Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Confirm ca R1 este jalnica. Eu zic sa te orientezi pe ceva mai potrivit incepatorilor. Cum ar fi Y2K.

 

Sigur ai auzit despre ea pe la TV (ca vad ca si de R1 "auzisei" sau "stiai") si are performante mult mai bune decat R1. Este carenata, si are aspect sportiv. Ca sa te conving, iti atasez specificatiile ei tehnice:

 

Manufacturer Marine Turbine Technologies

Also called Y2K Superbike

Production 2000-

Class Sport bike

Engine Rolls-Royce 250-C20 turboshaft

Power 320 hp (239 kW) @ 52,000 rpm

Torque 425 lb·ft (576 N·m) @ 2,000 rpm

Transmission 2-speed automatic

Suspension mono shock adjustable, oleopneumatic, Ăhlins

Brakes 320 mm discs, 4-piston Brembo calipers

Rake, Trail 27 degrees

Wheelbase 68 in (1,727 mm)

Weight 500 lb (230 kg) (dry)

Fuel capacity 34 l (7.5 imp gal; 9.0 US gal) (diesel, kerosene, or Jet A)

 

Acum, partea buna cu motocicleta asta este ca are cutie automata. Asta inseamna ca este in mod special dedicata incepatorilor, pentru ca nu trebuie sa te mai concentrezi pe ambreiaj, rpm si alte nebunii. Tot ce trebuie sa faci este doar sa accelerezi si sa franezi (doar daca ai nevoie, placutele sunt scumpe).

 

Un alt avantaj considerabil este ca nu esti limitat la un singur fel de carburant. Asta merge cu motorina, kerosen sau combustibil specific elicopterelor si avioanelor. Daca vorbim de putere, are 320 de cai si motor de Rolls Royce (elicopter). Asta inseamna si ca "da bine" pe langa faptul ca este performanta. Optional, poti sa iei legatura cu colegul de forum care confectiona breloguri din tabla si sa iti faca o sigla de Rolls Royce. Nu de alta, dar nu au auzit foarte multi de MTT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, partea buna cu motocicleta asta este ca are cutie automata. Asta inseamna ca este in mod special dedicata incepatorilor, pentru ca nu trebuie sa te mai concentrezi pe ambreiaj, rpm si alte nebunii. Tot ce trebuie sa faci este doar sa accelerezi si sa franezi (doar daca ai nevoie, placutele sunt scumpe).

 

Un alt avantaj considerabil este ca nu esti limitat la un singur fel de carburant. Asta merge cu motorina, kerosen sau combustibil specific elicopterelor si avioanelor. Daca vorbim de putere, are 320 de cai si motor de Rolls Royce (elicopter). Asta inseamna si ca "da bine" pe langa faptul ca este performanta. Optional, poti sa iei legatura cu colegul de forum care confectiona breloguri din tabla si sa iti faca o sigla de Rolls Royce. Nu de alta, dar nu au auzit foarte multi de MTT.

Ai uitat de sunetul când eÂşti în redline, Âşi ăla e alt avantaj. :cheers:

Âşi eu tot pe zzr1400 aÂş merge. :unsure: Ăla verde arată OK.

Editat de danysan2002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acest topic cu r1 l-am avut si eu..si unii dintre baieti au ramas cu sechele de la topicul meu care avea aproximativ 17 pagini dar a fost sters. roflol.gif

 

Slava domnului ca esti intreg. La mai multi km! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slava domnului ca esti intreg. La mai multi km! :cheers:

 

 

 

Mersii...am scazut la gsx-r 750..mult mai fiabil mult mai comod :)) mai stabil..e altceva :D dupa ce fac cateva zeci de mii de km..o sa trec la GSX-F 600 friday.giffriday.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razvan dupa evolutia ta pun pariu ca in 5 ani o sa treci la categoria 49cc. Acum sa fiu on-topic:daca iti iei r1 ce o sa faci? Daca tu il iei cu gandul ca vrei sa fii ca ala care a trecut pe langa tine cu 200km/h,nu te vad bine,r1 nu iarta nici o greseala,abia asteapta sa faci un pas gresit ca si da cu tine de pamant.Daca ai mers odata pe un cbr f2 de 600 si nu ti s-a intamplat nimic acum nu inseamna ca poti sa mergi pe orice ca nu patesti nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razvan dupa evolutia ta pun pariu ca in 5 ani o sa treci la categoria 49cc. Acum sa fiu on-topic:daca iti iei r1 ce o sa faci? Daca tu il iei cu gandul ca vrei sa fii ca ala care a trecut pe langa tine cu 200km/h,nu te vad bine,r1 nu iarta nici o greseala,abia asteapta sa faci un pas gresit ca si da cu tine de pamant.Daca ai mers odata pe un cbr f2 de 600 si nu ti s-a intamplat nimic acum nu inseamna ca poti sa mergi pe orice ca nu patesti nimic.

