psy Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 (editat) Sau tot ce scrie aici poti sa inveti automat cu kilometrii de experienta si greseli facute pe parcurs. Chiar daca un incepator va citi tot ce scrie aici, in trafic nu va avea capacitatea sa aplice tot ce a invatat. Totul tine de experienta. Morala: Sa nu credeti ca daca ati citit o gramada de articole si posturi pe forum veti avea mult mai multa experienta si veti putea face fata oricarei situatii aparute Editat Ianuarie 16, 2010 de psy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvansen Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 (editat) Ce sariti asa??? Parca as fii lansat vreun meteorit.Am zis parerea mea.....si atat.Am omorat pe cineva?? Cred ca ati inteles ceva de genu : is degeaba topicurile.........si v`am ranit in orgoliu...........dar era cu totul altceva....in fine.Eu`s mai realist ....dar sincer reactionati ca arsi.Ideea era alta Am zis ca ideile voastre sunt bune dar realitatea e alta pe care voi nu vreti s`o vedeti.........in fine........ma abtin de la comentarii ca ......... Editat Ianuarie 17, 2010 de Belbody Daca nu scrii coerent o sa-ti sterg fiecare post. In acest topic sunt sfaturi utile, nu e cazul sa le contesti. Fiecare e liber sa le aplice sau nu. Te rog nu mai comenta daca nu ai nimic de zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 ideile sunt bune dar exprimarea e cam dubioasa si amesteci cam multe idei in acceasi fraza esti greu de urmarit,asta vroiam sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvansen Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 (editat) ideile sunt bune dar exprimarea e cam dubioasa si amesteci cam multe idei in acceasi frazaesti greu de urmarit,asta vroiam sa zic Am scris acolo parerea mea......nu e nevoie sa fiu si aprobat.Poate sunt pareri pro si contra dar rezumatul e acealasi.Sunt direct si zic ceea ce gandesc si realitatea.Deci ma repet : ideile sunt bune.......etc........dar nu toti tin cont de ele.De ce sa ne imbatam cu apa rece daca asta e realitatea?? Editat Ianuarie 17, 2010 de Belbody Idem. Daca ai ceva de spus fa un topic separat. Nu strica un topic util. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 faptul ca spui ceea ce gandesti nu face ca ceea ce rostesti sa fie realitate. doar dai glas unor idei . atata tot. si eu am fost rezervat in opinii pana nu am vazut o clavicula care tintea poetic spre ochiul posesorului. asa ca o sa te rog sa fi mai rezervat in declaratii. pe mine forumul asta m-a invatat multe. ca tu nu consideri ca sfaturile celorlalti ajuta sau nu , te priveste. nu e nevoie sa argumentezi futilitatea (sic!) si lipsa de sens a efortului unora. s-ar putea sa nu fi vazut dar sunt multi pe aici care au patit-o mai mult sau mai putin grav si incearca sa ajute cu un sfat. mi se pare nerezonabil sa le iei eforturile peste picior. fie ca tu "consideri" si "crezi". cu tot respectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 am citit toate posturile! marea lor majoritate bune, sfaturi utile ptr incepatori etc, insa am gasit si o groaza de sfaturi care nu au nici o legatura cu realitatea si care nu fac decat sa induca in eroare pe incepatori! sunt motociclist de trei ani, membru pe forum de un an si ceva si am doar cateva posturi dupa cum se vede! am considerat ca nu am destula experienta sa o impartasesc si altora, lasand aceasta sarcina celor mai experimentati! ma umplu de spume cand vad ca toti copiii dau sfaturi in ale motociclismului! abtineti-va fratilor sa dati sfaturi, ca pot fi luate drept bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan33 Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 am citit toate posturile! marea lor majoritate bune, sfaturi utile ptr incepatori etc, insa am gasit si o groaza de sfaturi care