Sari la conținut

Am voie pe autostrada?


Postări Recomandate

:angry: eu si acum am un dubiu (Cat de prost sa fie radarul) acum doua luni am vazut la stiri ca unu cu Dacia 1400 a fost prins cu 299 km/h pe un drum de tara:)).Poate si acel baiat cu motoru mergea cu 50 km/h:)) ...

ce vrei asta e in romania cred ca si astia care merg cu caruta la tara ii iau cu 190 ca de la 2 cai putere plus turbina sau nu maxim 6 cai frumosi

sau ati vazut alaltaieri pe ala din moldova care a primit amenda prin posta ca a mers in bihor si ala nici permis nu avea si cu un bmw il luase radaru si ala nici dacie nu avusese in viatza lui .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 102
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Bai lasati povestile aiurite.

Eu am facut A2 anul trecut de foarte multe ori cu un DT 125 cu pasager si cort + bagaj aferent. In 100-120 cu un rezervor de 10L ajungeam pe rezerva pana la Megidia. Eram cam la limita dar ajungeam. Si anul trecut nu era nici o benzinarie pana la iesirea de pe A2.

Toate drumurile le-a facut impreuna cu un Varadero de 125 care nu stiu cat avea rezervorul dar nu avea nici un stres cu benzina cred ca daca mergea mai potolit ajungea pana la CT. Si cel cu Varadero avea bagaj la maxim si pasager. Uite niste poze ca sa intelegeti ce inseamna bagaj. Te cam speria.

Nu va mai plangeti de 125 ca poate mai mut decat va imaginati. Eu lasam Banditul acasa si plecam pe DT fiindca ieseam mai ieftin la consum.

 

Nu am gasit poze de pe A2 dar am gasit de la munte din Piatra Arsa. Adica acolo a fost si mai al dracu dar nu a facut nici una dinte motociclete mofturi. Ala albastu e DT-ul iar ala care nu se vede de sub bagaje e Varadero. Asta ca sa intelegeti ca un 125 bine intretinut nu are limite decat de viteza.

post-3316-1245768770_thumb.jpg

post-3316-1245768805_thumb.jpg

Editat de ozzy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai fost si noi la cateva drumetii cu motoarele, al meu un xt si un varadero.

e adevarat ca varadero merge cu un rezervor foarte multi km. singurele chestii care m-au deranjat au fost viteza, a trebuit sa mergem cu 90-100km/h (ca mai mult nu poate xt-u)l si saua de la nsr care e al naibii de tare, in general pozitia nu e tocmai ok pentru drum lung. dupa vreo 500-600km te cam dor toata oasele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai fost si noi la cateva drumetii cu motoarele, al meu un xt si un varadero.

e adevarat ca varadero merge cu un rezervor foarte multi km. singurele chestii care m-au deranjat au fost viteza, a trebuit sa mergem cu 90-100km/h (ca mai mult nu poate xt-u)l si saua de la nsr care e al naibii de tare, in general pozitia nu e tocmai ok pentru drum lung. dupa vreo 500-600km te cam dor toata oasele.

 

 

Stiu cum e cu XT-ul ca am un prieten care a avut unu si e cam lenes motorul dar se descurca cu el destul de bine cu tot cu pasager.

Nu imi spune de 500-600 de km ca cu DT-ul nici nu visam asa ceva. Pana la mare ne rupea poponeata rau de tot dar tot merita la cat consuma. Lua maxim 6% cu pasagger si bagajul expus mai sus. Ce nu se vede in poza este cortul legat deasupra la far ca sa aiba ceva mai multa greutate pe fata ca la deal ne cam dadea pe spate si era dificil sa urci in wili printre pietroaie.

In schimb varadero era forta la confort. Era super tare saua aia. mergeai si 1000 de Km si nu era prea greu. La viteza in schimb statea mai prost decat DT-ul care era in 2T. Eu cu DT-ul la 100 eram in 6500 iar Varadero era in 8000.

Eu acum vreau sa imi iau Transalp dar tare imi e teama ca o sa plang dupa DT cum plange prietenul meu dupa Varadero. Prietenu' asta al meu si-a luat Africa Twin si il cam rupe la poponeata iar performantele nu sunt deosebite. Viteza de cruaziera tot cam pe la 130-140/h e mult mai grea si cu pasager si bagaje te demoleaza pe coclauri. fata de Varadero a castigat 20/h in plus dar a pierdut pe coclauri.

