deadcow Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 ok.d'al capo.toata lumea zice ca daca iti iei un 600cc ss esti ca si mort.ca e o forma scumpa de sinucidere.intre doua beri seara iti mai si arunca un R.I.P. in zeflemea si doi trandafiri ofiliti.asa ca m-am hotarat sa-mi fac blog.jurnalul asta ia sfarsit atunci cand imi rup capu si ma mut la rubrica de accidente sau cand ma plictisesc.macar sa vada si incepatorii ce si cum. dupa cum stiu cei care au mai citit pe aici mi-am luat o kawa zx6r 636. adica cea mai periculoasa din clasa 600.nu de alta dar nici macar nu e in clasa aia ca are cu 37cc mai mult decat r6 si restul terminatoarelor de incepatori. din ce intelesesem de pe forum motocicletele astea omoara indiscriminat.te urci pe ele , dai contact , bagi in viteza intai si ele pleaca singure spre stalp si te lasa cu capatana acolo si cu corpul in magazinul de pe colt.va imaginati ce a fost in mintea mea cand remorca a lasat motorul in poligon la ilioara.mi-am pus geaca de piele , casca si manusile.m-am asezat pe ea.am bagat cheia si am pornit-o.cand am bagat in viteza intai si am lasat din ambreiaj (fara sa accelerez) am vazut diferenta fata de ce condusesem in poligon pana atunci.geseuri si alte mobre.trage instant.dar foarte cuminte.dupa 300 de metri m-am mai linistit si parca nu mai eram asa timorat de ea.am dat a doua iar mai tarziu a treia ba chiar in final a patra (subturata). la a doua se ridica pe o roata daca accelerezi si dai drumul ambreiajului.am invatat asta de la un instructor.mi-a zis ca e "grava rau".am mers cu ea cu 10km la ora , cu 20 , cu 30 si maximul cu 70 chiar la final.ce-i drept accelereaza fantastic.are un moment curios , dar nu am stat cu capu in display sa vad cate ture avea cand devine teribil de naravasa.gata sa te dea jos de pe ea.ca o explozie asa.o auzi si la ureche dar o simti in tot corpul pentru ca instinctiv te lasi pe rezervor.cred ca asta-i ultimul lucru pe care-l vad o gramada de incepatori inainte sa-si rupa picioarele.trebe sa o mai conduc zilele astea ca sa-mi dau seama exact unde se intampla declicul asta ciudat de o face pe "pisoiu" isterica. nu am putut sa fac jaloane deloc desi nu am problema asta cu nici o moto condusa.trebuie sa te lasi pe ea ca sa o faci sa vireze iar eu nu aveam crash padurile montate decat pe partea dreapta asa ca nu m-am riscat.mainile dor un pic dupa 20 de minute.pozitia e de zile mari.nu stiu cum sunt altele dar pe 636 se sta foarte bine.cel putin eu ma simt foarte sigur la 174 si 63kg.e lina in acceleratie iar franele sunt cum nu am mai vazut iar eu am condus o gramada de masini. o sa continuu cu detaliile zilele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amitzu Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Nici o mobra nu pleaca singura, pentru ca tu esti pe ea si o controlezi. Ai dreptate ...te urci cu teama (doar ti-au zis altii ca e dracu' gol!), pleci usor, esti finut cu comenzile ...si ea toarce ca un pisoi sub tine ..ii simti puterea ...ii dai a 2-a si crezi ca o poti controla. In schimb nu te amagi singur, turele prin poligon nu se compara cu mersul prin trafic ...acolo o sa vezi cat de rau e "pisoiul" ...cand o sa-l bruschezi, pentru ca o vei face automat cand vei fi surprins de o situatie neprevazuta in trafic, niciodata nu esti pregatit 100% pentru chestiile care te iau prin surprindere. Sper ca ai inteles fix ce am vrut sa spun ...pentru ca, sincer, chiar sunt de parere ca fiecare sa-si ia fix ce motor ii place ...doar sa fi realist si ca sti ca, oricat de bine o poti controla uneori ...o sa te surprinda grav cateodata. