HesusMe Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Parerea mea.... sa incepi pe ceva de 1000 cm3 e ca si cum ai pune un virgin sa se puna pe bune cu Nicoleta Luciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 CBR 600 F maxim ... ce e peste e moarte. Nu recomand nici modelul asta, dar daca vrei neaparat carenata cu aspect sportiv, dintre mai multe rele, alegi raul cel mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrinceanu Andrei Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Mergi incet . Cu timpul o sa o cunosti . Am un prieten care a inceput pe hayabusa iar acum a incheiat al V -lea sezon . Nu este imposibil , doar ca este mai greu , motorul fiind mai puternic , evident cresc si sansele de accident . Totul depinde doar de tine , daca o sa vrei sa mergi si in sezonul care va urma si tot asa . Si nu uita , toate la timpul lor si sa nu mergi mai tare decat poate ingerul tau pazitor zbura . Mult noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Pana acum numai pareri dragute, Am mers pe Aprilia RS 125 din constanta pana in bucuresti, totul a fost ok, am mai calarit un F2 cu motor de F3, dar foarte putin pe stradute ca avea o problema la aparatoare si nu-mi placea cum se comporta. Inca ma gandesc serios, astazi eram la un semafor in masina pe langa noi a trecut un R1 cred ca cu vreo 200km, avea si pasager dupa care a mai trecut un suzuki, nu mi-am dat seama ce e, insa i-am pris la semafor, tipu cu R1 cand a plecat de la semafor era sa-si piarda pasageru, poate vede acest topic )) Orice as alege totul se invarte la Yamaha, 99% R1 si 1% R6 Totusi in gand mi-am spus ca daca nu o sa fac fata la R1 o sa merg catre un Fz mai tanar, asta daca nu o sa ma inteleg cu R1. Multumesc, Eu am inceput pe yamaha fzr1000 mi-a fost umplut frigiderul de 1000 de ori )) te rog sterge acest topic deoarece la fel se va proceda si la tine..parerea mea..atata timp cat esti cumpatat..ai un PRO. Acum am trecut pe gsx-r 750 deoarece mi se pare mult mai fiabil..dar am mers ceva si cu fzr insa imi place mai mult 750. ( E DOAR O PARERE ) Ma bucur pentru tine, inca nu au aparut si pe aici cei rautaciosi, posibil sa fie gsx-r-ul mai fiabil, fzr-ul probabil era mai vechiuts dar nu-i nici ala de aruncat http://www.motocicli...cicleta-yzf-r1/ Ai aici 14 pagini de păreri. Am citit, acolo il criticati pe un tip care si-a luat R1 direct, am mai citit si alte posturi, stai linistit, Multumesc, Nu stau sa citesc 14 pagini despre fel si fel de pareri . Cine incepe cu R1 e dus cu capul . I-mi pare rau pt voi Pai ?!?! Probabil ca sunt dus cu capu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Mhmmm...hai, spune a cui clona esti! Nu de alta dar...primul post, intrebare care sa starneasca niscaiva spirite incinse! spiritele se incing, dar clona nu e inventata "inca" ... poti conduce si y2k, daca ai minte si nu esti teribilist maxim, supravietuiesti !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Parerea mea.... sa incepi pe ceva de 1000 cm3 e ca si cum ai pune un virgin sa se puna pe bune cu Nicoleta Luciu Salut, De ce ai ales Nicoleta Luciu, as putea sa fiu rautacios si sa te intreb daca ai ceva fantezi cu ea ? ) Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thh_89 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Doua chestii pe care nu le inteleg: daca ai mai citit 14 pagini in care aia mai vechi ar da pumni in cap la auzul ideilor de gen,ai mai si citit altele, ce crezi ca ti se va mai spune aici? nu aceleasi chestii? sau ca si mine,deja sunt plictisit sa vad posturi de gen "sunt incepator,vreau R1,ce parere aveti?" asta ar fi prima Si sa inteleg ca din toata povestirea aia cu R1 cu 200 pe langa masina si care a plecat ca un "bo$$" de la semafor, puse cap la cap,astea te fac sa "vibrezi" pt R1,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Daca o limitezi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 de ce nu Busa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) e adevarat sa fii Motociclist trebuie sa ai putina nebunie in creer !!! dar sa incepi cu un R1 mobra de 113 120 Cai ....trebuie sa fii proaspat scos din camasa de forta !!! ...oricum sfatul meu incearca sa nu fii agresiv cu ea ...cel putin 3000 de km . pentru ca sincer te sfasie rau!!!!! sa stii ca si criticele au rolul lor !!! Normal ca cei ce cunosc de ani grei STIU ce i se poate recomanda unui incepator , sa fie criticat si considerat un nebun de legat ,ca isi doreste sa inceapa cu 1000 CM2 Mult succes si sa fie fara evenimente !!!! Editat Septembrie 10, 2012 de WildRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CND Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Incearca o Aprilia SXV ........sa vezi mielusel de