KMIHAI Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 ce dotat esti tati , la blugi nu stiu care-i faza nu am probat...dar ma gandesc ca nu-ti vin protectiile asa fixe si in caz de ceva... se invart ...clar sunt cu mult mai confortabili(desi nu am purtat se vede si cu ochiul liber)pantaloni mei tot f greu intra pe mine si ies la fel(dupa un numar de balet combinat cu salsa) ambele perechi si ii am de ceva vreme...bafta la alegere nu mah...aia e lungimea amortizorului,a mea e mai mare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 nu mah...aia e lungimea amortizorului,a mea e mai mare..... Ma, ia incetati cu prostiile ca din treaba asta eu ies cel mai naspa, ca se-ntelege ca cei 32 de cm ai lui alex nu m-au satisfacut Ce parere aveti de exorcizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 nu mah...aia e lungimea amortizorului,a mea e mai mare..... in jos sau in sus??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 bai sa lasam bascalia pt la gratar...poate bagam si noi unu pana la sfarsitul sezonului draq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Pai noi bucurestenii nu ar fii greu sa ne adunam . Doar sa incercam o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 (editat) Pai noi bucurestenii nu ar fii greu sa ne adunam . Doar sa incercam o idee Pai aruncam momeala si inspre Sibiu, Ploiesti etc... Intalnirea Banditilor...ce frumos suna. Sa avem grija totusi, ca daca facem o conventie de asta a banditilor sa nu ne urmareasca SRI-ul, Polutia etc, ca totusi, suntem periculosi Editat Mai 28, 2009 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 bun, si cam ce ne opreste? hai sa ne gasim un loc si o zi in care sa ne adunam, ce ziceti? sariti cu idei. un loc de intalnire al banditilor , pentru moment in bucuresti, no offence pentru cei din provincie, oricum multi dintre voi probabil ca v-ati gasit si cu altii pe la voi prin oras. so, idei, idei, idei. cele bune, teo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Pai...care vine la Bacau, la intalnire, 5-7 iunie ??? O "organizam" la Bacau. Gratare este, carne sunt, bere este... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Pai ..pentru loc de intalnire in bucuresti...luam ceva aproape de unii de altii...EU STAU IN MILITARI...voi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Pai...care vine la Bacau, la intalnire, 5-7 iunie ??? O "organizam" la Bacau. Gratare este, carne sunt, bere este... Da' chiar, ia mai ziceti care veniti la Bacau. Eu merg 95% sigur, ca e la doi pasi si nu trebuie concediu (plus $$$ la benzina). O intrebare: am gasit pe cineva interesat de pompa de frina julita, si din banii pe ea o sa-mi iau "furtume" de frina. Am vorbit cu baietii de la Thuinderbikes si mi-au zis ca au 2 variante: 2 furtune pina la etrieri direct din pompa sau 1 furtun de la pompa la distribuitor si de acolo la etrieri (adica cum e la varianta stock, 3 in total). Varianta cu 3 furtune e cu 50 RON mai scumpa. Credeti ca are vreun dezavantaj cea cu 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teo3 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 daca e aceeasi pompa practic ai distribuitorul langa pompa sus, adica tot aia, ca e sus sau ca e jos, doar ca e mai multa matzaraie acolo sus la pompa, ceea ce e cam naspa. daca e alta pompa, adica sa plece conducte separate cu circuite separata e alta poveste, vezi si tu. in varianta 2 e clar mai bine, doar ca ma cam inndoiesc ca e asa, cred ca e "pus" repartitorul sus la pompa, si nu cred ca e diferenta, adica o sa ai conducta care duce la repartitor mai scurta sau deloc ca poate fi repartitorul inglobat in conexiunea de la pompa. asa, ca locatie de intalnire, eu sunt pe undeva pe langa TVR, nush ce sa zic, sa nu avem probleme nici cu autoritatiile - aka caralii. eu la bacau nu stiu daca vin, o sa incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Pai normal