Jump to content

Cu si despre accidente


tafu
 Share

Recommended Posts

accidentele in care sunt implicati motocilisti vor creste enorm in viitorul apropiat in ciuda acestor campanii care se desfasoara momentan.

intr-un fel este chiar flustrant sa faci o campanie de prevenire si sa vezi ca totusi numarul accidentelor creste. acest numar creste pentru ca de la o zi la alta numarul motocicletelor creste, numarul masinilor creste, traficul se ingreuneaza s.a.m.d.

 

noi suntem acuma martorii unei expanisiuni a unui fenomen nu foarte usor de digerat de ceilalti concetateni. Cred ca daca s-ar face un sondaj, peste 60-70% din populatie ne-ar vrea extirpati...dar asta nu este chiar asa de usor de facut, asa ca si ei vrand nevrand sunt implicati ca si personaje secundare in acesta schimbare. Mie mi-i se pare un lucru normal, orice noutate ce intra pe piata sau in viata oamenilor este la inceput respinsa...sa ne amintim de telefoanele mobile de ex., sau de computere...lista poate continua. Insa incetul cu incetul fiecare s-a obisnuit. Si eu cand am avut computer ma jucam pe el zile la rand...acuma nu am mai atins jocuri de ani de zile si folosesc computerul doar pentru internet si pentru chestii legate de job sau de facultate. Cu telefonul mobil a fost la fel.

 

Asa este si in ziua de azi cu motocicleta, multi si-o cumpara pentru a trai sezatii, pentru ca a auzit ca este cool, pentru a fi in tred cu moda, pentru a face show in fata gagigilor si mai putin pentru a avea un mijloc de locomotie care s-al transporte cu rost din punctul A in punctul B. Noi inca suntem niste motocilisti de duminca dar care foloseste utilaju toata saptamana daca se poate. Dupa cum vedeti presa ne si ajunta intr-un fel sinistru, mediatizand excesiv accidentele cu motocilisti lucru care le da de gandit multor cocalari convinsi ca ei pot stapani o racheta zisa R1. Multi deja se tem, o intrat frica in ei...

 

eu observ acest lucru foarte bine la scoala de soferi, acuma 3 ani cand am ineput treaba era plin de baietasi de cartier care aveau in fata blocului motocicleta deja parcata. Anu trecut o fost mai ok, cocalarii se pierdeau in masa de oameni normali care deja stiau cum se mananca motociclismul. Anu asta nici urma de ei...numai oameni normali cu ganduri nobile (chopper) sau cu ganduri eco (enduro) etc. etc.

 

Eu zic sa mai stam un pic sa mai aseptam sa-si faca natura selecita, dupa care am putea povestii din nou aceste fenomen.

 

peace...deja scriu romane si nime nu mai intelege nimik

 

 

Ai dreptate,

 

societatea romana e destul de ingusta ca viziuni si ca nivel de acceptare.Foarte greu accepta ceva nou: sa ne aducem aminte anii '90 cu muzica rock:toti aveau ceva cu rockerii , ca-s galagiosi, ca-s nespalati, ca asa si pe dincolo.A trecut euforia cu rockerii a inceput cea cu hip-hop.Cei de la BUG Mafia, Parazitii si altii erau luati in vizor: ca vorbesc urat, ca nu stiu-ce si nu stiu-cum...a trecut si asta au urmat manelistii...Ideea e , din cate vad eu ca societatea noastra e foarte frustrata, si in loc sa vada si sa-si asume neputinta si lipsurile, incepe sa dea vina si sa se ia de cineva.In vremurile de azi motoristii sunt in tinta tuturor.Partea proasta e ca spre deosebire de celelalte 'curente', aici se lasa cu victime si atunci apare o problema mare prin asta.O sa se mai calmeze si cu motoristii, nu va continua la nesfarsit... (sper).Ma intreb ce va urma dupa aia?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ai dreptate,

.... Partea proasta e ca spre deosebire de celelalte 'curente', aici se lasa cu victime si atunci apare o problema mare prin asta.O sa se mai calmeze si cu motoristii, nu va continua la nesfarsit... (sper).Ma intreb ce va urma dupa aia?

 

 

Poate stie Sf Petru ce va urma... .

 

Asfalt uscat!

Edited by N3cks
Link to comment
Share on other sites

super scris, ca la carte.

