Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aceeasi broblema o am si eu. anu trecut am avut motorex 10w40 full sintetic. La temperaturi mai mari imi facea exact aceeasi buba la cutie. Anu asta o sa pun un belray 10w50, binenteles full sintetic, o sa incerc sa va tin la curent in timp de comportarea lui.

@motorocker: cand te apuci de treaba aia da un semn ceva ca as veni si eu sa vad. ma gandesc ca ar trebui la le reglez si eu pe ale mele si as cam vrea sa incept sa il bijuteresc singur.

cand m-oi apuca iti zic...oricum, dupa 1 mai. si tre' sa fac rost de lera, ca aia pe care o aveam si cu care faceam la dacie a ruginit.

apropos de reglat supapele, si cum mi-a zis cineva aici ca dupa 2.000 km se aude ca inainte tzacanitul...asa era si la dacie :))

dar nu mai stiu care dintre voi mi-a zis.

 

Ca preventie, probabil in functie de bani, de km si de stilul de condus, fiecare schimba distributia cand crede de cuviinta.

Producatorul recomanda ulei semisintetic.

De obicei , constructorii recomanda ce e mai bun schimbat cat mai des atunci cand vine vorba de piese si consumabile.

Sanatate.

Da..cred ca mecanicii sa iau in primul rand dupa zgomot SI/SAU il verifica live daca deja au desfacut capacul culbutorilor.

Oricum, inafara de zgomot alte inconviente nu ar fi, lantul ala nu se rupe asa usor...sau distributie si supapele nu raman (mai) deschise/inchise in ciclu, decat daca esti nesimtit atunci cand zgomotul e atat de mare in E EVIDENT ca ai o buba la distributie.

Oricum Banditul are un motor zgomots...nu are rost sa-l cumpari cu un motor racit pe apa, mai ales astea de generatie noua...la care auzi mai degraba toba stoc iar motorul mai deloc, decat un vajait soptit. Mi-a zis unu cu-n Hornet 2007 "Da' motorul tau are f multi km nu?" "zic "Nu. de ce?"..."Pai tzacane si se aud piesele in el cum se plimba" zic. "Da, stiu...asa e el, si asta imi place! :P "

 

despre ulei: nu stiam ca Suzuki recomanda semi-sintetic....adica in manualele gasite de mine, e trecuta doar vascozitatea.

si eu am vrut sa trec pe semi-sintetic acu in primavara mai mult din motive financiare, dar daca pana acum n-am avut probleme si a mers brici, am zis ca n-are rost sa ma zgarcesc. poate o sa trec in viitor, sa vad diferenta, e posibil sa fie mai bun, mai prost, sau la fel :))

 

Salutare. Mi-am cumparat si eu kit de lant nou si m-am gandit sa mesteresc pana nu da caldura. M-am lovit de o problema. Nu pot desface surubu ala mare ce tine pinionu. Am incercat in fel si chip. A trecut careva prin asa ceva? doar cu pistol pneumatic nu am incercat pentru ca nu am si prin vecini nu are nimeni. imi puteti spune cei care au trecut prin asa ceva cum au rezolvat?

 

Banditul e de 600 din 96

iti recomand sa mergi la un service...cre'ca pinionul ala e foarte strans pt ca se strange singur cand trage de roata, nu stiu sigur...cert e ca la mine l-a desfacut cu pistol pneumatic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin
eu am mai povestit pt alti useri ce am patit eu cu uleiurile fullsint...suzuki recomanda mineral din cauza lubrifierii comune atat a motorului cat si a cutiei...nu cred ca poate zice cineva ca motorul mineral este mai bun decat cel fullsint in protejarea motorului(in general) dar in mod particular nu e bun pt bandit pt ca face sa uzeze/patineze mai repede ambreiajul...eu am facut experienta asta pe motarele mele si am facut constatarea ca ambreiajul a inceput sa patineze de la 33mii km cu fullsint...apoi cu alt motor 56mii km am oscilat intre 5100 semi si mineral(lukoil) cel de la lukoil isi "pierdea" proprietatile pe la 1,5-2mii cand il si schimbam(caraia cutia pe treapta 1 si 2)..toate au fost 10-40... (am constatat pe motoarele mele...explicatia a venit de la un prieten comun mai documentat decat mine)
Acelas stil de mers,poate chiar mai solicitant mecanic pt cel de-al doilea



