Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

am aerisit frinele si singur, si in doi. procedura:

iei un furtun transparent cit mai lung (1-2m) si o seringa de 20ml. te duci si cumperi o cheie speciala pt. aerisitor. e mult mai usor decit cu o cheie obisnuita de 8, aia o sa cada de pe hexagon sau n-o sa stea ca lumea si o sa te enervezi.

conectezi furtunul la aerisitor si seringa (trecut prin cheie) si desfaci capacul de la pompa. ATENTIE! pozitioneaza ghidonul la maxim DREAPTA inainte sa faci asta, rezervorul va fi mult mai aproape de orizontal si nu risti sa-ti curga lichid de frina peste tot (curge numai bine pe aripa fata).

aerisirea in sine:

tragi pistonul seringii astfel incit sa creeze vid, il tii asa, apesi maneta, o tii apasata, dai drumul la aerisitor (nu mult, deobicei 1/4 tura ajunge), mentii maneta apasata, inchizi aerisitorul, dai drumul la maneta si apoi o apesi de citeva ori puternic (cu aerisitorul inchis). apoi repeti pina incepe sa iasa pe jos lichidul nou si ai grija sa nu ajungi la fundul rezervorului, completezi constant cu lichid. asta e metoda folosita de mine practic de citeva ori :lol:

ai grija sa aerisesti ambii etrieri separat pe fata.

daca-ti ramine aer in instalatie o sa-ti dai seama cind o sa apesi prima data maneta. daca cumva scoti etrierii dintr-un motiv sau altul, sa nu uiti sa pompezi maneta de citeva ori dupa ce-i pui, altfel o sa ai o surpriza la prima frina in trafic :lol: nu ride, sint unii care au patit.

daca schimbi si placutele eventual curata oleaca pe acolo.

exista pina si o pagina Wiki dedicata numai aerisirii frinelor (!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in manual scrie metoda lui macke, doar ca in loc sa pompezi tot lichidul din rezervor prin instalatie acolo scrie ca se scoate cu o seringa.

 

Exact asa stiam si eu. ca trag lichidul din rezervor cu o seringa (insa nu pe tot ca sa nu intre aer in instalatie) si apoi completez constant cu lichid nou pana ce iese pe la aerisitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa stiam si eu. ca trag lichidul din rezervor cu o seringa (insa nu pe tot ca sa nu intre aer in instalatie) si apoi completez constant cu lichid nou pana ce iese pe la aerisitor.

 

eu mi-aduc aminte ca am avut nevoie si de o sticla de spirt. mi-am pus spirt in instalatie, de fapt mi-am spalat instalatia cu spirt si de abea dupa aia am bagat lichidul nou pe curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou la banditi!

Subsemnatul este un mare vitzel: am reusit sa dau cu banditul jos pe partea dreapta (de pe loc).

 

Belele: semnalizare fatza facuta praf, semicarena fisurata in 3 locuri, zgarieturi pe semicarena, frecat capacul motor, capatul manetei de frana rupt.

 

P.S.: Bandit 650 SA 2006.

 

salutare si tie!!!

 

nu te speria... nu esti singur!!! :) ... de obicei se intampla pe stanga (printr-un proces care apare prin uitarea punerii labei de gasca...). intardevar neplacuta senzatie sa-l vezi tavalit asa, de pe loc... :lol:

 

acum pentru piese: exista varianta reprezentanta suzuki (piese originale dar scumpe: de exemplu un semnal este cam 150 lei, maneta de frana 220... carena...

 

Ha! :lol: Welcome to za club. Me facut bubu la viraj dreapta la 180 grade, viteza mica.

 

Cat despre piese, iti recomand baietii de la Elf Motors, foarte subtiri la pret. Au si piese OEM, IE: o mante de ambreiaj = 50 Ron, si peste tot am gasit-o la minim 80... Deci reprezentatele nu sunt intotdeauna de speriat, mai ales daca esti cu un bandit mai nou.

 

Apropos, vezi ca pe noi astia cu injectie, abs, carene, ne cam exclud baietii din club. Cica fitze :lol:

 

Cat despre bere, lumea-i mica. Stai pe-aproape ca ne vedem noi!

Editat de deviltry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

=))))) si ziceai ca faceam misto cand ai fost singuru S intre 9 N-uri =))))))) fitzosilor!!!!!!!!! lasang glumele...deocamdata... bagam si noi azi o berica? mai dupa-amiaza asa... la cat e de cald... cred ca pe la 6-7 asa.... ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trezirea la apel comunitate!

Am facut si eu pe mecanicu si nu mi-a iesit in totalitate. Dar s-o luam cu inceputul.

1. Dupa e vinerea trecuta m-a prins ploaia in oras, asa cum v-am povestit in postul anterior, am fost baiat "DESTEPT" si am iesit la o tura fara sa ung lantul :lol:

Rezultat: mi s-a slabit lantul (aveam joc poate si mai mare de 5 cm).

