talhar Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Eram curios daca stie cineva ceva despre chestia asta si daca e adevarat ca pot functiona fara probleme 50 000 - 75 000 Km. Salutare! Eu am pe banditul meu iridium de vreo 35000 de km si inca merg. Mi se pare ca au inceput sa dea ceva semne de oboseala dar acum chiar nu as avea cu ce sa le cumpar. Daca ma mai tin si sezonul asta sunt fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 sa va zic parerea mea. teoretic, dupa manual, bujiile se schimba la nr de km sau cind distanta dintre electrozi depaseste o anumita valoare. eu la bujii folosite sub 10000 km am vazut ca distanta maxima era mult depasita si combinat cu problemele de pornire am zis sa incerc niste bujii cu iridiu. dar sincer va spun ca daca lasam bujiile vechi mergea si cu ele, sint oameni care nu cred ca au luat vreodata in calcul schimbatul bujiilor si merg peste 20000 pe an. asta nu inseamna ca merge optim motoru' da nici ca crapa-n doua. o problema la bujiile cu iridiu e ca e plin de panarame contrafacute. bine, mai e folclorul de cafenea, sigur sint unii care jura ca dupa ce au pus iridiu le-a scazut consumul cu 40% si a crescut puterea cu 70%. poate chiar sa existe coincidenta ca acel folclor sa fie propagat de vinzatorii de bujii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 bine, mai e folclorul de cafenea, sigur sint unii care jura ca dupa ce au pus iridiu le-a scazut consumul cu 40% si a crescut puterea cu 70%. poate chiar sa existe coincidenta ca acel folclor sa fie propagat de vinzatorii de bujii Io am scos si 4% cu al meu pop. Daca e de la bujii nu pot sa zic pentru ca la cele vechi nu am facut niciodata consumul. Despre putere, da, acum am 200 de cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 pornire mai rapida cu bujii mai calde? v-as recomanda din nou sa folositi cu incredere Google, care va explica ce inseamna bujie calda sau rece. am auzit ca daca pui Red Bull in antigelul de la Banditul racit pe ulei creste cuplul cu 30%. sa moara Veta ca asa banuiesc. Dupa cum am mentionat in post, era vorba de o discutie de pe forumul pe care te-ai retras atunci cand ai plecat(bagat tula in) de pe acesta. Cu tot respectul, lasa misto-ul la o parte, ca daca ne-am lua de oo la fiecare discutie, ar iesi ceva neplacut. Salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 In cartea Banditului de 1250 K7, nici macar nu este pomenita CR9E. CR7E e bujia standard si se mai pot folosi in anumite situatii CR6E sau CR8E. Aici ati omis ceva, si tu si Calin. O fi numele Bandit la mai multe mobre, insa bujiile nu sunt la fel la 400, 600, 650 (cred), 1200 si 1250. De aici diferenta de cr6e, cr7e, cr8e, cr9e, jr8b etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 vand gsf 1250 s k7 ,cumparata in data de 05.2008 suzuki romania ,carte service la zi, cauciucuri michelin power pure ,fara modificari, albastra , mici zgarieturi pe partea stanga , posibil ca pana la data vanzarii sa fie remediate prin casco. detalii pm.5250eur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Dupa cum am mentionat in post, era vorba de o discutie de pe forumul pe care te-ai retras atunci cand ai plecat(bagat tula in) de pe acesta. Cu tot respectul, lasa misto-ul la o parte, ca daca ne-am lua de oo la fiecare discutie, ar iesi ceva neplacut. Salut. englezii aia nu-s neaparat atotstiuturi in materie de Bandit, se vorbesc si pe acolo prostii la greu. o bujie calda/rece este fix ceea ce a explicat mianmar ca este, informatie care se poate gasi pe Google in 10-15 secunde. daca vreun englez mecanic de birt crede ca bujie calda inseamna ca e mai firbinte scinteia deci porneste mai repede nu trebuie crezut doar pt. ca e englez. si sincer sa fiu fac fix cit misto imi permite legea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 io am 12.000 km cu mobra si nici nu m-am uitat la bujii, or fi de cand e mobra (44.000 km)? consumu-i bun, porneste la sfert, de ce sa le schimb...poate dupa ce ma intorc, daca n-am ce face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Salut! De ce ai revenit la toba stock?? Salut, simteam nevoia de o mica schimbare si vroiam sa ma plimb si noaptea fara sa deranjez, sau sa stau cu frica ca