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 (editat) pe r6 ai o pozitie mai comoda. kawasaki au cele mai race pozitii posibile, am observat asta si la zx6r 1998. fa un drum lung 200 + Km, ai sa vezi ca pozitia o sa te rupa. nu acum la inceput ai sa-ti rupi mufa, desi este posibil sa o faci si acum, ci in urmatorii ani daca tii moto blana. Acum esti precaut, timorat... asa e la inceput, dupa care, ai impresia ca stii ceva si ti-o iei in clanta. asfalt uscat, dar mai presus... incidente zero. p.s.: amitzu a zis foarte bine, ai sa fii uimit cand te va brusca. Editat Iulie 16, 2009 de Moto Junkie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 e buna treaba .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogat Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 pe r6 ai o pozitie mai comoda. kawasaki au cele mai race pozitii posibile, am observat asta si la zx6r 1998. fa un drum lung 200 + Km, ai sa vezi ca pozitia o sa te rupa.nu acum la inceput ai sa-ti rupi mufa, desi este posibil sa o faci si acum, ci in urmatorii ani daca tii moto blana. Acum esti precaut, timorat... asa e la inceput, dupa care, ai impresia ca stii ceva si ti-o iei in clanta. asfalt uscat, dar mai presus... incidente zero. p.s.: amitzu a zis foarte bine, ai sa fii uimit cand te va brusca. Am facut 200 + cu a mea din 99 care din cate stiu este ca cea din 98 si crede-ma in afara de fund care te doare si daca stai in fotoliu nu m-a durut nimic si mie se pare o pozitie super comoda....apropo mai comoda decat pe k1.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Cum era aia cu se ridica intr-o roata intra-a 2-a daca treagi de gazi si lasi ambreiaj and chestii and stuff? Mi-a placut partea aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzza Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Cum era aia cu se ridica intr-o roata intra-a 2-a daca treagi de gazi si lasi ambreiaj and chestii and stuff?Mi-a placut partea aia! Ai rabdare,o sa-ti spuna asta in pagina a doua a jurnalului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Cum era aia cu se ridica intr-o roata intra-a 2-a daca treagi de gazi si lasi ambreiaj and chestii and stuff?Mi-a placut partea aia! Si niprul face asta Sfatul meu: ai zis ca i-ai dat a 3-a si a 4-a dar viteza maxima a fost 70km. O sa omori motorul mergand subturat, mai ales ca ungerea nu mai este asta buna. Este motor sport, sub 5000ture il tii daca vrei sa opresti. Cel putin asa mi-am tratat eu toate motoarele sport pe care le-am avut (inclusiv pe cele care le am). Intr-adevar, la clasa 600cc, 636 e un motor reusit, ca si R6 de altfel (restul sunt glume). M-am dat si cu k6 si cu 600rr: jucarii pe langa r6 si 636. Bafta cu noul motor si ai grija de el si de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iulie 17, 2009 Autor Share Postat Iulie 17, 2009 toata lumea zice ca daca iti iei un 600cc ss esti ca si mort Nu, n-ai inteles tu. Lumea zice ca daca iti iei supersport ai sanse mult mai mari s-o comiti. Nu ca esti ca si mort. Sa-ti fac o paralela pe intelesul tau: daca sari pe geam de la etajul 3 nu e neaparat ca mori. Poti chiar sa scapi fara nicio accidentare. Dar sansele fiind nasoale nu e recomandabil. PS: tu esti proaspat incepator si dadeai sfaturi la altii pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Si eu am mers subturat cu a mea motocicleta pentru o perioada de doua luni. Este mai bine asa decat sa te surprinda. Mersul subturat este intr-adevar daunator la motocicleta, insa nu vei merge tot timpul asa. Doar in oras. Si mie imi spunea fostul proprietar sa o turez ca se duce draq... si nu s-a dus. Sfatul meu simplu: nu-ti depasi limitele ever, si fa numai ce esti OBLIGAT sa faci. Mai multe "chestii" care pe mine m-au ajutat, gasesti aici. Daca nu ai experienta anterioara de trafic (categ B ), evita iesirile in full-trafic pana nu-ti cunosti cat de cat motocicleta. Ar fi pacat sa sa-ti franeze unu' in fata in timp ce tu te uiti la bord sa pui semnalul. Take care! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) Si eu am mers subturat cu a mea motocicleta pentru o perioada de doua luni. Este mai bine asa decat sa te surprinda.Mersul subturat este intr-adevar daunator la motocicleta, insa nu vei merge tot timpul asa. Doar in oras. Take care! Depinde si de motor: la zx6r ii dau I, II si raaaar III in oras. Dar la CBR, nu prea vede a IIa! Schimb a 2-a dupa 80-90kmph. Saptamana viitoare vad viitorul motor... BMW R1200GS Editat Iulie 17, 2009 de Baiazid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Si niprul face asta Sfatul meu: ai zis ca i-ai dat a 3-a si a 4-a dar viteza maxima a fost 70km. O sa omori motorul mergand subturat, mai ales ca ungerea nu mai este asta buna. Este motor sport, sub 5000ture il tii daca vrei sa opresti. Cel putin asa mi-am tratat eu toate motoarele sport pe care le-am avut (inclusiv pe cele care le am). Intr-adevar, la clasa 600cc, 636 e un motor reusit, ca si R6 de altfel (restul sunt glume). M-am dat si cu k6 si cu 600rr: jucarii pe langa r6 si 636. Bafta cu noul motor si ai grija de el si de tine si din nou primim niste sfaturi de la vasile' mecanicu care stie ca "toate-s varza frate in afara de cavasachi si er sase"! nu conteaza ca un suzuki de 600cc are 125cp si 69Nm cuplu, nuuu... cavasachiu' cu 636cc (mai multi frate, laser!!!) are 107cp si 58Nm cuplu, dar nuah, asta nu se pune!!! ca deh, ala e motor motor, nu suzuki. sa nu mai zic de suspensie. din fabrica, gsxr-ul are cea mai buna suspensie sport! da nuah, nici asta nu-i bomba frate, ca e de jucarie. sau la testele de enduranta unde suzuki castiga in veselie... dar ma rog, or fi rezultate de jucarie! m-ai calcat pe coada cu postul asta asa ca da-mi voie sa-ti spun ca esti prost si sa te intorci la manele, mici si bere ca habar nu ai ce spui... te-ai udat la pasarica cand ai auzit sunetul mai "crud" al unui kawasaki si ai tras concluzia, in stil mestero-romanesc, ca restul sunt jucarii. in afara de r6, ca ala e rau frate, are ceafa lata! noapte buna si joc de glezna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 bai terminati cu prostiile astea.am facut topicu asta ca sa scriu despre cum percepe un incepator un ss. adica sa dau o opinie argumentata si logica pe baza careia alti incepatori sa poata decide in legatura cu tipul de motocicleta pe care o vor achizitiona.n-are sens sa facem circ aici.nici macar nu vreau sa postati.ca de "rip" , "mi-e mila de mama ta" si alte ineptii d'astea sunt plin pana in gat. n-am mai postat ca m-am dus sa ma dreg in vama si-s mahmur ca un zilier la sidex. n-are nici un sens sa vb despre cp si nm si kw si altele.cand oi trage liniute pe bulevard cu suzukiuri discutam si de asta.acu problema e ca nu pot sa fac motocicleta sa se strecoare printre 2 jaloane puse la un mentru departare )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) Si niprul face asta Sfatul meu: ai zis ca i-ai dat a 3-a si a 4-a dar viteza maxima a fost 70km. O sa omori motorul mergand subturat, mai ales ca ungerea nu mai este asta buna. Este motor sport, sub 5000ture il tii daca vrei sa opresti. Cel putin asa mi-am tratat eu toate motoarele sport pe care le-am avut (inclusiv pe cele care le am). Intr-adevar, la clasa 600cc, 636 e un motor reusit, ca si R6 de altfel (restul sunt glume). M-am dat si cu k6 si cu 600rr: jucarii pe langa r6 si 636. Bafta cu noul motor si ai grija de el si de tine Povesti de mecanici de dacii, tractoare sau mobre care stiu "dupa ureche" cat are presiune uleiu in rampa si i-i verifica onctozitatea cu degetul, sau stiu dupa sunet pe loc cum trage motoru La un 600ss poate la 2000-2500 ture ai ungere mai slaba......dar daca te gandesti ca la relanti are aprox 3 bari presiunea masurata la capatul rampei......oricum damage-ul adevarat apare doar la ture mari la ORICE motor, din cauza fortelor si a temperaturii care creste proportional cu turatia... Legat de 636-le lui, in