Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

Ce va tot certati asa prosteste.....se stie ca diferenta maxima de putere la roata intre modelele aceluias an si la 600cc si la 1000 e maxim 15% .....si de obicei in favoarea unor motoare mai grele cu 2-3-5% si o putere si obtinuta in turatii si mai mari :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vad ca stii sa dai un search. cauta din ani pe care si-i permite toata lumea , exemplu 2001-2003.

 

http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki_ZX-6R_2003.aspx

 

wiki este completat de useri, unii mai bine altii mai prost informati (spre exemplu tu).

1. ce-si permite lumea nu stiu, eu faceam comparatii egale. adica ori compar un suzuki nou-nout cu un kawasaki nou-nout, ori compar un suzuki vechi cu un kawasaki din acelasi an. mi se pare normal.

 

2. wiki-ul este completat de useri, bine graiesti. unii dintre ei sunt mai prost informati, si aici ai dreptate. tin insa sa te anunt ca acele date sunt luate de la producator (adica de la kawasaki insusi) si ca site-ul pe care l-ai dat tu ca exemplu este, tine-te bine, completat de aceeasi useri. continutul nu se genereaza singur!

 

3. discutia era defapt despre cat de "jucarii" sunt honda si suzuki, nu neaparat de putere. puterea, cuplul, grautatea motorului si geometria acestuia contribuie la caracter. eram curios de unde stia mesteru' vasile ca un gsxr si un cbr rr sunt jucarii pe langa kawasaki si yamaha. pe ce isi bazeaza afirmatiile? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.mi-ati deturnat topicu. :lol: fi'v'ar pasiunea a dracu.sa ne intoarcem la lucruri de interes pentru topicu asta.

m-am prezentat la poligon mahmur si am inceput sa-mi caut motoru care era parcat intr-o rampa (ala a fost singuru loc pe care l-am putut obtine dupa ce am uns pe toata lumea).evident ca nu stiu sa o intorc pe pisoiu "din cric" asa ca am basculat-o inainte si inapoi timp de 15 minute pana am reusit sa o intorc cu fata la strada.am accelerat usor sa nu iau pe sus toate motoretele din parcare si mi-a murit motorul.am incercat sa o imping si nu am putut.mi-am zis fie ce o fi , m-am asezat pe ea , am turat-o tare si am tinut-o din ambreiaj si am urcat pana sus la strada cu ea unde cand am dat sa sar peste bordura motoru mi-a cazut pe picior.slava domnului ca am oase tari ca daca o zgariam ma enervam rau.pisoiu a fost salvat cu pretul catorva julituri.de asemenea am avut noroc ca a picat pe partea cu singuru crash pad montat. acu incepe partea cu adevarat misto.eram sigur ca nu pot sa o ridic.am icnit eu , am apucat-o de sale , de umeri , de craci ..nimic. am avut noroc cu o femeie care a venit si la ridicat (!!!! hihihihihihi).acu ca era pe cric si pe strada nu in coclauri m-am mai linistit ca nu mai aveam ce probleme sa am cu ea.am condus-o in poligon si m-am dat doua ore juma.era full de masini la un moment dat si am exersat si semnal si claxon si depasiri si frane de urgenta.am incercat si o frana fata/spate d'asta delicata de as al ghidonului cu apsare usoara frana fata pentru incarcare iar apoi ciupit frana spate etc.. era sa intru prin luneta din spate a unei masini.asa ca m-am lasat de virtuozitati inutile si am pus numa frana fata si n-am mai avut probleme.nu erau jaloane in poligon (cred ca sunt toti in vacanta sau bransa instructorilor moto este dedicata trup si suflet crestinismului) asa ca mi-am imaginat eu cam pe unde ar fi si dupa vreo ora am inceput sa intorc motocicleta destul de bine.la un moment dat am oprit o masina si am rugat soferul sa-mi dea un servetel ca-mi sangera piciorul destul de tare si am avut noroc ca era si el motociclist si dupa ce a mai dat cateva ture si parcari cu mama lui pe acolo mi-a aratat cum se intoarce o motoreta numa din cric.n-am avut tupeu sa incerc fara celalalt crash pad (il montez maine) dar am bagat la cap.cel mai probabil o sa ma mai julesc o data pe gioale.azi m-am tot dat cu 50 la ora si la un moment dat am renuntat sa mai franez inainte de curba si doar am taiat gazu si am vazut ca pot sa iau niste curbe destul de ok doar aplecandu-ma in directia curbei.ca sa verific ca nu-mi imaginez treaba asta am si luat o mana de pe ghidon si dracia curba de parca era racordata le genunchii mei.acu ca mi-am dat seama ca poti sa misti motoru doar opintindu-te in el cred ca m-am prins si cum sa iau curbe mai din scurt fara sa-mi prind degetele intre rezervor si ghidon si fara sa pun moto pe jos.

