Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru o toba Two Brothers cam ca cea de aici http://www.twobros.com/cgi-bin/shopper?pre...ey=005-1830407V ce metode de "calmare" a sunetului exista ? Am vazut la ei ca au un DB Killer http://www.twobros.com/cgi-bin/shopper?pre...&key=005-P1, stiti cumva daca reducerea este semnificativa ? Exista si alte metode de reducere a db ?

 

Se cam ingroasa gluma, toba asta strica toata distractia, nu pot sa merg peste 3000 rpm ca incep alarmele sa tiuie, nu pot intra in parcare ca suna totul in jur, trebuie sa ii fac ceva.

Am comandat DB Killer-ul de la ei, dar se pare nu prea face mare lucru.

 

Asa ca ... cine stie unde pot realiza asa ceva ca in pozele de mai jos ? E nevoie doar de o folie de aluminiu si niste scule. Contra cost desigur, dar nu am uneltele si indemnarea pentru o treaba de genul asta. Intregul thread aici (http://www.sportbikes.net/forums/fz6-mods/377029-two-brothers-exhaust-sylencer-mod.html).

 

Am mai citit pe alt forum (http://www.fz6-forum.com/forum/garage-mechanical-help/6590-how-make-two-bros-exhaust-more-quiet-3.html) ca se recomanda asa-numitul repacking pentru tobe. Aveti vreo idee ce inseamna repacking ?

post-21822-1235569552_thumb.jpg

post-21822-1235569556_thumb.jpg

post-21822-1235569569_thumb.jpg

post-21822-1235569575_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Far de 'N' in cel mai rau caz ... si unul f ieftin , dar stiu ca tu tii la pret

:friends:

 

Pai tin, cum am zis si mai sus, ca nu ma tenteaza sa pun diferenta daca il schimb pe al meu cu o chinezarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat DB Killer-ul de la ei, dar se pare nu prea face mare lucru.

 

Am mai citit pe alt forum (http://www.fz6-forum.com/forum/garage-mechanical-help/6590-how-make-two-bros-exhaust-more-quiet-3.html) ca se recomanda asa-numitul repacking pentru tobe. Aveti vreo idee ce inseamna repacking ?

 

daca db killerul de la ei nu e eficient... e putin probabil ce altceva sa fie... asa ca enjoy the sound!!!

 

"repaking" se refera la inlocuirea materialului insonorizant din interiorul tobelor: SBK_REFIT.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Nu am trantit-o.

Nu am curent in fisele de la bujii.

Si da a vazut-o cineva...

Poate are ceva generatorul de semnal (asta nu am masurat).

Moto a stat 3 luni nepornita (pt ca nu a mai pornit).

In ultimele 2 dati am pornit-o impinsa (noiembrie), dupa care nici asa nu a mai vrut.

Numai bine,

Alex

 

PS

Motorul e bun, compresia aprox 13 pe toti cilindri.

ciudat...ca stiu bine mobra si nu a avut niciodata probleme de genul asta...poate cititorul nu mai calca bine pe magnetou/volanta

uau 13 compresia la vechimea ei...scula

 

Fratilor !!!! M-am cacao in palarie ... am stricat vitezometru.

Drept urmare ... CUMPAR VITEZOMETRU GSF 600 :friends:

 

am eu dar nu mai stiu pe unde si in ce stare....ma uit maine,poimaine si iti zic :bounce:

dar ce i-ai facut mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudat...ca stiu bine mobra si nu a avut niciodata probleme de genul asta...poate cititorul nu mai calca bine pe magnetou/volanta

uau 13 compresia la vechimea ei...scula

 

Salut,

Am verificat CDI-ul si e busit.

Masurat si curentul din cititor si e ok.

In concluzie: cumpar CDI.

Stie cineva daca se potriveste cu CDI-ul de la RF 400.

Da compresia e f buna dupa 18 anisori... :friends:

Numai bine,

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca se potriveste cu CDI-ul de la RF 400.

