March Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 De ce? Ai dat un reply inteligent si a disparut bunatate de text in neant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 parerile sunt impartite ... ca incapator depinde si de cata frica ai .. eu de exemplu de la o anumita viteza nu ma mai simt in siguranta ... daca de exemplu merg cu 120 - 130 si bate vantu .. merg cu morcov .. etc .. sunt situatii si situatii dar .. cati dintre incepatori s-au dus din cauza inconstientei lor ... da intradevar e inconstienta sa mergi cu 150 in oras ... dar majoritatea accidentelor .. indiferent daca au vost vitezane .. naked etc .. s - au intamplat din cauza celor cu amsini .. si care nu acorda prioritate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 (editat) La intrebarea topicului de ce nu; iata unul din prea multele raspunsuri: /index.php?showtopic=404757 PS: Si nu era chiar incepator!!! Editat August 2, 2009 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 si daca avea altfel de motor cu ce il ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 si daca avea altfel de motor cu ce il ajuta? mda, te-ai gandit mult pana ai pus intrebarea asta stupida??, tu ai idee ce viteza tre sa ai ca sa blochezi 50m roata spate???!!! Hai totusi sa-ti explic pe cazul acesta in parte: Eu la 80 la ora pe ceas am blocat spatele pana am oprit pe asfalt curat cu o guma spate de 160 nici chiar slick dar totusi de strada, si ghici cand am masurat frana avea numai 24m deci ala avea vo 180-200 cand a inceput franarea, ei inseamna ca, daca avea in loc de gixer 600 de vo 120cai si avea numai un CB 400 sau GS500 mai mult de 120 nu prindea pe strada aia, asa ca putea pori in 35-40m. Intr-adevar si cu speedul se poate merge legal si in oras, ca sunt multi speedisti care in oras nu trec de 80-90 in nici un caz chiar la un minim de trafic......defapt cei care au mai ramas fac asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 la scoala de cat. A nu inveti sa conduci SS. dar ce inveti la scoala? parerea ta. la scoala nu te invata ce ai nevoie ca sa supravietuiesti in trafic. parerea mea. Mesaj completat later edit : s-ar putea ca unii dintre incepatorii care citesc sa creada ca au o inclinatie naturala spre condus motociclete.si eu cred ca am.poate sunt tampit.dar eu de cand ma dau pe acolo iau jaloane fara sa daram vreunul (intr-o luna cred ca am daramat 2..si am condus aproape la 2 zile).vedeti ca trebe timp pentru ss.eu de trei zile acu incerc sa termin "traseul" de examen pe ea si nu pot. inclinatia naturala spre condus motociclete ar fi mai potrivit sa ti-o evaluezi dupa multi kilometri (zeci de mii, zic eu) facuti in afara poligonului si in raport cu accidentele/cazaturile avute (nu conteaza din vina cui). un motociclist (si sofer, de ce nu?) bun e ala care ajunge din punctul A in punctul B fara probleme, nu unul care face tot traseul pe o roata sau scoate un timp mai bun ca Rossi pe traseul ala Aia care vor pe-o roata pot sa mearga asa in locuri amenajate, cei care vor sa-l bata pe Rossi pot merge pe circuite... si tot asa. Pe strada... pietonii nu-s jaloane care stau cuminti... si multe altele se pot intampla, nu repet ce-au zis ceilalti mai sus si ceea ce stii si tu din experienta cu cat. B. Mesaj completat am iesit de pe straduta de la ilioara am sarit din greseala pe banda a doua si era sa dea unu peste mine.am tras pe dreapta am fumat o tigara si m-am mai calmat , pai fara sa te asiguri? nu e frumos. si nici noroc nu are omu' in fiecare zi. foarte bine ca ai oprit si ai stat sa-ti faci autocritica. asta arata, dupa parerea mea, ca esti constient de ce faci. Mesaj completat a fost doar o iesire dar la viteze de 20km/h luate perpendicular nu au prezentat nici un pericol. nu te amagi. liniile de tramvai sunt intotdeauna un pericol. mai ales daca ai cauciucurile ude (ploaie, asfalt proaspat "spalat" de primarie). nu intotdeauna liniile de tramvai sunt la acelasi nivel cu astfaltul. Mesaj completat singura spaima mai mare a fost cand intre liniile de tramvai si acostament era doar o singura banda si acolo s-au gasit doi sa parcheze asa ca nu am avut de ales decat sa le incalec longitudinal si sa merg intre ele.iar nici o problema.n-am incercat la o