Piulita de la pinion are o siguranta pe filet(daca ai curatat bine locul cred ca ai obervat) .eu am desfacut prima data in felul urmator: cu lantul la locul lui(atat pe pinion cat si pe foaie) cu mobra in treapta 1 si cu roata fata proptita intr-un perete :) +tubulara + o bara cam ca aia de e folosita la rotile camioanelor. Pistolul pneumatic nu cred ca e suficient,trebuie sa fie atat pneumatic cat si cu percutie.



@MotoRocker Eu am recuperat garnitura aia de 2 ori dar trebuie sa ai mare grija ca e lipita bine (prob din cauza temperaturilor suferite) cand o dezlipesti sa ai grija ca in zonele laterale unde coboara mai mult in chiulasa cauciucul are ceva inserti metalice si e posibil sa se desprinda una de alta(depinde de scule, dexteritate si cat de lipita e)...la banditul mai mare am reusit performanta sa nu pot sa o salvez(poate era si de la temperaturile mai mari care le suferea) si a trebuit sa comand una (73 lei)
Daca o salvezi inainte sa o remontezi sa folosesti f f putin mastic/pasta de etansare in santul capacului,dar pasta sa nu fie de cimentare(nu-mi mai amintesc marca) tin minte ca era pt bai de ulei auto, rezistenta pana la 300grade si era neagra mai era una rosie ceva mai ieftina dar imi deranja retina.
Pt reglajul jocurilor ti-ar trebui si un cric central(roata spate in aer)sau capacul de semnal dat jos, bujiile scoase si mobra sa fie rece ca sunt multi care nu stiu asta, sa nu strangi f tare imbusii la remontare( pt ca filetul interior e din AL),ar mai fi pb cu pierdutul garniturilor din zona bujiilor prin motor ,ca sa te asiguri ca nu cad/misca de pe pozitie poti sa pui f putina pasta si in santul lor , dupa 15min or sa stea mai bine pe pozitie apoi poti sa pui capacul la loc.
Cam asta mai imi amintesc si eu.
Sa ai spor

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti ,revin cu o intrebare. Unde se gaseste senzoru de ulei? imi sta becu de la ulei aprins, dar uleiul este bun, si este si presiune pe instalatie, am fost cu el la un mecanic de cartier si mi-a zis ca ar putea fi senzorul. as vrea sa pun un alt senzor dp un alt bandit sa vad ce rezolva. mercii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

senzorul este sub capacul din dreapta(cel pe care scrie suzuki).

cum ai verificat tu presiunea, ca in manual zice de niste scule speciale pt asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de ulei, fara sa fiu Calin 2

Aline, de ce nu esti cuminte? m-a apucat un sughitat si m-am gindit sa ma uit pe forum. am vazut ca te-ai uitat la profilul meu, ai crezut c-am murit? :)

 

ce mai face fetele?

 

Care ti-ai reglat singur supapele/tachetii?

A fost greu, mai complicat decat cum se rglau la vechea dacie?

garnitura capacului pp ca nu trebuie inlocuita, dar a fost ok?

n-am avut Dacie, da' asa superbazat ce sint pot sa dau niste sfaturi.

nu e mare rahat, da' ai 16 supape. apuca-te devreme ca dureaza mai mult decit estimezi.

patratul de care "tii contra" e de 3 milimetri. merge si cu un cleste, dar daca vrei sa nu te enervezi, te sfatuiesc sa-ti cumperi ceva dedicat. nu ai pozitie foarte buna la toate supapele, la unele din ele o sa fii nevoit sa tii clestele intr-un unghi imposibil. exista scula speciala facuta de Suzuki: http://www.discountbikespares.co.uk/ourshop/prod_1914809-VALVE-TAPPET-ADJUSTER-GSF1200650600-GSX750600F.html

reper 09917-14910

 

apoi. daca garnitura e la prima scoatere, n-o sa curga ulei. incepe sa curga dupa un nr de scoateri. asa umbla vorba si confirm.

