gn77b Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Pai de ce e nevoie de loc de intilnire, cind exista telefoane? Eu tocmai am citit ca treaba se deschide vineri pe la 15 deci nu cred ca mai plec asa de dimineata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Pai de ce e nevoie de loc de intilnire, cind exista telefoane? Avand in vedere ca sunt nou ca bandit, nu am niciun numar de telefon dar cand ajung acolo ma uit dupa banditi si cand gasesc parchez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 (editat) Cum promiteam, azi am schimbat uleiul din telescoape si am pus distantiere de 12 mm ca sa comprime arcurile mai tare. Dupa ce m-am tot gindit si razgindit de 20 de ori, am zis sa pun ulei 10W (Motul, nu ca ar conta), asa cum scrie in manual, cu toate ca la un moment dat eram chitit pe 15W. Uleiul vechi era negru si sensibil subtiat. Suspensiile s-au intarit clar, dar despre amortizare e greu de zis. Oricum, viteza de revenire a suspensiei dupa comprimarea fortata (impingindu-ma in ghidon) nu e relevanta, devreme ce arcurile apasa mai tare. N-am apucat sa ies cu motorul sa vad senzatia in mers ca-s rupt, dar revin miine cu impresii. PS: motorul e intr-o pozitie mai... neconventionala pentru ca n-am gasit arcurile cricului central ca sa-l ridic cu roata din fata-n aer. Iar aripa n-am scos-o pentru ca piulitele de dedesubt nefiind din inox, au ruginit extrem de tare de la apa sarita de pe roata, astfel incit nu se pot "desuruba" decit cu flexul Editat Iulie 4, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 ai avut un pic de munca ... intrebarea e alta: nu tocmai schimbasei uleiul si pusesei castrol? (acum 3 luni?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
michio suzuki Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Cum promiteam, azi am schimbat uleiul din telescoape si am pus distantiere de 12 mm ca sa comprime arcurile mai tare. Dupa ce m-am tot gindit si razgindit de 20 de ori, am zis sa pun ulei 10W (Motul, nu ca ar conta), asa cum scrie in manual, cu toate ca la un moment dat eram chitit pe 15W. Uleiul vechi era negru si sensibil subtiat. Suspensiile s-au intarit clar, dar despre amortizare e greu de zis. Oricum, viteza de revenire a suspensiei dupa comprimarea fortata (impingindu-ma in ghidon) nu e relevanta, devreme ce arcurile apasa mai tare. N-am apucat sa ies cu motorul sa vad senzatia in mers ca-s rupt, dar revin miine cu impresii. PS: motorul e intr-o pozitie mai... neconventionala pentru ca n-am gasit arcurile cricului central ca sa-l ridic cu roata din fata-n aer. Iar aripa n-am scos-o pentru ca piulitele de dedesubt nefiind din inox, au ruginit extrem de tare de la apa sarita de pe roata, astfel incit nu se pot "desuruba" decit cu flexul dupa cum te da de gol poza a 2-a, te-a ajutat si gagica putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 ai avut un pic de munca ... intrebarea e alta: nu tocmai schimbasei uleiul si pusesei castrol? (acum 3 luni?) Castrol am pus in motor, in furca nu am umblat pina acum. Motul am luat pentru ca avea Ciprian, baiatul cu accidentul de acum vreo 2 saptamini, tocmai isi comandase, dar din cauzele nefericite pe care le stiti nu a mai apucat sa-l puna Oricum, am cercetat piata si preturile variaza cu maxim 10% de la producator la producator, deci... Schimbarea propriu-zisa a uleiului e mult mai usoara decit pare: culcat motorul pe stinga in lipsa standerului, scos roata fata, scos furca (asta dureaza in total cam 20 de minute daca te misti incet si esti incepator). Scos capacul telescopului, scos bucsa, scos arc, scos saiba, scurs ulei, repetata operatia la celalalt. Pus ulei la loc, montat inapoi. Ce-a durat a fost altceva: acum ceva vreme, cind am scos tablele alea imputite de care-i prins farul, ca sa le indrept in urma accidentului, cind am pus inapoi a cazut pe jos una din bucsele metalice de la prinderea suportului instrumentelor, dar eu n-am