Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

In ultimul timp s-a tot vorbit despre kituri de lant .

 

Maine trebuie sa imi comand si eu.Din cauza ca am schimbat roata spate cu una de GSXR 750 (GSF 1200 ) trebuie sa comand un kit de B12 .

 

Acuma intrebarea :

Lungimea lantului este aceeasi ?

 

Kitul de B12 DID

http://www.louis.de/_403508e73079bac332e99...artnr_gr=100411

 

are 45 dinti spre deosebire de 47 cel de 600 .

 

Kitul de GSF de la EK

 

Costa 150 euro :

 

post-22214-1241976783_thumb.jpgpost-22214-1241976798_thumb.jpgpost-22214-1241976812_thumb.jpg

 

efect visual puternik de la EK dar altceva ? stiti ceva de ei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intr-adevar traseul pe Cheia este superb. L-am facut si eu sambata impreuna cu tatal meu (75 ani).

Bandita s-a comportat super bine, gumele sunt super, placutele de frana clasaI, saua foarte ergonomica, iar tatala meu cu Suzuki lui nu s-a lasat mai prejos... :angry:

post-28174-1241977903_thumb.jpg

post-28174-1241977936_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultimul timp s-a tot vorbit despre kituri de lant .

 

Maine trebuie sa imi comand si eu.Din cauza ca am schimbat roata spate cu una de GSXR 750 (GSF 1200 ) trebuie sa comand un kit de B12 .

 

Acuma intrebarea :

Lungimea lantului este aceeasi ?

 

Kitul de B12 DID

http://www.louis.de/_403508e73079bac332e99...artnr_gr=100411

 

are 45 dinti spre deosebire de 47 cel de 600 .

 

Kitul de GSF de la EK

 

Costa 150 euro :

 

post-22214-1241976783_thumb.jpgpost-22214-1241976798_thumb.jpgpost-22214-1241976812_thumb.jpg

 

efect visual puternik de la EK dar altceva ? stiti ceva de ei ?

eu mi-am pus ek albastru si iti pot spune ca e ok....am mai citit ceva despre el esi era de bine :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul s-a gandit sa ma contrazica la faza asta. Asa ca dupa ce am fost si eu pentru prima data pe Cheia am ajuns pana la intrarea in Bucuresti unde ... s-a rupt. Cred ca nici Rossi nu schimba lantul la mai putin de 1000 km ca mine ;))

 

Prin urmare voi schimba kitul de lant cu totul.

 

Nu stiu daca sa spun ca am fost nenorocos ca s-a rupt lantul sau norocos ca am ajuns cu el pana la 500 m de Bucuresti (atat mai aveam pana intram in oras) :D

 

La prima vedere s-a rupt partea care a fost prinsa la service, adica locul unde a fost imbinat, dar trebuie sa mai verific. Nici nu mai stiu la ce mecanic sa apelez, voi incerca la reprezentata Suzuki probabil, ma apropiam de numarul de km pentru revizie oricum.

 

In alta ordine de idei, drumul de la Valeni la Brasov este cel mai frumos pe care l-am vazut vreodata. Km dupa km de curbe si asfalt bun intr-un decor natural incredibil. Cu ocazia asta mi-am dat seama ca nu stiu sa iau curbele cum trebuie (spre rusinea mea la dus ma cam urmarea un tir pe curbele stranse, deci e clar ca nu stiu :D ) asa ca mi-am amintit cate ceva din Twist of the Wrist la intoarcere (franare inainte de curba, apoi mers in curba cu viteza constanta pana la iesire). Mai am de citit si de exersat.

 

medevac106 - mersi de poze, am comandat si eu piesa cu ajutorul lui Emppu, am gasit si placa, inca nu sunt sigur ca vreau Givi, asa ca voi proba direct la magazine.

Pfoaaaai... apai daca ti s-a rupt lantul, ar fi cazul sa mergi sa ai o discutie cu cei de la Kaore. Povesteste cum s-a intimplat, in ce parte a sarit etc. Nu se intimpla des asa ceva. Ia endless cum zice si Emppu, bascula se da jos f. usor. Mie chiar mi-a parut rau ca kitul Tsubaki n-a fost endless, ca asa am o vaga frica, avind in vedere ca zaua de inchidere a fost nituita cu o presa cam uzata si astfel capetele tijelor n-au fost turtite chiar ca la carte. Dar verific zauza din cind in cind.