R1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HesusMe Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Salut, De ce ai ales Nicoleta Luciu, as putea sa fiu rautacios si sa te intreb daca ai ceva fantezi cu ea ? ) Multumesc, eee, sa nu intram in detali ). Acum sa fiu on topic. Cum au zis si colegii, daca ai cap poti merge multe sezoane de acum in colo pe aceasta motocicleta. Dar nu este recomandata unui incepator. Zici ca esti cumpatat, ca mergi incet.... etc dar la un moment dat o sa te manance palma dreapta si o sa vrei sa te scarpini. In momentul ala motorul de sub tine face diferenta dintre un accident si o senzatie din care poti invata ceva. Una e sa ajungi la 100 in 3-4 secunde, alta este sa ajungi in 6-7 secunde. Orice alegere ai face, eu iti urez bafta si la cati mai putin km fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HesusMe Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Salut, De ce ai ales Nicoleta Luciu, as putea sa fiu rautacios si sa te intreb daca ai ceva fantezi cu ea ? ) Multumesc, eee, sa nu intram in detali ). Acum sa fiu on topic. Cum au zis si colegii, daca ai cap poti merge multe sezoane de acum in colo pe aceasta motocicleta. Dar nu este recomandata unui incepator. Zici ca esti cumpatat, ca mergi incet.... etc dar la un moment dat o sa te manance palma dreapta si o sa vrei sa te scarpini. In momentul ala motorul de sub tine face diferenta dintre un accident si o senzatie din care poti invata ceva. Una e sa ajungi la 100 in 3-4 secunde, alta este sa ajungi in 6-7 secunde. Orice alegere ai face, eu iti urez bafta si la cati mai putin km fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 ...R1 mobra de 113 120 Cai ..... 152 ON: mergi pe ce vrei, cu atentie si bucura-te de viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Motociclismul il inveti pe ceva mai mic. Cu care o sa poti sa iti permiti sa mai faci si cate o manevra care ti se pare mai grea, fara sa iti risti viata inutil. Te obisnuiesti cu vantul luat in 'freza', cu aplecatul din ce in ce mai mult, cu diversi curenti ce iti vin cand din sens opus trece tiru, cu trecutul peste gropi/denivelari care nu le vezi in timp util, eventual cu vreun pasager in spate si alte situatii in genul. Dupa care iti iei ceva 'adevarat' si te bucuri de el la capacitate maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Pana acum numai pareri dragute, Am mers pe Aprilia RS 125 din constanta pana in bucuresti, totul a fost ok, am mai calarit un F2 cu motor de F3, dar foarte putin pe stradute ca avea o problema la aparatoare si nu-mi placea cum se comporta. Inca ma gandesc serios, astazi eram la un semafor in masina pe langa noi a trecut un R1 cred ca cu vreo 200km, avea si pasager dupa care a mai trecut un suzuki, nu mi-am dat seama ce e, insa i-am pris la semafor, tipu cu R1 cand a plecat de la semafor era sa-si piarda pasageru, poate vede acest topic : ) ) Orice as alege totul se invarte la Yamaha, 99% R1 si 1% R6 Totusi in gand mi-am spus ca daca nu o sa fac fata la R1 o sa merg catre un Fz mai tanar, asta daca nu o sa ma inteleg cu R1. Multumesc, Ma bucur pentru tine, inca nu au aparut si pe aici cei rautaciosi, posibil sa fie gsx-r-ul mai fiabil, fzr-ul probabil era mai vechiuts dar nu-i nici ala de aruncat Intr-adevar..este o mare diferenta la cuplu mai ales..era mult mai frumos mult mai aratos..totusi e la un prieten pot sa il calaresc oricand..insa am ales suzuki si pt ca este balena mai mare asa..e ditamai vaca si ma simt eu mai bine pe el..dar r1 e super tare..mi-ar placea sa incerc..ti-am zis..treaba asta cu recomandatu..nu e recomandat nici sa mancam de la KFC sau MC , nu e recomandat sa bem cafele zilnice la serviciu deoarece la 50 ani o sa ne tremure toate alea , nu e recomandat nici sa fumezi si totusi lumea o face . Poate au dreptate si baietii cu motoarele mai mici dar parerea mea sincera si personala a fost urmatoarea.. acel fzr 1000 il aveam inainte de luarea permisului si mergeam cu el asa pe naspa ba prin cartier pe ici pe colo..ceea ce vreau sa spun este ca dupa ce te urci dupa un fzr1000 pe un 750 , 600 , 500 250 , 125 zici in sinea ta..ce e bicicleta asta ) ? Parerea mea..baga mare si fa multi km..chiar vreau sa ne vedem odata sa il vad si eu ca nu am avut ocazia...Mie mi se prezicea ca in maxim o luna o sa mor..uite ca au trecut vreo 3 si nu am murit ) in fine..lumea vb mult..fii increzator si mereu sa stii ca exista un Dumnezeu in toate . si are grija de toata lumea . Editat Septembrie 10, 2012 de Razvan1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freeriderjohn Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 am intrat pentru ca eram chiar curios sa vad opinii,parerea mea este ca depinde doar de