Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Presupun ca ai cautat anunturi "dezmembrez suzuki bandit". Spre ex aici >> /index.php?/topic/717381-dezmembrez-suzuki-bandit-600n-din-1996/page-2 << nu mai are decat jugurile, fara telescoape 200 RON.

Deci FOARTE costisitor nu e. Probabil ca cu 500 ron iei cam tot ce-ti trebuie (daca le gasesti pe toate intr-un singur loc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

Azi am facut primii km cu Bandit-ul(20km), dupa cateva luni de pauza de mers cu o motocicleta.Da,pot sa zic ca pt mine s-a deschis sezonul, afara e un soare caldut ce da 7-8 grade la umbra :D .Am ramas destul de impresionat de Bandit, are un cuplu foarte placut pt un motor 4 in linie avand in vedere ca vin de pe un SV650s, pe curbe se lasa fara efort, dupa 5000-6000 de ture isi arata adevarata putere.Pozitia pe ea o ador, nu stiu cum v-a fi la drumuri lungi...ramane de vazut, saua extrem de moale si confirtabila.Pana acum numai chestii pro, poate dupa mai multi km am sa le aflu si cele contra :D

 

Hai cu primavara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca ai cautat anunturi "dezmembrez suzuki bandit". Spre ex aici >> /index.php?/topic/717381-dezmembrez-suzuki-bandit-600n-din-1996/page-2 << nu mai are decat jugurile, fara telescoape 200 RON.

Deci FOARTE costisitor nu e. Probabil ca cu 500 ron iei cam tot ce-ti trebuie (daca le gasesti pe toate intr-un singur loc).

Salut,

Multumesc pentru sprijin. Cred ca nu m-am exprimat bine mai sus - am nevoie si de telescoape, practic tot ansamblul. Am gasit unul singur...in alta parte. Mersi oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.

am achiziționat de curând un bandit 600S din 2004.

si am o intrebare lagată de acceleratie.

în treapta 1 sau 2 daca o tin la relanti si apoi vreau sa accelerez incet zbiceste foarte tare.

dece?

» Post actualizat in 20 Feb 2015 09:07

de curand am vrut sa scriu dar s-a modificat singur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg ce inseamna "zbiceste" ...

de ce doar in treptele 1 si 2, sa inteleg ca accelerezi in viteza ... dar nu inteleg de ce ai accelera DIN RELANTI in treapta 2?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa zic ca in momentul cand las acceleratia moale de nu mai accelerez apoi accelerez din nou dar foarte incet nu tare...simt un soc puternic te impinge pentru un moment foarte tare motocicleta si asta este inconfortabil mai ales daca faci un viraj la stanga sau la dreapta in momentul cand vrei sa accelerezi din nou te poate dezichilibra.e o senzatie ca si cum cineva te-ar lovii din spate.

» Post actualizat in 21 Feb 2015 06:36

dece in treapta unu si doi? pentru ca le folosesc cel mai mult in oras, mai ales in aglomeratie trebuue sa accelerezi si decelerezi continu...iar in momentul cand vrei sa accelerezi putin (bum) parca cineva te loveste din spate... face si in celelalte trepte doar ca nu are atata putere sa te zbiceasca dar se seimte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca doar in primele 2 trepte simti tu fiind vorba de cuplu

eu zic sa verifici cablurile de acceleratie si ambreiaj ca poate agata undeva

pe de alta parte poate este ceva la ambreriaj unde merge patinat o perioada pana "prinde bine" - situatie in care simti numai in anumite trepte

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si intinderea lantului. In frana de motor se intinde jos, in acceleratie se intinde sus. Daca este foarte slab lantul rezulta acea "pauza" in accelerare si acel soc, la reluarea ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect. lantul verifica-l primul. treapta 1 si 2 au cel mai mare cuplu, si de-aia provoaca cel mai perceptibil moment. cred ca face si in alt trepte, dar nu e asa perceptibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, problema s-a rezolvat..era de la lant...defapt e ceva normal, trebuie doar sa fiu mai atent cu acceleratia.

As mai avea inca o intrebare, fiind incepator ca si motociclist dar si ca posesor de suzuki bandit (600S) intrebarea este urmatoarea:

Ce trebuie controlat periodic la aceasta motocicleta sau ce trebuie schimbat?

la cati km se schimba uleiul?

la cati km se unge lantul?

la cati km se face sincronizarea carburatoarelor?

la cati km se schimba bujiile?

cam cati km rezista un set de anvelope noi?

si ultima intrebare, cati km poate rezista un motor de bandit 600 avand in vedere ca al meu are deja 45.000 km?

intrebari ar mai fii multe..poate mai primesc de la voi cateva indici, cateva pareri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, problema s-a rezolvat..era de la lant...defapt e ceva normal, trebuie doar sa fiu mai atent cu acceleratia.