tin cu aceasta ocazie dupa doua ore juma de mers cu o pauza de o tigara sa clarific treaba asta : pe mine nu ma oboseste ss-u'. nu ma mai dor mainile (le las relaxate ca oricum iau curba mai mult aplecandu-ma decat miscand de ghidon). acu nu stiu cum e pentru cei de 120kile si 1.90m.probabil e nasol.mie la 63k cu 1.74 sau pe acolo imi pare o motocicleta deosebit de comoda.

la plecare m-am dus sa negociez un alt loc de parcare si miseii nu m-au lasat asa ca am iesit si eu 50m pe drumu public si am parcat-o acolo.nu ma mai risc sa o bag in nu stiu ce groapa si sa o fac praf printre tufe.daca voiam sa fac asta luam enduro.

hai.un sfarsit de weekend fain ! :)

p.s. nota pentru sine : pisoiu in miscare e ca o pana.usurica si frumoasa foc.cand sta , pisoiu are 180kile si n-am cum sa schimb asta.m-am apucat de acu o saptamana sa fac neste exercitii fizice poate poate reusesc sa o tin si eu fara probleme.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.mi-ati deturnat topicu. :lol: fi'v'ar pasiunea a dracu.sa ne intoarcem la lucruri de interes pentru topicu asta.

m-am prezentat la poligon mahmur si am inceput sa-mi caut motoru care era parcat intr-o rampa (ala a fost singuru loc pe care l-am putut obtine dupa ce am uns pe toata lumea).evident ca nu stiu sa o intorc pe pisoiu "din cric" asa ca am basculat-o inainte si inapoi timp de 15 minute pana am reusit sa o intorc cu fata la strada.am accelerat usor sa nu iau pe sus toate motoretele din parcare si mi-a murit motorul.am incercat sa o imping si nu am putut.mi-am zis fie ce o fi , m-am asezat pe ea , am turat-o tare si am tinut-o din ambreiaj si am urcat pana sus la strada cu ea unde cand am dat sa sar peste bordura motoru mi-a cazut pe picior.slava domnului ca am oase tari ca daca o zgariam ma enervam rau.pisoiu a fost salvat cu pretul catorva julituri.de asemenea am avut noroc ca a picat pe partea cu singuru crash pad montat. acu incepe partea cu adevarat misto.eram sigur ca nu pot sa o ridic.am icnit eu , am apucat-o de sale , de umeri , de craci ..nimic. am avut noroc cu o femeie care a venit si la ridicat (!!!! hihihihihihi).acu ca era pe cric si pe strada nu in coclauri m-am mai linistit ca nu mai aveam ce probleme sa am cu ea.am condus-o in poligon si m-am dat doua ore juma.era full de masini la un moment dat si am exersat si semnal si claxon si depasiri si frane de urgenta.am incercat si o frana fata/spate d'asta delicata de as al ghidonului cu apsare usoara frana fata pentru incarcare iar apoi ciupit frana spate etc.. era sa intru prin luneta din spate a unei masini.asa ca m-am lasat de virtuozitati inutile si am pus numa frana fata si n-am mai avut probleme.nu erau jaloane in poligon (cred ca sunt toti in vacanta sau bransa instructorilor moto este dedicata trup si suflet crestinismului) asa ca mi-am imaginat eu cam pe unde ar fi si dupa vreo ora am inceput sa intorc motocicleta destul de bine.la un moment dat am oprit o masina si am rugat soferul sa-mi dea un servetel ca-mi sangera piciorul destul de tare si am avut noroc ca era si el motociclist si dupa ce a mai dat cateva ture si parcari cu mama lui pe acolo mi-a aratat cum se intoarce o motoreta numa din cric.n-am avut tupeu sa incerc fara celalalt crash pad (il montez maine) dar am bagat la cap.cel mai probabil o sa ma mai julesc o data pe gioale.azi m-am tot dat cu 50 la ora si la un moment dat am renuntat sa mai franez inainte de curba si doar am taiat gazu si am vazut ca pot sa iau niste curbe destul de ok doar aplecandu-ma in directia curbei.ca sa verific ca nu-mi imaginez treaba asta am si luat o mana de pe ghidon si dracia curba de parca era racordata le genunchii mei.acu ca mi-am dat seama ca poti sa misti motoru doar opintindu-te in el cred ca m-am prins si cum sa iau curbe mai din scurt fara sa-mi prind degetele intre rezervor si ghidon si fara sa pun moto pe jos.