Asta e codul Suzuki pt. CDI-ul de GSF400: http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf400-1991-m_...ist/FIG-22.html (3290010D00 sau 3290010D60?). Modelul RF400 nu e listatat acolo. Daca reusesti sa afli codul de pe net...

 

Bandit mik ce iti trebuie mai exact de la vitezometru? sau vrei piesa intreaga ?

Am ceva piese dintr-un vitezometru care tot stricat este

Instrumentele nu prea-s facute sa fie reparate, is chestii prea de precizie acolo.

 

Asa... n-am mai rezistat si-am mers la garaj sa montez toba. Am injurat oleaca, ca de la caldura si umezeala colierul de prindere a ruginit rau de tot, si efectiv s-a sfarimat cind am incercat sa desfac surubul. Am facut o improvizatie temporara cu un colier pe care l-am luat de la un magazin de peste drum (lucky me). Suna frumos, n-am ce zice, nu mi se pare exagerat zgomotoasa, chiar fara dB killer. Am facut o tura prin fata blocului sa vad cum suna de pe motor. Era mai mare dragu sa ma vezi pe motor in pulover si cu fesu' pe cap :friends: Fac si filmulet cu prima ocazie, aparatul meu foto n-are microfon.

post-24366-1235668767_thumb.jpg

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e codul Suzuki pt. CDI-ul de GSF400: http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf400-1991-m_...ist/FIG-22.html (3290010D00 sau 3290010D60?). Modelul RF400 nu e listatat acolo. Daca reusesti sa afli codul de pe net...

 

 

Instrumentele nu prea-s facute sa fie reparate, is chestii prea de precizie acolo.

 

Asa... n-am mai rezistat si-am mers la garaj sa montez toba. Am injurat oleaca, ca de la caldura si umezeala colierul de prindere a ruginit rau de tot, si efectiv s-a sfarimat cind am incercat sa desfac surubul. Am facut o improvizatie temporara cu un colier pe care l-am luat de la un magazin de peste drum (lucky me). Suna frumos, n-am ce zice, nu mi se pare exagerat zgomotoasa, chiar fara dB killer. Am facut o tura prin fata blocului sa vad cum suna de pe motor. Era mai mare dragu sa ma vezi pe motor in pulover si cu fesu' pe cap :-L Fac si filmulet cu prima ocazie, aparatul meu foto n-are microfon.

Arata intr-un mare fel, imi place la maxim. Si ce daca nu suna foarte tare? Tre sa sune frumos nu ciobaneste :friends:

Sa te bucuri de ea :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata intr-un mare fel, imi place la maxim. Si ce daca nu suna foarte tare? Tre sa sune frumos nu ciobaneste :friends:

Sa te bucuri de ea :bounce:

Mi-am luat intentionat neagra si scurta (sint de 38 si 45 cm, parca), eu zic ca da mult mai bine pe Bandit negru, plus ca se vede mai frumos logo-ul ;)

Pai mie tocmai de asta mi-era frica, sa nu fie prea zgomotoasa. Zic ca-i numai buna. Ce m-a mirat e ca nu mi s-a parut foarte mare diferenta de intensitate cu/fara dB killer. Sau poate din cauza ca eram eu in parcare subterata si oricum parea mai zgomotoasa din cauza ecoului. Oi mai vedea cind oi iesi cu ea.

Multam de urari :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e codul Suzuki pt. CDI-ul de GSF400: http://www.cmsnl.com/suzuki-gsf400-1991-m_...ist/FIG-22.html (3290010D00 sau 3290010D60?). Modelul RF400 nu e listatat acolo. Daca reusesti sa afli codul de pe net...

 

 

Instrumentele nu prea-s facute sa fie reparate, is chestii prea de precizie acolo.

