dumitrasrazvan Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Felicitari Silenti pentru deschiderea acestui topic si pentru text. Deasemenea multumiri tuturor celor care au postat aici pentru simplul fapt ca citind ceea ce ati scris, un incepator/viitor incepator (ca mine) isi poate crea o idee despre ce inseamna sa conduci o SS din aceasta postura. Pot sa va spun ca nu am inca A-ul dar citesc pe acest forum cel putin 2 ore/zi (din pasiune pt. 2 roti) fapt care m-a ajutat sa invat multe lucruri legate de motociclism pe care altfel poate nu le-as fi invatat. In final, as dori sa cer parerea posesorilor de Hornet 600. Este o motocicleta adecvata pentru un incepator, 25 de ani, "conservar" de 7 ani cu ~50.000 km, experienta destul de mare in trafic ( a se intelege ca m-am confruntat cu o multime de situatii neprevazute din care am stiut cum sa ies ) atat in oras cat si in afara. Daca exista un alt topic dedicat acestui gen de intrebari va rog sa mi-l spuneti ca sa postez acolo. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 sunt incepator, sunt din bucuresti si vreau sa iau un suz de600cmc. modelul gsx-r. sau sa iau un gsx-f(dar e mai mare si mai grea, cred). ce ziceti merita. astept sfaturi. mentionez ca vreau sa mai apuc batrinetea hi, hi hi . astept sfaturi pe bune dela voi. e dif maricica! gsx-f ul e mai lenes ca r-ul. dar cu amandoua poti sa mori la fel de repede cred eu! alegi ce vrei tu ,daca nu te spanesti pe gsx-f poti sa mori la fel de repede ca si pe r. f-ul nu te va ierta ,decat iti va da ceva timp de reactie mai mare ,insesizabil poate. parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 aveti idee cum se poate limita puterea la un Super Sport si cam cat ar costa operatiunea ? stiu ca se poate pt ca cei din tari mai civilizare merg pe motoare mari cu limitare la 34CP pt ca acolo se respecta legea.ar fi foarte util pentru foarte multi incepatori.pe mine nu ma intereseaza la 34CP dar undeva pe la 50-60CP ar fi rezonabil Cred ca cea mai buna "limitare" ar fi sa se citeasca in fiecare zi rubrica de accidente...e ca si cum ti-ai spune rugaciunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bored Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 cand nu ai experienta si mai ales cand esti inconstient si un scuter e extrem de periculos. tin minte (e bine ca pot zambi referitor la subiect) cand eram super incepator si am mers pe o mobra de 110 cmc care avea cutie automata. la un moment dat era pe neutru. eu nu realizasem si incercam sa plec. dadeam gaz, vruuum vruuuuuum, si tot apasam pe ciudatenia aia de pedala. la un moment dat chiar a cuplat viteza. efectul? m-am ridicat pe o roata de ziceai ca sunt la curse. cred ca avea circa 18-20 de cai acum dupa multi ani merg pe 1000 rr, pot spune ca e o motoreta "blanda" atata timp cat esti bland cu ea. pleaca ca din pusca nimic de zis dar daca nu tragi in disperare de gaz nu faci nici un wheelie. fuge ca dementa, la flashurile unui golf gti dispari din ochii soferului in aprox 3-4 secunde dar cand am avut vant lateral puternic nu am sarit de 200. ce daca merge 300? asta inseamna ca trebuie sa incerci blana cand e vijelie? daca nu esti vreun pui de ghost rider, mai bine nu. pe ploaie torentiala am mers 130-140 si se tinea bine dar ce rost are sa incerci mai mult? pt planurile mele in ceea ce priveste viitorul nu vad de ce trebuie mai mult pe ploaie. ideea e ca asa mobra iti ofera mari satisfactii dar trebuie sa realizezi ca diferenta intre ea si alte motorete este doar puterea fenomenala a motorului. in rest, fuge si asta de kur si da