MotoRocker Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 ..pe vremea asta nu ar trebui sa mai fol. socul cine ti-a zis asta? Daca motorul e rece, se foloseste choke-ul, si cand zic rece ma refer la temperatura ambientala sau putin peste.... chit ca afara-s 5 grade sau 30, intr-adevar, vara il tragi mai putin...dar tot il tragi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 avis amatorilor cu timp liber care au chef de modificari cum am inlocuit senzorul de neutru de la cutia de viteze l-am luat pe cel vechi la puricat(deh curiozitatea inginerului care vrea sa stie ce e stricat).dupa vreo ora pierduta sa smulg tot siliconul pus pe partea unde intra firele am constatat ca de fapt nu e nici un cirucit in senzor sunt doar niste pini..culmea este ca are loc prevazut pt pini pt fiecare viteza. nici nu stiu daca se mai poate numi senzor pt ca e ceva pasiv ca un intrerupator. ideea este ca cine dorest poate sa isi puna pini pt fiecare viteza in parte si un afisaj separat care sa indice viteza... cand o sa am timp cred ca o sa ma apuc de un astfel de proiect. problema cu senzorul meu a fost pana la urma o lipitura la un pin care se desprinsese si cum se dilata siliconul de la temperatura nu mai facea contact...acum ma simt destul de indignat ca am dat 60 de euro pe un "senzor" nou. iar la suzuki sa le fie rusine ca cer 60 de euro pe 2 mufe si 4 fire.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) Senzorul e de fapt un intrerupator. El pune la masa un circuit care se "inchide" si taie CDI-ul parca. Atat. La Honde, ca lucrez la atelier si toti amicii au Honde, se poate usor aleza din filet astfel incat pinul interior, care se toceste, sa patrunda mai mult si sa poata face contact. http://img.jpcycles.com/zoom/ZZ34367_A.jpg unde pinul de cupru se toceste. Mergi la un strung, iei din filet 0.08-0.10 cm si rezolvi. La Bandit nu l-am scos niciodata si nici la GSXF, ca deh, la Suzuki e "proaste", merge pana in panzele albe. Doar la Honde trebuie reparat... Editat Iunie 2, 2014 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 la mine un aveam de unde sa stiu ce era la senzorul de la cutie...l-am inlocuit. daca stiam il desfaceam, refaceam lipitura si puneam ceva silicon de bloc motor si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M800 Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Poti pune o poza cu senzorul stricat? Sunt curios cum vin pinii aceia pt fiecare viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 tu ai cumva sensor de indicator treapta? pentru ca asa pare, cate 1 pin per treapta, rezistivitate diferita => indicatie de treapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 nu,sunt doar 4 pini,indica doar neutru..dar mai sunt vreo 5 pini de plastic care teoretic se pot gaurii,pune pini metalici,cablaj,afisaj si voila.suna simplu dar probabil va fi un pic mai complicat.timp sa fie doar. eu din ce poze mai vazusem pe net erau cu oarece rezistente condensatori prin ei senzorii si nu aveau pinii aceaia 5 de plastic...dracu stie ce o vrut sa faca ochii oblici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) Am impresia ca la Pop indica totusi si daca esti in prima viteza sau nu. Trebuie sa se poata vedea pe schema electrica asta. La B12 sigur are si indicator de prima viteza ca de aici si tweakul cu "wheelie wire" - tai un fir, CDI-ul crede ca e tot timpul in trepte superioare si foloseste alta harta de avans pt. prima viteza -> mai multa putere. Vad ca si la ala de B6 are 3 bile (sau ce-o fi), la cel de Kult e sigur una singura, deci probabil indica si la B6 Pop primele 2 viteze sau ceva de genul. Editat Iunie 2, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit GSF 650 S Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 am revenit...dupa ce am chemat pe un baiat care se pricepe la moto si s-a uitat la ea mi-a zis ca nu are nimic....intre timp mi s-a mai oprit de vreo 2 ori si l-am chemat...cand punea mana pe ea pornea....fara sa-i faca nimic...se repara singura...ultima data mi-a desfacut-o jumate, s-a uitat la ea si mi-a zis ca nu isi da seama ce are...ce-i drept a pornit din prima cand a ajuns el...o fi vreun senzor ceva? E frustrant pentru ca mi-e frica sa nu ies cu ea din oras si sa raman pe acolo cu ea.. