Macke Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 @Calin: sa imi spui si mie care sunt rezultatele cu ulei de transmisie, ca si pe mine ma mananca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 CalinD - este posibil sa fie de la za, voi verifica. Lantul a fost montat la MyMoto, nu la Kaore. La Kaore doar mi-au spus de unde sa il iau- un magazin oarecare. Oricum, nu stiu daca se poate ca de la za sa se fi largit in primii 500 km si apoi sa crape in urmatorii 500 km. Din fericire eram deja aproape de Bucuresti si aveam cam 15 km/h depasind traficul de pe DN1 la intrare in Bucuresti. Nu stiu ce s-ar fi intamplat daca se rupea pe o curba de pe Cheia, mai ales ca eram si cu pasager. Acum voi cauta un DID si montaj la reprezentanta, nu stiu in cine sa mai am incredere ca mecanic. Vedeti de ce vreau sa iau BMW?Macar au cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 Vedeti de ce vreau sa iau BMW?Macar au cardan Enough of the gay stuff. In alta ordine de idei, @ redbandit... absolut superb faptul ca tatal tau se da cu tine cu motorul la aceasta varsta, pe care nu o afiseaza nici pe departe. Respect! @Bandit Mik... acum mi a picat fisa. Tu avand bascula de 6 stock, nu ai ce fce cu tija de B12. Deci va trebui sa improvizezi, sa faci una de la 0, pe aceeasi lungime precum a ta de 600, dar cu curbura mai mare ca sa nu frece shlapu de 180 in ea. Guma de 180 pe janta de B6 stock e 4,5 incapea la limita fata de tija si lant. Cu janta asta mai mare ma indoiesc. Lntul la B6 si B12 Kult e identic. E un 530 cu 110 zale, 15 dinti la pinionul fata. Diferenta e doar la numarul de prezoane la foaia spate (6 in loc de 5 parca) si la nr de dinti (45 in loc de 47 la B6). Daca pui kitul de lant de B12 cu bascula de B6 diferenta va fi doar ca cei 2dinti in minus vor face ca axul sa stea mai in spate in reglajul din bascula si ca vei avea un demaraj mai lent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 @Bandit Mik... acum mi a picat fisa. Tu avand bascula de 6 stock, nu ai ce fce cu tija de B12. Deci va trebui sa improvizezi, sa faci una de la 0, pe aceeasi lungime precum a ta de 600, dar cu curbura mai mare ca sa nu frece shlapu de 180 in ea. Guma de 180 pe janta de B6 stock e 4,5 incapea la limita fata de tija si lant. Cu janta asta mai mare ma indoiesc.Lntul la B6 si B12 Kult e identic. E un 530 cu 110 zale, 15 dinti la pinionul fata. Diferenta e doar la numarul de prezoane la foaia spate (6 in loc de 5 parca) si la nr de dinti (45 in loc de 47 la B6). Daca pui kitul de lant de B12 cu bascula de B6 diferenta va fi doar ca cei 2dinti in minus vor face ca axul sa stea mai in spate in reglajul din bascula si ca vei avea un demaraj mai lent. Tija o fac de la zero dupa ce montez roata , k sa iau niste cote . Foaia spate ai zis bine la diferente . Kitul DID de pe louis vine cu foaia de 45 si e 120 euro Kitul EK il pot cere la o firma din tzara si imi aleg culoarea si raportul dar costa vreo 160 euro . O sa caut sa vad daca gasesc un kit DID cu foaie de 47 sau sa il iau pe bucati si sa vad cat ma scoate la total . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sam78 Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 (editat) Intr-adevar traseul pe Cheia este superb. L-am facut si eu sambata impreuna cu tatal meu (75 ani).Bandita s-a comportat super bine, gumele sunt super, placutele de frana clasaI, saua foarte ergonomica, iar tatala meu cu Suzuki lui nu s-a lasat mai prejos... Respect pentru doua generatii... Imaginea ar fi completa cu trei... rvss iti recomand sa apelezi la Bogdan Ionescu (Padure) F. bun mecanic iti dau nr. lui pe PM daca vrei. Ai avut noroc cu lantul... Numai bine, Alex Editat Mai 10, 2009 de sam78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) @Red_bandit: pana la urma ala e motorul luat pentru taica-tu?? Super tare!! Eu as sui-o pe maica-mea pe motor ... ca daca doar aude ca am motor ma strange de gat Editat Mai 11, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 probabil a fost pusa intrebarea de 1 milion de ori . dar o mai pun cu ce sa curat galeriile sa luceasca frumos ? . ele sunt in stare buna, dar murdare . nu vreau sa dau cu ceva solutie sa le stric, de aceea intreb , mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 probabil a fost pusa intrebarea de 1 milion de ori . dar o mai pun cu ce sa curat galeriile sa luceasca frumos ? . ele sunt in stare buna, dar murdare . nu vreau sa dau cu ceva solutie sa le stric, de aceea intreb , mersi Mi-a zis cineva ca le curata cu o solutie numita ceva cu *sol la sfirsit, luata din Anglia, cica merge. Incerc sa-mi amintesc cum se cheama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Autosol?