suta km/h ca sa stiu ce se intampla atunci. ai putea incerca sa anticipezi mai din timp traseul pe care mergi, ca sa nu fii surprins de masini parcate pe oriunde. inca o data zic, uita-te bine la linii, daca nu sunt la acelasi nivel cu asfaltul ai o MARE problema - cu cat unghiul de traversare a lor e mai mic cu atat mai mare e problema si morcovul creste mai mare daca nu esti sigur ca treci cu bine peste linii, redu viteza si baga "picioruse", ajuta-te cu picioarele pe jos (cel putin pe mine ma ajuta, nu stiu altii cum procedeaza), chiar daca te injura ailalti din jur! Mesaj completat nu de alta dar pe la 80km/h am franat la un semafor si am simtit chiar inainte de oprire cum se ridica tot spatele.probabil erau suspensiile oricum nu mi-a priit experienta asa ca din momentu ala am inceput sa franez simultan.distanta de franare mai scurta , motocicleta mai stabila etc.toate avantajele par sa fie aici.trebe sa mai experimentez ca-mi dau seama ca nu incepi sa franezi eficient dupa o seara. mergi la cursurile de la Amckart, acolo o sa te imprietenesti mult mai bine cu motorul. mai multe informatii aici: /index.php?...2367&st=120 Mesaj completat celalalt taximetrist m-a depasit si m-a impins de pe banda (bine ca m-a depasit pe partea pe care aveam oglinda ca altfel nici nu stiam ca e acolo) cand mi-a franat unu in fata dupa ce a trecut de pe banda intai pe banda doi ca sa intoarca pe linie continua (!!!???).mi-a dat avarii si si-a cerut scuze la stop.mi-a zis ca nu putea sa mai opreasca fara sa ne ia pe amandoi asa ca a trebuit sa faca asta.avea dreptate.trebuia eu sa fiu mai atent si sa nu stau unde stateam pe banda.si sa stiu ce era in spatele si in fata mea. daca tu nu-i pandesti si nu-i supraveghezi, in fata, in spate si in laterale, vei fi pandit si surprins... cel putin neplacut. fii atent la tot ce misca in jurul tau, fii cu ochii pe ala cu gipanul/taxiul/camionul rebu/duba/blonda la volan din spate sau de pe banda alaturata, niciodata nu stii cand face o manevra brusca fara sa se asigure, fara sa semnalizeze. atentie la cei care se misca la cei dubios de incet sau de repede in trafic, in cel mai bun caz nu sunt atenti la trafic si o sa ridice doar din umeri: "nu te-am vazut"! intoarce capul, oglinda NU te ajuta intotdeauna. nu merge in paralel cu masina pe banda alaturata (acolo unde sunt mai multe benzi), s-ar putea sa schimbe banda sau sa ocoleasca o groapa de pe banda lui exact peste tine, pe banda ta, fara nici un preaviz - butonul si becurile de semnalizare costa scump, nu are rost sa fie folosite intotdeauna taximetristii - majoritatea soferi buni, majoritatea nesimtit de nesimtiti. Mesaj completat pe la 7-9 mii de ture s-a intamplat ceva de era sa ma dea jos de pe motocicleta.nu stiu ce dar s-a facut isterica de sus pana jos si mi-am propus ca in urmatoarele luni sa nu o mai las sa ajunga acolo pentru ca am avut reale probleme sa o franez inainte de un stop.nu mi-am dat seama cum am ajuns acolo atat de repede. recomand din nou amckart, cursurile. Mesaj completat in toate intersectiile am evitat sa ajung singur la semafor si le-am traversat (cand a fost posibil) numai cu o masina langa mine , fie in dreapta fie in stanga si abia dupa ce am trecut de mijlocul intersectiei am accelerat si am lasat masina in spate. asta e foarte bine, o masina e mult mai vizibila decat motocicleta. daca ai dubii, redu viteza. daca ai in continuare dubii, opreste. e mai sigur. Mesaj completat se lasa fantastic.n-am pierdut niciodata banda in curbe.nu-i trebe mare lucru ca sa se aplece.un "ghiont" si "un pic de presiune pe scarita si e pe o parte cu tot cu mine. cand te apleci, sa nu uiti ca exista guri de canal "lucioase", portiuni cu nisip/moloz/mazga/apa/ulei, denivelari si gropi uzuale in bucuresti... nu ca sa te sperii iti zic, ci doar sa fii atent sa nu te trezesti foarte incantat, aplecat pe curba, si din fata sa vina victorios spre tine un obstacol de genu' ala... e mai greu sa scapi cand esti aplecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 bravo bre.in sfarsit un om care sa ii dea sfaturi si sa nu isi bata (cuvant urat) de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Dar o Kawa ZZR1100 e bun pentru