tin cu aceasta ocazie dupa doua ore juma de mers cu o pauza de o tigara sa clarific treaba asta : pe mine nu ma oboseste ss-u'. nu ma mai dor mainile (le las relaxate ca oricum iau curba mai mult aplecandu-ma decat miscand de ghidon). acu nu stiu cum e pentru cei de 120kile si 1.90m.probabil e nasol.mie la 63k cu 1.74 sau pe acolo imi pare o motocicleta deosebit de comoda.

la plecare m-am dus sa negociez un alt loc de parcare si miseii nu m-au lasat asa ca am iesit si eu 50m pe drumu public si am parcat-o acolo.nu ma mai risc sa o bag in nu stiu ce groapa si sa o fac praf printre tufe.daca voiam sa fac asta luam enduro.

hai.un sfarsit de weekend fain ! :)

p.s. nota pentru sine : pisoiu in miscare e ca o pana.usurica si frumoasa foc.cand sta , pisoiu are 180kile si n-am cum sa schimb asta.m-am apucat de acu o saptamana sa fac neste exercitii fizice poate poate reusesc sa o tin si eu fara probleme.

 

 

hmm..ia-o mai usor pentru ca nu e deloc bine.nu mai incerca tot felul de artificii pentru ca nu o sa iti aduca nik bun.singurul lucru pe care tre sa il inveti si sa il exersezi mult timp de acum incolo e sa pleci de pe loc si sa te opresti...nu wheelie, nu stopping, nu mers fara maini, nu atins cu genunghiul in curbe sau orice altceva inseamna sa te fortezi pe tine, motocicleta sau care ar presupune sa folosesti niste cunostinte pe care nu le ai...e destul de greu sa faci fata si asa d'apoi sa te bagi singur in situatii pe care nu stii daca poti sau nu sa le controlezi :D

Editat de jinx22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.kawiforums.com/2005-2006-zx-6r/...5-dyno-run.html

pentru cei care se contraziceau ce putere are 636-le

 

Pentru proprietar , sa o stapanesti (si la propriu si la figurat) sanatos si fara incidente

 

App, modelu asta este visu meu , mai ales pe albastru :lol: .... si mai mult ca sigur o sa fac si cursurile la amckart ceea ce cred ca ti-ar prinde bine si tie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pentru sfaturi jinx.

mihaita o sa ma duc si la amckart numa ca nu am carnet inca ceea ce inseamna ca trebuie sa las motocicleta in parcare. costul la amckart este de 30 de euro pe luna indiferent cat timp o lasi acolo (2 zile , 5 zile etc.nu conteaza).ceea ce mie mi se pare mult.mai ales ca nu-i loc de negociere.asa ca pentru moment am preferat ilioara ca mai fac un jalon , ma mai invart dupa o dacie cu o pustoaica de 17 ani la volan etc.de asemenea nu am avut timp sa-mi iau genunchiere si la amckart nu te lasa fara ele (ideal ar fi combinezon).eu nu-mi iau combinezon ca nu mi-am luat geaca de piele si casca si manusi si bocanci si restul si la final sa ma imbrac intr-un costum de piele de sus pana jos.nu inca.ca n-am de ce.nu am in plan in urmatoarele luni sa ma dau cu 130k/h si sa alunec pe circuit.mie-mi trebuie echipament de impact la viteza mica sau mai bine zis echipament de cazut pisoiu peste mine cand o pun pe cric.

