gn77b Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 OIL TALK!! :D Eu imi repet pozitia: toate diferentele percepute la ulei sint din cauza viscozitatii. Doua uleiuri 10W40 diferite NU au aceeasi viscozitate. Nici la rece, nici la cald. Se gasesc relativ usor pe net tabele cu intervalele admise de normative in centistokes, sint destul de mari. Refuz sa cred ca exista uleiuri atit de proaste incit s-o dea in bara la treburi de genul senzatia la schimbarea vitezelor. Voi va ginditi la ce tortura e supusa o cama? Faca tac tac in culbutori si de 200 de ori pe secunda, se freaca de ei direct. Ia faceti un calcul cam de cite ori o iau peste bot culbututorii aia in 50 de mii de km si totusi uzura e aproape nemasurabila. Daca ar fi vreun ulei asa de prost incit sa se simta la cutie, ma intreb cum s-ar simti camele si culbutorii. Pina si un Lukoil mineral de 5 lei litrul trece niste certificari ca sa poata fi pus in vinzare. Eu cred ca diferente intre uleiuri se vad doar pe termen lung. Iar la motoare cu istorie dubioasa, cum sint cam toate in RO si nu numai, sa le pui excesiv in fund... De exemplu aici e un tabel: http://www.machinerylubrication.com/Read/23788/motor-oil-viscosity Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) Va multumesc tuturor pentru parerile despre ulei! Acum... fiind iarna ma uitam la cauciucuri. Evident ieftin si bun nu se poate. Ce parere aveti de Haidenau? Am gasit fata: http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/406-strada/k68/11130061 spate http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/406-strada/k68/11130073 la bani iese OK... 700 lei ambele dar oare care este calitatea? Acum am Pirelli Diablo Strada care mai duc ceva... dar au dot 2008. am mai gasit Bridgestone - BT45 fata http://www.mynetmoto.com//motorradreifen_details.cfm/artikelnr/tepga001086079/bridgestone_110/70_-17_(54h)_bt_45_f.html spate http://www.mynetmoto.com//motorradreifen_details.cfm/artikelnr/tepga001086471/bridgestone_150/70_-17_(69h)_bt_45_r.html 171 E + 35 E transport = 930 lei ceva mai scum ca Heidenau... Editat Ianuarie 22, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 iar ulei??? Motorul Banditului a fost gandit la jumatea anilor '80...respectati ce spune in manual (ca tip si vascozitate) si merge absolut orice firma ok de ulei moto (Motul, Castrol, Repsol, Motorex, etc) numa' sa-l schimbati la maxim 6.000 km. Am avut dacie care a mers 100.000 km pe ulei Petrom, schimbat la fiecare 3.000 km....motorul e si-acum tzais si porneste la sfert, desi masina e putrezita pe la tara pe undeva cotet de gaini. Am un pretin care a mers cu un matiz 250.000 km cu ulei Daewoo, de 80 de lei 4 litri...si acum merge trocariciul ala...n-a schimbat nimic in motor. Daca puneti oricare dintre uleiurile alea moto de mai sus respectand tipul si intervalele de schimbare e mai mult decat ok....nu e asa sensibil motorul Banditului CAUCIUCURI: si eu tre' sa le schimb. acum 3 ani am pus MIchelin Pilot Power, simple, monocompozitie...au fost mai mult decat bune, si pe ud, si pe rece si pe uscat....si la touring si forja pe curbe (am dus des guma la capat, am polizat scaritele si niciodata n-am simtit ca pierd aderenta) tre' sa le schimb si eu anul asta, le iau de unde le-am luat si acum 3 ani (cel mai ok pret gasit) http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=81470&category_id=273&option=com_virtuemart&Itemid=1 PS: Caut o toba (finala) de cumparat...aluminiu/titan/carbon... cu silencer sau posibilitatea de a monta silencer. pe la maxim 400 lei si sa arate ok (nu tavalita/indoita/raschetata, etc)..ar fi perfect sa se potriveasca direct pe Bandit sau cu mici modificari, dar daca nu...macar sa fie, ca oi potrivi-o eu. Daca stiti ceva, dati un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 da, chiar este bun pretul de la MIchelin Pilot Power... Daca zici ca sunt asa bune poate ma orientez si eu pe ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 (editat) Vezi ca silencer-urile astea nu fac nimic in unele cazuri. La mine e aproape inutil. Chiar am in plan sa-i sudez un capac in capat si sa-i dau niste gauri de test, poate are vreun efect. Daca nu merge, il scot sau il fac cum era inainte. Poate ajuta si la backpressure, ca de cind am toba nu mai trage asa de bine. Aviz amatorilor, btw. Mai bine motor care sa