incepatori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 am pierdut vreo 2 kile din cauza echipamentului.ma gandesc ca tre sa fi fost si de la stress. in mod cert si de la stres. asa e la inceput o ultima realizare ar fi ca nimeni nu ma poate depasi daca nu vreau.cu exceptia altor motociclete.si nimeni nu ma poate prinde din urma.cu aceeasi exceptie. nu e o realizare. cred ca intri in faza de "zmeu". cand te obisnuiesti cu motorul si vezi ca-ti ies tot felul de manevre... te simti mai sigur pe tine si fortezi mai mult... ce poate sa urmeze e evident... sa nu ma injuri ca nu-ti cobesc. sper sa fii cu capul pe umeri si sa nu te tavalesti. astea e parerile si comentariile mele personale, nu e un afront la persoana nimanui si nici o afisare de mare meserias, nu sunt neaparat cele mai bune lucruri de facut in trafic, e doar ceea ce fac si incerc eu sa fac la fiecare drum cu motorul... cine are porniri de "nea vasile" e rugat sa se abtina. comentarii pertinente si argumentate sunt binevenite. Mesaj completat cat despre stilul meu de exprimare si lungimea frazelor tot ce pot sa fac este sa te rog sa depui un efort mai mare atunci cand ma citesti sau sa nu o mai faci deloc.topicul asta nu e mandatoriu in nici un fel.salta peste el. hai ca ai putea sa faci un efort sa scrii mai citet! Mesaj completat bravo bre.in sfarsit un om care sa ii dea sfaturi si sa nu isi bata (cuvant urat) de el. oricum a iesit o tiganie (sau romanism?) si din topicul asta... e usor sa dai cu noroi din spatele tastaturii, e mai usor decat sa vorbesti normal. Mesaj completat Dar o Kawa ZZR1100 e bun pentru incepatori? e mai bun decat 636 a tipului care a deschis topicul asta mult mai bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Dar o Kawa ZZR1100 e bun pentru incepatori? Evident, nu ai urmarit discutia de aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Evident, nu ai urmarit discutia de aici? Nu reusesc sa ma concentrez destul ca sa citesc 10 pagini, ma astepteam sa fie deja la stadiu de concluzia discutia Pana la urma ZZR e un tourer (cam rapid), nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 pot sa spun si eu ceva? pot, pot, pot? cred ca deadcow e dead de n-a mai postat pe aici deci morala: 636 dauneaza grav incepatorilor; ar trebui sa scrie pe ele ca pe tigari: motocicleta poate ucide; cum mi-a zis mie un garcea care m-a oprit acum cateva zile: "esti printre ultimii motociclisti supravietuitori din oras asa ca grija cum mergi" :huh: m-am simtit ultimul mohican Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Preacuviosul_Mihail Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 pot sa spun si eu ceva? pot, pot, pot? cred ca deadcow e dead de n-a mai postat pe aici deci morala: 636 dauneaza grav incepatorilor; ar trebui sa scrie pe ele ca pe tigari: motocicleta poate ucide; cum mi-a zis mie un garcea care m-a oprit acum cateva zile: "esti printre ultimii motociclisti supravietuitori din oras asa ca grija cum mergi" :huh: m-am simtit ultimul mohican mie mi se pare motocicleta ideala ptr incepatori 636. Nici puternica gen hayabusa, nici grea gen goldwing, are tot ce-si poate dori un incepator. provoaca adrenalina, testeaza limitele, declanseaza baangul sonic si trimite in paradis conducatorul. ce-ti poti dori mai mult? Si mai e si verde...nu polueaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 (editat) provoaca adrenalina, testeaza limitele, declanseaza baangul sonic si trimite in paradis consumatorul. ce-ti poti dori mai mult? Si mai e si verde...nu polueaza Editat August 3, 2009 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 (editat) mda, te-ai gandit mult pana ai pus intrebarea asta stupida??, tu ai idee ce viteza tre sa ai ca sa blochezi 50m roata spate???!!! Hai totusi sa-ti explic pe cazul acesta in parte: Eu la 80 la ora pe ceas am blocat spatele pana am oprit pe asfalt curat cu o guma spate de 160 nici chiar slick dar totusi de strada, si ghici cand am masurat frana avea numai 24m deci ala avea vo 180-200 cand a inceput franarea, ei inseamna ca, daca avea in loc de gixer 600 de vo 120cai si avea numai un CB 400 sau GS500 mai mult de 120 nu prindea pe strada aia, asa ca putea pori in 35-40m.Intr-adevar si cu speedul se poate merge legal si in oras, ca