Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

..pe vremea asta nu ar trebui sa mai fol. socul

 

cine ti-a zis asta?

 

Daca motorul e rece, se foloseste choke-ul, si cand zic rece ma refer la temperatura ambientala sau putin peste.... chit ca afara-s 5 grade sau 30, intr-adevar, vara il tragi mai putin...dar tot il tragi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

avis amatorilor cu timp liber care au chef de modificari

cum am inlocuit senzorul de neutru de la cutia de viteze l-am luat pe cel vechi la puricat(deh curiozitatea inginerului care vrea sa stie ce e stricat).dupa vreo ora pierduta sa smulg tot siliconul pus pe partea unde intra firele am constatat ca de fapt nu e nici un cirucit in senzor sunt doar niste pini..culmea este ca are loc prevazut pt pini pt fiecare viteza. nici nu stiu daca se mai poate numi senzor pt ca e ceva pasiv ca un intrerupator.

ideea este ca cine dorest poate sa isi puna pini pt fiecare viteza in parte si un afisaj separat care sa indice viteza...

cand o sa am timp cred ca o sa ma apuc de un astfel de proiect.

problema cu senzorul meu a fost pana la urma o lipitura la un pin care se desprinsese si cum se dilata siliconul de la temperatura nu mai facea contact...acum ma simt destul de indignat ca am dat 60 de euro pe un "senzor" nou.

iar la suzuki sa le fie rusine ca cer 60 de euro pe 2 mufe si 4 fire..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul e de fapt un intrerupator. El pune la masa un circuit care se "inchide" si taie CDI-ul parca. Atat. La Honde, ca lucrez la atelier si toti amicii au Honde, se poate usor aleza din filet astfel incat pinul interior, care se toceste, sa patrunda mai mult si sa poata face contact.

http://img.jpcycles.com/zoom/ZZ34367_A.jpg

unde pinul de cupru se toceste. Mergi la un strung, iei din filet 0.08-0.10 cm si rezolvi. La Bandit nu l-am scos niciodata si nici la GSXF, ca deh, la Suzuki e "proaste", merge pana in panzele albe. Doar la Honde trebuie reparat...

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai cumva sensor de indicator treapta? pentru ca asa pare, cate 1 pin per treapta, rezistivitate diferita => indicatie de treapta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu,sunt doar 4 pini,indica doar neutru..dar mai sunt vreo 5 pini de plastic care teoretic se pot gaurii,pune pini metalici,cablaj,afisaj si voila.suna simplu dar probabil va fi un pic mai complicat.timp sa fie doar.

eu din ce poze mai vazusem pe net erau cu oarece rezistente condensatori prin ei senzorii si nu aveau pinii aceaia 5 de plastic...dracu stie ce o vrut sa faca ochii oblici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am impresia ca la Pop indica totusi si daca esti in prima viteza sau nu. Trebuie sa se poata vedea pe schema electrica asta.

La B12 sigur are si indicator de prima viteza ca de aici si tweakul cu "wheelie wire" - tai un fir, CDI-ul crede ca e tot timpul in trepte superioare si foloseste alta harta de avans pt. prima viteza -> mai multa putere.

 

Vad ca si la ala de B6 are 3 bile (sau ce-o fi), la cel de Kult e sigur una singura, deci probabil indica si la B6 Pop primele 2 viteze sau ceva de genul.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am revenit...dupa ce am chemat pe un baiat care se pricepe la moto si s-a uitat la ea mi-a zis ca nu are nimic....intre timp mi s-a mai oprit de vreo 2 ori si l-am chemat...cand punea mana pe ea pornea....fara sa-i faca nimic...se repara singura...ultima data mi-a desfacut-o jumate, s-a uitat la ea si mi-a zis ca nu isi da seama ce are...ce-i drept a pornit din prima cand a ajuns el...o fi vreun senzor ceva? E frustrant pentru ca mi-e frica sa nu ies cu ea din oras si sa raman pe acolo cu ea..



Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit-o tot cu un neincepator, doar ca la el cele 2 mini mufe care intra in ambreiaj erau slabite/scoase. Ori apasarea ambreiajului nu mai avea nici un efect in cazul asta.

