Silenti Postat Mai 26, 2009 Autor Share Postat Mai 26, 2009 Stii cat de misto e un supermoto in oras? Pe-al meu insa l-am endurit de tot si nu-l mai scot pe strada. Dar ca idee 40 de caluti dezlantuiti fata de 125 behaind de caldura blocati in trafic sunt mult mai fun. Pozitie dreapta si inalta, ghidoane cu parghie mare, unghi de bracare, suspensii de gropi si borduri, motor care trage de la relantiu... La enduro na, trecerea e cu atat mai naturala cu cat n-am inca curaj sa trec santuri cu gsxru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rook Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 despre timpi pe circuit nu ma pot lauda inca ca nu am avut ocazia sa merg dar voi merge cu siguranta in viitorul apropiat ,sunt f dispus sa invat si nu o sa consider niciodata ca stiu tot in materie de condus ,tot timpul exista cineva sa te invete lucruri pe care nu ai de unde sa le sti sal Bogdan! la fel ca tine si eu sunt incepator dar pe un zx-6 r din 2005 iar in cele 2 luni am reusit sa adun 6000 km din care aproximativ 500 pe hungaroring si indraznesc sa-ti dau un sfat: fa un sacrificiu (financiar desigur) si du-te pe un circuit roaga un prieten sa aiba rabdare 5,6 tururi de pista pana inveti circuitul si fa acolo cati mai multi km fiindca pe autostrada la 280 pe ora nu aduni experienta. Iar pe strada e bine sa mergi cu altii asa reusesti sa inveti ceva de la ei, dar conditie esentiala e ca ei sa aiba rabdare si sa mearga in ritmul tau sa te observe si sa-ti dea sfaturi utile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 @ silenti merge si 1:17 Ideea e ca dupa ce scoti un timp rezonabil pe orice circuit iti dai seama cam cum stau treburile. Si exact aia care stiu cum stau trebuirle, se dau cu scuteru' prin oras... sau cu SM... sau cu altceva comod. AHA! Aia capabili nu se dau cu ss in trafic, si aia incapabili pe R6 minim. Eu as da lege: Scoti recordul circuitului+20%, ai voie cu mobra tare pe strada.... Nu? Ne mai vedem, mai incerci.... (asta pentru a-i proteja pe oameni de ei insisi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Uitati-va ca in general cei care sustin ca nu e nici o problema ca incepator pe vitezane sunt cei care au inceput direct pe ele.De ce? Pentru ca nu au de unde sa stie cum evoluezi fara supersport in primii ani. Eu sunt TOTAL impotriva supersporturilor pe strada. Sunt cea mai mare prostie, si nu recomand nimanui sa mearga pe strada, indiferent daca e incepator sau nu. Au numai dezavantaje in afara de faptul ca arata al naibi de bine Aaaa! Scoti 1:13 pe Amckart sau 1:28 la Serres? Ok! Deja e altceva... stii despre ce e vorba... Nimeni nu taie padurea cu bisturiu, si nimeni nu face operatii reusite pe creier cu drujba. Sa nu va imaginati ca totul se rezuma la bagat mana in gaz. Aia e praf in ochi. Maaaa. nu-mi mai scapa mana in gaz! Maaaa! Deja sunt master! Ce tare sunt! Asta de 600 nu prea trage... Trebuie neaparat de 1000... si eu am zis acelasi lucru, nu incurajez ss-ul ca prima motoreta, nu este de incepatori. imi pare rau ca tu consideri ss-ul nu este pentru strada, dar sa fiu sincer m-as chinui cu un R1 la drum lung decat cu un enduro sau un touring, poate doar asa sunt eu. si lasand la o parte aspectul pe care oricum nu-l iei in considerare cand esti calare. ss-ul nu a fost gandit si nu are cum sa fie gandit pentru strada sau drumuri lungi. de aia este SS, cand zici SS e clar ca nu spui si confort sau siguranta maxima. ma rog, fiecare cum considera. multa lume vrea prima moto super sport pentru ca arata bine sau poate pentru ca vrea sa invete tehnici de pilotaj, dar asta-i o parte foarte mica. eu, presupun ca la inceput m-am inclus in "arata bine", incet incepi sa-ti dai seama ca treaba nu sta chiar asa si ca daca