dau nas in nas cu vreo masina de la RAR.. Aproape uitasem cat de tare se incinge toba stock, sper sa nu ma lipesc de ea In primavara trebuie sa fac si ITP-ul..Dar nu cred ca rezist pana atunci cu toba asta stock, simt ca imi lipseste ceva..Tare mi-as dori si o toba Devil, ca suna al`req de bine Recent am trecut si eu de pragul de 30000 de km.. Ce oboseala cu bujiile astea, daca merg cum treuie, de ce sa le schimbi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 te inteleg la faza cu plimbatul noaptea, sint momente cind ti-e de-a dreptul jena. eu pariez ca se poate merge si 50000 km cu aceleasi bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Am intrebat despre bujia cu electrozi de iridiu dearece pe langa faptul ca au o scanteie mai puternica, (unele se pare ca au chiar mai multi electrozi), am auzit de la un motociclist mai vechi, ca cica "n-ar avea moarte", sau oricum, au viata mult mai lunga decat cele clasice. Eram curios daca stie cineva ceva despre chestia asta si daca e adevarat ca pot functiona fara probleme 50 000 - 75 000 Km. eu am facut cu banditu 30 000 km , in acest timp nu am schimbat bujiile, nu a crescut consumul, nu am avut probleme la pornire. motorul meu avea 51 000 km si banuiesc ca nu au fost schimbate. Salut, simteam nevoia de o mica schimbare si vroiam sa ma plimb si noaptea fara sa deranjez, sau sa stau cu frica ca dau nas in nas cu vreo masina de la RAR.. dai dovada de prea mult bun simt si nu se merita parerea mea (prin zona asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 eu am facut cu banditu 30 000 km , in acest timp nu am schimbat bujiile, nu a crescut consumul, nu am avut probleme la pornire. motorul meu avea 51 000 km si banuiesc ca nu au fost schimbate. dai dovada de prea mult bun simt si nu se merita parerea mea (prin zona asta) Da, dar nu uita ca eu am inca 9 puncte..nu au expirat inca Nu-mi permit altele..cauta astia nod in papura si gasesc ei pana la urma ceva.. Acum ma gandesc la un transfagarasan, e careva din Bucale dispus pt. o tura de gen ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Da, dar nu uita ca eu am inca 9 puncte..nu au expirat inca Nu-mi permit altele..cauta astia nod in papura si gasesc ei pana la urma ceva.. Acum ma gandesc la un transfagarasan, e careva din Bucale dispus pt. o tura de gen ? ma tenteaza si pe mine dar...depinde daca cadem de acord pe agenda. keep in touch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Acum ma gandesc la un transfagarasan, e careva din Bucale dispus pt. o tura de gen ? eu , dar din anumite motive sunt dispus doar cu masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 (editat) Salut bajeti .. Vi-l prezint pe Murmur. Recomand tuturor cu un bandit de 600 pe care au mers 2 ani sau mai putin sa-si ia unu din-asta adica un b12 , indiferent de an. Este .. ce-ti doreste tie sufletelul. Putin greoi .. dar dupa 50 de km pe curbe e aproape la fel ca banditul anterior numai ca se aseaza mai fix pe trasa. Consum 5.4l/100 drum intins din care 30 km mers cu 140/h , si in rest cu 80-100. Facut 1000 de km pana acum cu el .. e tzut. Mult mai simplu decat am crezut initial de controlat si de mers cu el, desi, imi dizloca bratele daca dau drumul la gaz. Si cel mai frumos dar ciudat lucru este faptul ca intr-a 6-a cand accelerezi .. o data te duci destul de rapid si continuu fara explozie de putere si al doilea lucru ca nu mai auzi motoru cum se duce in rosu si e turat dupa 10000 mii, auzi mai degraba un hmmm intr-un crescendo usor in timp ce ti se rup mainile si ti se duce sufluu din piept. Sa ne auzim cu bine. Editat Iulie 13, 2011 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Felicitari!!! trece cineva azi pe la arc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 hopa hopa, ce avem aici? cineva si-a luat Evo N? toba arata foarte misto. cred ca esti primul de pe aici care trece de la 600 la 1200 si scrie impresii. povesteste tot ce poti despre el, cit mai multe detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 cred ca esti primul de pe aici care trece de la 600 la 1200 si scrie impresii. Si omul are 1250, nu 1200 ...so... @arw357 felicitari de achizitie, daca merge pe cum arata ti-ai tras al naibii mobra. Sa