Lordgrec Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Am si eu acelas model dar numai ca-i negru simplu...deci nu stiu care a fost cobaiul cert este ca eu vreu sa o mai desfac o data ca mai imi doresc o mica modificare (pt ochiul meu) dar asta numai dupa ce finalizez proiectul cu suspensiile mobrei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Am si eu acelas model dar numai ca-i negru simplu...deci nu stiu care a fost cobaiul cert este ca eu vreu sa o mai desfac o data ca mai imi doresc o mica modificare (pt ochiul meu) dar asta numai dupa ce finalizez proiectul cu suspensiile mobrei... Ce proiect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexander_all4rap Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Super..da-mi mai multe detalii..pls Dorine ce faci tata? Nu stiam ca dau de tine aici....Ma gandeam ca esti pe forumul cu chopperisti...ca doar aia a fost prima ta dragoste...pana la Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) Despre vibratii - da, are peste 5000 rpm si nu e doar la mine, am vazut ca se plangeau mai multi. Nu sunt mari, dar m-as simti mai bine daca nu ar vibra usor ghidonul in depasiri si speram ca se rezolva cu niste accesorii Rizoma, probabil sunt optimist. Acum ca am gasit cu saua (o voi face la Darian), as dori sa montez si un suport de bagaje in spate. Ar fi bine sa fie doar pentru spate (cu cele laterale nu cred ca as mai putea sa ma strecor in trafic cand ajung la destinatie). Am vazut ca suportul e 100-160 EUR, fara cutie. Ce alte optiuni am, e doar un fier pana la urma dracia aia. Cred ca ce are Emmpu nu se potriveste la K7. Editat Mai 7, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Ce proiect? o sa pun poze cand il voi termina se stie in mare despre ce e vb...sper sa fiu gata cat mai curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Despre vibratii - da, are peste 5000 rpm si nu e doar la mine, am vazut ca se plangeau mai multi. Nu sunt mari, dar m-as simti mai bine daca nu ar vibra usor ghidonul in depasiri si speram ca se rezolva cu niste accesorii Rizoma, probabil sunt optimist. Acum ca am gasit cu saua (o voi face la Darian), as dori sa montez si un suport de bagaje in spate. Ar fi bine sa fie doar pentru spate (cu cele laterale nu cred ca as mai putea sa ma strecor in trafic cand ajung la destinatie). Am vazut ca suportul e 100-160 EUR, fara cutie. Ce alte optiuni am, e doar un fier pana la urma dracia aia. Cred ca ce are Emmpu nu se potriveste la K7. Nu se potriveste decat daca te-ai apuca de bucatareli nebune. Dar avand in vedere ca vreau pe suport + topcase 100 de euro... poate o optiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Vreau sa fac zilele astea o noua comanda la Louis si ma gindesc sa includ si arcuri progresive pt. fata. Oare isi fac banii (cam 100 euro)? Daca fac asta, probabil o sa pun si amortizor de B12 sau GSXR (daca merge, nu-s sigur) pe spate. Furca mea e cam varza, intra in limitare cind iau un hop. Editat Mai 8, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Despre vibratii - da, are peste 5000 rpm si nu e doar la mine, am vazut ca se plangeau mai multi. Nu sunt mari, dar m-as simti mai bine daca nu ar vibra usor ghidonul in depasiri si speram ca se rezolva cu niste accesorii Rizoma, probabil sunt optimist. ca sa fiu cinstit eu nu gasesc vibratiile astea deranjante... chiar imi plac... simti si tu ca se tureaza ceva sub tine si se incordeaza muschiu' lu' bandit! Acum ca am gasit cu saua (o voi face la Darian), as dori sa montez si un suport de bagaje in spate. Ar fi bine sa fie doar pentru spate (cu cele laterale nu cred ca as mai putea sa ma strecor in trafic cand ajung la destinatie). Am vazut ca suportul e 100-160 EUR, fara cutie. Ce alte optiuni am, e doar un fier pana la urma dracia aia. Cred ca ce are Emmpu nu se potriveste la K7. pentru k7 eu am montat asa ceva: louis.de sunt din aluminiu, eloxate argintiu sau negru. foarte idiot-proof la montaj, trebuie doar sa mai cumperi o placa de adaptare in functie de tipul de cutie pe care-l ai. parte desteapta e ca se pot adauga dupa si scoate si supotrii laterali. am o poza dar e si cu top-case-ul: o sa fac azi si niste poze doar cu suportul sa-l