Sari la conținut

Incepatorii si motocicletele puternice


Silenti
 Share

Postări Recomandate

am intrat pentru ca eram chiar curios sa vad opinii,parerea mea este ca depinde doar de tine,poat efi o mare greseala asa cum poate fi un mare avantaj,doar de tine depinde acest lucru si cand spun asta ma refer la urmatoarele aspecte,daca esti o fire ponderata si cerebrala si constientizezi pe ce mergi este ok si iti prinde chiar bine,adica :tu pana acum nu ai mers pe nimic deci nu ai idee cu ce se papa mersu pe motorta,deci il vei percepe ca atare ,ca un lucru agresiv cu care trebuie sa fii foarte cumpatat si matur,invatatn pe un astfel de motor iti poate da oportunitatea de a invata foarte bine,dar trebuie sa inveti totul ca la carte de la inceput,am cunoscut multi care au inceput pe motorete mici iar cand s-au decis sa treaca pe cilindrate mai mari s-au gasit in dificultate fiindule greu sa se readapteze,eu personal am inceput pe un 750 de 140 de cai,toti prietenii imi spuneau ca sunt tampic si ca mor repede,am inceput sa merg la inceput cu motociclisti care aveau in jur de 10-15 ani de experianta(asta nu in romania)am incercat sa ascult si sa le urmez toate sfaturile cu foarte mare atentie si sincer am un pic tupeul sa afirm ca rezultatele se vad :)asfalt uscat si mare grija,fii cuminte si matur,astea sunt aspectele cele mai importante,dar inacelasi timp fii si tupeist,lasa-te dus un pic de aptitudinile tale,nu forta motorul,ia-o incetisor,incetisor,si cu timpul va fi ok,repet,depinde doar de tine :) toate bune! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

...fii increzator si mereu sa stii ca exista un Dumnezeu in toate . :) si are grija de toata lumea .

 

De mare angajament indemnu'...

E ca-n bancul cu cele doua Dacii care au intrat mult prea tare in curba, unde 'nezeo si cu sf Petru se sfatuiau:

- Mah, zise 'nezeo, yo zic sa-l luam p'ala din stanga: prea putine cruci agatate de oglinda...

- Da, ai dreptate, aproba sf. Petru, ala din dreapta e clar mai putin credincios!

 

 

On topic: fi neancezator, paranoic chiar si n-o lasa sa urce in ture pana nu trec cel putin 6000 km pe sub rotile tale avand motocicleta erecta (n-am avut alta rima).

Totul e in mainile tale asa ca, asuma-ti responsabilitatile corespunzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doua chestii pe care nu le inteleg: daca ai mai citit 14 pagini in care aia mai vechi ar da pumni in cap la auzul ideilor de gen,ai mai si citit altele, ce crezi ca ti se va mai spune aici? nu aceleasi chestii? sau ca si mine,deja sunt plictisit sa vad posturi de gen "sunt incepator,vreau R1,ce parere aveti?" asta ar fi prima

 

 

Si sa inteleg ca din toata povestirea aia cu R1 cu 200 pe langa masina si care a plecat ca un "bo$" de la semafor, puse cap la cap,astea te fac sa "vibrezi" pt R1,nu? :scratch:

 

Nu, nu are nicio legatura, insa era ca fapt divers, inca nu cred, ca as putea sa fac ce a facut tipu ala in trafic.

 

de ce nu Busa ? :cheers:

 

Sincer ? Nu imi place....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok sa incepi pe R1.

 

Priveste avantajele:

- arata bine, chiar foaaaaaarte bine

- sunt sanse foarte mici sa-ti ramana mic in viitorul apropiat

- in ciuda aparentelor, doar 2 din 10 incepatori pe motociclete din categoria asta nu supravietuiesc primului sezon (eu zic ca e un procent respectabil)

- multe piese din dezmembrari

- gasesti o gramada de consumabile second de la curse la preturi de nimic (placute, cauciucuri, ulei, antigel, etc.)

 

Dezavantajele sunt:

- reparatii scumpe in caz de cazaturi. Dar poate ai noroc si cazi de nu mai e nevoie s-o repari

- consuma mult

- rupe cauciucurile

- in oras se mai incinge, dar daca-i dai in gura cum trebuie, scapi si de dezavantajul asta

 

Vezi cum iti inclina balanta si mult succes!