cu tine de pamant. daca il vezi pe gigi durul (ghost rider) pe net cum scoate o medie de 270 la ora asta nu inseamna ca trebuie si mai ales ca POTI sa o faci si tu. toate consideratiile acestea sunt ale mele si nu inseamna ca trebuie sa faceti ca mine. faceti ce vreti VOI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 (editat) eu am de 8 luni o aprilia rs50 (nu radeti de mine). si in ultima vreme mi se pare lenesa rau (in fiecare saptamana mai reglez la carburator la ea, deoarece parca nu-mi place mie cum trage) am fost la united motors cu ea sa mi-o regleze si au spus ca motoreta merge foarte bine dar probabil "mi-a ramas mica"......... de aceea vreau la primavara sa-mi iau ceva mai maricel. initial ma gandeam la o yamaha r6 din 2001,dar cand am vb cu unii mai experimentati mi-au spus ca sunt inconstient,m-am mai documentat si am vazut ca au dreptate......ma gandeam la un zxr400(si eu),deoarece nu-mi place cum suna motoarele cu doua pistoane ,au tacanitul ala, deaceea vreau una cu 4 pistoane si tot deaceea ma gandeam la zxr400 (care dupa parerea mea arata si ss ,suna si frumos) ....ma unge pe suflet cand aud un motor cu oa toba sport. voi ce parere aveti? as vrea parerea unuia care stie cum se comporta un zxr400.este brutal la schimbatul vitezelor in treapta inferioara? si inca ceva....imi spunea un tip ca ,,,kawasaky au niste motoare mai putin fiabile decat restul "japonezelor" este adevarat ? este pana la urma zxr400 un motor fiabil (ca daca e vreau sa-mi iau unul din 2000,adica ultimele modele produse) Editat Octombrie 12, 2007 de sogard82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flying--boy Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 (editat) eu am de 8 luni o aprilia rs50 (nu radeti de mine). si in ultima vreme mi se pare lenesa rau (in fiecare saptamana mai reglez la carburator la ea, deoarece parca nu-mi place mie cum trage) am fost la united motors cu ea sa mi-o regleze si au spus ca motoreta merge foarte bine dar probabil "mi-a ramas mica"......... de aceea vreau la primavara sa-mi iau ceva mai maricel. initial ma gandeam la o yamaha r6 din 2001,dar cand am vb cu unii mai experimentati mi-au spus ca sunt inconstient,m-am mai documentat si am vazut ca au dreptate......ma gandeam la un zxr400(si eu),deoarece nu-mi place cum suna motoarele cu doua pistoane ,au tacanitul ala, deaceea vreau una cu 4 pistoane si tot deaceea ma gandeam la zxr400 (care dupa parerea mea arata si ss ,suna si frumos) ....ma unge pe suflet cand aud un motor cu oa toba sport. voi ce parere aveti? as vrea parerea unuia care stie cum se comporta un zxr400.este brutal la schimbatul vitezelor in treapta inferioara? si inca ceva....imi spunea un tip ca ,,,kawasaky au niste motoare mai putin fiabile decat restul "japonezelor" este adevarat ? este pana la urma zxr400 un motor fiabil (ca daca e vreau sa-mi iau unul din 2000,adica ultimele modele produse) asa a facut cineva pe care il cunosteam de mic (R.I.P.) :Marian era un vecin de al meu de la tara...avea Peugeot Jet Force (49cc-cativa caluti acolo)...a luat A-ul...s-a dus la Yamaha in Bucuresti si si-a luat R6...experienta fff mica+motor puternic+teribilismul varstei (23 ani).....sfarsitul se vede in pozele de mai jos (e vorba de accidentul de la Balotesti unde motorul lui a rasturnat un Mercedes care intorsese pe linie continua...din pacate in spate era si Claudiu un var de al meu de la tara...toti trei :2 pe motor+sofer au murit.....gandeste-te bine... http://www.protv.ro/stiri/eveniment/impact...ent-rutier.html Editat Octombrie 13, 2007 de