observat asta. Cind am pus inapoi, s-a rupt surubul M6 de-acolo fix de la cap. Apai scoate tu nene surubul ala de 15 mm din gaura. S-a format o echipa de interventie din 4 oameni, parca eram la Orange County Choppers Patru minti stralucite s-au luptat cu surubul ala timp de citeva ore, si tot surubul a invins A ramas sa majorez gaura la filet de 8. Anyway, a fost cumva funny. dupa cum te da de gol poza a 2-a, te-a ajutat si gagica putin... M-ai prins man, de fapt nu am facut eu operatia, eu stateam si faceam plaja in timp ce ea muncea pe-acolo Acuma serios, nu e prietena mea, ci posesoarea Banditului de 400 de care va ziceam ieri. A fost curioasa sa vada cum se face operatia, mai ales ca trebuie sa faca acelasi lucru la motorul ei. I-au spus niste "mecanici" ca e o operatie supercomplicata si am vrut sa-i demonstrez ca nu-i deloc asa. La al ei trebuie schimbate si simeringurile pe linga ulei, cica curg furcile rau de tot. Eu n-am umblat la simeringuri, cu toate ca am noi, pentru ca nu am vazut vreodata cea mai mica urma de ulei pe jambe. Anyway, pe zi ce trece ma conving ca, din nefericire, sint unul din cei mai buni mecanici pe care-i cunosc. Cica i-a zis "specialistul" fetei ca in nici un motor nu se pun mai mult de 300 ml de ulei in telescoape. Fucking Jesus, si e mecanic cu acte in regula. Aveti grija pe unde va duceti motoarele la doftoricit ca-i jale. Btw, dupa ce am facut operatia am ajuns la concluzia ca uleiul se poate scoate si fara a demonta telescoapele, ci tragind cu o seringa mai mare si un furtun lung. Cu siguranta vor ramine citiva mililitri, dar sa stiti ca oricum ramin. Am lasat telescoapele cu capacele puse si inversate cca. 15-20 de minute, ca sa se scurga bine de tot uleiul, dupa care am pus fix jumatate de litru in fiecare telescop (Haynesul zice ca tre' sa fie 521 mililitri). Dupa aia am masurat cu telescopul complet comprimat distanta de la nivelul uleiului la capatul telescopului, si a trebuit sa mai scot cca 30-40 ml ca sa ajung la cei 97 milimetri specificati in acelasi manual. Ma gindesc ca explicatia e ca ramine totusi ceva ulei in furca oricit ai scurge (si da, am pompat de citeva ori ca sa iasa tot ce-i ramas dupa piston). Daca mai fac un curs de mecanica imi deschid atelier, ca rahatul asta de IT nu mai e nici el ce-a fost. Da' stiu ca voi n-o sa veniti la mine, c-o sa va pun ulei de masina in motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 Cum promiteam, azi am schimbat uleiul din telescoape si am pus distantiere de 12 mm ca sa comprime arcurile mai tare. Dupa ce m-am tot gindit si razgindit de 20 de ori, am zis sa pun ulei 10W (Motul, nu ca ar conta), asa cum scrie in manual, cu toate ca la un moment dat eram chitit pe 15W. Uleiul vechi era negru si sensibil subtiat. Suspensiile s-au intarit clar, dar despre amortizare e greu de zis. Oricum, viteza de revenire a suspensiei dupa comprimarea fortata (impingindu-ma in ghidon) nu e relevanta, devreme ce arcurile apasa mai tare. N-am apucat sa ies cu motorul sa vad senzatia in mers ca-s rupt, dar revin miine cu impresii. PS: motorul e intr-o pozitie mai... neconventionala pentru ca n-am gasit arcurile cricului central ca sa-l ridic cu roata din fata-n aer. Iar aripa n-am scos-o pentru ca piulitele de dedesubt nefiind din inox, au ruginit extrem de tare de la apa sarita de pe roata, astfel incit nu se pot "desuruba" decit cu flexul asa este! si eu am simtit o modificare majora in pozitie si "feeling" dupa schimbul de ulei din furca. nu era insa mai bine decat sa pui o saiba sa schimbi arcurile? eventual unele progresive? ma gandesc ca daca s-au lasat acum cu saiba o sa lucreze in alti parametrii decat e normal si s-ar putea ca tinuta de drum sa lase de dorit in continuare... oricum pozitia de lucru face toti banii... nu curge benzina din rezervor? acidul din baterie? dupa cum te da de gol poza a 2-a, te-a ajutat si gagica putin... tare