 

PS: ai in vedere ca puterea corupe ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stau sa citesc 14 pagini despre fel si fel de pareri . Cine incepe cu R1 e dus cu capul . I-mi pare rau pt voi :friends: :drink: :rose:

Imi pare rau si pentru tine.

Ai asasinat limba romana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ce parere aveti de Yamaha R1 an 99 - 2002 - Pentru un incepator, adica vreau sa incep direct pe 1000cm.

 

Intrebarea e cat se poate de simpla, pareri + argumente, nu am facut topicul asta sa va iau la misto sau ceva de genu, deci cat se poate de serios,

 

 

Mutlumesc !

 

poate oi fi ocupat atunci, cine stie. uite preventiv:

 

R.I.P. :rose: :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti hotarat 99% pe R1 si 1% pe R6, de fapt de ce mai intrebi,

Sunt altii care nu au auzit de forum si si-au luat direct "d'aia jmechera de merge intr-o roata si in a 4-a".

Ce-i drept unii dintre ei au murit, dar sunt si supravietuitori.

Ia-ti ce vrei si ce iti permiti, totusi nu uita ca motociclistul bun e ala de ajunge de fiecare data acasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti hotarat 99% pe R1 si 1% pe R6, de fapt de ce mai intrebi,

Sunt altii care nu au auzit de forum si si-au luat direct "d'aia jmechera de merge intr-o roata si in a 4-a".

Ce-i drept unii dintre ei au murit, dar sunt si supravietuitori.

Ia-ti ce vrei si ce iti permiti, totusi nu uita ca motociclistul bun e ala de ajunge de fiecare data acasa...

Mereu ajunge acasa, acum depinde cum o face.

 

Oricum cei de pe ambulanta mereu au de dus marfa proaspata la spital/morga

 

/index.php?/topic/683779-yamaha-r1-2001/

e proaspata si la pret bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea.... sa incepi pe ceva de 1000 cm3 e ca si cum ai pune un virgin sa se puna pe bune cu Nicoleta Luciu

asta chiar mi-a placut :)))=))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate oi fi ocupat atunci, cine stie. uite preventiv:

 

R.I.P. :rose: :rose:

 

 

eu cred k ai ceva probleme cu R.I.P'ul tau... :baldy: mai bine zici si tu Doamne fereste... nu toti murim, depinde cum ne este scris... eu am inecput pe 600 direct, nu mai vorbi prost ! ... si chestia cu rip poti spune atuncea cand cunosti persoana, adica, sti ce gandeste... daca e vre'un noob, da...dar zici aiurea R.i.p. nu e bine prietene...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mereu ajunge acasa, acum depinde cum o face.

 

Oricum cei de pe ambulanta mereu au de dus marfa proaspata la spital/morga

 

http://www.motocicli...yamaha-r1-2001/

e proaspata si la pret bun!

 

Am vazut.... ms pentru link, mai sunt http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=471205&selpic=1&zoom=1#foto

Editat de neBu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred k ai ceva probleme cu R.I.P'ul tau... :baldy: mai bine zici si tu Doamne fereste... nu toti murim, depinde cum ne este scris... eu am inecput pe 600 direct, nu mai vorbi prost ! ... si chestia cu rip poti spune atuncea cand cunosti persoana, adica, sti ce gandeste... daca e vre'un noob, da...dar zici aiurea R.i.p. nu e bine prietene...

hm...am avut 3 cunostinte, incepatori morti. 2 pe r1 si unul pe hayabusa. cel cu hayabusa era la primul drum. stiu ce zic. da, nu toti murim, corect. daca baiatul ala are prieteni, nu ar trebui sa-l lase sa cumpere r1.

si eu am fost din prima pe 1200, dar este chopper, mare diferenta.

iar r.i.p., spui cand vrei, cui vrei, sub forma de gluma sau serios. nu o da ca nu e bine si de-astea de baba de pe langa biserica. sper ca ma intelegi si tu, si viteazul care vrea r1 si el nu are habar de ce inseamna o motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu totii pe aici sariti pe incepatorii care vor 'miare' ca se moare pe ele. Ii certati asa cu vehementa insa va cam scapa esentialul. Sa presupunem ca nu moare, nici la primul drum, nici in 2 luni, nici in primul sezon etc (ca dovada exista atatia care au inceput pe rachete si inca poti sa bei un suc cu ei). Iar cei care au murit pe 1000 sunt in mare parte cei care au crezut/au avut impresia ca "stiu ei" iar acestia pot muri si pe 125 la fel de bine.