2. Dupa ce tata a citit tot topicul despre intretinerea lantului, a luat decizia sa apelam o solutie mai ieftina, respectiv trecerea de la spray de uns Procycle (Louis) dala uscat cu teflon la ulei pentru mecanisme (Valvolina >> a nu se intelege Valvoline :lol:). asta a fost 10 lei bidonu).

3. Operatiunea de uns a fost precedata de "mesterirea" lantului, conform manualului de intretinere (2.5-3.5 cm joc). Zis si facut. O mentiune doar. Intinzatoru de pe dreapta ramanea blocat (in sensul k surubul se invartea, dar in loc sa traga roata, iesea piesa aia de aluminiu din capatul basculei inafara) si necesita batut cu ciocanu k sa intre la loc (am batut in surubul axului cu ajutorul unei bucati de lemn).

4. Lantul intins, uns, un picurator de ulei improvizat instalat (montat undeva pe bratul stang al basculei cu sufe de plastic). Luni seara am plecat la Bucuresti.

Constatari: la viteza mare vibreaza, in special la nivelul scaritelor. Sa nu fi centrat bine roata??

fata de ungerea cu spray uscat, asa cu ulei are un sunet specific (sa-mi spuneti dak e normal) k un zanganit continuu :lol:

are momente, in special la rularea cu viteza mai mica si constanta, knd park buseste ceva (nu-mi dau seama dak e la lant sau la altceva) dar simt niste batai in scarite.

Va rog dak puteti sa-mi explicati si mie fenomenele deoarece kitul de lant este nou nout, si nu vreau sa arunc 200E la gunoi din prostie.

ASFALT USCAT si nu uitati k VITEZA N-A OMARAT PE NIMENI, DAR OPRIREA BRUSCA A FACUT-O INTOTDEAUNA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

=))))) si ziceai ca faceam misto cand ai fost singuru S intre 9 N-uri =))))))) fitzosilor!!!!!!!!! lasang glumele...deocamdata... bagam si noi azi o berica? mai dupa-amiaza asa... la cat e de cald... cred ca pe la 6-7 asa.... ce ziceti?

 

da hai zi un loc... mai la umbra... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capacul de aluminiu de la surubul de strangere al lantului iese atat timp cat nu este strans surubul .... odata ce surubul prinde si incepe sa traga de lant, lantul sub greutate trage de surub si implicit de capac, fixandu-l in pozitie. NU trebuie sa il bati cu ciocanul :lol:

 

suie motorul pe cric, da incet de roata, atentie la CUM CALCA LANTUL. Daca dintii intra mai mult spre una din parti, SIGUR este descentrata roata, adica ai mai mult strans intr-o parte fata de cealalta. De unde ai plecat spre Bucuresti, nu vreau sa te sperii, dar daca ai facut mai mult de 100 km cu motorul cu roata stransa prost, ai mari sanse sa arunci acel lant :lol:. Lantul este facut sa fata fata la forte longitudinale si nu laterale, motiv pentru care daca dintii unei foi calca spre exterior, sunt sanse sa iasa zalele sau sa crapi una :lol:.

 

PS: mai verifica si distanta cauciucului pana la bascula, desi nu intotdeauna este un criteriu in a vedea cat de prost este strans lantul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, cine are crashpad-uri pe Bandit S si unde le-a montat? si eventual de unde le-a luat,mai ieftinache daca se poate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou la banditi!

Subsemnatul este un mare vitzel: am reusit sa dau cu banditul jos pe partea dreapta (de pe loc).

 

Belele: semnalizare fatza facuta praf, semicarena fisurata in 3 locuri, zgarieturi pe semicarena, frecat capacul motor, capatul manetei de frana rupt.

 

Intrebare: unde gasesc de prin ele, ca semnalizare caut de o gramada de timp si nu am reusit sa gasesc nicaieri?!

 

P.S.: Bandit 650 SA 2006.

 

Multumesc celor care imi dau idei si dau o bere grasa la Cluj in weekend. :lol:

si a mea a cazut dar nu s-a fisurat nimic, s-a julit doar

un semnal e 160 lei

Mesaj completat

si a mea a cazut dar nu s-a fisurat nimic, s-a julit doar

un semnal e 160 lei la reprezentanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt Cosmin, eu si cu SAM78 o sa trecem pe la 6:30 pela arc, dar nu mai stamsila bere, din pacate... daca e cineva p-acolo, bem un cico in parc pe banca si lasam berea pe altaqdata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt Cosmin, eu si cu SAM78 o sa trecem pe la 6:30 pela arc, dar nu mai stamsila bere, din pacate... daca e cineva p-acolo, bem un cico in parc pe banca si lasam berea pe altaqdata

