Dacian Postat Decembrie 27, 2006 Share Postat Decembrie 27, 2006 E doar o remarca: Nu inteleg de ce, toata lumea raporteaza puterea unui motor(implicit gradul de pericol) in centimetri cubi(CC), cind ea se calculeaza in raport cai/greutate. SV 650, cbr 600, cb750, ninja 636, virago 535, cb500(le amestec intentionat, pt a sublinia ce vreau sa spun) sunt total diferite, desi sunt relativ apropiate ca cc si sunt convins ca mai sunt citeva zeci de modele, care au capacitate apropiata. Diferentele vin din constructie, ciclistica, putere greutate etc, nu din CAPACITATE. Nu dati cu pietre(poate nu am formulat bine), e doar o remarca. Un supersport are cel mai bun raport cp/kg Si aici se discuta despre incepatori pe supersport , nu depre diferite rapoarte cai-putere/kilogram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kloud Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 scuze , nu am realizat. oricum, ducati 750 ss si cbr f3, nu sunt similare in nici un fel(stiu ca f3 e mai turing). (sper ca n-am lovit bara din nou). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 scuze , nu am realizat. oricum, ducati 750 ss si cbr f3, nu sunt similare in nici un fel(stiu ca f3 e mai turing). (sper ca n-am lovit bara din nou). Iti spun eu, nu e mare diferenta intre f3 si un supersport, decat ca e putin mai lenta si ca ciclistica. In rest e la fel de nesimtita ca un SS...chiar daca scrie sport touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kloud Postat Ianuarie 1, 2007 Share Postat Ianuarie 1, 2007 (editat) primul meu motor, a fost ss 750.MI-a placut f. mult. Acum am F3, care imi place si mai mult. Diferentele, sunt destule. Ciclistica, F-ul e mai jos, pozitie mai relaxata(de, e turing), greutate pare mai mica (din cauza centrului de g mai coborat),desi au amindoua 183-185kg. Acceleratia e mai mare, la F,raportul putere greutate fiind mai bun;la fel si viteza maxima am mers cu ea 240 si mai avea gaz destul, in timp ce SS claca la 180, si tragea sa moara pina la 200, unde murea. Amindoua stau bine pe viraje, frineaza bine (conditii de strada, nu am mers pe circuit). Minusuri la SS: in trafic aglomerat, mori cu zile, in coloana, din cauza pozitiei, motorul se incinge mai repede. Consumul mai mic la SS, ar fi plus(e in jur de 5-injectie, iar F-ul ia undeva de la 6-6.5 in sus-carburatie). Daca as fi pus sa aleg acum, categoric F3(stiu ca e sport turing, dar turingul reise din pozitie si forma, parerea mea). Editat Ianuarie 1, 2007 de kloud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 Eu zic ca mai conteaza si varsta.Una e sa ai 18-19 ani si un e sa ai 30 de ani.Teoretic esti mai matur,practic nu se stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bzn Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 Eu cred ca cel mai mult conteaza cine incaleca "fiara", limitatorul de gaz il are fiecare in creier!! Varsta e foarte importanta !! Primul meu motor a fost si este un BMW K1200 S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Ianuarie 25, 2007 Share Postat Ianuarie 25, 2007 mare dreptate, dar ce facem noi astia care suntem incepatori si ne-am luat motoare puternice (fzr1000) si care nu stim sa ne dam cu ele; eu unu sunt patit dar nici de vandut parca nu vreau sa-l vand sa-mi iau ceva mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Ianuarie 25, 2007 Share Postat Ianuarie 25, 2007 mare dreptate, dar ce facem noi astia care suntem incepatori si ne-am luat motoare puternice (fzr1000) si care nu stim sa ne dam cu ele; eu unu sunt patit dar nici de vandut parca nu vreau sa-l vand sa-mi iau ceva mai mic Sa iti recunosti greseala si sa o indrepti, nu sa perseverezi in ea, ar fi o idee. Pana la urma e mai importanta pielea ta decat faptul ca iti zic prietenii ca n-ai avut cooae de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Ianuarie 25, 2007 Share Postat Ianuarie 25, 2007 mare dreptate, dar ce facem noi astia care suntem incepatori si ne-am luat motoare puternice (fzr1000) si care nu stim sa ne dam cu ele; eu unu sunt patit dar nici de vandut parca nu vreau sa-l vand sa-mi iau ceva mai mic Daca te simti in stare sa stapanesti un FZR1000 atunci da-i bataie...nu ma refer sa-i scoti untul din el, sa mergi normal si vei progresa...asa vei invata cum invat si eu. Sa iti recunosti greseala si sa o indrepti, nu sa perseverezi in ea, ar fi o idee. Pana la urma e mai importanta pielea ta decat faptul ca iti zic prietenii ca n-ai avut cooae de 1000. LOL...pai daca te iei dupa prieteni mai bine iti bagi un bat in fund . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Ianuarie 25, 2007 Share Postat Ianuarie 25, 2007 LOL...pai daca te iei dupa prieteni mai bine iti bagi un bat in fund . Cu FZR-ul asta sa o ia incet? ENGINE Type 1002 cc, water cooled, 4 - cylinders in line, 4-stroke Bore x stroke (mm) 75.5 mm x 56 mm Valves 5 valves per cylinder Power 145 hp (108.1 kW) @ 10000 rpm Torque 107 Nm (78.9 ft. lbs) @ 8500 rpm Dry weight 236 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 ce pot sa zic... nu evorba de prieteni sau stiu eu ce... ideea e ca nu prea ai timp sa realizezi cand creste viteza intr-o depasire adrenalina fiind la maximum te trezesti undeva pe la 200 si apoi incep problemele ca nu prea stii cum sa te opresti in situatii de urgenta, shi lilniile drepte treaca mearga dar ce faci in curbe? la mine prima cuba la viteza mai mare am tercut-o pe burta asa ca ... pt cei care cred ca s-au nascut cu viteza in sange (ca mine) ... watch out, nu ai timp sa realizezi ce se intampla decat dupa ce s-a intamplat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 Cu FZR-ul asta sa o ia incet? ENGINE Type 1002 cc, water cooled, 4 - cylinders in line, 4-stroke Bore x stroke (mm) 75.5 mm x 56 mm Valves 5 valves per cylinder Power 145 hp (108.1 kW) @ 10000 rpm Torque 107 Nm (78.9 ft. lbs) @ 8500 rpm Dry weight 236 kg Chiar daca e racheta dupa cum vrei tu sa zici, se poate merge si incet cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 Chiar daca e racheta dupa cum vrei tu sa zici, se poate merge si incet cu el Numai sa faca fata electroventilatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 in primul rand felicitari pentru topic si iti dau dreptate in tot ce ai zis.dupa 2 motociclete mai "normale" vreau sa trec si io anu asta pe supersport(ninja) fiindca sunt fascinat de aceste motoare.tin sa precizez faptul ca imi place la maxim sa accelerez puternic,sa franez brusc si sa o culc pe curbe cat mai mult,de aceea vreau sa trec pe tipul acesta de motoare,care sunt facute pentru asa ceva...io sunt din brasov(in timpul saptamanii sunt in bucuresti)si pentru cei care stiu drumul care duce in poiana brasov,acela este "circuitul meu preferat" pe care,recunosc,ii dau in gura(e bestial)si e perfect pentru a invata sa te dai pe curbe.in concluie:nu imi iau SS pentru ca sa impresionez la semafor cu demaraje,ci ca sa profit de senzatiile pe care le da un astfel de motor,folosit corespunzator.va salut si asfalt uscat. P.S.:nu ma dau numa pe poiana(ala e circuitul de antrenament),merg si la drumuri lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 Sfatul meu??? Si aici o sa intervina carcotasii... Ia-ti baiete Sbk 900 sau 1000 pt ca sunt convins ca o sa te plictisesti repede de 600. Totul depinde de cum gandesti si daca e putin talent nu patesti absolut nimic. Capul pe umeri si atentie maxima pt ca nu conteaza motorul asa mult, TU il controlezi pe el nu el pe tine! Daca vrei amanunte o sa-ti zic povestea mea! Bafta sa ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 ma gandeam la SS deoarece merg destul si prin oras,unde SBK se chinuie mai mult(cred).oricum mersi de sfat si as fi interesat de experientele tale.dupa felul in care ai spus-o,presupun ca ai avut si tu SS si te-ai plictisit repede.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bzn Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 Sfatul meu??? Si aici o sa intervina carcotasii... Ia-ti baiete Sbk 900 sau 1000 pt ca sunt convins ca o sa te plictisesti repede de 600. Totul depinde de cum gandesti si daca e putin talent nu patesti absolut nimic. Capul pe umeri si atentie maxima pt ca nu conteaza motorul asa mult, TU il controlezi pe el nu el pe tine! Daca vrei amanunte o sa-ti zic povestea mea! Bafta sa ai! Asta e ideea !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 Vorbesc din proprie experienta: supersportul de cilindree mare nu e pentru incepatori. Totul e facut la o asemenea motocicleta pentru perfomanta mare>motorul, ciclistica, pozitia de pilotaj, carenajul care face extraordinar la capitolul aerodinamica... Din punctul meu de vedere limitarea nu exista decat la nivel cerebral. Dupa studii facute atat pe piloti de curse cat si pe soferi normali s-a stabilit faptul ca oamenii au un punct de top-speed, nivel care reprezinta maximul de placere. Dupa depasirea acestui punct intervine frica. Unii oameni au acest punct limitat chiar la 60 km/h(dovada fiind reprezentata de soferi care se taraie pe sosele) altii au acest punct foarte ridicat(piloti