Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

leprechoane pai desfa airboxul de la filtrul de aer si vezi ce e acolo, daca e murdar, daca ai un cuib de soareci etc... verifica si bujiile si mergi si curata carburatoarele, mai e si asta o varianta

Salut,

 

Bujiile abia le-am schimbat si carburatoarele le-am facut sincronizarea si schimb de ulei acu o saptamana.

Cel mai probabil maine dau jos filtrul sa vad daca are propria flora si fauna si am sa revin cu un raspuns.

 

Multumesc pentru sugestii oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Lanțul îmi este întis la maxim și aș vrea să îmi iau unul nou. Dar am o dilemă, o-ring sau x-ring? Am vorbit cu 2 băieți ieri la ieșirea din Gherla dar nu m-au lămurit. De ce ar fi mai bun x-ringu'? Mulțumesc!

 

P.S. Acum am o-ring pe moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce-am pus o poza pe topicul de GSXF-uri. X-ringul are viata mai lunga. Eu pe Bandit am pus XRing si nu mi-a parut rau deloc! Avusesem ORing inainte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc Macke! Acum vre-o jumătate de oră mi-a luat soțul meu de la mymoto. Am ales x-ring. Mai pe seară fug la service să mi-l schimbe. Acum se aud niște trosnete tare ciudate și este întins la maxim. Drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu stiu daca ma poate ajuta cineva dar am o problema si poate ma lamureste cineva.

Uneori cand dau sa pornesc cu motorul la rece, porneste si apoi se ineaca chiar si cu socul tras.

Si plus de asta am patit-o de doua ori ieri, cu a doua trag de acceleratie si nimic, si cand strang ambreiajul motorul moare.

Cineva mi-a zis ca e posibil sa fie de la filtrul de aer.

A mai patit cineva asta ?

Dupa ce schimbi filtrul de aer cu unul original sau aproape de ce stock (hiflo) daca zici ca ai demontat carburile inseamna ca ai scos si pilot jeturile.Daca float levelurile sunt dupa carte , adica nu ai umblat la plutitoare , acele sunt la pozitia conf manualului si jigloarele inchid, vezi cate ture ai desfacut pilot jeturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O explicatie "savanta" dar in acelasi timp foarte "explicita", numa' buna pentru un nou venit. Un sfat, studiaza termenii/denumirile pentru ca le cam amesteci. Intai stapanestele si dupa aia dai sfaturi. Nu de alta dar s-ar putea sa te creada unii. Fara suparare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce schimbi filtrul de aer cu unul original sau aproape de ce stock (hiflo) daca zici ca ai demontat carburile inseamna ca ai scos si pilot jeturile.Daca float levelurile sunt dupa carte , adica nu ai umblat la plutitoare , acele sunt la pozitia conf manualului si jigloarele inchid, vezi cate ture ai desfacut pilot jeturile.

Nu am desfacut eu carburatoarele ca nu ma pricep am fost la service si am facut toate operatiunile.filtrul imi ajunge maine si il schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O explicatie "savanta" dar in acelasi timp foarte "explicita", numa' buna pentru un nou venit. Un sfat, studiaza termenii/denumirile pentru ca le cam amesteci. Intai stapanestele si dupa aia dai sfaturi. Nu de alta dar s-ar putea sa te creada unii. Fara suparare !

De ce nu dai tu un sfat , si dupa aceea critica pe altul, stai linistit ca stapanesc termenii, pana una alta gandeste la o solutie , nu te frustra aiurea ca nu are sens,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leprechaun, exact acesta este simptomul de soc netras la rece. Asa pateam eu cand il trageam prea putin. Verifica mecanic faptul ca s-a tras complet, ar trebui sa sara de 3k scoasa din viteza, il inchizi apoi pana ajunge la vreo 2000, daca pleci direct fara sa astepti sa se incalzeasca motorul poti simti lipsa asta de putere si tendinta de a se opri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am desfacut eu carburatoarele ca nu ma pricep am fost la service si am facut toate operatiunile.filtrul imi ajunge maine si il schimb.

 

Foarte bine, nu te pricepi, NU umbla! E un sfat foarte bun pe care eu nu l-am ascultat la vremea mea. In sfarsit ...

