gn77b Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 B12-le mi se pare unul din cele mai reusite motoare facute vreodata. Are un cuplu impresionant, mai mare ca a unui motor in V (chiar si fata de cel de la Varadero). Are ambreiajul pe lichid (ergonomie mai mare), are bascula spate un pic diferita. Daca iti iei POP (dupa 2000) franele sunt mult mai bune. Cipriane, da' ai ceva sa ne zici? Oricum la un motor de 1200 ambreiajul nu are cum sa fie decit hidraulic. Da' omu' intreaba oricum degeaba, e clar ca-si ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu nedelcu Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 Cunoaste cineva cam care ar fii diferentele intre un Bandit 600 si Bandit 1200? Consum... Manevrabilitate... Comfort... Danke! Salut.Si pe mine m-ar interesa sa aflu de la cineva dintre voi care a facut ceva km cu ambele modele ce parere are .Parca as vrea ceva mai mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Salut.Si pe mine m-ar interesa sa aflu de la cineva dintre voi care a facut ceva km cu ambele modele ce parere are .Parca as vrea ceva mai mare... Stiu sigur ca EMPPU le-a avut pe amandoua, acum mai are doar B12-le. Incearca sa il contactezi pe mesaj privat ... daca nu mai scrie pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 pun aici prima oara, poate vrea cineva . ghidon Bandit 100 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Ia vedeti aici - /index.php?showtopic=407097 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 (editat) Salut, sunt eu newbie-ul de acu 6 posturi .. --> GSF 600N Ma plimbam cu motoru prin ploaie prin bucuresti ... acu o hora , si acu imi moare la relanti ... deci ...: Il las 5 minute , il pornesc , sta la 1100 <-normal ; merg cateva sute de metri dupa care nu mai vrea sa treaca de 4000 in a 3-a , se aude foarte ciudat de parca ar trage in gol or sumtin ; si daca trag ambreiaju moare sau sta in 500 pentru putin dupa care moare. Deci de la ce poate sa fie ? Editat August 6, 2009 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Deci de la ce poate sa fie ? De la ploaie .. o problema a banditului.Mi s-a intamplat si mie de cateva ori .. same shit. Welcome to the club. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Verifica daca nu cumva tre sa muti robinetul pe rezerva sau daca nu a ramas socul tras putin (caz in care la cald moare motorul la greu). No offence, sa nu te simti jignit dar nu stiu de cand conduci motoare, si mie mi se intampla sa las socul tras dupa aproape 4 ani, so........... Daca nu, poate e din cauza ca ti-o fi intrat apa pe la bujii, la Bandit cica e destul de frecventa faza sa intre apa la fise, cica garniturile alea is cam praf. Eu unul sincer nu am patit , desi am mers pe niste ploi de abia vedeam la 10 metrii in fata. Ar mai putea fii benzina proasta , desi nu prea cred sa faca asa urat de la aia. Mai dati si altii idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Si eu cred ca a fost de la apa ceva .. o sa o las putin , dupa care ma duc acasa (acu sunt la un prieten ) , si maine am un drum de 100 km pe ploaie ffs. sper sa nu faca la fel . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 De la ploaie .. o problema a banditului.Mi s-a intamplat si mie de cateva ori .. same shit.Welcome to the club. No shit, man! Mers ~300 km prin ploaie (eu), Macke ~200, amindoi cu Bandit Kult -> nici o problema. Am mers de 2 ori prin ploaie absolut terentiuala de nu vedeam 20 m in fata, incit a trebuit sa trag pe dreapta juma de ora, ca se facuse riu pe strada. A pornit la sfert dupa asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Cred ca depinde mult si de cat de "izolata" e instalatia electrica ... daca s-a mai umblat la ea ... verifica daca acele cauciucuri etanse de la bujii nu au scapari sau daca nu cumva contactele la relee au oxidat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 A, si am uitat sa zic ca mi-am spalat-o cu turbo-jet-ul de nu stiu cite ori, fasra ca taranii aia sa aiba grija pe la bujii sau ceva -> pornit la sfert. Se mai poate intimpla ca acele capace de cauciuc sa iasa din locasurile lor. Dar eu nu prea cred ca e de la ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 (editat) 1. garniturile de la fise nu sunt etanse , au 6 gauri in triunghi (3 cu 2 cu 1 ) . Eram in bucuresti pe ploaie , adica pauze la semafoare , masini care ma stropeau. Ieri am vanit de la bucuresti pana la Breaza din care ultimii 40 de km (100 km/h) au fost de ploaie intensa , si nu avut nimic motorul.