Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Eu am niste semnale pe spate care in timpul zilei sunt invizibile. cu taote astea, n-am avut niciodata probleme la schimbarea benzilor. dintr-un singur motiv: Dau semnal si apoi ma uit in oglinda si intorc capul in spate de cateva ori s ama asigur ca am unde sa ma bag. si ca sofer, va spun din experienta, iti da cu virgula cand vezi un motociclist ca se zbate ca epilepticu pe langa tine :))). oricum, tre sa-l schimb si eu semnalele si sa-mi pun unele sanatoase eventual pe leduri...

 

Chiar vroiam sa-ti zic, cand ne-am intalnit..sunt invizibile semnalele alea. :scratch:

 

Iar a mai plecat unul dintre noi(vezi topicul accidentelor) si chiar la 2-3 statii de troleu de mine..

As vrea o mobra ceva mai slaba ca performante, dar sa arate super..

Sa aiba cuplu, sa fie mai usoara, mai multe..

Singura care se incadreaza la cerintele mele este monsterul de 600..

Dar nu stiu cat de fiabile si ce preturi au italienii la piese..

 

Am facut o comparatie intre bandit si monster(evident, banditul este cotat mai bine) dar puteti sa va uitati si la "Accident risk"

http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=77

 

Mi se pare o motocicleta, la care nu simti nevoia sa-i dai gaz..

Pai eu de cand mi-am schimbat toba la bandit, imi vine sa-i dau 100 in oras..imi place la nebunie sunetul si nu m-am plictisit de el nici acum :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu banda....directia de mers. Iesi de pe drum principal, motorul sta pe loc, semnalizezi si ai luat mana de pe frana, ca te pregatesti sa faci stanga...ala din spate daca vede ce faci, semnalizeaza dreapta si te ia prin drepata .. cam asa ar trebui sa se intample. Ghinion, ca te poate matura lejer ... (de-acord ca e si neatentia un factor...) ca el nu vede ce vrei sa faci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Ani topicului!!!

 

Lordgrec nu pui si tu ceva poze cu banditul tau ca cel putin pe mine m-ai facut curios.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

#Banditrider

referitor la monster - italiencele sunt renumite ca avand preturi piperate fata de restu...am avut italianca cu motor rotax , acelasi motor care este si pe lc4 si pe f650...la pegaso aceeasi piesa din motor ,un rulment cu bile (start clutch) de pe la demaror , era de aproape 3x mai scumpa...asa ca ...virgula cantareste bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

#Banditrider

referitor la monster - italiencele sunt renumite ca avand preturi piperate fata de restu...am avut italianca cu motor rotax , acelasi motor care este si pe lc4 si pe f650...la pegaso aceeasi piesa din motor ,un rulment cu bile (start clutch) de pe la demaror , era de aproape 3x mai scumpa...asa ca ...virgula cantareste bine

 

Alt moto nu stiu care sa ma mai atraga, poate fz6n, dar ala e si mai puternic..

Sv-ul are si ala vreo 75 hp..

 

@razvan - pai cred ca e deschis doar pe timpul verii, ca nu au calorifere inauntru :crack:

si m-am uitat mai atent la poze, sunt si cu 1-2 paturi(pt. cei ce vor un mediu privat :makeout: )

 

ps. buey, mai tineti minte cand vroiati sa faceti vesta cu banditmania ? :crack:

mi-am amintit acum, de faza aia..sau banderola,ce era ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt moto nu stiu care sa ma mai atraga, poate fz6n, dar ala e si mai puternic..

Sv-ul are si ala vreo 75 hp..

 

 

eu zic ca-i mai bie sa-i ai( cp ) si sa nu-i folosesti , decat sa ai nevoie vreodata de ei si sa nu-i ai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jordash, e total aiurea comparatia cu Aprilia Pegaso. Ducati nu e Aprilia. Nu e nici mai buna, nici mai rea - e altfel.

 

Banditrider, consumabilele la un monstru mic te costa fix la fel de mult ca la o japoneza. Piesele specifice (gen.. farul) sunt poate ceva mai scumpe, dar sunt putine la numar si in mod normal nu ai nevoie sa le schimbi prea des. Motorul racit pe aer e foarte simplu si robust - cu atat mai mult pe M600, care e pe carburi. Cai are cam putini fata de o japoneza echivalenta, dar in oras nu se simte - ba din contra, e ceva mai nervoasa datorita cuplului mai jos. Practic diferenta de putere se simte doar pe linii drepte, la viteze de peste 130-140 km/h (ex: autostrada).

