gn77b Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 ce rabla urata ai ma...da' tu ce teapa ai luat. daca mai citeai si tu pe forum poate aflai ca nu se merita Suzuki... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 )) de ce calin? ca e o motoreta chiar ok. Mai ales pt începători... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozz-yone Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 da' tu ce teapa ai luat. daca mai citeai si tu pe forum poate aflai ca nu se merita Suzuki... poi de asta o vopsesc...apoi ii pun niste embleme cu ducati pe rezervor si cu onda pe codita...hihi. cum??? ducati merge cu motorina in curbe????!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Si in plus, Kakasaki iese foarte bine in toate testele. De marketing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 -red-bandit e frumoasa mobra ta,te lasa inima sa o dai? ca eu am zis ca la cati bani bag in ea chiar de o fi sa-mi iau alta,asta o pastrez de suflet si peste 48 de ani am sa ies duminica cu retro-mucicleta pe strase sa ma dau jme" .cat te-au costat furtunele de la frana? stie cineva unde gasesc mai ieftin ca tare sunt prohibitive preturile la frane-kit reparatii etrieri aproape 300 lei...da-o-ncolo de treaba pt niste garnituri...ca ma-nervez si pun de astea Criminala poza, unde ai gasit-o ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 @sorinbogdan, ce pot zice de Z e ca am facut un mare upgrade fata de fostul bandit. nu mai zic de an... Oricum sunt 100% sigur ca motocicleta o sa iasa super dupa ce o sa fie reconditionata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 @sorinbogdan, ce pot zice de Z e ca am facut un mare upgrade fata de fostul bandit. nu mai zic de an... Oricum sunt 100% sigur ca motocicleta o sa iasa super dupa ce o sa fie reconditionata. Un amic de-al meu are Z. M-am dat cu el de cateva ori: + Motorul raspunde mai repede (logic, e de generatie mai noua, 750) - Ciclistica de cacao fata de autobuzul meu. In curbe nu prea reuseam sa il tin pe trasa fara efort - Pozitia pe moto destul de aiurea. Stateam cu mainile prea incordate si cu oo-le prea plate. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 probabil depinde si de statura. pt mine e mai ok z-ul decat a fost banditul. si nu sunt singurul care nu a vrut sa se mai dea jos de pe z, chiar daca a mers si cu banditul. na.. pana mea.. cum ziceam si pe alt topic, eu probabil am probleme cu mainile, ca daca urc pe sport dupa o tura de 3-4 km ma dor mainile de nu mai pot, nici pe z da nici pe bandit nu am problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 probabil depinde si de statura. pt mine e mai ok z-ul decat a fost banditul. si nu sunt singurul care nu a vrut sa se mai dea jos de pe z, chiar daca a mers si cu banditul. na.. pana mea.. cum ziceam si pe alt topic, eu probabil am probleme cu mainile, ca daca urc pe sport dupa o tura de 3-4 km ma dor mainile de nu mai pot, nici pe z da nici pe bandit nu am problema asta. Io am cam 1,76. Probabil ca fiecare, in functie de statura si constitutie se simte altfel, insa mie mi s-a parut mai greu de tinut pe strada decat banditul. Am mers cu prietenul asta al meu la drum lung, eu pe bandit el pe zet. Mi-aduc aminte ca se bucura de pauze mai mult ca mine. Pacatul banditului este centrul de greutate cam sus, dar in mers imi place.Greutatea aia parca ii da o stabilitate (poate fi doar o impresie). Per total, incercand sa nu fiu subiectiv, zetul este superior. Dar banditul ramane bandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Sorine, ce model de GSXR ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozz-yone Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 (editat) Criminala poza, unde ai gasit-o ? -nu mai stiu,pe un site francez cu banditi,parca....oare sa-i fac upgrade??? -another day in paradise...am mai luat dela vopsit un sfert din mucicleta...urmeaza etrierii si paharele de la furca,si gata cu electrostatica... -Intelijenta ma urmareste! Dar eu sunt mai rapid! Editat Octombrie 25, 2013 de dozz-yone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 Am vandut Bondaru, dar am ramas cu suportii si cutiile, deci daca e cineva interesat... PM, anuntul: /index.php?/topic/704295-vand-suport-de-topcase-de-sidecase-si-cutiile-aferente/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Sorine, ce model de GSXR ai? E modelul din '92 , cel cu furca USD. Practic, ultimul model de gsxr cu racire pe apa. Deocamdata zace in garaj, asteptand bani/timp pentru un proiect serios de street-fighter. Practic, ultimul model de gsxr cu racire pe apa. Am vrut sa zic ulei, dar mi-era sete si am nimerit apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) Va plictisesc si eu cu un anunt.... Imi vand Banditul Kult din 1996. Am mai postat pe aici cu ceva timp in urma si nu l-am dat pentru ca am primit tot felul de oferte "deocheate" . 2009_04_19_bikepics-1639171-full.jpg 2009_04_19_bikepics-1639170-full.jpg Ma gandesc sa il mai pun o data, asa fara comentarii. Se vad in poze inbunatatirile......nu? 2009_04_19_bikepics-1639173-full.jpg 2009_04_19_bikepics-1639174-full.jpg Asi prefera un moto mai ieftin + diferenta sau 1690 euro negociabil. 