<-- deci cred ca a fost de la apa ca a doua zi a pornit si a mers impecabil. Sa etansez fisele acelea ? Nu inteleg de ce are aerisire la bujii? 2. O intrebare ( again i know , shoot me ) Am 2 gauri in aripa din spate exact langa CDI stanga si dreapta langa mufe. Nu inteleg scopul lor ca CDI-ul e electronic , nu e electric sa se incalzeasca or sum shit , ideea e ca m-am trezit cu super jeg in portbagaj si pe deasupra si apa destula. Sa le astup si pe ele ? Multam mult pentru raspunsuri, am plecat pe transfagarasan. Editat August 8, 2009 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 1. garniturile de la fise nu sunt etanse , au 6 gauri in triunghi (3 cu 2 cu 1 ) . Eram in bucuresti pe ploaie , adica pauze la semafoare , masini care ma stropeau. Ieri am vanit de la bucuresti pana la Breaza din care ultimii 40 de km (100 km/h) au fost de ploaie intensa , si nu avut nimic motorul.<-- deci cred ca a fost de la apa ca a doua zi a pornit si a mers impecabil.Sa etansez fisele acelea ? Nu inteleg de ce are aerisire la bujii? 2. O intrebare ( again i know , shoot me ) Am 2 gauri in aripa din spate exact langa CDI stanga si dreapta langa mufe. Nu inteleg scopul lor ca CDI-ul e electronic , nu e electric sa se incalzeasca or sum shit , ideea e ca m-am trezit cu super jeg in portbagaj si pe deasupra si apa destula. Sa le astup si pe ele ? Multam mult pentru raspunsuri, am plecat pe transfagarasan. 1. Nu etansa gaurelele alea, nu cred ca e problema de acolo. De fapt daca dupa o ploaie zdravana, scoti o garnitura si gasesti apa acolo, cred ca rezolvi si problema. Insa eu nu cred ca e de acolo, ar fi pornit in 3 pistoane, dar ea nu a pornit deloc!! 2. Ba exact asa e, orice componenta electronica se si incalzeste. Chiar poti pune mana pe el sa te convingi . Acolo insa banuiesc ca ai niste contacte imperfecte. Ti-as sugera sa scoti mufele si sa te uiti atent la ele...nu se stie de unde sare iepurele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 1. Nu etansa gaurelele alea, nu cred ca e problema de acolo. De fapt daca dupa o ploaie zdravana, scoti o garnitura si gasesti apa acolo, cred ca rezolvi si problema. Insa eu nu cred ca e de acolo, ar fi pornit in 3 pistoane, dar ea nu a pornit deloc!! Nu are cum sa intre apa acolo fiindca din ce am cercetat/aflat, la bujii, in gaura, langa borta bujiei se afla o mica gaurica ( ) care are un canal ce da exact sub motor, facuta special pentru treaba asta cu apa, sa se scurga apa care a intrat pe la soclu.. Stati linistiti, s-au gandit japonezii si la apa de la buji. Nu va mai faceti griji cu problema apei la bujii mai ales daca motorul este cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 (editat) Salut.Si pe mine m-ar interesa sa aflu de la cineva dintre voi care a facut ceva km cu ambele modele ce parere are .Parca as vrea ceva mai mare... 12le e ceva mai scump la intretinere si consuma mai mult, dar dupa parerea mea merita fiecare banut in plus. Dupa ce te dai cu 12le ai impresia ca orice 600 pe care il pui sub c.ur e stricat si ca nu trage. Daca nu iti plac vibratiile, nu-ti lua 12le. Editat August 9, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 care erati ieri 08 august pe la Dedulesti (Dealul Negru) cu un Kult si un Evo ? ....frumoase amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceBox Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 salutare fratilor , ma numesc Edy din Tg-Mures si de vreo 1 luna sunt detinatorul unui Bandit S din `02. Imi place acest motor foarte tare , dar deja am avut cateva peripetii cu el , din cauza mea de incepator , am avut ghinnionul sa imi sara jos lantul la peste 150kmh , mare lucru nu am patit doar atata ca mi s-a spart capacul din poza pe care am atasat-o.Unde as putea gasi acest capac nou,second-hand nu conteaza numa sa gasesc undeva pt ca la noi in oras cam slab cu magazinele moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 (editat) Fratii mei banditi, am patit-o si eu. A dat un bolovan peste mine, ca nu stie sa se asigure $#@#!