trepta 4-a daca a avut 70 atunci era sigur la macar 4500ture, pt ca in treapta a 4-a prinde maxim 210kmph (13500 rpm) Nu cred ca poti sa zici ca un motor de 125 sau 131 de cai e muuuult mai tare decat unul de 120 sau de 117 sau defapt, ca un motor cu 110cai la roata e mult mai tare ca unul cu 100.... Cat despre poligon fata de trafic......este ca la fotbal antrenamentul fatza de finala Editat Iulie 19, 2009 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) si din nou primim niste sfaturi de la vasile' mecanicu care stie ca "toate-s varza frate in afara de cavasachi si er sase"! nu conteaza ca un suzuki de 600cc are 125cp si 69Nm cuplu, nuuu... cavasachiu' cu 636cc (mai multi frate, laser!!!) are 107cp si 58Nm cuplu, dar nuah, asta nu se pune!!! ca deh, ala e motor motor, nu suzuki. sa nu mai zic de suspensie. din fabrica, gsxr-ul are cea mai buna suspensie sport! da nuah, nici asta nu-i bomba frate, ca e de jucarie. sau la testele de enduranta unde suzuki castiga in veselie... dar ma rog, or fi rezultate de jucarie! m-ai calcat pe coada cu postul asta asa ca da-mi voie sa-ti spun ca esti prost si sa te intorci la manele, mici si bere ca habar nu ai ce spui... te-ai udat la pasarica cand ai auzit sunetul mai "crud" al unui kawasaki si ai tras concluzia, in stil mestero-romanesc, ca restul sunt jucarii. in afara de r6, ca ala e rau frate, are ceafa lata! noapte buna si joc de glezna... Suzuki GX-R 600: Power: 98.00 HP (71.5 kW)) @ 11800 RPM maximum 16.000 RPM Torque: 63.00 Nm (6.4 kgf-m or 46.5 ft.lbs) @ 9500 RPM Dry weight: 163.0 kg (359.4 pounds) Kawasaki ZX-6R Ninja: Power: 111.00 HP (81.0 kW)) @ 12500 RPM maximum 16.000 RPM Torque: 66.00 Nm (6.7 kgf-m or 48.7 ft.lbs) @ 10000 RPM Dry weight: 172.0 kg (379.2 pounds) Honda CBR 600 RR : Power: 117.00 HP (87.2 kW)) @ 13000 RPM maximum 16.000 RPM Torque: 66.00 Nm (6.7 kgf-m or 48.7 ft.lbs) @ 11000 RPM Dry weight: 168.0 kg (370.4 pounds) Power: 120.00 HP (87.6 kW)) @ 13000 RPM Maximum 18.000 RPM Torque: 68.00 Nm (6.9 kgf-m or 50.2 ft.lbs) @ 11500 RPM Dry weight: 167.5 kg (369.3 pounds) iar kawa 636 are 125hp asta poate intr-un final realizezi ca vorbesti prostii. daca vorbim de fiabilitate, da, kawa e cea mai slaba. In turatii , cea mai nervoasa este r6, apoi kawa 636, cbr rr iar apoi gsx (pe asta cine o fabrica scuze, nu ma puteam abtine) Asa ca stai in continuare in joc de glezna , fa mute posturi pe la fun ca pe aici vad ca nu spui nimic interesant. Aruncati cu pietre, m-am pus la zid Editat Iulie 19, 2009 de Weeman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_ZX-6R All specifications are manufacturer claimed is curios care kawasaki 636 are 125cp... nu de alta dar wikipedia zice ca cel mai puternic kawasaki de 636cc facut vreodata are 113,8cp! asa ca lasa! In turatii , cea mai nervoasa este r6, apoi kawa 636, cbr rr iar apoi gsx (pe asta cine o fabrica smile.gif scuze, nu ma puteam abtine) pe ce te bazezi cand spui asta? nu dai si noua niste link-uri sau grafice de dynorun? Editat Iulie 19, 2009 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Weeman Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_ZX-6R is curios care kawasaki 636 are 125cp... nu de alta dar wikipedia zice ca cel mai puternic kawasaki de 636cc facut vreodata are 113,8cp! asa ca lasa! pe ce te bazezi cand spui asta? nu dai si noua niste link-uri sau grafice de dynorun? Vad ca stii sa dai un search. cauta din ani pe care si-i permite toata lumea , exemplu 2001-2003. http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki_ZX-6R_2003.aspx wiki este completat de useri, unii mai bine altii mai prost informati (spre exemplu tu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Ce va tot certati asa prosteste.....se stie ca diferenta maxima de putere la roata intre modelele aceluias an si la 600cc si la 1000 e maxim 15% .....si de obicei in favoarea unor motoare mai grele cu 2-3-5% si o putere si obtinuta in turatii si mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 Vad ca stii sa dai un search. cauta din ani pe care si-i permite toata lumea , exemplu 2001-2003. http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki_ZX-6R_2003.aspx wiki este completat de useri, unii mai bine altii mai prost informati (spre exemplu tu). 