mathe Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 in sfarsit probabil printr-un miracol am reusit sa intru pe Banditmania am citit tot ce s-a scris in ultima vreme sper ca toata lumea e ok. Am scapat de nr de leasing in sfarsit e pe numele meu am reusit toata transcrierea intr-o singura zi RAR platit toate taxele(m-au ajutat prietenii cat am fost la RAR ei au platit taxele) numerele le am deja de la motocicleta cealalta , sant preferentiale asa ca pot sa ma plimb cu ea. in rest numai bine rog operatorri daca se poate sa mute la Banditmania .Greseala mea ,scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Septembrie 16, 2006 Share Postat Septembrie 16, 2006 (editat) din pacate de frumos ce-am vopsit-o am reusit s-o pun pe jos am spart capacu de la motor de pe stanga. daca stie cineva de vreunu, dati un bip - 0744 974 317 (am cazut pe faimoasa piatra cubica, si din fericire daunele se rezuma la carena de far pe stanga si capacu motorului. in afara de capac, de carena nu-mi pare rau, acu am motiv sa o fac naked ) Editat Septembrie 16, 2006 de alex-bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Septembrie 17, 2006 Share Postat Septembrie 17, 2006 O fratilor.... m-a dat un conservar jos... si ceva nu mai pusca la hotul meu... problemele pe care le-am am identificat... capacul stanga de la motor spart si transpira.... masuri urgente de dat jos si sudat pana gasesc unul in regula capacul drepta de la motor raschetat... aici nu stiu.. poate sa se fi bulit ceva inauntru? ce e acolo?! carena si semnalizatorul fata raschetate.. se rezolva problema e ca simt ca nu mai trage ca inainte (am observat asta in a 2-a - motor cald, cand am schimbat a 3-a a inceput sa traga parca ca inainte)... e posibil sa am pasarele, mai ales datorita lipsei de experienta si inca o faza curioasa... urcand o panta nu foarte inclinat hotul meu a inceputa sa nu mai traga (exact asa face cand ramn fara benzina).. cand am ajuns sus indreptandu-ma spre prima benzinerie si-a revenit... ma steptam sa intre 19 litrii (ca de obicei in cazurile astea) dar in schimb au intrat DOAR 13.... e normal sa faca asa cu 7 litrii in rezervor? eu nu cred... Bine ca am scapat eu cu bine.. asta e clar ... da ma cam doare sufletul cand il vad ce-a fost si ce-a ajuns... btw intreba cineva de suportul ala pt bagaje.... PM pt mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 capacul drepta de la motor raschetat... aici nu stiu.. poate sa se fi bulit ceva inauntru? ce e acolo?! blink.gif pe dreapta e o sonda de presiune pentru ulei...daca nu-ti sta aprins becul de la ulei e ok...ca de obicei capacul se stramba si apasa pe surubelul din varful sondei(facand scurt...si deasta se aprinde becul) daca nu s-a aprins e bine dar pregateste-te de altul ca la cea mai mica chestie va ceda...sau du-l sa-ti mai adauge niste material pe el(prin sudura) succes...si sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul_R1 Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 (editat) Sal, am shi eu un bandit, inca... Anunt Numai bine Editat Septembrie 21, 2006 de raulciurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 Bafta la vanzare (da' numa' daca lasi vrajala cu Hornelu de 900 si ti iei 1200le ca sa ramai in familie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul_R1 Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 Bafta la vanzare (da' numa' daca lasi vrajala cu Hornelu de 900 si ti iei 1200le ca sa ramai in familie). M-ai pus pe ganduri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 Salut nu are cineva de vanzare cablu km pentru bandit de 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Septembrie 24, 2006 Share Postat Septembrie 24, 2006 fratilor banditi... http://www.louis.de/_204fe8c2a7d21494baf83...N77B%2525252F96 asta e kitul de lant si pinioane pt bandit? da in poza de ce sunt 3? care bun? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 24, 2006 Share Postat Septembrie 24, 2006 fratilor banditi... http://www.louis.de/_204fe8c2a7d21494baf83...N77B%2525252F96 asta e kitul de lant si pinioane pt bandit? da in poza de ce sunt 3? care bun? mersi Stai flexat ca l-ai ales pe cel bun (pe cel mai bun, actually) Poza aceea cu alea 3 kituri de lant e generica si apare orice model ai alege. Important e Bestellnummer-ul iar linkul ce l-ai postat e cel bun. Am avut DID X-Ring pe GS 500 si acum am tot DID X-Ring pe Bandit si sunt ceva de vis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Pana la urma nu cablu imi trebuie , in roata din fata este capul kilometrajului(sau nu stiu cum sa-l numesc) chestia aia neagra, in interiorul caruia este melcul (chestie alba din plastic) ce invarte cablul , de pe aia mi sau dus dintile si nu mai invarte cablul. daca stiti pe cineva care are asa ceva sau dezmembreaza moto. suzuki sa-mi dati de stire.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Suzuki scoate o noua generatie de banditi motoare de 1250 cmc si 650 cmc cu racire cu lichid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Pana la urma nu cablu imi trebuie , in roata din fata este capul kilometrajului(sau nu stiu cum sa-l numesc) chestia aia neagra, in interiorul caruia este melcul (chestie alba din plastic) ce invarte cablul , de pe aia mi sau dus dintile si nu mai invarte cablul. daca stiti pe cineva care are asa ceva sau dezmembreaza moto. suzuki sa-mi dati de stire.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motohead13 Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 despre bandit 2007 pe moto-station.com http://www.moto-station.com/article1998-ne...-ns-bandit.html si http://www.moto-station.com/article1999-ne...-ns-bandit.html Se pare ca au renuntat la varianta aer-ulei si carburatoare Asa ca din 2007 ---------------injectie si racire pe lichid Oricum la cum arata si la imbunatatirile aduse nu mai sta in fata nimic Nu mai are contracanditat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Aspru!!! Astept sa vad live Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 (editat) De ce dracu or trebuit idiotii sa phoota si Banditu nujtiu Ma kak in racirea lor pe apa inutila ca aripioarele alea de pe blocu motor faceau toti banii si ti alerga pulsu la Herz numai cand te uitai la el. La puterea litrica a Banditului racirea pe aer/ulei era nu doar arhisuficienta dar si optima. Dar de ce sa lasi lucrurile simple cand poti sa le complici? Acum arata ca iuda blocu motor, ca ala a lu' Hornelu si Feizar. Ma rog... asa se pare ca o sa ma indrept pe viitor catre un Bandit 1200 N din prima generatie (96-2000) cu ABS sau maxim din generatia a doua dupa 2001 si max 2004 (da' care am inteles ca nu e disponibil in varianta ABS cel putin nu in varianta N). Chiar si modelul 2005-2006 ma dispera cu plasticaraia aia najpa intre far si bord care nu stiu de ce zmeu nu l-au putut lasa cromat si l-au facut negru. Aaaa... ca mi am amintit sa nu mai vorbim de vitezometru ala digital retardat de la astea mai noi. Hate it. Oricum, cel mai adevarat Bandit ramane ala din prima generatie. Editat Octombrie 5, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Salutare. Oare pot pune pe un bandit din 94, pe spate un cauciuc de 180/55 R17?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 (editat) De ce dracu or trebuit idiotii sa phoota si Banditu nujtiu Ma kak in racirea lor pe apa inutila ca aripioarele alea de pe blocu motor faceau toti banii si ti alerga pulsu la Herz numai cand te uitai la el. La puterea litrica a Banditului racirea pe aer/ulei era nu doar arhisuficienta dar si optima. Dar de ce sa lasi lucrurile simple cand poti sa le complici? Acum arata ca iuda blocu motor, ca ala a lu' Hornelu si Feizar. Ma rog... asa se pare ca o sa ma indrept pe viitor catre un Bandit 1200 N din prima generatie (96-2000) cu ABS sau maxim din generatia a doua dupa 2001 si max 2004 (da' care am inteles ca nu e disponibil in varianta ABS cel putin nu in varianta N). Chiar si modelul 2005-2006 ma dispera cu plasticaraia aia najpa intre far