gn77b Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Darco, e fix cum ti-am zis, au ba? ) http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.Xbandit+600&_nkw=bandit+600&_sacat=0&_from=R40 24,426 results for bandit 600 http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=bandit+600&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR12.TRC2.A0.Xbandit+400&_nkw=bandit+400&_sacat=0 5,574 results for bandit 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 sincer, m-ati cam speriat si nu ma risc, nu vreau dureri de cap, am destule. acum am pus ochii pe un cb500 in stare buna, schimbate multe pe el, cauciucuri, lant, suspensie spate, consumabile si cred ca ar fii o afacere buna, nu prea mai necesita nici o investitie motocicleta aia. bine, nu e 500 de euro ca banditul, e dublu, dar daca incep iau banditu si incep sa bag in el cred ca trec foarte usor de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Poate sa fie si CB-ul muci, in poze toate par ok. Ideea e ca pina nu vezi, nu stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Motoarele nu se evalueaza si cumpara doar din anunturi de pe net. Ce face Dacro e inutil, gaseste anunturi si le supune aprobarii publice, sperand poate sa economiseasca bani si timp cu cautatul. Dar raspunderea tot a celui care da banul ramane ala va trage foloasele sau ponoasele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 nu e chiar asa Kevinn, clar ca o sa testez motocicleta cat pot eu de bine cand ma duc sa o vad doar ca mai incerc si eu sa strang o informatie, doua. Sunt habarnist si de asta intreb atatea si imi pun atatea semne de intrebare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Pai in cazul asta solutia e simpla: ia cu tine pe cineva de meserie sau macar priceput. Mai bine dai 50 de euro decat sa iei o teapa de 1000. Si stai linistit, toti am trecut prin asta. Eu, din 5 motoare cumparate, cu 2 am luat teapa grea si cu unul una mai usoara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Hai s-o luam asa. Eu am motorul luat de la motohaus din Germania. Am vazut B6 luat din Italia. Probabilistic al meu ar fi trebuit sa fie in stare mai buna pt. ca, stim toti, in Germania toti oamenii sint corecti, in limba germana nu exista cuvintul "minciuna" etc, pe cind italienii sint niste latini neseriosi, tepari toti si care nu fac decit mizerii gen Ferrari, Lamborghini si Brembo. Dar totusi Banditul din IT a fost luat in stare mai buna in comparatie cu al meu si la bani mult mai putini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 nu mai vb tu care n-ai fost pe un 600 sau un miar...si te asigur euu..Sunt foarte prost facute.din multe puncte de vedere. Bine ca vorbesti tu care ai avut vre-o "opinca" de B4 si acuma toate-s prost facute domne. Ok!! Toate sunt prost facute doar a mea merge si culmea fata de a ta porneste si a doua zi si a pornit si la -15 grade la sfert dimineata.... dar poate cine stie eu am singurul B4 functional din lumea asta. Si ca sa fim seriosi am si spus ca poate B6 e mai fiabil dar asta nu inseamna ca daca iti cumperi de 400 o sa stea tot timpul stricat deoarece "sunt facute prost din multe puncte de vedere" Si app nu ma intereseaza sa imi iau miar ca asta ar insemna sa merg in majoritatea timpului in treapta 3 sau pe aproape si ca o paranteza cand am luat B4 l-am luat la schimb pe altceva si am avut de ales intre Bandit si un alt Suzuki GSX de 1000. Cum am zis nu merg tare si B4 e de ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 va certati degeaba ! am un bandit de 600..si merge super ! sunt foarte multumit de el ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 va certati degeaba ! am un bandit de 600..si merge super ! sunt foarte multumit de el ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Bine ca vorbesti tu care ai avut vre-o "opinca" de B4 si acuma toate-s prost facute domne. Ok!! Toate sunt prost facute doar a mea merge si culmea fata de a ta porneste si a doua zi si a pornit si la -15 grade la sfert dimineata.... dar poate cine stie eu am singurul B4 functional din lumea asta. Si ca sa fim seriosi am si spus ca poate B6 e mai fiabil dar asta nu inseamna ca daca iti cumperi de 400 o sa stea tot timpul stricat deoarece "sunt facute prost din multe puncte de vedere" Si app nu ma intereseaza sa imi iau miar ca asta ar insemna sa merg in majoritatea timpului in treapta 