sunt multi speedisti care in oras nu trec de 80-90 in nici un caz chiar la un minim de trafic......defapt cei care au mai ramas fac asa ce vrei tu sa spui de fapt, dar nu stii cum sa te exprimi, este ca a murit din cauza vitezei si a celui care a intors in fata lui, nu din cauza motorului ...motocicleta era foarte buna (hayabusa, nu gsxr 600). iar cu povestile batranesti despre cum ai franat tu.... o sa mi-o masor si eu si iti trimit pozele ...distanta de franare adica Editat August 3, 2009 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Nu reusesc sa ma concentrez destul ca sa citesc 10 pagini, ma astepteam sa fie deja la stadiu de concluzia discutia Pana la urma ZZR e un tourer (cam rapid), nu? Rabdarea e o virtute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) rautati gratuite. de plictiseala si doar pentru ca e moca. asa e la romani, e mai usor sa dai cu moloz decat sa zici ceva pe un ton normal si cu argumente? Editat August 4, 2009 de jonlup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 (editat) rautati gratuite.de plictiseala si doar pentru ca e moca. asa e la romani, e mai usor sa dai cu moloz decat sa zici ceva pe un ton normal si cu argumente? n'ai cu cine bre! Editat August 4, 2009 de jinx22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oTo Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Vreau sa stiu cum se mai simte "pisoiu"! E "haioasa" dorinta mea, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 pot sa spun si eu ceva? pot, pot, pot? cred ca deadcow e dead de n-a mai postat pe aici deci morala: 636 dauneaza grav incepatorilor; ar trebui sa scrie pe ele ca pe tigari: motocicleta poate ucide; stii ceva ce nu stim noi? ca ai tras deja concluzia-morala si sunt curios ce stii Mesaj completat la a doua se ridica pe o roata daca accelerezi si dai drumul ambreiajului.am invatat asta de la un instructor Cand inca era in poligon nu am in plan in urmatoarele luni sa ma dau cu 130k/h In oras prima tura am facut prima depasire in viteza.sa fi avut vreo suta si ceva la ora mi-am propus sa o las mai moale si o singura data toata seara am mai dus-o la peste o suta si ceva. s-ar putea ca unii dintre incepatorii care citesc sa creada ca au o inclinatie naturala spre condus motociclete.si eu cred ca am. o ultima realizare ar fi ca nimeni nu ma poate depasi daca nu vreau.cu exceptia altor motociclete.si nimeni nu ma poate prinde din urma.cu aceeasi exceptie. Cand guy.til ti-a zis ca mori...eu cred ca a avut si motive.Da` tu ai sarit imediat cu injurii. P.s.:Ce tot ii zici motorului pisoiu si chestii de genu "daca citesti" ca nu mai esti copil. irefutabil. consumul in exces de incredere in sine poate duce la pierderi majore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 (editat) acum vazui ca mi-ati mutat topicul.haide sa va fac un rezumat dupa o luna de condus. in prima saptamana am iesit numai noaptea si am mers cu 40-65km/h.primele zile am chemat prieteni cu masina sa stea in spatele meu.in caz de... dupa o saptamana juma de mers noaptea am inceput sa merg si ziua prin trafic.la finele celei de a doua saptamani am iesit pentru prima data din bucuresti si am mers la intrunirea de la breaza.am mers in medie cu 110 dar am incercat timp de 5 minute 150km/h.a fost suficient.nu imi era frica dar nu prea intelegeam nimic din ce se intampla in jurul meu.nici macar nu stiam daca pot frana la viteza aia si nu aveam chef sa fac teste. cateva zile mai tarziu mi-am facut curaj si am plecat spre vama veche singur cuc.120-140km/h pe autostrada si 90-110km pe drum national.50-70 in localitati in functie de vizibilitate.am dormit pe plaja si la intoarcere am luat-o pe la vadu oii si am ocolit vreo 150km ca sa fac lucrurile interesante.am ramas fara benzina.mai e un topic deschis de mine pe aici. la o zi dupa ce m-am intors din vama am plecat spre veliko tarnovo in bulgaria iar mai apoi spre giurgiu unde am facut un gratar.apoi bucuresti. m-am odihnit timp de o zi juma iar ieri m-am urcat pe kawa si am facut bucuresti-sibiu-pitesti-rm valcea-deva-arad.singur cuc. pe drum national am mers cu viteze intre 50 si 130.dupa posibilitati , vizibilitate stare de carosabil etc. am realizat ca 200km/h poate sa bage orice idiot