(ceea ce s-a si intamplat dupa cum intuisem.) -pisoiu in caz ca citesti .. :lol: .haios e ca ieri purtam tot inafara genuncherelor si fix la genunchi m-am accidentat :))

de asemenea mi-as permite sa recomand tuturor incepatorilor care o iau de la 0 sa faca ca si mine.intai sa se plimbe prin ilioara sa vada cum franeaza moto si cum se apleaca si dupa aia ma gandesc o zi sau doua sau o saptamana pe stradute si in trafic usurel. (eu am 8 ani de B asa ca o sa intru direct in trafic).abia dupa aia amckart ca e 200 de euro si e pacat sa ma puna sa franez la viteza mare sau ce anume se invata pe acolo si eu sa nu stiu sa o bag fluent in viteza sau sa o franez fie si la nivel de amator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pentru sfaturi jinx.

mihaita o sa ma duc si la amckart numa ca nu am carnet inca ceea ce inseamna ca trebuie sa las motocicleta in parcare. costul la amckart este de 30 de euro pe luna indiferent cat timp o lasi acolo (2 zile , 5 zile etc.nu conteaza).ceea ce mie mi se pare mult.mai ales ca nu-i loc de negociere.asa ca pentru moment am preferat ilioara ca mai fac un jalon , ma mai invart dupa o dacie cu o pustoaica de 17 ani la volan etc.de asemenea nu am avut timp sa-mi iau genunchiere si la amckart nu te lasa fara ele (ideal ar fi combinezon).eu nu-mi iau combinezon ca nu mi-am luat geaca de piele si casca si manusi si bocanci si restul si la final sa ma imbrac intr-un costum de piele de sus pana jos.nu inca.ca n-am de ce.nu am in plan in urmatoarele luni sa ma dau cu 130k/h si sa alunec pe circuit.mie-mi trebuie echipament de impact la viteza mica sau mai bine zis echipament de cazut pisoiu peste mine cand o pun pe cric.

(ceea ce s-a si intamplat dupa cum intuisem.) -pisoiu in caz ca citesti .. :lol: .haios e ca ieri purtam tot inafara genuncherelor si fix la genunchi m-am accidentat :))

de asemenea mi-as permite sa recomand tuturor incepatorilor care o iau de la 0 sa faca ca si mine.intai sa se plimbe prin ilioara sa vada cum franeaza moto si cum se apleaca si dupa aia ma gandesc o zi sau doua sau o saptamana pe stradute si in trafic usurel. (eu am 8 ani de B asa ca o sa intru direct in trafic).abia dupa aia amckart ca e 200 de euro si e pacat sa ma puna sa franez la viteza mare sau ce anume se invata pe acolo si eu sa nu stiu sa o bag fluent in viteza sau sa o franez fie si la nivel de amator.

 

 

 

Taty sa o stapanesti sanatos si cum se zice asfalt uscat ,

nu vreau sa iti stric topicul dar sa stii ca au dreptate cand iti da sfaturi de moto pt incepatori...

 

si eu sant incepator, si pot spune ca am mers cu cateva imprumutate de la tov , toate vitezane ...

tin minte ca primul a fost un zxr9 deci, un pisoi ca al tau dar sa-i spunem cotoi, cel care mi l-a dat nu e intr-o ureche s-au fara minte si ma cunoaste

ca sant foarte calculat.

intradevar prima oara mi se parea joaca vireaza usor asta daca te lasi cu el ... am zis ce sa mai usor de condus in trafic etc...

 

dupa care au urmat inca 2-3 vitezane, si un naked (sper ca am scris bine) care m-a lasat masca deoarece are o manevrabilitate extraordinara

si alte cateva de cross si un super moto din toate punctele de vedere mi se pare ideal de oras..

singurul pe care mi-a fost frica sa ma urc si nu ma deranjeaza daca radeti :D a fost husq 610sm, nu prea era de dat o tura asa cu incepatori:P

 

 

PS: pt toti incepatorii o spun ca si eu sant unul dintre ei , ar fi sa isi aleaga un moto care sa le fie util si ceva mai bland... ca o sa vina perioada cand le

"stiti" pe toate si sa va fereasca ..... ca am invatat din greselile altora si stiu ce inseamna sa te duci prin spitale si pe la accidentele tov..

 

in rest numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deadcow, la modul cel mai serios, fa scoala, ia permisul, baga vreo 2 ani de experienta si cateva de mii de km si abia dupa aia gandeste-te ce sa scrii pe aici referitor la subiectul incepator pe SS. Nu de alta dar spui tot felul de prostioare si inveti lucrurile gresit in loc sa citesti cum anume se fac lucrurile corect, sa faci niste cursuri samd. Iar partea cea mai nasoala este ca mai citeste si vreun incepator pe aici si are impresia ca are de la cine invata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

silenti : pai daca fac accident sau gresesc pe undeva in trafic scriu aici.pe majoritatea topicurilor unde e vorba de incepatori pe ss vin commenturile cu RIP si altele.am zis sa o fac din "pruncie" ca dupa aia nu-mi mai amintesc.adica o sa dau detalii cat de fluent si limpede pot eu incat sa se vada directia.fie ca e buna fie ca e rea.eu nu dau sfaturi.doar povestesc.atatica.o sa fac si cursuri de specializare intr-o saptamana sau mai putin asa ca or sa fie toate datele aici.cum ar veni , sa se vada progresul.daca va fi sa fie progres.