E adevarat ca nu se compara demarajul de la Varadero cu ala de la Africa. Cu Africa cand depasesti pai depasesti nu te joci. La varadero nici nu intrai in depasire ca nu avea nici un rost. Si pe coclauri Varadero era mai slab decat DT-ul care urca orice deal cu orice legam de el: pasager, bagaje, busteni si ce ne mai dadea prin cap. La Varadero pasagerul facea miiscare pana in varful dealului pe jos. Ma intreb daca la Xt trebuia sa dai si bagajele jos. :)

 

Oricum cand ii aud pe unii ca spun despre 125 ca e naspa si ca nu poti sa faci cu el mai nimic ma gandesc ca nu ii prea duce capul. Prietenul asta al meu cu Varadero a facut Transalpina impreuna cu trei Africane si un DR de 600. EI bine pe sosea il cam asteptau sa ii ajunga din urma dar pe coclauri nu a avut nici o problema. Ba aia cu Africanele nu a fost unu sa nu cada si sa nu buleasca ceva la ele. In schiumb tipul cu Varadero si cu ala cu DR-ul nu au avut nici o problema. Se mai opreau din cand in cand sa ii ajute pe ceilalti sa ridice vacile de jos. Si pe Transalpina Varadero a avut mai multe bagaje decat a avut in Piatra Arsa.

 

Cei care spun ca 125 sunt slabe sa se gandeasca ca pana acum 7 ani cine avea o Jawa de 3 jumate era zmeu si acum nu le mai ajunge 1000. Cine a vazut filmul lui Ewan McGregor cu ocolul lumii pe BMW a vazut si cat de fericit era cameramanul cand a luat IJ-ul ala in Mongolia. Cat de incantat era ca e usor. cam in situatia aia suntem noi in RO. Noi avem 350Km de autostrada mongolia are 140 de km de sosea. Nu e nici o diferenta. Pentru 350 Km de sosea nu merita sa iti cumperi motor mai mare de 600. Nu ai ce sa faci cu el indiferent ce clasa e. Inca nu am ajuns la valoarea altor tari care au peste 500 de autostrazi. Da e corect scris. Anglia are peste 500 de autostrazi. cate avem noi? Doua?

 

Noi avem inca o tara in care Motoreta Mobra se poate inca folosi cu incredere. Nu am evoluat nici macar un pas de pe vremea cand prietenii lu' tata isi faceau concediile la Vatra Dornei ori la Balea cu Mobra. da noi vrem 1000 cc sub sezut si ne fecalam pe 125 ca e zlabe si nu ne lasa pe autostrada cu ele ca ne calca tiru' cand ne depaseste.

 

Inca un exemplu si inchei. Nu stiu daca ati vazut la Dakarul de acum cativa ani cand un bastinas cu mopedul i-a mucificat pe multi dintre concurenti. Nu mai stiu exact dar a fost dat si prin presa cand un moped a dat praf prin desert unor motoare de mii de euro. Pana la urma se pare ca marimea nu conteaza intodeuna.

 

Sincer daca ar face niste unii un motor de 250 2T care sa fie fiabil la expluatare indelungata as renunta la 600cc si din ala mi-as lua. Sa aiba o viteza de cruaziera acceptabila putere de coclauri ar avea sigur sa fie comod ca Varadero si usor ca DT-ul.

Eu nu sunt multumit nici de viteza de cruaziera a Transalpului dar e mai usor ca Africa si puterea e pe aproape.

Oricum eu motor mai mare de 600 nu prea vreau sa imi iau si Transalpul este singurul compromis pentru ce vreau eu. Probabil ca o sa plang dupa DT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Weekend-ul viitor cred ca fac o mica tura cu el pana in Constanta:) Nise mai alatura cineva?:) Noi suntem 2 pe un Aprilia RS125 :)

mai e loc de inca 1 pe motor???poate vin eu cu atasul??

 

232 km/h :) ...

ce e asa surprinzator...aveam eu 200km/h pe slay inainte de vitan si nici nu chinuiam motoru....