 

Mai baieti, nu am spus asta, e evident ca o sa fie foarte greu, insa mai bine imi spuneati ceva trick-uri pentru el si asa mai departe, inca nu l-am cumparat dar o sa apara lunile astea iar tipu care a trecut pe langa mine cu 200km cred, ca avea nevoie de o busa sau ceva de alta clasa ca isi cam batea joc de r1 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si e idolu' tau ca isi batea joc de fieru' ala?

 

In cazul asta eu zic sa iei Y2K ca sa iti bati joc de el cand isi bate el joc de r1.

 

Ravan1, zi merci ca au ramas baietii de pe forum cu sechele si nu ai ramas tu cu ele :-)

 

Sunt convins ca acum dupa ce ai mai scazut din cilindree ai inceput sa vezi ca nu inseamna ca 1000 e mai comod, bun sau fun decat altele mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti, nu am spus asta, e evident ca o sa fie foarte greu, insa mai bine imi spuneati ceva trick-uri pentru el si asa mai departe, inca nu l-am cumparat dar o sa apara lunile astea iar tipu care a trecut pe langa mine cu 200km cred, ca avea nevoie de o busa sau ceva de alta clasa ca isi cam batea joc de r1 ;)

 

Am impresia ca topicul asta e la bascalie...

Ce trickuri vrei sa aplici la R1? Motorul ala trebuie sa fii foarte atent cu el cum il mangai ca da cu tine si daca ai experienta cat de cat, dar incepator...Nu prea iarta gresala,are o explozie foarte buna, cere ture multe, si ca sa mergi cu el doar 1-2 in oras nu cred ca e ce iti trebuie.

Daca esti fixat pe el , ia-l.Nu mai sta pe ganduri si ia-l.Dar...maaaare grija.Nu asculta de dracusorul care iti spune sa ii dai si mai tare,si mai tare, sa incepi sa faci "trickuri" cu el si sa arati la atii cum treci tu cu 200 pe langa ei, asa cum zici ca a trecut ala pe langa tine.Apropos,stii ce inseamna 200kmh?Cu franarile aferente?Ai sa vezi cum trebuie sa ai grija cu gazul la R1 pe curbe ca trebuie sa il tii foarte bine si ca trebuie sa ai rabdare cu gazul pe iesirea virajului, altfel faci un highside de mai mare dragul...Dar, ia-l ,daca ti-e drag de el,ia-l...

Chestia ca"iti bati joc de R1" pe strada,nu o cred, da-mi voie sa iti spun.Prea putine R1 am vazut duse pana la capat, si cred ca asta o poti face DOAR pe circuit.Si aia costa bani,suficienti.

Ce cred eu e ca ai neaparata nevoie de un test drive cu R1-le dorit,chiar si ca pasager.Pacat ca nu esti la mine in zona ca iti ofeream o tura gratuita, atat ca nu garantez ca la sfarsit iti va mai placea modelul.Mai ales ca vrei modelul 00-01,care e carburatie si are o explozie extraordinara.Urca-te pe vreunul , vezi cum iti vine, asculta-l , mangaie-i gazul, si ai sa vezi ca o sa ai nevoie de o lesa deosebit de buna ca sa il tii in frau!Plus, ai nevoie sa te tii si pe tine in frau.Dar...ia-l, daca il visezi asa de tare, ia-l !

Chiar daca am impresia vaga ca e bascalie,asa cum iti spuneam, ai citit tot ce s-a postat.Cere parerea instructorilor avizati, cei care fac cursuri moto de pilotaj, nu cei care umbla sa iti ia banii pe scoala.Cere parerea baietilor pe care ii admiri ca se dau pe miare.Ai sa vezi cati iti recomanda de la bun inceput ORICAT DE BUN AI FI,un miar.Nu stiu cine ar face o asa recomandare fara sa aiba inima stransa.Mergi pasager pe un R1,condus cat-de-cat,cu accelerari si franari,cu explozii in turatii si restul.Ai sa vezi ca nu e chiar o pisicuta blanda.Dar daca tie iti place asa de mult, ia-l, nu asculta de ce nu ne place noua, sau ce noi nu conducem, ia-l.