nu au nici o legatura cu realitatea si care nu fac decat sa induca in eroare pe incepatori! sunt motociclist de trei ani, membru pe forum de un an si ceva si am doar cateva posturi dupa cum se vede! am considerat ca nu am destula experienta sa o impartasesc si altora, lasand aceasta sarcina celor mai experimentati! ma umplu de spume cand vad ca toti copiii dau sfaturi in ale motociclismului! abtineti-va fratilor sa dati sfaturi, ca pot fi luate drept bune! Adevarat, scris-ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 (editat) Daca e asa adevarat si oamenii sunt pe dinafara, de ce nu luati voi cate un pasaj si sa-i contraziceti, sa ne luminati si pe noi unde greseste fiecare si unde nu? Editat Ianuarie 18, 2010 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Daca e asa adevarat si oamenii sunt pe dinafara, de ce nu luati voi cate un pasaj si sa-i contraziceti, sa ne luminati si pe noi unde greseste fiecare si unde nu? sa ii contrazic?? pai tu crezi ca nu am altceva mai bun de facut decat sa intru in polemici? sunt unele posturi in care se contrazic singuri saracii! eu nu ii contrazic, le recomand sa se abtina sa mai dea sfaturi ce nu pot fi in nici un caz utile. incet incet se alege praful si de topicul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 sa ii contrazic?? pai tu crezi ca nu am altceva mai bun de facut decat sa intru in polemici? sunt unele posturi in care se contrazic singuri saracii! eu nu ii contrazic, le recomand sa se abtina sa mai dea sfaturi ce nu pot fi in nici un caz utile. incet incet se alege praful si de topicul asta! Nu trebuie sa te contrazici. Doar alege din textul din prima pagina ce crezi ca nu este corect si vino cu varianta "imbunatatita". Alege care sfaturi nu sunt bune si spune tu cum a fi bune. In felul asta vei contribui la imbunatatirea acestui topic. Daca doar critici fara sa dai argumente si tu la randul tau induci lumea in eroare. Ia sa vedem, poti? Te provoc. Dar nu bulibaseala, cu rabdare, frumos asa cum a avut rabdare sa scrie si initiatorul topicului. Ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 am si io un comentariu la una din regulile prezentate la inceputul threadului: 21. Foloseste masinile mari ca scut, mai ales cand te afli pe drumuri intens intersectionate cu stradute, alei, etc. Pastreaza o anumita distanta de siguranta, insa stai in spatele autobuzului, camionului etc. pastrand ritmul acestuia. Majoritatea soferilor nu au tupeu sa taie fata unui camion. Fiind in spatele acestuia, scapi de transpiratii reci pe sira spinarii.Atentie, insa la drumurile virajate ca, in momentul in care tu te joci de-a "hai sa urmarim camionul", sa nu te surprinda vreo curba. mie hardughiile imi provoaca neliniste pentru ca nu pot sa vad dupa ele si nici nu sunt vazut. mai au si tona de unghiuri moarte si trec peste tine fara macar sa simta. e doar opinia mea, e subiectiva, dar m-as feri de mastodonti cat mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) Asta cu camioanele mi-a atras si mie atentia. Nu cred ca e o idee buna sa stai dupa un camion cand trece printr-o intersectia, unu care face stanga de exemplu vede camionu, nu vede moto din cauza camionului, crede ca are loc sa se bage dupa camion .. si poc. Editat Ianuarie 20, 2010 de Caron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Da, corect. Asa e. Multi soferi isi inchipuie ca nu e nimic dupa camion si o taie imediat dupa el si ... poc. Un sfat bun ar fi sa evitati sa stati in fundul cuiva. Va spun din experienta mea de motociclist, evit intotdeauna sa stau prea aproape in spatele cuiva, am patit sa-mi franeze vreo cativa in nas de nici timp de reactie nu am avut. Nu e bine sa stai in spatele cuiva fie el ce-o fi. Eu intotdeauna imi las o distanta apreciabila fata de cel din fata daca merge in