1. ce-si permite lumea nu stiu, eu faceam comparatii egale. adica ori compar un suzuki nou-nout cu un kawasaki nou-nout, ori compar un suzuki vechi cu un kawasaki din acelasi an. mi se pare normal. 2. wiki-ul este completat de useri, bine graiesti. unii dintre ei sunt mai prost informati, si aici ai dreptate. tin insa sa te anunt ca acele date sunt luate de la producator (adica de la kawasaki insusi) si ca site-ul pe care l-ai dat tu ca exemplu este, tine-te bine, completat de aceeasi useri. continutul nu se genereaza singur! 3. discutia era defapt despre cat de "jucarii" sunt honda si suzuki, nu neaparat de putere. puterea, cuplul, grautatea motorului si geometria acestuia contribuie la caracter. eram curios de unde stia mesteru' vasile ca un gsxr si un cbr rr sunt jucarii pe langa kawasaki si yamaha. pe ce isi bazeaza afirmatiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) mda.mi-ati deturnat topicu. fi'v'ar pasiunea a dracu.sa ne intoarcem la lucruri de interes pentru topicu asta. m-am prezentat la poligon mahmur si am inceput sa-mi caut motoru care era parcat intr-o rampa (ala a fost singuru loc pe care l-am putut obtine dupa ce am uns pe toata lumea).evident ca nu stiu sa o intorc pe pisoiu "din cric" asa ca am basculat-o inainte si inapoi timp de 15 minute pana am reusit sa o intorc cu fata la strada.am accelerat usor sa nu iau pe sus toate motoretele din parcare si mi-a murit motorul.am incercat sa o imping si nu am putut.mi-am zis fie ce o fi , m-am asezat pe ea , am turat-o tare si am tinut-o din ambreiaj si am urcat pana sus la strada cu ea unde cand am dat sa sar peste bordura motoru mi-a cazut pe picior.slava domnului ca am oase tari ca daca o zgariam ma enervam rau.pisoiu a fost salvat cu pretul catorva julituri.de asemenea am avut noroc ca a picat pe partea cu singuru crash pad montat. acu incepe partea cu adevarat misto.eram sigur ca nu pot sa o ridic.am icnit eu , am apucat-o de sale , de umeri , de craci ..nimic. am avut noroc cu o femeie care a venit si la ridicat (!!!! hihihihihihi).acu ca era pe cric si pe strada nu in coclauri m-am mai linistit ca nu mai aveam ce probleme sa am cu ea.am condus-o in poligon si m-am dat doua ore juma.era full de masini la un moment dat si am exersat si semnal si claxon si depasiri si frane de urgenta.am incercat si o frana fata/spate d'asta delicata de as al ghidonului cu apsare usoara frana fata pentru incarcare iar apoi ciupit frana spate etc.. era sa intru prin luneta din spate a unei masini.asa ca m-am lasat de virtuozitati inutile si am pus numa frana fata si n-am mai avut probleme.nu erau jaloane in poligon (cred ca sunt toti in vacanta sau bransa instructorilor moto este dedicata trup si suflet crestinismului) asa ca mi-am imaginat eu cam pe unde ar fi si dupa vreo ora am inceput sa intorc motocicleta destul de bine.la un moment dat am oprit o masina si am rugat soferul sa-mi dea un servetel ca-mi sangera piciorul destul de tare si am avut noroc ca era si el motociclist si dupa ce a mai dat cateva ture si parcari cu mama lui pe acolo mi-a aratat cum se intoarce o motoreta numa din cric.n-am avut tupeu sa incerc fara celalalt crash pad (il montez maine) dar am bagat la cap.cel mai probabil o sa ma mai julesc o data pe gioale.azi m-am tot dat cu 50 la ora si la un moment dat am renuntat sa mai franez inainte de curba si doar am taiat gazu si am vazut ca pot sa iau niste curbe destul de ok