asta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 4, 2009 Share Postat Iulie 4, 2009 (editat) asa este! si eu am simtit o modificare majora in pozitie si "feeling" dupa schimbul de ulei din furca. nu era insa mai bine decat sa pui o saiba sa schimbi arcurile? eventual unele progresive? ma gandesc ca daca s-au lasat acum cu saiba o sa lucreze in alti parametrii decat e normal si s-ar putea ca tinuta de drum sa lase de dorit in continuare... oricum pozitia de lucru face toti banii... nu curge benzina din rezervor? acidul din baterie? Arcuri aftermarket i-as pune de urgenta daca situatia mea materiala ar fi de exemplu cea de anul trecut de pe vremea asta :| La faza cu saibele m-am gindit mult, in general nu pun botu' rapid la orice abureala citita pe net. Ideea cu acea saiba e ca forteaza amortizorul sa lucreze in alt interval de excursie, mai precis acel interval de lucru va fi mutat mai sus fizic. Inspre aceasta modificare m-a dus constatarea, in urma masuratorilor, ca "sag-ul" (comprimarea amortizorului in sarcina) e foarte mare in raport cu cursa totala (5,7 cm din 10,5 cm). Practic nu se va obtine o deplasare mai mica a suspensiei pentru o solicitare data, asa cum s-ar obtine cu niste arcuri mai tari, dar suspensia va ajunge in limitare inferioara mai greu. A se mai nota un lucru: din cite mi-am dat eu seama, chiar si arcurile stock sint progresive. Din cite stiu orice arc cu spire mai dese la un capat e progresiv. Probabil cele progresive aftermarket au alti parametri, alta curba de elongatie cu solicitarea, da' deja sint detalii de mecanica care ma depasesc si doar speculez. La B6 Kult tinuta de drum cu amortizoare standard nu poate fi mai naspa decit daca mergi fara ulei si cu arcuri de pix, furca ajunge-n limitare una-doua si spatele o ia razna pe drumuri mai asa si-asa Oricum, acel distantier il pot scoate in maxim 5 minute. oricum pozitia de lucru face toti banii... nu curge benzina din rezervor? acidul din baterie? Nu curge benzina din rezervor atit timp cit nu pui 19 litri in el. Am avut grija sa fie pe sfirsite benzina (vreo 3-4 litri). Iar din baterie nu curge acid nici daca o pun cu susu'n jos, e maintenance-free, sigilata. Dar pentru siguranta am scos-o Singura problema e, asa cum probabil stie oricine s-a culcat in curbe pina a ajuns motorul paralel cu solul, ca porneste mai greu, se ineaca si tre' sa-i dai vreo 10 secunde la demaror. PS: m-am mai uitat si eu la poza si ma gindeam ca etrierul meu n-a visat vreodata sa ajunga sa stea pe blocu' motor Editat Iulie 4, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Care a ramas fara gaz la bandit? Sunt curios cati litri de gaz intra? Apoi, mai sunt curios cam cati km ai mai face cu rezerva in afara/in oras? @Calin: se pare ca ne vom lua liber ziua de Vineri. Plecarea din Bacau ar fi in jurul orei 9:00. Pe la cat pleci din Iasi ca sa vedem daca ne putem sincroniza?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 da de ce vrei sa ramai fara benzina ? ...cand treci pe rezerva dute la prima benzinarie .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 (editat) Eu am ramas fara gaz Cipriane. Ce vrei sa stii? Daca suna Banditul ca un 2V? Da, suna Apropos de 2V, azi am mers pt. prima data ca pasager, pe un Suzuki VX800. Intimplator m-am intilnit prin oras cu un cunoscut, si a trebuit sa-i dau ceva ce-aveam acasa. Si cum era cu motorul... Ideea e ca senzatia e naspa, nu-mi place deloc. Editat Iulie 5, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 (editat) pai...tot nu mi-ati raspuns la intrebare: cati litri de facto intra in tanc?? ca asa, pe hartie, e frumos. Eu am comutat pe rezerva si mai mult de 14 litri nu am bagat. rezerva e de 5 litri!?!?!?? Editat Iulie 5, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 19 litri, Cipriane, din care parca 5 rezerva. Anul trecut pina la BV am scos un consum de cam 5.5l %. Ca sa ai ceva rezerva cind ajungi acolo, fa un plin