 

Per total, e o motocicleta mai impractica si mai de "show" fata de Bandit, care are o doza buna de versatilitate in el. Ca toate Ducati-urile, e o mobra de egoist (saua de pasager e mai mult de forma). Ai autonomie mai mica (rezervor cu vreo 5L mai mic) si cu greu o sa iei cu tine mai mult de un ghoizdan (nu se pune problema de side-bags sau topcase). Totusi, daca poti sa treci peste "neajunsurile" astea, ai parte de o experienta motociclistica pe masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jordash, e total aiurea comparatia cu Aprilia Pegaso. Ducati nu e Aprilia. Nu e nici mai buna, nici mai rea - e altfel.

 

 

cata drepatate ai : e italianca si asta spune totul...exact ca si in domeniul auto...fuge lumea de ele ca de draq...oricum , daca n-ai observat nu faceam comparatie intre motoare ci puneam omul in tema ca sa stie ca italienii-s ca frantuzii...daca nu te-ai lovit de anumite probleme e usor sa te contrazici...subiect off!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu ocazia sa merg pe un monster de 800 parca

 

e foarte foarte foarte usor pe langa bandit , in ture joase e tare dar in ture mari banditu trece rau pe langa monster

 

sa nu mai spun de sunetul pe masura

 

si oricum monsterul e cel mai marfa naked :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jordash, e total aiurea comparatia cu Aprilia Pegaso. Ducati nu e Aprilia. Nu e nici mai buna, nici mai rea - e altfel.

 

Banditrider, consumabilele la un monstru mic te costa fix la fel de mult ca la o japoneza. Piesele specifice (gen.. farul) sunt poate ceva mai scumpe, dar sunt putine la numar si in mod normal nu ai nevoie sa le schimbi prea des. Motorul racit pe aer e foarte simplu si robust - cu atat mai mult pe M600, care e pe carburi. Cai are cam putini fata de o japoneza echivalenta, dar in oras nu se simte - ba din contra, e ceva mai nervoasa datorita cuplului mai jos. Practic diferenta de putere se simte doar pe linii drepte, la viteze de peste 130-140 km/h (ex: autostrada).

 

Per total, e o motocicleta mai impractica si mai de "show" fata de Bandit, care are o doza buna de versatilitate in el. Ca toate Ducati-urile, e o mobra de egoist (saua de pasager e mai mult de forma). Ai autonomie mai mica (rezervor cu vreo 5L mai mic) si cu greu o sa iei cu tine mai mult de un ghoizdan (nu se pune problema de side-bags sau topcase). Totusi, daca poti sa treci peste "neajunsurile" astea, ai parte de o experienta motociclistica pe masura.

 

Sunt totusi cateva inconveniente, cum ar fi: saua pt. pasager(cam micuta),rezervorul si nu mai imi vin altele in minte acum.

Nu stiu cum se comporta la drum lung, ca si turing,(mai rar ce-i drept, dar e nevoie) sau pe serpentine..

Cu banditul ma simt in al 9-lea cer pe serpentine si fara sa fortez nota.

 

Imi place ca are un top speed mai mic, greutate mult mai mica, look, etc

 

Inafara de putere, si look, banditul iese castigator pt. nevoile mele, oricat as vrea eu sa schimb mobra :scratch:

 

Cred ca o sa ajung la vorba prietenei mele, un bandit mai nou..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditrider - am mai vazut oameni incercand sa faca "touring" (prin touring inteleg drumuri de 500+ km dintr-o bucata, cu pasager si bagaje) pe Monster si nu prea le-a iesit. Pe scurt, se poate, dar venind de pe Bandit, vei fi dezamagit. Crunt. Mobra nu e facuta pentru asa ceva. Iar pasager nu lua, decat daca vrei sa-l chinui prin dureri acute de c.. fund. Cum am zis, nu e o motocicleta practica si nici versatila. In schimb, daca pe Cheia esti in al 9-lea cer cu Bandit-ul, cu Monster-ul o sa fii pe la cerul 11+. Stie sa faca doar oras si curbe/serpentine. Dar le face bine.

jordash, mai vorbim despre "cat de frantuji sunt italienii" dupa ce vei fi detinut si tu un Ducati. Pana atunci, comentarille tale pe subiect sunt la fel de relevante ca cele ale lui Gigi Becali asupra bosonului Higgs. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Ani topicului!!!