 

Splay*(dealundul Dambovitei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. Ozzy felicitari pentru ultimul post, ai spus tot ce trebuia spus si intr-o forma foarte obiectiva si educativa! :) Am o intrebare in legatura cu aceste motoare de 125 cc? Care este cel mai comod dintre ele prin oras sau la drum lung? Cu alte cuvinte,care are cea mai confortabila sa si pe care ai cea mai avantajoasa pozitie pentru un drum lung? (mentionez ca eu am 1.80 si 75 kg) Eu vreau sa fac A-ul in august si prin toamna ma bate gandul sa dau banii pe un varadero de 125 cc. Din ce am citit pe tot forumul asta ar fi cel mai confortabil si mai voluminos motor de 125.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, multam. Inca o intrebare si imi termin pledoaria :) :): Ozzy spunea ca tinea Varadero-ul la 100km/h in 8000 rpm, deci cam care este viteza de croaziera a lui? Nu stiu daca am formultat prea corect intrebarea, dar cand spun viteza de croaziera ma refer la acea viteza maxima de care ma pot folosi pe lungimea intregii autostrade A2 cand fac drumul brasov-constanta si viceversa, deoarece va trebui sa parcurg drumul asta o data la cateva saptamani. Merci frumos si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, multam. Inca o intrebare si imi termin pledoaria :D :laugh:: Ozzy spunea ca tinea Varadero-ul la 100km/h in 8000 rpm, deci cam care este viteza de croaziera a lui? Nu stiu daca am formultat prea corect intrebarea, dar cand spun viteza de croaziera ma refer la acea viteza maxima de care ma pot folosi pe lungimea intregii autostrade A2 cand fac drumul brasov-constanta si viceversa, deoarece va trebui sa parcurg drumul asta o data la cateva saptamani. Merci frumos si asfalt uscat!

 

1. in 8000rpm...ai 80km/h...in 9000rpm ai 90...in 10000rpm ai 100km/h ai pana la 14000rpm

2. vit de croaziera...90?!...depinde cu cat vrei si tu sa mergi...doar in localitati reduci viteza...vit maxima in carte...ii de 110km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer mi se pare ok vit maxima 110 si vit de croaziera 90, ca oricum mai mult de 90 nu are rost sa ii dai decat pe autostrada, te pastrezi si in limita legalitatii :blink:. In oras 50-60 is suficienti. La acceleratie cum se comporta, imi permite demaraje sufient de scurte pentru a putea evita anumite situatii din trafic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cu permisul A1 se poate merge pe autostrada A1. Problema mica ar fi ca poti ajunge la Constantza si prin Pitesti (ca acolo duce A1), dar nu-i problema. Pentru autostrada soarelui (adica A2) iti trebuie permis A2. Daca te prind cu A1 pe A2 trebuie la statia de taxare de la Fetesti sa platesti o diferentza de 200 Ron, si ti se pune o stampila pe permis. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cu permisul A1 se poate merge pe autostrada A1. Problema mica ar fi ca poti ajunge la Constantza si prin Pitesti (ca acolo duce A1), dar nu-i problema. Pentru autostrada soarelui (adica A2) iti trebuie permis A2. Daca te prind cu A1 pe A2 trebuie la statia de taxare de la Fetesti sa platesti o diferentza de 200 Ron, si ti se pune o stampila pe permis. Bafta!

 

de unde ai iesit si tu ?

Editat de Eriksson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cu permisul A1 se poate merge pe autostrada A1. Problema mica ar fi ca poti ajunge la Constantza si prin Pitesti (ca acolo duce A1), dar nu-i problema. Pentru autostrada soarelui (adica A2) iti trebuie permis A2. Daca te prind cu A1 pe A2 trebuie la statia de taxare de la Fetesti sa platesti o diferentza de 200 Ron, si ti se pune o stampila pe permis. Bafta!

Asa e, confirm! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer mi se pare ok vit maxima 110 si vit de croaziera 90, ca oricum mai mult de 90 nu are rost sa ii dai decat pe autostrada, te pastrezi si in limita legalitatii :blink:. In oras 50-60 is suficienti. La acceleratie cum se comporta, imi permite demaraje sufient de scurte pentru a putea evita anumite situatii din trafic?