Daca spui ca asa pare, 2 directii ar fi:

1. contacte bloc dreapta, fie butonul rosu mare, fie chiar cel de pornire. desfacut, curatat smirghel fin si spray de contacte

2. senzor crick. vezi daca culiseaza corect si nu se blocheaza cumva. senzorul de crick e o dioda reed (parca) si acolo pot aparea probleme, mai ales ca nu exista "contact" fizic.

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare, am cumparat un set de manete sport iar maneta de abreiaj nu are dedesupt acel sant in care culiseaza intrerupatorul de pornire, are ceva daca anulez acel intrerupator si unesc cei doi papuci ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare, am cumparat un set de manete sport iar maneta de abreiaj nu are dedesupt acel sant in care culiseaza intrerupatorul de pornire, are ceva daca anulez acel intrerupator si unesc cei doi papuci ?

O sa aiba doar daca o s-o pornesti in viteza cu ambreiajul netras si cricul ridicat :) Daca e buna bateria are putere sa-ti impinga motorul.

Pina la urma urmei unde ai gasit manetele? Tin minte ca intrebai de compatibilitate, gaseai numai de frina sau ceva de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu detali despre manete dupa ce le montez deocamdata vreau sa fiu sigur ca nu se incinge ceva pe undeva daca unesc cei doi papuci

 

Legat de treaba cu cricul lasat sau in viteza nu cred ca o sa fie problema pentru ca folosesc intotdeauna ambreiajul la pornire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu detali despre manete dupa ce le montez deocamdata vreau sa fiu sigur ca nu se incinge ceva pe undeva daca unesc cei doi papuci

 

Nu se incalzeste nimic. Am facut si eu modificarea asta la motoreta unui prieten. Merge asa de 2 ani. Chiar si daca incerci pornirea in viteza cu cricul sus, o sa simti un sut, atat (asta daca nu adormi cu degetul pe start). Acum depinde, daca ai 1.50m si nu atingi bine pe jos sau esti cu un picior pe marginea unui sant, poate o scapi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu detali despre manete dupa ce le montez deocamdata vreau sa fiu sigur ca nu se incinge ceva pe undeva daca unesc cei doi papuci

 

Legat de treaba cu cricul lasat sau in viteza nu cred ca o sa fie problema pentru ca folosesc intotdeauna ambreiajul la pornire

ce an e banditu tau? ce manete ti-ai luat? eu am vb cu garcya si a zis ca are ceva care sa se potriveasca la banditi 89-97. Eu de exemplu am in momentul de fata maneta de ambreaj de la un 650, la care a trebuit sa tai un "cioc" ca sa incapa la mine. Spor si sa ne arati si noua ce ai facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu este din 2002, manetele au fost cumparate de pe ebay.co.uk de la un tip din hong kong dupa ce i-am trimis fotografiile cu manetele originale fata verso a zis sa specific in comanda " conversie SV6 " sper ca am retinut corect dar pot verifica maine daca este important iar manetele au fost pentru banditul de 1200. cand o sa le montez o sa revin cu fotografii si detali ( doamne ajuta sa se potriveasca )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme cu potrivirea unei manete de ambreiaj la un bandit din 2006 am avut si eu , si cea mai simpla solutie a fost schimbarea suportului de la maneta cu unul de suzuki gsr 600 din 2006, asa gasesti pe ebay cate vrei si ce model vrei(daca vrei set cea de la frana e identica)

 

ps. aste sunt

post-66813-0-70220600-1402169100_thumb.jpg

Editat de pytyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti vorba aia " sa-ti dea dupa suflet " si uite asa manetele mele s-au potrivit fara nici o modificare zici ca asa a venit mobra echipata din fabrica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata chiar f bine! Si mobra la fel! Cu bun gust alese! Nu prea imi plac mansoanele (ca utilitate, ca altfel zici ca de acolo sunt), dar e o parere personala, am preferat intotdeauna ceva de cauciuc mai moale, sau burete chiar.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul in care ai bandit de 600 din 2000-2004 intri pe ebay.co.uk , cauti manete sport scurte pentru Suzuki bandit 1200 fabricatie 2000-2004 si specifici in comanda pentru maneta de ambreiaj ca vrei " conversie SV6 " daca te uiti atent la unele fotografii pe spatele manetei de abreiaj o sa vezi stantat SV6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...