flying--boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 gsx-r , trage de te sperie (fiind incepator) gsx-f , trage cred eu bine pentru un incepator si te mai intelegi cu el zzr 400, motor de 400 pe cadru de 600, MULT prea vaca e acest motor Strict parerile mele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racheta Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 gsx-r , trage de te sperie (fiind incepator) gsx-f , trage cred eu bine pentru un incepator si te mai intelegi cu el zzr 400, motor de 400 pe cadru de 600, MULT prea vaca e acest motor bine spus. pentru cineva care nu a mai avut contact cu un supersport, prima lui tragere de gaz il va ingrozi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 bine spus. pentru cineva care nu a mai avut contact cu un supersport, prima lui tragere de gaz il va ingrozi. m-am intanlit ieri cu un tip care avea un gsxr600 nou si spunea ca el a inceput tot pe un gsxr600 din 97 .... si i-am spus de zxr400 si dupa cum mi-au mai spus unii "nu se mai fabrica din 2000 si gasesti greu piese" a si inca ceva a mai spus ca sa nu ma duc niciodata la service la united motors, ca ar fi slabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 (editat) eu am de 8 luni o aprilia rs50 (nu radeti de mine). si in ultima vreme mi se pare lenesa rau (in fiecare saptamana mai reglez la carburator la ea, deoarece parca nu-mi place mie cum trage) am fost la united motors cu ea sa mi-o regleze si au spus ca motoreta merge foarte bine dar probabil "mi-a ramas mica"......... de aceea vreau la primavara sa-mi iau ceva mai maricel. initial ma gandeam la o yamaha r6 din 2001,dar cand am vb cu unii mai experimentati mi-au spus ca sunt inconstient,m-am mai documentat si am vazut ca au dreptate......ma gandeam la un zxr400(si eu),deoarece nu-mi place cum suna motoarele cu doua pistoane ,au tacanitul ala, deaceea vreau una cu 4 pistoane si tot deaceea ma gandeam la zxr400 (care dupa parerea mea arata si ss ,suna si frumos) ....ma unge pe suflet cand aud un motor cu oa toba sport. voi ce parere aveti? as vrea parerea unuia care stie cum se comporta un zxr400.este brutal la schimbatul vitezelor in treapta inferioara? si inca ceva....imi spunea un tip ca ,,,kawasaky au niste motoare mai putin fiabile decat restul "japonezelor" este adevarat ? este pana la urma zxr400 un motor fiabil (ca daca e vreau sa-mi iau unul din 2000,adica ultimele modele produse) In primul rand, cred ca rs-ul tau nu prea mai trage din pricina segmentarii(daca ai facut multi km cu ea, si carburatia e ok, dupa spusele celor de la service)...cand motorul devine puturos, in general, duce lipsa de compresie A doua la mana, treaba cu supersportul nu e ca, gata esti inconstient daca te sui pe supersport!!!Orice motor omoara!Esti inconstient cand nu stii ce inseamna supersport, si vrei sa iti iei asa ceva pt fite(se stiu motivele fitelor)!Nu SS-ul te omoara, ci abilitatea ta de a-l conduce, de a-l stapani atat cu fizicul cat si cu psihicul!Am vazut multi oameni care s-au suit din prima pe SS(unul, de ex, e Cracky, care a spus foarte bine mai sus ce e cu asa motorete) si merg fara grija, si multi care au murit!!!In momentul in care te sui pe un asa motor, trebuie sa fii clar constient de riscurile care le tragi asupra ta si de puterea pe care o detii in mana dreapta("maneta de gaz"), si, daca esti cu adevarat un om care totusi poarta ceva in tartacuta, tine atat la viata lui cat si la a celorlalti participanti la trafic, atunci, nu e o problema cu gazul si modul in care iti stapanesti bestia!!! Problema, din surse sigure si vorbite