dar sa mergi cu 90 pe dealu negru e mai dificil. m-am incalzit atat de bine acolo incat am facut valea oltului fara o greseala.a fost chiar amuzant pentru ca la un moment dat eram in fata unui grup de 5 motociclisti care repetau trasele alese de mine.tin minte ca ma tot gandeam cum ar reactiona daca ar stii ca merg de mai putin de o luna si-si pun viata in mainile mele ) am ajuns in arad tarziu pe seara si se lasase frigul asa ca nu-mi mai simteam mainile deloc.viziera era murdara si am mers cu ea ridicata pana mi-au intrat lacrimile in gura si mustele in urechi si am hotarat sa ma opresc la 60km de timisoara.m-am simtit realmente rau ca nu am reusit sa ajung unde imi propusesem dar azi am facut restul de km si ma odihnesc. ma dor mainile , spatele , picioarele si cel mai rau incheieturile de la maini.pe sambata dimineata (6-7 cred) o iau spre lugoj caransebes drobeta craiova bucuresti si ruse intr-un tur de foc.totu intr-o zi.fara opriri.daca e sa reusesc sa-mi indeplinesc visul de a face romania portugalia in vara urmatoare nu pot sa ma pregatesc plimbandu-ma pe la arcu de triumf. momentan sunt in viata si ma apropii vertiginos de 3500km intr-o luna. sa-mi tineti pumnii. p.s. pana acum am o singura problema.ma tot plang cunoscutiilor ca nu pot sa realizez cum se accidenteaza grav sau mai putin grav ceilalti motociclisti.imi pare ca nu pot sa cad.nu am alunecat niciodata pe ulei.nu am luat vreo sina de tramvai prost.nu am patit nimic.pisoiu raspunde minunat la comenzi.accelereaza repede.franeaza fantastic.se lasa pe ce parte vreau eu.se indreapta cu putina frana spate sa ma arunce pe partea cealalta...etc. merge de vis. realizez ca e o iluzie.nu-s chiar asa tampit.tot citesc topicu de accidente ca sa imi dau seama cum se intampla si imi pare din ce in ce mai clar ca nu o sa invat pana nu mi se intampla mie Editat August 26, 2009 de deadcow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 E de cursa lunga deadcow. Si singuratic asa.... Admirabil.... ...dezavantajul major la ss din punctul de vedere al plimbarilor mai lungi mi se pare portbagajul.... ma rog, probabil nu iei prea multe cu tine.... un ghiozdan plin cu bani? Oricum, bafta in continuare, si poate la vara ma tin si eu dupa tine pana in Portugalia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Mi-ai luat poza din mana, strumfule. Mai na una. Se pun portbagaje de toate felurile si culorile si pe sporturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 (editat) metoxil esti invitatul meu.la fel orisicine are chef de o asemenea aventura.in teorie se va alege ruta michlin de tip "sightseeing".asta inseamna in jur de 3600-4000km prin ungaria austria italia elvetia franta spania si portugalia. 15% din drum va fi facut pe autostrada restul pe drumuri nationale pe langa lacuri , munti , cascade , paduri etc. sunt in jur de 50 de ore de condus care vor fi facute in 7 zile. asta inseamna 12-15 zile dus/intors plus cateva zile cu cortul pe plaja langa ocean. vom sta in campinguri si ocazional prin moteluri/hosteluri etc.ma rog..asta e discutabil. estimez ca intreaga aventura va insemna pe undeva pe la 10000km. mai e timp pana atunci si o sa anunt anul viitor o data ce am stabilit toate rutele , directiile , motelurile etc. sper sa fiu sanatos si apt la anul nu in recuperari din pricina vreunei blondine in X5 care m-a bulit pe bulevard.la ce vad si aud prin bucuresti ma jur ca as merge numa pe autostrada cu 200km/h decat cu 40km/h prin orasele patriei noastre. Mesaj completat off :ati intrat pe blogul don'soarei ? : http://bucurestean.com/WP/?cat=3 on : ma bucur sa aud ca starea motociclistului este stabila. au fost doua zile in care toti cei care au urmarit topicul s-au temut de ce-i mai rau. Mesaj completat voiam sa postez pe alt forum.greseala mea. Editat August 27, 2009 de deadcow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 ohhh... arata bine gentile, trebuia sa ma gandesc si eu un rucsac foarte mare e destul de incomod... si bani intotdeauna cash @deadcow: te-ai gandit si la costuri estimativ? 10000km x 8L/100km = 800 L In fine e clar ca ideea excursiei e plimbarea, nu un transport ieftin pana la o destinatie aleasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.