de plecat de pe loc, nu este vreo problema, de oprit(mai ales in situatii extreme) este o problema destul de serioasa. p.s.: am inteles, deci chiar daca stii sa te dai... si te plimbi cu motoreta ta prin oras, un R1, R6, K8, etc, esti prost... ar trebui sa te dai cu scuterul? sau... ca eu ca am inceput pe thundercat cu 98 de ponei in talon sunt fraier? cam in ce parte bati mai exact? asfalt uscat. Editat Mai 26, 2009 de Moto Junkie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) daca iti iei ss nu inseamna neaparat ca vrei sau trebuie sa mergi pe circuit... la fel ca si cu masinile... cand cumperi ceva sportiv oricum renunti din start la niste confort dar castigi pe alte parti. fiecare dupa preferinte. eu unul sunt de acord ca in oras este mult mai practic un scuter decat orice motocicleta, dar mie nu imi plac. la fel cum un matiz e mai practic decat orice audi. recunosc ca e f greu ca incepator pe sportiva,acum regret ca am luat asa ceva.am permis de 3 sapt si 1400km facuti cu destul de multe incidente neplacute fara urmari.si nu cunosc nici acum mobra.daca ascultam sfaturile......... tu si daca ascultai sfaturile tot un fătălău ramaneai. mai bine vinde motorul sau da-l de pomana unuia mai pasionat. Uitati-va ca in general cei care sustin ca nu e nici o problema ca incepator pe vitezane sunt cei care au inceput direct pe ele. ...si in general cei care sustin ca este o problema ca incepator pe vitazana sunt cei care nu au inceput pe ele mai spune-ne despre timpii tai pe circuit Editat Mai 26, 2009 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) Sa stii ca eu nu ma contrazic cu voi si nici nu-mi place sa am mereu dreptate. Aduc numai argumente, sa nu va creada incepatorii Timpii de pe circuit spun aproape totul despre un motociclist, iar ai mei sunt departe de unde as vrea eu sa fie. (zic aproape totul, pentru ca sunt unii care zici ca vine potopul de cum dau in gaz si in frane, si scot acelasi timp cu un amarat pe gs cu niste cacaturi de cume, care zici ca sta pe loc). De ce? Pe ss dispui de frane si gaz de invidiat, si in loc sa inveti esenta, faci ca terasistii: gaz, frana, gaz, frana.... si scoti timpi din goarna nu din tehnica. Dar vine momentul si cand cazi, si treci la next level... Exista si alte lucrui in afara de gaz si frana (exact atuurile de care nu ar trebui sa dispuna un incepator) Tu pe cine crezi? Pe unu care a fost numai in bulgaria si zice ca e bestial? Sau pe unul care a vazut toata lumea si zice ca nu e chiar asa la bulgari? @Moto Junkie: sunt de acord ca cineva sa vrea circuit. DAR un ss iti "spune" foarte putine. Ai un feedback foarte slab atunci cand gresesti, is ai nevoie de cineva sa ti le povesteasca. Pe ss ai nevoie mult mai mare de un mentor decat pe un gs. Eu vad 3 mari avantaje ale ss-ului in oras: -arata super, -se aude super, mai ales cu toba stock, -are cauciucul lat pe spate si e usor sa-ti tii echilibrul la viteze mici. Nu trebuie sa te dai cu scuteru prin oras, nu esti neaparat prost daca mergi cu vitezana prin oras (cu toate ca eu, personal ma simt )! Trebuie sa te intrebi de ce aleg aia tari sa mearga cu scuterul prin oras. Si cand zic de aia tari, ma refer la aia care merg cum nici nu visam noi ca vom merge. Visam eu, dar dupa ce i-am vazut live, m-am lasat. Editat Mai 27, 2009 de ZLI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 sunt varii motive pt care nu toti ies cu scuterul prin oras, unii nu isi permit sa intretina si scuter si mobra; cei care se dau des pe circuit sunt satui de mobre puternice, pe cand noi astia muritorii de rand, incercam sa petrecem cat mai mult timp pe mobrele noastre, sa capatam experienta in trafic, nu trebuie sa te duci neaparat pe circuit ca sa inveti sa te dai bine (recunosc