de multi apare la pragurile psihologice(eu prefer sa spun ca-s doua mari si late), si anume, Primul, cand abia l-ai achizitionat, si, chiar daca esti constient, motorul te poate surprinde neplacut in unele situatii datorita temei tale de motor(si ma refer la inclinarea in viraje, abordarea lor, in functie de viteza, greutate, etc), pana te obisnuiesti cu el si incepi sa deprinzi vitezele necesare si modul de abordare al virajelor, al modului de franare, etc...Aici apar surprize, cand nu cunosti bestia de sub tine in totalitate(doar esti incepator), chiar daca ai ceva in tartacuta!!! Al doilea prag psihologic ar fi acela cand ai inceput sa cunosti motorul, ii cam stii modul de comportament, si, te poti pacali, capatand incredere prea mare in tine!(asta se intampla cu orice motoreta)....Si atunci poti fi surprins usor, pt ca, odata cu increderea, vine si curajul, si, un SS nu iarta Se poate evita neplacerea acestui prag, considerandu-te un incepator mereu, si mergand prudent, in functie de situatie...si o mica si usoara tavalire fara incidente grave, cu o usoara accidentare e utila aici, si spun asta din ce am patit si eu, si multi altii, pt ca te cam aduce cu picioarele pe pamant Achizitionarea unui SS trebuie sa implice si un motiv!Este un motor puternic, care te cam injura daca il stresezi prin oras si gropane, la viteze si turatii mici, si ar striga oricand la tine ca vrea pe circuit!In principiu, au venit amici la mine si mi-au zis ca vor SS...cunoscandu-le felul de a fi, mi-am dat seama din prima care e inconstient si are nevoie de noroc sa traiasca, si care e cu capul pe umeri si stie de ce cumpara motorul ala si poate sa il stapaneasca. Eu, de ex, nu pot spune ca am mare experienta in domeniu de mers pe SS, dar, am zis asa....da...mi-as lua SS!!!De ce?Sa ma dau pe circuit, sa plec la mare si sa pot sa ii dau pe autostrada cand nu e aglomeratie si asfaltul e ok...oricum, pt oras e un motor inutil, pt ca exista destule motoare mai iertatoare ce iti permit sa dai putin gaz pt a scapa de aglomeratia de la semafor si a sta linistit la urmatorul semafor...De ex, pt mine, in oras, minsk-ul mi se pare sfant(chiar si ceva sport de 125 sau un moped, scuter), iar pt drumurile care vreau sa le fac in viitor, ss-ul e genial!Deci, daca maine mi-as achizitiona o bestie, primul lucru pe care l-as face ar fi sa il duc la Amckart si sa il testez!De ce?Pt ca vreau sa vad cum raspunde organismul meu la cerintele motorului(pt ca si el vrea ceva de la tine, si, anume sa stii sa il controlezi frumos ), cum ma impac cu motorul in curbe atat la viteze mici cat si la viteze mari, cum franeaza atat lin cat si de urgenta, cum e cu manevrabilitatea in cazul evitarii obstacolelor, si multe alte teste, prin care trebuie sa trec atat eu, cat si motorul!In cazul in care motorul ala mi se potriveste ca o manusa, si ma simt bine pe el si il pot controla in toate situatiile(testele), eu stiu ca pot sa il conduc, si, deci, pot iesi linistit pe strada cu ea, fara frica de faptul ca e prea grea pt mine in viraj si risc sa o scap sa se duca in trotuar sa omoare niste oameni nevinovati....Am incercat KTM lc4, si, nu mi-a placut deloc....l-am stapanit, am mers ok cu el, dar, nu m-am simtit bine si a picat testul centrului de greutate(eu fiind mai mic de statura, ma simteam ca pe un cal)...pur si simplu nu mi se potrivea! Deci, sfatul meu, pt orice incepator CONSTIENT care vrea sa isi ia un SS este sa se duca pe circuit(si nu in zone populate) si sa vada daca este capabil sa mearga cu el!!La mine, numai asa va intra in posesie un asa