ca repartitorul e sus linga pompa. Ma gindesc ca e un repartitor mic, nu cine stie ce dihanie de sa se vada de la o posta (caz in care nu-mi convine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Pai normal ca repartitorul e sus linga pompa. Ma gindesc ca e un repartitor mic, nu cine stie ce dihanie de sa se vada de la o posta (caz in care nu-mi convine). Nu e repartitor, surubul care prinde conducta de pompa e mai lung, le pui pe amandoua pe el una langa alta, cu o saiba de alama intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Nu e repartitor, surubul care prinde conducta de pompa e mai lung, le pui pe amandoua pe el una langa alta, cu o saiba de alama intre ele. corect...e un surub pt 2 furtune.teoretic cu 2 furtune e mai ok cinca decat cu trei ...nu am intreba de ce ca nu stiu.si cei de la motogp au tot fara repartitor oricum te poti baza pe baietii de la Thunderbikes is destul de seriosi.eu la ei mi-am pus dinojet-ul si mi-am pus motorul pe stand,lucreaza cu grija.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Red_bandit, nu sunt zvonuri, eu am zis ce a patit tipul.Am vorbit cu el despre placute si mi-a zis ca in primii 100km, placutele erau magneti, cand a pus frana era sa o ia in cap. Acum dupa 2 saptamani de mers sunt varza. O fi din nou vreun caz izolat. Pe spatele cutiei cu placute cica scrie:"Works effectively after 250 miles" Adica taica, trebuie sa merg 450km ca sa se aseze bine placutele si sa lucreze cum trebuie... Red-bandit, Emppu, sa ne spuneti si noua cum merg placutele astea dupa vreo 300 km. Am facut peste 700 de km cu EBC-urile. Franeaza "cool" si nu scartie deloc. De astazi i-am luat Banditei o "prietana de joaca". Nu mai doarme singura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGH Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Domnilor, Stiti cumva daca merge o furca de busa, evident cu toate cele, adica si frana, ax, roata pe un bandit 600 din 95. Imi place prea mult motoreta cu exceptia franelor si a suspensiei. As lasa-o in final chiar cu semighidoane si as umbla si la pozitia scaritelor pe care le-as urca un pic si le-as da mai in spate. Cred ca-n felul asta, in ciuda greutatii este o arma pe circuit. Daca cineva a facut asa ceva, sau are idei, linkuri....., i-as fi recunoscator. Multumesc, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 BGH: Cate kg ai? Ai incercat sa setezi corect pretensionarea pe spate intai? Pe fata pune arcuri progresive si dupa greutatea ta iti pot face distantier corect sau upgrade la reglaj de pretensionare pe tub. Pe urma daca nu esti satisfacut poti sa treci la furci de busa. Eu recunosc ca am trecut la furca de busa pentru estetica si aparenta inselatoare ca va fi simplu si acceptabil la buzunar. Este mult mai greu decat pare, si mult mai scump decat m-am putut gandi; asta pentru a pastra functionalitatea (contact, incuiat ghidon, opritoare, ghidon normal, etc...) Daca esti interesat cu adevarat de asta pot lista piesele si modificarile necesare, dar la sh te costa doar piesele peste 1000 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 BGH:Cate kg ai? Ai incercat sa setezi corect pretensionarea pe spate intai? Pe fata pune arcuri progresive si dupa greutatea ta iti pot face distantier corect sau upgrade la reglaj de pretensionare pe tub. Pe urma daca nu esti satisfacut poti sa treci la furci de busa. Eu recunosc ca am trecut la furca de busa pentru estetica si aparenta inselatoare ca va fi simplu si acceptabil la buzunar. Este mult mai greu decat pare, si mult mai scump decat m-am putut gandi; asta pentru a pastra functionalitatea (contact, incuiat ghidon, opritoare, ghidon normal, etc...) Daca esti interesat cu adevarat de asta pot lista piesele si modificarile necesare, dar la sh te costa doar piesele peste 1000 euro. bag de seama ca ai terminat bestia...niste poze nu pui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Am