 

Miroase a benzina (nearsa) gazele de esapament?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene Adrian, se pare ca trebuie sa studiezi DEX - ul ca sa vezi ce inseamna frustrare. "Jiglor" este de fapt jiclor si nu inchide ci dozeaza, alea care inchid se numesc "cui pontou" iar in loc de "pilot jet" nu era mai simplu "surub reglare amestec" ? Da' suna mai interesant este drept. Ca sfat, carburatorul este o chestie foarte delicata, nu este recomandat de a umbla la ele un amator asa ca bine a facut Leprechaun.

S-auzim numa' de bine

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie sa nu facem confuzii ...

Pilot screw e surubul la care multi umbla fara a sti ce face el.

Pilot jet e un jiclor in interiorul carburatorului si pe care nu il poti regla. Ala se schimba/curata.

 

Ce se desface este pilot screw, iar setarea e STANDARD (adica un numar de ture de desfacut, daca nu ai modificari, adica toba, filtru sport ..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee, cat a dat pe lanț?pinioanele nu le ai schimbat?

Îmi cer scuze pentru întârziere. Am dat 518 ron, în pachet avea și pinioane. Ieri l-am și schimbat la cei de la Servimpex Turda, 70 ron manopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leprechaun, exact acesta este simptomul de soc netras la rece. Asa pateam eu cand il trageam prea putin. Verifica mecanic faptul ca s-a tras complet, ar trebui sa sara de 3k scoasa din viteza, il inchizi apoi pana ajunge la vreo 2000, daca pleci direct fara sa astepti sa se incalzeasca motorul poti simti lipsa asta de putere si tendinta de a se opri.

Salut, am schimbat filtrul si la fel face.

M-am uitat la soc si ideea e ca daca pornsc fara soc sta pornit cam intr-o mie de turatii.in momenul cand trag socul moare motorul.Am vorbit la service si mi-a zis ca e pe duca cablul de soc deci trebuie schimbat imediat.sper sa fie de la asta problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Macke pentru ajutor, poate pricepe cine trebuie. Pilot jet -ul este cumva denumit si emulsor sau ma insel ?

 

Atentie sa nu facem confuzii ...

Pilot screw e surubul la care multi umbla fara a sti ce face el.

Pilot jet e un jiclor in interiorul carburatorului si pe care nu il poti regla. Ala se schimba/curata.

 

Ce se desface este pilot screw, iar setarea e STANDARD (adica un numar de ture de desfacut, daca nu ai modificari, adica toba, filtru sport ..)

este adevarat ca pilot jetul e standard , la pilot screw sau suruburile de amestec m-am referit.Alea pe care nu le mai nimeresti asa usor fara sa ai surubelnita gradata si bineinteles tuburile de emulsie pot fi si ele ovalizate , tocmai am schimbat un set la B 12 si diferenta e mare .in nici un caz ele nu sunt pilot jeturi ca sa priceapa motociclistul intarziat care are o atitudine superiora tipica unui om care sta bine la termeni dar nu stiu daca e la fel de bun la practica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Macke pentru ajutor, poate pricepe cine trebuie. Pilot jet -ul este cumva denumit si emulsor sau ma insel ?

 

Nu stiu, de ce sa vorbesc prostii... eu am luat denumirea din manual, ca sa fiu sigur ca nu le incurc.

 

@Leprechaun:

verifica surubul de relanti (cel din spatele cilindrilor, sub carburi) .. ai umblat cumva acolo de curand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leprechaun, motorul se porneste dupa ce tragi socul, e normal ca motorul sa aibe doar 1k rpm rece fara soc si e normal sa moara daca il tragi repede dupa ce pornesti. Asa ca trage socul maxim, porneste motorul, asteapta cateva secunde sa se stabilizeze turatia (va ajunge pe la 3-4krpm) apoi il impingi usor pana ajunge pe la 1500-2000. Cu motorul incalzit dupa ce ai impins socul, ar trebui sa ai relanti pe la 1300rpm pe care o reglezi din surubul de care zice Macke doar dupa ce motorul s-a incalzit suficient

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa nu facem scenarii peste scenarii trebuie sa:

1. filtru bun;

2. bujii - culoare / stare;

3. benzina buna (nu veche sau cu aditivi, etc);

4. sa nu se fi umblat la vreo setare, gen surubul de reglaj la relanti;

5. canea - vacuum bun, fara fisuri, filtru din canea in stare BUNA!

 

Daca trece testele, urmeaza carburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cineva sa recomande un mecanic sau service bun in Bucuresti pentru o inspectie/verificare generala de genul gresat pe unde e nevoie, curatat ici-colo, strans suruburi daca e cazul, curatat/intins lant, diverse verificari etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...