Si daca tot veni vb. de lant. I hate sprayurile de uns/curatat Motul. Dupa nici 300 de km lantul meu pare ca tre' uns din nou, si deja am gatat sprayul. E drept ca iar m-a prins o ploaie, dar nu e asta o "scuza". Cred ca o sa trec pe ulei de transmisie.

 

Intr-adevar traseul pe Cheia este superb. L-am facut si eu sambata impreuna cu tatal meu (75 ani).

Bandita s-a comportat super bine, gumele sunt super, placutele de frana clasaI, saua foarte ergonomica, iar tatala meu cu Suzuki lui nu s-a lasat mai prejos... :angry:

:blink:

 

LE: tot despre lant... esti sigur ca s-a rupt si nu s-a desprins zaua? E posibil sa-ti fi pus aia o za de inchidere de cacao, cine stie. In orice caz, panarama la Kaore, clar. Fa-le scandal, ca poate altul n-o sa fie asa de norocos ca tine.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CalinD - este posibil sa fie de la za, voi verifica. Lantul a fost montat la MyMoto, nu la Kaore. La Kaore doar mi-au spus de unde sa il iau- un magazin oarecare. Oricum, nu stiu daca se poate ca de la za sa se fi largit in primii 500 km si apoi sa crape in urmatorii 500 km.

 

Din fericire eram deja aproape de Bucuresti si aveam cam 15 km/h depasind traficul de pe DN1 la intrare in Bucuresti. Nu stiu ce s-ar fi intamplat daca se rupea pe o curba de pe Cheia, mai ales ca eram si cu pasager.

 

Acum voi cauta un DID si montaj la reprezentanta, nu stiu in cine sa mai am incredere ca mecanic. Vedeti de ce vreau sa iau BMW?Macar au cardan :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vedeti de ce vreau sa iau BMW?Macar au cardan :blink:

 

Enough of the gay stuff. :angry:

 

 

In alta ordine de idei, @ redbandit... absolut superb faptul ca tatal tau se da cu tine cu motorul la aceasta varsta, pe care nu o afiseaza nici pe departe.

Respect!

 

 

@Bandit Mik... acum mi a picat fisa. Tu avand bascula de 6 stock, nu ai ce fce cu tija de B12. Deci va trebui sa improvizezi, sa faci una de la 0, pe aceeasi lungime precum a ta de 600, dar cu curbura mai mare ca sa nu frece shlapu de 180 in ea. Guma de 180 pe janta de B6 stock e 4,5 incapea la limita fata de tija si lant. Cu janta asta mai mare ma indoiesc.

Lntul la B6 si B12 Kult e identic. E un 530 cu 110 zale, 15 dinti la pinionul fata. Diferenta e doar la numarul de prezoane la foaia spate (6 in loc de 5 parca) si la nr de dinti (45 in loc de 47 la B6). Daca pui kitul de lant de B12 cu bascula de B6 diferenta va fi doar ca cei 2dinti in minus vor face ca axul sa stea mai in spate in reglajul din bascula si ca vei avea un demaraj mai lent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bandit Mik... acum mi a picat fisa. Tu avand bascula de 6 stock, nu ai ce fce cu tija de B12. Deci va trebui sa improvizezi, sa faci una de la 0, pe aceeasi lungime precum a ta de 600, dar cu curbura mai mare ca sa nu frece shlapu de 180 in ea. Guma de 180 pe janta de B6 stock e 4,5 incapea la limita fata de tija si lant. Cu janta asta mai mare ma indoiesc.

Lntul la B6 si B12 Kult e identic. E un 530 cu 110 zale, 15 dinti la pinionul fata. Diferenta e doar la numarul de prezoane la foaia spate (6 in loc de 5 parca) si la nr de dinti (45 in loc de 47 la B6). Daca pui kitul de lant de B12 cu bascula de B6 diferenta va fi doar ca cei 2dinti in minus vor face ca axul sa stea mai in spate in reglajul din bascula si ca vei avea un demaraj mai lent.