tine,poat efi o mare greseala asa cum poate fi un mare avantaj,doar de tine depinde acest lucru si cand spun asta ma refer la urmatoarele aspecte,daca esti o fire ponderata si cerebrala si constientizezi pe ce mergi este ok si iti prinde chiar bine,adica :tu pana acum nu ai mers pe nimic deci nu ai idee cu ce se papa mersu pe motorta,deci il vei percepe ca atare ,ca un lucru agresiv cu care trebuie sa fii foarte cumpatat si matur,invatatn pe un astfel de motor iti poate da oportunitatea de a invata foarte bine,dar trebuie sa inveti totul ca la carte de la inceput,am cunoscut multi care au inceput pe motorete mici iar cand s-au decis sa treaca pe cilindrate mai mari s-au gasit in dificultate fiindule greu sa se readapteze,eu personal am inceput pe un 750 de 140 de cai,toti prietenii imi spuneau ca sunt tampic si ca mor repede,am inceput sa merg la inceput cu motociclisti care aveau in jur de 10-15 ani de experianta(asta nu in romania)am incercat sa ascult si sa le urmez toate sfaturile cu foarte mare atentie si sincer am un pic tupeul sa afirm ca rezultatele se vad :)asfalt uscat si mare grija,fii cuminte si matur,astea sunt aspectele cele mai importante,dar inacelasi timp fii si tupeist,lasa-te dus un pic de aptitudinile tale,nu forta motorul,ia-o incetisor,incetisor,si cu timpul va fi ok,repet,depinde doar de tine toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Kosh Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 ...fii increzator si mereu sa stii ca exista un Dumnezeu in toate . si are grija de toata lumea . De mare angajament indemnu'... E ca-n bancul cu cele doua Dacii care au intrat mult prea tare in curba, unde 'nezeo si cu sf Petru se sfatuiau: - Mah, zise 'nezeo, yo zic sa-l luam p'ala din stanga: prea putine cruci agatate de oglinda... - Da, ai dreptate, aproba sf. Petru, ala din dreapta e clar mai putin credincios! On topic: fi neancezator, paranoic chiar si n-o lasa sa urce in ture pana nu trec cel putin 6000 km pe sub rotile tale avand motocicleta erecta (n-am avut alta rima). Totul e in mainile tale asa ca, asuma-ti responsabilitatile corespunzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Doua chestii pe care nu le inteleg: daca ai mai citit 14 pagini in care aia mai vechi ar da pumni in cap la auzul ideilor de gen,ai mai si citit altele, ce crezi ca ti se va mai spune aici? nu aceleasi chestii? sau ca si mine,deja sunt plictisit sa vad posturi de gen "sunt incepator,vreau R1,ce parere aveti?" asta ar fi prima Si sa inteleg ca din toata povestirea aia cu R1 cu 200 pe langa masina si care a plecat ca un "bo$" de la semafor, puse cap la cap,astea te fac sa "vibrezi" pt R1,nu? Nu, nu are nicio legatura, insa era ca fapt divers, inca nu cred, ca as putea sa fac ce a facut tipu ala in trafic. de ce nu Busa ? Sincer ? Nu imi place.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_D Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) Editat Septembrie 10, 2012 de Cristi_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Ca idee, ultimul care a dat sign out (permanently offline) pe R1 a fost alaltaieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 E ok sa incepi pe R1. Priveste avantajele: - arata bine, chiar foaaaaaarte bine - sunt sanse foarte mici sa-ti ramana mic in viitorul apropiat - in ciuda aparentelor, doar 2 din 10 incepatori pe motociclete din categoria asta nu supravietuiesc primului sezon (eu zic ca e un procent respectabil) - multe piese din dezmembrari - gasesti o gramada de consumabile second de la curse la preturi de nimic (placute, cauciucuri, ulei, antigel, etc.) Dezavantajele sunt: - reparatii scumpe in caz de cazaturi. Dar poate ai noroc si cazi de nu mai e nevoie s-o repari - consuma mult - rupe cauciucurile - in oras se mai incinge, dar daca-i dai in gura cum trebuie, scapi si de dezavantajul asta Vezi cum iti inclina balanta si mult succes! PS: ai in vedere ca puterea corupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Nu stau sa citesc 14 pagini despre fel si fel de pareri . Cine incepe cu R1 e dus cu capul . I-mi pare rau pt voi Imi pare rau si pentru tine. Ai asasinat limba romana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 OHOHO! S-a-ntors Odiviu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-geronimo- Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Salutare, Ce parere aveti de Yamaha R1 an 99 - 2002 - Pentru un incepator, adica vreau sa incep direct pe 1000cm. Intrebarea e cat se poate de simpla, pareri + argumente, nu am facut topicul asta sa va iau la misto sau ceva de genu, deci cat se poate de serios, Mutlumesc ! poate oi fi ocupat atunci, cine stie. uite preventiv: R.I.P. :rose: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.