 

Principaul dezavantaj in a incepe pe ceva mare - in afara de dezavantajul fatal care poate interveni oricand pe orice - este ca pe miare inveti greu. Trebuie sa fi intradevar un "pur sange" sa ajungi sa te "dai bine" si sa exploatezi motocicleta la un nivel cat mai apropiat de limita ei, urcandu-te direct pe 1ooo saaaaau o sa fi un sub-mediocru/mediocru mult timp.

 

In loc sa aruncati cu pietre in ei ca sunt bombe pe 2 roti in drum spre morga mai bine le-ati explica ca daca vor sa se bucure de motociclism si sa nu le dea clasa baietii cu 125 pe curbe (lucru care frecvent se intampla) ar fi bine sa inceapa pe ceva mai mic.

 

Si ca o completare, daca nu de la sine inteleasa, a incepe pe ceva mic si dupa 3000 de km sa iti iei R1 pt ca "ai inceput pe ceva mai mic" nu conteaza prea mult. Ideea este sa exploatezi la maxim ce ai, sa stii cum se comporta in orice situatie, la orice viteza, sa poti sa abordezi orice tip de viraj corect fara sa iesi in decor sau pe contrasens, sa poti sa eviti o coliziune si sa stii sa franezi eficient.

 

Restul sunt povesti, cum ca ce a facut x,y si ca ce si-au luat. Totul tine de om, si de cum percepe ideea de motociclism.

 

Sunt curios cati dintre voi, cei care va considerati ok (ca sa nu zic buni), ati putea sa va tineti spre exemplu de baiatul de mai jos:

 

Editat de Adventix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu totii pe aici sariti pe incepatorii care vor 'miare' ca se moare pe ele. Ii certati asa cu vehementa insa va cam scapa esentialul. Sa presupunem ca nu moare, nici la primul drum, nici in 2 luni, nici in primul sezon etc (ca dovada exista atatia care au inceput pe rachete si inca poti sa bei un suc cu ei). Iar cei care au murit pe 1000 sunt in mare parte cei care au crezut/au avut impresia ca "stiu ei" iar acestia pot muri si pe 125 la fel de bine.

 

Principaul dezavantaj in a incepe pe ceva mare - in afara de dezavantajul fatal care poate interveni oricand pe orice - este ca pe miare inveti greu. Trebuie sa fi intradevar un "pur sange" sa ajungi sa te "dai bine" si sa exploatezi motocicleta la un nivel cat mai apropiat de limita ei, urcandu-te direct pe 1ooo saaaaau o sa fi un sub-mediocru/mediocru mult timp.

 

In loc sa aruncati cu pietre in ei ca sunt bombe pe 2 roti in drum spre morga mai bine le-ati explica ca daca vor sa se bucure de motociclism si sa nu le dea clasa baietii cu 125 pe curbe (lucru care frecvent se intampla) ar fi bine sa inceapa pe ceva mai mic.

 

Si ca o completare, daca nu de la sine inteleasa, a incepe pe ceva mic si dupa 3000 de km sa iti iei R1 pt ca "ai inceput pe ceva mai mic" nu conteaza prea mult. Ideea este sa exploatezi la maxim ce ai, sa stii cum se comporta in orice situatie, la orice viteza, sa poti sa abordezi orice tip de viraj corect fara sa iesi in decor sau pe contrasens, sa poti sa eviti o coliziune si sa stii sa franezi eficient.

 

Restul sunt povesti, cum ca ce a facut x,y si ca ce si-au luat. Totul tine de om, si de cum percepe ideea de motociclism.