motor!!!Cand toate testele ma satisfac, ma pot sui pe el fericit ca am SS, dar, de aici incolo, chit ca sunt multumit cum se comporta cu mine pe el in trafic, intervine CREIERUL SI MANA DREAPTA si abilitatea mea de a merge precaut, adaptand viteza in functie de situatie...Ai iesit in trafic, esti pe cont propriu, si, iti asumi responsabilitatea pt ceea ce faci....E bine sa masori de 5 ori inainte sa tai, si, merg pe acest principiu!!!Daca iti iei SS sa dai pe Fundeni cu 200 sa ajungi repede la Morarilor(ca e drum bun de viteza), mai bine te lasi, pt ca in momentul ala esti foarte vulnerabil, si, asemeni tie, sunt multi nebuni in trafic! Tine cont de nebuni, mergi precaut, cu cap, nu trage de gaz aiurea, invata-ti motorul intr-un mediu in care nu pui in pericol oameni nevinovati, si, atunci ai sanse mari sa faci km fericit pe un SS...Asadar, nu orice incepator pe SS e inconstient!Tin sa subliniez aici si ANTICIPAREA SITUATIILOR IN TRAFIC, care se deprind destul de greu, facand multi km, si, astea nu prea tin cont de motor sau putere(daia recomandam odata achizitionarea unui moped pana la incepera cursurilor de cat A), ci mai mult de obisnuinta cu traficul urban si situatiile des intalnite in care o poti mierli.... Editat Octombrie 13, 2007 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 multumesc frumos Mr_ORL . foarte bine scris .dar pana la urma m-am mai gandit si chiar daca pierd la bani din diferenta de pret(dar castig la viata) cred ca voi lua un zxr400...si dupa ce mai voi satura de zxr am sa trec poate la alta(asta o spun acum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 (editat) eu am de 8 luni o aprilia rs50 (nu radeti de mine). si in ultima vreme mi se pare lenesa rau (in fiecare saptamana mai reglez la carburator la ea, deoarece parca nu-mi place mie cum trage) am fost la united motors cu ea sa mi-o regleze si au spus ca motoreta merge foarte bine dar probabil "mi-a ramas mica"......... de aceea vreau la primavara sa-mi iau ceva mai maricel. initial ma gandeam la o yamaha r6 din 2001,dar cand am vb cu unii mai experimentati mi-au spus ca sunt inconstient,m-am mai documentat si am vazut ca au dreptate......ma gandeam la un zxr400(si eu),deoarece nu-mi place cum suna motoarele cu doua pistoane ,au tacanitul ala, deaceea vreau una cu 4 pistoane si tot deaceea ma gandeam la zxr400 (care dupa parerea mea arata si ss ,suna si frumos) ....ma unge pe suflet cand aud un motor cu oa toba sport. voi ce parere aveti? as vrea parerea unuia care stie cum se comporta un zxr400.este brutal la schimbatul vitezelor in treapta inferioara? si inca ceva....imi spunea un tip ca ,,,kawasaky au niste motoare mai putin fiabile decat restul "japonezelor" este adevarat ? este pana la urma zxr400 un motor fiabil (ca daca e vreau sa-mi iau unul din 2000,adica ultimele modele produse) eu am inceput pe R6 din 2001 ,si ne intelegem f bine... am acumulat experienta, si progresam! nu fuge singura ! daca cade pe mana cui nu trebuie devine periculoasa. nu pot sa imi dau cu parerea cum trag altele samd ,pt ca singuru moto pe care am mers si pot sa spun ceva despre el este R6. asta l-am vrut eu, m-am simtit capabil si cred ca se putea sa incep si pe cilindree mai mare de 600 dar nu avea rost! sa imi cumpar R1 si sa-l folosesc 30% maxim, consum mare ,nu-si avea rostu'! problema mare ,parerea mea nu e cilindreea ci ... te uiti la nfs ,torque sau orice alt film unde se dau baietii super tare frate, pisdele sunt landra dupa ei! cool de tot, oare daca ai si tu un bolid pe 2 roti cu o toba meseriasa si te dai pe stradutza / bulevard