traga bine decit sa sune bine. Vezi si ca s-au fwtut tare astia cu ITP-ul, cel putin la Iasi nu (mai) treci fara toba omologata. Daca nuare stantat codul ala de certificare (E nu stiu cit) nu ai ce discuta cu ei. Bine, mie-mi trecuse la un moment dat o idee prin cap, ca am o firma de gravura laser la 5 minute de casa... hmhm. Apropo de uleiuri, puteti sa puneti Repsol 15W50, e ieftin si face motorul considerabil mai silentios. In special pt. motoare mai vechiute (ca uzura) se recomanda ulei mai viscos, zice si-n Haynes si am mai auzit treaba asta din diverse surse. Mai dati-le-n mama lor de uleiuri, atita timp cit au aditivi antifrictiune (MA sau MA2) restul e marketing si/sau wishful thinking. For four-stroke gasoline engines, the JASO T904 standard is used, and is particularly relevant to motorcycle engines. The JASO T904-MA and MA2 standards are designed to distinguish oils that are approved for wet clutch use, and the JASO T904-MB standard is not suitable for wet clutch use. http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil Editat Ianuarie 26, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Vezi ca silencer-urile astea nu fac nimic in unele cazuri. La mine e aproape inutil. Chiar am in plan sa-i sudez un capac in capat si sa-i dau niste gauri de test, poate are vreun efect. Daca nu merge, il scot sau il fac cum era inainte. Poate ajuta si la backpressure, ca de cind am toba nu mai trage asa de bine. Aviz amatorilor, btw. Mai bine motor care sa traga bine decit sa sune bine. Vezi si ca s-au fwtut tare astia cu ITP-ul, cel putin la Iasi nu (mai) treci fara toba omologata. Daca nuare stantat codul ala de certificare (E nu stiu cit) nu ai ce discuta cu ei. Bine, mie-mi trecuse la un moment dat o idee prin cap, ca am o firma de gravura laser la 5 minute de casa... hmhm. Apropo de uleiuri, puteti sa puneti Repsol 15W50, e ieftin si face motorul considerabil mai silentios. In special pt. motoare mai vechiute (ca uzura) se recomanda ulei mai viscos, zice si-n Haynes si am mai auzit treaba asta din diverse surse. Mai dati-le-n mama lor de uleiuri, atita timp cit au aditivi antifrictiune (MA sau MA2) restul e marketing si/sau wishful thinking. For four-stroke gasoline engines, the JASO T904 standard is used, and is particularly relevant to motorcycle engines. The JASO T904-MA and MA2 standards are designed to distinguish oils that are approved for wet clutch use, and the JASO T904-MB standard is not suitable for wet clutch use. http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil Normal odata cu toba sport si dynojet stage 2 ca innalbeste bujiile si arde foarte uscat,numai ca poti merge si asa doar ca no sa mai traga bine de jos. Am o toba giannelli cu silencer se aude ca toba lui originala..fara e ceva ce incanta urechile multor bikeri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Normal odata cu toba sport si dynojet stage 2 ca innalbeste bujiile si arde foarte uscat,numai ca poti merge si asa doar ca no sa mai traga bine de jos. Am o toba giannelli cu silencer se aude ca toba lui originala..fara e ceva ce incanta urechile multor bikeri.Cind vine caldura chiar o sa ma apuc sa vad daca se poate face ceva cu db killerul. Daca acopar cu mina zgomotul scade, deci nu scapa pe nicaieri. Culoarea bujiilor am verificat-o acuma vreo 2-3 ani, la mers in ture medii-mari erau ok, caramizii. Poate a mers asa dintotdeauna si nu mi-am dat eu seama. De mers la mecanic nu se pune problema, nu am incredere ca astia-s in stare sa depaneze genul asta de defectiuni, nu in Romania, nu in Iasi. Stiu pe cineva care a facut motor care tragea bine de tot sa aiba un flat spot nasol la 7000 rpm. Ducindu-l la mecanic pt. reglaje de rutina. No thanks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Cind vine caldura chiar o sa ma apuc sa vad daca se poate face ceva cu db killerul. Daca acopar cu mina zgomotul scade, deci nu scapa pe nicaieri. Culoarea bujiilor am verificat-o acuma vreo 2-3 ani, la mers in ture medii-mari erau ok, caramizii. Poate a mers asa dintotdeauna si nu mi-am dat eu seama. De mers la mecanic nu se pune problema, nu am incredere ca astia-s in stare sa depaneze genul asta de defectiuni, nu in Romania, nu in Iasi. Stiu pe cineva care a facut motor care tragea bine de tot sa aiba un flat spot nasol la 7000 rpm. Ducindu-l