redliner Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 1. Am sa incerc sa fiu la obiect, vreau sa plec cu motoreta la mare de 1 mai daca e vreme buna, de vreo 2 saptamani pornea cam greu asa ca am dat jos bateria sa o pun pe redresor ... sub rezervor si baterie varza tot, metalul "inflorit", plasticaraie topita etc, din fericire nimic esential nu a fost atins, nu prea ma pricep dar mi-am dat usor seama ca a curs acidul din baterie... am fost pe la vreo 2 mesteri, unul mi-a zis ca "a incarcat alternativ", altul mi-a zis ca a "incarcat prea tare", concluzia la amandoi a fost ca nu mai e buna de nimic bateria, pentru ca "a fiert". Sunt complet atehnic ... avand in vedere ca nu am timp sa merg sa verific partea electrica ... ce sa fac? Sa imi iau o baterie cu amperaj mai mare sau pur si simplu sa o schimb pe asta cu una la fel (are cam 10 luni si 2-3000 km) 2. Vreau sa schimb anvelopa spate, m-am hotarat la un Michelin Pilot Power 2CT, l-am gasit pe la 150-160 de euro si imi convine ... intrebarea e: Pot pune anvelopa 190/50-17 in loc de 180/55-17 sau mai bine nu? diferenta e de 8mm la inaltimea totala, deci motorul ar sta mai sus cu vreo 4mm. Abaterea vitezometrului nu ma intereseaza ... ma preocupa mai degraba feedbackul si modul in care se comporta o anvelopa putin mai lata ... sunt diferente sesizabile? Daca are cineva raspunsuri pentru mine, post! post! post! , dau o bere in vama ... azi ar trebui sa dau comanda de anvelopa si de baterie ca sa le am pana pe 30. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) 1. Am sa incerc sa fiu la obiect, vreau sa plec cu motoreta la mare de 1 mai daca e vreme buna, de vreo 2 saptamani pornea cam greu asa ca am dat jos bateria sa o pun pe redresor ... sub rezervor si baterie varza tot, metalul "inflorit", plasticaraie topita etc, din fericire nimic esential nu a fost atins, nu prea ma pricep dar mi-am dat usor seama ca a curs acidul din baterie... am fost pe la vreo 2 mesteri, unul mi-a zis ca "a incarcat alternativ", altul mi-a zis ca a "incarcat prea tare", concluzia la amandoi a fost ca nu mai e buna de nimic bateria, pentru ca "a fiert". Sunt complet atehnic ... avand in vedere ca nu am timp sa merg sa verific partea electrica ... ce sa fac? Sa imi iau o baterie cu amperaj mai mare sau pur si simplu sa o schimb pe asta cu una la fel (are cam 10 luni si 2-3000 km) 2. Vreau sa schimb anvelopa spate, m-am hotarat la un Michelin Pilot Power 2CT, l-am gasit pe la 150-160 de euro si imi convine ... intrebarea e: Pot pune anvelopa 190/50-17 in loc de 180/55-17 sau mai bine nu? diferenta e de 8mm la inaltimea totala, deci motorul ar sta mai sus cu vreo 4mm. Abaterea vitezometrului nu ma intereseaza ... ma preocupa mai degraba feedbackul si modul in care se comporta o anvelopa putin mai lata ... sunt diferente sesizabile? Daca are cineva raspunsuri pentru mine, post! post! post! , dau o bere in vama ... azi ar trebui sa dau comanda de anvelopa si de baterie ca sa le am pana pe 30. inainte sa schimbi bateria schimba/verifica releul de incarcare, s-ar putea sa-ti afecteze bugetul pentru anvelope. Bateria este "victima colaterala" Daca pui anvelope de alta marime decat scrie pe cartea de identitate, pastreaza-le pe cele vechi, vei avea nevoie de ele ca e posibil sa te respinga la RAR Editat Aprilie 28, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 (editat) Legat de pc. 2 Tocmai mi-am pus la trotineta mea 180/55/R17, in talon scrie 150/70/R17 si nu vad nici o diferenta la ciclistica. Diferenta cica ar fi consumul, un pic mai ridicat, un pic mai multa greutate pe spate. Astia au pus din fabrica 150 pt ca era cea mai iefinta guma Asa ca daca incape.. pune-ti! Editat Aprilie 29, 2009 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 (editat) Legat de pc. 2 Tocmai mi-am pus la trotineta mea 180/55/R17, in talon scrie 150/70/R17 si nu vad nici o diferenta la ciclistica. Diferenta cica ar fi consumul, un pic mai ridicat, un pic mai multa greutate pe spate. Astia au pus din fabrica 150 pt ca era cea mai iefinta guma Asa ca daca incape.. pune-ti! Si uite asa ne kkm pe ce scriu producatorii in cartile tehnice. Doar ei sunt niste prosti si noi suntem cei mai destepti, nu? Sfatul meu: pune-ti guma de care trebe si lasa romanscul "las ca merge s-asa". Nu vei face altceva decat sa strici ciclistica si sa creezi instabilitate in cele mai tampite momente, cu toate ca tie ti se va parea ca nimic nu e schimbat intr-o prima faza. Legat de baterie: trebuie musai verificat cat de bine incarca releul. Schimbat bateria pe urma masurat tensiunea la borne. Daca atunci cand e motorul pornit, tensiunea variaza aiurea sau variaza mult de la ~14V atunci ai o problema si probabil e dus regulatorul. Nu mai merge cu mobra pana nu rezolvi problema ca vei fute baterii si tot ce inseamna electrica pe motoreta aia. Editat Aprilie 29, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Nu prea e bine sa pui alta dimensiune de anvelopa decat cea specificata de producator. Un prieten si-a pus 190 in loc de 180 si a simtit f repede schimbarea in rau a manevrabilitatii. Nu are rost sa pui mai mare, chiar nu are...se deformeaza guma ca sa incapa pe janta ta. Ce sa faci cu 190, si in MotoGP parca au 185, nu 190..