si dare-devilsi facuti sa doboare recorduri de viteza). Multora dintre noi ne place viteza. Personal am mers pe multe tipuri de motociclete in cei 6 ani de permis. Top-speed-ul atins de mine a fost 270. Problema a aparut dupa ce m-am dat jos si mi-am dat seama ca nu am simtit senzatia de frica. Concluzia trasa de mine: ENDURO. Daca nu te poti abtine si nu vrei sa te stingi mai repede decat e cazul te orientezi in consecinta. La 140 pe GSX-R de 750 atingi cu gazul jos 220 cam in 3 secunde (nu e cronometrat, cam atat am numarat eu, bagat sub carena, fara sa simt macar ca am ajuns la 220). Daca cineva poate sa-mi garanteze ca un pusti cu 1000 de km la activ se descurca pe asa ceva nu-l contrazic, dar ii garantez ca e o chestiune care depinde exclusiv de noroc. Depinde pana la urma de fiecare cat de dispus e sa-si lase viata in voia sortii. Sa aveti bafta si bulan exegerat, pe SS sau nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bzn Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 La 140 pe GSX-R de 750 atingi cu gazul jos 220 cam in 3 secunde (nu e cronometrat, cam atat am numarat eu, bagat sub carena, fara sa simt macar ca am ajuns la 220). Daca cineva poate sa-mi garanteze ca un pusti cu 1000 de km la activ se descurca pe asa ceva nu-l contrazic, dar ii garantez ca e o chestiune care depinde exclusiv de noroc. Depinde pana la urma de fiecare cat de dispus e sa-si lase viata in voia sortii. Sa aveti bafta si bulan exegerat, pe SS sau nu! Pai exact despre asta vorbeam!! De ce sa faca un incepator asemenea incercari ?? Tu faci asta dupa 6 ani de motor, asadar incepatorul ce legatura are cu testele astea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 ma gandeam la SS deoarece merg destul si prin oras,unde SBK se chinuie mai mult(cred).oricum mersi de sfat si as fi interesat de experientele tale.dupa felul in care ai spus-o,presupun ca ai avut si tu SS si te-ai plictisit repede.... No, primul motor suzuki gsx600f, pe care m-am dat 4 luni, cam 7000km. Apoi direct CBR 900 RR "95 cu care m-am dat cam 5000 km. Dupa care CBR 900 RR 2001 cu care am facut 13000 km si am ajuns la concluzia ca m-am indragostit de Honda. Sper sa-mi iau anul asta CBR 1000 RR. Sa stii ca nu am avut nici un incident cu moto! Primul motor Suzuki l-am scapat oadata de pe cric. Atat. Permis cat A am din 06.2005. Deci sunt incepator inca. Bafta si alegerea trebuie sa fie a ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Ianuarie 27, 2007 Share Postat Ianuarie 27, 2007 @AKY daca vrei senzatie de viteza eu zic sa incerci un naked.Una e 200 pe SS si una e pe naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruud914 Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 Salut!! Sti eu lucrez la o tipografie!! Si acolo lucrez cu mai multe reviste te pot ajuta daca vrei sa scri in vreo revista de domeniu!! (intamplator si eu sunt motorist si am inceput cu ss si mai fost foarte greu dar multumesc ca am fost ponderat si inca nu am dat-o pe jos de 2 ani) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 @AKY daca vrei senzatie de viteza eu zic sa incerci un naked.Una e 200 pe SS si una e pe naked. Incearca tu 120-130 pe drum forestier mai dur, sa vezi senzatie de viteza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 Incearca tu 120-130 pe drum forestier mai dur, sa vezi senzatie de viteza! Sau asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danuth Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 sunt de acord cu ideea ca omul invatza toata viatza.insa eu am un vis practic de cand ma stiu=acela de a conduce un supersport.deocamdata nu am motocicleta ,insa de curand m am apukt sa strang bani k sa mi cumpar una, deoarece problema mare=nu am voie motocicleta(norma impusa de mama, pt k tata a avut in tineretze si a avut mainile si picioarele rupte,iar acuma deh a mai inaintat in varsta si s a mai potolit).si tot citind ce voi ati scris pe aici parca si mai mult imi doresc asaceva. ca sa se mai stie astept sfaturi, ele sunt binevenite. de condus am condus doar masina pana in ziua asta, practic zilnic am mers.deci asa cat de cat aprecierea o am in trafic. acuma sper sa nu va suparatzi k am dat pe aici , dar kiar imi plac 2rotzi.in viitorul apropiat sper sa mi procur si eu ceva frumos.makr sa incep cu una veche.ca stiti cum este= inceputul e greu, restul vine de la sine. p.s.: sunt pitestean.asa ca daca e vreunu pe aici si are timp si chef sa mai dea cate o lectie mik as fi bucuros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.