doar aplecandu-ma in directia curbei.ca sa verific ca nu-mi imaginez treaba asta am si luat o mana de pe ghidon si dracia curba de parca era racordata le genunchii mei.acu ca mi-am dat seama ca poti sa misti motoru doar opintindu-te in el cred ca m-am prins si cum sa iau curbe mai din scurt fara sa-mi prind degetele intre rezervor si ghidon si fara sa pun moto pe jos. tin cu aceasta ocazie dupa doua ore juma de mers cu o pauza de o tigara sa clarific treaba asta : pe mine nu ma oboseste ss-u'. nu ma mai dor mainile (le las relaxate ca oricum iau curba mai mult aplecandu-ma decat miscand de ghidon). acu nu stiu cum e pentru cei de 120kile si 1.90m.probabil e nasol.mie la 63k cu 1.74 sau pe acolo imi pare o motocicleta deosebit de comoda. la plecare m-am dus sa negociez un alt loc de parcare si miseii nu m-au lasat asa ca am iesit si eu 50m pe drumu public si am parcat-o acolo.nu ma mai risc sa o bag in nu stiu ce groapa si sa o fac praf printre tufe.daca voiam sa fac asta luam enduro. hai.un sfarsit de weekend fain ! p.s. nota pentru sine : pisoiu in miscare e ca o pana.usurica si frumoasa foc.cand sta , pisoiu are 180kile si n-am cum sa schimb asta.m-am apucat de acu o saptamana sa fac neste exercitii fizice poate poate reusesc sa o tin si eu fara probleme. Editat Iulie 19, 2009 de deadcow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) mda.mi-ati deturnat topicu. fi'v'ar pasiunea a dracu.sa ne intoarcem la lucruri de interes pentru topicu asta.m-am prezentat la poligon mahmur si am inceput sa-mi caut motoru care era parcat intr-o rampa (ala a fost singuru loc pe care l-am putut obtine dupa ce am uns pe toata lumea).evident ca nu stiu sa o intorc pe pisoiu "din cric" asa ca am basculat-o inainte si inapoi timp de 15 minute pana am reusit sa o intorc cu fata la strada.am accelerat usor sa nu iau pe sus toate motoretele din parcare si mi-a murit motorul.am incercat sa o imping si nu am putut.mi-am zis fie ce o fi , m-am asezat pe ea , am turat-o tare si am tinut-o din ambreiaj si am urcat pana sus la strada cu ea unde cand am dat sa sar peste bordura motoru mi-a cazut pe picior.slava domnului ca am oase tari ca daca o zgariam ma enervam rau.pisoiu a fost salvat cu pretul catorva julituri.de asemenea am avut noroc ca a picat pe partea cu singuru crash pad montat. acu incepe partea cu adevarat misto.eram sigur ca nu pot sa o ridic.am icnit eu , am apucat-o de sale , de umeri , de craci ..nimic. am avut noroc cu o femeie care a venit si la ridicat (!!!! hihihihihihi).acu ca era pe cric si pe strada nu in coclauri m-am mai linistit ca nu mai aveam ce probleme sa am cu ea.am condus-o in poligon si m-am dat doua ore juma.era full de masini la un moment dat si am exersat si semnal si claxon si depasiri si frane de urgenta.am incercat si o frana fata/spate d'asta delicata de as al ghidonului cu apsare usoara frana fata pentru incarcare iar apoi ciupit frana spate etc.. era sa intru prin luneta din spate a unei masini.asa ca m-am lasat de virtuozitati inutile si am pus numa frana fata si n-am mai avut probleme.nu erau jaloane in poligon (cred ca sunt toti in vacanta sau bransa instructorilor moto este dedicata trup si suflet crestinismului) asa ca mi-am imaginat eu cam pe unde ar fi si dupa vreo ora am inceput sa intorc motocicleta destul de bine.la un moment dat am oprit o masina si am rugat soferul sa-mi dea un servetel ca-mi sangera piciorul destul de tare si am avut noroc ca era si el motociclist si dupa ce a mai dat cateva ture si parcari cu mama lui pe acolo mi-a aratat cum se intoarce o motoreta numa din cric.n-am avut tupeu sa incerc fara celalalt crash pad (il montez maine) dar am bagat la cap.cel mai probabil o sa ma mai julesc o data pe gioale.azi m-am tot dat cu 50 la ora si la un moment dat am renuntat sa mai franez inainte de curba si doar am taiat