facut peste 700 de km cu EBC-urile. Franeaza "cool" si nu scartie deloc. De astazi i-am luat Banditei o "prietana de joaca". Nu mai doarme singura Sper ca n-o sa tradezi Bandita pentru bicicleta aia :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Atasez si eu o poza, prima pe care am prins-o cu o cifra mai rotunda. Am facut o tura mai pe seara. In general nu merg noaptea, sunt multi nebuni pe strada, unele portiuni nu sunt luminate bine, plus ca toba e un pic cam tare si nu vreau sa deranjez. Astazi insa in doar 8 km in oras am observat: 1. Un GSXR K1-K2 cu un domn in tricou, bermude si adidasi care dupa ce m-a vazut s-a hotarat sa treaca de mine in wheelie. Foarte frumos, foarte tru. 2. Un R1 2006-2007 cu un domn in trening (de firma totusi) care a decis sa foloseasca acelasi procedeu pe Magheru. Impresionant. 3. Un R1 care a trecut printr-un pasaj auto cu peste 150 km/h si i-a fugit spatele la iesire de am zis ca trebuie sa il culeg de pe jos. Desigur el si pasagera nu aveau nevoie de protectii. Probabil insa ca numarul indoit l-a ajutat sa isi mentina echilibrul. 4. Vreo 10-20 de scuteristi in diverse forme: a. Fara numar. b. Fara casca c. Fara numar, fara casca si cu pasagera fara casca. d. Fara numar, cu casca fara viziera si tigara aprinsa. Probabil ca nu spun nimic nou si ca nu va mira, dar incep sa inteleg de ce e blamata comunitatea de cei care nu fac parte din ea. Exista si o parte pozitiva - un BMW X5 a rabatat electric oglinda ca sa pot trece. Nu mi-a venit sa cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Eh, apai cite fac eu, care-s cuminte, dapai altii... De exemplu. Luni tragea de mine una' s-o plimb cu motoru'. Ii dau replica standard "te duc cind am casca". Intimplator era acolo un coleg de serviciu de-al lui taica-meu, care are si el motor, si avea casca cu el. Na, ii explic ce si cum si da-i. Totul ok pina ma apropii de-o curba la 90 de grade. Imi dau seama ca acea curba e mai strinsa decit o credeam eu, incetinesc cit pot fara sa blochez roata si incep sa ma aplec. Toate bune si frumoase, doar ca in acea curba erau si citeva kile de pietris. Mi-a fugit spatele de am fost 100% sigur ca o sa cadem. Am redresat nesparat motoru', da' am tras o sperietura serioasa. Gagica era in tricou, iar dupa ce s-a dat jos am vazut ca nu avea casca legata. Eu cred ca nu mai merg de-acuma cu pasager :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 bag de seama ca ai terminat bestia...niste poze nu pui? Azi astept curieru sa imi aduca ce mai am nevoie, respectiv carena coditei spate si undertailul din plastic originale. Trebuie sa fabric cadru spate, din nou. Mai astept conductele bune de frana pe fata, cele care le aveam mi-au ramas mult prea lungi. Toba e 99% gata. Asa ca nu bag poze, nu e nimic interesant de vazut momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Alex am vazut ca te ocupi de sudura la service la tine ?? Trebuie sa modific bara care tine etrierul spate .Din ce am discutat cu Emppu a ramas ca trebuie sa o modific / curbez un pik ca sa imi intre roata si janta de 180 pe 5.5. Te descurci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) Salut!! Am mai vorbit o singura data cu voi despre un bandit 1200 pe care ma gandeam sa-l cumpar. Ei bine am cumparat un suzuki gsx 750 Inazuma dar am o problema nu stiu unde ma incadrez cu el(pe forum) cred ca cel mai apropiat este de bandit. Voi ce ziceti? Suza mea arata asa Nu prea se vede dar e singura poza deocamdata . Editat Mai 29, 2009 de kar_ile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Alex am vazut ca te ocupi de sudura la service la tine ?? Trebuie sa modific bara care tine etrierul spate .Din ce am discutat cu Emppu a ramas ca trebuie sa o modific / curbez un pik ca sa imi intre roata si janta de 180 pe 5.5. Te descurci ? Se face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.