 

lere am luat din bazar cu 7 lei. le-am verificat grosimea cu micrometrul, sint ok. am incredere ca in capitala tarii se gaseste usor ceva cel putin la fel de bun.

 

manualul spune sa pui silicon pe semicercuri (pe acolo intra freza cind alezeaza lagarele pt axele cu came). si chiar pe acolo curge in principal, deci fa-o.

 

te-as mai sfatui sa fii atent la garniturile "mickey-mouse" de la bujii. spatiul prin care trebuie sa manevrezi capacul cind il pui la loc e ingust si e posibil sa se agate in ghidul lantului de distributie. inainte sa-l pui la loc, sterge capacul cit de cit de ulei si pune niscaiva silicon in santurile alea, sa se tina. as recomanda si sa cureti urmele de silicon vechi de peste tot si sa pui o idee intre capac si garnitura. a, si nu exagera cu strinsul suruburilor ciuperca care tin capacul, sint prinse in capacele lagarelor care au doar vreo 3-4 mm de carne pina la exterior. daca ai plesnit unul din ala inseamna chiulasa noua. capacele sint alezate impreuna cu chiulasa, altfel nu poti obtine tolerantele alea de ordinul micronilor. de asta Suzuki nici nu le furnizeaza separat.

 

jocurile sint asa:

admisie; 0,1-0,15

evacuare: 0,18-0,23

 

piulita e de 8. pasul filetului e de 0,5 mm. deci ai cam 1/10 de tura pt. intregul interval admis :) tine cont si de faptul ca jocul o sa varieze o idee cind stringi, poate stii asta daca ai reglat vreodata conurile de la o bicla rabla de bicla romaneasca sau ruseasca.

unii zic ca e bine sa le lasi jocul o idee mai mic decit invers, sa nu-ti bata in pat. pe evacuare e cam invers, contactul cu chiulasa contribuie la racire.

nu stiu cine ti-a zis ca o sa bata iar dupa 2000 km. de cind am motorul jocurile au variat extrem de putin. nu zic, poate unii merg pe redline constant, dar nu cred ca sint cazuri tipice.

sa stii ca nu e exclus sa confunzi zgomotul de supape cu zgomotul de lant. mie mi-a spus un mecanic cam asa: nu numai ca se labarteaza lantul, dar se fuck si patinele de teflon de la intinzator. cica astea in general pe la 80 de mii apar.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

senzorul este sub capacul din dreapta(cel pe care scrie suzuki).

cum ai verificat tu presiunea, ca in manual zice de niste scule speciale pt asta.

Pai atunci cand o duc in ture 10-11000 tot nu se stinge. Si din cate mi-a zis mos mecanicu la turele alea nu are cum sa nu se faca presiune

 

m-am uitat manual, nu vad unde e senzorul ala... nu stiu pe unde ar fi ... ce an e motorul tau? sub 2000, nu?

Dap, e 96

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aline, de ce nu esti cuminte? m-a apucat un sughitat si m-am gindit sa ma uit pe forum. am vazut ca te-ai uitat la profilul meu, ai crezut c-am murit? :)

He's back :grinbandit:

Ce faci Caline, mai ai banditu?

 

 

 

Eu nu am umblat la supape (de fapt nu am facut nimic important in motor de cand il am). Si asta nu de roman ce sunt, ci din cauza ca nu a fost nevoie si nici nu prea am incredere ca ar fi oameni priceputi pe aici (la mine in zona, nu pe forum).