gazu si am vazut ca pot sa iau niste curbe destul de ok doar aplecandu-ma in directia curbei.ca sa verific ca nu-mi imaginez treaba asta am si luat o mana de pe ghidon si dracia curba de parca era racordata le genunchii mei.acu ca mi-am dat seama ca poti sa misti motoru doar opintindu-te in el cred ca m-am prins si cum sa iau curbe mai din scurt fara sa-mi prind degetele intre rezervor si ghidon si fara sa pun moto pe jos. tin cu aceasta ocazie dupa doua ore juma de mers cu o pauza de o tigara sa clarific treaba asta : pe mine nu ma oboseste ss-u'. nu ma mai dor mainile (le las relaxate ca oricum iau curba mai mult aplecandu-ma decat miscand de ghidon). acu nu stiu cum e pentru cei de 120kile si 1.90m.probabil e nasol.mie la 63k cu 1.74 sau pe acolo imi pare o motocicleta deosebit de comoda. la plecare m-am dus sa negociez un alt loc de parcare si miseii nu m-au lasat asa ca am iesit si eu 50m pe drumu public si am parcat-o acolo.nu ma mai risc sa o bag in nu stiu ce groapa si sa o fac praf printre tufe.daca voiam sa fac asta luam enduro. hai.un sfarsit de weekend fain ! p.s. nota pentru sine : pisoiu in miscare e ca o pana.usurica si frumoasa foc.cand sta , pisoiu are 180kile si n-am cum sa schimb asta.m-am apucat de acu o saptamana sa fac neste exercitii fizice poate poate reusesc sa o tin si eu fara probleme. hmm..ia-o mai usor pentru ca nu e deloc bine.nu mai incerca tot felul de artificii pentru ca nu o sa iti aduca nik bun.singurul lucru pe care tre sa il inveti si sa il exersezi mult timp de acum incolo e sa pleci de pe loc si sa te opresti...nu wheelie, nu stopping, nu mers fara maini, nu atins cu genunghiul in curbe sau orice altceva inseamna sa te fortezi pe tine, motocicleta sau care ar presupune sa folosesti niste cunostinte pe care nu le ai...e destul de greu sa faci fata si asa d'apoi sa te bagi singur in situatii pe care nu stii daca poti sau nu sa le controlezi Editat Iulie 19, 2009 de jinx22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 http://www.kawiforums.com/2005-2006-zx-6r/...5-dyno-run.html pentru cei care se contraziceau ce putere are 636-le Pentru proprietar , sa o stapanesti (si la propriu si la figurat) sanatos si fara incidente App, modelu asta este visu meu , mai ales pe albastru .... si mai mult ca sigur o sa fac si cursurile la amckart ceea ce cred ca ti-ar prinde bine si tie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 mersi pentru sfaturi jinx. mihaita o sa ma duc si la amckart numa ca nu am carnet inca ceea ce inseamna ca trebuie sa las motocicleta in parcare. costul la amckart este de 30 de euro pe luna indiferent cat timp o lasi acolo (2 zile , 5 zile etc.nu conteaza).ceea ce mie mi se pare mult.mai ales ca nu-i loc de negociere.asa ca pentru moment am preferat ilioara ca mai fac un jalon , ma mai invart dupa o dacie cu o pustoaica de 17 ani la volan etc.de asemenea nu am avut timp sa-mi iau genunchiere si la amckart nu te lasa fara ele (ideal ar fi combinezon).eu nu-mi iau combinezon ca nu mi-am luat geaca de piele si casca si manusi si bocanci si restul si la final sa ma imbrac intr-un costum de piele de sus pana jos.nu inca.ca n-am de ce.nu am in plan in urmatoarele luni sa ma dau cu 130k/h si sa alunec pe circuit.mie-mi trebuie echipament de impact la viteza mica sau mai bine zis echipament de cazut pisoiu peste mine cand o pun pe cric. (ceea ce s-a si intamplat dupa cum intuisem.) -pisoiu in caz ca citesti .. .haios e ca ieri purtam tot inafara genuncherelor si fix la genunchi m-am accidentat ) de asemenea mi-as permite sa recomand tuturor incepatorilor care o iau de la 0 sa faca ca si mine.intai sa se plimbe prin ilioara sa vada cum franeaza moto si cum se apleaca si dupa aia ma gandesc o zi sau doua sau o saptamana pe stradute si in trafic usurel. (eu am 8 ani de B asa ca o sa intru direct in trafic).abia