 

 

acum hai sa vedem cati isi permit sa mearga pe circiuit: multi si-au luat cu mare efort un motor fript tare din italia (vorba cuiva, era majora motoreta cand s-a nascut actualul posesor) dar cu carene noi de plastic, care "da bine la imagine"; s-au mai stors de o casca de 50 de euro, de o jeaka de piele la sh si de manusi (obligatoriu cu carbon, p'aste au dat cat pe casca si jeaka laolalta). pana la circuit mai trebuie gaz, taxa de intrare, bani de cazare, si echipament. pai astea costa nene, iar un echipament complet duce ceva parale bune. altenativa: blugi, adidasi si viteezzaaaa pe dn si prin oras. a, am uitat de toba de carbon, asta a venit inainte de casca (d'aia a ramas saracu cu un noname pe cap). deci p'astia nu ii scoti din ale lor neam. nu ca nu ar vrea, pur si simplu nu pot.

 

 

ride safe

Link to comment
Share on other sites

super scris, ca la carte.

 

 

acum hai sa vedem cati isi permit sa mearga pe circiuit: multi si-au luat cu mare efort un motor fript tare din italia (vorba cuiva, era majora motoreta cand s-a nascut actualul posesor) dar cu carene noi de plastic, care "da bine la imagine"; s-au mai stors de o casca de 50 de euro, de o jeaka de piele la sh si de manusi (obligatoriu cu carbon, p'aste au dat cat pe casca si jeaka laolalta). pana la circuit mai trebuie gaz, taxa de intrare, bani de cazare, si echipament. pai astea costa nene, iar un echipament complet duce ceva parale bune. altenativa: blugi, adidasi si viteezzaaaa pe dn si prin oras. a, am uitat de toba de carbon, asta a venit inainte de casca (d'aia a ramas saracu cu un noname pe cap). deci p'astia nu ii scoti din ale lor neam. nu ca nu ar vrea, pur si simplu nu pot.

 

 

ride safe

 

 

Pai cine spune ca motociclismul (de viteza, de enduro, de chopper, de touring) e obligatoriu? Parca e un hobby si o placere, nu? Amaritii care tre sa ajunga de la A la B si nu au bani de masina fac stopul sau isi iau scuter...

Evident ca e un hobby scump, e de durata, totul costa, iar cidn ai facturi de gaz, curent si intretinere pe cap parca nu ai da 300 de euro pe o casca "de marca"....

Dar si aspectul financiar a intrarii in lumea moto si aprecierea propriei capacitati financiare tin tot de asumarea responsabilitatilor si auto-evaluare onesta. Daca te informezi cit de cit, macar pe un forum ca asta de aici, afli ca un motor costa XXX, o casca XXX, o manusa XX...si asa mai departe. Gume. lant, uleiuri, si cite si mai cite....

Toti vrem sa traim, cit mai bine si cit mai relaxati, si toti avem vise si aspiratii. Dar de la a dori ceva pina la realizare e muuult...uneori prea mult.

Asa ca tot la categoria "incostienta" si ""tichie de margaritar pe capu magarului" se incadreaza si aceia care vor, dar nu pot. Nu isi asuma conditia, nu isi canalizeaza eforturile spre a produce suficient pentru a putea intretine corect un hobby moto, dar isi ambaleaza frustrarile si ignora orice regula de bun simt, asa cum vor ignora si regulile de trafic cind vor iesi in slapi si in tricou cu un cazan luat cu 900 de iepuroi din Italia.

Fac rabat la motor, la echipament, la intretinere, la piese, deci daca au in obicei de a trece peste "amanunte" atunci ce mai conteaza ca in oras e voie numai cu 50? sau in fara numai cu maxim 120? sau ca e BIG NO-NO sa intorci peste linia dubla continua? alea is waxuri, tobele sa urle......

Oricare dintre noi visam la ceva mai bun si mai mult, dar daca nu am 50 000 de euro sa fiu in turul lumii timp de 2 ani, stau intr-un jeg de birou si scriu pe forum:)))) evident, AS PUTEA PLECA in turul ala al lumii, dar cu cit am azi pe card la mine as ajunge pina la viena si gata:))))

situatia e comparabila, cifrele sunt irelevante...

Link to comment
Share on other sites

viteza nu ucide ci oprirea brusca :D

 

ce-ai spus tu deja e un cliseu, si ce-o sa spun eu la fel:

 

Nu-i tot una daca "opresti brusc" de la 200 la ora sau de la 80 la ora... fuck

 

Daca ai vrut s-o spoi ironic, atunci imi cer scuze pentru reply :D

Link to comment
Share on other sites

Deschid un topic nou pe subiectul accidentelor pentru a nu risca sa intinez cu balacareala cele pe care se deplinge moartea unor semeni de-ai nostri.