 

Lordgrec nu pui si tu ceva poze cu banditul tau ca cel putin pe mine m-ai facut curios.

 

:cheers:

 

O sa pun cand voi fi eu multumit de cum va arata...momentan nu consider ca l-am terminat si nu pun poze...ti-l arat live daca vrei :cheers:

 

Si monsterul e mult mai adevarat pe frane si furca fata f adevarata...dar nu mi-as schimba banditul nici pt acest plus destul de mare...pt ca mai tre sa iau si pasager si sa mai ies si in afara bucurestiului cu el...si te cam muta vantul de pe benzi cu monsterul...dar in oras e mai potrivit(desi parca nu bracheaza la fel de mult precum banditul)

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa pun cand voi fi eu multumit de cum va arata...momentan nu consider ca l-am terminat si nu pun poze...ti-l arat live daca vrei :cheers:

 

Si monsterul e mult mai adevarat pe frane si furca fata f adevarata...dar nu mi-as schimba banditul nici pt acest plus destul de mare...pt ca mai tre sa iau si pasager si sa mai ies si in afara bucurestiului cu el...si te cam muta vantul de pe benzi cu monsterul...dar in oras e mai potrivit(desi parca nu bracheaza la fel de mult precum banditul)

mai prostanacule, tu mai traiesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Foloseste careva placute de frana SBS? Cum sunt?

Ma tot uit dupa optiuni. SBS 250, brembo 400, nissin 500 lei.

 

Man, eu mi-am luat anul trecut, in toamna, de la ElfWorkshop EBC-uri cu 220 de lei toate placutele... si n-am avut probleme cu ele, nu au scartait (decat spatele un pic pe ploaie)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Foloseste careva placute de frana SBS? Cum sunt?

Ma tot uit dupa optiuni. SBS 250, brembo 400, nissin 500 lei.

depinde ce bani ai , raport pret/calitate (din ce ai enumerat tu ) toate sunt foarte ok, adica pe mine sbs m au tinut 10 000km ,iar tokico 20 000. alegerea e simpla

 

Io am SBS sinter - conform Calin cam freaca/mananca din discuri.

 

si mie mi s a parut ca freaca ceva mai mult decat cele originale (tokico)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari dragi talhari,

 

Daca este cineva interesat, am de vanzare o roata spate 190 care merge montata pe B6 fara nici o modificare a basculei sau a etrierului. Eu am avut-o pe al meu dar l-am bagat la vanzare si i-am pus inapoi roata originala.

Asa ca se vinde cu 120 euro pret fix.

Daca stiti pe cineva interesat de un Bandit din 2002 eu il dau cu 2200 euro usor negociabil.

Sa auzim numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Foloseste careva placute de frana SBS? Cum sunt?

Ma tot uit dupa optiuni. SBS 250, brembo 400, nissin 500 lei.

 

Si eu tot SBS am, le-am luat anul trecut cu 120 lei de disc. Fata = 240 lei

Pe spate voi schimba vara asta..

De scartait nu scartaie..mie mi se par ok.

 

ps. miercuri arc careva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Foloseste careva placute de frana SBS? Cum sunt?

Ma tot uit dupa optiuni. SBS 250, brembo 400, nissin 500 lei.

 

 

Merci de raspunsuri!

Voi delibera.

Bafta

 

Are careva un service manual care sa includa si Banditul 650s, 2008?

Pe net n-am gasit decat unul in spaniola... frumoasa limba dar, deh!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai prostanacule, tu mai traiesti?

Da mai agariciule traiesc, destul de bine...spre deosebire de altii care o ard numai pe forumuri..unde se simt mai destepti copiind de pe la altii :laugh: .

 

Eu folosesc GOLGfren si sunt f multumit de ele...nu mai tin minte pretul...

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

65 RON pe spate si 140 RON perechea pe fata, GoldFren AD (cele mai moi de la ei, care sunt cam mediile ale altora, ca tarie) tin cam 7000 km alea de pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...