in legatura stricta cu topicul as vrea sa mai adaug asta.azi m-am plimbat doua ore juma cu motorete.cu una de 250 si cu una de 500. juma de ora cu sase sutele ca tre sa-i schimb uleiu si mi-e mila de ea.cu primele doua fac jaloane si fac opturi pana imi tocesc adidasii de asfalt.cu kawa nu stiu de ce nu pot.cred ca mi-e frica pentru ca-i a mea si ma doare sufletul sa o las sa pice aiurea ca sa-mi incerc eu aptitudinile naturale sau dobandite.ce pot sa spun , si o fac fara sa ma infoi in pene , e ca pot sa conduc orice motocicleta de pe poligon (125 sau 250 sau 500 , chopper , naked sau race replica cuminte ca o fata mare -adica rs 50 , 125 cbr , aprilia etc. ) fara sa o pun jos la jaloane si daca am 10 minute in prealabil fac traseul complet cu oricare.am mers pe trikere pe geseu si pe multe altele.instructorii stiu ca nu ma dau in balon si ca nu cad.dupa mai multe ore de poligon decat fac 5 elevi inainte de permis cred ca pot sa ofer o concluzie cat de cat argumentata.

la scoala de cat. A nu inveti sa conduci SS.

later edit : s-ar putea ca unii dintre incepatorii care citesc sa creada ca au o inclinatie naturala spre condus motociclete.si eu cred ca am.poate sunt tampit.dar eu de cand ma dau pe acolo iau jaloane fara sa daram vreunul (intr-o luna cred ca am daramat 2..si am condus aproape la 2 zile).vedeti ca trebe timp pentru ss.eu de trei zile acu incerc sa termin "traseul" de examen pe ea si nu pot.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deadcow, tine minte doar ce ti-am zis eu la bere apropo de "viziunea ta" pe SS. Si vezi ca ma tin de cuvant. Nu are rost sa incep sa zic ca esti inconstient (mai ales ca spui unele lucruri cu o mare usurinta) ca or sa iti sara baietii astia in cap si de asemenea, si eu sunt incepatoare si nu-s in masura sa sfatuiesc pe altii. Dar oricum, 2 capace tot iti iei de la mine in caz ca le ceri (si stii ca dau bine cu stanga :)). Sa fii tu sanatos si voios, sa iei sala si traseul si sa iesi cu ea la plimbare cand vor muschiuletii tai de mascul feroce ce esti. Banuiesc ca nu e nimeni aici care sa te indrume la imbecilitati si toti isi dau cu parerea (subiectiv sau nu) despre initiativa ta. Eu nici nu ma mai obosesc sa iti repet parerea mea. Ca dupa aia sun ca o privighetoare si cred ca te-ai saturat de asemenea remarci dubioase. Oricum, cand te vei urca primele dati (si nu numai) pe pisoiu' , adu-ti aminte si de baiatul ala de care vorbeam azi (cel cu carnet luat miercuri si sambata in spital la urgenta).

 

Atata am de zis. Restul ti le mai spun daca ne mai vedem prin poligon. Si scuza-ma daca ti-am "deranjat" topicul, a fost CU INTENTIE!

 

 

:lol:

Editat de sunrise
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte de permis cred ca pot sa ofer o concluzie cat de cat argumentata.

la scoala de cat. A nu inveti sa conduci SS.