 

 

 

In speranta ca atrag aici pe acest topic pe cei mai infocati polemisti, si ca topicurile mortuare ramin doar pt RIP-uri....

 

 

felicitari pentru initierea acestui topic. Sunt si eu, sper, o viitoare motociclista, (daca reusesc sa-mi gasesc instructor :D ) si sotie de motociclist, si am citit mult pe forum, in speranta ca pana o sa am motor, mai invat cate ceva teoretic. Asa ca nu am prea multa experienta, dar mi se pare extraordinar topicul, si e pacat ca nu e pus pe principal, nu intra prea multi pe comunitatile locale.

Oricum, felicitari.

Link to comment
Share on other sites

dar cu cit am azi pe card la mine as ajunge pina la viena si gata

Nu dispera Tafule,de Viena-Berlin iti fac eu o sponsorizare,ca mi-o scade din impozit oricum :D

Link to comment
Share on other sites

Am vazut si eu la stiri.

 

Acolo a spus ca baietii incercau ceva figuri noi....mers pe o roata si chestii din astea.

 

D-zeu sa-i ierte!

Link to comment
Share on other sites

 

nu inteleg ce e prea de tot in chestia asta. e un alt episod predictibil din nesfarsitul serial "vitezani pe doo roti - principiile selectiei naturale".

si amu cuki bag-o p'aia cu: "puteau fi si choppere". :)

 

HILARIOUS!

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg ce e prea de tot in chestia asta. e un alt episod predictibil din nesfarsitul serial "vitezani pe doo roti - principiile selectiei naturale".

si amu cuki bag-o p'aia cu: "puteau fi si choppere". :bigstar:

 

HILARIOUS!

 

 

 

Un ban drept cadoo de la iepuras? :)

Link to comment
Share on other sites

Din pacate, s-au mai pierdut 2 vieti.

Chiar ma intrebam cind vor incepe accidentele grave dintre 2 motociclete.

Eveniment absolut stupid si fara nici o logica, ceea ce s-a petrecut acolo te lasa mut. Coliziune frontala dintre 2 motoare. Fie cau au jucat "lasul" fie ca efectiv nu s-au vazut, faptul in sine denota inca o data imprudenta si lipsa de orice discernamint ce sunt se pare regula in atitudinea fata de motociclism a din ce in ce mai multi bikeri.

 

In plus, ca si cum situatia nu e destul de tragica si urita, o presa inconstienta si dementa pluseaza la maxim, publicind pozele cu cei 2 fara macar a face efortul de a le blura. Cit de hiena si de sobolan poti sa fii sa si faci asemenea poze? Dar sa le publici pe net? probabil ca au aparut si in varianta de hirtie a fitucii locale.

Mai mult decit oribil, e incalificabil. Nu imi mai pun intrebarea daca ceva organism de KKo gen CNA sau altul ar trebui sa se sesizeze, is prea ocupati cu tzitzele lu Udrea sau cu kelia lu base .............

Link to comment
Share on other sites

Din pacate, s-au mai pierdut 2 vieti.

Chiar ma intrebam cind vor incepe accidentele grave dintre 2 motociclete.

Eveniment absolut stupid si fara nici o logica, ceea ce s-a petrecut acolo te lasa mut. Coliziune frontala dintre 2 motoare. Fie cau au jucat "lasul" fie ca efectiv nu s-au vazut, faptul in sine denota inca o data imprudenta si lipsa de orice discernamint ce sunt se pare regula in atitudinea fata de motociclism a din ce in ce mai multi bikeri.

 

In plus, ca si cum situatia nu e destul de tragica si urita, o presa inconstienta si dementa pluseaza la maxim, publicind pozele cu cei 2 fara macar a face efortul de a le blura. Cit de hiena si de sobolan poti sa fii sa si faci asemenea poze? Dar sa le publici pe net? probabil ca au aparut si in varianta de hirtie a fitucii locale.

Mai mult decit oribil, e incalificabil. Nu imi mai pun intrebarea daca ceva organism de KKo gen CNA sau altul ar trebui sa se sesizeze, is prea ocupati cu tzitzele lu Udrea sau cu kelia lu base .............