 

 

Tija o fac de la zero dupa ce montez roata , k sa iau niste cote .

Foaia spate ai zis bine la diferente .

Kitul DID de pe louis vine cu foaia de 45 si e 120 euro

Kitul EK il pot cere la o firma din tzara si imi aleg culoarea si raportul dar costa vreo 160 euro .

O sa caut sa vad daca gasesc un kit DID cu foaie de 47 sau sa il iau pe bucati si sa vad cat ma scoate la total .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar traseul pe Cheia este superb. L-am facut si eu sambata impreuna cu tatal meu (75 ani).

Bandita s-a comportat super bine, gumele sunt super, placutele de frana clasaI, saua foarte ergonomica, iar tatala meu cu Suzuki lui nu s-a lasat mai prejos... :blink:

Respect pentru doua generatii...

Imaginea ar fi completa cu trei... :angry:

 

rvss

iti recomand sa apelezi la Bogdan Ionescu (Padure)

F. bun mecanic iti dau nr. lui pe PM daca vrei.

Ai avut noroc cu lantul...

Numai bine,

Alex

Editat de sam78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Red_bandit: pana la urma ala e motorul luat pentru taica-tu?? Super tare!! Eu as sui-o pe maica-mea pe motor ... ca daca doar aude ca am motor ma strange de gat :angry:

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil a fost pusa intrebarea de 1 milion de ori . dar o mai pun :blink:

 

cu ce sa curat galeriile sa luceasca frumos ? ;) . ele sunt in stare buna, dar murdare . nu vreau sa dau cu ceva solutie sa le stric, de aceea intreb , mersi :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil a fost pusa intrebarea de 1 milion de ori . dar o mai pun :blink:

 

cu ce sa curat galeriile sa luceasca frumos ? ;) . ele sunt in stare buna, dar murdare . nu vreau sa dau cu ceva solutie sa le stric, de aceea intreb , mersi :angry:

Mi-a zis cineva ca le curata cu o solutie numita ceva cu *sol la sfirsit, luata din Anglia, cica merge. Incerc sa-mi amintesc cum se cheama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil a fost pusa intrebarea de 1 milion de ori . dar o mai pun ;)

 

cu ce sa curat galeriile sa luceasca frumos ? :D . ele sunt in stare buna, dar murdare . nu vreau sa dau cu ceva solutie sa le stric, de aceea intreb , mersi :angry:

edelstath&chrom de la ROT&WEISS se gaseste de cumparat de la polo(daca vrei da un semn si ne intalnim sa iti arat doar esti din tm :blink: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata mi-am schimbat uleiul , urmeaza sa comand un set de lant de undeva ( vad ca e bine sa fie dintr-o bucata :angry: ) . apoi cand termin cu inmatricularea $$ probabil o sa ma ocup de detalile astea mici :blink:

 

azi trebuie sa merg la RAR imediat pornesc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Autosol??

Da, aia e.

 

Autosol e destul de bun, dar nu e ceva magic. Magia o face munca.

Se gaseste cam peste tot, de la louis/polo la targul vitan.

Pune poze cu mobraaaa :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil a fost pusa intrebarea de 1 milion de ori . dar o mai pun :blink:

 

cu ce sa curat galeriile sa luceasca frumos ? ;) . ele sunt in stare buna, dar murdare . nu vreau sa dau cu ceva solutie sa le stric, de aceea intreb , mersi :angry:

 

 

eu folosesc SANO Inox (solutie de curatat cutitele si furculitele) se gaseste in orice supermarchet, nu costa mult si nu e nici asa toxica ca solutiile mai profesioniste de mai sus... plus foarte foarte multa munca...

:D si dai si freaca... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la reprezentata Suzuki mi s-a propus cauciuc spate Dunlop Sportmax 208 un kit DID (asta vroiam sa aleg oricum).

 

Nu prea am gasit informatii despre cauciuc, stiti ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara tuturor banditilor!