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Autosol e destul de bun, dar nu e ceva magic. Magia o face munca. Se gaseste cam peste tot, de la louis/polo la targul vitan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 probabil a fost pusa intrebarea de 1 milion de ori . dar o mai pun cu ce sa curat galeriile sa luceasca frumos ? . ele sunt in stare buna, dar murdare . nu vreau sa dau cu ceva solutie sa le stric, de aceea intreb , mersi edelstath&chrom de la ROT&WEISS se gaseste de cumparat de la polo(daca vrei da un semn si ne intalnim sa iti arat doar esti din tm ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 deocamdata mi-am schimbat uleiul , urmeaza sa comand un set de lant de undeva ( vad ca e bine sa fie dintr-o bucata ) . apoi cand termin cu inmatricularea $$ probabil o sa ma ocup de detalile astea mici azi trebuie sa merg la RAR imediat pornesc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Autosol?? Da, aia e. Autosol e destul de bun, dar nu e ceva magic. Magia o face munca.Se gaseste cam peste tot, de la louis/polo la targul vitan. Pune poze cu mobraaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 probabil a fost pusa intrebarea de 1 milion de ori . dar o mai pun cu ce sa curat galeriile sa luceasca frumos ? . ele sunt in stare buna, dar murdare . nu vreau sa dau cu ceva solutie sa le stric, de aceea intreb , mersi eu folosesc SANO Inox (solutie de curatat cutitele si furculitele) se gaseste in orice supermarchet, nu costa mult si nu e nici asa toxica ca solutiile mai profesioniste de mai sus... plus foarte foarte multa munca... si dai si freaca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 De la reprezentata Suzuki mi s-a propus cauciuc spate Dunlop Sportmax 208 un kit DID (asta vroiam sa aleg oricum). Nu prea am gasit informatii despre cauciuc, stiti ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Buna seara tuturor banditilor! Am obtinut si eu categoria A de aproximativ o luna si imi caut un motor. Am pus ochii pe un Bandit 650S din 2005... e pe la vreo 3400 euro. Ca variante ar mai fi Yamaha Fazer 2004-2005 si Honda CBF 600S. Ce recomandati? Sunt sofer de cat. B de vreo 10 ani, dar in moto nu am nici un habar. As ruga posesorii de banditi sa imi spuna la ce sa fiu atent cand imi cumpar unul si la ce sa ma astept de la el. Detalii "tehnice" despre mine: linistit, 1,90 inaltine, 85 kg greutate. Aaaa... si inca ceva... am o nelamurire cu privire la modelul 2005: nu trebuia sa fie pe injectie? Asta pe care l-am vazut eu, are in partea stanga (langa schimbatorul de faza lunga - scurta) un fel de soc. De cand s-a bagat injectia la banditi? Multumesc anticipat celor care au avut rabdarea sa citeasca cele intrebate de mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Cred ca din 2007 s-a introdus injectia. Stiu ca ABS era pe 650 din 2005 cel putin, dar injectia doar din 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Iaca am mai facut azi una. Demult voiam sa-i fac o revizie care sa includa si echilibrarea (sau macar verificarea) carburilor, dar cum un mecanic mi-a zis sa n-o aduc pina nu se strica, am decis sa fac singur treaba. Mi-o venit greu cheful sa ma apuc de treaba, da' azi mi s-o pus pata si-am improvizat un device extrem de complex, format din una bucata "furtum" si citeva zeci de ml de 10W40 (Motul 7100, ca la altceva nu mai e bun ). Dupa ce am reusit sa mi le desincronizez sinistru, incercind sa fac treaba cu manometre de k.kt si alte porcarii, de-mi facea iar la ralanti ca chopperu' (si inca unul stricat) si revenea de la 4000 de ture la 1200 in juma' de ora (si asta-n gol, nu in sarcina ), mi-am amintit de cea mai simpla si aparent infailibila metoda (cea cu "furtumul"). Din fericire nu doar aparent... Pot sa bag mina-n foc pentru aceasta improvizatie, functioneaza perfect, am reusit sa-mi fac Bandita sa mearga (cel putin la fel de) bine ca inainte Si intre timp s-o facut un frigalete de mi-o congelat c.oaiele pe rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 (editat) Si daca se intreaba cineva de ce mi s-o pus pata sa fac treaba asta... am observat de cind o am ca nu e 100% stabila la ralanti chiar si