 

as mai face o remarca: mergand pe ipoteza ca nu jucau "lasul" sau alt soi de ruleta ruseasca ramane ipoteza ca nu s-au vazut in timp util. si atunci fac si eo intrebarea: cum pretindeti voi adeptii vitezei sa va vada soferii daca voi care sinteti foarte "constienti(zati)" ca existati in trafic nu reusiti sa va vedeti in timp util.

iar vizavi de publicarea pozelor eu zic ca sint absolut necesare pt amatorii de viteza. mult mai utile decat orice alt soi de campanie. oamenii aia trebuie ajutati sa-si dea seama ca uneltele alea is facute pt circuit si chiar folosite acolo nu-s nu pt orice muritor de rand. asa cum cantatul la pian nu e o vocatie accesibila tuturora nici vitezanele nu-s pt strada si chiar pe circuit nu-s pt toata lumea.

e clar ca pozele au fost puse acolo la scandalizare si nu pt a constientiza pe "urmatorii" (din nefericire ei intodeauna exista). dar asta e jurnalistu, vesnic insetat de rating. dar ca efect colateral astfel de poze sint bune poate vreunul ce sta la coada in rand cu "urmatorii" se trezeste la timp si iese din rand.

Edited by localghost
Link to comment
Share on other sites

de acord cu prietenul cuki. niste commenturi ca pe topicul accidentului rar mai vezi.

 

cica ar trebui pusi niste agenti de circulatie acolo care sa aplice legea. din pacate dobitocul nu sa fgandit ca acest accident sa intamplat practic PE CAMP.

 

 

"Acest drum nu este deschis circulației publice, este centura TimiÂşoarei, care încă nu este terminată. Se poate intra doar de pe arătură, este chiar blocată cu pământ. Deci practic nu este un accident de circulație”, spune Dorin Petruse, de la Poliția Rutieră TimiÂşoara.

 

poi cat de frustrat trebuie sa fi sa pui agenti de circulatie pa camp sa aplice legile... CAMPULUI? da sa fie legi cat mai aspre

 

mami mami, mi-u luat azi permisul!!!

de ce , puisor?

am depasit pe camp undee era interzis

pai macar te inveti sa nu mai faci prostioare.

 

pacat si de acei doi oameni. am mai vazut un accident frontal intre motoare filmat in direct de pe un tank cam pe youtube. chiar si asa a fost o experienta socanta sa vezi motorul venind din fata direct spre tine si sa vezi dupa aia asfaltul atat de aproape de lentila camerei. nu imi pot imagina cum sau simtit baietii aia...bn

Link to comment
Share on other sites

hai sa nu trecem iarasi in extrema vitezanelor si a teoriilor legate de aceste motociclete...toata lumea le stie, multi is de acord cu ele, multi poate ca nu...dar cu totii stim ce este si ce inseamna o motocicleta sport.

 

mai problematica mi-i se pare atitudinea unor motociclisti in relatie cu acest accident...chiar inainte am citit topicul de pe forumul regional timisoara, unde cativa user si-au exprimat parerea mai mult sau mai putin direct legat de acesti accident. Mai pe romaneste au pus vina in carca motociclistiilor pentru ca...drumul era inchis circulatiei, nu mai era nime acolo ca sa-i incomodeze, nu era ud pe jos etc etc, prin urmare si-au facut-o cu mana lor si basta.

 

foarte multi au inceput sa sara in sus ca arsi si sa se lege de cei cu pareri absolut gandite la rece, cum ca acolo este locul unde se descara adrenalina, ca saracii de ei, ca toti suntem prosti daca credem ca au fost vinovati, ca ceasu rau, ca ghinion cat caru etc etc etc.

 

sincer pe mine aceste pareri m-au lasat ca la dentist...poate in ceasu asta nu ii bine sa acuzi, dar nici sa aperi asa de inversunat pe cineva care mai mult sau mai putin si-a pus testamentul si hainele de inmormantare la vedere cand a plecat de acasa cu gandul sa se descarce de adrenalina cumulata in oras, pe centura inca inchisa circulatiei.

 

Urasc sa ma citez , dar ce ziceai se inscrie in textul meu de mai sus>

 

"Ai ajuns sa te infigi intr-o masina? Trist, dar cauzele accidentului merg inapoi cu MULT fata de momentul in care cocalarul de conserva a intors in fata ta....