 

Asa... n-am mai rezistat si-am mers la garaj sa montez toba. Am injurat oleaca, ca de la caldura si umezeala colierul de prindere a ruginit rau de tot, si efectiv s-a sfarimat cind am incercat sa desfac surubul. Am facut o improvizatie temporara cu un colier pe care l-am luat de la un magazin de peste drum (lucky me). Suna frumos, n-am ce zice, nu mi se pare exagerat zgomotoasa, chiar fara dB killer. Am facut o tura prin fata blocului sa vad cum suna de pe motor. Era mai mare dragu sa ma vezi pe motor in pulover si cu fesu' pe cap :friends: Fac si filmulet cu prima ocazie, aparatul meu foto n-are microfon.

arata bine toba,se potriveste cu motorul.poate ar trebui sa mai strangi un pic de dinti si sa iei si niste downpipes noi inoxidabile...ar arata de milioane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bandit mik ce iti trebuie mai exact de la vitezometru? sau vrei piesa intreaga ?

Am ceva piese dintr-un vitezometru care tot stricat este

 

Sincer din cate am vazut eu prin el e cam greu de desfacut..si arcul care l-am rupt nu prea cred ca pot sa il inlocuiesc :friends: asa k anuntul umanitar ink e valabil

 

CAUT VITEZOMETRU !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata bine toba,se potriveste cu motorul.poate ar trebui sa mai strangi un pic de dinti si sa iei si niste downpipes noi inoxidabile...ar arata de milioane

Eh, stiu ca ar arata bine, dar nu-i cazul acum. Deja mi-am facut prea multe mofturi pentru moment. Incerc sa ma abtin o vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer din cate am vazut eu prin el e cam greu de desfacut..si arcul care l-am rupt nu prea cred ca pot sa il inlocuiesc :friends: asa k anuntul umanitar ink e valabil

 

CAUT VITEZOMETRU !!!

 

daca nu te intereseaza aspectul putin sifonat iti dau eu unul perfect functional...:bounce:

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calineeee schimba semnalizatoarele alea de tractor ca nu stau bine deloc :bounce: parerea mea

 

... si taie 'reacu lopata aia de zapada ca iti iei zboru la 150. Plus ca daca o iei jos, scade consumu cu 1,5 L%. :friends:

 

si ontopic... f faina toba. Baga si un sound sample.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wai ce sariti asa, intr-o sapt si-oleaca tre sa-mi ajunga urmatoarele: ghidon, capete ghidon, oglinzi cu semnalizari, semnalizari spate. De lopata scap dupa ce se face cald si-o aduc acasa, ca m-am cam saturat de mers juma de Iasi pina la garajul ala cu sculele dupa mine. A, si clip pun imediat ce fac rost de un aparat care sa aiba si microfon, ca la telefon iese naspa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu intrebarea daca a incercat cineva sa schimbe led-urile(SMD) la pop de la bord....

eu am cautat,si am si gasit leduri, dar is curios daca e destul loc sa fie schimbate avand in vedere ca au niste dimensiuni destul de reduse 3mm/3,5mm si la smd nu e chiar usor sa le lipesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu intrebarea daca a incercat cineva sa schimbe led-urile(SMD) la pop de la bord....

eu am cautat,si am si gasit leduri, dar is curios daca e destul loc sa fie schimbate avand in vedere ca au niste dimensiuni destul de reduse 3mm/3,5mm si la smd nu e chiar usor sa le lipesti

Am lipit si SMD-uri cu pitch (distanta dintre pini) 0.5 mm la mina. Iti trebuie un letcon cu un virf suficient de subtire si putere nu prea mare, si ai rezolvat problema. Is destul de ieftine. Daca planuiesti sa incerci cu un pistol din ala de lipit romanesc, iti garantez ca topesti LED-ul cu totul :friends:

Pui o tzira de fludor cit sa tina LED-ul pe virful lectonului, tii LED-ul cu o penseta, il lipesti intr-o parte pe placa cit sa stea, apoi il lipesti in cealalta parte cum trebuie, revii la primul pad si-l lipesti definitiv. Ai desfacut bordul pina la urma si-s leduri SMD?

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ii misto :friends: Cind mi-o picat ochii pe prima poza nush de ce mi s-o parut ca-i un GSX1400 :-s

Daca n-ar fi prea multa bataie de cap si-ar fi gratis l-as vopsi si eu intr-o culoare mai vie, ca mi s-apleaca citeodata de negru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...