Daca nu se aud supapele deloc e musai sa umblu la ele? Stiu ca tre verificate, insa pe cine am intrebat, ziceau ca la stilul meu de condus de baba epileptica ajunsa in metastaza canceroasa (schimbat treptele la 3500 de ture), avand in vedere si cilindreea motorului, cica nu s-ar deregla prea devreme. La fel carburatoarele. Nu am umblat in ele, insa ralantiul e rotund si exact, raspunde foarte prompt la acceleratie, amestecul e bun, nu consuma mult si nu pute a benzina nearsa dupa mine........sti-ma naiba. Ieri vorbeam cu un amic sa ma ajute totusi sa le sincronizez, oi vedea eu pana la urma daca sa imi bag degetele sau nu. Ce am facut la carburi (scriam anul trecut) le-am desfacut de 2 ori deoarece a intrat ceva jeg (rezolvat cu filtru de benzina).

Sa nu fiu ala ce numai baga benzina si atat , o sa ii fac un schimb de ulei de telescoape si de simeringuri, asta asa, de drag ce mi motorul si atat. Nu curg simeringurile, suspensia lucreaza, insa fiind primavara tre sa ma vada si pe mine lumea in garaj, nu numai pe altii. Pe ce drumuri am fost cu el si nu m-a dat de pamant, merita asta de la mine.

Sanatate si hai vara, hai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

senzorul de ulei este sub capacul de la senzorul hall ... in partea dreapta.

Culci motoreta cu grija pe partea stanga, eventual pui niste taburele de lemn sau ceva sa o inclini peste 45 de gradfe ... apoi poti sa desfaci linistit capacul ca nu va curge ulei.

 

@Niky, am reglat eu supapele ... e fix ca la dacie ... Te uiti doar in manual sa vezi semnele de pe axe si te apuci de treaba. Evident poti sai faci si fara semne daca vrei, ca se vad camele si stii cand e in aprtea celalalta fata de culbutori.

 

@lordgrec ... eu folosesc numai Motul fullsynt ... de-aia crezi ca-mi patineaza?

Nu am bagat niciodata in ea semi sau mineral ... nush daca sa o fac acum. Eu m-am impacat bine cu fullsynt, inafara de patinare ... nu am zgomote la motor ... nu se incinge ...

As trece de proba pe un semi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@MotoRocker

Sa ai spor

 

 

pot sa dau niste sfaturi.

nu e mare rahat, da' ....

...

sa stii ca nu e exclus sa confunzi zgomotul de supape cu zgomotul de lant. mie mi-a spus un mecanic cam asa: nu numai ca se labarteaza lantul, dar se fuck si patinele de teflon de la intinzator. cica astea in general pe la 80 de mii apar.

 

Mda, complicat nu pare...mai degraba migalos si putin chinuitor (urasc spatiile mici si chircite)

Avand in vedere ca vreau sa fac o curatare+sincronizare a carburilor <chestie pe care sigur o fac in service>, o sa-i zic mecanicului sa-mi masoare/verifice lantul de distributie si intinzatoarele...si o sa-i spun sa regleze si supapele, "furand meseria"

Caline, sigur nu e zogomot de lant, sunt sigur ca-s supapele....inafara de asta, zgomotul nu e chiar asa de mare pe cat credeti (dar am eu pitici) si se diminueaza mult dupa ce se incalzeste motorul, ceea ce ma face sa cred ca nu e foarte urgenta reglarea tachetilor.

 

PS: Nu doar rusestile si romanestile se strangeau in conuri...am dat si peste niste olandeze si nemtoaice care si ele se strangeau in conuri cand le schimbai coroanele la roti. :P

 

 

 

 

Eu nu am umblat la supape (de fapt nu am facut nimic important in motor de cand il am). Si asta nu de roman ce sunt, ci din cauza ca nu a fost nevoie

La fel carburatoarele. Nu am umblat in ele, insa ralantiul e rotund si exact, raspunde foarte prompt la acceleratie, amestecul e bun, nu consuma mult si nu pute a benzina nearsa dupa mine........sti-ma naiba. Ieri vorbeam cu un amic sa ma ajute totusi sa le sincronizez, oi vedea eu pana la urma daca sa imi bag degetele sau nu. Ce am facut la carburi (scriam anul trecut) le-am desfacut de 2 ori deoarece a intrat ceva jeg (rezolvat cu filtru de benzina).