0763177900 Salut, azi-noapte, fara somn ma gandeam la motocicleta ta... Daca vrei sa o vinzi si sa-ti iei ceva mai ieftin ca sa faci rost de bani, de ce nu faci altfel? Eu ma gandeam ca ai putea restaura o motocicleta pt o suma egala cu diferenta de bani care o castigi prin vanzarea actualei moto. Eu consider ca e foarte important sa se ocupe cineva care se pricepe. Editat Octombrie 31, 2013 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 poate se gandeam la ceva mai mare, la alta clasa.. uite, cum e Katana mea sau GSXR-ul lui Sorin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataro23 Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Salutare, Am o mica problema cu banditul meu(gsf 600N din 2003) si nu stiu cam de la ce ar putea fi. La accelerari de la viteze de 80-100 km/h (cred ca in jurul la 7-8 mii de ture), pentru 1-2 secunde simt ca si cum se taie alimentarea, dupa care isi revine brusc. Senzatia de frana urmata de acceleratie e foarte deranjata, mai ales in depasiri . Viteza si turatia la care apare e variabila, singura chestie constanta e ca apare cand tin de acceleratie un timp mai lung, pe accelerari scurte nu-mi apare. Am avut aceeasi problema toamna trecuta, doar ca mult mai putin sesizabila/deranjabila. Dupa ce am facut revizia in primavara(inclusiv curatat/sincronizat carburatoarele) a disparut ca sa apara acum cateva saptamani. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Salutare, Am o mica problema cu banditul meu(gsf 600N din 2003) si nu stiu cam de la ce ar putea fi. La accelerari de la viteze de 80-100 km/h (cred ca in jurul la 7-8 mii de ture), pentru 1-2 secunde simt ca si cum se taie alimentarea, dupa care isi revine brusc. Senzatia de frana urmata de acceleratie e foarte deranjata, mai ales in depasiri . Viteza si turatia la care apare e variabila, singura chestie constanta e ca apare cand tin de acceleratie un timp mai lung, pe accelerari scurte nu-mi apare. Am avut aceeasi problema toamna trecuta, doar ca mult mai putin sesizabila/deranjabila. Dupa ce am facut revizia in primavara(inclusiv curatat/sincronizat carburatoarele) a disparut ca sa apara acum cateva saptamani. Va multumesc. Filtrul de aer e clasic sau sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataro23 Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Filtrul de aer e clasic sau sport? Clasic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Clasic. Problema asta ti-o face la 80-100 indiferent de treapta de viteza? As banui ca pe la carburator sau pe undeva pe traseu prinde ceva aer. Inspecteaza cam tot ce inseamna garnituri de eventuale crapaturi, apoi mergi la starea carburatoarelor. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipry189 Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 si mie mi se intampla ceva similar, sper sa fie de la filtrul de aer, ca am facut deja doua curatari/sincronizari carburi si nu a tinut mult pana a aparut iar problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 si mie mi se intampla ceva similar, sper sa fie de la filtrul de aer, ca am facut deja doua curatari/sincronizari carburi si nu a tinut mult pana a aparut iar problema Eu am intrebat de filtrul de aer pentru ca eu am trecut la cel sport. Intre 4000 si 4500 de ture am o usoara intrerupere. Normal, acest filtru sport vine la pereche cu rejetting la carburatoare. Dar deh, banii "n-aduce" fericirea! Eu am intrebat de filtrul de aer pentru ca eu am trecut la cel sport. Intre 4000 si 4500 de ture am o usoara intrerupere. Normal, acest filtru sport vine la pereche cu rejetting la carburatoare. Dar deh, banii "n-aduce" fericirea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 verifica daca face in aceeasi pozitie a acceleratiei. gradeaza cu scotch si vezi daca beleaua se intampla in aceeasi pozitie. e din carburatie daca asa se intampla. ps: verifica bujiile, vezi si ce culoare au Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Alimentare cu benzina, deficitara. De verificat filtrul de benzina si pompa de benzina. La ce "minuni" se aduna in rezervor de la benzinariile romanesti, daca le-ai vedea, te intrebi cum de mai functioneaza agregatu'. Eu am patit-o, mai lipseau mormolocii in ultimul litru de benzina scurs din rezervor, la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataro23 Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Va multumesc pentru sugestii. Am so incerc intai cu filtru de aer. Cand o sa reusesc sa aflu cauza o as va anunt. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Alimentare cu benzina, deficitara. De verificat filtrul de benzina si pompa de benzina. La ce "minuni" se aduna in rezervor de la benzinariile romanesti, daca le-ai vedea, te intrebi cum de mai functioneaza agregatu'. Eu am patit-o, mai lipseau mormolocii in ultimul litru de benzina scurs din rezervor, la service. Amigo, la motorul lui din 2003 nu cred ca are pompa de benzina, cat despre filtru....daca si-o fi pus el. Bebzina da, e de toata jena. La banditul de 600, 3 ani nu am avut probleme. Cand l-am luat cel de 1200 ,2 ani nici o treaba. Baiul nu e de la motor, nu a ar avea ceva 1200-le, insa gozurile de la benzina m-au determinat sa imi pun si eu filtru de combustibil (cam tarziu, daca va mai amintiti cand scriam aici). Anul trecut, a trebuit sa dau jos si sa curat de 2 ori in mai putin de 2 luni carburile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.