pe o roata cu o mana sa le saluti se vor uda si vor sarii in patul tau ?! cred ca asta ar fi problema, sau hai sa ii arat lui costel ce meserias sunt eu ,si ce tare trage tunul meu... sunt cel mai tare. nu cilindreea omoara domnilor ci temperamentul! daca incepe pe zzr400 ce ala nu trage 150 in cateva secunde?! sau la zzr400 se aplica imunitatea ca la parlamentari ?! evident sa nu exageram cu miar ca incepator, dar daca vrei neaparat poti sa dem ca se poate! imi cer scuze daca am "ranit" pe cineva! sa auzim numa' de bine si cat mai multe zile cu soare! Editat Octombrie 14, 2007 de Luc1f3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Octombrie 14, 2007 Autor Share Postat Octombrie 14, 2007 multumesc frumos Mr_ORL . foarte bine scris .dar pana la urma m-am mai gandit si chiar daca pierd la bani din diferenta de pret(dar castig la viata) cred ca voi lua un zxr400...si dupa ce mai voi satura de zxr am sa trec poate la alta(asta o spun acum) Salutare, daca vrei neaparat poti trece la un 600. Ai ceva experienta pe motocicleta, chiar si una de 50cc, deci stii sa manuiesti ambreiaj, acceleratie, frana, etc. Desigur va trebui sa te acomodezi cateva luni si mii de km cu greutatea si puterea mult mai mari dar de putut se poate. Intrebarea e daca vrei neaparat SS si care ar fi motivele pentru asta. Nu-mi raspunde ca doar astea iti plac cum arata sau ca nu vrei sa treci printr-o motocicleta intermediara ca sa nu pierzi bani la vanzarea ei. Astea sunt motive gresite. Una pentru motociclete frumoase sunt la toate clasele si doi pentru ca mereu iti vei shimba mobra si mereu vei pierde niste bani facand asta. Eu nu ti-as recomanda un 400. Sunt vechi, sunt rare deci nu prea ai de unde alege, e mai greu cu piesele, mai greu gasesti sfaturi pe net, etc. Si sunt suficient de puternice sa te poata baga in belea la fel ca un SS daca tragi de gaz cand nu este cazul. Eu sincer nu vad un castig real la capitolul siguranta intre un 400 si un 600. PS: eu sunt tipul cu gsxr-ul cu care te-ai intalnit in fata la Safen in Tei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 (editat) multumesc frumos Mr_ORL . foarte bine scris .dar pana la urma m-am mai gandit si chiar daca pierd la bani din diferenta de pret(dar castig la viata) cred ca voi lua un zxr400...si dupa ce mai voi satura de zxr am sa trec poate la alta(asta o spun acum) ce mi-e zx4r ,ce mi-e zx6r... singura dif care o vad e ca daca cumva scapi mana in gaz pe ambele ,zx6r te da mai mult pe spate! zx4r fuge 200 si 6r 260... o problema majora va fi cu piesele! la 6r gasesti pe toate drumurile ,la 4r nu prea. nu se mai fabrica de ceva timp motoreta ,si e cam greu! sunt scumpe, rare vin greu o intreaga porcarie. si daca tu crezi ca astia 200cm3 si diferenta de stiu eu 60 de cai iti vor salva viata, e ok. dar parerea mea e ca tot aia este,doar in cazul in care pleci tun de la semafor sa zicem, acolo se simte diferenta! dar la viteza ?! amandoua ajung la 200, si oricum 4r e mai mult ca suficient sa alergi pe o straduta si sa faci prostii cu ea! in cat prinde 100 , in 5 sec sa zicem... mi se pare o porcarie! ia-ti frate vitezana de 600, cat mai noua sa nu ai probleme cu ea ,si fii tu mai calculat! tot pe 600 am inceput si eu... se poate! daca esti vitezoman si vrei sa mori acasa, mai bine iti cumperi o bicicleta. toti stim ce fel de oameni suntem si daca poti sau nu sa te controlezi, in marea maj a timpului. si eu mai ma dau la ea, dar mai rar! prostii mai fac si eu, dar mi-e frica de inevitabil, nu de ce poate trotineta! Editat Octombrie 18, 2007 de