 

Sunt curios cati dintre voi, cei care va considerati ok (ca sa nu zic buni), ati putea sa va tineti spre exemplu de baiatul de mai jos:

 

 

dubios ... pe tot parcursul drumului, nu a intampinat nici un autovehicol pe sensul lui de mers... <

>
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce atata balamuc..ia-ti domnule r1...

nu ai cum sa mori! ai sa te chinui 1 saptamana sa pleci de pe loc..in a 2a saptamana ai sa o tavalesti...bani sa ai ;)

daca tot vrei sa vii bo$$ cum spunea un coleg mai sus, poate investesti si intr`o casca mai buna

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar..este o mare diferenta la cuplu mai ales..era mult mai frumos mult mai aratos..totusi e la un prieten pot sa il calaresc oricand..insa am ales suzuki si pt ca este balena mai mare asa..e ditamai vaca si ma simt eu mai bine pe el..dar r1 e super tare..mi-ar placea sa incerc..ti-am zis..treaba asta cu recomandatu..nu e recomandat nici sa mancam de la KFC sau MC , nu e recomandat sa bem cafele zilnice la serviciu deoarece la 50 ani o sa ne tremure toate alea , nu e recomandat nici sa fumezi si totusi lumea o face . Poate au dreptate si baietii cu motoarele mai mici dar parerea mea sincera si personala a fost urmatoarea.. acel fzr 1000 il aveam inainte de luarea permisului si mergeam cu el asa pe naspa ba prin cartier pe ici pe colo..ceea ce vreau sa spun este ca dupa ce te urci dupa un fzr1000 pe un 750 , 600 , 500 250 , 125 zici in sinea ta..ce e bicicleta asta :)) ?

 

Parerea mea..baga mare si fa multi km..chiar vreau sa ne vedem odata sa il vad si eu :D ca nu am avut ocazia...Mie mi se prezicea ca in maxim o luna o sa mor..uite ca au trecut vreo 3 si nu am murit :)) in fine..lumea vb mult..fii increzator si mereu sa stii ca exista un Dumnezeu in toate . :) si are grija de toata lumea .

 

Salut, mie din motivul ala nu prea imi plac gsx-r-urile mai vechi, pt ca sunt foarte masive sa zic asa.

 

Inca nu am cumparat mobra, sper sa reusesc cu bani luna asta si cu siguranta o sa o calaresti si tu sa-mi spui o parere ca esti mai experimentat, oricum vreau sa pun link catre mobra care vreau sa o cumpar sa auzim pareri,

 

Nu am facut topicul asta sa ne certam sau ceva ba chiar sa invatam anumite chesti sfaturi de la cei care au trecut prin asta...

 

Cam ce ai facut tu cu Fzr-ul o sa fac si eu cu asta :P

 

ce atata balamuc..ia-ti domnule r1...

nu ai cum sa mori! ai sa te chinui 1 saptamana sa pleci de pe loc..in a 2a saptamana ai sa o tavalesti...bani sa ai

daca tot vrei sa vii bo$ cum spunea un coleg mai sus, poate investesti si intr`o casca mai buna

 

 

Sigur, vreau sa-mi iau si o casca de doamne ajuta geaca cu protecti hard daca raman bani eventual niste incaltari speciale care sa vina peste glezna....

 

Cu totii pe aici sariti pe incepatorii care vor 'miare' ca se moare pe ele. Ii certati asa cu vehementa insa va cam scapa esentialul. Sa presupunem ca nu moare, nici la primul drum, nici in 2 luni, nici in primul sezon etc (ca dovada exista atatia care au inceput pe rachete si inca poti sa bei un suc cu ei). Iar cei care au murit pe 1000 sunt in mare parte cei care au crezut/au avut impresia ca "stiu ei" iar acestia pot muri si pe 125 la fel de bine.

 

Principaul dezavantaj in a incepe pe ceva mare - in afara de dezavantajul fatal care poate interveni oricand pe orice - este ca pe miare inveti greu. Trebuie sa fi intradevar un "pur sange" sa ajungi sa te "dai bine" si sa exploatezi motocicleta la un nivel cat mai apropiat de limita ei, urcandu-te direct pe 1ooo saaaaau o sa fi un sub-mediocru/mediocru mult timp.

 

In loc sa aruncati cu pietre in ei ca sunt bombe pe 2 roti in drum spre morga mai bine le-ati explica ca daca vor sa se bucure de motociclism si sa nu le dea clasa baietii cu 125 pe curbe (lucru care frecvent se intampla) ar fi bine sa inceapa pe ceva mai mic.