 

ii ok, pt un motor in 4t de 125...nu cred ca se poate compara cu un 2t, aprilia rs 125, dar varadero nu pentru asta a fost proiectata, este o motocicleta pentru plimbari, nu demaraje, top speed...

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii ok, pt un motor in 4t de 125...nu cred ca se poate compara cu un 2t, aprilia rs 125, dar varadero nu pentru asta a fost proiectata, este o motocicleta pentru plimbari, nu demaraje, top speed...

 

bafta!

 

 

Ai dreptate. Nu se compara cu Aprilia RS125 ca performante, dar eu o vreau pentru comoditate, si cred ca pana la urma asta o sa ramana pt ca nu vreau ca pt inceput sa imi iau altceva mai puternic. Mai bine una mai inceata si sigura pentru inceput. Ramane sa dau o bere cand o achizitionez. :blink: Salutare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate. Nu se compara cu Aprilia RS125 ca performante, dar eu o vreau pentru comoditate, si cred ca pana la urma asta o sa ramana pt ca nu vreau ca pt inceput sa imi iau altceva mai puternic. Mai bine una mai inceata si sigura pentru inceput. Ramane sa dau o bere cand o achizitionez. :blink: Salutare!

Ia-ti ma un gs500 si nu te mai intreba atata cum si ce fel,ai 23 de ani,daca vrei sa iesi din oras o sa vezi de ce nu e asa grozav 125-ul,daca il vrei numai pentru oras ia 125.ti-e frica sa nu mori?mori oricum(mai devreme sau mai tarziu),sau ia kle500 nu te mai speria atata.Fantastici viitorii motociclisti,la o parte nu le ajung miarele si altora le e frica de un 50 de cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seby nu e vorba nici de frica si nici de lipsa de bani, e vorba pur si simplu de informare prin ascultarea parerilor celor care au, au avut sau macar s-au plimbat cu motoarele astea. Eu unul nu m-am plimbat cu ele, nu am de unde sa stiu cum este, de aceea intreb. Salutare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm ceea ce a zis seby. Dupa ce te obisnuiesti cu ea, cei 50 de cai nu o sa ti se para cine stie ce. Mai repede un 500 decat vreun 125 full power alergat si mai scump. Votez pt clasa medie....o sa te plictisesti repede de un 125cc...bafta la achizitie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci! Si eu stau sa ma gandesc la acelasi lucru, dar alt enduro-touring la banii pe care ii dau pe un varadero de 125 nu prea gasesc, cel putin nu dupa 2001-2002. Da ai dreptate, decat sa il iau si sa ma trezesc dupa cateva luni ca vreau sa il schimb, as putea sa imi iau ceva mai maricel de la inceput.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

va recomand honda nsr ! nu o sa te plictisesti ! la 10 x turatii in a 1 ai sa te ridici pe o roata..! Are o putere incredibila e o bijuterie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 years later...
Acum 6 minute, iancuflorian19 a spus:

Va salut cu respect, avanat in vedere noua lege despre scuterele de 125cc cu o cutie automata, vreau sa stiu daca se poate iesi cu el pe autostrada

 

"Pe autostrăzi sau pe drumurile expres este interzisă circulaţia pietonilor, a autovehiculelor cu gabarite sau mase depăşite, fără autorizaţie specială de transport eliberată de administratorul drumului public, conform reglementărilor în vigoare, a vehiculelor cu tracţiune animală, a animalelor, a vehiculelor trase sau împinse cu mâna, a bicicletelor, trotinetelor electrice şi mopedelor, a tractoarelor agricole sau forestiere şi a maşinilor autopropulsate pentru lucrări agricole, precum şi a vehiculelor care, prin construcţie sau din alte cauze, nu pot depăşi viteza de 50 km/h." 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

24 minutes ago, iancuflorian19 said:

Va salut cu respect, avanat in vedere noua lege despre scuterele de 125cc cu o cutie automata, vreau sa stiu daca se poate iesi cu el pe autostrada

Da, se poate merge pe autostrada. Vezi mai sus postarea colegului @Geologu, un scuter de 125 poate depasi lejer viteza minima de 5o km/h.

In acelasi timp, toate camioanele, dubele si TIR-urile vor trece pe langa tine ca vantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...