Am obtinut si eu categoria A de aproximativ o luna si imi caut un motor. Am pus ochii pe un Bandit 650S din 2005... e pe la vreo 3400 euro. Ca variante ar mai fi Yamaha Fazer 2004-2005 si Honda CBF 600S. Ce recomandati?

 

Sunt sofer de cat. B de vreo 10 ani, dar in moto nu am nici un habar. As ruga posesorii de banditi sa imi spuna la ce sa fiu atent cand imi cumpar unul si la ce sa ma astept de la el.

 

Detalii "tehnice" despre mine: linistit, 1,90 inaltine, 85 kg greutate.

 

Aaaa... si inca ceva... am o nelamurire cu privire la modelul 2005: nu trebuia sa fie pe injectie? Asta pe care l-am vazut eu, are in partea stanga (langa schimbatorul de faza lunga - scurta) un fel de soc. De cand s-a bagat injectia la banditi?

 

Multumesc anticipat celor care au avut rabdarea sa citeasca cele intrebate de mine! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca am mai facut azi una. Demult voiam sa-i fac o revizie care sa includa si echilibrarea (sau macar verificarea) carburilor, dar cum un mecanic mi-a zis sa n-o aduc pina nu se strica, am decis sa fac singur treaba. Mi-o venit greu cheful sa ma apuc de treaba, da' azi mi s-o pus pata si-am improvizat un device extrem de complex, format din una bucata "furtum" si citeva zeci de ml de 10W40 (Motul 7100, ca la altceva nu mai e bun :eek: ). Dupa ce am reusit sa mi le desincronizez sinistru, incercind sa fac treaba cu manometre de k.kt si alte porcarii, de-mi facea iar la ralanti ca chopperu' (si inca unul stricat) si revenea de la 4000 de ture la 1200 in juma' de ora (si asta-n gol, nu in sarcina :) ), mi-am amintit de cea mai simpla si aparent infailibila metoda (cea cu "furtumul"). Din fericire nu doar aparent... Pot sa bag mina-n foc pentru aceasta improvizatie, functioneaza perfect, am reusit sa-mi fac Bandita sa mearga (cel putin la fel de) bine ca inainte :D

 

Si intre timp s-o facut un frigalete de mi-o congelat c.oaiele pe rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca se intreaba cineva de ce mi s-o pus pata sa fac treaba asta... am observat de cind o am ca nu e 100% stabila la ralanti chiar si dupa ce motorul e perfect incalzit. Asta insemna ca sta fix la o turatie (cam la 1200 o reglez eu), dar odata la citeva secunde turatia scade cu circa 100 de ture, pret de citeva fractiuni de secunda, variatie care se sesizeaza si in sunetul motorului. Nu m-a ingrijorat vreodata, pentru ca am vazut si alte motoare cu acest simptom (chiar deunazi remarcasem acelasi tip de sunte la un ZX10-R 2007, super-ingrijit si cu doar 20 si ceva de mii de km reali). De stat la ralanti sta fara probleme chiar si la 800-900 de ture. Comportamentul asta l-am vazut chiar la masini noi, pe injectie, dar la unele acul sta absolut teapan, nu vezi variatie nici sa te uiti cu lupa la el. M-am intrebat totusi de ce aceste fluctuatii. Nu am gasit raspunsul nici acum, dar macar stiu ca la capitolul sincronizare sta ok.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu fluctuatia e si la mine ... cred ca din cauza lipsei unei sonde lamda care sa tina electronic "controlul" aerului raportat la benzina pentru a pastra o turatie constanta. Nu cred ca o mare problema. Ideea e ca e enervant, aici recunosc :).

 

Aseara ma pregateam sa ma duc la moto sa imi pun priza de radar care mi-a venit si au tras vreo 3 galeti de ploaie de mi s-a udat cheful :eek:

Intrebari: priza se monteaza pe un suport de tip "teava" cu un diametru apropiat ghidonului. Ei in poze arata ca pe ghidon, desi se pot gasi si alte locasuri bunicele. Nu asta era intrebarea...ci, cum sa leg firele? direct la baterie (are siguranta) sau ... de exemplu pe firul de pozitie - lumini? Sau, alte idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...