pai nici eu pana acum...nici nu stiu daca e nevoie dar km recomandati in manual pt carburatie si supape (o data la 12.0000) sunt depasiti demult, adica...in 23.000 km de cand e la mine nu i-am facut nimic de genul, nici macar n-am schimbat filtrul de benzina. tot ce am facut in astia 3 ani si 23.000 km (din care vreo 8-10 mii urbani): schimbat uleiuri si filtre ulei, schimbat placute (2xspate, 1xfata), gume noi, kit de lant nou, inlocuit filtru de aer o data, inlocuit bujii o data, schimbat lichid de frana + aerisire, inlocuit maneta frana (avea de Kult, eu am POP, si desi n-ai zice...se simte diferenta, gaurile sunt la fel, dar apasa altfel in pompa) + reglat cablul la ambreiaj o data<alalteieri>

Mobra porneste la sfert, sta bine la relanti si la fel...trage bine, nu consuma, nu nimic. Dupa iarna a pornit din prima, cu bateria made in 2009. si inafara de plin, husa si lant gresat mobra mea nu primeste altceva la hibernare.

Sa mai zica vreun hondist ceva de Suzuki ca-l bag in ma-sa :crack:

 

Apropos de reglat cablul de ambreiaj...am facut cum zice la manual, adica reglajul de la maneta bagat la capat, reglat la motor/rpindere si dupa-aia intins de la reglajul capacului stanga. Acum e bagat de tot la maneta si iesit f mult la capac stanga, nu inteleg logica, dar daca asa zic ei ca e mai bine.... asa o fi, eu nu simt nicio diferenta intre "intins de la maneta" si "intins de la capac"

 

 

@Niky, am reglat eu supapele ... e fix ca la dacie ... Te uiti doar in manual sa vezi semnele de pe axe si te apuci de treaba. Evident poti sai faci si fara semne daca vrei, ca se vad camele si stii cand e in aprtea celalalta fata de culbutori.

Nu am bagat niciodata in ea semi sau mineral ... nush daca sa o fac acum. Eu m-am impacat bine cu fullsynt, inafara de patinare ... nu am zgomote la motor ... nu se incinge ...

As trece de proba pe un semi ...

 

Ba nervule, cand esti prin oras da un semn, sa ne vedem sa asculti putin motorul, eventual sa dai o tura cu mobra....ca te pricepi mai bine ca mine (doar l-ai eviscerat pe al tau), sa-mi spui daca cere ceva mobra, un reglaj la supape, o carburatie, un lant de distributie etc... da' sa nu te astepti sa traga ca a ta, ca nu e de 1100 :P

Aceeasi dilema cu semi/full o am si eu...numa' ca mie nu-mi patineaza.

 

PS: de acasa pana la scarbiciu am cam 5-6 km.

- cu mobra fac 15 minute (+inca 5 dezlegat, pornit, echipat, incalzit motor)...nici nu se incalzeste motorul bine si am ajuns

- cu bicla fac 20 minute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca mai vorbisem de un bandit meet prin bucuresti.. si eu as vrea sa ne comparam sunetele din motor.. tovarasii mei cu honda si yamaha nu au aceleasi "paranoisme" ca mine. mereu mi se pare ca mai tzacane ceva in plus, in minus sau doar diferit..

anu asta l-am inceput cu belray 15-50. patineaza putin ambreiajul cand e rece, tzacane 1-2-3 la rece si am un tzacanit dubios care nu-l tin minte de anul trecut..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lordgrec ... eu folosesc numai Motul fullsynt ... de-aia crezi ca-mi patineaza?

Nu am bagat niciodata in ea semi sau mineral ... nush daca sa o fac acum. Eu m-am impacat bine cu fullsynt, inafara de patinare ... nu am zgomote la motor ... nu se incinge ...

As trece de proba pe un semi ...

 

 

@Nervule nu am cum sa-mi dau cu parerea pt ca nu stiu cati km are mobra ta..dar pot sa-ti zic ca a mea are cam 48mii si inafara de distributie si segmentare nu i-am facut nimic,cat despre ulei nu pot sa te ajut ca eu am folosit numai 5100 10-40 pt ea..cred ca anul asta o sa incerc si un 10-50 dar tot semi.. eu am o idee fixa;motor vechi =pretenti putine.