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Tu o pornesti cumva, sau incerci s-o pornesti in viteza cu cricul lasat? (si fara ambreiaj tras) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit GSF 650 S Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 Iti dai seama ca nu...oi fi eu incepator, dar totusi...sa stii ca are fix acelasi comportament....ca si cum as da sa o pornesc cum ai zis tu...acum de 2 zile nu mi-a mai facut figuri...om vedea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) Am patit-o tot cu un neincepator, doar ca la el cele 2 mini mufe care intra in ambreiaj erau slabite/scoase. Ori apasarea ambreiajului nu mai avea nici un efect in cazul asta. Daca spui ca asa pare, 2 directii ar fi: 1. contacte bloc dreapta, fie butonul rosu mare, fie chiar cel de pornire. desfacut, curatat smirghel fin si spray de contacte 2. senzor crick. vezi daca culiseaza corect si nu se blocheaza cumva. senzorul de crick e o dioda reed (parca) si acolo pot aparea probleme, mai ales ca nu exista "contact" fizic. Editat Iunie 4, 2014 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 intrebare intrebatoare, am cumparat un set de manete sport iar maneta de abreiaj nu are dedesupt acel sant in care culiseaza intrerupatorul de pornire, are ceva daca anulez acel intrerupator si unesc cei doi papuci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 intrebare intrebatoare, am cumparat un set de manete sport iar maneta de abreiaj nu are dedesupt acel sant in care culiseaza intrerupatorul de pornire, are ceva daca anulez acel intrerupator si unesc cei doi papuci ?O sa aiba doar daca o s-o pornesti in viteza cu ambreiajul netras si cricul ridicat Daca e buna bateria are putere sa-ti impinga motorul. Pina la urma urmei unde ai gasit manetele? Tin minte ca intrebai de compatibilitate, gaseai numai de frina sau ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Revin cu detali despre manete dupa ce le montez deocamdata vreau sa fiu sigur ca nu se incinge ceva pe undeva daca unesc cei doi papuci Legat de treaba cu cricul lasat sau in viteza nu cred ca o sa fie problema pentru ca folosesc intotdeauna ambreiajul la pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Revin cu detali despre manete dupa ce le montez deocamdata vreau sa fiu sigur ca nu se incinge ceva pe undeva daca unesc cei doi papuci Nu se incalzeste nimic. Am facut si eu modificarea asta la motoreta unui prieten. Merge asa de 2 ani. Chiar si daca incerci pornirea in viteza cu cricul sus, o sa simti un sut, atat (asta daca nu adormi cu degetul pe start). Acum depinde, daca ai 1.50m si nu atingi bine pe jos sau esti cu un picior pe marginea unui sant, poate o scapi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Revin cu detali despre manete dupa ce le montez deocamdata vreau sa fiu sigur ca nu se incinge ceva pe undeva daca unesc cei doi papuci Legat de treaba cu cricul lasat sau in viteza nu cred ca o sa fie problema pentru ca folosesc intotdeauna ambreiajul la pornire ce an e banditu tau? ce manete ti-ai luat? eu am vb cu garcya si a zis ca are ceva care sa se potriveasca la banditi 89-97. Eu de exemplu am in momentul de fata maneta de ambreaj de la un 650, la care a trebuit sa tai un "cioc" ca sa incapa la mine. Spor si sa ne arati si noua ce ai facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 al meu este din 2002, manetele au fost cumparate de pe ebay.co.uk de la un tip din hong kong dupa ce i-am trimis fotografiile cu manetele originale fata verso a zis sa specific in comanda " conversie SV6 " sper ca am retinut corect dar pot verifica maine daca este important iar manetele au fost pentru banditul de 1200. cand o sa le montez o sa revin cu fotografii si detali ( doamne ajuta sa se potriveasca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytyk Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 (editat) probleme cu potrivirea unei manete de ambreiaj la un bandit din 2006 am avut si eu , si cea mai simpla solutie a fost schimbarea suportului de la maneta cu unul de suzuki gsr 600 din 2006, asa gasesti pe ebay cate vrei si ce model vrei(daca vrei set cea de la frana e identica) ps. aste sunt Editat Iunie 7, 2014 de pytyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Si eu am scos senzorul de ambreiaj. Nu are nici o treaba cu incalzitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 stiti vorba aia " sa-ti dea dupa suflet " si uite asa manetele mele s-au potrivit fara nici o modificare zici ca asa a venit mobra echipata din fabrica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 (editat) Arata chiar f bine! Si mobra la fel! Cu bun gust alese! Nu prea imi plac mansoanele (ca utilitate, ca altfel zici ca de acolo sunt), dar e o parere personala, am preferat intotdeauna ceva de cauciuc mai moale, sau burete chiar. Editat Iunie 8, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Ce manete sunt alea ? Vreau si eu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 In cazul in care ai bandit de 600 din 2000-2004 intri pe ebay.co.uk , cauti manete sport scurte pentru Suzuki bandit 1200 fabricatie 2000-2004 si specifici in comanda pentru maneta de ambreiaj ca vrei " conversie SV6 " daca te uiti atent la unele fotografii pe spatele manetei de abreiaj o sa vezi stantat SV6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.