De ce ai ajuns acolo? De ce nu ai prevazut? De ce aveai 200 ? sau 140? sau 30? Nu cifrele, nu momentele conteaza, ci intreaga atitudine si toate componentele relatie TALE cu MOTORUL. Ai ceva turbina ZXJXXSSSRRR si ai prins sa faci 2-3 fite? Stii merge pe o roata sau accelera de la 0 la 100 in 0,00001 secunde? Atunci de ce naiba nu STII si ca din drumurile laterale sau din curti ies masini? Te bazezi ACOLO pe altii? pai aia is niste conservari naclaiti, nu?

 

 

 

Cum naiba se poate intimpla ca unii sa faca 400 sau 500 sau chiar 800 de km intr-o zi si sa nu pateasca nimic, iar altii sa moara in fata unui magazin in oras? Cred ca de fapt nu e vb de momentul ala in care masina ucigasa a intors fara sa se asigure, cei ce circula inconstienti si fara a-si asuma responsabilitatea sunt morti de fapt din momentul in care au decis sa se urce pe motor dar nu au decis sa isi asume si intreg bagajul de responsabilitati aferent."

 

Nu conteaza asa mult tipul de motor sau categoria de drum...ce are a face ca e o centura nedata in folosinta? Daca nu o avut un conservar la indemina, s-au ciocnit intre ei ......

 

Toti investim bani si timp in pasiunea asta... mi-e dincolo de capacitatea de intelegere cum unii (din ce in ce mai multi) fac eforturi, investesc timp + bani iar dupa aceea se nenorocesc, pe ei si pe familiile lor si pe orica altii care au "ghinionul" de a trece pe acelasi drum cu ei....

 

din pacate, asa se practica orice activitate in rominia, - amatorism, impostura, neglijenta si nici o baza rationala > in economie furam si tragem care cum putem tepe, in politica avem ce avem, inter-uman ne urim si ne blestemam unii pe altii, etc etyc etc..........

Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea absolut T O T U L se reduce la respectarea regulilor de circulatie,(ca d'aia-s facute) dublata de atentia sporita la neprevazut, de catre toti, fie el motociclist in primul rand (ca TU poate ai mai mult de suferit) sau cond. auto, totul se ivarte in jurul acestor reguli,la respectul,si bunul simt, fata de celalalt pe sosea,(si nu numai) si sanctionarea ca atare, a incalcarii acestor reguli de circulatie de catre oricine, adica aplicarea legii care de f.multe ori,s-o recunoastem nu se aplica.Asta ar da dovada de respect pentru V I A T A ,a ta si a celorlalti, pentru asta nimic nu e prea mult in a face ceva.

numa' bine.

Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea absolut T O T U L se reduce la respectarea regulilor de circulatie,(ca d'aia-s facute) dublata de atentia sporita la neprevazut, de catre toti, fie el motociclist in primul rand (ca TU poate ai mai mult de suferit) sau cond. auto, totul se ivarte in jurul acestor reguli,la respectul,si bunul simt, fata de celalalt pe sosea,(si nu numai) si sanctionarea ca atare, a incalcarii acestor reguli de circulatie de catre oricine, adica aplicarea legii care de f.multe ori,s-o recunoastem nu se aplica.Asta ar da dovada de respect pentru V I A T A ,a ta si a celorlalti, pentru asta nimic nu e prea mult in a face ceva.

numa' bine.

 

Cu regulile e ca si cu mulet altele, uneori e relativ si discutabil..

Uneori aplicarea orbeasca a legii in litera ei duce la abuzuri de drept, la nedreptati si la frustrari..

Cine poate jura ca circula 100% legal? uneori nici nu e sanatos....de cite ori nu am tras la un 70 kmh pentru a nu fi cu motorul [n dreptul unei masini care rula cu 50 in paralel cu mine? da nu injuram toti militianul care pindeste la linia dubla si da amenda daca doar o atingi...ce conteaza ca ai ocolit o groapa? omu e de fapt la pescuit, bazat pe niste legi..

 

 

la responsabilitatea de care fac vorbire e vb de mai mult decit de aplicare si respectarea regulamentului de circulatie. Iti asumi un set de reguli, si le respecti...dar pe de alta parte e nevoie de auto-apreciere, si de continua interogare asupra nevoii tale de aface o manevra sau de a intreprinde ceva. de multe ori iti dai seama judecind corect si onest ca cele mai mari riscuri ti le asumi pt un nimic, pentru o fantezie sau o umflare de moment al ego-ului...