si bord care nu stiu de ce zmeu nu l-au putut lasa cromat si l-au facut negru. Aaaa... ca mi am amintit sa nu mai vorbim de vitezometru ala digital retardat de la astea mai noi. Hate it. Oricum, cel mai adevarat Bandit ramane ala din prima generatie. Partea ca i-or bagat racire pe apa poate ca or gandit-o si galbenii aia mai mult sau mai putin . poate de ce i-or schimbat cilindreea la banditu mare, cine stie.... Cat despre aspectul blocului motor is foarte de acord cu tine. L-au bulit rau.Nu i se mai vede muschiul ca inainte. Din poze arata prea cuminte!! Vitezometru ala digital e naspa rau. Bordul cu 2 ceasuri de pe primele generatii ruleaza, eventual un indicator de combustibil ii mai trebuia da stii cum e, nu poti fii cu p@la-n poponeata si cu sufletu-n rai. Da sa le vedem pe viu, poate totusi place la ochi. Numa bine!! P.S. Despre puterea noii generatii de bandit nu se stie nimic sau nu am fost eu atent? Riscati careva un pronostic? Editat Octombrie 5, 2006 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 Baieti...de unde dracu as putea sa iau si eu disributia pt. un bandit din 94 de 400???? Si cam pe la ce banuti? Zornaie lantul de ma apuca nervii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 (editat) Salutare. Oare pot pune pe un bandit din 94, pe spate un cauciuc de 180/55 R17?? Banuiesc ca te referi la ala micu de 400. Sincer ma cam indoiesc ca ar intra un 180 pe el, cel putin nu fara modificari. 600le din prima generatie 95-2000 fabrica l-a omologat cu 150 dar cred ca nici dracu nu are sub 160 pe el Prietenul meu cu B6 din '95 are 180 pe el si spune ca se comporta f bine. Cica ar intra fara modificari chiar si un 190. Partea ca i-or bagat racire pe apa poate ca or gandit-o si galbenii aia mai mult sau mai putin . poate de ce i-or schimbat cilindreea la banditu mare, cine stie.... Cat despre aspectul blocului motor is foarte de acord cu tine. L-au bulit rau.Nu i se mai vede muschiul ca inainte. Din poze arata prea cuminte!! Vitezometru ala digital e naspa rau. Bordul cu 2 ceasuri de pe primele generatii ruleaza, eventual un indicator de combustibil ii mai trebuia da stii cum e, nu poti fii cu p@la-n poponeata si cu sufletu-n rai. Da sa le vedem pe viu, poate totusi place la ochi. Numa bine!! P.S. Despre puterea noii generatii de bandit nu se stie nimic sau nu am fost eu atent? Riscati careva un pronostic? Acuma banuiesc ca nu vom bori langa ele cand le-om vedea pe viu insa sunt departe de imaginea si sarmul alora mai vechi, din primele 2 generatii. Si in general observ un trend de bataie de joc a designerilor moto in ultima vreme si asta la toate firmele. Sunt si exceptii insa majoritatea sunt inrautatiri estetice. Speram ca macar Banditu sa fie crutat insa... Puterea maxima a ramas aproximativ aceeasi la 1250 fara de 1200, doar curba de putere si cuplu s-a imbunatatit ceva (datorata cresterii cu 98cc a capacitatii). La 650 puterea max a crescut umpic. Editat Octombrie 6, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 Da, de 400 ii. M-am interesat dar nu intra. Pacat de cauciuc ca-i un Michelin nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orion Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 Da, de 400 ii. M-am interesat dar nu intra. Pacat de cauciuc ca-i un Michelin nou www.louis.de azi mi-a venit pt unu bandit din 97 de 600 cauta si vei gasi si vezi ca e cineva care aduce de la louis la pret de catalog... asa am comandat si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 Urgent...caut kit de distributie pt. Bandit de 400 '94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 (editat) Urgent...caut kit de distributie pt. Bandit de 400 '94 www.louis.de ----------130 de euro kit Regina (plus comisionu cui ti-l aduce) Editat Octombrie 13, 2006 de alin_barburas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 13, 2006 Share Postat Octombrie 13, 2006 KIT DISTRIBUTIE....kit de lant este alta mancare de peste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.