Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Revin cu detali despre manete dupa ce le montez deocamdata vreau sa fiu sigur ca nu se incinge ceva pe undeva daca unesc cei doi papuci

 

Nu se incalzeste nimic. Am facut si eu modificarea asta la motoreta unui prieten. Merge asa de 2 ani. Chiar si daca incerci pornirea in viteza cu cricul sus, o sa simti un sut, atat (asta daca nu adormi cu degetul pe start). Acum depinde, daca ai 1.50m si nu atingi bine pe jos sau esti cu un picior pe marginea unui sant, poate o scapi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Revin cu detali despre manete dupa ce le montez deocamdata vreau sa fiu sigur ca nu se incinge ceva pe undeva daca unesc cei doi papuci

 

Legat de treaba cu cricul lasat sau in viteza nu cred ca o sa fie problema pentru ca folosesc intotdeauna ambreiajul la pornire

ce an e banditu tau? ce manete ti-ai luat? eu am vb cu garcya si a zis ca are ceva care sa se potriveasca la banditi 89-97. Eu de exemplu am in momentul de fata maneta de ambreaj de la un 650, la care a trebuit sa tai un "cioc" ca sa incapa la mine. Spor si sa ne arati si noua ce ai facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu este din 2002, manetele au fost cumparate de pe ebay.co.uk de la un tip din hong kong dupa ce i-am trimis fotografiile cu manetele originale fata verso a zis sa specific in comanda " conversie SV6 " sper ca am retinut corect dar pot verifica maine daca este important iar manetele au fost pentru banditul de 1200. cand o sa le montez o sa revin cu fotografii si detali ( doamne ajuta sa se potriveasca )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme cu potrivirea unei manete de ambreiaj la un bandit din 2006 am avut si eu , si cea mai simpla solutie a fost schimbarea suportului de la maneta cu unul de suzuki gsr 600 din 2006, asa gasesti pe ebay cate vrei si ce model vrei(daca vrei set cea de la frana e identica)

 

ps. aste sunt

post-66813-0-70220600-1402169100_thumb.jpg

Editat de pytyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti vorba aia " sa-ti dea dupa suflet " si uite asa manetele mele s-au potrivit fara nici o modificare zici ca asa a venit mobra echipata din fabrica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata chiar f bine! Si mobra la fel! Cu bun gust alese! Nu prea imi plac mansoanele (ca utilitate, ca altfel zici ca de acolo sunt), dar e o parere personala, am preferat intotdeauna ceva de cauciuc mai moale, sau burete chiar.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul in care ai bandit de 600 din 2000-2004 intri pe ebay.co.uk , cauti manete sport scurte pentru Suzuki bandit 1200 fabricatie 2000-2004 si specifici in comanda pentru maneta de ambreiaj ca vrei " conversie SV6 " daca te uiti atent la unele fotografii pe spatele manetei de abreiaj o sa vezi stantat SV6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit ca nu arunc cu 60de iepuroi inainte de a fi verificat totul...are senzorul o mufa de inbinare in partea stanga sub sha..am deschis mufa si verificat firele pe care vine semnalul.pana pe la 60 grade da semnal, dupa dispare.

oricum am schimbat senzorul si acum e totul brici...

mai trebuie doar sa curat/reglez carburatoarele

 

dupa ce m-am dat mare cat de usor am rezolvat eu problema cu WD40 la contactul de la cric :moron: trebuie sa recunosc ca s-ar putea sa am aceeasi problema cu senzorul de neutru... :-L

 

deci inainte sa dau si eu 60 de euro as vrea sa incerc sa desfac senzorul ala intr-un fel. puteti sa-mi dati ceva informatii, sfaturi?

 

in primul rand vreau sa identific in manual senzorul si sa-l gasesc si pe motor...

 

să dea naiba în el de senzor dacă-l gasesc in manual... need help!! unde sa-l caut la secţiunea electrica sau la motor?

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, senzorul de cric nu are cum sa se strice. Stiu asta de cind a avut Macke beleaua la Katana si l-a demontat. E un senzor reed, etans, in ala nu intra nimic, nici sa stea scufundat in noroi 100 de ani.

Asa arata pe dinauntru:

ksk1a87-1520.jpg

 

Tu ai Bandit Neo parca (ultimul pe ulei). Probabil cel de neutru e ca la primele 2 generatii, sub capacul de la pinion, in stinga. E prins in 2 suruburi cu cap in cruce si vezi ca o sa curga ulei (incet, dar o sa curga) prin toleranta dintre tija aia si carter.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

l-am gasit folosind un manual de 1250 k7... eu am 650 k7, primul din serie răcit cu apă. post-11611-0-08430900-1402502190_thumb.png

 

eu nefiind mare specialist am vazut ca in manual la cric este si swich si o dioda (aia reed de care ziceai tu)post-11611-0-00522100-1402502094_thumb.png sau nu stiu eu sa citesc bine schema?