te bucuri de ea mult si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 foarte tare , bravo . zi ceva si de frane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 merge exact cum arata .. tragi de gaz din 1500 cu mila si din 2000 cu patos. Din nou .. nu pot sa nu pun emfaza destula pe cat de bine se pune pe curba si asemanarea dintre ele ca ciclsitica, deci cumva usurinta cu care poti sa capeti incredere pe el daca ai incredere pe 600 ( asta ca recomandare pentru toti daca va place banditul de 600 cum se manevreaza si vreti mai mult umph) .. Daca l-ai aplecat intr-o anumita pozitie .. acolo sta si merge exact la tinta. Se manevreaza putin mai greu decat banditul de 600 ( cu 160 pe spate si 120 pe fata ) dar foarte asemanator cu el .. adica asta e cu 20-30 la suta mai greu de manevrat decat banditul de 600 la viteze mici si la viteze mai mari parca ai un mic tanc sub tine care are leveitati de balerina ) . Frane .. eu nu am avut frane extraordinare pe banditul anterior , ce pot spune despre astea e ca : bune are si cabluri de frana "braided" .. ca o fost smecher ala dinainte. Pozitie putin mai sus pe el echivalenta cu 650iu ( si cu si fara racire pe apa ) . Saua mai ok dar nu e canapea , globuletele sunt mult mai comode. Ghidonul putin mai drept la mana fata de ala din 96 pe care il simti ca pe bicicleta acum prin comparatie. Se incalzeste destul de repede si pe caldura asta porneste destul de repede ventilatorul. Nu e racheta decat daca vrei tu sa fie, in rest e un motan ce toarce daca nu te dai la el. Si sa nu uit - un zambet non stop pe gura. Nu spun ca ala din 96 e praf sau mai putin bun, din contra.. si-a facut treaba extraordinar si nu cred ca am facut o prima alegere mai buna decat ala. Va recomand sa faceti pasul la care unii dintre voi va ganditi de ceva vreme . Eu m-am pus pe cumparat fara sa fi calarit unul. La un moment dat, la vro luna dupa ce am inceput sa caut , m-am suit pe unul , dar nu pe curbe, m-a impresionat puterea mult si atat , ca nu prea am avut unde sa ma dau pe el. Deci cumva am mers mai mult pe increderea avuta in asta de 600 si in istoria lui. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 arw357? foarte frumoasa! sa o stapanesti sanatos si sa nu te dezamageasca niciodata! Codita cum de sta asa sus? E un chit de inaltare ceva special sau asa e ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 arw - felicitari pentru achizitie..(uite un adevarat suporter)Sunt curios ce consum are, cu toate ca atunci cand iti iei un motor de 1250, nu te mai gandesti la asta..Banuiesc ca nu ai facut consumul momentan. Si eu as vrea sa schimb mobra, nu ca nu mi-ar placea banditul actual, dar parca viata e prea scurta sa ramai la un singur motor..Ma atrage Neo, dar parca as vrea sa incerc si ceva in 2 cilindrii(naked de preferat, dar imi place si TDM-ul) Azi am montat Leo vince-le inapoi , nu am mai suportat toba stock(suna ca o motocicleta electrica)..Tare mi-as dori sa aud live, un bandit cu o toba Devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Daca m-ar putea lamuri cineva in legatura cu placutele de frana ii raman dator cu o bere cu prima ocazie cand ne intalnim.Cum sta treaba cu placutele organice si sinterizate?cele organice se duc mai repede dar se incalzesc mai repede si prind mai bine?Sinterizatele tin mai mult, dar se incalzesc mai greu?Va rog lamuriti-ma de care sa pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) FLAWLESS!!! sa te bucuri de el fara incidente. pare a fi nou...daca nu ar avea unele piese aftermarket nu ti-ai da seama ca nu e nou. Editat Iulie 14, 2011 de KMIHAI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 arw.Nu uita!Ai spus ca treci pe la mine.Să-l stăpânești sănătos.Frânele sunt foarte bune dar la viteze mici mi se par cam agresive.ABS-ul este setat bine ,fața intră mai târziu iar spatele mai devreme.Spatele l-am încercat pe nisip cu fața nu am avut curaj.La drum consumul este foarte bun,eu merg așa cum îmi vine,50-170,190 am mers o singură dată și s-au pliat oglinzile asa că am lăsat-o moale.În principiu,această motocicletă este singurul lucru pe care nu am putut să-l vând deși am avut o super ofertă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.