Si daca reusesti sa il iei :

-tine-ne la curent cu impresiile care le ai despre el,cum reusesti sa il tii si cum iti place mersul

-lasa pe topicul de incepatori sau undeva grupa de sange, sa fim pregatiti,nu de alta ...

-vorbeste cu ceva mecanici sa fie pregatiti sa iti schimbe una-alta pe viitor la motor, sau un chit, sau un capac...

-nu iesi cu prietenii in gasca si sa fii ambitios sa le arati ca ai miar si ca poti mai mult decat R1-le,iti spun sigur ca nu vei ajunge "sa iti bati joc de el"

-incearca sa nu iei pasager.Mai ales la inceput.Mai ales pe R1.Mai ales daca tii la el/ea.

-citeste tot ce se poate din categoria Twist of the Wirst, Cornering Bible,etc.O sa ai nevoie de chestiile spuse acolo.Dar nu doar citite, ci aplicate.

-incearca sa intelegi ca in joaca asta care se cheama motociclism, intotdeauna ASFALT vs Motociclist = 1-0.Intotdeauna.

 

Astept cu nerabdare.Tine-ne la curent.Alege ce vrei tu din cele spuse de mine (si mai multi de pe aici), restul tine doar de tine.Poate crezi ca glumesc, insa DUPA ce il iei, asigura-te ca ai cel mai bun echipament.O sa ai nevoie,la un moment dat.

 

Bafta!

Editat de cry_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana si V.Rossi inainte sa ajunga la clasa 1ooo(m1 piloteaza varianta de circuit a lu r1 sa ma corecteze cineva daca gresesc) a mers cu cagiva mito 125,rs 125 apoi a concurat la clasa 250 si tot asa pana a ajuns la 1000cc,deci ia exemplu ca nu degeaba a ajuns el asa sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretenash? Apuci sa-i dai a 3-a in oras? Serios acum ..si in cate ture? Eu pe R6 in viteza 1 merg ilegal. Intervalul 2-6 le am degeaba! :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar Rossi nu isi bate joc de fier :)))))))

 

depinde ce intelegi tu prin asta, sigur face asta dar nu intelegi tu ideea;

 

Am impresia ca topicul asta e la bascalie...

Ce trickuri vrei sa aplici la R1? Motorul ala trebuie sa fii foarte atent cu el cum il mangai ca da cu tine si daca ai experienta cat de cat, dar incepator...Nu prea iarta gresala,are o explozie foarte buna, cere ture multe, si ca sa mergi cu el doar 1-2 in oras nu cred ca e ce iti trebuie.

Daca esti fixat pe el , ia-l.Nu mai sta pe ganduri si ia-l.Dar...maaaare grija.Nu asculta de dracusorul care iti spune sa ii dai si mai tare,si mai tare, sa incepi sa faci "trickuri" cu el si sa arati la atii cum treci tu cu 200 pe langa ei, asa cum zici ca a trecut ala pe langa tine.Apropos,stii ce inseamna 200kmh?Cu franarile aferente?Ai sa vezi cum trebuie sa ai grija cu gazul la R1 pe curbe ca trebuie sa il tii foarte bine si ca trebuie sa ai rabdare cu gazul pe iesirea virajului, altfel faci un highside de mai mare dragul...Dar, ia-l ,daca ti-e drag de el,ia-l...

Chestia ca"iti bati joc de R1" pe strada,nu o cred, da-mi voie sa iti spun.Prea putine R1 am vazut duse pana la capat, si cred ca asta o poti face DOAR pe circuit.Si aia costa bani,suficienti.

Ce cred eu e ca ai neaparata nevoie de un test drive cu R1-le dorit,chiar si ca pasager.Pacat ca nu esti la mine in zona ca iti ofeream o tura gratuita, atat ca nu garantez ca la sfarsit iti va mai placea modelul.Mai ales ca vrei modelul 00-01,care e carburatie si are o explozie extraordinara.Urca-te pe vreunul , vezi cum iti vine, asculta-l , mangaie-i gazul, si ai sa vezi ca o sa ai nevoie de o lesa deosebit de buna ca sa il tii in frau!Plus, ai nevoie sa te tii si pe tine in frau.Dar...ia-l, daca il visezi asa de tare, ia-l !