stilul meu, daca e prea lent il depasesc imediat ce am ocazia. De cele mai multe ori depasesc tot ce misca pana am spatiu liber in fata mea si pot merge linistit. E bine in trafic sa nu fii in nici o coloana, mai ales in afara, mersul singur pe sosea e cel mai sigur. Cu conditia ca depasirile sa fie facute cu cap, dar cine poate face depasiri cu masina cu motocicleta e floare la ureche. In oras si cand e aglomerat nu se aplica nici o regula, eu in general NU merg in banda 1 in oras, merg intre banda 1 si 2. E bine sa fii intotdeauna aproape de culoarul dintre masini, in caz de ceva sa poti evita si sa intri intre ele.. Nu in coloana pe mijlocul benzii. Dupa camioane nu am stat in viata mea, mai ales cu moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 (editat) Eu n-o sa mai stau in spatele cuiva in vecii vecilor amin! - Prima oara cand am intrat in fundul unuia a fost din cauza ca am intors capul sa ma uit daca e cineva pe banda de langa mine. Ala a oprit brusc si eu nu l-am vazut. Era sa-mi rup gatul. Sfat: NU INTOARCETI CAPUL!!! Aplecati-va inainte pana cand vedeti in oglida si unghiul mort/lateralul, dar NU intoarceti capul. - A doua oara s-a intamplat la 10 km/h ca n-am stiut sa tin degetele si piciorul pe frana. Asta a fost minora. - Dupa a doua busitura am condus foarte prudent. Lasam spatiu imens in fatza mea. Pana intr-o zi. Unu' cu tancu' (X5) care depasea coloana pe linia de tramvai, a vazut locul liber din fatza mea, s-a bagat si a pus frana! Asta a fost a 3-a oara. - Dupa asta circulam paranoic la modul extrem. La o intersectie vad o duba care se pregatea sa faca stanga si sa-mi taie calea. Franez un pic si ma trezesc pe jos. M-a lovit masina din spate. Ce naiba sa mai fac? Oricum as circula, nu-i bine. Stau aproape - pune unu' frana si intru in el. Stau departe, intra unu' in spatiul liber si pune frana. Franez eu, ma loveste ala din spate. Nu mai stau in coloana orice ar fi! Merg pe trotuar, merg pe lina de tramvai, merg printre masini dar NU in coloana. Editat Ianuarie 20, 2010 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Nu trebuie sa te contrazici. Doar alege din textul din prima pagina ce crezi ca nu este corect si vino cu varianta "imbunatatita".Alege care sfaturi nu sunt bune si spune tu cum a fi bune. In felul asta vei contribui la imbunatatirea acestui topic. Daca doar critici fara sa dai argumente si tu la randul tau induci lumea in eroare. Ia sa vedem, poti? Te provoc. Dar nu bulibaseala, cu rabdare, frumos asa cum a avut rabdare sa scrie si initiatorul topicului. Ce zici? bineinteles ca pot! daca nu am posturi multe dupa 1an si ceva de forum nu inseamna ca nu beneficiez de un minim de cultura insa nu raspund la astfel de provocari. provoaca-ma la o bere si am sa accept bucuros. remarca din primul meu post (pe care probabil nu l-ai citit si care nu este sau s-a vrut a fi o critica) nu facea referire la postul initiatorului topicului(de bun simt de altfel) ci la alte posturi cu care cred ca nici tu nu esti de acord. am sa iau iar topicul la rasfoit si am sa iti trimit numarul lor pe pm, sa nu pun paie pe foc aici. si ca sa sa fiu on topic, prima mea motocicleta (si actuala) a fost (este) o motocicleta destul de puternica ce se ridica doar din acceleratie. ce sfaturi ar trebui sa dau celor ce vor sa isi cumpere prima motocicleta? faceti ca mine? nu va luati cilindree mica ptr ca intr-un an o sa vreti mai mare? NU HOTARAT! eu am fost norocos. am trecut prin multe pana sa o pot stapani. ps: avertismentul tau de a nu ma tigani este jignitor, chiar nu imi sta in caracter. si ca sa inchei, va urez tuturor vara eterna, sa va bucurati si voi ca mine 12 luni din an de moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 si ca sa inchei, va urez tuturor vara eterna, sa va bucurati si voi ca mine 