vedeti bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Multumesc frumos. Totusi, 90 de EUR bucata aia de fier? Peste care trebuie si placuta si cutia ? Imi poti spune de unde ai luat cutia si placuta ? Stiu ca se pot pune mai multe, imi place modelul tau cu spatar pentru pasager, sunt curios cat costa. Presupun ca Louis nu trimite direct in RO si tre sa apelez la intermediari nu ? Am incercat odata si nu doreau decat prin transfer bancar (fara card credit) si erau mari comisioanele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Multumesc frumos. Totusi, 90 de EUR bucata aia de fier? Peste care trebuie si placuta si cutia ? Imi poti spune de unde ai luat cutia si placuta ? Stiu ca se pot pune mai multe, imi place modelul tau cu spatar pentru pasager, sunt curios cat costa. Presupun ca Louis nu trimite direct in RO si tre sa apelez la intermediari nu ? Am incercat odata si nu doreau decat prin transfer bancar (fara card credit) si erau mari comisioanele. Louis trimite in Ro cu 20 de euro pachet de pana la 50 kile. Io cumpar frecvent de la ei in onlineshop. Pacat ca-s gunoaie umane astia de la Posta Romana si nu exista data lasata de la criptos sa nu fie probleme cu pachetul (le arunca ca animalele salahorii aia cu 2 clase). Daca nu vrei sa platesti comisioane la banca, imi zici ce iti trebuie si te includ si pe tine la o comanda viitoare (fac chiar azi sau maine una) si impartim posta. Banii imi trebuiesc in avans si in euro pt ca Louis trimite in lumea a 3 a (Romanica) doar cu plata integrala in avans. Io fac plata prin prieteni germani cu conturi germane = 0,0 comision. Oferta e valabila pt orice Bandit care vrea ceva de la Louis. Just tell me. In alta ordine de idei. Arcurile progresive sunt ok si merita banii. Sunt ochei cele de la Louis dar mai ales alea de la WP, care sunt cele mai sportive cu cu cele mai multe rezerve, dupa cele chiar si mai sportive si lineare si scumpe de la Ohlins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Bun si banii unde ti-i varsam ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Mersi Emppu. Da-mi contul pe privat (presupun ca e cont in EUR) si ma uit pe Louis ce au. Ca sa nu ne mai chinuim cu modificarile, am putea lua direct asta - http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=57502 Lista de optionale e impresionanta. Ca si sumele platite pentru accesorii doar pentru ca sunt originale Suzuki. In lista de optionale instalate vad un "kit coborire bascula spate" stiti cumva la ce foloseste ? Editat Mai 8, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Bun si banii unde ti-i varsam ?? Pai io am un ING. Se poate face transfer acolo in ron, io scot si cumpar euro de la casa. In lista de optionale instalate vad un "kit coborire bascula spate" stiti cumva la ce foloseste ? La coborarea inaltimii seii pt femei si poponari si la inrautatirea handlingului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Mersi Emppu. Da-mi contul pe privat (presupun ca e cont in EUR) si ma uit pe Louis ce au. Contul e in Ron. Vrei ceva acum urgent, adica la comanda din uichendu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Daca nu e mare deranjul iti pot varsa acum banii online in cont pentru bucata aia de fier de 90 de EUR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Pai...lasa-mi si mie contul pe privat. Cred ca daca merg la o unitate ING e cel mai bine, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 alte poze pentru cei interesati cu sistemul de bagaje: intradevar e un pic mai scump... placa adaptoare o gasesti tot pe louis, in josul paginii din link-ul meu (trebuie sa dai clik de 2 ori ca sa mearga direct la linkul meu... o problema a site-ului nemtesc) si acum e la oferta la 25 euro. cutiea este de al suzuki, am primit-o bonus cand am cumparat motorul. o gasesti pe site la suzuki cu preturi (trebuie luata cutia, capacul colorat si protectia de spate pentru pasager) dar gasesti cutii asemanatoare la givi sau kapa. ideea e sa iei o marca buna pentru ca altfel risti sa se sparga sau sa crape de la vibratii. iar chestia cu louis: e adevarat ca nu livreaza direct dar sunt cel putin vreo 2 firme care aduc exact la pretul din catalog. eu unul comand prin