 

Pt bandit 300v-ul nu a facut bine..pt gixxer nici nu mai vreau sa-l incerc desi se incinge destul de tare si probabil i-ar face bine pe partea motorului dar decat sa-mi patineze ambreiajul prefer sa-mi patineze roata spate ;)

Sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata!!! Am desfacut piulita care tine pinionu. greu, dar am desfacut-o. Fara pistol pneumatic> Cu țeavă de 1 metru jumate pe cheie si am tras pana s-a desfacut. Ce nervi mi-a putu face. Le mulțumesc băieților care m-au ajutat cu sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dus aseara banditu la doctor. Dupa nici 5 min de cand a inceput sa se uite la el a descoperit o lulea care scuipa din cand in cand neste curent. Dupa ce ma duc sa`l iau o sa va zic ce si cum. in principiu l-am dus ca sa-mi faca carburatia(presimt ca a mai facut una alte pe acolo care au legatura directa), si schimb de ulei.

Avand in vedere problema pe care am scriso ceva pagini mai devreme(cea cu turatia), singura chestia care mai o mai poate cauza ar fi releul de incarcare. Dupa ce il schimb si pe ala ca nu mi`a venit inca revin cu info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lordgrec ... eu folosesc numai Motul fullsynt ... de-aia crezi ca-mi patineaza?

Nu am bagat niciodata in ea semi sau mineral ... nush daca sa o fac acum. Eu m-am impacat bine cu fullsynt, inafara de patinare ... nu am zgomote la motor ... nu se incinge ...

As trece de proba pe un semi ...

 

 

@Nervule nu am cum sa-mi dau cu parerea pt ca nu stiu cati km are mobra ta..dar pot sa-ti zic ca a mea are cam 48mii si inafara de distributie si segmentare nu i-am facut nimic,cat despre ulei nu pot sa te ajut ca eu am folosit numai 5100 10-40 pt ea..cred ca anul asta o sa incerc si un 10-50 dar tot semi.. eu am o idee fixa;motor vechi =pretenti putine.

 

Pt bandit 300v-ul nu a facut bine..pt gixxer nici nu mai vreau sa-l incerc desi se incinge destul de tare si probabil i-ar face bine pe partea motorului dar decat sa-mi patineze ambreiajul prefer sa-mi patineze roata spate ;)

Sanatate

mmmno ...eu am 71 de mii si nu i-am facut nimic. Decat jocul la supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a reglat careva singur surubu de la aer? S-a bagat un "mecanic" si mi l-a c-am dereglat si ca sa nu moara motoru tre sa stau cu socu putin tras, trebuie reglat dinou aerul. Ma gandeam ca poate ati facut careva "operatiunea " asta. Intreb asta din lipsa de $$$ pana la salariu :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce inseamna la tine surubul de aer? :D si de ce 1 surub si nu 4?!

 

PS: e cineva maine la SMAEB intre 11 si 13? Ajung si eu pe la 10 juma, pana intru, pana alea...sunt in zona! Dati semnal pe privat... daca aveti chef sa vedeti un vechi bandit :laugh:



0741173732 ... ciprian daca nu vreti macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut inca un bandit aici varianta pentru plimbari mai lungi din 2000.

A fost o alegere grea intre bandit si hornet insa nu este una regretata...m.am speriat prima data cand am pus mana pe ea fiind foarte mare,grea eu incepator si mers numai pe scuter(livrator de meserie) dar dupa vreo de 1000km nu am nici un dubiu ca asta e motocicleta perfercta pt mine.

Ce as fii curios are ceva daca merg mai ''ne-turata'' adica cu a6a la 2500 3000 prin oras,adica se depune,deregleaza cv sau ii place(la cum aud eu motorul parca ii place).

post-73620-0-48017800-1365872187_thumb.jpg

post-73620-0-30309300-1365872193_thumb.jpg

Editat de alexdx09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...