Razvan1 Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Sigr nu e Razvan1 si face misto de voi cu incepator pe R1? Mi s.ar parea hilar ) Acelasi idei cu alea 14 pagini dar vrea si el 14 pagini! De ce nu?!? Ca sa fiu on: ia ce vrei tu, eu am inceput pe R6 si uite.ma dupa 4 ani:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 a? :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Hai ca esti tare serios ...''ce e aia explozie '' apropo tie iti trebuie R1 ca a trecut ala cu ''200km'' la ora pe langa tine ca pana in momentul ala nici nu stiai ca exista banuesc... Stai cuminte ca te risti prea mult parerea mea....daca tot vrei ceva rau, i-ati raul mai mic ...adica maxim una de 600....stai lin ca si alea merg cu +200 daca vrei sa ai cu se sa te lauzi...Imi place de tine ca esti tupeist...dar..vezi ca asfaltul doare, iar cu motorul , de multe ori nu prea exista loc de greseli (mai ales pe r1...) motorul ala omoara anual oameni cu cateva sezoane in spate... uitate la Razvan , a inceput pe 1000 si acum se da cu 750...nu are nimic e pierdut , ba chiar e mai in avantaj..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Iar va excitati toti cand vine o clona din asta si va intreaba candid daca e bine sa incepi pe r1 sau pe busa? Ce draq ma,cat de putina minte aveti,nu-i mai dati apa la moara Doamne ce oameni plictisiti si fara viitor sunt astia care deschid topicurile astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Salutare, Pentru un incepator, adica vreau sa incep direct pe 1000cm. Raspunsul este DA !daca detii categoria de permis pt motocicleta respectiva si anume categ "A" ,poti incepe direct pe 1000. Daca nu detii categoria de permis "A" atunci nu poti incepe direct pe 1000 cmc.simplu ca buna ziua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 la fel ca si R6...R1 te tine o viata /index.php?/topic/683691-accident-mortal-petrosani-banita/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 la fel ca si R6...R1 te tine o viata /index.php?/topic/683691-accident-mortal-petrosani-banita/ ...daca o mierlesti repede, e for life. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Iar va excitati toti cand vine o clona din asta si va intreaba candid daca e bine sa incepi pe r1 sau pe busa? Ce draq ma,cat de putina minte aveti,nu-i mai dati apa la moara Doamne ce oameni plictisiti si fara viitor sunt astia care deschid topicurile astea... iti e ciuda .... pur si simplu, discutii ... si mai ales ca sunt interesante unele discutii de genul asta... scri tu pe pst repede k n'avem viitor... parca ai fi tu unu cu viitor si noi nu ... "lol" La Barza chioara face Dumnezeu cuib ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dNb Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Hai ca esti tare serios ...''ce e aia explozie '' apropo tie iti trebuie R1 ca a trecut ala cu ''200km'' la ora pe langa tine ca pana in momentul ala nici nu stiai ca exista banuesc... Stai cuminte ca te risti prea mult parerea mea....daca tot vrei ceva rau, i-ati raul mai mic ...adica maxim una de 600....stai lin ca si alea merg cu +200 daca vrei sa ai cu se sa te lauzi...Imi place de tine ca esti tupeist...dar..vezi ca asfaltul doare, iar cu motorul , de multe ori nu prea exista loc de greseli (mai ales pe r1...) motorul ala omoara anual oameni cu cateva sezoane in spate... uitate la Razvan , a inceput pe 1000 si acum se da cu 750...nu are nimic e pierdut , ba chiar e mai in avantaj..... ahahhaahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Nu-i vorba de ciuda .... sau invidie cum ati fi tentati sa ganditi. E vorba de acel mic gram de intuitie si spirit de conservare... +150 cp pe aprox 200kg, unui om intreg la minte, ar trebui sa-i ridice niste semne de intrebare cand esti incepator (adica praf pulbere fina), desi observ ca nu-i obligatoriu. Pana la urma urmei, fiecare incepe cu ce vrea si cu ce-si doreste atat timp cat respecta legea ... nu e obligatoriu ca o s-o mierlesti desi statisticile sunt clar impotriva ta, insa nici n-o sa te bucuri de motocicleta, asta ti-o zic sigur: o sa fii prea preocupat cu gestionarea morcovului... asta e .. devii gradinar! Eu recomad R6-ele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) Bardak Motor recomanda R6 pentru incepatori. Scuze Kosh, e un caz real. De ce iti este frica nu scapi. Editat Septembrie 11, 2012 de SiD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) E ok sa incepi pe R1. Priveste avantajele: - in ciuda aparentelor, doar 2 din 10 incepatori pe motociclete din categoria asta nu supravietuiesc primului sezon (eu zic ca e un procent respectabil) - multe piese din dezmembrari - gasesti o gramada de consumabile second de la curse la preturi de nimic (placute, cauciucuri, ulei, antigel, etc.) Ce misto suna "multe piese din dezmembrari". Oare de la ce sa fie dezmembrarile alea , de la aia 2 din 10 care au mierlit-o ? Sau de la restul de 8 care au ajuns cu tije si-n cour ? "Multe consumabile second-hand". Hai ca acu' m-am prins , era un post ironic. Undeva , in interiorul motorului aceste motociclete , este gravat chipul rinjit al Diavolului , rinjind bucuros ca mai cara un suflet de incepator in Iad. Editat Septembrie 11, 2012 de lil debul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Mi-a sarit in minte de ceva vreme ca romanii sunt extremisti. Clima de la mine din birou toata vara a mers sau blana sau era oprita, dispersorul de apa din birou e reglat la cea mai mica temperatura.. Cand ne ridicam de la masa trebuie sa plesnim.. nu putem bea o bere ci minim 6.. nu putem fuma 5 tigari pe zi trebuie sa rupem pachetul.. etc.. Daca iti iei motor trebuie sa-l iei pe cel mai tare.. nu exista trepte intermediare.. (cu astea te distrezi cel mai fain defapt). BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaggT Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Mi-a sarit in minte de ceva vreme ca romanii sunt extremisti.Clima de la mine din birou toata vara a mers sau blana sau era oprita, dispersorul de apa din birou e reglat la cea mai mica temperatura.. Cand ne ridicam de la masa trebuie sa plesnim.. nu putem bea o bere ci minim 6.. nu putem fuma 5 tigari pe zi trebuie sa rupem pachetul.. etc.. Daca iti iei motor trebuie sa-l iei pe cel mai tare.. nu exista trepte intermediare.. (cu astea te distrezi cel mai fain defapt). BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fritzmoto Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 fratior,.... daca tot ai tendinte de plecat la walhalla iti recomand zx9 sau zx10. te duce acolo mai repede decat er uan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Hai ca esti tare serios ...''ce e aia explozie '' apropo tie iti trebuie R1 ca a trecut ala cu ''200km'' la ora pe langa tine ca pana in momentul ala nici nu stiai ca exista banuesc... Stai cuminte ca te risti prea mult parerea mea....daca tot vrei ceva rau, i-ati raul mai mic ...adica maxim una de 600....stai lin ca si alea merg cu +200 daca vrei sa ai cu se sa te lauzi...Imi place de tine ca esti tupeist...dar..vezi ca asfaltul doare, iar cu motorul , de multe ori nu prea exista loc de greseli (mai ales pe r1...) motorul ala omoara anual oameni cu cateva sezoane in spate... uitate la Razvan , a inceput pe 1000 si acum se da cu 750...nu are nimic e pierdut , ba chiar e mai in avantaj..... Nu, probabil ca am vazut si sitam de R1 de foarte mult timp, tu ce motor ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 ZX12R FTW! E si mai frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 ZX14 sa ai mai mult spor[t]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Salutare, Ce parere aveti de Yamaha R1 an 99 - 2002 - Pentru un incepator, adica vreau sa incep direct pe 1000cm. Intrebarea e cat se poate de simpla, pareri + argumente, nu am facut topicul asta sa va iau la misto sau ceva de