Luc1f3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 gata baieti mi-am luat yamaha fzr400 (putin modificat estetic ) dar am o rugaminte spuneti-mi o scoala de soferi unde sa fac mai repede a-ul cateva sedinte si sa dau mai repede dosarul ca sa dau examenul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 frumos FZRul....Welcome to the 400 era daca ai nevoie de piese sau sfaturi , da-mi un pm si te ajut daca pot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 gata baieti mi-am luat yamaha fzr400 (putin modificat estetic ) dar am o rugaminte spuneti-mi o scoala de soferi unde sa fac mai repede a-ul cateva sedinte si sa dau mai repede dosarul ca sa dau examenul SA o stapanesti sanatos.Pun pariu ca nici macar nu visezi ce poate face motoreta ta, ai mare grija ca in fiara asta mica zace la panda o bestie mare.Sa nu iti pui mintea cu ea, motoreta este cu adevarat o incantare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Draga prietene, am uitat sa-ti spun ca FZR-ul tau poate fi o incantare, dar cu o conditie; carburatoarele sa fie in regula, deoarece carburatoarele de pe motyoreta ta sunt deosebit de complexe si daca sunt cu probleme asa vor ramane si daca iti va face carburatia insusi Dumnezeu! Ramane varianta unora noi!Dar poate sunt eu paranoic si ma insel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 E adevarat ca incepatorii pe SS nu e indicat... dar cine mai respecta asa in zilele de azi... Nu spun ca e interzis dar nu e indicat... Eu am un nsr de 125 si nu e mare diferentza daca cazi de pe ala ori de pe unu de 500 sau mai mare doar viteza face diferentza asa ca din proprie experentza va spun: Copii nu tragetzi de gaz tare... nu fitzi prosti invatzatzi din greselile altora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 E adevarat ca incepatorii pe SS nu e indicat... dar cine mai respecta asa in zilele de azi... Nu spun ca e interzis dar nu e indicat... Eu am un nsr de 125 si nu e mare diferentza daca cazi de pe ala ori de pe unu de 500 sau mai mare doar viteza face diferentza asa ca din proprie experentza va spun: Copii nu tragetzi de gaz tare... nu fitzi prosti invatzatzi din greselile altora te-ai trezit si tu brusc ! cred ca ai visat tare urat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
staicu Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 salut la toti motoci. am si eu o intrebare ce ziceti un vfr 800 pentru incepator e ok. sau ii cam dubios.... astept sami raspundeti va multumesc .... dan_staicu_siffu @..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lexus Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 LOL...staicu eu am inceput pe CBR de 600 si mi se pare brutal ca acceleratie si de frana de motor nu mai zic nimic ca ramai totusi cred ca un motor de 800 depaseste limita "bunului simt" pentru un incepator...si cu 600 i foarte dificil(sau cel putzin asa mi se pare mie si i rog pe alti tovarasi sa ma corecteze daca gresesc)...dar dak stau sa ma gandesc o musti foarte usor si cu un scuter, dapai cu o dihanie de 800... too much is still too much Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazydotme Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Incepator pe 800 ... ce are ? adevaru e ca tre sa nu ai habar de motociclete sa iti iei ca incepator una de 800 .... io am fost mai rau ... din prima ninja de 900 ... asta fara sa mai fi condus vreodata altceva ... toata lumea imi zicea : ba ... esti nebun ? adevaru' e ca daca bine stau sa ma gandesc da .... tre sa fi nebun ... . Fiind incepator mi-o luat ceva vreme sa ma invat cu acceleratia criminala, cu frana