 

ploua... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Marmotzell

 

nu-s convins c-am inteles exact ce ai explicat acolo, dar cred ca tu te asteptai ca atunci cind invirti surubul de la intinzator intr-un sens roata sa se duca singura in fata, iar cind il invirti in sens opus sa se duce singura in spate. nu se intimpla in felul asta. cind stringi surubul (sens normal, spre dreapta), piesa care tine axul este trasa inspre spate (cu tot cu roata), dar cind il desfaci nicidecum nu este impinsa, ci se intimpla exact ce zici tu, iese in afara piesa aia in forma piramidala, din aluminiu, de la capatul lantului. ca sa se duca axul rotii inspre fata trebuie sa impjngi roata cu mina, sau si mai simplu sa te asezi pe motor. atunci roata se misca singura inspre fata.

cea mai mare problema e alinierea rotii si din pacate trebuie sa petreci ceva timp ca sa realizezi si alinierea rotii, si intindera lantului. fii atent ca nu-i de gluma cu lantul, unora li s-a si rupt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee de unde pot sa fac rost de un surub in imbus, care vine la maneta frana fata ?(este un surub mai ciudat, are aproximativ 30mm in total, din care 10mm este filetul, iar restul de 20mm este ceva mai gros, ca sa stea maneta fixa)

Cred ca stiti despre ce este vorba :lol:

Faza este ca s-a degradat in timp si vreau sa-l schimb cu altul mai stralucitor :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surub din ala n-o sa gasesti la magazin cu siguranta. ca sa-l reconditionezi poti sa faci asa: il dai cu un smirghel fin pina luceste, dupa care-l incalzesti bine-n foc (aproape de inrosire) si-l presezi bine de tot intr-o ceapa. da, ceapa. cica merge si cu ulei de motor dar prefer mirosul de ceapa arsa :lol: rezultat: o sa se acopere cu o pelicula neagra care-l face sa arate ca din fabrica si o sa fie si mai rezistent la coroziune. testat de mine.

exista si seturi de suruburi din inox de vinzare dar mai curind te duci la un strungar sa-l faca. da, se poate face si capul inbus la strung :lol:

 

si sa va zic ce-am facut ieri. m-am incumetat sa dau jos carburile, ca sa verific nivelul in pahare si sa ma uit la suruburile de aer. nivelul e ok (16,5 mm la toate, Haynes zice 17 +/-1) dar suruburile erau toate aiurea, departe de setarea standard de 1 si 7/8 ture. le-am resetat la cit zice manualul, ca sa testez ce si cum, daca se simte o imbunatatire la pornirea la cald inseamna ca e (si) de acolo.

 

o faza naspa e ca am constatat urmatorul lucru: cutia filtrului de aer e cumva deformata astfel ca mansoanele carburilor 2 si 3 sint trase spre interior si par sa nu stea bine pe intrarile in carburi. e posibil sa taga niste aer si pe acolo, ceea ce nu e bine deloc. naiba stie cum o sa rezolv asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e o problema aia de la filtru, aerul fals tras DUPA carburi este. Inaintea lor nu dauneaza decat daca trage aer mizerabil, pe care ti-l duce in carburi si apoi in cilindri!

 

PS: sunt si eu curios de rezultate :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, in sensul asta da, dar eu banuiesc ca nu e o gaura mare, adica nu se creeaza o depresiune asa mare ... e insa corect ce spui tu. totusi, un aer falt tras dupa carburi influenteaza mult mai tare functionarea unui motor :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

surub din ala n-o sa gasesti la magazin cu siguranta. ca sa-l reconditionezi poti sa faci asa: il dai cu un smirghel fin pina luceste, dupa care-l incalzesti bine-n foc (aproape de inrosire) si-l presezi bine de tot intr-o ceapa. da, ceapa. cica merge si cu ulei de motor dar prefer mirosul de ceapa arsa :lol: rezultat: o sa se acopere cu o pelicula neagra care-l face sa arate ca din fabrica si o sa fie si mai rezistent la coroziune. testat de mine.

exista si seturi de suruburi din inox de vinzare dar mai curind te duci la un strungar sa-l faca. da, se poate face si capul inbus la strung :lol:

 

si sa va zic ce-am facut ieri. m-am incumetat sa dau jos carburile, ca sa verific nivelul in pahare si sa ma uit la suruburile de aer. nivelul e ok (16,5 mm la toate, Haynes zice 17 +/-1) dar suruburile erau toate aiurea, departe de setarea standard de 1 si 7/8 ture. le-am resetat la cit zice manualul, ca sa testez ce si cum, daca se simte o imbunatatire la pornirea la cald inseamna ca e (si) de acolo.

 

o faza naspa e ca am constatat urmatorul lucru: cutia filtrului de aer e cumva deformata astfel ca mansoanele carburilor 2 si 3 sint trase spre interior si par sa nu stea bine pe intrarile in carburi. e posibil sa taga niste aer si pe acolo, ceea ce nu e bine deloc. naiba stie cum o sa rezolv asta.

 

 

O sa ma duc sa fac la un strungar, sunt curios cat o sa-mi ia pt. un surubel ca ala..totusi sper sa poata sa faca si capul in imbus, vreau musai asa..momentan astept vremea frumoasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...