 

am gasit si modalitatea de verificare masurand tensiunile de la conector:post-11611-0-05639100-1402502467_thumb.png nu am manualul de 650sa k7 sa verific daca sunt identice (nu vad de ce nu ar fi...) dar poate-l are careva dintre voi si pune un link. ;)

 

acum, eu am montat un indicator de treapta de viteză: (http://1.1.1.1/bmi/www.tne-systeme.de/images/vkunden/650S04.JPG) si care funcționează normal... indica chiar si neutrul... asta l-am legat de unul din cablurile de la indicatorul de treapta (ăla roz) post-11611-0-99928600-1402503106_thumb.jpg si atunci dacă folosesc acealsi senzor cum naiba unu indica si altul nu?

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul de crick l-am desfacut eu. Nu ai ce verifica la el. Doar ca am dat cu spray arcul si magnetul ca scot mizeria, uns cu vaselina si verificat cu ohmmetrul. Pus inapoi si multumit pentru experienta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar a reaparut problema care credeam ca am rezolvat-o dand cu sprai pe comenzile din dreapta ( pozitie, faza scurta ) problema a reaparut adica pozitia functioneaza daca ghidonul este bracat total stanga iar cand brachez dreapta se stinge, am verificat prin toate gaurile posibile si inposibile inclusiv desfacut toate mufele motocicletei, concluzia ar fi un fir intrerupt cred, poate cineva sa ma ajute cineva care este in domeniu sa-mi traga un fir suplimentar sau vreo alta inventie ca m-am saturat cat mi-am rupt degetele prin toate gaurile ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine (la un scuter) era intrerupt un fir la ghidon, unde manunchiul gros de fire, facea exact cum zici tu

incearca sa misti doar firele de acolo si vezi daca face contact

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar a reaparut problema care credeam ca am rezolvat-o dand cu sprai pe comenzile din dreapta ( pozitie, faza scurta ) problema a reaparut adica pozitia functioneaza daca ghidonul este bracat total stanga iar cand brachez dreapta se stinge, am verificat prin toate gaurile posibile si inposibile inclusiv desfacut toate mufele motocicletei, concluzia ar fi un fir intrerupt cred, poate cineva sa ma ajute cineva care este in domeniu sa-mi traga un fir suplimentar sau vreo alta inventie ca m-am saturat cat mi-am rupt degetele prin toate gaurile ;)

 

vezi pe partea stanga, la jug, manunchiul ala gros de fire...care freaca acolo, sa nu fi frecat pana s-a rupt unnul din fire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Din pacate, in afara de verificat tot, fire, mufe, nu ai ce sa faci. Aia nu-i dioda, e un contact mecanic actionat de un magnet si sigur nu se strica, au durata de viata foarte mare, ajunge Banditul tau motor de epoca inainte sa fie nevoie sa-l schimbi.

Daca e problema intermitenta as incerca prima data senzorul ala de neutru, pt. ca deja stiu 2 persoane care au avut belea cu el. Dar nu-l demonta inainte sa-l verifici cu multimetrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce m-am dat mare cat de usor am rezolvat eu problema cu WD40 la contactul de la cric :moron: trebuie sa recunosc ca s-ar putea sa am aceeasi problema cu senzorul de neutru... :-L

 

deci inainte sa dau si eu 60 de euro as vrea sa incerc sa desfac senzorul ala intr-un fel. puteti sa-mi dati ceva informatii, sfaturi?

 

in primul rand vreau sa identific in manual senzorul si sa-l gasesc si pe motor...

 

să dea naiba în el de senzor dacă-l gasesc in manual... need help!! unde sa-l caut la secţiunea electrica sau la motor?

pai la al meu care e pop senzorul e sub capaccul de la pinionul fata. il poti identifica dupa pozele care le-am pus eu cu el.e prins in 2 suruburi cu cap cruce.daca nu vrei sa curga ulei poti sa rogi un prieten sa tina motorul un pic inclinat in partea opusa cand il dai jos. eventual incearca sa dai si cu spray de contact pe mufa de imbinare a senzorului la sistemul electric. la mine e undeva in paralel cu bateria sub capacul de plastic din stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai fratilor bucuresteni, unde gasesc si eu alta firma de becuri pt lampa spate, INAFARA DE OSRAM??? toate benzinariile si spermarketurile si magazinele auto de cartier au numa OSRAM

 

schimb cate 4 pe sezon, se ard cand ala din stanga, cand ala din dreapta....doar pe pozitie, stop-pe-frana merge. m-am saturat sa verific mereu daca merg si sa desurubez geamul ala din spate. Intr-o noapte acu vreo mergeam pe "orb" fara sa stiu...

 

Ma indoiesc ca am o problema electrica, restul becurilor sunt ok de cand am mobra, singura chestie care ar putea fi e apa aruncata de roata spate pe lampa, dar are garnitura si nu cred sa patrunda, cel putin nu pana pe bec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai are rost sa dau jos un bec ce merge?

 

odata le-am schimbat pe amandoua (1 dintre ele insa era bun), dupa 1 luna mi s-a ars unu, asa ca l-am pus pe ala vechi la loc :), il lasasem sub sa "just in case", dar toate OSRAM, ca nu gasec altceva...

 

...cred c-o sa dau o tura prin autovit, sa iau la supraret ceva mai dedicat, mai de calitate (daca exista) dar macar sa tina....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am bosch, din practiker. am schimbat 3 becuri in 8 ani, 2 pe faza scurta si un bec pe stop spate (toate la masina). la motorul nu am nici un bec ars de 2 ani si ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...