De ce mergi cu 200 chiar si pe o sosea de centura? te aclameaza amicii? prost alesi amicii...Te simti mai barbat, mai cu cojones? slabe esafodaje de creare de self-esteem..si comparatiile pot continua.

Link to comment
Share on other sites

De ce sa nu cobori acul la 40? altfel v-a trebui sa continui drumul cu 60 ,70km/ora in localitate si groapa aia din asfalt (capac de canalizare lipsa ) sau linia continua (aderenta aproape de 0), ar putea sa-ti fie fatala,uneori e greu sa opresti si la 30/h,regulamentul de circulatie nu-i facut diferentiat in functie de experienta condicatorului auto/moto.

Da sunt abuzuri (abuz = incalcarea legii), din partea politistului care sta la panda,chiar comandantul politiei intr-un interviu solicita raportarea de catre cond. auto a acestor tip de abuzuri (ex.politist care sta la panda la capatul strazii V.Alecsandri (Cluj) pt. soferii care virau la stanga de pe Motilor, imediat dupa ce s-a pus indicatorul de viraj interzis la stanga).

Macar 80 % sa fie respecte regulile (nimeni nu-i perfect) mai ales de catre motociclist,daca te obisnuiesti incalcandu-le azi una maine alta, odata ti se-nfunda,cand te-astepti mai putin.

La drumurile noastre comuniste, cele mai multe cu o singura banda pe sens si in starea in care is, nu e loc de greseala, ori intri in ala de pe contrasens ori in capul de pod ( copac-stalp-sant).Dincolo,in tarile mai civilizate chiar cu drumurile lor 'ca pe masa' daca ai gresit politistul/legea nu te iarta (ex.intors tir pe autostrada=confiscat tir+amenda/puscarie+carnet).

 

Ce nu inteleg eu e cu aparatele detector de radar,adica daca nu e politistul sau radarul fix in zona, tu ai voie sa mergi si mai tare decat limita legala, chiar daca esti intr-o zona periculoasa, poti sa scapi de amenda/permis luat.In alte tari sunt interzise.

numa'bine

Link to comment
Share on other sites

sa-si dea seama ca uneltele alea nu-s nu pt orice muritor de rand. asa cum cantatul la pian nu e o vocatie accesibila tuturora nici vitezanele nu-s pt strada si chiar pe circuit nu-s pt toata lumea.

 

m a r e adevar ai spus. nu inseamna ca daca ai haine de curse si motor de curse esti si pilot. incerci sa te dai pilot, sau vrei sa te dai pilot, asta e cu totul si cu totul alta treaba. nu as vrea sa ma gandesc ce e in capul unor oameni lipsiti de suficienta experiente atunci cand se pregatesc sa intre intr-un viraj "din ala", in "feluri din alea", pe care sportivii motociclisti le chinuie si le exerseaza intr-una ca sa le iasa ok. e suficient cat am strangepe mine in spate cand imi dau seama ca ma apropii de intrarea intr-o curba si inca nu sunt "cum trebuie, unde trebuie" si trebuie sa iau masuri. acele masuri instinctive si care se iau in fractiuni de secunda si pe care ajungi sa le constientizezi abia "dupa".

 

practic se poate asemana cu aterizarea unui avion: teoria e simpla - ai pista, ai scos trenul, incetinesti pana la planare, ai grija la vant si te lasi incet in jos. dar contraderiva se schimba dupa vant, dupa cum simti vantul dupa ce ai dat jos trenul, mai intorci dihania zburatoare oleaca sa vii bine, tre sa ai grija la ce se intampla cand ai pus roata jos, ca vii de pe vant intr-o parte iar betonul pistei o sa te traga in cealalta si NU VREI sa iesi dracului de pe "alee" etc etc etc. si treburile se complica de numa-numa, desi de jos, totul pare simplu, intr-o zi frumoasa cu soare, fara cine stie ce vant si aproape ideala. si totusi nu oricine e bun pentru asa ceva...

 

sa tragi de rahatul ala de cauciuc ca sa mergi tare e probabil cel mai simplu lcurur pe care l-ar putea face cineva pe un motor... totusi sunt atatea chestii pe langa asta... Azi am aflat ca tinereii erau usor fara permis si un motor era si el usor neinmatriculat. asta in termenii mei se cheama ca-ti ceri osanda.