genu, deci cat se poate de serios, Mutlumesc ! E superb! Go for it! E mai mult decat prietenoasa. si la cate autostrazi avem noi, ai de unde alege sa-i dai 280km/h. Lasa echipamentul ca nu-ti trebuie. Pune-i tobe de carbon si luminite la motor. Ca prim traseu iti recomand Cheia! doar asa pana iti faci mana, apoi te poti baga pe Valea oltului sau Dealu Negru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Nu, probabil ca am vazut si sitam de R1 de foarte mult timp, tu ce motor ai ? probabil ca stiai dar , probabil ca si cerebelul tau nu percepe ce inseamna sa ai +150 cp pe carburatie sub tine ca incepator... in fine i-ati frate ce vrei tu...pana la urma is banii tai, e pielea ta , cine stie poate chiar te duce capu si o stapanesti...in caz ca nu...sper sa fi cat mai departe de mine ...asfalt uscat iti doresc !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 7 more to go! Uite-te si la O_stefan, nu-ti place ce semnatura are? Cu R1 e si mai bine :> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Bai, R1 e praf. Ti-am zis, ZX12R minim. Busa sau Zx14 e prea grele. Editat Septembrie 12, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Confirm ca R1 este jalnica. Eu zic sa te orientezi pe ceva mai potrivit incepatorilor. Cum ar fi Y2K. Sigur ai auzit despre ea pe la TV (ca vad ca si de R1 "auzisei" sau "stiai") si are performante mult mai bune decat R1. Este carenata, si are aspect sportiv. Ca sa te conving, iti atasez specificatiile ei tehnice: Manufacturer Marine Turbine Technologies Also called Y2K Superbike Production 2000- Class Sport bike Engine Rolls-Royce 250-C20 turboshaft Power 320 hp (239 kW) @ 52,000 rpm Torque 425 lb·ft (576 N·m) @ 2,000 rpm Transmission 2-speed automatic Suspension mono shock adjustable, oleopneumatic, Ăhlins Brakes 320 mm discs, 4-piston Brembo calipers Rake, Trail 27 degrees Wheelbase 68 in (1,727 mm) Weight 500 lb (230 kg) (dry) Fuel capacity 34 l (7.5 imp gal; 9.0 US gal) (diesel, kerosene, or Jet A) Acum, partea buna cu motocicleta asta este ca are cutie automata. Asta inseamna ca este in mod special dedicata incepatorilor, pentru ca nu trebuie sa te mai concentrezi pe ambreiaj, rpm si alte nebunii. Tot ce trebuie sa faci este doar sa accelerezi si sa franezi (doar daca ai nevoie, placutele sunt scumpe). Un alt avantaj considerabil este ca nu esti limitat la un singur fel de carburant. Asta merge cu motorina, kerosen sau combustibil specific elicopterelor si avioanelor. Daca vorbim de putere, are 320 de cai si motor de Rolls Royce (elicopter). Asta inseamna si ca "da bine" pe langa faptul ca este performanta. Optional, poti sa iei legatura cu colegul de forum care confectiona breloguri din tabla si sa iti faca o sigla de Rolls Royce. Nu de alta, dar nu au auzit foarte multi de MTT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danysan2002 Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Acum, partea buna cu motocicleta asta este ca are cutie automata. Asta inseamna ca este in mod special dedicata incepatorilor, pentru ca nu trebuie sa te mai concentrezi pe ambreiaj, rpm si alte nebunii. Tot ce trebuie sa faci este doar sa accelerezi si sa franezi (doar daca ai nevoie, placutele sunt scumpe). Un alt avantaj considerabil este ca nu esti limitat la un singur fel de carburant. Asta merge cu motorina, kerosen sau combustibil specific elicopterelor si avioanelor. Daca vorbim de putere, are 320 de cai si motor de Rolls Royce (elicopter). Asta inseamna si ca "da bine" pe langa faptul ca este performanta. Optional, poti sa iei legatura cu colegul de forum care confectiona breloguri din tabla si sa iti faca o sigla de Rolls Royce. Nu de alta, dar nu au auzit foarte multi de MTT. Ai uitat de sunetul când eÂşti în redline, Âşi ăla e alt avantaj. Âşi eu tot pe zzr1400 aÂş merge. Ăla verde arată OK. Editat Septembrie 12, 2012 de danysan2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.