ca pe circuit e cel mai safe); eu de exemplu ca sa ma dau pe amkart tre' sa fac 2oo si ceva de km pe drum si sa cheltuiesc o gramada de bani; prefer sa bag benzina de 20 de lei si sa ma dau pe Siriu, e mai periculos, dar merg mai prudent si oricum am o multime de curbe in care poti sa intri cu viteza deoarece vizibilitatea iti permite ! e bine sa te pui si in cizmele altuia cand faci evaluari si alte cele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Sa stii ca eu nu ma contrazic cu voi si nici nu-mi place sa am mereu dreptate. Aduc numai argumente, sa nu va creada incepatoriiTimpii de pe circuit spun aproape totul despre un motociclist, iar ai mei sunt departe de unde as vrea eu sa fie. (zic aproape totul, pentru ca sunt unii care zici ca vine potopul de cum dau in gaz si in frane, si scot acelasi timp cu un amarat pe gs cu niste cacaturi de cume, care zici ca sta pe loc). De ce? Pe ss dispui de frane si gaz de invidiat, si in loc sa inveti esenta, faci ca terasistii: gaz, frana, gaz, frana.... si scoti timpi din goarna nu din tehnica. Dar vine momentul si cand cazi, si treci la next level... Exista si alte lucrui in afara de gaz si frana (exact atuurile de care nu ar trebui sa dispuna un incepator) Eu vad 3 mari avantaje ale ss-ului in oras: -arata super, -se aude super, mai ales cu toba stock, -are cauciucul lat pe spate si e usor sa-ti tii echilibrul la viteze mici. Nu trebuie sa te dai cu scuteru prin oras, nu esti neaparat prost daca mergi cu vitezana prin oras (cu toate ca eu, personal ma simt )! Trebuie sa te intrebi de ce aleg aia tari sa mearga cu scuterul prin oras. Si cand zic de aia tari, ma refer la aia care merg cum nici nu visam noi ca vom merge. Visam eu, dar dupa ce i-am vazut live, m-am lasat. "Circuitul" nu e tocmai ca strada, nu iti formeaza instinctul acela cu care ajungi sa simti traficul. Sa nu mai discutam de trase. SS-urile recente, cu toba stock, nu se aud mai deloc in trafic. Guma spate e mai lata dar conteaza si profilul cauciucului, pentru ca poate sa fie mai ascutit, gen PP. Mai usor cu atitudinea asta de "eu le stiu pe toate", sunt oameni si oameni. In SUA sunt o gramada care merg pe strada cu miar si pe circuit cu 600. Sau nu merg deloc pe doua roti pe strada . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanFUG Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 @BogdanFUG - e ingrijorator in cate situatii neplacute te-ai bagat intr-un timp atat de scurt. Nu te culca pe o ureche ca ai scapat din ele, e suficient una singura sa nu-ti iasa. De asemenea as reconsidera anturajul daca te alearga pe curbe ca incepator. intamplarile neplacute se intampla oricum chiar daca nu eram eu in fata poate era unul din prietenii mei si cine stie ce s-e intampla ,ei fiind mai "vechi" pe moto poate nu erau atenti la tot ce misca asa cum fac eu , iar anturajul meu de "dat pe curbe" este foarte ok aia a fost singura data cand adi (baiatul cu R6) a plecat de langa mine in rest a stat numai in spatele meu si acolo a fost 100% greseala mea ,nu trebuia sa ating frana spate mi-am invatat lectia nu se mai repeta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 @guy.til mai e si Bacau si Tg Secuiesc @zircon eu merg pe strada cu supersport pentru ca nu am bani sa intretin 2 motociclete. Faptul ca am trecut pe ss e ca am ajuns pe un circuit mare (nu de karturi) si stiu ca am sa ma dau destul de des. Este doar un COMPROMIS, simt pe pielea penibilul ss-ului pe strada. D-aia scriu aici.... sa stea departe de ss cei care n-au nici o treaba cu circuitul, pentru ca nu merita! (Stiu de spre ce zici cu pp... eu am Supercorsa) ss am zis ca se aude super - nu tare Eu incercam sa nu compar circuitul cu strada, vroiam sa spun ca daca nu te duci pe