sau pretentiile erau atent specificate, nu si in raport cu asigurarea casco-non? Eu as fii avut o placere(ramasa)(financiara macar,daca nu mai era fizica)ca dupa potentialul accident, sa le cumpar de la firma concurenta(nu dam nume ca nu are rost) si poate, cu specificatiile de rigoare si putin noroc aveam si un discount mai bun(asa de concurenta libera),iar montajul sa il fac in serviceul firmei concurente(autorizate KTM evident) cu manopera mea sau cu mecanicul (autorizat KTM) "personal" ,in locatia firmei organizatoare, sub atenta lor supraveghere evident. Repet ,este doar o dilema nevinovata in hatisul local birocratic(Romania) Dar de ce sa nu spui numele firmei concurente? Hai totusi sa vorbim de Motomania daca tot ai adus vorba. Ca de discounturi vad ca aduci vorba, dar de 24 de ore de manopera pentru o revizie de 25.000 de km la un 640 adventure nu mentionezi nimic. Nici de nenumaratii posesori care isi trimiteau motoarele pana la Satu Mare cu curierii pentru ca tot scapau mai ieftin. Erau oameni care mergeau cu motorul pana la S Mare doar sa plateasca mai putin. Nu incerc sa spun ca asta e situatia tot timpul sau cu toate cazurile. Dar vad ca au clienti deci poate nu o mai fac acum. Dar ca tot veni vorba de discounturi, chiar nu cred ca e cazul de comparatii intre cele doua. In schimb mi se pare chiar jenant sa te plangi de conditiile de ride test. Vorba cuiva de mai devreme, daca va dadeau mtotarele moca, va plangeati ca nu va dau si benzina. Frate, voi ati incercat sa faceti asigurare pentru o mobra mai veche de 8-10 ani? Ati incercat sa va faceti asigurare de viata si sa declarati ca sunteti motociclisti? Ce companie (in toate mintile) credeti ca asigura riscul pentru niste motoare (nu mopede, nu role, nu triciclete, KTM chiar sunt motoare) in conditiile in care trebuiau sa fie calarite de "un numar de tineri romani dornici sa vada ce pot face niste motoare puternice si brutale cum sunt KTM". Eu unu daca eram companie de asigurari ceream prima egala cu 50 % din valoare motoarelor. Si daca va cereau 100 de euro sa-si acopere cei 15-20.000 de euroi sa acopere asigurarea sunt curios cat scandal mai faceati. Sa dai vina pe cauciucuri care vezi doamne erau de strada si nu reising. Sa vrei sa repari carenele iar mi se pare vrajeala, daca te da unu gramada pe jos, cum ai face daca asigurarile ti-ar zice ca aplica umpic de smirgel si un strat de lac, ca doar nu sunt sparte. Sau eventual sa te intrebe de ce vrei piesele noi, ca stiu ei unele de la dezmebrari foarte bune. Culmea e ca cei de la KTM (ambii importatori) sunt in fruntea celor care organizeaza astfel de evenimente si ride teste (hai si Bavaria, dar au avut doar o incercare, asteptam sa vedem daca vor continua). Daca nici astea nu sunt destul, asta e Domnu' Trica. Motorete moka, benzina pe viata, piese de schimba la promotie 1 euro bucata si cate un abonament la masaj thailandez ca am auzit ca superduchele are saua tare. Altfel nu mai stam de vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
munetanugeorgian Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 stie cine de unde putem sa luam si noi poze?? era un tip acolo care facea poze si zicea ceva de moto-mania, daca e cine care face rost de ele poate le ataseaza undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dovlecel Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 am gasit niste poze aici: /index.php?showtopic=350518 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctutescu Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Multumesc KTM si MotoAdventure ! Am intrat pe circuit de 2 ori cu Superduke R, si am facut cate o intrare cu RC8R, Superduke si SMT990R. Inainte de a-mi spune parerea despre motocicletele testate tin sa mentionez ca, desi nu sunt incepator si am ceva experienta , inainte de acest test nu mai calarisem niciodata un motor V2 de cilindree mare. SMT990R mi s-a parut cel mai comod dintre toate, manevrabil si precis pe viraj. Desi cel mai comod dintre toate mie totusi eu nu am fost prea incantat per total din