la mecanic pt. reglaje de rutina. No thanks. Aaaaa..poi normal..nici nu-l du la mecanicii nostri ca saracii nu stiu pe ce lume traiesc decum sa mai stie sa regleze..daca bujiile sun caramizii e totul perfect..acolo se afla adevaratul raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Intrebare: la tine percepi vreo diferenta la cum trage (cu db killer versus fara)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Intrebare: la tine percepi vreo diferenta la cum trage (cu db killer versus fara)? eu am db killer pe 1250 si nu simt nici o diferenta dar la acesta e vb de injectie si cred ca si-o regleaza singur..dar la ala de 1200 am o toba mivv de carbon dar fara db killer..si nu pot sati raspund la intrebare...dar am si toba originala si cu cea originala are cuplu mai mare trage foarte de jos...pe cand cu cea sport doar pe la 3200..adica cum mi-am dat seama(cu ridicatul intro roata doar din acceleratie..la cea sport sta putin pe ganduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 (editat) Salutare. Acum cateva luni mi-au furat motocicleta pe langa Milano si dupa perioada de doliu necesara am inceput sa caut alta. Ma uitam dupa o Yamaha TDM de prin 2004-2005 insa azi la un mecanic am vazut un Suzuki Bandit 1250 din 2009 cu 15.000 de km de vanzare. Are setul de 3 valize de calatorie, toba aftermarket (nu am retinut numele) parbriz fumuriu destul de inalt si vrea 3.800 de E (probabil o scot pe la 3.200 de E daca ma targuiesc).Sunt inalt, am 1,88 cm si 98 de kg (da, incerc sa slabesc un pic ) si m-am urcat pe ea, stau destul de comod, mai ales la genunchi, problema mea din totdeauna. Acum, am cautat ceva informatii pe net referitor la aceasta motocicleta, se pare ca face de la 15 la 20 de km cu un litru, e comoda la drum lung si are un motor care trage bine la turatie joasa. Are cineva acest model? Sau aveti ceva informatii / sfaturi de dat ? Inca nu m-am hotarat sa o iau, asa ca orice informatie in plus e binevenita. Uitasem : merg des in doi, impreuna cu sotia si mai nou cu fiul meu, e buna de facut ture medii / lungi ? Editat Ianuarie 31, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Salutare. Acum cateva luni mi-au furat motocicleta pe langa Milano si dupa perioada de doliu necesara am inceput sa caut alta. Ma uitam dupa o Yamaha TDM de prin 2004-2005 insa azi la un mecanic am vazut un Suzuki Bandit 1250 din 2009 cu 15.000 de km de vanzare. Are setul de 3 valize de calatorie, toba aftermarket (nu am retinut numele) parbriz fumuriu destul de inalt si vrea 3.800 de E (probabil o scot pe la 3.200 de E daca ma targuiesc). Sunt inalt, am 1,88 cm si 98 de kg (da, incerc sa slabesc un pic ) si m-am urcat pe ea, stau destul de comod, mai ales la genunchi, problema mea din totdeauna. Acum, am cautat ceva informatii pe net referitor la aceasta motocicleta, se pare ca face de la 15 la 20 de km cu un litru, e comoda la drum lung si are un motor care trage bine la turatie joasa. Are cineva acest model? Sau aveti ceva informatii / sfaturi de dat ? Inca nu m-am hotarat sa o iau, asa ca orice informatie in plus e binevenita. Uitasem : merg des in doi, impreuna cu sotia si mai nou cu fiul meu, e buna de facut ture medii / lungi ? E o motocicleta perfecta special facuta de touring..singurul lucru ce nu-mi place asa tare la ea e ca a ramas tot la farul acela rotund de avea unu ca pe kawa z1000 sau ca noua honda cb era super...si inca ceva pentru doua persoane e ideala....eu zic ca daca o iei la 3200 sa nu mai sati pe ganduri si sa o iei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 La 3200 nu m-as gindi o secunda. Am citit review-uri comparative si n-am vazut sa spuna undeva ca s-ar face in vreun fel de rusine. Mai are arw357 si nu l-am vazut sa se plinga. Poate intra si el. Am vorbit pe Transfagarasan cu un posesor care se oprise la o pauza si a zis numai de bine de ea, cica trage ca tractorul. eu am db killer pe 1250 si nu simt nici o diferenta dar la acesta e vb de injectie si cred ca si-o regleaza singur..dar la ala de 1200 am o toba mivv de carbon dar fara db killer..si nu pot sati raspund la intrebare...dar am si toba originala si cu cea originala are cuplu mai mare trage foarte de jos...pe cand cu cea sport doar pe la 3200..adica cum mi-am dat seama(cu ridicatul intro roata doar din acceleratie..la cea sport sta putin pe ganduri.10x. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Suzuki Bandit 1250 din 2009 Uitasem : merg des in doi, impreuna cu sotia si mai nou cu fiul meu, e buna de facut ture medii / lungi ? Eu ti-as fi recomandat versiunea S, adica semicarenata pentru turele pe care le vrei! dar conteaza multi si ce-ti place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 La 3200 nu m-as gindi o secunda. Am citit review-uri comparative si n-am vazut sa spuna undeva ca s-ar face in vreun fel de rusine. Mai are arw357 si nu l-am vazut sa se plinga. Poate intra si el. Am vorbit pe Transfagarasan cu un posesor care se oprise la o pauza si a zis numai de bine de ea, cica trage ca tractorul. 10x. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Nu mai gaseam topicul original creat ieri, noroc ca mi-a dat PM un moderator si am ajuns aici. De cand cu criza economica si pe aici sunt destule probleme, si lumea a inceput sa renunte la una-alta, motociclete incluse. Eu nu fac ture lungi, as folosi-o dus-intors pana la munca + cate o tura de duminica cu pasager. Farul (estetica in general) imi place, acum sa vedem ce si cum ... multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Ma dau si eu, de vreo doi ani, pe un GSF 1250 SA K8. Este un motor respectabil. Momentul max. la 3700 rot/min asa ca de la 3000... trebuie sa fi delicat cu acceleratia, mai ales in primele trepte. Consum rezonabil pt. 1255 cmc. 5-6 afara, 7-8 in oras, depinde de oras si de stil de mers. Se preteaza mai mult pentru afara fiind o motocicleta destul de grea (230 kg la gol) Este singurul repros adus, eu venind de pe un GSR (180 kg, gol). Estre drept este semicarenat, avantaj vant, dezavantaj greutate. Ca motor este exceptional, ture mici, uzuri mici, intretinut corect poti face km cat cu o masina. Tinind cont de faptul ca oferta ta este necarenata deci mai usoara si daca nu te omori cu viteza, nu mai sta pe ganduri. Mai ales daca in banii astia intra si 3 valize cu suportii aferenti (400-500 euro) si daca o scoti doar la 3400 si tot merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 (editat) Facut croatia cu ea +gagica. In 3 ani - 4000k . Te doare curu de la sa - trebuie schimbata. Ai nevoie de un parbriz pentru viteze mari , eu am unu de la MRA e brici. In rest: glont. E simplu de pilotat si ABS-ul e mare recomandare. Io-te cu genuchiu jos : mai pune un 0 la 4000k Editat Februarie 2, 2014 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 De vanzare pentru BANDIT KULT : - portbagaj original cu prinderi si stop frana led - top case SHAD 52L monochei cu perna spate si capac detasabil (se vopseste in culoare moto) In stare foarte buna. Un singur drum folosite. - portbagaj 50 euro - top case 100 euro Tel: 0763177900 cos : 0729809604 vdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Salutare, m-am facut si eu recent bandit, respectiv am achizitionat un 650s din 2008. Poate are cineva de vanzare sau imi poate recomanda de unde sa cumpar urmatoarele accesorii: - crash pads/bars - parbriz touring - sa stock (nu conteaza prea mult starea) sau custom - bellypan gri argintiu, dar nu la 200+ euro - aripa spate (rear hugger) - suporti bagaje laterale Multumesc frumos si numai bine tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 uite niste crash bars http://www.ebay.com/itm/ENGINE-GUARD-CRASH-BARS-HEED-SUZUKI-Bandit-GSF-650-07-12-/171232024928?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item27de395960&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 @alexdx09 merci frumos pt sugestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Fiinca e iarna si acum toti ne gandim sa mai schimbam una alta la mobre va recomand locul unde gasiti aproape orice la cel mai mic pret http://www.metricmotion.ro/#!contact/c1z0x Un exemplu placi frictiune ebc gasite pe ebay 300ron la ei 244ron direct de la producator adica sigur sunt originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 - bellypan gri argintiu, dar nu la 200+ euro decat aiureala asta ca da foarte urat, mai bine un mudguard (extindere aripa fata) sa nu ai tot noroiul de pe drum pe tine si pe evacuare. eu am asa ceva, am mers prin ploaie si noroaie si nu aveam nimic pe pantaloni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Multam pentru sugestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.