paula's tipa e corecta si livreaza prin curier in toata tara. mai sunt unii si in targul auto din vitan si care aduc si cu reducerile de pe site dar nu stiu cum sa dau de ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Eu am luat original de pe, http://www.spare.suzuki.hu/ ,si la bani a fost tot pe acolo ,dar e mult mai masiv si facut sa poti prinde si cutii laterale la nevoie.apropo cum prindeti detectorul radar pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Sincer - da-l dracu' e un lant. De ce se largeste asa in doar cateva sute de km, ca doar nu e de guma! Lantul s-a gandit sa ma contrazica la faza asta. Asa ca dupa ce am fost si eu pentru prima data pe Cheia am ajuns pana la intrarea in Bucuresti unde ... s-a rupt. Cred ca nici Rossi nu schimba lantul la mai putin de 1000 km ca mine ) Prin urmare voi schimba kitul de lant cu totul. Nu stiu daca sa spun ca am fost nenorocos ca s-a rupt lantul sau norocos ca am ajuns cu el pana la 500 m de Bucuresti (atat mai aveam pana intram in oras) La prima vedere s-a rupt partea care a fost prinsa la service, adica locul unde a fost imbinat, dar trebuie sa mai verific. Nici nu mai stiu la ce mecanic sa apelez, voi incerca la reprezentata Suzuki probabil, ma apropiam de numarul de km pentru revizie oricum. In alta ordine de idei, drumul de la Valeni la Brasov este cel mai frumos pe care l-am vazut vreodata. Km dupa km de curbe si asfalt bun intr-un decor natural incredibil. Cu ocazia asta mi-am dat seama ca nu stiu sa iau curbele cum trebuie (spre rusinea mea la dus ma cam urmarea un tir pe curbele stranse, deci e clar ca nu stiu ) asa ca mi-am amintit cate ceva din Twist of the Wrist la intoarcere (franare inainte de curba, apoi mers in curba cu viteza constanta pana la iesire). Mai am de citit si de exersat. medevac106 - mersi de poze, am comandat si eu piesa cu ajutorul lui Emppu, am gasit si placa, inca nu sunt sigur ca vreau Givi, asa ca voi proba direct la magazine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) Si o poza - cum vad motocicilistii Brasovul de pe Tampa. Editat Mai 10, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) Lantul s-a gandit sa ma contrazica la faza asta. Asa ca dupa ce am fost si eu pentru prima data pe Cheia am ajuns pana la intrarea in Bucuresti unde ... s-a rupt. Cred ca nici Rossi nu schimba lantul la mai putin de 1000 km ca mine ) Prin urmare voi schimba kitul de lant cu totul. Nu stiu daca sa spun ca am fost nenorocos ca s-a rupt lantul sau norocos ca am ajuns cu el pana la 500 m de Bucuresti (atat mai aveam pana intram in oras) La prima vedere s-a rupt partea care a fost prinsa la service, adica locul unde a fost imbinat, dar trebuie sa mai verific. Nici nu mai stiu la ce mecanic sa apelez, voi incerca la reprezentata Suzuki probabil, ma apropiam de numarul de km pentru revizie oricum. In alta ordine de idei, drumul de la Valeni la Brasov este cel mai frumos pe care l-am vazut vreodata. Km dupa km de curbe si asfalt bun intr-un decor natural incredibil. Cu ocazia asta mi-am dat seama ca nu stiu sa iau curbele cum trebuie (spre rusinea mea la dus ma cam urmarea un tir pe curbele stranse, deci e clar ca nu stiu ) asa ca mi-am amintit cate ceva din Twist of the Wrist la intoarcere (franare inainte de curba, apoi mers in curba cu viteza constanta pana la iesire). Mai am de citit si de exersat. medevac106 - mersi de poze, am comandat si eu piesa cu ajutorul lui Emppu, am gasit si placa, inca nu sunt sigur ca vreau Givi, asa ca voi proba direct la magazine. Uai ce horror e faza cu lantul. Daca nu ai distrus nimic la motor si nici nu te-ai imprastiat esti un norocos. De obicei nu se scapa precum ai scapat tu la un rupt de lant. Daca s-a rupt unde a fost innadit de catre mecanic e clar faza de luat gatul mecanicului. Ia-ti kit de lant cu lant continuu, care nu trebuie nituit. DID e continuu, se monteaza prin demontarea basculei, nu e o operatie SF, o poti face chiar tu (cu ajutorul/supravegherea unui motoretist mai experimentat si care eventual a mai facut asta) si economisi niste bani. Nu-ti trebuie cine stie ce scule. Comanda a fost lansata in spatiu. Luni fac plata si apoi o sa vina pachetu. Editat Mai 10, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 In ultimul timp s-a tot vorbit despre kituri de lant . Maine trebuie sa imi comand si eu.Din cauza ca am schimbat roata spate cu una de GSXR 750 (GSF 1200 ) trebuie sa comand un kit de B12 . Acuma intrebarea : Lungimea lantului este aceeasi ? Kitul de B12 DID http://www.louis.de/_403508e73079bac332e99...artnr_gr=100411 are 45 dinti spre deosebire de 47 cel de 600 . Kitul de GSF de la EK Costa 150 euro : efect visual puternik de la EK dar altceva ? stiti ceva de ei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Intr-adevar traseul pe Cheia este superb. L-am facut si eu sambata impreuna cu tatal meu (75 ani). Bandita s-a comportat super bine, gumele sunt super, placutele de frana clasaI, saua foarte ergonomica, iar tatala meu cu Suzuki lui nu s-a lasat mai prejos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 In ultimul timp s-a tot vorbit despre kituri de lant . Maine trebuie sa imi comand si eu.Din cauza ca am schimbat roata spate cu una de GSXR 750 (GSF 1200 ) trebuie sa comand un kit de B12 . Acuma intrebarea : Lungimea lantului este aceeasi ? Kitul de B12 DID http://www.louis.de/_403508e73079bac332e99...artnr_gr=100411 are 45 dinti spre deosebire de 47 cel de 600 . Kitul de GSF de la EK Costa 150 euro : efect visual puternik de la EK dar altceva ? stiti ceva de ei ? eu mi-am pus ek albastru si iti pot spune ca e ok....am mai citit ceva despre el esi era de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) Lantul s-a gandit sa ma contrazica la faza asta. Asa ca dupa ce am fost si eu pentru prima data pe Cheia am ajuns pana la intrarea in Bucuresti unde ... s-a rupt. Cred ca nici Rossi nu schimba lantul la mai putin de 1000 km ca mine ) Prin urmare voi schimba kitul de lant cu totul. Nu stiu daca sa spun ca am fost nenorocos ca s-a rupt lantul sau norocos ca am ajuns cu el pana la 500 m de Bucuresti (atat mai aveam pana intram in oras) La prima vedere s-a rupt partea care a fost prinsa la service, adica locul unde a fost imbinat, dar trebuie sa mai verific. Nici nu mai stiu la ce mecanic sa apelez, voi incerca la reprezentata Suzuki probabil, ma apropiam de numarul de km pentru revizie oricum. In alta ordine de idei, drumul de la Valeni la Brasov este cel mai frumos pe care l-am vazut vreodata. Km dupa km de curbe si asfalt bun intr-un decor natural incredibil. Cu ocazia asta mi-am dat seama ca nu stiu sa iau curbele cum trebuie (spre rusinea mea la dus ma cam urmarea un tir pe curbele stranse, deci e clar ca nu stiu ) asa ca mi-am amintit cate ceva din Twist of the Wrist la intoarcere (franare inainte de curba, apoi mers in curba cu viteza constanta pana la iesire). Mai am de citit si de exersat. medevac106 - mersi de poze, am comandat si eu piesa cu ajutorul lui Emppu, am gasit si placa, inca nu sunt sigur ca vreau Givi, asa ca voi proba direct la magazine. Pfoaaaai... apai daca ti s-a rupt lantul, ar fi cazul sa mergi sa ai o discutie cu cei de la Kaore. Povesteste cum s-a intimplat, in ce parte a sarit etc. Nu se intimpla des asa ceva. Ia endless cum zice si Emppu, bascula se da jos f. usor. Mie chiar mi-a parut rau ca kitul Tsubaki n-a fost endless, ca asa am o vaga frica, avind in vedere ca zaua de inchidere a fost nituita cu o presa cam uzata si astfel capetele tijelor n-au fost turtite chiar ca la carte. Dar verific zauza din cind in cind. Si daca tot veni vb. de lant. I hate sprayurile de uns/curatat Motul. Dupa nici 300 de km lantul meu pare ca tre' uns din nou, si deja am gatat sprayul. E drept ca iar m-a prins o ploaie, dar nu e asta o "scuza". Cred ca o sa trec pe ulei de transmisie. Intr-adevar traseul pe Cheia este superb. L-am facut si eu sambata impreuna cu tatal meu (75 ani).Bandita s-a comportat super bine, gumele sunt super, placutele de frana clasaI, saua foarte ergonomica, iar tatala meu cu Suzuki lui nu s-a lasat mai prejos... LE: tot despre lant... esti sigur ca s-a rupt si nu s-a desprins zaua? E posibil sa-ti fi pus aia o za de inchidere de cacao, cine stie. In orice caz, panarama la Kaore, clar. Fa-le scandal, ca poate altul n-o sa fie asa de norocos ca tine. Editat Mai 10, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.