 

PS: fazele cu avioane le stiu de la un amic care e pilot si care a si cazut de doua ori cu daradaica "din ceriu", cu avionul lui mic, o data cu doar o parasuta, ca a doua era buba.

Link to comment
Share on other sites

"MotocicliÂşti vitezomani

CLUJ-NAPOCA. PolițiÂştii clujeni vor intensifica controalele în trafic, având în permanență sub supraveghere pietonii, viteza de deplasare al autovehiculelor, dar Âşi motocicliÂştii. Video: Politia, cu ochii pe moticicliÂşti

Potrivit conducerii Poliției Rutiere Cluj, vinovați de producerea accidentelor în care sunt implicați motocicliÂşti aparține Âşi acestora. „În cazul accidentului de pe Calea FloreÂşti, în săptămâna PaÂştelui, tânărul cu autoutilitara până a virat el la stânga, poate era încărcat, a venit motociclistul cu viteză”, a declarat Alexandru MureÂşan, Âşeful Poliției Rutiere Cluj"

 

Formularea politiei mi se pare de toata jena.

 

 

Sursa: http://www.clon.ro/stiri/cluj/articol/moto...090428-05201740

Link to comment
Share on other sites

"MotocicliÂşti vitezomani

CLUJ-NAPOCA. PolițiÂştii clujeni vor intensifica controalele în trafic, având în permanență sub supraveghere pietonii, viteza de deplasare al autovehiculelor, dar Âşi motocicliÂştii. Video: Politia, cu ochii pe moticicliÂşti

Potrivit conducerii Poliției Rutiere Cluj, vinovați de producerea accidentelor în care sunt implicați motocicliÂşti aparține Âşi acestora. „În cazul accidentului de pe Calea FloreÂşti, în săptămâna PaÂştelui, tânărul cu autoutilitara până a virat el la stânga, poate era încărcat, a venit motociclistul cu viteză”, a declarat Alexandru MureÂşan, Âşeful Poliției Rutiere Cluj"

 

Formularea politiei mi se pare de toata jena.

 

 

Sursa: http://www.clon.ro/stiri/cluj/articol/moto...090428-05201740

 

Asta-i chiar mai tare (tot de acolo, citata tot din declaratiile SEFULUI POLITIEI Cluj-Napoca, pe nume Alexandru Muresan):

"Oamenii care sunt mai puțin îndemânați sau au maÂşini mai puțin performante nu reuÂşesc să-i vadă"

 

Din ciclul: Ce legatura are viteza trenului cu lungimea pwlii mecanicului de locomotiva?

 

Si daca ma gindesc bine, asta-i al' mai mare politist din Cluj, si cred ca are chiar si facultate ...

Link to comment
Share on other sites

http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/m...t-rutier-44430/

 

nush mah, da astea is accidente stupide rau de tot...

 

poate ma lamureste si pe mine careva care are mai multe info legate de acest accident...da cum naiba zbori pe contra cand depasesti un motociclisti de-al tau...asta numa daca nu ii dai intr-o roata...

 

sper sa fie ok motociclistul, cu toate ca ii grav ranit aparent...

 

eo cre ca "zburda" cu mult sub viteza legala alfel nu se poate esplica incidentu. daca "ii dadea in pizdoc" cum zice la carte nu erea acolo in momentu fatidic. era deja calare pe linia orizontului.

poate sa gresesc eo ceva in elaborarea esplicatiei stiintifice, in tot cazu am incercat sa aplic principiile teoretice de baza ale motociclismului expuse aici pe acest prestigios forum.

Edited by albastru.vertical
Link to comment
Share on other sites

eo cre ca "zburda" cu mult sub viteza legala alfel nu se poate esplica incidentu. daca "ii dadea in pizdoc" cum zice la carte nu erea acolo in momentu fatidic. era deja calare pe linia orizontului.

poate sa gresesc eo ceva in elaborarea esplicatiei stiintifice, in tot cazu am incercat sa aplic principiile teoretice de baza ale motociclismului expuse aici pe acest prestigios forum.

 

Ba eu cred ca tocmai isi testa noul motor Rolls Royce montat pe motocicleta, luat din dezmembrarile din Lomb de la un Boeing 747, si la 350 km/h a tras putin acceleratia, si i-a fugit spatele.

 

P.S. Daca am fi la fel de buni la toate precum la a ne da cu parerea asupra lucrurilor despre care de fapt habar n-avem, am depasi cu mult tarile scandinave la nivelul de trai.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...