12 luni din an de moto probabil dormi cu ea in pat ca eu azi nu o mai gaseam printre nameti si am intrat in panica ca au furat-o lasand la o parte comicaria , extind aceleasi urari si peste marile si tarile care probabil ne despart. acu daca-mi permiteti sa fiu meltean , si nu o sa-mi permiteti dar eu o sa-mi fac de cap oricum , opinia mea este ca cine vrea citeste si aplica , trage invatamintele de rigoare si isi asigura urmasi pe linie paterna. nimeni nu moare la 170km/h intr-o curba pentru ca un mic racer a scris pe forum ca in motogp se corecteaza trasa cu frana spate. si nimeni nu e luat pe sus de un tir pentru ca cineva a zis ca daca-ti iei vitezana si nu te folosesti de ea esti ca si un scuterist cu gel pe tartacutza. ma rog , nimeni cu cap nu moare din ceea ce a citit pe forum. ca sunt si tragedii imposibil de evitat asta e alta problema. eu am facut tot din ce s-a scris pe forum ca e o idiotenie. ca sa vad. blocat spate , blocat fata , trecut peste linii de tramvai, sa ma las pe partea opusa curbei , sa nu fac contraviraj ba chiar sa bruschez ca la bicicleta , sa merg pe ploaie in prima saptamana , sa nu schimb cauciucurile.etc. la viteze mici evident. sa vad ce e pe bune si ce nu e. mi-am invatat lectiile si stiu ca mai am multe de invatat si de aplicat. cine nu judeca si ia de bune tot ce citeste pe aici trebuie sa fie idiot. si nu in sens peiorativ. ci .. idiot. cheers ~! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 probabil dormi cu ea in pat ca eu azi nu o mai gaseam printre nameti si am intrat in panica ca au furat-o lasand la o parte comicaria , extind aceleasi urari si peste marile si tarile care probabil ne despart. acu daca-mi permiteti sa fiu meltean , si nu o sa-mi permiteti dar eu o sa-mi fac de cap oricum , opinia mea este ca cine vrea citeste si aplica , trage invatamintele de rigoare si isi asigura urmasi pe linie paterna. nimeni nu moare la 170km/h intr-o curba pentru ca un mic racer a scris pe forum ca in motogp se corecteaza trasa cu frana spate. si nimeni nu e luat pe sus de un tir pentru ca cineva a zis ca daca-ti iei vitezana si nu te folosesti de ea esti ca si un scuterist cu gel pe tartacutza. ma rog , nimeni cu cap nu moare din ceea ce a citit pe forum. ca sunt si tragedii imposibil de evitat asta e alta problema. eu am facut tot din ce s-a scris pe forum ca e o idiotenie. ca sa vad. blocat spate , blocat fata , trecut peste linii de tramvai, sa ma las pe partea opusa curbei , sa nu fac contraviraj ba chiar sa bruschez ca la bicicleta , sa merg pe ploaie in prima saptamana , sa nu schimb cauciucurile.etc. la viteze mici evident. sa vad ce e pe bune si ce nu e. mi-am invatat lectiile si stiu ca mai am multe de invatat si de aplicat. cine nu judeca si ia de bune tot ce citeste pe aici trebuie sa fie idiot. si nu in sens peiorativ. ci .. idiot. cheers ~! pai o tin cu mine in pat ca o iubesc si ma iubeste, tu faci ce vrei, tine-o in nameti! dar ai mare grija ca intr-o zi poate ti-o f...(ura) cineva! acum lasand comicaria la o parte, crezi ca sunt idioti cei care iau de bune cele scrise aici pe topic sau pe forumuri in general? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 man pai sa intri pe subforumul pokemonilor unde mai gasesti cate unul "mic la stat mare la sfat" si "de grabu varsatoriu de sange nevinovat" acolo eu am primit o lectie fantastica despre motociclism. sa ma feresc. hihihi. cat despre motocicleta mea in nametele de ianuarie ce sa zic ? am fost un aventurier cu exces de zel iarna asta si m-a prins ultima ninsoare cu ea pe bulevard.si acu nu pot sa o scot din zapada ca ea are 160 si io 60kg. ma gandeam sa cumpar vreo tona de nisip si sare sa-i fac ca-n saraiman de romica puceanu. : Caci iubire ca a mea Nu gasesti la nimenea Saraiman si saraiman Si nici suflet