circuit nu merita sa-ti iei supersport. Chiar nu vreau sa epatez. Sunt parerile mele. Inca le sustin, pana vine cineva cu argumente solide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanFUG Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 sal Bogdan! la fel ca tine si eu sunt incepator dar pe un zx-6 r din 2005 iar in cele 2 luni am reusit sa adun 6000 km din care aproximativ 500 pe hungaroring si indraznesc sa-ti dau un sfat: fa un sacrificiu (financiar desigur) si du-te pe un circuit roaga un prieten sa aiba rabdare 5,6 tururi de pista pana inveti circuitul si fa acolo cati mai multi km fiindca pe autostrada la 280 pe ora nu aduni experienta. Iar pe strada e bine sa mergi cu altii asa reusesti sa inveti ceva de la ei, dar conditie esentiala e ca ei sa aiba rabdare si sa mearga in ritmul tau sa te observe si sa-ti dea sfaturi utile. sunt total de acord cu tine ,dar nu-mi spune ca dupa ce ti-ai achizitionat un agregat nou nu ai mers pe autostrada "sa vezi cat baga",asta am vrut si eu sa vad in rest prietenii mei sunt langa mine si chiar ma ajuta cu sfaturi de cele mai multe ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 @ZLI de acord, m-am dat si eu pe circuit, deocamdata pe amckart, inca sper sa ajung la anul la Serres. iti cam dai seama cat de putine stii cand te dai prima oara. mi-a placut mult. si nu m-am dat pe a mea, ci pe un gsxr care e super sport in tot sensul. a mea este un sport touring lejer pe langa suzuki. din pacate la iesirea dintr-o curba cineva a intrat in mine, vrand sa ma devanseze a gresit trasa si... s-a proptit in mine. nu s-a intamplat nimic grav, motoru` a fost putin avariat eu intindere la mana si o rana la cot cum m-am frecat de geaca. am realizat mai degraba importanta echipamentului. eu imi asum mereu responsabilitatea pentru ceea ce incalec si am incalecat ceva motorete din care zx-10 2006, gsxr 1100, K8 1000, K3 750, honda hornet, R1, R6, suzuki bandit, kawa zx4. sincer sa fiu cand m-am suit pe r1 (2003) m-am simtit cel mai bine. nu am avut ocazia sa ma dau bine cu ea prin oras sa vad cum e, dar cu siguranta nu mi-ar displace. singura problema este ca nu-mi iau motocicleta pentru oras pentru ca este aglomerat si nu apuci nici sa dai a treia ca trebuie sa opresti, mobra se incinge(mai ales miarul). nu prea apuci sa amortesti dar daca esti incaltat cu cizmele deabia de le ridici in scarite. nu ma simt prost pentru ca stiu ca motoreta de sub mine poate multe, eu sunt cel limitat daca nu incerc sa invat. problema cu ss este ca atunci cand incepi pe SS inveti greu sa te dai. hai asfalt uscat ca urasc posturile lungi cu esenta mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rook Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 sunt total de acord cu tine ,dar nu-mi spune ca dupa ce ti-ai achizitionat un agregat nou nu ai mers pe autostrada "sa vezi cat baga",asta am vrut si eu sa vad in rest prietenii mei sunt langa mine si chiar ma ajuta cu sfaturi de cele mai multe ori ooo da! stai linistit am tras si eu de acceleratie ca maimuta si ma bucur ca am supravietuit dar experienta nu o aduni in linie dreapta ci pe un drum virajat iar cel mai mult m-a ajutat hungaro si daca as putea m-as da numai pe circuit dar din pacate noi nu dispunem de asa ceva, poate din 2012 la noi la mures. te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanFUG Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Uitati-va ca in general cei care sustin ca nu e nici o problema ca incepator pe vitezane sunt cei care au inceput direct pe ele.De ce? Pentru ca nu au de unde sa stie cum evoluezi fara supersport in primii ani. Eu sunt TOTAL impotriva supersporturilor pe strada. Sunt cea mai mare prostie, si nu recomand nimanui sa mearga pe