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Si uite asa ne kkm pe ce scriu producatorii in cartile tehnice. Doar ei sunt niste prosti si noi suntem cei mai destepti, nu? Sfatul meu: pune-ti guma de care trebe si lasa romanscul "las ca merge s-asa". Nu vei face altceva decat sa strici ciclistica si sa creezi instabilitate in cele mai tampite momente, cu toate ca tie ti se va parea ca nimic nu e schimbat intr-o prima faza. Legat de baterie: trebuie musai verificat cat de bine incarca releul. Schimbat bateria pe urma masurat tensiunea la borne. Daca atunci cand e motorul pornit, tensiunea variaza aiurea sau variaza mult de la ~14V atunci ai o problema si probabil e dus regulatorul. Nu mai merge cu mobra pana nu rezolvi problema ca vei fute baterii si tot ce inseamna electrica pe motoreta aia. tensiunea de incarcare trebuie sa fie intre 13,7 si 14,4V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redliner Postat Aprilie 29, 2009 Autor Share Postat Aprilie 29, 2009 ieri tensiunea de incarcare era 14.4-14.5 cu faza lunga pusa ... azi a scazut la 13-13.5, sigur e regulatorul, cum nu am ce-i face si vreau sa plec pe motor la mare cred ca am sa incerc sa-i improvizez un consumator just in case. M-am hotarat la anvelopa 180 dupa muuulte discutii cu oameni informati, ce-i drept se vede centimetrul ala cand te uiti la motor, in schimb mi-a confirmat mulra lume ca ciclistica e afectata destul de tare ... ce m-a facut sa ma razgandesc e ca destul de multi oameni mi-au spus ca trebuie sa tragi/impingi mai tare de ghidon ca sa inclini motoreta in curbe. sunt rupt de somn nu prea mai pot relata multe, va multumesc mult pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Si uite asa ne kkm pe ce scriu producatorii in cartile tehnice. Doar ei sunt niste prosti si noi suntem cei mai destepti, nu? Sfatul meu: pune-ti guma de care trebe si lasa romanscul "las ca merge s-asa". Nu vei face altceva decat sa strici ciclistica si sa creezi instabilitate in cele mai tampite momente, cu toate ca tie ti se va parea ca nimic nu e schimbat intr-o prima faza. Nu prea inteleg cum ai putea sa creezi instabilitate? Si in ce fel se schimba asa de drastic ciclistica la o motocicleta de strada daca pui un cauciuc cu 1 cm mai lat? Nu suntem rossi sa punem genunchiul jos, ca sa vorbim de instabilitate Eu n-am simtit 3 cm diferenta la un tourer si am facut inchinari si frane de urgenta cu spatele (de proba) cat m-a tinut morcovu. Sa zici ca se simte diferenta de 1cm la una de strada mi se pare tras de par. Poate la ss daca te dai pe circuit... Bicla mea este considerata un buget bike, cea mai ieftinache din serie.. iar 150 este cea mai ieftina guma. Nu s-ar fi putut proiecta un tourer ieftin cu o guma de 190 care e dubu la pret... tocmai din motive de ciclistica Glumeam. Editat Aprilie 30, 2009 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) Si uite asa ne kkm pe ce scriu producatorii in cartile tehnice. Doar ei sunt niste prosti si noi suntem cei mai destepti, nu? Sfatul meu: pune-ti guma de care trebe si lasa romanscul "las ca merge s-asa". Nu vei face altceva decat sa strici ciclistica si sa creezi instabilitate in cele mai tampite momente, cu toate ca tie ti se va parea ca nimic nu e schimbat intr-o prima faza. Odata a trebuit sa montez 4 gume pe un fiesta mai vechi, in carte scria sa fie de 145, erau mai subtiri ca alea de dacie si de-a dreptu caraghioase. De aceea al ales 165 ca latime, cu siguranta ca siguranta e fost imbunataita. Nu acelesi lucru se poate spune despre poluarea mediului... bla, bla Editat Aprilie 30, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Odata a trebuit sa montez 4 gume pe un fiesta mai vechi, in carte scria sa fie de 145, erau mai subtiri ca alea de dacie si de-a dreptu caraghioase. De aceea al ales 165 ca latime, cu siguranta ca siguranta e fost imbunataita. Nu acelesi lucru se poate spune despre poluarea mediului... bla, bla Cu siguranta? Cu siguranta ca dau mai bine. Atat. Esti cumva genul care recomanda gume de 210 pe tico ca sa fie mai stabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Cu 210 precis e stabil, ca nu misca decit pe platforma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Cu siguranta? Cu siguranta ca dau mai bine. Atat. Esti cumva genul care recomanda gume de 210 pe tico ca sa fie mai stabil? nu, in niciun caz, insa la mobre exista tot felul de pinioane care modifica rapoartele de transmisie, puteau sa lase o "plaja" mai larga la dimensiunile anvelopelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Nu inteleg de unde trend-ul asta cu cauciuc cat mai lat pe spate. De ce nu investiti in frane mai puternice, sau chestii care chiar iti salveaza pielea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.