dupa ce motorul e perfect incalzit. Asta insemna ca sta fix la o turatie (cam la 1200 o reglez eu), dar odata la citeva secunde turatia scade cu circa 100 de ture, pret de citeva fractiuni de secunda, variatie care se sesizeaza si in sunetul motorului. Nu m-a ingrijorat vreodata, pentru ca am vazut si alte motoare cu acest simptom (chiar deunazi remarcasem acelasi tip de sunte la un ZX10-R 2007, super-ingrijit si cu doar 20 si ceva de mii de km reali). De stat la ralanti sta fara probleme chiar si la 800-900 de ture. Comportamentul asta l-am vazut chiar la masini noi, pe injectie, dar la unele acul sta absolut teapan, nu vezi variatie nici sa te uiti cu lupa la el. M-am intrebat totusi de ce aceste fluctuatii. Nu am gasit raspunsul nici acum, dar macar stiu ca la capitolul sincronizare sta ok. Editat Mai 12, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea2008@yahoo.com Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 `la unele acul sta absolut teapan, nu vezi variatie nici sa te uiti cu lupa la el`,nu fi suparat o fi mai tanar si fara atatea griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Asta cu fluctuatia e si la mine ... cred ca din cauza lipsei unei sonde lamda care sa tina electronic "controlul" aerului raportat la benzina pentru a pastra o turatie constanta. Nu cred ca o mare problema. Ideea e ca e enervant, aici recunosc . Aseara ma pregateam sa ma duc la moto sa imi pun priza de radar care mi-a venit si au tras vreo 3 galeti de ploaie de mi s-a udat cheful Intrebari: priza se monteaza pe un suport de tip "teava" cu un diametru apropiat ghidonului. Ei in poze arata ca pe ghidon, desi se pot gasi si alte locasuri bunicele. Nu asta era intrebarea...ci, cum sa leg firele? direct la baterie (are siguranta) sau ... de exemplu pe firul de pozitie - lumini? Sau, alte idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Asta cu fluctuatia e si la mine ... cred ca din cauza lipsei unei sonde lamda care sa tina electronic "controlul" aerului raportat la benzina pentru a pastra o turatie constanta. Nu cred ca o mare problema. Ideea e ca e enervant, aici recunosc . Aseara ma pregateam sa ma duc la moto sa imi pun priza de radar care mi-a venit si au tras vreo 3 galeti de ploaie de mi s-a udat cheful Intrebari: priza se monteaza pe un suport de tip "teava" cu un diametru apropiat ghidonului. Ei in poze arata ca pe ghidon, desi se pot gasi si alte locasuri bunicele. Nu asta era intrebarea...ci, cum sa leg firele? direct la baterie (are siguranta) sau ... de exemplu pe firul de pozitie - lumini? Sau, alte idei? Ma gindeam si eu ca la injectie poate sta mai fix la ralanti. Anyway, nici pe mine nu ma ingrijoreaza, avind in vedere ca-n rest motorul merge f. bine. Eu zic sa legi antiradarul direct la baterie, eu is cam impotriva umblatului pe la sirmele alea. Dar daca nu, cel mai logic e sa-l legi la firul "ON" al contactului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 http://www.motomike.eu/autonet/shop/ unsite interesant cu piese si ceva preturi...poate ajuta pe cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macosoft Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) Salutare din nou! Revin cu alte doua intrebari: 1. Cam ce consum aveti la Bandit 600? E diferenta intre cel de 600 si 650? (in afara de 50 de cmc) 2. Pe cine gasesc meserias sa mearga cu mine weekendul acesta sau urmator pentru a-mi achizitiona din Bucuresti un Bandit second hand? (contra-cost, bineinteles). Editat Mai 13, 2009 de macosoft Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) Salutare din nou!Revin cu alte doua intrebari: 1. Cam ce consum aveti la Bandit 600? E diferenta intre cel de 600 si 650? (in afara de 50 de cmc) Actually sunt 57 cc in plus. Cica ar avea un cuplu mai bun la ture mai joase cel de 6jumate. 650u e un pic mai mare & mai greu. Consum la B6 am avut intre 5,5 si 8,5. In alta ordine de idei... am fost la CJ uichendu trecut cu 12le si am avut consum de 7,5% in conditii de mers destul de sportiv. Mi se pare ok, n-am ce comenta la ce zambete largi mi-a oferit. Am descoperit un drum necunoscut prin niste sate gen Isle of Man intre Miercurea Sibiului si Alba Iulia, ocolind Sebesul si Alba Iulia. E ceva de vis: curbe largi, sicane, serpentine, ace de par, chiar si jumps, trafic redus, asfalt bun dar nu foarte rugos (aderent). Recomand ruta oricui! Editat Mai 13, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.