cauza ca prefer o pozitie de mers ceva intre un supersport si un naked (am un Z1000 si un CB600F). Cu Superduke am mers de departe cel mai tare si intelegeam cel mai bine motocicleta, pozitia de condus imi era aproape cunoscuta, frane bune, precizie buna in viraje. RC8R : am luat motorul doar din curiozitate, nu ma asteptam de la inceput sa fiu foarte incantat. Pot sa spun totusi ca a fost o experienta foarte interesanta, desi am convingerea ca nu am vazut mai mult de 20% din ce poate motorul ala, nu cred ca Amckart e un circuit unde poti testa un astfel de motor si nici eu nu am suficienta experienta ca sa ma bucur de el. Pot spune totusi : directie foarte buna , frana mult mai puternica decat ma asteptam (nu am termen de comparatie de la un alt supersport, ma raportez la naked-uri, touring-uri), pozitia de pilotaj mi s-a parut ok, poate putin cam prea in maini. Superduke R : motocicleta care mi-a placut cel mai mult (cu exceptia seii care e ca o scandura). Daca bugetul mi-ar permite ma gandesc ca mi-as lua o astfel de motocicleta. Mi s-a parut foarte ghidonabil, frana precisa si dozabila, pozita de mers este chiar intre un supersport si un naked (parerea mea). Despre motoarele motocicletelor pot spune ca toate sunt caracterizate de un cuplu FFFFF MARE de la turatii mici. Nu am sesizat diferente notabile intre SMT990R si SuperDuke (ma refer la culpu) insa Superduke R si RC8R mi s-au parut mostruoase. Atat Superduke R cat si RC8R au desprins usor roata fata de pe sol la acceleratii care mie mi se pareau de mult bun simt (compar cu Z1000 si ZX9R) si tin sa mentionez ca in nici un caz nu am avut intentia sa testez demarajul sau cum se ridica pe o roata un motor. As da cel mult un SATISFACATOR cutiilor de viteza (asta in masura in care se poate numi test joglatul, si ala destul de rar, intre prima si a doua viteza). Viratii sunt, mai ales la turatie mica. Imi pare rau pentru cei care au cazut insa mi se parea cam prea frig ca sa incerci sa testezi limita motoarelor si (din punctul meu de vedere) a testa la limita niste motoare nu face obiectul unui drive test. Desi am stat mai mult de jumatate de zi la circuit totusi nu am folosit pauzele de la "fara 10" sa ma dau pe gratis cu motorul meu (era prea frig sa se incalzeasca bine cauciucurile). Multumesc inca odata KTM si MotoAdventure si sper ca si alti producatori/dealeri sa organizeze astefel de drive teste, eu nu-mi voi cumpara urmatorul motor fara sa-l fi testat in prealabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Dar de ce sa nu spui numele firmei concurente? Hai totusi sa vorbim de Motomania daca tot ai adus vorba. Ca de discounturi vad ca aduci vorba, dar de 24 de ore de manopera pentru o revizie de 25.000 de km la un 640 adventure nu mentionezi nimic. Nici de nenumaratii posesori care isi trimiteau motoarele pana la Satu Mare cu curierii pentru ca tot scapau mai ieftin. Erau oameni care mergeau cu motorul pana la S Mare doar sa plateasca mai putin. Nu incerc sa spun ca asta e situatia tot timpul sau cu toate cazurile. Dar vad ca au clienti deci poate nu o mai fac acum. Dar ca tot veni vorba de discounturi, chiar nu cred ca e cazul de comparatii intre cele doua. asta este un atac gratuit !!! nu stiu pe ce baza afirmi aceste lucruri. daca au fost 24 ore de manopera inseamna ca s-au facut reparatii in plus fata de revizia normala. ceea ce este normal daca starea motocicletei o cere... nu vad care este problema... dar stiu ca voi atotstiutorii aveti intotdeauna dreptate.... cand scrieti pe forum.... cei care isi trimiteau motoarele la Satu Mare a faceau pt ca erau obisnuiti cu zsolt si chiar prieteni buni si nu vroiau sa schimbe dealerul. nu avea nimic de a face cu preturile practicate de noi. imi pare rau ca nu am mai mult timp sa urmaresc si sa raspund la toate comentariile motociclistilor de forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneltrica Postat Aprilie 28, 2009 Autor Share Postat Aprilie 28, 2009 Puteti viziona poze de la eveniment aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.