Nici macar nu inveti sa conduci o motoreta decent.
later edit : s-ar putea ca unii dintre incepatorii care citesc sa creada ca au o inclinatie naturala spre condus motociclete.si eu cred ca am.poate sunt tampit.dar eu de cand ma dau pe acolo iau jaloane fara sa daram vreunul (intr-o luna cred ca am daramat 2..si am condus aproape la 2 zile).vedeti ca trebe timp pentru ss.eu de trei zile acu incerc sa termin "traseul" de examen pe ea si nu pot.
Da, esti tampit daca tu crezi ca mersul printre jaloane echivaleaza cu mersul pe strada si daca ai impresia ca o sa iesi din scoala avand macar o vaga idee despre ce te asteapta in trafic. Pentru ca jaloanele nu vireaza fara semnalizare, nu-ti taie fata cand esti la cativa metri de ele, nu incaleca o groapa/un canal descoperit in asfalt, nu sunt neatente, nu trec pe rosu, iti acorda prioritate, te vad cand vii samd. Fara rautate, ti-as sugera sa te mai temperezi cu aprecierile pozitive asupra propriei persoane si sa incerci sa fii mai moderat in asteptari si afirmatii. Cu atat mai mult cu cat inca nu ai carnet si n-ai iesit niciodata cu motorul pe strada. N-o zic cu superioritate, o sa-mi dai dreptate mai tarziu, sper sa nu ajungi sa-mi dai dreptate dupa ce-ti rupi oase.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde am zis eu ca mersul printre jaloane echivaleaza cu strada ?ceea ce am zis eu este ca am B de 8 ani si am condus masini pana in franta italia si spania si inapoi iar prin bucuresti am cateva zeci de mii de km.nu pot sa ma surprinda soferii de aici.adica ma surprind ca pe oricare ca d'aia ii zice "imprevizibil" dar n-am cine stie ce jena de ei.problema am pus-o in felul asta. pot sa controlez toate motocicletele mai putin ss prin poligon.acu logica dicteaza ca daca nu poti sa ocolesti un jalon nu poti sa ocolesti nici un pieton care-ti sare in fata.

cat despre carnet..vine maine.asta daca nu ma hotarasc intre timp sa daram un jalon intentionat si sa ma sabotez ca sa mai castig o luna.o sa decid azi ca ma duc la poligon si o sa fac jaloane cu ea pana imi ies.daca nu-mi ies dupa 2-3-4 ore (o sa stau cat trebuie.stau si noaptea daca e nevoie) probabil ca maine o sa bag motocicleta in a treia la proba de evitare si calc un politist pe picior :lol:)) asta ar trebui sa-mi ofere niste timp suplimentar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat si o frana fata/spate d'asta delicata de as al ghidonului cu apsare usoara frana fata pentru incarcare iar apoi ciupit frana spate etc.. era sa intru prin luneta din spate a unei masini.asa ca m-am lasat de virtuozitati inutile si am pus numa frana fata si n-am mai avut probleme.

 

He he he. Nu e nici o frana de as al ghidonului, e o frana adevarata, dar o vei invata in timp. Nu incerca prea multe dintr-odata ca n-o sa iasa bine. Ia-o incet si nici la curbe nu e chiar asa cum ai zis tu. Daca fortezi o sa cazi si cu tot cu crash paduri faci damage.

Eu cand am cazut ultima oara cu tot cu crash pad am rupt scarita si am julit toba, doar motorul a ramas neatins.

Vezi cum pui frana fata in poligon ca e mult pietris pe aleile alea, una doua te tavalesti pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda.maine examenu.la sapte juma cica sa fiu colo cu dosaru buletinu si permisu si vedem ce o iesi.de joi pana azi am mers vreo 12-15 ore pe kawa si inca cateva pe altele..cred ca vreo 5.(ceea ce urca numarul de ore de condus pe undeva pe la 50-60 de ore)n-am numarat km ca oricum nu-i relevant ca n-am avut cum sa-i dau 130 prin poligon.inca nu m-am hotarat daca sa iau examenu sau nu.e posibil maine (in functie de cum ma simt) sa pun jos jalonu de la proba de evitare obstacol.ma mai gandesc. azi la elitmoto cineva aranja relantiul pe o busa ca sa poata face opturi si jaloane.asta dupa ce eu deja ma chinuiam de vreo ora juma.il intreb pe om cum canci reuseste sa le faca.el zice ca se apleaca. bun , ma gandesc eu.asta nu-i o problema ca nu mi-e frica sa ma aplec.la o adica ma las cu genunchiu pana in pamant.rad cauciucu.dar sa am un 50km/h ca la 5km/h pare teribil de nesigur (curios nu ?).incerc sa ma aplec....de pomana.nu are cursa ghidonu pentru evitat jaloane la un metru departare.

daca imi aseaza cineva un jalon la 40 de metri o accelerez tare , ajung in a doua , nici nu mai franez , dau jos curu de pe pisoi si o trag dupa mine in orice directie.cred ca-i vorba de counter steering.la viteza mica tre sa sucesc ghidonu stanga/dreapta si-mi dau cu el peste deshte.

am primit trei raspunsuri in legatura cu problema prezentata:

1.nu ai motocicleta de facut jaloane.nu la asta e buna.