pe la jumatatea drumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 19 litri, Cipriane, din care parca 5 rezerva. Anul trecut pina la BV am scos un consum de cam 5.5l %. Ca sa ai ceva rezerva cind ajungi acolo, fa un plin pe la jumatatea drumului. OK, m-am linistit. La Honda aveam 3 litri rezerva, lucru care ducea la ce spunea Roby, adica fuga-fugutza la benzinarie. Acum am raspuns si cati km fac pe rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Va promiteam ca o sa va informez daca sesizes schimbari legate de amortizoarele fata - da, e mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 (editat) Care a ramas fara gaz la bandit? Sunt curios cati litri de gaz intra? Apoi, mai sunt curios cam cati km ai mai face cu rezerva in afara/in oras? @Calin: se pare ca ne vom lua liber ziua de Vineri. Plecarea din Bacau ar fi in jurul orei 9:00. Pe la cat pleci din Iasi ca sa vedem daca ne putem sincroniza?? Io am ajuns odata pe vapori in peco si suna motoreta a DRZ, adica o mai lalaia numa intr-un piston. Am bagat 19L+. Creca vreo 19,5 L. Rezerva nu stiu cat e dar oricum nu conteaza pt ca io merg doar comutat pe rezerva si folosesc ochiometrul si KM-trajul pt a ma orienta. Editat Iulie 6, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Adevaru' e ca de-o vreme si eu merg cu rezervorul numai pe rezerva, intotdeauna m-a stresat ideea ca ramin fara intr-o depasire. Si nu-i greu sa te uiti in rezervor din cind in cind... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Adevaru' e ca de-o vreme si eu merg cu rezervorul numai pe rezerva, intotdeauna m-a stresat ideea ca ramin fara intr-o depasire. Si nu-i greu sa te uiti in rezervor din cind in cind... Si eu la fel, numai ca atunci cand ma uit in rezervor, am senzatia ca daca as sari cap, mi-as rupe gatul Emppu: e cam loterie ruseasca ce faci tu acolo nu deagaba din cand in cand banditul se face dr-u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Macke, de la Bacau iti ajunge sigur benzina pina la Predeal, nu-ti fa griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alonzo Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Stie care-va, care este media de consum la bandit 1200? Nu ma-m intrebat pana acum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Desi Eastbike (userul - organizator) a anutat vreme frumoasa, se pare ca sambata si duminica vom avea parte de ceva stropi de ploaie. Si cum in ultimele zile stropii au fost toti furtuni, cel care vin la Predeal sa aveti cu voi cizmele de cauciuc si umbrela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 (editat) Macke, da' nu te mai ingrijora atita, ca dupa prognozele astiora acuma la Iasi ar trebui sa ploua torential. Apropos de consum, i l-am facut inca pt. oras cu mers ne-subturat (4000+) si fara nebunii prea dese (max. 8000-9000 si f rar). Mi-a iesit cam 6.8-6.9. E ok? Editat Iulie 7, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Mie mi se pare la limita bunului simt. Acum, eu merg foarte rar cu rezervorul plin, cred ca e ok. Problema nu e turatia si zvacul acceleratiei Adica daca ii dai gaz brusc. Daca mergi cu accelerari "normale" e ok si iese si consum bun. Personal nu am testat consumul pana acum, dar eu tot merg in apropierea rezervei si nu mai intra o data rezerva, ceea ce inseamna ca am un consum bun. Eu insa nu am atinci niciodata 8000, darmite 9000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Stie care-va, care este media de consum la bandit 1200? Nu ma-m intrebat pana acum.... Pe afara cel mai putin am scos vre 6,4 si cel mai mult 8 si un pic. In oras nu stiu cat ia dar mi-e frica sa il aflu. Cred ca se apropie de 10%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 (editat) Uha ce consum-uri In urma sincronizarii carburilor si facut si jocul supapelor am scos un consum in afara la 120-130km/h de 4,8l/100km Editat Iulie 7, 2009 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.