@#. Pagube: -rezervor infundat un pic si vopseaua zgariata. -suport scarita dreapta rupt(se poate suda?ca nu stiu din ce material e - duraluminiu?- -maneta ambreiaj rupta -far zgariat -ghidon stramb -parbrizul rupt -toba zgariata +multe alte chestii oleaca mai marunte. Mi-a "fu*uto" exact inainte de intrunirea de la Radauti unde vroiam sa ma laud si cu banditul intre banditi. Asadar, ma intereseaza acum doar o maneta de frana si un suport de scarita. Cine are pe stock(adica prin casa) noua, sh, nu ma intereseaza starea. Datele de contact le aveti la profil. Multam anticipat ofertantilor. Editat August 9, 2009 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 (editat) dau ieftin ce am mai ramas din bandit [600 din 96] ca-i criza! detali pe pm sau tel 0727196351 Editat August 9, 2009 de kraz-trial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Fratii mei banditi, am patit-o si eu. A dat un bolovan peste mine, ca nu stie sa se asigure $#@#!@#. Pagube: -rezervor infundat un pic si vopseaua zgariata. -suport scarita dreapta rupt(se poate suda?ca nu stiu din ce material e - duraluminiu?- -maneta ambreiaj rupta -far zgariat -ghidon stramb -parbrizul rupt -toba zgariata +multe alte chestii oleaca mai marunte. Mi-a "fu*uto" exact inainte de intrunirea de la Radauti unde vroiam sa ma laud si cu banditul intre banditi. Asadar, ma intereseaza acum doar o maneta de frana si un suport de scarita. Cine are pe stock(adica prin casa) noua, sh, nu ma intereseaza starea. Datele de contact le aveti la profil. Multam anticipat ofertantilor. Cu un far stok te pot ajuta eu, oglinzi asemenea. Daca te intereseaza astept PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Vezi ca suportul e din aluminiu si se poate suda temporar (nu-ti recomand sa mergi cu el asa). Manete se gasesc, sint firme aftermarket care fac, cauta pe forum pe cineva care aduce piese si in 2 zile ar trebui sa-ti vina. Il faci pe RCA-ul boului? Cum s-a intimplat exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu nedelcu Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 12le e ceva mai scump la intretinere si consuma mai mult, dar dupa parerea mea merita fiecare banut in plus. Dupa ce te dai cu 12le ai impresia ca orice 600 pe care il pui sub c.ur e stricat si ca nu trage. Daca nu iti plac vibratiile, nu-ti lua 12le. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Ceva schimbari in planurile de Radauti?? La mine lucrurile stau asa: 1. Colegul de la Bucuresti vine JOI si va pleca Vineri pana in pranz; 2. Avem o masina cu noi, care pleaca de JOI; 3. Eu vin Vineri, probabil dupa amiaza; Calin, astept sa vorbim, sa vedem ce mai punem la punct. Cred ca ar trebui sa iti lasi cortul acasa, te vom caza noi. Florin nu vine. Tu cand pleci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Ceva schimbari in planurile de Radauti??La mine lucrurile stau asa: 1. Colegul de la Bucuresti vine JOI si va pleca Vineri pana in pranz; 2. Avem o masina cu noi, care pleaca de JOI; 3. Eu vin Vineri, probabil dupa amiaza; Calin, astept sa vorbim, sa vedem ce mai punem la punct. Cred ca ar trebui sa iti lasi cortul acasa, te vom caza noi. Florin nu vine. Tu cand pleci? Salutare, vin si eu de vineri, (joi dimineata ma duc la Breaza si vineri dimienata plec de acolo spre Radauti) Sper sa reusesc sa pring gentile laterale in asa fel incat sa poata sta si pasagerul (e vreo problema daca prin gentile pe deasupra seii in loc sa le bag pe sub asa cum se recomabda???) daca e ok, super, ca am si loc de cort, bagaje, si toate cele...de venit, vin sigur...ne vedem acolo la o berica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.