Chiar daca am impresia vaga ca e bascalie,asa cum iti spuneam, ai citit tot ce s-a postat.Cere parerea instructorilor avizati, cei care fac cursuri moto de pilotaj, nu cei care umbla sa iti ia banii pe scoala.Cere parerea baietilor pe care ii admiri ca se dau pe miare.Ai sa vezi cati iti recomanda de la bun inceput ORICAT DE BUN AI FI,un miar.Nu stiu cine ar face o asa recomandare fara sa aiba inima stransa.Mergi pasager pe un R1,condus cat-de-cat,cu accelerari si franari,cu explozii in turatii si restul.Ai sa vezi ca nu e chiar o pisicuta blanda.Dar daca tie iti place asa de mult, ia-l, nu asculta de ce nu ne place noua, sau ce noi nu conducem, ia-l.

Si daca reusesti sa il iei :

-tine-ne la curent cu impresiile care le ai despre el,cum reusesti sa il tii si cum iti place mersul

-lasa pe topicul de incepatori sau undeva grupa de sange, sa fim pregatiti,nu de alta ...

-vorbeste cu ceva mecanici sa fie pregatiti sa iti schimbe una-alta pe viitor la motor, sau un chit, sau un capac...

-nu iesi cu prietenii in gasca si sa fii ambitios sa le arati ca ai miar si ca poti mai mult decat R1-le,iti spun sigur ca nu vei ajunge "sa iti bati joc de el"

-incearca sa nu iei pasager.Mai ales la inceput.Mai ales pe R1.Mai ales daca tii la el/ea.

-citeste tot ce se poate din categoria Twist of the Wirst, Cornering Bible,etc.O sa ai nevoie de chestiile spuse acolo.Dar nu doar citite, ci aplicate.

-incearca sa intelegi ca in joaca asta care se cheama motociclism, intotdeauna ASFALT vs Motociclist = 1-0.Intotdeauna.

 

Astept cu nerabdare.Tine-ne la curent.Alege ce vrei tu din cele spuse de mine (si mai multi de pe aici), restul tine doar de tine.Poate crezi ca glumesc, insa DUPA ce il iei, asigura-te ca ai cel mai bun echipament.O sa ai nevoie,la un moment dat.

 

Bafta!

 

Salutare,

 

Imi place, asta-i adevarul, sa zicem ca sunt fan Yamaha, deja e prea mult timp de cand ma tot uit la ele :)

Probabil ca am nevoie si de un test cu el, eventual de preferat ca pasager de inceput ......eu cand am spus de explozie la el astia de pe aici au inceput sa rada si sa-mi puna clipuri cu "bomba bomba" ca sa vezi oameni :)))

De inceput cred, ca o sa imi fie frica sa ma joc cu gazul la el din cate am auzit despre el, sper sa pot sa il tin, altfel o sa fiu nevoit sa renunt la el daca chiar nu pot, sunt constient ca exista posibilitatea sa fie foarte greu de manevrat si atunci renunt,

 

Acum iti raspund la intrebari si eventual o sa-ti mai las ceva curiozitati, din ce observ tu ai unul si asta-mi spune multe :)

 

NU, nu e bascalie, adica chiar o sa postez aici ce o sa cumpar, as prefera sa ramana si topicul deschis ca sa pot face asta, sa nu dispara !!

Am mai auzit niste probleme de partea mecanica la alte cunostine care au luat mobre sh si chiar o sa am nevoie de un mecani adica chiar o sa incerc sa fie verificat asa cum se cuvine.

daca o sa merg sa cer parerea si altor persoane legat de motorul asta sigur nu imi va fi recomandat, toata lumea a zis sa iau un 600 insa in final sa fac ce vreau, la gasca m-am gandit foarte bine cred, ca nu o sa ies cu ei cel putin nu la inceput, o sa-mi vad de treaba mea la job si inapoi home sau pe cine stie unde .... pasager la drum lung cu siguranta dupa 1 sezon 2 , sunt constient de ce se poate intampla inevitabil poate chiar nu din vina mea..... sper ca din raspunsurile mele de pana acum sa deduci ca fixatia e fixatie si ramane indiferent de ce parere si cred restu. in echipament nu o sa pot investi mai mult de 400e de inceput :D

 

Acum mai am o intrebare la tine, este vorba de ambreiaj hidraulic, ce imi poti spune? care este diferenta fizica intre ele asta daca exista adica intre normal si hidraulic,

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand am spus de explozie la el astia de pe aici au inceput sa rada si sa-mi puna clipuri cu "bomba bomba" ca sa vezi oameni :)))

Pai la asa intrebare, asa raspuns :) Am scris si la obiect, dar se pare ca nu ai avut ochi.