strada, indiferent daca e incepator sau nu. Au numai dezavantaje in afara de faptul ca arata al naibi de bine Aaaa! Scoti 1:13 pe Amckart sau 1:28 la Serres? Ok! Deja e altceva... stii despre ce e vorba... Nimeni nu taie padurea cu bisturiu, si nimeni nu face operatii reusite pe creier cu drujba. Sa nu va imaginati ca totul se rezuma la bagat mana in gaz. Aia e praf in ochi. Maaaa. nu-mi mai scapa mana in gaz! Maaaa! Deja sunt master! Ce tare sunt! Asta de 600 nu prea trage... Trebuie neaparat de 1000... ZLI se pare ca timpul tau de pe amcart nu mai e de actualitate ieri a scos un flacau parca 1:04 sau ceva foarte apropiat iar de timpul pe care il spui tu de 1:13 se scoate pe amcart cu motocicleta de circuit echipata cu slicuri si toate cele asa ca iar nu e relevant ce-mi spui tu aici ,daca vreau sa ma dau cu SS ma dau cu el de strada nu sa-l folosesc doar pe circuit ca de aia l-am luat iar despre amcart eu nu-l consider un circuit pentru moto ,atata timp cat nu schimbi mai mult de a 2-a si nu ai decat 2 locuri max 3 unde sa poti sa depasesti ,din punctul meu de vedere amcart este un circuit unde sa te dai cu cartul iar moto este asa ca sa vezi cum sta treaba dar in nici un caz sa inveti ceva,deci nu-l mai lua ca referinta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iunie 2, 2009 Autor Share Postat Iunie 2, 2009 Mda, alt incepator care "stie". Cea mai grea si periculoasa boala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 @ silenti merge si 1:17 Ideea e ca dupa ce scoti un timp rezonabil pe orice circuit iti dai seama cam cum stau treburile. Si exact aia care stiu cum stau trebuirle, se dau cu scuteru' prin oras... sau cu SM... sau cu altceva comod. AHA! Aia capabili nu se dau cu ss in trafic, si aia incapabili pe R6 minim. Eu as da lege: Scoti recordul circuitului+20%, ai voie cu mobra tare pe strada.... Nu? Ne mai vedem, mai incerci.... (asta pentru a-i proteja pe oameni de ei insisi) In primul rand nu te-as vota nici ca primar, dar pei ca deputat sa propui legi, ramai tu cu circuitul tau, capabilule, si lasa-ma pe mine sa manevrez cum stiu r6-le in trafic. Trebuie neaparat sa scoti timpi cat mai mici pe un circuit ca sa respecti limitele de viteza in trafic? esti hilar amice. Numai sfaturi si sfaturi aud pe forumul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Ce-mi plac topicurile astea! - Imi cer scuze ca mi-am luat o motocicleta sport cu care ma dau de 3 ani fara nici o problema pe strada fara sa merg pe circuit (care circuit? ), fara sa fiu capabil sa ma dau in "galeata" cu 1:04; dar a fost fun si este in continuare, felul in care folosesc eu motocicleta sport nu e treab nimanui,daca mie imi face placere sa ma duc sa-mi iau un pachet de tigari pe ea insemna ca-si face treaba;am avut si un naked inainte dar desi era o motoreta cinstita nu as sta nici o clipa sa ma gandesc cu care as alege sa raman. - Circuitul nu te pregateste pentru ce te asteapta pe strada, e foarte bine si frumos sa ai bani si timp sa te duci si sa te dai pe circuitele lumii dar chiar si asa cand vei lua o curba pe strada cu asfalt murdar si denivelat poate vei ajunge pe contrasens pentru ca tu te dai la fel de tare cum te-ai obisnuit pe circuitele tale unde ai aderenta perfecta; -Sunt foarte multi care fac si un sport-touring moderat pe SS, le face placere si indura pozitia inconfortabila pentru senzatiile date de motor, nici astora nu ar trebui sa le mai vindem SS-uri? Dar ce ne facem ca sunt si sport-touring-uri care au aproape acelasi atuu-ri ca un SS dar sunt si confortabile, nici pe astea nu avem voie? - Toti cei care au bani de Ferarri si Murcielago sunt niste tampiti,nu? Si le mai dau si pe la terase prin oras?PENIBIL! , hai fratilor ca ati luat-o razna, sa