3 sau pe aproape si ca o paranteza cand am luat B4 l-am luat la schimb pe altceva si am avut de ales intre Bandit si un alt Suzuki GSX de 1000. Cum am zis nu merg tare si B4 e de ajuns. deci daca cu un miar ai merge majoritatea timpului in a treia sunt sigur ca nu sti cum trebuie sa mearga unul de 400 dar tu zici ca merge bine..am avut 2 de 400 unul japonez unul european adica unul cu bordul negru unul cu bordul alb unul cu capacul la culbutori rosu unul . cu capacul in culoarea gri.cel european are lantul de distributie normal ca dacia cel japonez avea in w cica mai putin zgomotos si totusi sa vi sa vezi ce multe piese am de la ele si curios de la celelate nema...bine daca mergi o data pe luna si 1000km pe an si maxim 120...e bun nu bun foarte bun..o sa te tina o viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Soptea Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 La partea cu treapta ma gandeam mai mult la o sportiva dar cum ti-am spus nu am mers pe 1000 ca nu am fost curios sa imi cumpar deoarece am alte "antecedente" cu o alta mobra nervoasa. Si da chiar cu 120 maxim merg am si zis ca nu o alerg si aia 120 in depasiri, defapt merg lafel ca si cu masina. Am precizat de la inceput ca nu merg tare iar in rest porneste de fiecare data la sfert, nu mananca ulei, nu da nici un semn ca ar fi obosita, deci in cazul asta ce sa zic de ea? Ca e stricacioasa nu am cum, ca nu s-a stricat. Si km fac ceva pe an doar numarand aproximativ 10 drumuri pe an pana Franta-Spania sa cumpar tigari mai ieftine (sa vezi ce se chiorasc aia la numarul meu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 stai vreunu pe langa toplita? nevermind...s-a dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 ce s-a dat, ca suntem curiosi acum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 asta http://mercador.ro/oferta/toba-leovinve-sbk-suzuki-bandit-600s-ID1lJbj.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 MotoROcker nu vrei de-astea Made In Romania vad ... keep looking ma' man, poate pica ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 a da! scuze man, am uitat sa-ti raspund la mesaj intr-adevar, nu prea as vrea facuta de Vick pt ca mai ies din tara si nu vreau sa am probleme cu astia de prin vest....asa, daca e omologata (E) nu sunt probleme... in schimb daca nu gasesc pana se apropie ITP-ul, ma bag la un Vick cu silencer , e ultima solutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 a da! scuze man, am uitat sa-ti raspund la mesaj intr-adevar, nu prea as vrea facuta de Vick pt ca mai ies din tara si nu vreau sa am probleme cu astia de prin vest....asa, daca e omologata (E) nu sunt probleme... in schimb daca nu gasesc pana se apropie ITP-ul, ma bag la un Vick cu silencer , e ultima solutie Recomand Vick,face treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Salut, mi s-a rupt unul din cablurile de acceleratie Pot sa pun cablu de frana (sau schimbator) de bicicleta? Oare trebuie schimbata si camasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 In principiu poti sa pui dar nu stiu cat o sa te tina. Camasa nu cred ca trebuie neaparat schimbata doar ca incerca sa vezi daca nu e cumva cauza din care s-a rupt cablu initial, adica sa verifici daca nu cumva e ciupita pe interior si iti agata si cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Salut, are cineva de vanzare piesa din poza .mersi Editat Februarie 13, 2014 de pytyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Salut, are cineva de vanzare piesa din poza .mersi IMG_0064.jpg asta e plasticul de deasupra de far de la 1250...nu cred ca o sa gasesti. da cu ala ce e?? Editat Februarie 13, 2014 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) Vine si la 650 , eu nu il am deloc. aia e o poza de pe net ca ex. Editat Februarie 14, 2014 de pytyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) pytyk , daca nu gasesti poti sa iti iei un parbriz de pe louis si ai rezolvat problema Editat Februarie 14, 2014 de banditbiker82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Aveti idee cand se schimba ambreiajul(placi frictiune), intre nou si vechi sunt doar 0.3mm,eu am placile noi dar cand desfac busonul de ulei aprope ca sunt la fel ca cele vechi. Adica o sa patineze si atunci stiu ca trebuie schimbat sau mai bine il schimb ca sa nu stric ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.