2.ai cursa scurta la ghidon.hayabusa e sport/touring (am vazut si eu ca avea marja mare ghidonu )

3.tre sa te lasi mai tare pe ea (raspunsul meu : la 5km/h nu ma aplec ca sa trec cu capu de linia oglinzilor nici batut cu facaletzu bunicamii)

 

cand pun jaloane la un metru juma-doi unu de altu nu mai am treaba.le fac fara probleme.

de opturi nu se pune problema.cel putin nu la dimensiunea opturilor din poligon.asa ca am iesit de pe poligonu propriu zis si am gasit un scuar prin spate cu forma de 8 (cam de doua ori mai mare) si n-am avut probleme.cu a doua , aplecat (minim 20km/h) n-are treaba kawa.ma las pe ea in curba si intoarce finut si elegant.in fapt..nu ma las pe ea cat ma dau partial jos de pe ea :angryfire:))

in rest totu e ok cu moto.am facut pornire si oprire vreo ora.la 5 la ora , la 20 , la 50 si ceva in ultima faza.am blocat roata spate voit de cele mai multe ori si am eliberat-o sa vad cum reactioneaza (in echipament aproape complet -sic!-).nu mi-e frica deloc sa o blochez.in schimb am blocat o singura data roata spate si la mai putin de o secunda roata fata si m-am (cuvant urat) pe mine.am crezut ca-mi sare inima din piept.singura concluzie pe care pot sa o trag de aici e sa nu mai blochez roti ca nu-i de bine.(ce buna e teoria din cate o carte si ce grea e aplicarea fi'r'ar ea sa fie).

ce sa mai zic...aaa.. viteza intai e periculoasa tare.nu stiu cum sa exprim asta dar daca o accelerez tare de tot ma trezesc intr-un interval ciudat unde o ia razna grav de tot.dar razna.adica fara joaca.in a doua daca iau mana de pe gaz franeaza mult mai lejer motoru.asa ca pentru moment procedez ca la masina.bag viteza intai , o duc pana unde nu-mi da mie bine la ureche si schimb viteza.cel mai probabil o sa fac praf kitu' de ambreiaj dar n-am de ales ca n-am chef sa-mi sara de sub mine.dupa ultimele voastre comenturi am renuntat sa mai bag in a treia.o si incalzesc ca dracu.

sa va mai zic ca daca ma hotarasc sa iau traseul ma urc pe frumoasa si fac un bucuresti constanta singur cuc numa pe drum national ? :D

sau ma duc la amckart...

oi vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu: fa bine si da tot ce poti maine la poligon, ca sa poti lua examenul. Fara carnet, tot ce poti sa faci este doar slalom printre jaloane si opturi, insa cu carnetul in buzunar, poti sa te duci si pe-un drum cu ceva trafic mai redus, sa exersezi si in trafic, nu numai in poligon. Plus ca gasesti destule locuri unde sa faci ceea ce faci in prezent (jaloane si opturi).

Nu trebuie sa amani obtinerea permisului, fiindca nu te va ajuta prea mult. Mai bine iesi cu pisoiu' undeva unde poti sa iei o curba, sa te uiti spre iesirea ei, sa verifici tot timpul oglinzile (lucruri care in poligon nu prea reusesti sa ti le bagi in reflex) .

 

Este doar sfatul meu, tu esti cel care va decide!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am prezentat , am executat traseul cu o maiestrie iesita din comun si am luat permisul.politistul mi-a spus : "cand te vad pe o motocicleta ma gandesc la fiul meu." avea lacrimi in ochi.

:)hihihi.

am luat oricum.la proba de evitare nu m-am putut forta sa-i ard un picior jalonului asa ca de maine dupa ora 12 e un nou pericol public in bucuresti.cred ca o sa devina si blogu asta mai interesant.am eu un feeling.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deadcow - ce ai observat tu in poligon nu prea se pupa cu ce se intampla pe strada. Motivul fiind simplu:la proba de poligon esti sub viteza de contravirare, viteza la care cam toate lucrurile se intampla pe dos. La viteze mici ghidonul nu are cursa pentru traseul de jaloane insa peste viteza de contravirare nu mai ai nevoie de cursa mare de ghidon. Roata spate pe care ai blocat-o la viteze mici la viteze mari se poate transforma rapid intr-un highside. La viteze mici gazul indreapta motocicleta si frana o culca. Pentru jaloane deci trebuie sa folosesti gazul agresiv dupa ce ai inclinat-o ca sa n-o da pe jos. (nu recomand insa sa incerci, trebuie sa ai un control f bun al acceleratiei si ambreiajului). La viteze mai mari este fix invers, gazul culca si frana indreapta. Si multe alte chestii de genul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am prezentat , am executat traseul cu o maiestrie iesita din comun si am luat permisul.politistul mi-a spus : "cand te vad pe o motocicleta ma gandesc la fiul meu." avea lacrimi in ochi.