nu uitam de ce ne dam pe aceste unelte numite motociclete sport sau masini sport, si anume unii doar de PLACERE!Iar daca placerea unora este miar pe strada atata timp cat nu omoara pe nimeni si ramane in viata mi se pare normal sa-l lasi sa-si faca damblaua! Daca cu 5000Euro pot sa am niste senzatii comparabile cu unu care a dat 200.000Euro pe o masina lasa-ma sa ma dau si eu si sa-mi faca placere,ca poate nu o sa am niciodata bani de o masina d-aia! Cat de pregatiti suntem pentru a calarii aceste bestii era de fapt discutia pe acest topic,nu sa vina unu sa ne zica ce bine ar fi sa nu ne mai vanda deloc SS daca mergem cu el pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Niko, tu nu ai inceput pe supersport, nu imi spune ca CB750 e SS ca o mananc cu sare Si cred ca bine ai facut ca nu te-au urcat pe ZXR din prima, acum mai putin de 3 ani inca mai aveai de invatat sa mergi cu CB-ul, pe coborarea de la Timis spre Brasov puneai niste frane in curbe de era sa dau peste tine de vreo 2 ori cu 500-le. Acum iti permiti sa mergi cu ZXR-ul, pe vremea aia ai fi intrat cu el in copaci, asa ca nu spune ca se poate incepe pe SS ca nici nu stii cum e aia si nici nu cred ca ti-ar fi fost prea bine daca ai fi facut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Sunt de acord cu tine,vezi ca scrie mai sus ca am avut un naked inainte. Tu daca esti meserias s-ar putea sa ma faci pe curbe si acum cu CB500-le. Si asta in seamna ca eu nu pot sa ma simt bine sa ma plimb cu ZX9? Bineinteles ca nu recomand sa se inceapa cu SS, pentru ca nu toti sunt la fel de talentati, sunt unii carora o sa li se para greu si o sa greseasca si vor regreta ca de ce nu au ascultat sa-si ia altceva, sunt altii talentati care vor incepe direct pe SS si se vor simti foarte bine si nu vor intelege niciodata de ce lumea nu recomanda SS din prima,asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iunie 3, 2009 Autor Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) sunt altii talentati care vor incepe direct pe SS si se vor simti foarte bine si nu vor intelege niciodata de ce lumea nu recomanda SS din prima Nu exista asa ceva. Mitul incepatorului talentat e unul foarte gresit si periculos. Alimentezi fanteziile de Rossi nedescoperit incepatorilor care cauta tot felul de motive pentru a justifica alegerea unui SS ca prima motocicleta. Si bineinteles ca toti se considera caz special, talent nemaiintalnit, mesia motociclismului la prima incarnare. Editat Iunie 3, 2009 de Silenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Si asta in seamna ca eu nu pot sa ma simt bine sa ma plimb cu ZX9? Tu poți să te plimbi cu ZX9 pentru că ai deja experiență, dar un începător pe ZX9 nu e ceva de încurajat sub nici o formă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Nu exista asa ceva. Mitul incepatorului talentat e unul foarte gresit si periculos. Alimentezi fanteziile de Rossi nedescoperit incepatorilor care cauta tot felul de motive pentru a justifica alegerea unui SS ca prima motocicleta. Si bineinteles ca toti se considera caz special, talent nemaiintalnit, mesia motociclismului la prima incarnare. Nu toti, doar cei carora omenirea nu le va duce lipsa. Pe forumul asta se tot plimba un mit: toti incepatorii vor pe SS. FALS. Doar cativa incepatori, multi pot sa se abtina de la a-si rupe gatul. Iar doritorii de SS, au deja toate informatiile necesare sa traga o concluzie. Pe topicul asta exista destule pareri pro si contra, cine are ceva intre urechi isi va da seama cine bate campii si cine nu. Daca nu e capabil de nici macar atat, atunci omenirea nu pierde nimic, mucosul care crede ca SS e ok pentru incepatori nu va ajunge niciodata un doctor stralucit, un inginer genial sau un profesor excelent. Si