As mai avea inca o intrebare, fiind incepator ca si motociclist dar si ca posesor de suzuki bandit (600S) intrebarea este urmatoarea:

Ce trebuie controlat periodic la aceasta motocicleta sau ce trebuie schimbat?

la cati km se schimba uleiul?

la cati km se unge lantul?

la cati km se face sincronizarea carburatoarelor?

la cati km se schimba bujiile?

cam cati km rezista un set de anvelope noi?

si ultima intrebare, cati km poate rezista un motor de bandit 600 avand in vedere ca al meu are deja 45.000 km?

intrebari ar mai fii multe..poate mai primesc de la voi cateva indici, cateva pareri.

 

1. 5.000-6.000 km sau odata pe an (care vine mai repede) filtrul odata da, odata nu

2. cu ulei de transmisie la 300 km, cu spray de lant la 500 km - sau dupa fiecare ploaie (pe care ai mers) se spala in functie de cat de jegos e...de obicei pe la 800-1000 km.

3. sincronizarea se face odata cu schimbarea bujiilor si a filtrului de aer, cam odata la 15.000 km/2-3 ani

3. vezi 2

4. depinde de anvelopa si stilul de mers, in medie cam 15.000 km

5. depinde de stilul de mers si intretinere. Intretinut bine, ajungi la cateva sute de mii de km fara interventii majore in motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu avea cam 70.000 pe ceas cand l-am dat, si real nu avea mai mult de 100 mii, dar motorul era brici...

 

eu zic ca pana la cel putin 150-200 mii nu-i faci nici macar resegmentare, d-apai arbori, biele, rectificari scaune supape s.a. de genu.... am zis interventii majore. Asta la un motor ingrijit, cu schimburile la timp, cu un ulei bun, si calarit cu cap, nu forjat numai la/langa rosu.

 

O distributie (lant/intinzator/patine) de exemplu eu nu o vad interventie majora, ci intretinere/consumabil, la fel si ambreiajul.

 

 

La VTR de exemplu se umbla la distributie cam odata la 30.000 km sau 4/5 ani...se verifica lanturile, patinele (se schimba daca-s uzate) si se schimba intinzatoarele (care-s cam pacatoase din fabrica, d-aia se face inspectia asa de des)

Daca nu o faci risti sa-ti cedeze unu dintre intinzatoare si sa-ti sara distributia din punct => tocana de supape/pistoane/segmenti...iar reparatiile...OHO, daca scapi doar cu supape si piston, mai adaugi si toata distributia de-odata, care e la dublu, ca asa e la V-uri, adica 2 lanturi, 2 intinzatoare, etc...

 

Se face pt ca nu exista semne ca ar ceda, (gen zgomote sau alte simptome decat rar)

Eu am avut noroc si am auzit o zornaiala, si nu am mai mers cu mobra pana nu am schimbat intinzatoarele si-am verificat lant si patine... oricum aveam de gand sa le schimb, dar nu atunci. Altii, nu au fost la fel de norocosi, au amanat revizia asta si au avut de schimbat si lanturi si patine si supape...sau mai rau, si pistoane/segmenti sau si mai rau...au cautat motor de schimb pe ebay. Buba vine de la intinzatoare, care desi OEM Honda Japonia...au un arc ciudat, ce ori se lasa usor/treptat si atunci auzi zornait si stii ca e buba la distributie si tre schimbat intinzatorul sau f rar si lantul/patina, ori se lasa brusc sau sare si nu-ti mai tine lantul tensionat, care sare si el peste dinti..... Multi pun intinzatoare aftermarket manuale, fara arc, cu pilulita de blocaj si tensioneaza manual lantul regland piulitele alea odata la 5-10 mii de km...dar si atunci e cu du-te vino pt ca: 1. trebuie sa stii cand si cum sa reglezi si nu e chiar asa usor, 2. daca lantul trebuie schimbat nu stii niciodata, daca nu mai inspectezi zona la fel de des ca la cele automate/de farbica.....

 

hai ca din fiabilitatea Banditului am ajuns la metehnele VTR-ului :crack: dar daca tot am scris....sa fie postat

 

PS: Daca intereseaza pe cineva sa schimbe Banditul cu "altceva" ii recomand un V2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu contestam ca sunt motoare bune, doar ca prin cateva sute de mii s-ar intelege si 300 mii sau 500 ... ceea ce eu nu cred. Am spus ca trece binisor de 100 de mii, deci te poti trezi cu el la 200 ..In rest, nu contest!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ce acumulator ma sfatuiti sa achizitonez?

1. YUASA YTX-12BS

sau

2. MOTOBATT MBTX12U

 

Ce imi puteti spune despre MOTOBATT, am vazut ca sunt USA dar nu stiu mai nimic despre ei.

 

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor !!!

 

1. Doresc sa va multumesc tuturor pentru urarile de bun venit.

 

2. In perioada 4-5 aprilie, avem "Sarbatoarea permiselor cat.A, editia a II a", locatia este Curtea de Arges (dati o cautare pe forum, eu nu pot sa pun link-ul)

Este cineva interest de acest eveniment, poate dam o tura si pe Transfagarasan ???

 

Sunt motociclisti din Bucuresti dornici sa participle la acest eveniment???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...