 

Si bai copchilu': eu nu eram pasionat de motoare sport, insa intamplator (incepator cu frica sa ma duc in alt oras sa imi iau moto si sa vin pe el) am ajuns incepator pe un zxr400. juma de an - 1 an, am invatat fix p.la si nu e cine stie ce super-moto. Dupa am trecut pe pegaso, pozitie confortabila, sa il vezi pe asta cum tragea din ture joase: stia sa mearga si linistit (touring) cu prietena si sa se tina dupa zxr, dupa ce il vandusem unui prieten si mai tragea si un pic de offroad lejer. Sfat (daca vrei sa te simti bine si sa te distrezi) - suie-te ma si pe alte tipuri si gandeste-te bine dupa ce criterii iti iei motor, nu doar dupa: 'moama ce belea arata!'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum mai am o intrebare la tine, este vorba de ambreiaj hidraulic, ce imi poti spune? care este diferenta fizica intre ele asta daca exista adica intre normal si hidraulic,

Multumesc,

Ambreiajul hidraulic este mult mai responsiv decat cel mecanic.

Ambreiajul hidraulic foloseste lichid pentru a decupla pe cand cel cu cablu foloseste cablu.

Cel hidraulic are nevoie de o forta mult mai mica de apasare decat cel mecanic (pe cablu), aproape toata treaba fiind efectuata de cei 2 cilindrii, primul la maneta de ambreaiaj, numit pompa de ambreiaj, iar al doilea, pe cutie, numit cilindru receptor. In unele cazuri, la ambreiajele hidraulice este eliminat cilindrul receptor de pe cutie, sarcina lui fiind preluata de un rulment hidraulic.Ambreiajul hidraulic nu are nevoie de reglaj

Probleme ambreiaj hidraulic: garniturile de la pompa si cilindrii se pot uza, rezultand pierderi de lichid. Daca nu e aerisit cum trebuie, nu va debraia complet. Simptome: maneta de ambreiaj exagerat de moale.

Probleme ambreiaj cu cablu: se poate rupe cablul de ambreiaj, maneta e ceva mai tare, are nevoie de o forta putin mai mare decat cel hidraulic, cablul se poate agata in camasa lui daca nu se verifica periodic (o data pe an) modul in care culiseaza si eventual sa fie uns (sunt spray-uri pt asa ceva) Majoritatea necesita un reglaj manual, care si el, trebuie verificat periodic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O.U.G. 195 / 2002 :

Art. 38 (1)Posesorul permisului de conducere pentru categoria A are dreptul să conducă o motocicletă cu o putere care depăÂşeÂşte 25 kW sau un raport putere/greutate care depăÂşeÂşte 0,16 kW/kg ori o motocicletă cu ataÂş cu un raport putere/greutate care depăÂşeÂşte 0,16 kW/kg, numai dacă are o experiență de minimum 2 ani pe o motocicletă cu specificații tehnice inferioare sau dacă persoana are 21 de ani Âşi promovează un test specific de cunoÂştințe Âşi comportament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde ce intelegi tu prin asta, sigur face asta dar nu intelegi tu ideea;

 

Sigur, eu sunt cel care nu intelege ideea. Poate ma ajuti tu, care nu ai permis si motor sa imi explici mie cum e cu R1 si cu bataia de gioc de R1.

 

Eu cred ca tu ai niste grave probleme de logica si intelegere. Nu ti-a zis nimeni sa nu iti iei R1, insa nu ca prima motocicleta. Tu, vorbesti cu noi ca si cum deja ai experienta si ai schimbat ceva mobre, dar ignori sfaturi de la oameni care poate ca au mers mai mult decat o sa apuci tu vreodata sa mergi pe o motocicleta. A, si apropo, daca iti iei R1, doar cresti sansele sa faci un pocinog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va intaleg...ce tot insistati sa ii explicati daca el este chitit sa isi cumpere r1...nu vrea sa intaleaga nu vrea...o sa vada pe pielea lui cand scapa mana in gaz de la o gropita, sau il sperie un catelush ,cum se vede cerul fortat....

 

dar macar inainte, dute sa te deie unu o tura hard pe unu de 600 intre anii in care iti doresti tu r1 , sa vezi daca dupa capul tau poti sa il stapanesti tu si pe ala... pt ca daca tie si se pare ca +120 cp cat are unu de 600 e mult prea putin pentru poponeata tau de incepator/profesionist, atunci respectele mele.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...