de motor , si cu multe ... altele ... asta e .Adevarul e ca mi-am luat motocicleta pt ca am boala vitezei ... imi place sa ma duc tare ... dar nu inconstient . Deci, da, poti sa-ti iei ss incepator fiind, si sa nu ajungi sus pe deal, io-s dovada vie , da, o sa te mance in palma sa-i dai peste 200 si nu peste 1000 de km parcursi dupa cum ti-ai propus ... ci cu prima ocazie , siigur o sa gresesti .... trebuie sa te urci pe motor tinand cont de un lucru ... :HABAR N-AI intai testezi terenu , inveti .. si daca te simti in stare, faci ce ti-ai propus . Ar fi multe de spus ... Sincer nu am regretat niciodata ca mi-am luat 900 din prima ... sfatu` meu e sa va luati ss din prima daca acolo vreti sa ajungeti , numai inainte de a va duce la drum .... reflecta asupa unu sg lucru ..... HABAR N-AI, si totu` va fi ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Incepator pe 800 ... ce are ? adevaru e ca tre sa nu ai habar de motociclete sa iti iei ca incepator una de 800 .... io am fost mai rau ... din prima ninja de 900 ... asta fara sa mai fi condus vreodata altceva ... toata lumea imi zicea : ba ... esti nebun ? adevaru' e ca daca bine stau sa ma gandesc da .... tre sa fi nebun ... . Fiind incepator mi-o luat ceva vreme sa ma invat cu acceleratia criminala, cu frana de motor , si cu multe ... altele ... asta e .Adevarul e ca mi-am luat motocicleta pt ca am boala vitezei ... imi place sa ma duc tare ... dar nu inconstient . Deci, da, poti sa-ti iei ss incepator fiind, si sa nu ajungi sus pe deal, io-s dovada vie , da, o sa te mance in palma sa-i dai peste 200 si nu peste 1000 de km parcursi dupa cum ti-ai propus ... ci cu prima ocazie , siigur o sa gresesti .... trebuie sa te urci pe motor tinand cont de un lucru ... :HABAR N-AI intai testezi terenu , inveti .. si daca te simti in stare, faci ce ti-ai propus . Ar fi multe de spus ... Sincer nu am regretat niciodata ca mi-am luat 900 din prima ... sfatu` meu e sa va luati ss din prima daca acolo vreti sa ajungeti , numai inainte de a va duce la drum .... reflecta asupa unu sg lucru ..... HABAR N-AI, si totu` va fi ok mai cunosc si eu incepator pe ninja de 900 si nu are nici un incident. poti sa incepi si pe busa ma ,depinde de tine daca mori sau nu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Incepator pe 800 ... ce are ? adevaru e ca tre sa nu ai habar de motociclete sa iti iei ca incepator una de 800 .... io am fost mai rau ... din prima ninja de 900 ... asta fara sa mai fi condus vreodata altceva ... toata lumea imi zicea : ba ... esti nebun ? adevaru' e ca daca bine stau sa ma gandesc da .... tre sa fi nebun ... . Fiind incepator mi-o luat ceva vreme sa ma invat cu acceleratia criminala, cu frana de motor , si cu multe ... altele ... asta e .Adevarul e ca mi-am luat motocicleta pt ca am boala vitezei ... imi place sa ma duc tare ... dar nu inconstient . Deci, da, poti sa-ti iei ss incepator fiind, si sa nu ajungi sus pe deal, io-s dovada vie , da, o sa te mance in palma sa-i dai peste 200 si nu peste 1000 de km parcursi dupa cum ti-ai propus ... ci cu prima ocazie , siigur o sa gresesti .... trebuie sa te urci pe motor tinand cont de un lucru ... :HABAR N-AI intai testezi terenu , inveti .. si daca te simti in stare, faci ce ti-ai propus . Ar fi multe de spus ... Sincer nu am regretat niciodata ca mi-am luat 900 din prima ... sfatu` meu e sa va luati ss din prima daca acolo vreti sa ajungeti , numai inainte de a va duce la drum .... reflecta asupa unu sg lucru ..... HABAR N-AI, si totu` va fi ok tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.