mai cu dor Pentru tine puisor Neica de-as sti ca-ai veni Drumul ti l-as pietrui Saraiman si saraiman Tot cu flori si cu safir Ca sa nu vii prea tarziu Ah..ah.ahh :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leone18 Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Acuma depinde de fiecare in parte, unii sunt cu capu pe umeri altii nu si pe fiecare la randul lor o sa ii manance palma sa dea gaz la motocicleta....unii sunt facuti si stiu sa controleze un motor SS altii nu sunt facuti pentru motor si isi iau SS ca sa dea bine la agatat....parerea mea este ca trebuie sa fii cumpatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabaLulu Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 am si eu o nelamurire; am tot citit pe aici despre blocarea franei fata; e cat se poate de logic ca la obstacole bruste, neprevizibile sa apesi prea tare frana, dar totusi am auzit ca sunt si motocilete cu ABS, nu? in cazul alora, mai sunt sanse sa te dai peste cap? adica stiu f bine ce inseamna ABSul si cred ca ar ajuta enorm la problema asta; nu inteleg de ce nu au fost montate pe motoare mai de demult? am impresia ca doar unele din modelele din 2008 incoace au asa ceva.. stie cineva mai multe despre asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) ABS a fost pus pe o motocicleta BMW din 1989. Am auzit pareri diferite despre ABS, sunt si oameni cu experienta ca motociclisti care ocolesc ABS. Nu am inteles exact motivul dar banuiesc ca are legutara cu tehnica de franare pe care daca o stapanesti "simti" aderenta rotii si o poti controla. Astfel franand pana la limita aderentei (unde ar interveni ABS) se obtine o distanta de franare mai mica. Personal nu imi imaginez cum poti "simti" ca roata fata e pe cale sa rupa aderenta... si momentan nici nu vreau sa testez Sunt incepator, dar logica imi spune ca daca te infigi in frane te duci jos cu tot cu ABS... mai ales sa fie praf, nisip... motorina! pe jos. Editat Martie 3, 2010 de Caron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabaLulu Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 e, nu zic acuma de situatii exceptionale, dar ABSul, poate ajuta f. mult, cred, chiar si o secunda, ceea ce e f mult, pt evitarea unei rasturnari.. Mesaj completat e, nu zic acuma de situatii exceptionale, dar ABSul, poate ajuta f. mult, cred, chiar si o secunda, ceea ce e f mult, pt evitarea unei rasturnari.. cred ca am gasit singur raspunul la intrebare: Mesaj completat e, nu zic acuma de situatii exceptionale, dar ABSul, poate ajuta f. mult, cred, chiar si o secunda, ceea ce e f mult, pt evitarea unei rasturnari.. cred ca am gasit singur raspunul la intrebare: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Eu am pe mobra traction-control si abs. Ambele pot fi dezactivate/activate de la un buton. Le-am testat pe amandoua si zic ca pe sosea merita. Uneori m-a incurcat ABS cand am vrut sa fac ceva controlat (derapaj cu roata spate). In principiu le consider binevenite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabaLulu Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 pai asta ziceam si eu.. totusi vad ca nu prea se baga lumea sa comenteze.. ma mir ca asta nu e unul din prinicpalele criterii de alegere a unui motocilete; poate ca sunt prea sumpe, doar PS: de ce nu-ti poati edita propriul post pe forumul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 (editat) Poti edita.. pentru o perioada dupa ce ai postat.. Nu prea e de comentat, nu e o tehnologie noua iar modul de functionare si efectele sunt clare pt toata lumea. Arunca un ochi pe youtube ca sunt teste de franare cu motoare care au ABS. Diferentela de pret pt ABS nu e mare; la un motor de 6000-8000 E e vreo 300-500E ABS-ul. Editat Martie 4, 2010 de Caron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.