dupa aia amckart ca e 200 de euro si e pacat sa ma puna sa franez la viteza mare sau ce anume se invata pe acolo si eu sa nu stiu sa o bag fluent in viteza sau sa o franez fie si la nivel de amator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mayer_maryus Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 mersi pentru sfaturi jinx.mihaita o sa ma duc si la amckart numa ca nu am carnet inca ceea ce inseamna ca trebuie sa las motocicleta in parcare. costul la amckart este de 30 de euro pe luna indiferent cat timp o lasi acolo (2 zile , 5 zile etc.nu conteaza).ceea ce mie mi se pare mult.mai ales ca nu-i loc de negociere.asa ca pentru moment am preferat ilioara ca mai fac un jalon , ma mai invart dupa o dacie cu o pustoaica de 17 ani la volan etc.de asemenea nu am avut timp sa-mi iau genunchiere si la amckart nu te lasa fara ele (ideal ar fi combinezon).eu nu-mi iau combinezon ca nu mi-am luat geaca de piele si casca si manusi si bocanci si restul si la final sa ma imbrac intr-un costum de piele de sus pana jos.nu inca.ca n-am de ce.nu am in plan in urmatoarele luni sa ma dau cu 130k/h si sa alunec pe circuit.mie-mi trebuie echipament de impact la viteza mica sau mai bine zis echipament de cazut pisoiu peste mine cand o pun pe cric. (ceea ce s-a si intamplat dupa cum intuisem.) -pisoiu in caz ca citesti .. .haios e ca ieri purtam tot inafara genuncherelor si fix la genunchi m-am accidentat ) de asemenea mi-as permite sa recomand tuturor incepatorilor care o iau de la 0 sa faca ca si mine.intai sa se plimbe prin ilioara sa vada cum franeaza moto si cum se apleaca si dupa aia ma gandesc o zi sau doua sau o saptamana pe stradute si in trafic usurel. (eu am 8 ani de B asa ca o sa intru direct in trafic).abia dupa aia amckart ca e 200 de euro si e pacat sa ma puna sa franez la viteza mare sau ce anume se invata pe acolo si eu sa nu stiu sa o bag fluent in viteza sau sa o franez fie si la nivel de amator. Taty sa o stapanesti sanatos si cum se zice asfalt uscat , nu vreau sa iti stric topicul dar sa stii ca au dreptate cand iti da sfaturi de moto pt incepatori... si eu sant incepator, si pot spune ca am mers cu cateva imprumutate de la tov , toate vitezane ... tin minte ca primul a fost un zxr9 deci, un pisoi ca al tau dar sa-i spunem cotoi, cel care mi l-a dat nu e intr-o ureche s-au fara minte si ma cunoaste ca sant foarte calculat. intradevar prima oara mi se parea joaca vireaza usor asta daca te lasi cu el ... am zis ce sa mai usor de condus in trafic etc... dupa care au urmat inca 2-3 vitezane, si un naked (sper ca am scris bine) care m-a lasat masca deoarece are o manevrabilitate extraordinara si alte cateva de cross si un super moto din toate punctele de vedere mi se pare ideal de oras.. singurul pe care mi-a fost frica sa ma urc si nu ma deranjeaza daca radeti a fost husq 610sm, nu prea era de dat o tura asa cu incepatori:P PS: pt toti incepatorii o spun ca si eu sant unul dintre ei , ar fi sa isi aleaga un moto care sa le fie util si ceva mai bland... ca o sa vina perioada cand le "stiti" pe toate si sa va fereasca ..... ca am invatat din greselile altora si stiu ce inseamna sa te duci prin spitale si pe la accidentele tov.. in rest numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iulie 20, 2009 Autor Share Postat Iulie 20, 2009 deadcow, la modul cel mai serios, fa scoala, ia permisul, baga vreo 2 ani de experienta si cateva de mii de km si abia dupa aia gandeste-te ce sa scrii pe aici referitor la subiectul incepator pe SS. Nu de alta dar spui tot felul de prostioare si inveti lucrurile gresit in loc sa citesti cum anume se fac lucrurile corect, sa faci niste cursuri samd. Iar partea cea mai nasoala este ca mai citeste si vreun incepator pe aici si are impresia ca are de la cine invata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.