:)hihihi.

am luat oricum.la proba de evitare nu m-am putut forta sa-i ard un picior jalonului asa ca de maine dupa ora 12 e un nou pericol public in bucuresti.cred ca o sa devina si blogu asta mai interesant.am eu un feeling.

imi amintesc cat de entuziasmata eram si eu la inceput, credeam ca toata lumea e a mea, ca m-am nascut ca sa merg pe motor, dupa primele 2 sedinte faceam poligonul complet, am dat examenul in 01.98 min, apoi am scos "pisicuta" mea de 200 kg la plimbare, eu avand 48, si la prima frana am inclinat motorul si m-am trantit. nu mi s-a mai parut ca zbor si ca nimic nu ma poate atinge, am fost la un pas sa renunt, imi era frica sa ies pe strada! era sa iau si o salvare inainte care trecuse pe rosu dar eu eram asa de preocupata de motor incat nu am vazut-o si nu am auzit-o. increderea asta nu e asa de buna, am patit-o pe pielea mea!norocul vine de cateva ori, dar nu mereu!

multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi amintesc cat de entuziasmata eram si eu la inceput, credeam ca toata lumea e a mea, ca m-am nascut ca sa merg pe motor, dupa primele 2 sedinte faceam poligonul complet, am dat examenul in 01.98 min, apoi am scos "pisicuta" mea de 200 kg la plimbare, eu avand 48, si la prima frana am inclinat motorul si m-am trantit. nu mi s-a mai parut ca zbor si ca nimic nu ma poate atinge, am fost la un pas sa renunt, imi era frica sa ies pe strada! era sa iau si o salvare inainte care trecuse pe rosu dar eu eram asa de preocupata de motor incat nu am vazut-o si nu am auzit-o. increderea asta nu e asa de buna, am patit-o pe pielea mea!norocul vine de cateva ori, dar nu mereu!

multa bafta!

 

 

dar o bere ai dat si tu cand ti-ai luat permisul la fel cum o sa faca deadcow?! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.am incercat si o frana fata/spate d'asta delicata de as al ghidonului cu apsare usoara frana fata pentru incarcare iar apoi ciupit frana spate etc.. era sa intru prin luneta din spate a unei masini.asa ca m-am lasat de virtuozitati inutile si am pus numa frana fata si n-am mai avut probleme.

 

Pai vezi ca habar nu ai sa frinezi???...intai pui spatele...asa incarci fata si apoi pui fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui initial fata se descarca spatele si nu mai ai aceeasi eficienta la frina cu spatele :lol:... Desigur, poti frina numai cu fata e chestie de obisnuinta, dar daca tot vrea sa invete sa frineze cu ambele frine, barem sa invete sa frineze corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-am exprimat corect.ceea ce fac este urmatorul lucru.trag usor frana fata si apas usor frana spate in acelasi timp dupa aceea trag mai tare de levierul fata pe masura ce motocicleta incetineste.frana spate ramane tot timpul apasata foarte putin.ideea nu e sa incarc fata nici spatele ci sa fie la nivel motocicleta.ce incerc sa fac este sa mentin o frana minima pe spate ca sa nu dezechilibrez motocicleta si sa nu fac stoppie fara sa vreau.o sa dureze , dar scopul initial este sa ma folosesc intotdeauna de ambele frane niciodata doar de una singura (cu exceptia incetinirii in curba unde o sa folosesc spatele...cel putin asa am inteles din diferite carti.am zis incetinire nu oprire.stiu ca trebe adusa la verticala pentru asta).in seara asta iau pisoiu la o plimbare si dau raport complet maine.o sa fie haios. :lol:

sper sa nu ma duc ca berbecu peste prima linie de tramvai intalnita.

o sa-mi dau seama daca fac bine sau rau cat de curand.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...