atunci de ce sa te straduiesti sa-i salvezi pielea impotriva vointei lui? Sa-i scutesti de suferinta parintii la fel de inconstienti care i-au luat SS cadou la 18 ani? Cred ca s-a discutat suficient pe tema asta, selectia naturala a existat si va exista intotdeauna. Vorba aia, un nebun arunca o piatra in fantana, zece întelepti n-o scot intr-o saptamana. Cine sare dupa piatra in fantana... selectie naturala. Dar nici sa stai toata ziua la marginea fantanii incercand sa scoti piatra pentru a proteja retarzii de tentatii nu e ok. Editat Iunie 3, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanFUG Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Mda, alt incepator care "stie". Cea mai grea si periculoasa boala. sa inteleg ca te referi la mine ?! nu am spus niciodata ca stiu, am spus ca sunt dispus sa invat si am incercat si pe amcart dar se pare ca nu prea pot sa invat ceva doar sa ma obisnuiesc cu motoreta ,eu nu ma consider bolnav si chiar consider ca merg bine pe motoreta ,a se citi stiu sa merg nu ca stiu sa ma dau si pe circuit ,am tot incercat sa inteleg conceptul asta de "motociclist vechi" care da sfaturi incepatorilor ,se pare ca e mai greu decat la masini ,aici sunt muuuult mai stiutori .Spui ca nu exista oameni talentati ?!care se pot descurca pe un ss din prima eu te contrazic si spun ca exista acesti oameni cum exista si aceia care nu pot merge nici pe bicicleta ,cum exista si aceia care-si cumpara M3 ca prima masina si mor sau fac accidente f grave ,asta ce inseamna ca trebuia sa conduca cativa ani o dacie si sa aiba cateva ore pe un circuit si abea dupa sa-si cumpere masina tare?! eu cred ca aberati putin, totul consta in capacitatea soferului de a constientiza ce are sub el si ca in mana dreapta are viata lui ,inconstientii mor cu orice ar conduce ,pot da exemple de scuteristi eu consider incheiata discutia mea pe acest topic Editat Iunie 3, 2009 de BogdanFUG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 chiar nu cred ca iti trebuie vreun mare skill ca sa mergi pe un ss, pentru ca una peste alta e o motocicleta ca toate celelalte... daca ai putina minte (si mergi regulamentar, macar cat de cat) nu cred sa ai vreo problema cu un ss, alta decat ai avea cu un alt tip de moto. sunt si fete care merg bine merci pe ss. e adevarat ca ele au altfel de hormoni decat un tanar de 19-20 de ani.... asta ca trebuie sa fi vreun mare guru in ale motociclismului ca sa atingi visul unui supersport mi se pare un pic trasa de par. si mai amuzant mi se pare ca in general cei care spun asta sunt oameni care NU merg pe un supersport. nu motocicletele omoara, inconstienta omoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Numai ca un SS si al sau raspuns la acceleratie "gadila" inconstienta mult mai mult decat o poate face un motor mai docil asta-i singura diferenta. E mult mai periculos cand poti ajunge de la 50 km/h la 100 km/h invartind 90 grade acceleratia comparativ cu alt motor la care invarti, schimbi o treapta, iar invarti... Asta protejeaza incepatorii... faptul ca trebuie sa faci mai multe pentru a atinge o viteza periculoasa si ai timp sa te razgandesti. Insa na, toata lumea e grabita in ziua de azi, de ce sa mesteci in schimbatorul ala cand poti avea 0 - 100 intr-o singura invartire de manson? Nu trebuie nimeni descurajat, in clipa in care ai toate datele pentru a lua o decizie si ai si 18 ani impliniti. go go go. asta ca trebuie sa fi vreun mare guru in ale motociclismului ca sa atingi visul unui supersport mi se pare un pic trasa de par. si mai amuzant mi se pare ca in general cei care spun asta sunt oameni care NU merg pe un supersport. nu motocicletele omoara, inconstienta omoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.