 

Si ca o completare, daca nu de la sine inteleasa, a incepe pe ceva mic si dupa 3000 de km sa iti iei R1 pt ca "ai inceput pe ceva mai mic" nu conteaza prea mult. Ideea este sa exploatezi la maxim ce ai, sa stii cum se comporta in orice situatie, la orice viteza, sa poti sa abordezi orice tip de viraj corect fara sa iesi in decor sau pe contrasens, sa poti sa eviti o coliziune si sa stii sa franezi eficient.

 

Restul sunt povesti, cum ca ce a facut x,y si ca ce si-au luat. Totul tine de om, si de cum percepe ideea de motociclism.

 

Sunt curios cati dintre voi, cei care va considerati ok (ca sa nu zic buni), ati putea sa va tineti spre exemplu de baiatul de mai jos:

 

http://vimeo.com/6612271

 

Multumesc frumos o sa tin cont de ce ai spus tu, insa am tot auzit ceva legat de explozie la modelul in pricina, exista asa ceva, cand se intampla si de ce ?

 

Uite aici un clip pentru care cred, ca ai nevoie de ceva tarie psihica + foarte foarte multa experienta....

 

http://www.220.ro/faze-tari/Motociclistul-Nebun-Conduce-Printre-Masini/mlBHXLrzds/?rel=related

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigr nu e Razvan1 si face misto de voi cu incepator pe R1? Mi s.ar parea hilar :)) Acelasi idei cu alea 14 pagini dar vrea si el 14 pagini! De ce nu?!?

Ca sa fiu on: ia ce vrei tu, eu am inceput pe R6 si uite.ma dupa 4 ani:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos o sa tin cont de ce ai spus tu, insa am tot auzit ceva legat de explozie la modelul in pricina, exista asa ceva, cand se intampla si de ce ?

 

http://www.youtube.com/watch?v=ssG7CVs5DLM

 

Nu am putut sa ma abtin cu 'explozia' :grinbandit:

 

Probabil se refera la faptul ca livreaza puterea foarte brusc cand treci de o anumita turatie si te trezesti dat pe spate si deabia tinandu-te de ghidon :) Faza care am patit-o eu ca incepator pe supersport (65 cai si 400cc nu cine stie ce) cand am incercat sa pun o frana brusc pe fata, m-am trezit si tragand de acceleratie. Aveam ambreiajul tras, dar daca nu il aveam, ma duceam pe jos? Se poate sa uiti sa tragi ambreiajul vreodata? (ca incepator ma refer) Se poate zic eu. Cu 150 de cai, tragand de acceleratie si cu mana fata pe frana cum o fi? :) Sfatul meu, ca tot vrei motor sport, maxim 600. Daca intr-un an sau doi, iesi nesifonat si cu skill-u' la buzunar e alegerea ta: ne injuri sau ne apreciezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigr nu e Razvan1 si face misto de voi cu incepator pe R1? Mi s.ar parea hilar :)) Acelasi idei cu alea 14 pagini dar vrea si el 14 pagini! De ce nu?!?

Ca sa fiu on: ia ce vrei tu, eu am inceput pe R6 si uite.ma dupa 4 ani:)

 

 

roflol.gifroflol.gifroflol.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca esti tare serios ...''ce e aia explozie '' apropo tie iti trebuie R1 ca a trecut ala cu ''200km'' la ora pe langa tine ca pana in momentul ala nici nu stiai ca exista banuesc...

 

Stai cuminte ca te risti prea mult parerea mea....daca tot vrei ceva rau, i-ati raul mai mic ...adica maxim una de 600....stai lin ca si alea merg cu +200 daca vrei sa ai cu se sa te lauzi...Imi place de tine ca esti tupeist...dar..vezi ca asfaltul doare, iar cu motorul , de multe ori nu prea exista loc de greseli (mai ales pe r1...) motorul ala omoara anual oameni cu cateva sezoane in spate...

 

uitate la Razvan , a inceput pe 1000 si acum se da cu 750...nu are nimic e pierdut , ba chiar e mai in avantaj..... :bigstar:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...